Elküldve:
2019.09.25 22:35:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 3241 Hozzászólás témája:
BES írta:
...
Szia!
Univerzális valószínűleg nem jó hozzá, de van sok utángyártó, akik olcsóbbak, mint a gyári. A Cromax.hu-n sokféle szokott lenni, vagy az utángyártók katalogusaiból típus és motorszám alapján kikereshető a cikkszám.
A lambdaszonda eléggé össze szokott gyógyulni a menettel, ezért nehéz kicsavarni. A vezeték miatt felréselt dugókulcs vagy felréselt zártkulcs kell hozzá. Ha nem sajnálod a régi szondát, akkor tőből le kell vágni a vezetékét és utána a normál kulcs is jó. Az újat meg villáskulccsal vagy fogóval kell becsavarni. Megadott nyomatékkal vagy józan ész alapján kifejtett erővel. Nincs kitüntetett pozíció, csak be kell csavarni, mint pl. egy gyertyát.
Már nem emlékszem pontosan, de mintha lett volna a dobozban menettömítő paszta is. Külön alátétet nem kell venni. Ha kell akkor lesz a dobozban.
Ha minden jó, akkor a hibajelzés néhány nap után kialszik.
Elküldve:
2019.10.12 07:44:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 3243 Hozzászólás témája: Távirányítós központ zár
Üdv!
Minap távirányítóval kinyitottam az autót első nyomásra ugyebár csak a vezetőajtót nyitja, másodikra a többit. Hát a vezető nyitás után hiába nyomom a gombot semmi. Nyomkodás... semmi, se nem nyit se nem zár. Elemcsere,..semmi, akkusaru levesz semmi, kulccsal nyitja min a 4 ajtót de a távirányító nem működik a tartalék sem.
2008-as indítógombos, minden működik csak a fránya távirányító nem. Mi romolhatott el, merre keressem a hibát. Szakszerviz időpontra sokat kell várni.
Köszönöm _________________ Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
Elküldve:
2019.10.19 19:37:06 Hozzászólás sorszáma a témában: 3245 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Sziasztok!
Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!
Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!
Elküldve:
2019.10.20 11:31:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 3246 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.
Elküldve:
2019.10.21 06:40:25 Hozzászólás sorszáma a témában: 3247 Hozzászólás témája:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.
Nagy valószínűséggel óracsoport forrasztás hiba. Focusos Facebookos csoportokban vannak páran, akik javítják. Szervizek inkább cserélik.
Elküldve:
2019.10.22 13:58:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 3248 Hozzászólás témája:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg
Hello!
Én voltam az a link alak Miénk is facelift előtti, és a net-en külföldi oldalakon is, youtube-on is hasonló évjáratúakat láttam ezzel a problémával.
Nekünk miután végigforrasztgatták évekkel ezelőtt, azóta nem volt gondunk vele.
Próbáld meg itt-ott megnyomkodni (nekem a bal felső részen segített) vagy finomat rácsapni a tetejére, hogy akkor javul-e a dolog. Ha igen, akkor szerintem Neked is ki kell kapni és végigmenni rajta egy pákával.
