Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.06. 05:14:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: HilarioAjb
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 25805
Látogatók:
Vendégek: 334
Tagok: 1
Összesen: 335

Jelen lévő tagok:
01: bravaphoto

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

9 / 9 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 89


HozzászólásElküldve: 2018.10.26 10:26:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 241
 Hozzászólás témája: Re: Teljesítmény csökkenés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Csinszka18 írta:
Sziasztok!

Új tag vagyok!
Azzal a problémával fordulok hozzatok hogy multheten vásároltunk egy Ford focus 1,6 tdci motoros gépet járművet de valami oknál fogva nem pörög a motor 3000 fordulatnal többet és ha eléri akkor olyan erzes mintha leakarna fulladni. 120-nal nem tudunk többet menni vele! Valaki találkozott már ilyen problémával ha igen és tudja a hiba okát akkor ne tartsa magába. Plusz a kijelző enigne system fault hiba üzenetet ír ki! Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel!


Én az eladóhoz vinném vissza, és kérdezném meg tőle, hogy mi lehet ez.

Nem zárható ki egy komolyabb összegű javítási számla sem...

Szia.
Ilyenkor vészüzemben van a motor,nem enged magasabb fordulatot.Ki kel olvastatni a híbatárolot diaggal.Lehetséges okok pl:Eltömödött DPF szűrő,turbó,injektor,vagy ami a legkevésbé fájdalmas(én ezzel kezdeném)űzemanyagszűrő eltömődés,csere.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomgillette


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.01 18:43:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 242
 Hozzászólás témája: egr
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy 2004-es 2.tdci cmaxon hogyan lehetséges egr szelepet kalibrálni? Tudna nekem valaki segíteni ebben?

Üdv.:Zsolti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  baltazar181


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.28 15:20:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 243
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Olyat produkal az autom, 2004 2.0tdci, hogy reggel hideginditaskor nem stabil az alapjarat, 10mp mulva helyrejon. Mikor a vizhofok elhagya a 60 fokot elkezd az auto rangatni. Uzemanyagszurot csereltem eredetire, 3injektort csereltem, az osszes szurot olajat, akkumulatort. A baj az hogy semmi hibakod nincs, illetve van hogy 2 hetig nem jon elo a problema. Legalabb 10 diagnozison volt sehol semmi. EGR szelep csatit lehuztuk , sokkal jobban ment az auto viszont csak rangatott csak sokkal gyengebben. Utoljara mar nem lehetett vele menni annyira szaggatott, elvittemj szerelohoz, minden csatlakozo atlett nezve befujva. Minden rendben volt 2 hetig most megint rangat.Mi lehet a baj?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  radvanyia


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 16.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.06.21 21:38:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 244
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2004-os Focus C-Max 2.0 TDCI bosszúság... Na jó nem, 2 éve van nálam éás ez az első rendetlenkedése.

2 hete semmi baja nem volt, majd reggel check engine és vészüzemmód... Azaz elszaladt a ménes fele valamerre, örültem ha a 110km/h-t meglépte. Viszont gyönyörű alapjárat és bírná szuflával. Elvittem kiolvastatni, olyanokat írt ki, hogy előizzítás, hűtőfolyadék bypass magas, tanksapka kapcsoló... Reszetelték, azaz a check engine megszűnt, de a vészüzemmód ( azaz gyengeség nem ). Pár napja így járok vele a városban, tényleg szinte észre sem venni a különbséget, csak ha 80-nál gyorsabban akarok menni. Volt levegőszűrő csere ettől függetlenül, és agilisabb lett. A régi már nem volt túl friss. :/ 2 éve nem cseréltem, bevallom. Aztán ma elvittem kiolvastatni. Töltőlevegő nyomás alacsony hibajelzés. Végre épkézláb hibakód. Gondolom turbó... Vagy jól gondolom? Smile Resetelték és szépen ment is ma délután, de megint előjött a check engine kb 30 km után egy nagyobb gázadás után. Legalábbis agilisabb volt mint tegnap, de ez lehet betudható a tiszta szűrőnek is. Nem annyira lomha most, de nem is az autópályák ördöge érzésre. Gondolom turbó probléma. De semmi hang, zörej, hibajel nem jött. Egyik nap tökéletes, másnap már halott. Azóta is használom mert muszáj, városban normális ( csak szívódízel kb, anno volt egy 2000-es Skorpiom ( nem TD ), az volt ilyen lomha ). Rálépek a gázra és mintha gumikötéllel valaki húzná vissza az autót. Valaki tapasztalt már hasonlót?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balazs029


