Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.06. 04:51:22 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: HilarioAjb
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 25805
Látogatók:
Vendégek: 337
Tagok: 1
Összesen: 338

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 60, 61, 62
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

62 / 62 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  zoger


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 29.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2019.06.13 07:32:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1831
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 Ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Masonka írta:
FordZsolt írta:
Sziasztok.

Nem rég lettem Ford tulajdonos. 2013-as Ford Focus 1.6 Ecoboost Titanium felszereltségű autót vásároltam. Előtte dieseles autóm volt, így nem nagyon tudom hogy az alábbi jelenség mennyire jellemző az autóra. Viszonylag elég hamar eléri a kijelző szerint az üzemi hőfokot. Teljesen mindegy hogy hány fok van, mert kb 1km után már a 90 fokot jelzi. Télen szinte ekkor már fűtött is. Akár több órányi állás után újra beindítva az autót már egyből üzemi hőfokot jelzett, úgy hogy kint a szabadban végig mínusz 5 fok volt. A hűtőventilátor kinti 20-25 fokos melegben, megállás után a legtöbb esetben bekapcsol. Főleg akkor ha az autóval 50-100 km mentem egyhuzamban akár városban akár országúton.
Van valakinek valamilyen javaslata? Ford szervizben azt mondták rá hogy rendben van. Előre is köszönöm a segítséget.




Én is nemrég lettem tulajdonosa - 2 hete - egy ilyen gépnek, csak 2 évvel idősebb. A telet így még nem tudom, de most pontosan így viselkedik az enyém is. Megállás után megy a ventilátor egy rövid ideig. Indulás után pedig pillanatok alatt eléri a 90 fokot.



Nekem egy 1.0 van. Maga a mutató sajnos nem jelent semmit. Valahol 40 párfokos hőmérsékletnél megy be középre és valóban akkor kezd el fűteni. Nem értem miért jó ez. Ha behívod az úgynevezett "rejtett menüt" a műszerfalra akkor ott láthatod digitálisan, hogy valóban hány fokos a víz.
Ha már 1.6-ost vettél akkor nézz utánna, hogy megtörtént-e rajta a visszahívásos kiegyenlítőtartály csere mert komoly baj lehet belőle.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordZsolt


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 09.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.06.13 09:15:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1832
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 Ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoger írta:
Masonka írta:
FordZsolt írta:
Sziasztok.

Nem rég lettem Ford tulajdonos. 2013-as Ford Focus 1.6 Ecoboost Titanium felszereltségű autót vásároltam. Előtte dieseles autóm volt, így nem nagyon tudom hogy az alábbi jelenség mennyire jellemző az autóra. Viszonylag elég hamar eléri a kijelző szerint az üzemi hőfokot. Teljesen mindegy hogy hány fok van, mert kb 1km után már a 90 fokot jelzi. Télen szinte ekkor már fűtött is. Akár több órányi állás után újra beindítva az autót már egyből üzemi hőfokot jelzett, úgy hogy kint a szabadban végig mínusz 5 fok volt. A hűtőventilátor kinti 20-25 fokos melegben, megállás után a legtöbb esetben bekapcsol. Főleg akkor ha az autóval 50-100 km mentem egyhuzamban akár városban akár országúton.
Van valakinek valamilyen javaslata? Ford szervizben azt mondták rá hogy rendben van. Előre is köszönöm a segítséget.




Én is nemrég lettem tulajdonosa - 2 hete - egy ilyen gépnek, csak 2 évvel idősebb. A telet így még nem tudom, de most pontosan így viselkedik az enyém is. Megállás után megy a ventilátor egy rövid ideig. Indulás után pedig pillanatok alatt eléri a 90 fokot.



Nekem egy 1.0 van. Maga a mutató sajnos nem jelent semmit. Valahol 40 párfokos hőmérsékletnél megy be középre és valóban akkor kezd el fűteni. Nem értem miért jó ez. Ha behívod az úgynevezett "rejtett menüt" a műszerfalra akkor ott láthatod digitálisan, hogy valóban hány fokos a víz.
Ha már 1.6-ost vettél akkor nézz utánna, hogy megtörtént-e rajta a visszahívásos kiegyenlítőtartály csere mert komoly baj lehet belőle.


Köszönöm a hozzászólásokat. A visszahíváson átesett az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2019.06.13 20:50:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1833
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 Ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordZsolt írta:
zoger írta:
Masonka írta:
FordZsolt írta:
Sziasztok.

Nem rég lettem Ford tulajdonos. 2013-as Ford Focus 1.6 Ecoboost Titanium felszereltségű autót vásároltam. Előtte dieseles autóm volt, így nem nagyon tudom hogy az alábbi jelenség mennyire jellemző az autóra. Viszonylag elég hamar eléri a kijelző szerint az üzemi hőfokot. Teljesen mindegy hogy hány fok van, mert kb 1km után már a 90 fokot jelzi. Télen szinte ekkor már fűtött is. Akár több órányi állás után újra beindítva az autót már egyből üzemi hőfokot jelzett, úgy hogy kint a szabadban végig mínusz 5 fok volt. A hűtőventilátor kinti 20-25 fokos melegben, megállás után a legtöbb esetben bekapcsol. Főleg akkor ha az autóval 50-100 km mentem egyhuzamban akár városban akár országúton.
Van valakinek valamilyen javaslata? Ford szervizben azt mondták rá hogy rendben van. Előre is köszönöm a segítséget.




Én is nemrég lettem tulajdonosa - 2 hete - egy ilyen gépnek, csak 2 évvel idősebb. A telet így még nem tudom, de most pontosan így viselkedik az enyém is. Megállás után megy a ventilátor egy rövid ideig. Indulás után pedig pillanatok alatt eléri a 90 fokot.



Nekem egy 1.0 van. Maga a mutató sajnos nem jelent semmit. Valahol 40 párfokos hőmérsékletnél megy be középre és valóban akkor kezd el fűteni. Nem értem miért jó ez. Ha behívod az úgynevezett "rejtett menüt" a műszerfalra akkor ott láthatod digitálisan, hogy valóban hány fokos a víz.
Ha már 1.6-ost vettél akkor nézz utánna, hogy megtörtént-e rajta a visszahívásos kiegyenlítőtartály csere mert komoly baj lehet belőle.


Köszönöm a hozzászólásokat. A visszahíváson átesett az autó.

Hasonló 1,6 os Focusom van,elméletileg normális ,hogy bekapcsol a ventilátor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerzson191


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 09.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.07.02 08:58:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1834
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2014-es Ford Focus 1.6 105L milyen Ah akkumulátor kell? (Nem start stop-os)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerzson191


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 09.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.07.02 14:58:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1835
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Még 5 hónap garancia van az autómra. Ha nem ford márkaszervizben cserélem az aksit ugyan olyan értékű de más márkara. Garancia vesztéssel jár?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tjano


Offline
Csatlakozott:
2019. 07. 04.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.07.04 14:23:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1836
 Hozzászólás témája: szélvédőmosó szint érzékelő rossz?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2012-es benzines 1.6-os Focusom van,
a műszerfalon nem jelzi ki, amikor kifogy a szélvédőmosó tartályból
a folyadék. Nem tudom, hogy van-e érzékelő a tartályban ami elromlott
vagy egyáltalán nincs benne érzékelő.
Aki tudja, kérem írja le! Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mefo


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 02.
Hozzászólások: 55


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 04:54:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1837
 Hozzászólás témája: Re: szélvédőmosó szint érzékelő rossz?
Hozzászólás az előzmény idézésével

tjano írta:
Sziasztok, 2012-es benzines 1.6-os Focusom van,
a műszerfalon nem jelzi ki, amikor kifogy a szélvédőmosó tartályból
a folyadék. Nem tudom, hogy van-e érzékelő a tartályban ami elromlott
vagy egyáltalán nincs benne érzékelő.
Aki tudja, kérem írja le! Köszi!



Szia 2004-es c maxomba volt, 2013-as c maxomba nincs pedig ez magasabb felszereltség.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tjano


Offline
Csatlakozott:
2019. 07. 04.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 08:08:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1838
 Hozzászólás témája: Re: szélvédőmosó szint érzékelő rossz?
Hozzászólás az előzmény idézésével

mefo írta:
tjano írta:
Sziasztok, 2012-es benzines 1.6-os Focusom van,
a műszerfalon nem jelzi ki, amikor kifogy a szélvédőmosó tartályból
a folyadék. Nem tudom, hogy van-e érzékelő a tartályban ami elromlott
vagy egyáltalán nincs benne érzékelő.
Aki tudja, kérem írja le! Köszi!



Szia 2004-es c maxomba volt, 2013-as c maxomba nincs pedig ez magasabb felszereltség.



Szia, szóval már ezen is spórol a gyártó...
Egyébként a szélvédőmosó folyadék tartálya annyira mélyen van valahol, hogy látni sem lehet,
csak a betöltő cső legfelső része látszik ki. Pedig ha látható lenne, akkor a vezetékek
számából tudni lehetne, hogy van-e benne érzékelő. És persze így sosem tudom, hogy
mennyi folyadék van még benne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 186


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 09:05:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1839
 Hozzászólás témája: Re: szélvédőmosó szint érzékelő rossz?
Hozzászólás az előzmény idézésével

tjano írta:
mefo írta:
tjano írta:
Sziasztok, 2012-es benzines 1.6-os Focusom van,
a műszerfalon nem jelzi ki, amikor kifogy a szélvédőmosó tartályból
a folyadék. Nem tudom, hogy van-e érzékelő a tartályban ami elromlott
vagy egyáltalán nincs benne érzékelő.
Aki tudja, kérem írja le! Köszi!



Szia 2004-es c maxomba volt, 2013-as c maxomba nincs pedig ez magasabb felszereltség.



Szia, szóval már ezen is spórol a gyártó...
Egyébként a szélvédőmosó folyadék tartálya annyira mélyen van valahol, hogy látni sem lehet,
csak a betöltő cső legfelső része látszik ki. Pedig ha látható lenne, akkor a vezetékek
számából tudni lehetne, hogy van-e benne érzékelő. És persze így sosem tudom, hogy
mennyi folyadék van még benne.


Lehet, hogy felszereltség függő. 2016 MK3.5 Titanium van érzékelő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 20:11:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1840
 Hozzászólás témája: Re: szélvédőmosó szint érzékelő rossz?
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
tjano írta:
mefo írta:
tjano írta:
Sziasztok, 2012-es benzines 1.6-os Focusom van,
a műszerfalon nem jelzi ki, amikor kifogy a szélvédőmosó tartályból
a folyadék. Nem tudom, hogy van-e érzékelő a tartályban ami elromlott
vagy egyáltalán nincs benne érzékelő.
Aki tudja, kérem írja le! Köszi!



Szia 2004-es c maxomba volt, 2013-as c maxomba nincs pedig ez magasabb felszereltség.



Szia, szóval már ezen is spórol a gyártó...
Egyébként a szélvédőmosó folyadék tartálya annyira mélyen van valahol, hogy látni sem lehet,
csak a betöltő cső legfelső része látszik ki. Pedig ha látható lenne, akkor a vezetékek
számából tudni lehetne, hogy van-e benne érzékelő. És persze így sosem tudom, hogy
mennyi folyadék van még benne.


Lehet, hogy felszereltség függő. 2016 MK3.5 Titanium van érzékelő.


Nekem anno, a 2011-es trend plus (a trend és a titánium közötti felszereltség volt) jelzte a szint csökkenését.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 57


HozzászólásElküldve: 2019.07.16 19:56:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1841
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Az elmúlt pár hétben, ha kikapcsoltam a klímát, néha savanyú, ecethez hasonló szagot érezni, ami nagyon irritáló. Próbáltam visszakeresni itt is, de érdemi válasz nem volt hasonló problémára. Találtam egy cikket, mely szerint ez annak a jele, hogy a kondenzvíz nem tud kifolyni a hőcserélőtől. A mai nap figyeltem és valóban nem volt semmi víztócsa alatta semmikor. Ez normális, vagy valóban eldugulhatott a kifolyócső? Egyébiránt ez hol található pontosan egy MK3.5 Focusnál (automata klíma)?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelemenrobert
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 17.
Hozzászólások: 4790


HozzászólásElküldve: 2019.07.16 20:22:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1842
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
GPS-es antenna tönkrement (típus hiba beázik, majd zárlat) Confused Evil or Very Mad ! Rendeltem egy újat Ford szalonból (3-5 hónapja) de csak most közölték hogy az élő rendelésem kuka! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Van élő ember aki tud nekem ebben segíteni, annak egy kakasos nyalókát feltudok ajánlani!! Mr. Green Mr. Green
_________________
Méregzsák
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Criss
2009 legszebb és
legtisztább autója


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 22.
Hozzászólások: 2002


HozzászólásElküldve: 2019.07.26 09:00:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1843
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocs Robi, nem tudok segiteni, pedig a kakasos nyalóka nagyon vonzó jutalom. Smile

Én is kérdéssel fordulok Hozzátok. Víz csöpög az anyósülés előtti szőnyegre, szerintem légkondi kondenzvíz. Gyanítom, hogy eredendően nem oda kellene mennie. Hogy lehet orvosolni a problémát? A kereső nem dobott ki nekem semmit. Sad
_________________
Christine (Stephen King után szabadon)
May the Ford be with you.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibee


Offline
Csatlakozott:
2019. 08. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.08.24 15:58:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1844
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2011 mk3 focus 1.6 125Le nál a következő hibakódokat olvastuk ki U0236,
U0415, U0155, tudnátok ebben segíteni mik ezek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.08.26 20:33:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1845
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

1.6 ecoboost-hoz szeretnèk bontott alkatrèszeket venni (bajuszkapcsoló, kèzifèkkar). Valaki tudna segíteni? Ebay-on van jó pár, de nem tudom melyik a hozzáillő!??

Segítsègeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.08.26 20:33:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1846
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

1.6 ecoboost-hoz szeretnèk bontott alkatrèszeket venni (bajuszkapcsoló, kèzifèkkar). Valaki tudna segíteni? Ebay-on van jó pár, de nem tudom melyik a hozzáillő!??

Segítsègeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2839


HozzászólásElküldve: 2019.08.27 11:48:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1847
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibee írta:
Sziasztok!

2011 mk3 focus 1.6 125Le nál a következő hibakódokat olvastuk ki U0236,
U0415, U0155, tudnátok ebben segíteni mik ezek?

https://www.tat.net.au/scandata/wiki/index.php?title=Ford_Fault_Codes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelemenrobert
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 17.
Hozzászólások: 4790


HozzászólásElküldve: 2019.08.28 09:22:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1848
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Criss írta:
Bocs Robi, nem tudok segiteni, pedig a kakasos nyalóka nagyon vonzó jutalom. Smile

Én is kérdéssel fordulok Hozzátok. Víz csöpög az anyósülés előtti szőnyegre, szerintem légkondi kondenzvíz. Gyanítom, hogy eredendően nem oda kellene mennie. Hogy lehet orvosolni a problémát? A kereső nem dobott ki nekem semmit. Sad

Szia Criss!Meg kellene nézni valóban a klímacső ki van-e vezetve vagy nincs lecsúszva! Kis bontással lehetne lokalizálni talán a problémát! Az én problémám megoldódott Ebayn lerendeltem a Gps tetőantennát! Very Happy
_________________
Méregzsák
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bzozo88


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 08:03:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1849
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

adott egy 2012-es 1.6 ti vct Focus.
P0420-as hibakódot dob ki (katalizátor átalakítási hatásfok nem megfelelö). Háromból három szerviz katalizátor cserét javasolt.
Elötte elvittem egy emisszió mérésre ami a következö eredménnyel zárult.
Lambda érték: 1,004
CO: 0.04
CO2: 14,8
O2: 0,11
HC: 12

Ez elvileg közel van a tökéleteshez tehát a katalizátor megfelelöen müködik. Tippre azt mondom hogy valami tömítetlenség lehet, vagy lamdbaszonda. ilyenkor merre tudok tovább vizsgálódni? Esetege egy oszcilloszkópos Lambdaszonda vizsgálat?
Szükségem lenne egy jó diagnosztikai szakemberre Bács-Kiskun, Tolna, esetleg Pest megyében, aki nem cserével akar megoldani mindent, hanem gondolkodni is hajlandó.

A történethez hozzátartozik hogy 3000 KM-el ezelött Motort kellett cserélni (új motor került bele), ennek is lehet köze a gondhoz.

Tudtok segíteni vagy a megfelelö szakemberhez irányítani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Koszegi81


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 25.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.11.26 22:17:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1850
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,mert van egy olyan gondom,hogy nemrég elkezdett világítani a töltésjelzö a műszerfalon,másnap elvittem leméretni a töltést és hát alapjáraton nincs töltés csak olyan 2000 fordulat felett de akkor is csak 13,6V.Kicseréltük a generátort de a hiba ugyanúgy megmaradt világít a töltés és alapjáraton semmi 2000fordulat felett 13,6-13,8.
Nincs valakinek valami ötlete?

Focus 1,6TDCI,kombi,85kw/116Le
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  omlas


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2019.12.02 08:42:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1851
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Autócserét tervezek és többek közt dízel ST3 kombi is a listámon van.
Általánosságba mivel jár a fenntartása, a kötelező szervizek mennyire zsebbenyúlósak?
Kaposváron hirdetnek egy sárgát, arról van valakinek infója? JSZP szerint már 4 tulaja volt, de az eredetvizsga képek alapján rossz autót hozott a gép, hiába jól adtam meg a rendszámot Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 60, 61, 62
Ugrás:   

62 / 62 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.40 másodperc