Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.06.01. 22:01:44 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hollesz
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 25725
Látogatók:
Vendégek: 354
Tagok: 5
Összesen: 359

Jelen lévő tagok:
01: qqrique
02: Bagoly600
03: lucifer
04: Attila64
05: Kapeti

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 92, 93, 94
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

94 / 94 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  MarkOrkenyi

Érvényes: 2020.10.08.

Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.11.30 11:11:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2791
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,

Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx



Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.


Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭


Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lapiller


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 18.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.11.30 11:22:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2792
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
lapiller írta:
egyelőre állok és várok, volt már valakinek hasonló problémája?

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/11/28/csaba_megtanulta_a_lecket_de_a_ford_motorja_kuka/?token=223a972b520a23a62ad3a933b8a93c11
Sad ?

Köszönöm, a visszahíváson már rég túl vagyok, és a cikkben leírt probléma az enyémhez képest teljesen más
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fedayn


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 02.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.12.05 15:20:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2793
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MarkOrkenyi írta:
Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,

Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx



Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.


Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭


Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.


Szia. Eddig úgy néz ki, hogy ez volt a gond. Szétkapták az egészet és ujra forrasztattak mindent amit lehetett. Az egyik vezeték el volt törve. Állítólag tipikus ford betegség, 10-12 évesen jön elő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1259


HozzászólásElküldve: 2019.12.05 22:22:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2794
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fedayn írta:
MarkOrkenyi írta:
Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,

Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx



Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.


Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭


Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.


Szia. Eddig úgy néz ki, hogy ez volt a gond. Szétkapták az egészet és ujra forrasztattak mindent amit lehetett. Az egyik vezeték el volt törve. Állítólag tipikus ford betegség, 10-12 évesen jön elő.


8 évesen 220ekm után én is így jártam...kábel törés....márkaszervíz is tökölt rajta 1 hétig....azóta kutya baja.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.06 18:39:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2795
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.06 18:44:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2796
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ami lemaradt, az írásból hogy nagyon köszönöm a segítő válaszokat. Ezeket leszámítva imádom a gépet. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 927


HozzászólásElküldve: 2019.12.07 14:04:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2797
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..


Merd meg azt az aksit mennyi van benne.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/


Legutóbb lantika szerkesztette (2019.12.13 16:20:59), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.10 21:12:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2798
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. 2009 1.8 flexifuel.... kimértem az akksit, alapesetben 12.2 ha beindítom 14.4. Na és most kezdődik a buli, ugyanis ha világítást adok rá nem csökken le, ha pedig elkezdem a kormányt ide oda mozgatni akkor nagyon változó a feszültség, de 13.8 és 16.2 között ingadozik mellette villoznak a fényszórók. Ha minden fogyasztót rákapcsolok akkorr nem villodzik és kb 12.5 körül stagnál a feszkó, kormány mozgatás közben is. A kérdés az hogy vajon a feszszabályzó e a ludas ha igen honnan tudom megrendelni, mert a létező összes alkatrészest végig vadásztam de nem találok....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2019.12.11 19:25:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2799
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..


Csak egy megjegyzés: elektromos szervó (kormánymű) a CMax II-es (2010 10 hó - ) óta van.Tudtommal.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2928


HozzászólásElküldve: 2019.12.11 21:39:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2800
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye....


Csak egy megjegyzés: elektromos szervó (kormánymű) a CMax II-es (2010 10 hó - ) óta van.Tudtommal.


Konkrétan nem értek hozzá, de a közös pont a bordásszíj (ékszíj). Lehet, hogy amikor nagy terhelést kap a szervoszivattyútól vagy a generátortól, akkor megcsúszik a főtengely tárcsáján és lelassul a generátor forgása.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.13 13:31:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2801
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elektro-hidraulikus szervó van benne, a hosszbordás szíj a vízpumpát és generátort hajtja a vezetőjét és a szíjat is cseréltem, sőtt a generátort az előző tulaj, akksit pedig pár napja, most az akksi csere óta lecsökkent ez a bizonyos villódzás, ami lehet csak nekem fura és valószínűa fogyasztók rákapcsolása okozza.... viszont a reggeli indítási prücök nemnoldódott még meg...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.13 13:36:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2802
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csak megjegyzésként a benzines 1.8, 2.0 ban 2007 óta van elektrohidraulikus szervó a jobb első lámpa alatt, DM2 karosszéria változatoknál 2007-2010.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 927


HozzászólásElküldve: 2019.12.13 16:29:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2803
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csajkas írta:
Sziasztok. 2009 1.8 flexifuel.... kimértem az akksit, alapesetben 12.2 ha beindítom 14.4.