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 06.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2019.07.02 06:47:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 245
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. 1.8 Benzines c maxban lehet egyenként cserélni a trafókat vagy együtt szabad csak?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolika90


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 20:32:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 246
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balazs029 írta:
Sziasztok. 1.8 Benzines c maxban lehet egyenként cserélni a trafókat vagy együtt szabad csak?


Lehet, nekem az ESS-nél most cserélték a kettes hengernél lévőt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Soosi


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 00:43:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 247
 Hozzászólás témája: Segítség
Hozzászólás az előzmény idézésével

cinti írta:
Sziasztok!
Focus C-max 2007-es, 1,6 diesel, 90 lovas, 203.000 km. Mikor odalépek neki, mintha kihagyna egy henger, elmegy belőle az erő és feketén füstöl. Mihez nyúljak? (Persze, magamhoz...., de azon kívül.)
Üzemanyagszűrő új, injektortisztító adalékon túl vagyok.


Ha bárki ismeri a felhasználót kérem írjon- Ugyanez a gondunk. Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Soosi


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 08:35:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 248
 Hozzászólás témája: Ismeri valaki "cinti"
Hozzászólás az előzmény idézésével

cinti írta:
Sziasztok!
Focus C-max 2007-es, 1,6 diesel, 90 lovas, 203.000 km. Mikor odalépek neki, mintha kihagyna egy henger, elmegy belőle az erő és feketén füstöl. Mihez nyúljak? (Persze, magamhoz...., de azon kívül.)
Üzemanyagszűrő új, injektortisztító adalékon túl vagyok.


Hello, Ha valaki ismeri "cinti" kérem irjon rám. Ugyanaz a hiba és neki csak megoldották már. Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balazs029


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 06.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 09:17:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 249
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. A mai nap elhoztam a szerelőtől a verdát -volt hosszbordásszíj csere vízpumpa meg feszitő. Viszont szólt hogy a klíma kompresszor szabadon futója csapágyas de befújták valami szilikon spray-el. Hazafele viszont úgy kerepelt mint a veszedelem .Lehetséges hogy az új szíj miatt csinálja mivel csapágyas? Mennyi lenne a javítása ? Vagy meddig tudok vele így járni? HA beindítom a klímát akkor jóval halkabb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 105


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 15:08:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 250
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Beírom ide, hátha valaki tud valamilyen támpontot nyújtani a hibakeresésben.

Adott egy 2011-es C-Max 1.6 TDCI T1DA motorkóddal, Siemens befecskendező rendszerrel.
A múlt héten párszor vészüzembe kapcsolt már(Engine Malfunction), ráadásul az ESP visszajelző is világított, de a MIL lámpa még akkor nem jelzett. A hiba a motor újraindításakor megszűnt, majd 100-200km után újra előjött. Utána még párszor jó lett újraindítás után. Viszont tegnap már ez sem segített rajta. Az ECU-ból a "P1263 Cylinder #3 High To Low Side Short" hibát lehet csak kiolvasni. Az autó indítás után pár másodpercig rendesen jár, majd elkezd rázkódni és kidobja a fent említett hibát.
Nekiálltam a hibakeresésnek, de talán valaki már találkozott ezzel és esetleg tud segíteni.

Előre is köszönöm a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torotomi


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 03.
Hozzászólások: 20

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.11 21:23:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 251
 Hozzászólás témája: DPF szűrő csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

1.6 TDCI, G8DA/B a motor.
Idén másodszor fordul elő, hogy motor faliórát jelez az autó, a szokásos DPF telített hibakód(P242F-61) is megvan. Ilyenkor csak és kizárólag a menet közbeni regeneráció működik, tavaly tavasszal is előfordult már ez sajna - de már tudom, a tavaly 8 ezer idénre 18 ezerre inflálódott, ugyanazért a munkáért Very Happy A km állás óra szerint 202, a valós kb 270 lehet. A szervíztörténetben nem volt DPF csere, ez, gondolom, nagyon tanácsos lenne már.

A kérdéseim:

1. Szűrő tisztítás. Ki van túl rajta, kinek segített?
2. DPF csere. Ki van túl rajta, milyet vett bele/tettek bele? Mennyire nyerő az utángyártott, itt: a legolcsóbb Unixos/Bárdis, vagy nem a legolcsóbb a legjobb itt sem Smile

Köszi a válaszokat előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 105


HozzászólásElküldve: 2019.11.12 11:54:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 252
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
Sziasztok! Beírom ide, hátha valaki tud valamilyen támpontot nyújtani a hibakeresésben.

Adott egy 2011-es C-Max 1.6 TDCI T1DA motorkóddal, Siemens befecskendező rendszerrel.
A múlt héten párszor vészüzembe kapcsolt már(Engine Malfunction), ráadásul az ESP visszajelző is világított, de a MIL lámpa még akkor nem jelzett. A hiba a motor újraindításakor megszűnt, majd 100-200km után újra előjött. Utána még párszor jó lett újraindítás után. Viszont tegnap már ez sem segített rajta. Az ECU-ból a "P1263 Cylinder #3 High To Low Side Short" hibát lehet csak kiolvasni. Az autó indítás után pár másodpercig rendesen jár, majd elkezd rázkódni és kidobja a fent említett hibát.
Nekiálltam a hibakeresésnek, de talán valaki már találkozott ezzel és esetleg tud segíteni.

Előre is köszönöm a válaszokat.


Nos az ellenállás mérésen elvérzett az injektor, így valószínűleg a piezo elem adta fel a harcot. Most már csak ki kell cserélnem. Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2915


HozzászólásElküldve: 2019.11.28 20:00:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 253
 Hozzászólás témája: Hűtővz fogyás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Grand C-Max 1,6 Ecoboost motorkár

Summary:
Amikor a gyártó felszólította, Csaba elvitte autóját egy hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásos javításra. Az előírt módosításokat elvégezték.

14 hónappal később kétszer kigyulladt az alacsony hűtőfolyadékszint jelzés. A szint egyszer sem volt minimum alatt, de Csaba lekiiismeretesen utántöltötte.

Ezután a szivárgás felerősödött és a diagnózis szerint a motorblokk eldeformálódott. Motorcsere a 165 ezer km-es autón.

Az importőr nem vállal részt a javításból, mert
- a visszahívás szándéka nem az volt, hogy a szivárgást egyszer 's mindenkorra megelőzzék, csak módosították a szoftvert, hogy jelezze ki az alacsony hűtőfolyadékszintet
- szerintük már az első fogyáskor szakszervízbe kellett volna menni
- az autó már 9 éves
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24448


HozzászólásElküldve: 2019.11.29 17:47:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 254
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt gondolom, hogy azok a dugók, amelyyek ennyire megolvadtak, kaptak "hőkezelést" bővel.

És nem keveset ment a motor vízhiányosan.

Jelenleg az ötödik Fordomat használom, mindegyik csipegeti a vizet, rendszeresen adok neki pótlást.

Az illető tudott a problémáról, figyelhetett volna jobban, ha pedig hirtelen fogyott, akkor elvitethette volna megfelelő szakemberhez.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 154


HozzászólásElküldve: 2019.11.29 18:04:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
misu írta:
Sziasztok! Beírom ide, hátha valaki tud valamilyen támpontot nyújtani a hibakeresésben.

