Eladtam a 2007 újonna vásárolt focusomat (nem sokáig kellet hirdetnem ) kinéztem egy 2016/3 havi 1,5tdci powershiftes C-maxot. Úgy tudom gondok voltak az 1,5 diesel üzemanyag befecskendezési rendszerével, de mintha ezt 2016 -os modelekre megoldották volna. Van infolya valakinek erről? A poweshiftről is érdekelne az emberek véleménye.
Van egy 2007-es 1.8b QQDB motorkódú faceliftes C-maxom és a következő két problémával kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Sokszor előfordul (főleg hidegen), hogy ha mondjuk menet közben üresbe teszem mert mondjuk gurulok a piros lámpa felé, akkor elkezd ugrálni az alapjárat. Először le esik kb 500 környékére majd felmegy 1200-ra majd megint vissza.
Ritkán de volt már olyan, hogy annyira bezuhant, hogy lefulladt.
Általában ha kinyomva tartom a kuplungot az segít ezen de nyilván szeretnék a végére járni.
Az ESS-nél kitisztították a fojtószelepet.
Volt kuplung is cserélve kb 2000 km-el ezelőtt.
Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi lehet ez?
A másik probléma amivel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni (illetve ha tudnátok javasolni szakembert Pesten vagy környékén aki ezt megoldhatja azt megköszönném)
Kizárólag gyorsításkor búg a váltó vagy difi nem is tudom. gázelvételre semmi hangja nincs. Csak gyorsításkor.
Bontott váltót nem találok sehol ehhez.
Ez a címke van a váltón:
4M5R 7002 ND
T6TC1 15030700258
...
elkezd ugrálni az alapjárat.
...
Az ESS-nél kitisztították a fojtószelepet.
...
Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi lehet ez?
Vissza kellene menned az ESS-hez. Ha ők nem tudják megtalálni a hibát, pl. OBDII-vel próbauton bemérve a jeleket, akkor mi biztosan nem tudjuk.
A váltót is meg kellene hallgattatnod velük. Esetleg az autót felemelve, kis gázzal forgatva és kis fékezéssel terhelve.
Köszi majd elmegyek megint, hogy nézzék meg ezt a befulladós témát.
A váltót próbaúton hallgatták és mondták, hogy szerintük vagy bontott váltót szerezzek vagy valami szakit aki megcsinálja.
Bontott váltót nem találok ilyet sehol, kb hetente hívogattam a bontókat hátha, fb-n is próbáltam de ott is csak a másik fajta van (ezt pont kétféle váltóval szerelték az 1.8 C-maxot) . Ezért is kérem, hogy ha valaki tud esetleg megbízható szakembert akkor azt szívesen veszem.
Elküldve:
2019.09.11 13:03:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 2766 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Van egy 1,8 benzines 2004-es Focus C-maxom. Az a gond vele, hogy üresben nem alapjáraton, hanem kb 2500 es 3500 között pörög. Ellenben ha benyomom a kuplung pedált akkor visszamegy alapjáratra.
Valaki találkozott már ilyen problémával.
Üdv
Segítséget szeretnék kérni.2008-as c-max tankolás után felugrott az engine malfunction felirat. Beléptem a test menübe és amikor oda léptettem hogy Chimer module on 750hz 50% akkor hangosan csipogott. Mi lehet a hiba?
A részecskeszűrő tavaly cserélve lett.Akku kb 2 éves[/img]
Elküldve:
2019.09.29 10:34:07 Hozzászólás sorszáma a témában: 2768 Hozzászólás témája:
Üdv, nekem egy 10 éves tökéletesen működő, megkímélt rancfelvarott 140.000 km, 1.6 tivct benzinesem van. Milyen problémára számíthatok, ha a shell osszecserelte az üzemanyagot, később felmerülő hibákra gondolok. Köszi a válaszokat!
C-Max-omban fékezéskor, reflektor felkapcsolásakor ez a hibaüzenet érkezik:
"Dipped beam bulb fault" a műszerfalon. Egy ideig egyre gyakrabban jelentkezik, már indításkor is, aztán egyszer csk nem ég többet a tompított - ami éjjel elég gáz. Ford szervízben a computer izzó-hibát jelez. Ennek a hibának a törlése után megjavul a lámpa, de kezdődik előröl a cirkusz. Mit tudok tenni, hogy megszűnjön? köszönöm a segítéget, Péter
Elküldve:
2019.11.08 09:42:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 2770 Hozzászólás témája:
Üdv!
Szeretnék tanácsot kérni egy 2006 os Focus c-max 1.6v-al kapcsolatban.
Kb 2 hete rendszertelenül(van h több száz km en keresztül semmi, máskor 2-3 km-enként (város)) kigyullad a töltés hiba jelző lámpa (hangot nem ad ki), van mikor kb 1-1.5 percig valamikor meg 5-6 percig is, megálláskor az alapjárat kb 5-600 környékére leesik egy pillanatra majd vissza áll normálra. Közben felkapcsolt tompított fényszóró, reflektor közben sem tapasztalható halványulás, izzó nem égett ki azóta. Ilyen tünetek mellett elképzelhető h csak az ECU kábele kontaktos vagy inkább másfelé kéne keresgélni a hiba forrását? _________________ Ford Focus C-Max Trend 1.6 2006
Elküldve:
2019.11.08 16:57:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 2774 Hozzászólás témája:
Tardi írta:
...
Kb 2 hete rendszertelenül(van h több száz km en keresztül semmi, máskor 2-3 km-enként (város)) kigyullad a töltés hiba jelző lámpa (hangot nem ad ki), van mikor kb 1-1.5 percig valamikor meg 5-6 percig is...
A Fordnál a töltésjelző lámpa többnyire nem azt jelzi, hogy nincs töltés, hanem azt, hogy megszakadt az ún. intelligens töltés kommunikáció a generátor feszültségszabályozója és a motorvezérlő kompjuter között. Ilyenkor is van töltőfeszültség, kb. 13,9 V.
Megteheted, hogy lehúzod a háromvezetékes csatlakozót a generátorról és befújod kontakspray-vel.
A másik lehetőség, hogy mivel amúgy is van töltés, nem foglalkozol a dologgal, amíg nem állandósul. Akkor meg lehet keresni a baj okát, ami többnyire a feszültségszabályozó hibája.
Az alapjárati fordulatszám leesése lehet, hogy ettől független, hacsak nem mindig egyszerre fordul elő a töltésjelző lámpával.
Elküldve:
2019.11.08 17:06:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 2775 Hozzászólás témája:
fiesta írta:
Tardi írta:
...
Kb 2 hete rendszertelenül(van h több száz km en keresztül semmi, máskor 2-3 km-enként (város)) kigyullad a töltés hiba jelző lámpa (hangot nem ad ki), van mikor kb 1-1.5 percig valamikor meg 5-6 percig is...
A Fordnál a töltésjelző lámpa többnyire nem azt jelzi, hogy nincs töltés, hanem azt, hogy megszakadt az ún. intelligens töltés kommunikáció a generátor feszültségszabályozója és a motorvezérlő kompjuter között. Ilyenkor is van töltőfeszültség, kb. 13,9 V.
Megteheted, hogy lehúzod a háromvezetékes csatlakozót a generátorról és befújod kontakspray-vel.
A másik lehetőség, hogy mivel amúgy is van töltés, nem foglalkozol a dologgal, amíg nem állandósul. Akkor meg lehet keresni a hibát, ami többnyire a feszültségszabályozó hibája okoz.
Az alapjárati fordulatszám leesése lehet, hogy ettől független, hacsak nem mindig egyszerre fordul elő a töltésjelző lámpával.
Köszönöm, amint tudom ki is próbálom a csatlakozó befújását! A fordulatszám leesés mindig csak ezzel együtt jelentkezik, vagy néha a lámpa felgyulladása előtt pár másodperc-el. _________________ Ford Focus C-Max Trend 1.6 2006
Elküldve:
2019.11.09 05:45:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 2776 Hozzászólás témája:
Tardi írta:
fiesta írta:
Tardi írta:
...