Az van,hogy ha az aksi 100%=12.7v 75%=12.4v 50%=12.2v 25%=12.0v
14,4-el tölt alapjäraton a generätor.

csajkas írta:
Na és most kezdődik a buli, ugyanis ha világítást adok rá nem csökken le, ha pedig elkezdem a kormányt ide oda mozgatni akkor nagyon változó a feszültség, de 13.8 és 16.2 között ingadozik mellette villoznak a fényszórók. Ha minden fogyasztót rákapcsolok akkorr nem villodzik és kb 12.5 körül stagnál a feszkó, kormány mozgatás közben is. A kérdés az hogy vajon a feszszabályzó e a ludas ha igen honnan tudom megrendelni, mert a létező összes alkatrészest végig vadásztam de nem találok....


Ha ezüst-kalciumos aksid van,akkor ez az ertek teljesen jo a töltesnek.

Tippem: Halott az aksi. Teljesen feltöltött akku ,12,7V a savszint pedig 1.28mg/3,ha nincs meg a megfelelö savszinted nem lesz Ampered sem avagy hiäba van benne aräm ha nincs benne feszültseg, ha az akku terheleskor (önindítozäskor )joval 10.5V alä csökken nem volt sikeres az ujratöltes vagy rossz az aksi.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.14 08:35:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2804
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia. Nos jól tippeltél az akksi valóban kuka. De a fent említett villogás még fent áll...ami lehet csak az én szemem szúrja és még a normális keretek között van. Az kku töltésem alapjáraton 14.4 és 14.6 között vándorol, de kormánymozsítás vagy első szélvédő fűtés kapcsolásakor leesik 13 körüli értékre majd felmegy 15 körüli értékre. Ha viszont mindent fogyasztót bekapcsolok (lámpák, ventilátor, szélvédő fűtések, és amit még bírok) akkor 12.3 körüli értékre megy le. És ilyenkor nincs az említett villódzás, ami ugye bár a feszültség különbséd ből ered. Így hogy az akku cserélve lett, azért határozottan jobb. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 927


HozzászólásElküldve: 2019.12.14 19:30:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2805
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csajkas írta:
Szia. Nos jól tippeltél az akksi valóban kuka. De a fent említett villogás még fent áll...ami lehet csak az én szemem szúrja és még a normális keretek között van. Az kku töltésem alapjáraton 14.4 és 14.6 között vándorol, de kormánymozsítás vagy első szélvédő fűtés kapcsolásakor leesik 13 körüli értékre majd felmegy 15 körüli értékre. Ha viszont mindent fogyasztót bekapcsolok (lámpák, ventilátor, szélvédő fűtések, és amit még bírok) akkor 12.3 körüli értékre megy le. És ilyenkor nincs az említett villódzás, ami ugye bár a feszültség különbséd ből ered. Így hogy az akku cserélve lett, azért határozottan jobb. :D


Meg kellene azt a generätort vizsgälni. Fesszabälyzo,szenkefe.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csajkas


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.12.15 01:59:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2806
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, az lesz a következő lépés. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolika90


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 01.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.12.26 17:39:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2807
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Kecskeméten keresnék szervizt a következő probléma megoldására (2003.10 C-max, Trend):

3 év után újra előjött a légzsák problémám. Ülésállítás után van, hogy kigyullad a műszerfali visszajelző, néha sikerül addig piszkálni a sofőr ülés elejénél, hogy legközelebbi indításnál nincs hibajel, következő napon pedig van. Sajnos nem tudom, hogy éles szituációban (ne legyen) mi történne.

Legutóbb Gödön forrasztották, de most nem tudok oda elmenni. Kérlek segítsetek egy ajánlással, hogy kihez fordulhatnék ebben a városban a problémámmal, előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  speedimi


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 18.
Hozzászólások: 81


HozzászólásElküldve: 2019.12.28 12:34:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2808
 Hozzászólás témája: ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,



infóra lenne szükségem az 1.0 125 Le ecoboostról.Tudom,hogy kb 2014 végéig gond volt a vízelfolyással,amit elvileg a gyártó javított.A kinézett példány az 2015/5 havi C-max egyébként.

Ezen kívül van-e bármilyen más jellegű konstrukciós hibája a motornak?



Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zozor


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 17.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2020.02.06 19:33:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2809
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

'Estét!

Ebben a nagy hidegben 2x előjött már az a gond, hogy a jobb oldali ajtó kinyitás után nem záródik vissza, a mert a zárnyelv egyszerűen nem akad be, hanem visszaugrik, így az ajtót nem is lehet becsukni. Kb. pár perc váarkozás/játék után újra jó. Ilyenkor mi a hiba, eltörött/kiakadt benne valami? Mert egyelőre nem nagyon akarjuk így használni azt a ajtót. Szét lehet egyáltalán szedni, vagy mindenképpen cserés?
_________________
Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...! Wink

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxbull
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 09.
Hozzászólások: 3335


HozzászólásElküldve: 2020.02.06 22:29:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2810
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zolika90 írta:
Sajnos nem tudom, hogy éles szituációban (ne legyen) mi történne.


Úgy tudom, hogy a foglaltságjelző szokott így vacakolni. Ilyenkor az van, hogy a légzsák nyílik mindenképpen.
_________________
Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.



MaxBull
albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomix


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2020.02.10 16:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2811
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zozor írta:
'Estét!

Ebben a nagy hidegben 2x előjött már az a gond, hogy a jobb oldali ajtó kinyitás után nem záródik vissza, a mert a zárnyelv egyszerűen nem akad be, hanem visszaugrik, így az ajtót nem is lehet becsukni. Kb. pár perc váarkozás/játék után újra jó. Ilyenkor mi a hiba, eltörött/kiakadt benne valami? Mert egyelőre nem nagyon akarjuk így használni azt a ajtót. Szét lehet egyáltalán szedni, vagy mindenképpen cserés?


Szia, nem mosás után vagy esős időben fordul elő? Szerintem sima befagyás. Bő WD40 a zárba minden lehetséges pozícióból és remélhetőleg elér arra a helyre is, ami erre érzékeny. Pár évre meg van oldva...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2020.02.14 18:52:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2812
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok, abban tud valaki tippet adni, hogy mi lehet az oka, hogy a jobb hátsó kerékdob felől benzinszag jön?
a tanksapkánál lévő kisajtót ha kinyitom, akkor ott alig érezni,tehát biztos, hogy alulról jön a szag. Bevilágítottam, de nem látni semmi folyást, igaz a sárvetőket nem szedtem ki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.02.25 10:31:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2813
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxbull
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 09.
Hozzászólások: 3335


HozzászólásElküldve: 2020.02.25 21:37:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2814
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?


Szerintem "tudta" hogy nem szálltál ki. Wink
_________________
Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.



MaxBull
albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.02.26 06:32:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2815
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Maxbull írta:
Ata62 írta:
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?


Szerintem "tudta" hogy nem szálltál ki. Wink


Ja,nagyon okos ez a kocsi,ugy néz ki neki is van lelki vílága amit néha nem értek:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FGury


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 14.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.02.29 14:21:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2816
 Hozzászólás témája: Két kérdés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
1.: Hol találom a színkódot?
2.: A keréknyomás ellenőrző rendszert ki lehet-e kapcsolni?
A válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24714


HozzászólásElküldve: 2020.02.29 15:51:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2817
 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

FGury írta:
Sziasztok!
1.: Hol találom a színkódot?
2.: A keréknyomás ellenőrző rendszert ki lehet-e kapcsolni?
A válaszokat előre is köszönöm.


A keréknyomás ellenőrző rendszer kötelező tartozék az Unioban.
Műszaki vizsgán is múködnie kell.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FGury


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 14.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.02.29 19:42:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2818
 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
FGury írta:
Sziasztok!
1.: Hol találom a színkódot?
2.: A keréknyomás ellenőrző rendszert ki lehet-e kapcsolni?
A válaszokat előre is köszönöm.


A keréknyomás ellenőrző rendszer kötelező tartozék az Unioban.
Műszaki vizsgán is múködnie kell.


Mennyiért lehet beszerezni és hol? Cmax 2011-es 2000cm3.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24714


HozzászólásElküldve: 2020.02.29 20:19:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2819
 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

FGury írta:
Mennyiért lehet beszerezni és hol? Cmax 2011-es 2000cm3.


Ha jól tudom, akkor abban az autóban még nem a TPMS rendszer üzemel, hanem a kerékfordulat eltérés alapján működik a rendszer.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.03.17 17:24:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2820
 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

FGury írta:
Attila64 írta:
FGury írta:
Sziasztok!
1.: Hol találom a színkódot?
2.: A keréknyomás ellenőrző rendszert ki lehet-e kapcsolni?
A válaszokat előre is köszönöm.


A keréknyomás ellenőrző rendszer kötelező tartozék az Unioban.
Műszaki vizsgán is múködnie kell.


Mennyiért lehet beszerezni és hol? Cmax 2011-es 2000cm3.


Gyárilag van benne defektfigyelö rendszer(nem a szelepekben levö szenzor)menüben lehet ki be kapcsolni.Szerintem jobb megoldás mint a szelepes,pl nem kel külön garniturát venni a télihez.Gond nincs vele,ha valamelyik keréknyomás puhább azt jelzi a müszerfalon,hogy melyik azt viszont nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 92, 93, 94
Ugrás:   

94 / 94 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.64 másodperc