Adott egy 2011-es C-Max 1.6 TDCI T1DA motorkóddal, Siemens befecskendező rendszerrel.
A múlt héten párszor vészüzembe kapcsolt már(Engine Malfunction), ráadásul az ESP visszajelző is világított, de a MIL lámpa még akkor nem jelzett. A hiba a motor újraindításakor megszűnt, majd 100-200km után újra előjött. Utána még párszor jó lett újraindítás után. Viszont tegnap már ez sem segített rajta. Az ECU-ból a "P1263 Cylinder #3 High To Low Side Short" hibát lehet csak kiolvasni. Az autó indítás után pár másodpercig rendesen jár, majd elkezd rázkódni és kidobja a fent említett hibát.
Nekiálltam a hibakeresésnek, de talán valaki már találkozott ezzel és esetleg tud segíteni.

Előre is köszönöm a válaszokat.


Nos az ellenállás mérésen elvérzett az injektor, így valószínűleg a piezo elem adta fel a harcot. Most már csak ki kell cserélnem. Cool


Hello,A fentieket mintha csak magam ítram volna.Tök ugyan ez van (csak nem a 3-asra hanem az 1-esre panaszkodik) jelenleg az ugyan ilyen autómmal.Nagyon,nagyon érdekelne a megoldás.

Elöre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 105


HozzászólásElküldve: 2019.12.03 12:31:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:


Hello,A fentieket mintha csak magam ítram volna.Tök ugyan ez van (csak nem a 3-asra hanem az 1-esre panaszkodik) jelenleg az ugyan ilyen autómmal.Nagyon,nagyon érdekelne a megoldás.

Elöre is köszönöm.


Csere oldotta meg a problémát. A piezo zárlata miatt ez a típusú Continental porlasztó nem volt javítható, így egy felújítottat szereltem be. Fontos, hogy az ECU-hoz illeszetni kell az újat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 154


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 19:23:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
Shatterhand írta:


Hello,A fentieket mintha csak magam ítram volna.Tök ugyan ez van (csak nem a 3-asra hanem az 1-esre panaszkodik) jelenleg az ugyan ilyen autómmal.Nagyon,nagyon érdekelne a megoldás.

Elöre is köszönöm.


Csere oldotta meg a problémát. A piezo zárlata miatt ez a típusú Continental porlasztó nem volt javítható, így egy felújítottat szereltem be. Fontos, hogy az ECU-hoz illeszetni kell az újat.


Kösz,akkor ebből szerviz lesz.Kicserélni nem tudom (még ha nyár lenne talán nekiállnék szeretem az ilyen kihívásokat) ,illeszteni meg pláne nem.Sajnos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gtaati


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.12.05 16:28:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló Mindenki!

Nemrégiben vettünk egy 2008-as 1.6tdci 109Le G8DB Cmax-t. Az autó hidegen melegen tökéletesen indul, szép hangja van nem füstöl, nem ráz. A műszerfal kis piros LCD kijelzőn háromszög figyelmeztetés és csipogó hang mellett kiírja az engine malfunction-t és az autóban nincs erő illetve se terhelés se üres járat esetén sem pörög jobban 3000 környékénél. Egyetlen hibakódja van az izzítás ami törlés után egyből visszajön. Mivel végig olvastam a topikot, így láttam az ESS Motor hozzászólásait is, miszerint ha mind a 4 izzítógyertya rossz akkor le tud tiltani, szabályozni az auto. Élő adat olvasás során a levegő üzemanyag hőmérsékletek fedik a valóságot, üzemanyag nyomás változik, gázpedál helyzetet mindent lát az ecu. Két furcsaság van az adatoknál, az egyik az egr, hogy mindig 0%-on van, illetve a turbónyomás ami maximum 0,7 bárra megy fel. Az autó előéletét nem igazán tudni, tehát más információval nem rendelkezem. Gondolom érdemes először az izzítógyertyákat átnézni, hátha a szaki által korábban említett probléma áll-e fenn? Csak fura lenne hogy mind a 4 gyertya rossz és kb. egyszerre adják meg magukat.

Bárkitől szívesen fogadok tanácsot aki járt már hasonló cipőben!

Köszönöm Mindenkinek előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24448


HozzászólásElküldve: 2019.12.05 18:47:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mennyit futott az a paripa?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ugrás:   

9 / 9 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.19 másodperc