üdv: delif
Elküldve:
2019.10.23 22:53:35 Hozzászólás sorszáma a témában: 3249 Hozzászólás témája:
tamas_kulcsar_90 írta:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg Viszont nálam ez a következő dolgok folyományaként jött elő (hacsak nem valami orbitális véletlen folytán nincs közük egymáshoz, de ezt kétlem): a kocsi teljesen rendben volt, semmi nem világított a műszarfalon, az ég adta világon semmi problémája nem volt, amikor is úgy gondoltam elemet cserélek a távirányítóba, mert már kicsit nehezebben reagált néha, gondoltam megelőzöm a lemerülést. Ezzel párhuzamosan pedig meg akartam próbálni lemásolni a távirányítót egy sima programozható üres távirányítóval, mivel a pótkulcsnak nincs távirányítója és mivel az ajtókat nem lehet kulccsal nyitni, ezért ez elég jól jött volna, úgy voltam vele max nem működik. Na itt vétettem szerintem egy elég nagy hibát. Megcsináltam a másolást, majd az elemcserét, visszamentem a kocsihoz, próbáltam nyitni a másolattal, ki is nyitotta szépen, viszont a többi gombra (bezárás, csomagtartó nyitás) már nem reagált. Na mondom jól van, ez nem igazán jött össze, sebaj, megpróbáltuk és próbáltam visszazárni az eredeti távirányítóval. De nem reagált semmit. Itt akkor kicsit leizzadtam, hogy most mi van, úgyhogy jött a netes keresgélés, ahol is megtaláltam hogy kéne újra programozni a távirányítót (0-II állás között kapcsolgatni 6 másodperc alatt négyszer). Ezt valamiért nem sikerült megcsinálni és már indulni kellett, úgyhogy gondoltam ezt megcsinálom később. Viszont itt jött az első meglepetés, gyújtás után immo piros lámpája villog ezerrel, piros felkiáltójel fogaskerékkel, km számláló helyett vonalak és nem indul egyáltalán. Pánik, még néhány próba, semmi. Hívom szerelő ismerőst, hogy ilyenkor mivan, miközben beszélünk próbálom újra és elindul simán, semmi lámpa nem ég. Hagytuk is hirtelen annyiban, mert épp benne volta valamiben, meg nekem is mennem kellett. Mentem egy olyan 8km-et az első célomig, ott leállítottam, majd miután újra elindítottam megint jött a piros fogaskerekes felkiáltójel, meg a csökkentett mód. Újraindítás után viszont szépen eltűnt minden. Innen elmentem mégegy helyre, utána pedig ki az ismerőshöz, hogy kiolvassa a hibakódot, meg ránézzen a távirányítóra. Eközben semmi hibajelzés semmi probléma. Kint aztán távirányítóval nem tudott mit kezdeni ő sem, hibakódot kiolvasta, az az U kezdetű volt, ami itt szintén egy másik fórumosnak is, de sajnos nem emlékszem pontosan mi is volt, mindenesetre azzal váltunk el, hogy a kulcsot újra kéne programoztatni, azt ő nem tudja, a hibakódot kitörölte. Utána tankoltam és átgurultam vele még egy helyre, ahol volt egy kis időm és megpróbáltam újra a kulcs újraprogramozását a gyújtás le-föl módszerrel és most működött! Végre működött újra a távirányító, illetve műszerfalon se égett semmi visszajelző, nagyon boldog voltam. Egészen odáig, amikor egy indítással később menet közben egyszer csak minden kigyulladt mint a karácsonyfa, fordulat, km óra beesett és onnantól vagy ez van vagy csak a piros fogaskerekes felkiáltójel és most már a check engine is mellette, plusz most már úgy tűnik az eredeti távirányítós kulccsal indulni sem akar (immo villog és semmi), bár néha mégis, pótkulccsal inkább elindul, viszont a piros fogaskerekek és a check engine most már konstans. Holnap hívom az ess fordot, de ha valakinek van valami okos ötlet, hogy mi lehet ez, meg hogy tényleg én csináltam e magamnak ezt a jó kis problémát a távirányító másolgatással (gondolom igen és átkozom is magam), vagy bármi okosságot szívesen fogadok, illetve álljon itt ez a történet másoknak is, ha ilyen hülyeségbe kezdenének.
Nagy valószínűséggel óracsoport forrasztás hiba. Focusos Facebookos csoportokban vannak páran, akik javítják. Szervizek inkább cserélik.
Szia, köszi a választ, alapvetően én is erre gyanakodnék, ha csak úgy a semmiből jött volna elő ez az egész, de ugye volt ez az egész távirányítómásolós, immos letiltós, lekorlátozós dolog előtte, azért gondolom, hogy ahhoz lesz köze. Péntekre bejelentkeztem mindenesetre ess fordhoz, kíváncsi vagyok ők mit mondanak.
Elküldve:
2019.10.23 22:56:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 3250 Hozzászólás témája:
decofeco írta:
gonzo írta:
Sziasztok,
lenne egy 2005-ös 1.6-os benzines focusom, ami jelenleg vagy nem akar indulni (km számláló helyett vonalak, piros fogaskerékben piros felkiáltójel, középen piros égő villog), vagy elindul, de utána a piros fogaskerekes felkiáltójel, illetve a check engine lámpa égve marad, illetve van amikor minden lámpa ég, és a fordulatszámmérő, illetve a km óra leesik nullára, illetve a teljesítmény is csökkentet módban van. Olvasgattam már a fórumot, voltak hasonló hibák, meg valaki linkelt is képet, ami megegyezik az én hibajelenségemmel: http://delif.hu/focus/muszerfal_gond.jpg
Hello!
Én voltam az a link alak Miénk is facelift előtti, és a net-en külföldi oldalakon is, youtube-on is hasonló évjáratúakat láttam ezzel a problémával.
Nekünk miután végigforrasztgatták évekkel ezelőtt, azóta nem volt gondunk vele.
Próbáld meg itt-ott megnyomkodni (nekem a bal felső részen segített) vagy finomat rácsapni a tetejére, hogy akkor javul-e a dolog. Ha igen, akkor szerintem Neked is ki kell kapni és végigmenni rajta egy pákával.
üdv: delif
Szia, örülök, hogy neked megoldódott a hiba:) Én most igazából kicsit tanácstalan vagyok, hogy mindez csak a rosszul sikerült távirányítómásolás miatt van, vagy esetleg részben amiatt, részben pedig ugyanaz a problémám van nekem is, mint neked volt. Pénteken ess-hez már bejelentkeztem, meglátjuk
Elküldve:
2019.10.25 08:44:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 3251 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
2011-es C-Max-omban a visszapillantó tökrök elektromosak. A jobb oldali néha elfelejt kinyilni, többször kell a ki/be zárás gombot nyomkodnom mire észbe kap és a jobbos is kinyílik. (nem motor hiba,,,nincs fölösleges motor búgás)
Van valami tipushiba ezzel kapcsolatban ? Mit ellenőrizzek ?
Elküldve:
2019.10.27 09:27:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 3252 Hozzászólás témája:
FokaDriver írta:
Sziasztok,
2011-es C-Max-omban a visszapillantó tökrök elektromosak. A jobb oldali néha elfelejt kinyilni, többször kell a ki/be zárás gombot nyomkodnom mire észbe kap és a jobbos is kinyílik. (nem motor hiba,,,nincs fölösleges motor búgás)
Van valami tipushiba ezzel kapcsolatban ? Mit ellenőrizzek ?
Köszönet,
FD.
Lehet hogy típushiba, mert az ugyan ilyen koru,típusu, autómba ugyan ezt csinálja a jobb tükör.
Elküldve:
2019.10.30 11:35:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 3253 Hozzászólás témája:
Helló!
Tanulságul, hátha segít valakinek:
Kocsi:
- Focus II, 1,6 benzines
Hibajelenség:
- Menetközben vészjelző tulu-tulu hang,
- Engine Malfunction és Acceleration reduced hibaüzenet
- Fordulatszám és sebességmutató másodpercekre leesik 0-ra, majd visszaáll
- Mindenféle jelzőlámpa (olaj, ABS, motor, stb...) felvillan, részben égve is marad
- A kocsi nagyjából jól megy tovább, bár egy kis teljesítményvesztés érezhető
A hiba az internet szerint lehet: - Fordulatszám jeladó hiba
-- (stift rendszerint berohad és időnként benntörik aztán jön a váltószétszerelés, ezért a csere csak szakértőnek javasolt)
- Műszerfal érintkezési hiba
-- (az ólommentes forraszanyagok bevezetésével jelent meg a jelenség, az ilyen forrasztások idővel elöregszenek)
Megoldás:
- Nekem a műszerfalas probléma volt, amúgy kb. mindkettő ugyanazt a jelenséget produkálja állítólag.
-- (A gödi ESS másnapra adott időpontot és kb. egy óra alatt profin javította. KÖSZÖNÖM ezúton is!! )
A jelenség az újraforrasztás óta nem jelentkezett, ez kb. 150 km.-t illetve három óra vezetést jelent.
Elküldve:
2019.11.05 00:29:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 3255 Hozzászólás témája:
endreszz írta:
Helló!
Tanulságul, hátha segít valakinek:
Kocsi:
- Focus II, 1,6 benzines
Hibajelenség:
- Menetközben vészjelző tulu-tulu hang,
- Engine Malfunction és Acceleration reduced hibaüzenet
- Fordulatszám és sebességmutató másodpercekre leesik 0-ra, majd visszaáll
- Mindenféle jelzőlámpa (olaj, ABS, motor, stb...) felvillan, részben égve is marad
- A kocsi nagyjából jól megy tovább, bár egy kis teljesítményvesztés érezhető
A hiba az internet szerint lehet: - Fordulatszám jeladó hiba
-- (stift rendszerint berohad és időnként benntörik aztán jön a váltószétszerelés, ezért a csere csak szakértőnek javasolt)
- Műszerfal érintkezési hiba
-- (az ólommentes forraszanyagok bevezetésével jelent meg a jelenség, az ilyen forrasztások idővel elöregszenek)
Megoldás:
- Nekem a műszerfalas probléma volt, amúgy kb. mindkettő ugyanazt a jelenséget produkálja állítólag.
-- (A gödi ESS másnapra adott időpontot és kb. egy óra alatt profin javította. KÖSZÖNÖM ezúton is!! )
A jelenség az újraforrasztás óta nem jelentkezett, ez kb. 150 km.-t illetve három óra vezetést jelent.
Centire ugyanez és ugyanúgy ESS-ben orvosolták ugyanígy profin:)
Nálam végül is kiderült, hogy a távirányító másolgatós hülyeségemnek semmi köze nem volt a hibához, egyszerűen csak halál véletlenül pont akkor jött elő. Köszönöm mindenkinek, aki itt válaszolt és az ESS-es srácoknak a gyors és szakszerű javítást!
Elküldve:
2019.11.05 11:29:58 Hozzászólás sorszáma a témában: 3256 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit!
Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:
- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.
Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos
Elküldve:
2019.11.06 07:47:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 3257 Hozzászólás témája:
Tarako írta:
Sziasztok!
Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit!
Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:
- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.
Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos
Szia
A világításra csak akkor figyelmeztet, ha a kulcs nincs a helyén.
Zár meg vagy tönkrement, vagy kiiktatták, hogy ne lehessen feltörni.
Elküldve:
2019.11.06 12:42:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 3258 Hozzászólás témája:
tamas_kulcsar_90 írta:
Tarako írta:
Sziasztok!
Teljesen új vagyok a csoportban,üdvözlök mindenkit!
Nemrég vagyok egy facelift utáni 2010-es 2-es fóka (1,6 benzin) tulajdonosa. A napokban az alábbi hibával szembesültem:
- Rajtahagyott világításnál (leállított motornál), ajtónyitásnál nem figyelmeztet,nem pittyeg,hogy kapcsoljam le.
- Teljesen halott a zár. Távirányítóval tökéletesen nyit-zár,a kulcs is bedugható,el is fordul,de semmi nem történik,se nyitásnál,se zárásnál.
Szeretném a segítségeteket kérni,merre induljak a probléma megoldásához. Előre is köszönöm!
Üdv, Ákos
Szia
A világításra csak akkor figyelmeztet, ha a kulcs nincs a helyén.
Zár meg vagy tönkrement, vagy kiiktatták, hogy ne lehessen feltörni.
Teljesen új vagyok itt, ezért elnézést, ha rossz helyen járok és nem itt kellene feltennem a kérdésem. Néhány napja vettünk egy 2007-es gyártású 2008-as üzembe helyezésű C-max-t. Nem volt sok időm még foglalkozni vele, de amit észrevettem, hogy ha az autó be van zárva, akár fél-egy nap után sem alszik ki a műszerfal óracsoportjai közötti kijelző, ami az órát és a kilométer állást jeleníti meg. Valami a gyári cd-s navigáció semelyik gomb nyomására nem kapcsol be. Valaki találkozott-e már ezen hibákkal és esetleg tudnátok-e segíteni, hogy milyen irányban, vonalon induljak el a problémákkal. Milyen célszerszám kellene ahhoz hogy a navigációs-cd-s egységet a helyéről ki lehessen venni?
Teljesen új vagyok itt, ezért elnézést, ha rossz helyen járok és nem itt kellene feltennem a kérdésem. Néhány napja vettünk egy 2007-es gyártású 2008-as üzembe helyezésű C-max-t. Nem volt sok időm még foglalkozni vele, de amit észrevettem, hogy ha az autó be van zárva, akár fél-egy nap után sem alszik ki a műszerfal óracsoportjai közötti kijelző, ami az órát és a kilométer állást jeleníti meg. Valami a gyári cd-s navigáció semelyik gomb nyomására nem kapcsol be. Valaki találkozott-e már ezen hibákkal és esetleg tudnátok-e segíteni, hogy milyen irányban, vonalon induljak el a problémákkal. Milyen célszerszám kellene ahhoz hogy a navigációs-cd-s egységet a helyéről ki lehessen venni?
Előre is köszönöm a válaszokat és segítséget!
Szia
Az óracsoport elég lassan alszik ki, nem valószínű, hogy probléma lenne vele.
A rádióhoz lehet kapni kiszedővillát, de vannak házi megoldások is. Neten találsz jó pár videót, hogyan lehet kiszedni.
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Azt olvastam több helyen, hogy a kis lcd panel lassan alszik ki, kb 30-40 perc, ezt értem is, de hogy fél napig vagy egy napig világít az biztosan nem jó és ennek az okát és megoldását keresem.
Köszönöm!
tamas_kulcsar_90 írta:
Gtaati írta:
Helló Mindenki!
Teljesen új vagyok itt, ezért elnézést, ha rossz helyen járok és nem itt kellene feltennem a kérdésem. Néhány napja vettünk egy 2007-es gyártású 2008-as üzembe helyezésű C-max-t. Nem volt sok időm még foglalkozni vele, de amit észrevettem, hogy ha az autó be van zárva, akár fél-egy nap után sem alszik ki a műszerfal óracsoportjai közötti kijelző, ami az órát és a kilométer állást jeleníti meg. Valami a gyári cd-s navigáció semelyik gomb nyomására nem kapcsol be. Valaki találkozott-e már ezen hibákkal és esetleg tudnátok-e segíteni, hogy milyen irányban, vonalon induljak el a problémákkal. Milyen célszerszám kellene ahhoz hogy a navigációs-cd-s egységet a helyéről ki lehessen venni?
Előre is köszönöm a válaszokat és segítséget!
Szia
Az óracsoport elég lassan alszik ki, nem valószínű, hogy probléma lenne vele.
A rádióhoz lehet kapni kiszedővillát, de vannak házi megoldások is. Neten találsz jó pár videót, hogyan lehet kiszedni.
Elküldve:
2019.11.21 19:35:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 3262 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Problémám a következő:
Random töltéshiba kijelzés.Néha magától megjavul.Elviszem szerelőhöz, nincs hiba.Napokig semmi probléma, majd elmegy a töltés.
Utolsó esemény, checkin, olajnyomás és sok más lámpa világít.
Nincs szervó rásegítés sem.
Ha feltötöm az aksit, akkor el merjek vele indulni? 4km-t kellene megtenni.Én csak az olajnyomásjező miatt aggódom.
olaj van benne.Nem vágnám tönkre a motort.
Az aksi nem volt megmerülve. 12,2V volt mielőtt feltettem töltőre
A 14.2- 14.3V-os töltés az normális a generátorról?
Valakinek valami ötlete?
Köszönöm
U.I.: Szétszerelés nélkül,honnan tudom, hogy 120 vagy 150A-es generátor kell nekem nekem?(Motorkód G8DB) _________________ Focus C-Max 1.6 TDCi DPF Black Panther
Elküldve:
2019.12.13 19:01:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 3263 Hozzászólás témája:
Üdv!
Tegnap előtt tulajdonosa lettem egy Ford Focus 2 1.6 TI-VCT-nek. Mielőtt elhoztam a vezérlés kb 100km-el előtte lett cserélve, mivel hibának vezérlés eltérést írt ki. Majd eladó szerint 5-10 km után kidobta újból a motorhibát azzal, hogy hibás az egyes vezérlés jeladó így az is cserélve lett. Én mentem kb 50 km-t és újból felvillant a motorhiba, hibának annyit írt, hogy vezérlés jeladó. Így ma ki lett cserélve a másik is. Linkelt képen két pirossal karikázott amik cserére kerültek. Erre kb 10km után újból felvillant a motorhiba, gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baja, bár még nem lett most újból diagnosztikára víve. Mi a bánat baja lehet most megint? Hány jeladó van ennél a motornál, mert van aki 4-et mondott van aki 2-őt.
Köszönöm a segítséget!
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban