Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.12.02. 03:28:31 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: tbandi72
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 25972
Látogatók:
Vendégek: 407
Tagok: 0
Összesen: 407

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 99, 100, 101  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

100 / 101 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2822

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.23 05:42:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2971
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

solarenqu írta:
Sziasztok, 1.6 benzin VCT 116LE motor 2009-és évjárat. Van egy olyan jelenség, hogy 1-es sebességből 2-es sebességbe váltás során, nagyot esik a fordulat. Konkrétan olyan érzés mintha 4-be váltanék, megtorpan az autó. Ez valami hibára utalhat, vagy én váltok bénán? Köszi! 🙂

Szerintem két dolog keveredik. Azért váltasz, hogy leessen a fordulat, különben nem tudnál tovább gyorsulni. Smile Ha 20-nál 4-be váltanál, kb 500-as fordulatot kényszerítenél a motorra, a hozzá való rángatással és zajokkal.

Nekem volt ilyen motoros Focus-om, az alapjárat közeli fordulaton semmit nem produkált. Erősen gyorsítani magasabb fordulaton érdemes.

Mekkora a fordulat váltás előtt (1-ben) és után (2-ben)?
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 493


HozzászólásElküldve: 2019.10.23 19:49:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2972
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
solarenqu írta:
Sziasztok, 1.6 benzin VCT 116LE motor 2009-és évjárat. Van egy olyan jelenség, hogy 1-es sebességből 2-es sebességbe váltás során, nagyot esik a fordulat. Konkrétan olyan érzés mintha 4-be váltanék, megtorpan az autó. Ez valami hibára utalhat, vagy én váltok bénán? Köszi! 🙂

Szerintem két dolog keveredik. Azért váltasz, hogy leessen a fordulat, különben nem tudnál tovább gyorsulni. Smile Ha 20-nál 4-be váltanál, kb 500-as fordulatot kényszerítenél a motorra, a hozzá való rángatással és zajokkal.

Nekem volt ilyen motoros Focus-om, az alapjárat közeli fordulaton semmit nem produkált. Erősen gyorsítani magasabb fordulaton érdemes.

Mekkora a fordulat váltás előtt (1-ben) és után (2-ben)?


Szerintem bonyolultabb a helyzet.

Tisztelt solarenqu: áruld el azt, hogy egy vagy két lábbal nyomod e ki a kuplungot?
További, nagyon fontos paraméter, hogy egy vagy két kézzel kezeled e a váltókart?

Véleményem szerint a fentiek ismerete alapján adható további segítség a szakszerű váltás, illetve az estleges hiba feltárása érdekében.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2019.10.24 05:31:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2973
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

solarenqu írta:
Sziasztok, 1.6 benzin VCT 116LE motor 2009-és évjárat. Van egy olyan jelenség, hogy 1-es sebességből 2-es sebességbe váltás során, nagyot esik a fordulat. Konkrétan olyan érzés mintha 4-be váltanék, megtorpan az autó. Ez valami hibára utalhat, vagy én váltok bénán? Köszi! 🙂


Általában a benzines Fordoknál van egy váltást segítő funkció: amikor lelépsz a gázról és egyidejűleg kinyomod a kuplungot, akkor a motor kb. 1 másodpercig a 2000-es fordulat közelében marad.

Ha mostanában romlott el a váltási érzet, akkor lehet, hogy ez a funkció eltünt. Minden fokozatnál, de mivel az alacsonyabb fokozatoknál erősebb a motorfék, 1-ből 2-be érzed a legjobban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2019.10.24 14:17:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2974
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
...a kuplungot, akkor a motor kb. 1 másodpercig a 2000-es fordulat közelében marad....


Kipróbáltam a sajátomon. Mégsem áll meg 2000-nél, de a fordulat lassítva esik le. Kb. 1-1,5 másodperc alatt.

Ha az ember 3000-ről indulva lendületesen vált és begyakorolt mozdulattal engedi fel a kuplungot, akkor kb. 2000-nél áll újra helyre a kapcsolat és nincs megtorpanás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  solarenqu


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2019.10.26 17:51:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2975
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
solarenqu írta:
Sziasztok, 1.6 benzin VCT 116LE motor 2009-és évjárat. Van egy olyan jelenség, hogy 1-es sebességből 2-es sebességbe váltás során, nagyot esik a fordulat. Konkrétan olyan érzés mintha 4-be váltanék, megtorpan az autó. Ez valami hibára utalhat, vagy én váltok bénán? Köszi! 🙂


Általában a benzines Fordoknál van egy váltást segítő funkció: amikor lelépsz a gázról és egyidejűleg kinyomod a kuplungot, akkor a motor kb. 1 másodpercig a 2000-es fordulat közelében marad.

