Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.06. 05:07:22 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: HilarioAjb
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 25805
Látogatók:
Vendégek: 338
Tagok: 1
Összesen: 339

Jelen lévő tagok:
01: bravaphoto

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

92 / 92 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.22 22:55:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2731
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
lucifer írta:
Dythern írta:
lucifer írta:
Utolsó mohikán? Ford Focus kombi 1.5 PFI teszt


Szerencsétlen autó. Jól kitoltak vele.


Most miért?


Annyit variálnak vele, hogy a kereskedések is alig tudják lekövetni. A tesztautó meg erősen alul motorizált, főleg kombi kivitelben. Biztos van olyan, aki nyugdíjas tempóval is jól érzi magát. Négy személy + csomagok kíséretében meg sem próbálkoznék egy előzéssel, de lehet, hogy kevesebbel sem.

Szerintem ez direkt egy pfi tesztautó volt, hogy lássák mit tud, hiszen kapható. Amúgy nem hiszem, hogy jelentősen gyengébb mint egy 1.6-os I-es Focus, és az teljesen kiválóan megy normál használatban. Tudni kell a határokat persze, de ha valaki nem feszegeti és nem is frusztrálják a határok, akkor semmi gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.11.23 11:10:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2732
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Dythern írta:
lucifer írta:
Dythern írta:
lucifer írta:
Utolsó mohikán? Ford Focus kombi 1.5 PFI teszt


Szerencsétlen autó. Jól kitoltak vele.


Most miért?


Annyit variálnak vele, hogy a kereskedések is alig tudják lekövetni. A tesztautó meg erősen alul motorizált, főleg kombi kivitelben. Biztos van olyan, aki nyugdíjas tempóval is jól érzi magát. Négy személy + csomagok kíséretében meg sem próbálkoznék egy előzéssel, de lehet, hogy kevesebbel sem.

Szerintem ez direkt egy pfi tesztautó volt, hogy lássák mit tud, hiszen kapható. Amúgy nem hiszem, hogy jelentősen gyengébb mint egy 1.6-os I-es Focus, és az teljesen kiválóan megy normál használatban. Tudni kell a határokat persze, de ha valaki nem feszegeti és nem is frusztrálják a határok, akkor semmi gond.


Az teljesen tiszta, hogy direkt az új motor miatt volt a teszt. Gondolom az idősebb korosztály a célközönség.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 118

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.25 03:08:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2733
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Kipróbáltam egy literes ecoboostot (még soha nem próbáltam ilyet) és az tűnt fel, hogy gyorsításkor (nem ész nélkül, normál felgyorsítás) nem úgy morog, mint a 1.5-es, hanem inkább zakatol. Aki ült már mindkettőben, ez ilyen, vagy ez a konkrét példány igényel egy kis szervizes megtekintést. Már már kellemetlennek mondanám a hangját.


Így látatlanban azt mondanám, hogy a már itt is olvasott kipufogó dob zörgéses probléma lépett fel (gariban csere). Az enyém nem zakatol, szép szolíd hangja van keményebb gyorsuláskor is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 15:14:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2734
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma reggel köd volt, nem durva tej, bőven lehetett látni, de azért hátul indokoltnak éreztem a világítást. De szomorúan tapasztaltam, hogy az automata világításvezérlés nem ismeri fel a ködöt. Valahogy ezt elfelejtették a fijjúk leprogramozni, pedig a kamera segítségével nem lenne nagy gond felismerni. Jó lenne, ha szoftverfrissítéssel beleraknák a köd felismerést.

Ennek kapcsán jutott újra eszembe, hogy kár, hogy nem kapcsolható be a nappali menetfény hátul is. Ha lehetne, ma még talán belefért volna.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1222


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 15:50:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2735
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ma reggel köd volt, nem durva tej, bőven lehetett látni, de azért hátul indokoltnak éreztem a világítást. De szomorúan tapasztaltam, hogy az automata világításvezérlés nem ismeri fel a ködöt. Valahogy ezt elfelejtették a fijjúk leprogramozni, pedig a kamera segítségével nem lenne nagy gond felismerni. Jó lenne, ha szoftverfrissítéssel beleraknák a köd felismerést.

Ennek kapcsán jutott újra eszembe, hogy kár, hogy nem kapcsolható be a nappali menetfény hátul is. Ha lehetne, ma még talán belefért volna.


Nappali menetfény hátul? Ammegmi?

A köd felismerés nem igazán lehetséges szerintem. Honnan tudná, hogy nem koszos/párás maga a kamera, vagy egy szimpla páratartalom mérő honnan tudná hogy esik vagy köd van?
A méréséhez jóval több érzékelő és rendszer kéne, mert rengeteg dolgoból állna össze hogy tutira köd van.
Plusz hátsó távolságmérés, hogy ne bökje ki a hátul jövő szemét, ha kicsit is közelebb ér.
mire meg lehetne ezt lépni, már nem fog kelleni, mert 5G-n dumcsiznak az önvezető autók, hogy ki hol van. Smile
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 118

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:05:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2736
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ma reggel köd volt, nem durva tej, bőven lehetett látni, de azért hátul indokoltnak éreztem a világítást. De szomorúan tapasztaltam, hogy az automata világításvezérlés nem ismeri fel a ködöt. Valahogy ezt elfelejtették a fijjúk leprogramozni, pedig a kamera segítségével nem lenne nagy gond felismerni. Jó lenne, ha szoftverfrissítéssel beleraknák a köd felismerést.

Ennek kapcsán jutott újra eszembe, hogy kár, hogy nem kapcsolható be a nappali menetfény hátul is. Ha lehetne, ma még talán belefért volna.


Én még tavaly mentem sötétben egy nagyobb ködben, ott legalább annyit tudott, hogy tompított módban hagyta a lámpát Smile bár gondolom csak azért, mert nagy fényt látott maga előtt a köd miatt, és olyankor amúgy is tompított módban marad (pl. városban).


Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a parkolóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Legutóbb Ziyan szerkesztette (2019.11.27 16:15:40), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:08:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2737
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kleroo írta:
lucifer írta:
Ma reggel köd volt, nem durva tej, bőven lehetett látni, de azért hátul indokoltnak éreztem a világítást. De szomorúan tapasztaltam, hogy az automata világításvezérlés nem ismeri fel a ködöt. Valahogy ezt elfelejtették a fijjúk leprogramozni, pedig a kamera segítségével nem lenne nagy gond felismerni. Jó lenne, ha szoftverfrissítéssel beleraknák a köd felismerést.

Ennek kapcsán jutott újra eszembe, hogy kár, hogy nem kapcsolható be a nappali menetfény hátul is. Ha lehetne, ma még talán belefért volna.


Nappali menetfény hátul? Ammegmi?

A köd felismerés nem igazán lehetséges szerintem. Honnan tudná, hogy nem koszos/párás maga a kamera, vagy egy szimpla páratartalom mérő honnan tudná hogy esik vagy köd van?
A méréséhez jóval több érzékelő és rendszer kéne, mert rengeteg dolgoból állna össze hogy tutira köd van.
Plusz hátsó távolságmérés, hogy ne bökje ki a hátul jövő szemét, ha kicsit is közelebb ér.
mire meg lehetne ezt lépni, már nem fog kelleni, mert 5G-n dumcsiznak az önvezető autók, hogy ki hol van. Smile


nappali menetfény hátul = helyzetjelző bekapcsolva fixen

nem a ködlámpát kellett volna magától kapcsolnia, hanem a normál lámpát, merthogy köd. Hidd el, nem akkora dolog felismerni a ködöt, megkülönböztetni a párától, ami el is tűnik hamar amúgy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:18:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2738
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 118

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:23:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2739
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...


Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:26:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2740
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Elmennek a ...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:50:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2741
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ziyan írta:
Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Elmennek a ...

...Fordba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 16:51:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2742
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
lucifer írta:
Ziyan írta:
Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Elmennek a ...

...Fordba.

Inkább mondjuk Skodába Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 19:25:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2743
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
lucifer írta:
Ma reggel köd volt, nem durva tej, bőven lehetett látni, de azért hátul indokoltnak éreztem a világítást. De szomorúan tapasztaltam, hogy az automata világításvezérlés nem ismeri fel a ködöt. Valahogy ezt elfelejtették a fijjúk leprogramozni, pedig a kamera segítségével nem lenne nagy gond felismerni. Jó lenne, ha szoftverfrissítéssel beleraknák a köd felismerést.

Ennek kapcsán jutott újra eszembe, hogy kár, hogy nem kapcsolható be a nappali menetfény hátul is. Ha lehetne, ma még talán belefért volna.


Én még tavaly mentem sötétben egy nagyobb ködben, ott legalább annyit tudott, hogy tompított módban hagyta a lámpát Smile bár gondolom csak azért, mert nagy fényt látott maga előtt a köd miatt, és olyankor amúgy is tompított módban marad (pl. városban).


Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a parkolóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Kíváncsian várom, hogy mire jutsz... szerintem nem sokra:(
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 22:18:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2744
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
lucifer írta:
Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...


Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Mi az, hogy nincs frissítés?! Pofám leszakad ezektől a bullshit szövegektől. Ha az ügyfél panaszával összefüggésben van egy modul, akkor frissíteniük kell a szoftvert. Az asztalra kell verni egy hatalmasat. Mintha a szoftver nem is lenne a garancia része... Mondják nekem, hogy napi 40-50 autó fordul meg a műhelyben és képzeljem, ha mindet frissítgetnék. Hát pont leszarom, hogy mit sopánkodnak. A garis munkát büdös elvégezni. Nomadnak is bekamuzták, hogy megnézték és nincs frissítés. Megnéztem neki az Etis naplózást, és még csak rá sem dugták a gépre. Helyette legalább leverték a felnijét. Annyi idő alatt a frissítés is meglett volna. Az enyém 2018/10 gyártás és 10 modulhoz volt frissítés (2 napot mondtak rá, helyette 2 óra volt. Meg is kérdeztem, hogy Tamagotchival frissítenek-e, hogy eddig tart.) a nyár közepén. Most is van min 5, közte egy hajtáslánc és egy kormányszervó (a német fórumon is többen beszámoltak a kormány remegésről, amit leírtam annó) vezérléssel. Csak azért nem vittem még el, mert állítólag decemberben jön a csoda PCM frissítés, ami orvosolja az automata váltó működését.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.11.27 22:48:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2745
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...


Sajnos a zörgés nem szűnt meg nálam a dupla c-kapocs beszerelésével. Ez a műszerfalból jön. A jobb oldalát már megcsináltam. Kiszereltem a kesztyűtartót a kárpitozáshoz és azzal a lendülettel megszűntettem az összes lehetséges zajforrást. Még a magassugárzót kell kiszedjem, aztán kezdem a baloldalt. Én egész a szélvédő és a műszerfal találkozásától hallom a hangot. Pont a kormány vonalából. Lehet, hogy itt is csak a hangszóró zörög, a hátsó ajtókban is mozgott a magassugárzó.

Az lesz a válasz, hogy nem tudták reprodukálni a hangot. Macerás, nem biztos, hogy elsőre megtalálja az ember, hogy pontosan mi is zörög. Én már úgy vagyok vele, hogy inkább túlbiztosítom, nehogy többször szét kelljen szedni. Kb minden kemény műanyag találkozását meg kell akadályozni. Kábeleket be kell bandázsolni.

Egyelőre nem találkoztam újabb MSZI-vel.

Nektek előfordult már, hogy az ajtóreteszelő gomb kis ledje nem világított zárt állapotban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.11.28 16:24:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2746
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
Ziyan írta:
lucifer írta:
Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...


Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Mi az, hogy nincs frissítés?! Pofám leszakad ezektől a bullshit szövegektől. Ha az ügyfél panaszával összefüggésben van egy modul, akkor frissíteniük kell a szoftvert. Az asztalra kell verni egy hatalmasat. Mintha a szoftver nem is lenne a garancia része... Mondják nekem, hogy napi 40-50 autó fordul meg a műhelyben és képzeljem, ha mindet frissítgetnék. Hát pont leszarom, hogy mit sopánkodnak. A garis munkát büdös elvégezni. Nomadnak is bekamuzták, hogy megnézték és nincs frissítés. Megnéztem neki az Etis naplózást, és még csak rá sem dugták a gépre. Helyette legalább leverték a felnijét. Annyi idő alatt a frissítés is meglett volna. Az enyém 2018/10 gyártás és 10 modulhoz volt frissítés (2 napot mondtak rá, helyette 2 óra volt. Meg is kérdeztem, hogy Tamagotchival frissítenek-e, hogy eddig tart.) a nyár közepén. Most is van min 5, közte egy hajtáslánc és egy kormányszervó (a német fórumon is többen beszámoltak a kormány remegésről, amit leírtam annó) vezérléssel. Csak azért nem vittem még el, mert állítólag decemberben jön a csoda PCM frissítés, ami orvosolja az automata váltó működését.



Milyen csoda frissítés jön és milyen váltó müködést orvosolnak vele?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.11.29 20:10:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2747
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Dythern írta:
Ziyan írta:
lucifer írta:
Ziyan írta:

Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a tolatóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Majd most a szélvédőcseréhez hozzácsapom a hátsó ablakemelős visszahívás elrendezését, és akkor jelzem, hogy visszahívás kapcsán kellene a szoftverfrissítés is minden modulhoz.

Plusz meg kell nézetnem a műszerfalat. Hidegben indulás után nagyon ocsmány módon rezeg valami. Valószínűleg a Dythern által feltett 19-2028-as Technical Service Bulletinben leírt dolog.

Ha van még, jöhetnek ilyen Technical Service Bulletin-ek (MSZI)...


Annyit még pontosítanék, hogy csak akkor frissítenek maguktól, ha a visszahívás ezt indokolja... nem értem, miért esik ilyen nehezükre. Telefonon nem is sikerült megbeszélnem velük a frissítést, csak a hibakód ellenőrzést. Remélem személyesen többre jutok. Ha van hibakód, frissítsenek azért, ha nincs hibakód, akkor pedig azért Smile


Mi az, hogy nincs frissítés?! Pofám leszakad ezektől a bullshit szövegektől. Ha az ügyfél panaszával összefüggésben van egy modul, akkor frissíteniük kell a szoftvert. Az asztalra kell verni egy hatalmasat. Mintha a szoftver nem is lenne a garancia része... Mondják nekem, hogy napi 40-50 autó fordul meg a műhelyben és képzeljem, ha mindet frissítgetnék. Hát pont leszarom, hogy mit sopánkodnak. A garis munkát büdös elvégezni. Nomadnak is bekamuzták, hogy megnézték és nincs frissítés. Megnéztem neki az Etis naplózást, és még csak rá sem dugták a gépre. Helyette legalább leverték a felnijét. Annyi idő alatt a frissítés is meglett volna. Az enyém 2018/10 gyártás és 10 modulhoz volt frissítés (2 napot mondtak rá, helyette 2 óra volt. Meg is kérdeztem, hogy Tamagotchival frissítenek-e, hogy eddig tart.) a nyár közepén. Most is van min 5, közte egy hajtáslánc és egy kormányszervó (a német fórumon is többen beszámoltak a kormány remegésről, amit leírtam annó) vezérléssel. Csak azért nem vittem még el, mert állítólag decemberben jön a csoda PCM frissítés, ami orvosolja az automata váltó működését.



Milyen csoda frissítés jön és milyen váltó müködést orvosolnak vele?


PCM szoftver, ami növeli a fokozat kapcsolás sebességét P és D között.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tekelaci


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.12.01 22:34:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2748
 Hozzászólás témája: Fordpass modem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a 40-es oldalakon elkezdett Fordpass modem mizériát, de 50 oldalt nem bírok miatta átnyálazni.
Valaki leírná, hogy most mi a helyzet vele? Van/nincs/aktiválni kell vagy miként lehet megtudni melyik autóban van egyátalán?!
Köszi előre is a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.02 09:52:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2749
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az elektromos kézifék vajon mennyire fagyálló? A hagyományossal ugye ilyenkor már vigyázni kell. Ezzel is, vagy ennek plusz előnye, hogy motorosan megoldja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.02 09:53:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2750
 Hozzászólás témája: Re: Fordpass modem
Hozzászólás az előzmény idézésével

tekelaci írta:
Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a 40-es oldalakon elkezdett Fordpass modem mizériát, de 50 oldalt nem bírok miatta átnyálazni.
Valaki leírná, hogy most mi a helyzet vele? Van/nincs/aktiválni kell vagy miként lehet megtudni melyik autóban van egyátalán?!
Köszi előre is a segítséget!


A régebbiekben nincs, a mostanában gyártottakban és a rendeltekben már van ha jól tudom, de erről tényleg csak a kereskedés tud okosat mondani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 393


HozzászólásElküldve: 2019.12.02 13:26:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2751
 Hozzászólás témája: Kipufogó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akinek cseréltek már garban kipufogót, zörgés miatt, mert valami letörik benne, annak hogyan muzsikál?
Öcsém autóján a másodikat cserélik éppen. Kb 2 hónapig bírta a cserélt, és ugyanúgy tök jó így ez a csereperiódus, mondjuk legalább elrozsdálni nem fog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 08:36:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2752
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó
Hozzászólás az előzmény idézésével

hatragyi írta:
Akinek cseréltek már garban kipufogót, zörgés miatt, mert valami letörik benne, annak hogyan muzsikál?
Öcsém autóján a másodikat cserélik éppen. Kb 2 hónapig bírta a cserélt, és ugyanúgy tök jó így ez a csereperiódus, mondjuk legalább elrozsdálni nem fog.


Nekem nyáron cserélték és azóta rendben van. Előfordul még, hogy zörög, de nem az a traktor hang jön belőle, ami az elsőből. Gagyi bilincset raktak fel a toldáshoz. Ha minden jól megy, akkor a jövő héten felrakom négyoszlopos emelőre és kicserélem egy minőségire, valamint átvizsgálom a kipufogó rendszert.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 08:38:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2753
 Hozzászólás témája: Re: Fordpass modem
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
tekelaci írta:
Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a 40-es oldalakon elkezdett Fordpass modem mizériát, de 50 oldalt nem bírok miatta átnyálazni.
Valaki leírná, hogy most mi a helyzet vele? Van/nincs/aktiválni kell vagy miként lehet megtudni melyik autóban van egyátalán?!
Köszi előre is a segítséget!


A régebbiekben nincs, a mostanában gyártottakban és a rendeltekben már van ha jól tudom, de erről tényleg csak a kereskedés tud okosat mondani.


Szia,

Az újjakban már van modem? Ez biztos? Nekem a kereskedő erről nem tudott mondani semmit sem. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 11:57:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2754
 Hozzászólás témája: Re: Fordpass modem
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
lucifer írta:
tekelaci írta:
Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a 40-es oldalakon elkezdett Fordpass modem mizériát, de 50 oldalt nem bírok miatta átnyálazni.
Valaki leírná, hogy most mi a helyzet vele? Van/nincs/aktiválni kell vagy miként lehet megtudni melyik autóban van egyátalán?!
Köszi előre is a segítséget!


A régebbiekben nincs, a mostanában gyártottakban és a rendeltekben már van ha jól tudom, de erről tényleg csak a kereskedés tud okosat mondani.


Szia,

Az újjakban már van modem? Ez biztos? Nekem a kereskedő erről nem tudott mondani semmit sem. Sad


Nem, nem biztos. Csak a katalógusban változott a megfogalmazás, már nincs benne, hogy a ford connect itthon nem elérhető.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 11:58:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2755
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
hatragyi írta:
Akinek cseréltek már garban kipufogót, zörgés miatt, mert valami letörik benne, annak hogyan muzsikál?
Öcsém autóján a másodikat cserélik éppen. Kb 2 hónapig bírta a cserélt, és ugyanúgy tök jó így ez a csereperiódus, mondjuk legalább elrozsdálni nem fog.


Nekem nyáron cserélték és azóta rendben van. Előfordul még, hogy zörög, de nem az a traktor hang jön belőle, ami az elsőből. Gagyi bilincset raktak fel a toldáshoz. Ha minden jól megy, akkor a jövő héten felrakom négyoszlopos emelőre és kicserélem egy minőségire, valamint átvizsgálom a kipufogó rendszert.


Még jó, hogy van szakszerű márkaszerviz. Mi lenne nélkülük...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 12:37:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2756
 Hozzászólás témája: Re: Fordpass modem
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
wemarcell53 írta:
lucifer írta:
tekelaci írta:
Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a 40-es oldalakon elkezdett Fordpass modem mizériát, de 50 oldalt nem bírok miatta átnyálazni.
Valaki leírná, hogy most mi a helyzet vele? Van/nincs/aktiválni kell vagy miként lehet megtudni melyik autóban van egyátalán?!
Köszi előre is a segítséget!


A régebbiekben nincs, a mostanában gyártottakban és a rendeltekben már van ha jól tudom, de erről tényleg csak a kereskedés tud okosat mondani.


Szia,

Az újjakban már van modem? Ez biztos? Nekem a kereskedő erről nem tudott mondani semmit sem. Sad


Nem, nem biztos. Csak a katalógusban változott a megfogalmazás, már nincs benne, hogy a ford connect itthon nem elérhető.


Értem, nos elvileg a következő két hétben érkezik az autóm, majd megnézem belekerült-e.. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 18:51:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2757
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Dythern írta:
hatragyi írta:
Akinek cseréltek már garban kipufogót, zörgés miatt, mert valami letörik benne, annak hogyan muzsikál?
Öcsém autóján a másodikat cserélik éppen. Kb 2 hónapig bírta a cserélt, és ugyanúgy tök jó így ez a csereperiódus, mondjuk legalább elrozsdálni nem fog.


Nekem nyáron cserélték és azóta rendben van. Előfordul még, hogy zörög, de nem az a traktor hang jön belőle, ami az elsőből. Gagyi bilincset raktak fel a toldáshoz. Ha minden jól megy, akkor a jövő héten felrakom négyoszlopos emelőre és kicserélem egy minőségire, valamint átvizsgálom a kipufogó rendszert.


Még jó, hogy van szakszerű márkaszerviz. Mi lenne nélkülük...


A Ford központ is elmehet a ...csába. Mutatták a belső levelezést. Nevetséges válaszok jöttek a technikai kérdésekre. Tekervényesen megírták, hogy egyedi megoldásokat kell alkalmazni, ergo találja ki a szerviz, hogy lehet megoldani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 859

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.04 20:51:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2758
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
lucifer írta:
Dythern írta:
hatragyi írta:
Akinek cseréltek már garban kipufogót, zörgés miatt, mert valami letörik benne, annak hogyan muzsikál?
Öcsém autóján a másodikat cserélik éppen. Kb 2 hónapig bírta a cserélt, és ugyanúgy tök jó így ez a csereperiódus, mondjuk legalább elrozsdálni nem fog.


Nekem nyáron cserélték és azóta rendben van. Előfordul még, hogy zörög, de nem az a traktor hang jön belőle, ami az elsőből. Gagyi bilincset raktak fel a toldáshoz. Ha minden jól megy, akkor a jövő héten felrakom négyoszlopos emelőre és kicserélem egy minőségire, valamint átvizsgálom a kipufogó rendszert.


Még jó, hogy van szakszerű márkaszerviz. Mi lenne nélkülük...


A Ford központ is elmehet a ...csába. Mutatták a belső levelezést. Nevetséges válaszok jöttek a technikai kérdésekre. Tekervényesen megírták, hogy egyedi megoldásokat kell alkalmazni, ergo találja ki a szerviz, hogy lehet megoldani.


Kíváncsi lennék, hogy mondjuk egy osztrák vagy német szerviznek is ezt írják-e, és ha igen, mi tesznek ott a szerelők. Merthogy itthon ugye van hagyománya a kendácsnak, hiába fiatalok a szerelők, a felmenőktől megtanulták. Ott vajon milyen egyedi megoldások születnek?

Addig amúgy nem lesz változás, amíg ilyen esetben, ha nem találnak nagyon gyorsan teljesen korrekt megoldást, akkor egy hatósági vagy éppen bírósági eljárásban nagyon fájdalmas összegek repkednek. Mert az nem izgatja őket, hogy legközelebb majd más márkát veszel, onnan ugyanis ugyanígy jön majd valaki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
Ugrás:   

92 / 92 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.55 másodperc