Kb 2 hete rendszertelenül(van h több száz km en keresztül semmi, máskor 2-3 km-enként (város)) kigyullad a töltés hiba jelző lámpa (hangot nem ad ki), van mikor kb 1-1.5 percig valamikor meg 5-6 percig is...
A Fordnál a töltésjelző lámpa többnyire nem azt jelzi, hogy nincs töltés, hanem azt, hogy megszakadt az ún. intelligens töltés kommunikáció a generátor feszültségszabályozója és a motorvezérlő kompjuter között. Ilyenkor is van töltőfeszültség, kb. 13,9 V.
Megteheted, hogy lehúzod a háromvezetékes csatlakozót a generátorról és befújod kontakspray-vel.
A másik lehetőség, hogy mivel amúgy is van töltés, nem foglalkozol a dologgal, amíg nem állandósul. Akkor meg lehet keresni a hibát, ami többnyire a feszültségszabályozó hibája okoz.
Az alapjárati fordulatszám leesése lehet, hogy ettől független, hacsak nem mindig egyszerre fordul elő a töltésjelző lámpával.
Köszönöm, amint tudom ki is próbálom a csatlakozó befújását! A fordulatszám leesés mindig csak ezzel együtt jelentkezik, vagy néha a lámpa felgyulladása előtt pár másodperc-el.
Nekem tavaly produkált hasonlót igaz a lámpa csak egy-két pillanatra villant fel. A generátort kellett felújíttatni azóta tökéletes. 2005-ös cmax
Elküldve:
2019.11.11 16:05:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 2777 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Kb 1-2 hónapja kezdte el a C-maxunk (2006-os évjárat), hogy üresben és indításkor felpörög. Kb 1 másodpercre felpörög a motorja 1000-ről 2000-2500 közé majd egyből visszaesik.
Én azt vettem észre, hogy az alapjárat jobban "ráz" is.
Szerelő fojtószelepet tisztított, majd cserélt de a probléma még mindig fennáll. Van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Esetleg valami típushiba vagy, hogy merre keresgéljek a megoldás érdekében?
Elküldve:
2019.11.12 06:25:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 2778 Hozzászólás témája:
Tardi írta:
fiesta írta:
Tardi írta:
...
Kb 2 hete rendszertelenül(van h több száz km en keresztül semmi, máskor 2-3 km-enként (város)) kigyullad a töltés hiba jelző lámpa (hangot nem ad ki), van mikor kb 1-1.5 percig valamikor meg 5-6 percig is...
A Fordnál a töltésjelző lámpa többnyire nem azt jelzi, hogy nincs töltés, hanem azt, hogy megszakadt az ún. intelligens töltés kommunikáció a generátor feszültségszabályozója és a motorvezérlő kompjuter között. Ilyenkor is van töltőfeszültség, kb. 13,9 V.
Megteheted, hogy lehúzod a háromvezetékes csatlakozót a generátorról és befújod kontakspray-vel.
A másik lehetőség, hogy mivel amúgy is van töltés, nem foglalkozol a dologgal, amíg nem állandósul. Akkor meg lehet keresni a hibát, ami többnyire a feszültségszabályozó hibája okoz.
Az alapjárati fordulatszám leesése lehet, hogy ettől független, hacsak nem mindig egyszerre fordul elő a töltésjelző lámpával.
Köszönöm, amint tudom ki is próbálom a csatlakozó befújását! A fordulatszám leesés mindig csak ezzel együtt jelentkezik, vagy néha a lámpa felgyulladása előtt pár másodperc-el.
Mégegyszer köszönöm a tanácsot, csatlakozó szétszedése után làtható volt benne nèmi oxidáció, kitakarítása, kiszárítás óta nem világít a lámpa (kb 100 km megtétele után sem). _________________ Ford Focus C-Max Trend 1.6 2006
Elküldve:
2019.11.12 07:09:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 2779 Hozzászólás témája:
Tardi írta:
... csatlakozó szétszedése után làtható volt benne nèmi oxidáció, kitakarítása, kiszárítás óta nem világít a lámpa (kb 100 km megtétele után sem).
Szívesen.
Én is köszönöm, hogy megírtad a fejleményeket. Sokan vissza se néznek, ha a hiba elhárult. Pedig az, hogy a javítás hogyan működött, sokszor fontosabb információ, mint a a tanács.
Elküldve:
2019.11.12 07:44:23 Hozzászólás sorszáma a témában: 2780 Hozzászólás témája:
Én is köszönöm, hogy megírtad a fejleményeket. Sokan vissza se néznek, ha a hiba elhárult. Pedig az, hogy a javítás hogyan működött, sokszor fontosabb információ, mint a a tanács. [/quote]
Nah igen, bosszantó is amikor az ember olvassa az ismerős hiba jelenséget, de a megoldásról már nincs visszajelzés...
Noh de visszatérve a hibákhoz, valaki esetleg találkozott már azzal, hogy a motor tetejéből a légszűrőház aljába futó csőben rendszeren olaj kerül? (Nívó pálca alapján középállásig van töltve az olaj általában) illetve ott ahol a bele csatlakozik a házban, gyárilag is van egy szivacs (szűrő?)? _________________ Ford Focus C-Max Trend 1.6 2006
Elküldve:
2019.11.12 13:35:07 Hozzászólás sorszáma a témában: 2781 Hozzászólás témája:
Tardi írta:
Én is köszönöm, hogy megírtad a fejleményeket. Sokan vissza se néznek, ha a hiba elhárult. Pedig az, hogy a javítás hogyan működött, sokszor fontosabb információ, mint a a tanács.
Nah igen, bosszantó is amikor az ember olvassa az ismerős hiba jelenséget, de a megoldásról már nincs visszajelzés...
Noh de visszatérve a hibákhoz, valaki esetleg találkozott már azzal, hogy a motor tetejéből a légszűrőház aljába futó csőben rendszeren olaj kerül? (Nívó pálca alapján középállásig van töltve az olaj általában) illetve ott ahol a bele csatlakozik a házban, gyárilag is van egy szivacs (szűrő?)?[/quote]
Az a cső a kartergáz visszavezető cső ott legfeljebb olaj pára lehet de nagy karter gáznál mehet olaj is a szivacsnak lenne a dolga fölfogni,hogy a légszűrő ne legyen olajos.
Elküldve:
2019.11.12 13:51:32 Hozzászólás sorszáma a témában: 2782 Hozzászólás témája:
Nah igen, bosszantó is amikor az ember olvassa az ismerős hiba jelenséget, de a megoldásról már nincs visszajelzés...
Noh de visszatérve a hibákhoz, valaki esetleg találkozott már azzal, hogy a motor tetejéből a légszűrőház aljába futó csőben rendszeren olaj kerül? (Nívó pálca alapján középállásig van töltve az olaj általában) illetve ott ahol a bele csatlakozik a házban, gyárilag is van egy szivacs (szűrő?)?[/quote]
Az a cső a kartergáz visszavezető cső ott legfeljebb olaj pára lehet de nagy karter gáznál mehet olaj is a szivacsnak lenne a dolga fölfogni,hogy a légszűrő ne legyen olajos.[/quote]
Akkor ezek alapján feltételezhető, hogy túl híg (5w30,kb 150 e km) az olaj vagy/és kopottak a dugattyú gyűrűk? Rendszeres teleköpi a szivacsot, fullasztja a motort _________________ Ford Focus C-Max Trend 1.6 2006
Elküldve:
2019.11.12 19:29:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 2783 Hozzászólás témája:
kojomjo írta:
Tardi írta:
fiesta írta:
Én is köszönöm, hogy megírtad a fejleményeket. Sokan vissza se néznek, ha a hiba elhárult. Pedig az, hogy a javítás hogyan működött, sokszor fontosabb információ, mint a a tanács.
Nah igen, bosszantó is amikor az ember olvassa az ismerős hiba jelenséget, de a megoldásról már nincs visszajelzés...
Noh de visszatérve a hibákhoz, valaki esetleg találkozott már azzal, hogy a motor tetejéből a légszűrőház aljába futó csőben rendszeren olaj kerül? (Nívó pálca alapján középállásig van töltve az olaj általában) illetve ott ahol a bele csatlakozik a házban, gyárilag is van egy szivacs (szűrő?)?
Az a cső a kartergáz visszavezető cső ott legfeljebb olaj pára lehet de nagy karter gáznál mehet olaj is a szivacsnak lenne a dolga fölfogni,hogy a légszűrő ne legyen olajos.
Kicsit megszerkesztettem a hozzászólásokat, mert meglehetősen összekavarodott, hogy ki mit írt.
Egyébként egyetértek kojomjo-val, hogy az a kartergáz visszavezető rendszer és ott csak olajpárának szabadna lenni. Az 5w30-as Ford specifikációjú olajról nem érdemes váltani, a sűrűbb sem oldaná meg a problémát.
A túlzottan sok kartergáznak három forrása lehet:
- az égéstérből a dugattyúgyűrűk mellett átszökő gáz
- kopott szelepszárszimmeringek
- elromlott PCV szelep. Ez utóbbinak az lenne a feladata, hogy a pillangószelep majdnem zárt állásánál lezárja a kartergáz rendszert, hogy a vákuum ne szívjon sok kartergázt. A sok kartergázzal mindig sok olaj jön.
Amíg nem találod meg a hibát, a visszavezető csőbe be lehet építeni egy olajgyüjtőt. Egy lezárt üveg (kis befőttes üveg) fedelébe két csövet kell bevezetni. Az egyik rövid, a másik hosszú. Az üveg feltöltve fémgyapottal, mint szűrővel. Sok leírás van erről a neten.
Elküldve:
2019.11.14 09:21:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 2784 Hozzászólás témája:
Sziasztok! Erre valakinek van ötlete?
brummmogo írta:
Sziasztok!
Kb 1-2 hónapja kezdte el a C-maxunk (2006-os évjárat), hogy üresben és indításkor felpörög. Kb 1 másodpercre felpörög a motorja 1000-ről 2000-2500 közé majd egyből visszaesik.
Én azt vettem észre, hogy az alapjárat jobban "ráz" is.
Szerelő fojtószelepet tisztított, majd cserélt de a probléma még mindig fennáll. Van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Esetleg valami típushiba vagy, hogy merre keresgéljek a megoldás érdekében?
Elküldve:
2019.11.16 20:57:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 2785 Hozzászólás témája: Ford Focus C-Max nappali menetfény izzó - kérdés
Sziasztok,
Focus C-Maxomban (2007) a nappali menetfénykor világító első lámpa kiégett. Nem értek hozzá, nem tudom ennek a lámpának mi a neve, tudnátok ebben segíteni? Youtube videókat találtam a fényszóró izzójának cseréjéről, de erről a másik, nappali menetfény felkapcsolásakor világító kis izzó cseréjéről nem.
Szerintetek otthon ezt ki lehet cserélni, vagy szervízbe vigyem?
Elküldve:
2019.11.22 21:12:38 Hozzászólás sorszáma a témában: 2786 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Elküldve:
2019.11.22 21:57:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 2787 Hozzászólás témája:
Fedayn írta:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.
Elküldve:
2019.11.26 19:31:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 2788 Hozzászólás témája:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.
Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭
Elküldve:
2019.11.30 00:02:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 2789 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
A delikvens egy 2014-es, 1.6 scti, 160.000 km van benne, olaj-szűrők csereperiódusa nálam 10.000 km, és jelezem gyári t kapja!
Utoljára a múlt hét szombaton, szerelőm lecserélte az olajat, stb + 4 új gyertya!
Vasárnap család látogatás, majd hazafelé egy előzés alkalmával ( sárga infó piktogram) kijelzőn engine malfunction service now felirat, olyan volt mintha a turbó nem menne, újraindit haza jön, kocsi pihen.
Másnap már figyeltem 3.500-4.000 fordulat közt ismét előjött a probléma, hazaér, másnap szerelő p0234 - es hiba (turbó - szuperfeltöltő túltöltés állapot), sőt a turbómnak sem a megszokott hangja van, nem "fütyül, és nem szisszen mikor váltok", próbálja a szerelőm kideriteni mi lehet, egyelőre állok és várok, volt már valakinek hasonló problémája?
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban