Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.11.20. 02:58:34 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: SallyWestm
Mai: 1
Tegnapi: 11
Összesen: 25727
Látogatók:
Vendégek: 167
Tagok: 0
Összesen: 167

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 107, 108, 109
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

109 / 109 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2914


HozzászólásElküldve: 2019.09.25 22:35:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3241
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

BES írta:
...


Szia!

Univerzális valószínűleg nem jó hozzá, de van sok utángyártó, akik olcsóbbak, mint a gyári. A Cromax.hu-n sokféle szokott lenni, vagy az utángyártók katalogusaiból típus és motorszám alapján kikereshető a cikkszám.

A lambdaszonda eléggé össze szokott gyógyulni a menettel, ezért nehéz kicsavarni. A vezeték miatt felréselt dugókulcs vagy felréselt zártkulcs kell hozzá. Ha nem sajnálod a régi szondát, akkor tőből le kell vágni a vezetékét és utána a normál kulcs is jó. Az újat meg villáskulccsal vagy fogóval kell becsavarni. Megadott nyomatékkal vagy józan ész alapján kifejtett erővel. Nincs kitüntetett pozíció, csak be kell csavarni, mint pl. egy gyertyát.

Már nem emlékszem pontosan, de mintha lett volna a dobozban menettömítő paszta is. Külön alátétet nem kell venni. Ha kell akkor lesz a dobozban.

Ha minden jó, akkor a hibajelzés néhány nap után kialszik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BES


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2019.09.27 14:52:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3242
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagyon köszönöm.
Már csak aknás garázst kéne találnom Smile Vagy autóreszelőhöz viszem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2019.10.12 07:44:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3243
 Hozzászólás témája: Távirányítós központ zár
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Minap távirányítóval kinyitottam az autót első nyomásra ugyebár csak a vezetőajtót nyitja, másodikra a többit. Hát a vezető nyitás után hiába nyomom a gombot semmi. Nyomkodás... semmi, se nem nyit se nem zár. Elemcsere,..semmi, akkusaru levesz semmi, kulccsal nyitja min a 4 ajtót de a távirányító nem működik a tartalék sem.
2008-as indítógombos, minden működik csak a fránya távirányító nem. Mi romolhatott el, merre keressem a hibát. Szakszerviz időpontra sokat kell várni.
Köszönöm
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisanyi


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 11:50:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3244
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a válaszod --semmi..
vélhetően internetes okostojás vagy....
Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pgiczi


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 19:37:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3245
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!

Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!

Várom válaszotokat!

További szép estét!

Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gonzo


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.20 11:31:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3246
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2019.10.21 06:40:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3247
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.


Nagy valószínűséggel óracsoport forrasztás hiba. Focusos Facebookos csoportokban vannak páran, akik javítják. Szervizek inkább cserélik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 187

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.22 13:58:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3248
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg


Hello!
Én voltam az a link alak Smile Miénk is facelift előtti, és a net-en külföldi oldalakon is, youtube-on is hasonló évjáratúakat láttam ezzel a problémával.
Nekünk miután végigforrasztgatták évekkel ezelőtt, azóta nem volt gondunk vele.
Próbáld meg itt-ott megnyomkodni (nekem a bal felső részen segített) vagy finomat rácsapni a tetejére, hogy akkor javul-e a dolog. Ha igen, akkor szerintem Neked is ki kell kapni és végigmenni rajta egy pákával.
üdv: delif
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gonzo


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.23 22:53:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3249
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tamas_kulcsar_90 írta:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.


Nagy valószínűséggel óracsoport forrasztás hiba. Focusos Facebookos csoportokban vannak páran, akik javítják. Szervizek inkább cserélik.