Ha mostanában romlott el a váltási érzet, akkor lehet, hogy ez a funkció eltünt. Minden fokozatnál, de mivel az alacsonyabb fokozatoknál erősebb a motorfék, 1-ből 2-be érzed a legjobban.


Köszi! És ez a funkció hogy tűnhet el? Minek a meghibásodása okozhatja? Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2019.10.26 20:50:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2976
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

solarenqu írta:


Köszi! És ez a funkció hogy tűnhet el? Minek a meghibásodása okozhatja? Köszi!


Tényleg eltünt ez a feature? Régebben nem torpant meg az autó váltáskor?
Kérlek, vedd figyelembe a második kommentemet is, hogy tévedtem abban, hogy 2000-nél megtorpan a mutató.

Mennyi idő alatt esik le a fordulat 3000-ről ezerre?
A saját autómon annyit látok, hogy szerintem lassítva csökken a fordulatszám.
Kb. annyi idő alatt, ami alatt az ember kimondja, hogy "abrakadabra". Smile


Legutóbb fiesta szerkesztette (2019.10.26 21:11:06), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  solarenqu


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2019.10.26 21:01:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2977
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
solarenqu írta:


Köszi! És ez a funkció hogy tűnhet el? Minek a meghibásodása okozhatja? Köszi!


Tényleg eltünt ez a feature? Mennyi idő alatt esik le a fordulat 3000-ről ezerre?

Kérlek, vedd figyelembe a második kommentemet is, hogy tévedtem abban, hogy 2000-nél megtorpan a mutató.

A saját autómon csak annyit látok, hogy szerintem lassítva csökken a fordulatszám.
Kb. annyi idő alatt, ami alatt az ember kimondja, hogy "abrakadabra". Smile


Nem Tudom. Olyankor tapasztalom, amikor túl hamar el váltok kettesbe. Olyankor sem mindig.. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.11.23 08:08:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2978
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

solarenqu írta:
fiesta írta:
solarenqu írta:


Köszi! És ez a funkció hogy tűnhet el? Minek a meghibásodása okozhatja? Köszi!


Tényleg eltünt ez a feature? Mennyi idő alatt esik le a fordulat 3000-ről ezerre?

Kérlek, vedd figyelembe a második kommentemet is, hogy tévedtem abban, hogy 2000-nél megtorpan a mutató.

A saját autómon csak annyit látok, hogy szerintem lassítva csökken a fordulatszám.
Kb. annyi idő alatt, ami alatt az ember kimondja, hogy "abrakadabra". Smile


Nem Tudom. Olyankor tapasztalom, amikor túl hamar el váltok kettesbe. Olyankor sem mindig.. Sad


A tul hamar váltás is okozhat torpanást,ha pl nincs meg a kocsi megfelelő lendülete(főleg 1-2be)értsd,még allig mozdul a kocsi nincs jól kihuzatva! Amúgy a megfelelő lendűletnél jó kihuzatásnál a gyors váltás csak előny,mert kevésbé esik le a fordulat.Ezt érezni kell,a tulhuzatás sem jó,1-ben bömböl a motor.Tehát lehet nincs is semmi híba(nem biztos)csak nem mindig jőn össze az optimális váltás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.11.24 10:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2979
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Kérdezném,hogy a tél beálltával szoktátok e a gázolajszűrőt néha vízteleniteni(1.6 TDCI 105 Le)hogyan,és milyen modszerrel.Módszer alatt értem,állo vagy járó motornál.Álló motornál ha kiengedek vízet-gázólajt,akkor nem reklamál a motor índitáskor,mivel hogy nincs kézipumpa a potláshoz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 89


HozzászólásElküldve: 2019.12.08 18:59:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2980
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

meg tudnátok mondani, hogy a 2006 os 1,6 benzines Ti Focus C-maxba mekkora Ah-s akkumulátor való?
most egy 60Ah-s van benne de az biztos, hogy nem gyári, alig fér el.
Úgy tudom nagyobbat nem szabad, mert a generátort megviseli..
A márka gondolom mindegy, minden aksi kalciumos már.
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1267


HozzászólásElküldve: 2019.12.12 10:11:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2981
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:

Úgy tudom nagyobbat nem szabad, mert a generátort megviseli..


