Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.06. 04:51:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: HilarioAjb
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 25805
Látogatók:
Vendégek: 337
Tagok: 1
Összesen: 338

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - ESP gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> ESP gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

5 / 5 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5087


HozzászólásElküldve: 2016.05.03 21:08:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Smahuta írta:

Tehát tegyek le a javításról, és egyből a csere az ajánlott? Te mit ajánlasz?

nézz utána a javításnak, de egy bontottal gyorsabban áll talpra az autó
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smahuta


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 10.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2016.05.04 06:25:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Smahuta írta:

Tehát tegyek le a javításról, és egyből a csere az ajánlott? Te mit ajánlasz?

nézz utána a javításnak, de egy bontottal gyorsabban áll talpra az autó


Rendben, köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  redeitomi


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 08.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 13:02:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

A mai reggel munkába menet a kocsi fordulatszámmérője nullára pottyant (a kocsi minimálisan vesztett az erejéből, gondolom valami SW- es védelem) és az ESP visszajelző lámpa kivillant. AZ ESP ténylegesen nem volt aktív, ezt a csúszós úton ki is tudtam próbálni gyorsan. A fordulatszámmérő néha vissza- visszatért (ilyenkor az erő is visszajött), de az ESP- t nem tudtam visszakapcsolni. (A menüben egyébként látszik a kikapcsolt állapot)
Gyanítom, hogy valamelyik jeladó lehet a ludas, vagy akár egy kis víz ért kényes részt a motortérben. (Nem csodálnám a gyönyörű időjárás mellett)
Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Valóban összefügghet a két hiba, vagy teljesen véletlenül egyszerre jött elő? Vagy ne kérdezzek, csak húzzak el diagnosztikára? Very Happy
Köszi!

Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 16:04:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

redeitomi írta:
Sziasztok,

A mai reggel munkába menet a kocsi fordulatszámmérője nullára pottyant (a kocsi minimálisan vesztett az erejéből, gondolom valami SW- es védelem) és az ESP visszajelző lámpa kivillant. AZ ESP ténylegesen nem volt aktív, ezt a csúszós úton ki is tudtam próbálni gyorsan. A fordulatszámmérő néha vissza- visszatért (ilyenkor az erő is visszajött), de az ESP- t nem tudtam visszakapcsolni. (A menüben egyébként látszik a kikapcsolt állapot)
Gyanítom, hogy valamelyik jeladó lehet a ludas, vagy akár egy kis víz ért kényes részt a motortérben. (Nem csodálnám a gyönyörű időjárás mellett)
Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Valóban összefügghet a két hiba, vagy teljesen véletlenül egyszerre jött elő? Vagy ne kérdezzek, csak húzzak el diagnosztikára? Very Happy
Köszi!

Tamás


Üdv!

Az egyik barátomnak volt ugyanez a jelenség egy mondeonál. Túltöltése volt. Nem tudom neked mond-e valamit, a referencia vezetéke volt elszakadva a generátor csatlakozója előtt, de lehet neked egyszerűbb hibád is, mert ez a vezeték a motortéri biztosítéktáblában közvetlenül csatlakozik egy biztihez. Ne kérdezd melyikhez, fejből nem tudom ugysem, nézd végig mindet. Ha emlékeim nem csalnak talán 10A-es volt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  redeitomi


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 08.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 19:09:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet, bár nem tudom mi az összefüggés a fordulatszám, ESP és generátor túltöltés között. Viszont hazafelé állandósult a hiba, már csekkendzsin is van. A teszt mód egy E196- os hibát mutat, ami a "Invalid Data For Engine Rpm (Invalid Can Message)"
Az DTC kódok fórumon volt már másnak is hasonló gondja, írtam neki privátot hátha olvassa. Holnap pedig megpróbálok bejelentkezni valamelyik szervizbe, nézzék meg. Sad
Ettől függetlenül gyerek altatás után bebújok a motorháztető alá, hátha találok valamit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.02.08 07:42:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 126
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

redeitomi írta:
Köszi a tippet, bár nem tudom mi az összefüggés a fordulatszám, ESP és generátor túltöltés között. Viszont hazafelé állandósult a hiba, már csekkendzsin is van. A teszt mód egy E196- os hibát mutat, ami a "Invalid Data For Engine Rpm (Invalid Can Message)"
Az DTC kódok fórumon volt már másnak is hasonló gondja, írtam neki privátot hátha olvassa. Holnap pedig megpróbálok bejelentkezni valamelyik szervizbe, nézzék meg. Sad
Ettől függetlenül gyerek altatás után bebújok a motorháztető alá, hátha találok valamit.