Szia, köszi a választ, alapvetően én is erre gyanakodnék, ha csak úgy a semmiből jött volna elő ez az egész, de ugye volt ez az egész távirányítómásolós, immos letiltós, lekorlátozós dolog előtte, azért gondolom, hogy ahhoz lesz köze. Péntekre bejelentkeztem mindenesetre ess fordhoz, kíváncsi vagyok ők mit mondanak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gonzo


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.23 22:56:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3250
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg


Hello!
Én voltam az a link alak Smile Miénk is facelift előtti, és a net-en külföldi oldalakon is, youtube-on is hasonló évjáratúakat láttam ezzel a problémával.
Nekünk miután végigforrasztgatták évekkel ezelőtt, azóta nem volt gondunk vele.
Próbáld meg itt-ott megnyomkodni (nekem a bal felső részen segített) vagy finomat rácsapni a tetejére, hogy akkor javul-e a dolog. Ha igen, akkor szerintem Neked is ki kell kapni és végigmenni rajta egy pákával.
üdv: delif


Szia, örülök, hogy neked megoldódott a hiba:) Én most igazából kicsit tanácstalan vagyok, hogy mindez csak a rosszul sikerült távirányítómásolás miatt van, vagy esetleg részben amiatt, részben pedig ugyanaz a problémám van nekem is, mint neked volt. Pénteken ess-hez már bejelentkeztem, meglátjuk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1255


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 08:44:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3251
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

2011-es C-Max-omban a visszapillantó tökrök elektromosak. A jobb oldali néha elfelejt kinyilni, többször kell a ki/be zárás gombot nyomkodnom mire észbe kap és a jobbos is kinyílik. (nem motor hiba,,,nincs fölösleges motor búgás)

Van valami tipushiba ezzel kapcsolatban ? Mit ellenőrizzek ?

Köszönet,
FD.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 09:27:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3252
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
Sziasztok,

2011-es C-Max-omban a visszapillantó tökrök elektromosak. A jobb oldali néha elfelejt kinyilni, többször kell a ki/be zárás gombot nyomkodnom mire észbe kap és a jobbos is kinyílik. (nem motor hiba,,,nincs fölösleges motor búgás)

Van valami tipushiba ezzel kapcsolatban ? Mit ellenőrizzek ?

Köszönet,
FD.


Lehet hogy típushiba, mert az ugyan ilyen koru,típusu, autómba ugyan ezt csinálja a jobb tükör.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  endreszz


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 16.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2019.10.30 11:35:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3253
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló!

Tanulságul, hátha segít valakinek:

Kocsi:
- Focus II, 1,6 benzines

Hibajelenség:
- Menetközben vészjelző tulu-tulu hang,
- Engine Malfunction és Acceleration reduced hibaüzenet
- Fordulatszám és sebességmutató másodpercekre leesik 0-ra, majd visszaáll
- Mindenféle jelzőlámpa (olaj, ABS, motor, stb...) felvillan, részben égve is marad
- A kocsi nagyjából jól megy tovább, bár egy kis teljesítményvesztés érezhető

A hiba az internet szerint lehet:
- Fordulatszám jeladó hiba
-- (stift rendszerint berohad és időnként benntörik aztán jön a váltószétszerelés, ezért a csere csak szakértőnek javasolt)

- Műszerfal érintkezési hiba
-- (az ólommentes forraszanyagok bevezetésével jelent meg a jelenség, az ilyen forrasztások idővel elöregszenek)

Megoldás:
- Nekem a műszerfalas probléma volt, amúgy kb. mindkettő ugyanazt a jelenséget produkálja állítólag.
-- (A gödi ESS másnapra adott időpontot és kb. egy óra alatt profin javította. KÖSZÖNÖM ezúton is!! )

A jelenség az újraforrasztás óta nem jelentkezett, ez kb. 150 km.-t illetve három óra vezetést jelent.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1313


HozzászólásElküldve: 2019.10.30 11:50:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3254
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

endreszz írta:
Helló! Tanulságul, hátha segít valakinek:

Köszi, de nem újkeletű a történet, már többekkel előfordult.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gonzo


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 00:29:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

endreszz írta:
Helló!

Tanulságul, hátha segít valakinek:

Kocsi:
- Focus II, 1,6 benzines

Hibajelenség:
- Menetközben vészjelző tulu-tulu hang,
- Engine Malfunction és Acceleration reduced hibaüzenet
- Fordulatszám és sebességmutató másodpercekre leesik 0-ra, majd visszaáll
- Mindenféle jelzőlámpa (olaj, ABS, motor, stb...) felvillan, részben égve is marad
- A kocsi nagyjából jól megy tovább, bár egy kis teljesítményvesztés érezhető

A hiba az internet szerint lehet:
- Fordulatszám jeladó hiba
-- (stift rendszerint berohad és időnként benntörik aztán jön a váltószétszerelés, ezért a csere csak szakértőnek javasolt)

- Műszerfal érintkezési hiba
-- (az ólommentes forraszanyagok bevezetésével jelent meg a jelenség, az ilyen forrasztások idővel elöregszenek)

Megoldás:
- Nekem a műszerfalas probléma volt, amúgy kb. mindkettő ugyanazt a jelenséget produkálja állítólag.
-- (A gödi ESS másnapra adott időpontot és kb. egy óra alatt profin javította. KÖSZÖNÖM ezúton is!! )

A jelenség az újraforrasztás óta nem jelentkezett, ez kb. 150 km.-t illetve három óra vezetést jelent.


Centire ugyanez és ugyanúgy ESS-ben orvosolták ugyanígy profin:)
Nálam végül is kiderült, hogy a távirányító másolgatós hülyeségemnek semmi köze nem volt a hibához, egyszerűen csak halál véletlenül pont akkor jött elő. Köszönöm mindenkinek, aki itt válaszolt és az ESS-es srácoknak a gyors és szakszerű javítást!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tarako


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 11:29:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit! Smile

Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:

- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.

Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2019.11.06 07:47:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tarako írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit! Smile

Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:

- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.

Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos


Szia

A világításra csak akkor figyelmeztet, ha a kulcs nincs a helyén.
Zár meg vagy tönkrement, vagy kiiktatták, hogy ne lehessen feltörni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tarako


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.11.06 12:42:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tamas_kulcsar_90 írta:
Tarako írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit! Smile

Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:

- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.

Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos


Szia

A világításra csak akkor figyelmeztet, ha a kulcs nincs a helyén.
Zár meg vagy tönkrement, vagy kiiktatták, hogy ne lehessen feltörni.


Köszönöm! Erre nem is gondoltam!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gtaati


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.11.19 13:43:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3259
 Hozzászólás témája: Műszerfal, navigáció
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló Mindenki!

Teljesen új vagyok itt, ezért elnézést, ha rossz helyen járok és nem itt kellene feltennem a kérdésem. Néhány napja vettünk egy 2007-es gyártású 2008-as üzembe helyezésű C-max-t. Nem volt sok időm még foglalkozni vele, de amit észrevettem, hogy ha az autó be van zárva, akár fél-egy nap után sem alszik ki a műszerfal óracsoportjai közötti kijelző, ami az órát és a kilométer állást jeleníti meg. Valami a gyári cd-s navigáció semelyik gomb nyomására nem kapcsol be. Valaki találkozott-e már ezen hibákkal és esetleg tudnátok-e segíteni, hogy milyen irányban, vonalon induljak el a problémákkal. Milyen célszerszám kellene ahhoz hogy a navigációs-cd-s egységet a helyéről ki lehessen venni?

Előre is köszönöm a válaszokat és segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2019.11.19 14:41:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3260
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal, navigáció
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gtaati írta:
Helló Mindenki!

Teljesen új vagyok itt, ezért elnézést, ha rossz helyen járok és nem itt kellene feltennem a kérdésem. Néhány napja vettünk egy 2007-es gyártású 2008-as üzembe helyezésű C-max-t. Nem volt sok időm még foglalkozni vele, de amit észrevettem, hogy ha az autó be van zárva, akár fél-egy nap után sem alszik ki a műszerfal óracsoportjai közötti kijelző, ami az órát és a kilométer állást jeleníti meg. Valami a gyári cd-s navigáció semelyik gomb nyomására nem kapcsol be. Valaki találkozott-e már ezen hibákkal és esetleg tudnátok-e segíteni, hogy milyen irányban, vonalon induljak el a problémákkal. Milyen célszerszám kellene ahhoz hogy a navigációs-cd-s egységet a helyéről ki lehessen venni?

Előre is köszönöm a válaszokat és segítséget!


Szia

Az óracsoport elég lassan alszik ki, nem valószínű, hogy probléma lenne vele.
A rádióhoz lehet kapni kiszedővillát, de vannak házi megoldások is. Neten találsz jó pár videót, hogyan lehet kiszedni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 107, 108, 109
Ugrás:   

109 / 109 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.34 másodperc