Ezüst-Kalcium vagy Kalcium-Kalcium-os legyen, a picit nagyobb Ah nem releváns, max a generátor nem fogja tudni feltölteni 100%-ra, viszont egy automata töltő televágja, és téli hidegben tovább bírja majd. Plusz a nagyobb akksi elvileg hoszabbb élettartamot jelent. A generátor nem ijedős, és ettől nem lesz viseletes. Smile
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2822

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.12 22:33:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2982
 Hozzászólás témája: Re: 2es sebesseg
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
fiesta írta:
...a kuplungot, akkor a motor kb. 1 másodpercig a 2000-es fordulat közelében marad....


Kipróbáltam a sajátomon. Mégsem áll meg 2000-nél, de a fordulat lassítva esik le. Kb. 1-1,5 másodperc alatt.

Ha az ember 3000-ről indulva lendületesen vált és begyakorolt mozdulattal engedi fel a kuplungot, akkor kb. 2000-nél áll újra helyre a kapcsolat és nincs megtorpanás.

Mondjuk nekem ez inkább váltást nehezítő funkció. Már rég engedném fel a kuplungot, de csak nem akar visszaesni a fordulat. Az én váltási tempómhoz a dízelek fordulatejtése passzol. Lehet, le kellene lassulnom? Smile
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 89


HozzászólásElküldve: 2019.12.14 20:38:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2983
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
fede94 írta:

Úgy tudom nagyobbat nem szabad, mert a generátort megviseli..


Ezüst-Kalcium vagy Kalcium-Kalcium-os legyen, a picit nagyobb Ah nem releváns, max a generátor nem fogja tudni feltölteni 100%-ra, viszont egy automata töltő televágja, és téli hidegben tovább bírja majd. Plusz a nagyobb akksi elvileg hoszabbb élettartamot jelent. A generátor nem ijedős, és ettől nem lesz viseletes. Smile


Köszi a választ. 50/480 ast vettem bele végül. Viszont kiderült, hogy nem az aksi volt a hibás és nem is generátor, mert bemérték tölt rendesen.
Az történik, hogy néha nem lehet indítózni, mert nem történik semmi ha elfordítom a kulcsot, csak annyi hogy a műszerfal kijelzőkzők világítanak, kiírja, hogy engine system hiba, aztán 5-6. próbára beindul, elindulok a kocsival, megyek 2 km és megint kiírja, hogy engine system hiba vagy azt hogy limitált gyorsítás, lámpák kigyulladnak, fordulatszámmérő visszaesik nullára, én meg közben megyek szépen a kocsival váltogatok. újabb pár perc és megint minden lámpa kialszik, már nincs motorhiba, leállítom, újraindul egyből. Generátor tölt, aksi új, feltöltve. Ez mi lehet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ede24


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.12.18 15:07:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2984
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
1 hónapja vagyok egy 2004-es 1,8 benzines GHIA C max tulajdonosa. Az autó szuper de van egy hülye kérdésem.
A mostani hideg időben nagyon párásodik a szélvédő és az oldalablak is, főleg ha ketten-hárman ülünk benne.
Digitális klíma van az autóban és nem tudom beállítani hogy ne párásodjon.
Ti hogy állítjátok be hogy ne párásodjon?
Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 493


HozzászólásElküldve: 2019.12.18 20:18:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2985
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ede24 írta:
Sziasztok!
1 hónapja vagyok egy 2004-es 1,8 benzines GHIA C max tulajdonosa. Az autó szuper de van egy hülye kérdésem.
A mostani hideg időben nagyon párásodik a szélvédő és az oldalablak is, főleg ha ketten-hárman ülünk benne.
Digitális klíma van az autóban és nem tudom beállítani hogy ne párásodjon.
Ti hogy állítjátok be hogy ne párásodjon?
Köszi.


