Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.02.17. 23:39:33 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hajdunorb12
Mai: 2
Tegnapi: 2
Összesen: 25677
Látogatók:
Vendégek: 284
Tagok: 2
Összesen: 286

Jelen lévő tagok:
01: Blatty
02: sparta2

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)-keréknyomás érzékelő
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Gumik, felnik -> TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)-keréknyomás érzékelő
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

4 / 4 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2019.11.25 22:06:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 91
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?
A youtube-n több videó van a betanításról. Mondjuk amiket láttam MK 3.0 -ás Focusok voltak, ott az elakadásjelző hatszori gyors megnyomásával léptek be ebbe az üzemmódba. A bal első keréktől kezdve járják körbe az összes kereket és a korábban "túl fújt" gumikat a rövid duda szóig engedik le. Azt hiszem az MK 3.5 -nél a gyújtáskapcsolóval és a fékpedállal kell tükrözni a betanításhoz.
Ilyen betanítás után sem tudná jelezni, hogy melyik kerékkel van a gond?



Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?


Úgy tűnik, hogy a fent leírt szövegek nem teljesen érthetők számodra.
Tehát: a 'reset' beállítja.


Beállít, alaphelyzetbe állít, rendben. Akkor mire használják a betanítást (train), és miért csinálják meg a körülményes megoldást, mikor egyszerűen a menüből be lehet állítani? Csak mert úgy is lehet, de semmi különbség?
Lehet én várok túl sokat, de ha már minden kerékben ott a nyomásérzékelő, akkor miért nem tudja jelezni, hogy melyikben csökkent a nyomás?


A Focus 4 már megmutatja a nyomásértékeket is. A korábbi változatokhoz nem írták meg azt a szoftvermodult, ami a kijelzést biztosítja.

Azt nem tudom, hogy ki, mit és hogy 'hókuszpókuszol', de csak annyit kel csinálni, amit fentebb leírtam.
A 2017-es Fiestánál (mk7) előfordul, hogy a csere utáni reset-et követő 16-18km után hibajelzést dob.
Ekkor ismét reset-elni kell és utána már jól működik,

A Focus 3.5-nél ez nem jelentkezett, ott csak egyszer kellett végrehajtani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2019.11.26 18:00:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 92
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?
A youtube-n több videó van a betanításról. Mondjuk amiket láttam MK 3.0 -ás Focusok voltak, ott az elakadásjelző hatszori gyors megnyomásával léptek be ebbe az üzemmódba. A bal első keréktől kezdve járják körbe az összes kereket és a korábban "túl fújt" gumikat a rövid duda szóig engedik le. Azt hiszem az MK 3.5 -nél a gyújtáskapcsolóval és a fékpedállal kell tükrözni a betanításhoz.
Ilyen betanítás után sem tudná jelezni, hogy melyik kerékkel van a gond?



Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?


Úgy tűnik, hogy a fent leírt szövegek nem teljesen érthetők számodra.
Tehát: a 'reset' beállítja.


Beállít, alaphelyzetbe állít, rendben. Akkor mire használják a betanítást (train), és miért csinálják meg a körülményes megoldást, mikor egyszerűen a menüből be lehet állítani? Csak mert úgy is lehet, de semmi különbség?
Lehet én várok túl sokat, de ha már minden kerékben ott a nyomásérzékelő, akkor miért nem tudja jelezni, hogy melyikben csökkent a nyomás?


A Focus 4 már megmutatja a nyomásértékeket is. A korábbi változatokhoz nem írták meg azt a szoftvermodult, ami a kijelzést biztosítja.

Azt nem tudom, hogy ki, mit és hogy 'hókuszpókuszol', de csak annyit kel csinálni, amit fentebb leírtam.
A 2017-es Fiestánál (mk7) előfordul, hogy a csere utáni reset-et követő 16-18km után hibajelzést dob.
Ekkor ismét reset-elni kell és utána már jól működik,

A Focus 3.5-nél ez nem jelentkezett, ott csak egyszer kellett végrehajtani.


Értem, akkor a 4-es már ennyivel is okosabb.
A 3.5 -ösnél, úgy működik, hogy akármilyen nyomásra fújom a gumikat, és utána menüből elvégzem a beállítást, azt veszi alapnak, még ha nem is a megfelelő értékre állítottam, és csak azt fogja jelezni ha ehhez képest valahány százalékkal eltér a nyomás valamelyikben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2019.11.26 18:51:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 93
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?
A youtube-n több videó van a betanításról. Mondjuk amiket láttam MK 3.0 -ás Focusok voltak, ott az elakadásjelző hatszori gyors megnyomásával léptek be ebbe az üzemmódba. A bal első keréktől kezdve járják körbe az összes kereket és a korábban "túl fújt" gumikat a rövid duda szóig engedik le. Azt hiszem az MK 3.5 -nél a gyújtáskapcsolóval és a fékpedállal kell tükrözni a betanításhoz.
Ilyen betanítás után sem tudná jelezni, hogy melyik kerékkel van a gond?



Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?


Úgy tűnik, hogy a fent leírt szövegek nem teljesen érthetők számodra.
Tehát: a 'reset' beállítja.


Beállít, alaphelyzetbe állít, rendben. Akkor mire használják a betanítást (train), és miért csinálják meg a körülményes megoldást, mikor egyszerűen a menüből be lehet állítani? Csak mert úgy is lehet, de semmi különbség?
Lehet én várok túl sokat, de ha már minden kerékben ott a nyomásérzékelő, akkor miért nem tudja jelezni, hogy melyikben csökkent a nyomás?


A Focus 4 már megmutatja a nyomásértékeket is. A korábbi változatokhoz nem írták meg azt a szoftvermodult, ami a kijelzést biztosítja.

Azt nem tudom, hogy ki, mit és hogy 'hókuszpókuszol', de csak annyit kel csinálni, amit fentebb leírtam.
A 2017-es Fiestánál (mk7) előfordul, hogy a csere utáni reset-et követő 16-18km után hibajelzést dob.
Ekkor ismét reset-elni kell és utána már jól működik,

A Focus 3.5-nél ez nem jelentkezett, ott csak egyszer kellett végrehajtani.


Értem, akkor a 4-es már ennyivel is okosabb.
A 3.5 -ösnél, úgy működik, hogy akármilyen nyomásra fújom a gumikat, és utána menüből elvégzem a beállítást, azt veszi alapnak, még ha nem is a megfelelő értékre állítottam, és csak azt fogja jelezni ha ehhez képest valahány százalékkal eltér a nyomás valamelyikben?
igen. a user manual szerint 20% eltérésnél jelez.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2019.11.26 20:56:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 94
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
qqrique írta:
Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?
A youtube-n több videó van a betanításról. Mondjuk amiket láttam MK 3.0 -ás Focusok voltak, ott az elakadásjelző hatszori gyors megnyomásával léptek be ebbe az üzemmódba. A bal első keréktől kezdve járják körbe az összes kereket és a korábban "túl fújt" gumikat a rövid duda szóig engedik le. Azt hiszem az MK 3.5 -nél a gyújtáskapcsolóval és a fékpedállal kell tükrözni a betanításhoz.
Ilyen betanítás után sem tudná jelezni, hogy melyik kerékkel van a gond?



Takvan írta:
A menüből csak alaphelyzetbe lehet állítani (resetelni) a TPMS rendszert. Betanítani nem kell?


Úgy tűnik, hogy a fent leírt szövegek nem teljesen érthetők számodra.
Tehát: a 'reset' beállítja.


Beállít, alaphelyzetbe állít, rendben. Akkor mire használják a betanítást (train), és miért csinálják meg a körülményes megoldást, mikor egyszerűen a menüből be lehet állítani? Csak mert úgy is lehet, de semmi különbség?
Lehet én várok túl sokat, de ha már minden kerékben ott a nyomásérzékelő, akkor miért nem tudja jelezni, hogy melyikben csökkent a nyomás?


A Focus 4 már megmutatja a nyomásértékeket is. A korábbi változatokhoz nem írták meg azt a szoftvermodult, ami a kijelzést biztosítja.

Azt nem tudom, hogy ki, mit és hogy 'hókuszpókuszol', de csak annyit kel csinálni, amit fentebb leírtam.
A 2017-es Fiestánál (mk7) előfordul, hogy a csere utáni reset-et követő 16-18km után hibajelzést dob.
Ekkor ismét reset-elni kell és utána már jól működik,

A Focus 3.5-nél ez nem jelentkezett, ott csak egyszer kellett végrehajtani.


Értem, akkor a 4-es már ennyivel is okosabb.
A 3.5 -ösnél, úgy működik, hogy akármilyen nyomásra fújom a gumikat, és utána menüből elvégzem a beállítást, azt veszi alapnak, még ha nem is a megfelelő értékre állítottam, és csak azt fogja jelezni ha ehhez képest valahány százalékkal eltér a nyomás valamelyikben?
igen. a user manual szerint 20% eltérésnél jelez.


OK. Kösz az infókat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KMiki


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.10 07:40:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 95
 Hozzászólás témája: TPMS szenzor élettartam
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek,

Új tagként vagyok jelen egy 2016-os Mk3.5 1.5 tdci Focus társaságában.

A gyári ill. univerzális (elsősorban ALCAR) TPMS szenzorok élettartamára vonatkozó tapasztalataitokra vagyok kíváncsi.
Az autó tavaly novemberében 3 évesen került hozzám, a téli/nyári gumik külön felnin vannak. Az eredeti FORD szenzorok a nyári gumival szerelt felnikben vannak.
A téli felnikbe ALCAR TPMS szenzorok kerültek még az autó előző tulajdonosánál - gondolom a gumis, ahova hordták ezt használja.
A téli/nyári kerékcserét követően, a hidegebb idő beálltával rövid időn belül (kb. 3[/list][/list] hét) a 3. TPMS SENSOR NOT DETECTED... hibaüzenetem jelent meg, az első kettőnél bal első, majd bal hátsó jeladó csere lett belőle, gondolom most a jobb oldal következik.

Úgy tűnik ezeknek a szenzoroknak ennyi (3 év) az élettartamuk.
A gyári szenzorokkal mik a tapasztalatok?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Gumik, felnik -> TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)-keréknyomás érzékelő
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
Ugrás:   

4 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.28 másodperc