Üdv

Az elektronika "védelmi módba" kapcsol. De, mint említettem jelentős túltöltés (~18,7V) volt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.04.17 11:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem rég vettem az autómat előtte VW párti voltam. Ami fura dolgot tapasztalok és nem értem mi ez, azaz induláskori reccsenés. Elindul az ABS minden nap mikor először indulok el, olyan 25km/h környékén roppan egyet mintha a fedlapon fékezéskor megcsúszna aztán jó minden, se kontroll lámpa se semmi. És nem tudom hogy ez normális jelenség-e.
Köszi, remélem ez is ESP téma kérdéskörhöz való.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5087


HozzászólásElküldve: 2017.04.17 19:49:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 128
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Riri01 írta:
Sziasztok!

Nem rég vettem az autómat előtte VW párti voltam. Ami fura dolgot tapasztalok és nem értem mi ez, azaz induláskori reccsenés. Elindul az ABS minden nap mikor először indulok el, olyan 25km/h környékén roppan egyet mintha a fedlapon fékezéskor megcsúszna aztán jó minden, se kontroll lámpa se semmi. És nem tudom hogy ez normális jelenség-e.
Köszi, remélem ez is ESP téma kérdéskörhöz való.

ABS önteszt, így jó
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mzperxx


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.09.18 12:45:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok

Nemrég vásároltam egy 2010 évben gyártott focust amiben ABS és EPS is van.
A kocsi számítógépében turkálva meg is találtam be volt ikszelve. és most jön a banálisnak tűnő kérdés.

Kérdezem így volna aktiválva? vagy fordítva ha ki van szedve az x belőle?
Nos én beikszelt állapotban próbáltam ki, sportosabb vezetéssel nagyjából a határon hogy mit tud, de egyetlen egyszer sem villant meg hogy rásegítene.
Nem tudom most az ilyenkor tönkre ment esetleg vegyem ki az ikszet a keretből.
Összetörni azért mégsem szeretném így próbálgatva. Rolling Eyes Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jomba79


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2018.11.17 15:32:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Abs block csere folyamatban. Az abs, kézifék visszajelző helyre állt, az esp még világít. Ez a hibakód U2202. Tud valaki segíteni? Gondolom el kell fogattatni az agyával?
_________________
Ford FocusII 1.6 Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jomba79


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2018.11.17 22:02:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mzperxx írta:
sziasztok

Nemrég vásároltam egy 2010 évben gyártott focust amiben ABS és EPS is van.
A kocsi számítógépében turkálva meg is találtam be volt ikszelve. és most jön a banálisnak tűnő kérdés.

Kérdezem így volna aktiválva? vagy fordítva ha ki van szedve az x belőle?
Nos én beikszelt állapotban próbáltam ki, sportosabb vezetéssel nagyjából a határon hogy mit tud, de egyetlen egyszer sem villant meg hogy rásegítene.
Nem tudom most az ilyenkor tönkre ment esetleg vegyem ki az ikszet a keretből.
Összetörni azért mégsem szeretném így próbálgatva. Rolling Eyes Question


Ha az x benne van, akkor van kikapcsolva. Ekkor folyamatosan világít. Ha be van kapcsolva, akkor nem világít, csak villog amikor működésbe lép. Ekkor az autót lassítja hiába nyomod a gázt.
_________________
Ford FocusII 1.6 Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bunki


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 16.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2019.03.05 15:25:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 132
 Hozzászólás témája: ESP érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2008. 12. havi ford focus autónál hol található az ESP érzékelő pontosan a kerekeknél?
Tudnátok ebben segíteni?
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pgiczi


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 19:43:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 133
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!

Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!

Várom válaszotokat!

További szép estét!

Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 89


HozzászólásElküldve: 2019.12.01 21:52:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 134
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2013 as 1,6 tdci nincs ESP kapcsoló,csak menüben.

Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzőn gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyújtásnál leírás szerin bekapcsolja ESP-t ha előtte ki is volt kapcsolva .Ha jól tudom,akkor járó motornál menüből kikapcsolom(x et kiokézom)akkor következő indításig nincs ESP.Újra indítok akkor automatice van ESP.De akkor miért off ot ír az ikon alá,ami kikapcst jelent?Most nem értem,be vagy ki van kapcsolva,vagy hogy működik ez pontosan?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> ESP gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5
Ugrás:   

5 / 5 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.16 másodperc