Cseréld ki a pollenszűrőt!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomka


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 30.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.21 18:01:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2986
 Hozzászólás témája: Kilépőfény ledre váltása C-Max MKI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A gyári kilépőfényem elég gyatrán világított, mikor szétszedtem, szembesültem a lerobbant állapotával.
Gondoltam bele kéne próbálnom ledet, hátha jobb lesz!
A neten sokféle megoldással találkoztam, kiindulópontnak jók voltak.
Egy barátom készítette el a nyáklapon az elektronikai részét, nekem "csak" a beépítést kellett megvalósítanom.
Az eredeti kábelről a csatlakozót a vezetékkel átforrasztottam így a legegyszerűbb a visszaszerelése!
Felteszek pár képet én hogyan csináltam meg.
Ha nekivágtok, arra vigyázzatok, hogy a ragasztóanyagot fokozatosan kenjétek bele, különben olyan helyre is befolyik ahová nem kéne. Smile
Galéria:
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  namito


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 13.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2019.12.26 11:19:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2987
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
FokaDriver írta:
fede94 írta:

Úgy tudom nagyobbat nem szabad, mert a generátort megviseli..


Ezüst-Kalcium vagy Kalcium-Kalcium-os legyen, a picit nagyobb Ah nem releváns, max a generátor nem fogja tudni feltölteni 100%-ra, viszont egy automata töltő televágja, és téli hidegben tovább bírja majd. Plusz a nagyobb akksi elvileg hoszabbb élettartamot jelent. A generátor nem ijedős, és ettől nem lesz viseletes. Smile


Köszi a választ. 50/480 ast vettem bele végül. Viszont kiderült, hogy nem az aksi volt a hibás és nem is generátor, mert bemérték tölt rendesen.
Az történik, hogy néha nem lehet indítózni, mert nem történik semmi ha elfordítom a kulcsot, csak annyi hogy a műszerfal kijelzőkzők világítanak, kiírja, hogy engine system hiba, aztán 5-6. próbára beindul, elindulok a kocsival, megyek 2 km és megint kiírja, hogy engine system hiba vagy azt hogy limitált gyorsítás, lámpák kigyulladnak, fordulatszámmérő visszaesik nullára, én meg közben megyek szépen a kocsival váltogatok. újabb pár perc és megint minden lámpa kialszik, már nincs motorhiba, leállítom, újraindul egyből. Generátor tölt, aksi új, feltöltve. Ez mi lehet?


Ezt a hibajelenséget nálam a műszercsoport meghibásodása okozta. Keress egy olyan szerelőt aki kiszereli, újraforrasztja a műszercsoport forrasztásait. Itt a fórumon már volt erről szó, többünknél is előfordult ez a hibajelenség. A megoldás minidig az újraforrasztás volt. Egy próbát megér, ha még nem oldottad meg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyrobert74


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.12 12:49:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2988
 Hozzászólás témája: Óra és dátum
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Lecseréltem a gyári idejétmúlt navigációt, amivel a fedélzeti dátumot és pontos időt is állítani lehetett. Az új androidos navinak nincs ilyen funkciója. Van más lehetőség az óra és dátum beállítására? (akár obdII-n keresztül is)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kokomalu


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 18.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.18 09:18:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2989
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2004-es C max tulajdonosa lettem. Az autó dvd-vel felszerelt. A kérdésem az lenne, hogy bármilyen módon megoldható lenne otthonilag a német nyelvű navi frissitése? A magyarítás nem is lenne lényeges.

Üdv,

Koko
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.01.30 13:29:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2990
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Bal első ajtózárban kilincsnyitásra nem működik a microkapcsoló,ami nálam mindent felszokott kapcsolni(műszerfal,helyzetjelzök stb)Kérdezném,hogy lehet benne csak kapcsolót cserélni(valaki szerint nem)vagy csak zárral kompletten?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kriszhorvath77


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 07:58:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2991
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy 2005 1.6 tdci cmax-ban hol található az ecu?
_________________
Ford Focus C-max Trend 1.6 Tdci 2005
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 17:04:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2992
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Sziasztok!
Bal első ajtózárban kilincsnyitásra nem működik a microkapcsoló,ami nálam mindent felszokott kapcsolni(műszerfal,helyzetjelzök stb)Kérdezném,hogy lehet benne csak kapcsolót cserélni(valaki szerint nem)vagy csak zárral kompletten?


Szerintem az ajto vezerlö modulban van valami hibakod,ilyen volt nekem is Foki2-ön. Az vezerli neked a dolgokat,nem az a kis kapcsolocska. Egyebkent roncsoläs mentesen nem tudod cserelni.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.03.22 08:47:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2993
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Ata62 írta:
Sziasztok!
Bal első ajtózárban kilincsnyitásra nem működik a microkapcsoló,ami nálam mindent felszokott kapcsolni(műszerfal,helyzetjelzök stb)Kérdezném,hogy lehet benne csak kapcsolót cserélni(valaki szerint nem)vagy csak zárral kompletten?


Szerintem az ajto vezerlö modulban van valami hibakod,ilyen volt nekem is Foki2-ön. Az vezerli neked a dolgokat,nem az a kis kapcsolocska. Egyebkent roncsoläs mentesen nem tudod cserelni.


Köszi az infót,ránézek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  smajda72


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 12.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.06.12 05:57:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2994
 Hozzászólás témája: Plug in C-Max???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

autócsere előtt állok. Felmerült bennem, hogy egy elérhető árú és normális helykínálatú plug-in hibridet kellene venni.A C-Maxból gyártottak ilyet, de idehaza sose forgalmazták. Nincs valaki itt, aki használ ilyet és véleményt tud róla mondani? Vagy nem tudtok esetleg olyan közösséget, ahol ilyen emberek összegyűlnek?

Köszönettel
üdv
sm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 22:10:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2995
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Urak, régi Cmax tulaj vagyok, de közel 6 év alatt sem tudtam rájönni, hogy műszerfalon a két kisműszer között lévő felső , kerek lámpa, mit jelez a villogásával!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mefo


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2020.10.13 13:40:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2996
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

PPJL írta:
Urak, régi Cmax tulaj vagyok, de közel 6 év alatt sem tudtam rájönni, hogy műszerfalon a két kisműszer között lévő felső , kerek lámpa, mit jelez a villogásával!
Indításgátló??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24966


HozzászólásElküldve: 2020.10.13 14:14:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2997
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mefo írta:
PPJL írta:
Urak, régi Cmax tulaj vagyok, de közel 6 év alatt sem tudtam rájönni, hogy műszerfalon a két kisműszer között lévő felső , kerek lámpa, mit jelez a villogásával!
Indításgátló??

Igen.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2020.10.15 16:33:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2998
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
mefo írta:
PPJL írta:
Urak, régi Cmax tulaj vagyok, de közel 6 év alatt sem tudtam rájönni, hogy műszerfalon a két kisműszer között lévő felső , kerek lámpa, mit jelez a villogásával!
Indításgátló??

Igen.

Köszönöm, de mit jelez menetközben? Lehet, nem is jelez menetközben, csak nekem rémlik úgy - de akárhogy is, mit jelez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24966


HozzászólásElküldve: 2020.10.15 19:20:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2999
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

PPJL írta:
Köszönöm, de mit jelez menetközben? Lehet, nem is jelez menetközben, csak nekem rémlik úgy - de akárhogy is, mit jelez?


Ha jól gondolom, akkor valami kommunikációs zavart lejezhet.
Régen volt már FII-tőm, így nem emlékszek a lejzésekre.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vorosat


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 13.
Hozzászólások: 15

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 19:29:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3000
 Hozzászólás témája: Grand C-max csomagtér beázás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Hosszas keresgélés után nem találtam olyan topicot, vagy hozzászólást, ami a Grand C-max csomagtér beázásával foglalkozna, remélem ide jó helyre írom:
(A Focus 2 kapcsán már megjártam ezt a történetet, ott köszönöm ismét, nagyon hasznos segítséget találtam itt a fórumon:))
Sajnos most a családban eddig hibátlanul teljesítő 2016-os Grand C-max csomagtere vizesedik. És nem tudom honnan juthat be a víz, ehhez kérnék segítséget, ötletet:
A csomagtér bal oldalánnál folyik be a víz, és áll meg a pótkerék alatt. Csináltam Képeket, megjelölve a vízfolyás "útját".
Úgy tűnik, hogy csak azon a kis résen jön be a a csomagtérbe a víz, addig valahol a kasztni / C-oszlop mentén folyik lefele. Látszólag minden más száraz.
Első gondolatom a lámpa melletti fekete panel volt, ezt lecsavaroztam, és kaorsszéria tömítővel kinyomva tettem vissza. Sajnos nem ez volt a problematikus hely, továbbra is befolyik a víz valahogy.
Van már valakinek tapasztalata arról, hogy melyik ponton ázhat be: a csomagtartó zsanérjánál, a tetőlécnél, a csomagtér teleszkóp rögzítésénél, vagy egy lemez-átlapolásnál, vagy hol???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 99, 100, 101  Következő
Ugrás:   

100 / 101 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.39 másodperc