Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.01.20. 08:10:35 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: AngelineSl
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25828
Látogatók:
Vendégek: 126
Tagok: 3
Összesen: 129

Jelen lévő tagok:
01: Dythern
02: kleroo
03: Karvaly

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 95, 96, 97  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

96 / 97 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2020.01.06 21:11:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2851
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
qqrique írta:
Ziyan írta:
free82 írta:
Ziyan írta:
Szoftverfrissítésről jut eszembe... havonta-kéthavonta találkozok az üzenettel, hogy auto hold, radar, tempomat, front camera, hill start assist, tetszés szerint valami nem elérhető. Újraindításig fennáll. Mintha akkor történne, amikor váratlanul és gyorsan indulok el, pl. bent ülve amikor már elmennek alvó módba a modulok, hirtelen kuplung be és indulás... bár nem vagyok biztos benne, de legutóbb, és az előtt is ekkor történt. Úgy még soha, hogy be volt zárva, kinyitottam, beültem és elhajtottam (az esetek 90%-a). Nomeg eddig kétszer beragadt a parkolóradar hangja, a kijelzőn rendesen mutatta a változásokat, de a hangja miután elhajtottam is szólt, amíg ki nem kapcsoltam. Ezek mind szoftveres gyermekbetegségnek tűnnek, amiket azóta talán orvosoltak.

Felhívtam ma a márkaszervizt, hogy szeretnék szoftver frissítést kérni, mert az én autóm nagyon korai modell (2018/09, elsők között vettem át Szegeden), és a Sync-en kívül még semmi sem volt frissítve. Sajnos azt a választ kaptam, hogy visszahíváskor szoktak frissíteni, de ehhez a szériához még valószínűleg amúgy nincsen frissítés, aztán rendszám alapján benézett ETIS-be, de ott sem lát frissítést. Mondtam, hogy akkor nem tudom mi van, mert én csomó mindenhez látok. Végül abban maradtunk, hogy megnézik van-e hibakód, 2 hét múlvára kaptam időpontot. Nem akarom annyiban hagyni Rolling Eyes


Kíváncsian várom, hogy mire jutsz... szerintem nem sokra:(


Időközben megtörtént a látogatásom a szervizbe. Élőben egészen segítőkészek voltak, elmagyaráztam, hogy korai modell másfél éves szoftverekkel, gyakorlatilag mindenhez van frissítés, amikben bizonyára sok apróbb hibát javítottak már, amivel hébe-hóba találkozok, ezért szeretnék minden modult frissíteni... mondták, hogy ok, hibakódot olvasnak, aztán ha nem találnak semmit, frissítenek.
Közel 2 órát várakoztam, végül nem találtak hibakódot (nem nagy meglepetés, bár én még hetekkel ezelőtt kiolvastam egy kommunikációs hibát, amit sajnos nem mentettem el, de nem is töröltem ki), de "szoftverfrissítést és kalibrációt" végeztek. Miután hazaértem, csalódottan láttam, hogy bár Etis-ben ügyködtek vele, de frissítés nem történt Crying or Very sad összehasonlítottam az összes modul verziószámát, de semmi sem változott.

Gyanítom, hogy valamilyen hibakód kiolvasó, vagy kalibráló programokat futtattak le.

A művelet után:
Etis előzmények
Etis verziók
FORScan infók (a km óra állást leszámítva semmi sem változott a látogatás előtthöz képest)

Legközelebb csinálok nekik képet vagy videót, ha bármilyen hibát tapasztalok, hátha úgy könnyebb lesz megszerezni a frissítéseket Smile egyébként funkcionális változások is történtek, külföldi fórumok alapján az új verziókban sport módban nincs hengerlekapcsolás (ezt még 2018 végén változtatták meg egy PCM frissítésben, nálam még van), és automatikusan behúzza a kéziféket, ha álló helyzetben járó motornál kikapcsolja a vezető az övet (szerintem ezt kérdés nélkül telepíteniük kellene minden szervizbe látogató autóra...).


Köszi a tájékoztatást.

Azt nem említetted, hogy mekkora munkadíjat számoltak fel.
A kézifék kezelésével kapcsolatos upgrade szerintem is nagyon fontos.
Egyszer majdnem elgurult az autó, amikor elfelejtettem aktiválni (a kikapcsolt öv miatt nem húz be az automatika).


Nem volt munkadíj, a garancia része volt a művelet.


Mivel nem csináltak semmit, nem is került pénzbe:( Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 113


HozzászólásElküldve: 2020.01.07 08:51:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2852
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ismerős szeretne 1,5 ecoboost motorral venni egy új Focust, de csak készleten lévők közül választhatna.
Mi történt az 1,5 -ös motorral? Kivezetik vagy csak ideiglenesen nem rendelhető?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 875

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.07 09:03:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2853
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Ismerős szeretne 1,5 ecoboost motorral venni egy új Focust, de csak készleten lévők közül választhatna.
Mi történt az 1,5 -ös motorral? Kivezetik vagy csak ideiglenesen nem rendelhető?


Ez honnan derül ki? Mert az árlistában csak az 1.5pfi, vagyis a szívó verzió a készletre korlátozott, az ecoboostnál nem látok ilyet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 113


HozzászólásElküldve: 2020.01.07 09:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2854
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
sarkan59 írta:
Ismerős szeretne 1,5 ecoboost motorral venni egy új Focust, de csak készleten lévők közül választhatna.
Mi történt az 1,5 -ös motorral? Kivezetik vagy csak ideiglenesen nem rendelhető?


Ez honnan derül ki? Mert az árlistában csak az 1.5pfi, vagyis a szívó verzió a készletre korlátozott, az ecoboostnál nem látok ilyet.


A konfigurátor nem engedi az 1,5-ös motort választani csak az 1 l-est.

Azóta beszéltem a kereskedővel akitől vettem az autómat és Ő is azt mondta, hogy egyelőre lehet rendelni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 875

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.07 09:10:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2855
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ahogy nézem az árlistát, piszkosul megemelték a listaárat, az 1,5ecoboost titanium kombi 700eFt-tal lett drágább. Persze lehet, hogy a szemfüleseknek jobban is osztják a kedvezményt és a vége kb ugyanott lesz, a kapásból fizetők meg fizessenek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1331


HozzászólásElküldve: 2020.01.08 08:21:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2856
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ahogy nézem az árlistát, piszkosul megemelték a listaárat, az 1,5ecoboost titanium kombi 700eFt-tal lett drágább. Persze lehet, hogy a szemfüleseknek jobban is osztják a kedvezményt és a vége kb ugyanott lesz, a kapásból fizetők meg fizessenek.

Konfigurátort szoktam nézni, és észrevettem h. már nem lehet 4 ajtós változatot kérni.
Az extralisták végére pedig bekerült egy "tartozékok" lehetőség is, töménytelen gyári cuccal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 397


HozzászólásElküldve: 2020.01.10 10:53:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2857
 Hozzászólás témája: Garancia
Hozzászólás az előzmény idézésével

Öcsém autója 2018/10 havi, 2019/02 havi átvételű 1.5 ecoboost Titanium sedan, 13ekm-el. Több probléma jelentkezett már vele:

- 1., Kipufogódobban letörik valami, és zörög. Egyszer már cserélték a kipufogót, most a másodikat várja kb több mint 1 hónapja nem sikerült megérkeznie.

- 2., Nem új korától, de egy jó ideje a kormány néha furcsán, darabosan mozog, ugrál. Ezt én nem láttam, csak ahogy elmesélte.

- 3., Kb 3-4 alkalommal jelentkezett már - legutóbb most kedden épp előzés közben, és egy elég komoly balesetveszélyes helyzetbe került - hogy elmegy a turbó, vagy vészüzembe kapcsol az autó, de hirtelen alig megy az autó. Ütközésmegelőző rendszer hiábt, és még pár dolgot ír a műszerfalon. Ez esetben leállítás, és pár perc múlva indítva, minden rendben van.

- 4., 1-2 apróság van még...

Mindegyik hibával többször volt márkaszervizben, sajnos hibakód nincs. Utólagos védelmi rendszer nincs beépítve, ami esetleg okozhatná.
A legutóbbi 3-as pontban jelzett hiba után elég ideges lett, és szerdán kihívta a az assistance-ot, ők alapból nem tudták olvasni obd-n kersztül, és bevitték a miskolci Ford márkaszervizbe az autót, 17 óra előtt értek oda, az autót átvették, az öcsém kért csereautót, mondták ők nem adnak, hívja újból és kérjen az assistancetól, és légyszives fárdjon ki, mert zárnának.
Szóval kifáradt a miskolci Ford kereskedés elé egy gyereküléssel a kezében, és onnan hívogatta az assistance-t, akik sokadszorra felvették, és vittek neki egy valahonnan bérelt autót, amit 2 napra kapott.
A márkaszeviz a korábbi felkeresések során nem csinált semmi, szerintük jó ez így, nem tudnak vele mit csinálni, mert túl új az autó, még szoftvereket sem frissítettek a modulokon.
Most elgutóbb is azt mondták neki, valószínű nem biztos, hogy tudnak bármit is csinálni vele hibakód nélkül.

Hívta őket tegnap is és ma is, a kocsi ott áll, ahol hagyta, hozzá sem kezdtek, ma bement, és látta is, ott a kocsi, a szerviz szerint nincs kapacitásuk, nem is tudják elkezdeni, kérték hívja a az assistance-ot, hogy tovább béreljék neki az autót, amit ma kell visszaadnia.

Hívta a Ford Magyarországot, nekik is elmonda, elvileg értetlenül álltak előtte, ők is látják, hozzá sem nyúltak, szerintük a márkaszerviznek kellene csereautót adnia.

Elég hülye helyzet, mit lehet ilyenkor csinálni?

Elérhető frissítések, amik már régóta látszanak, de a korábbi alkalmakkor sem csinálták meg:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyoeri


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 05.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.01.10 16:56:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2858
 Hozzászólás témája: Re: Garancia
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="hatragyi"]Öcsém autója 2018/10 havi, 2019/02 havi átvételű 1.5 ecoboost Titanium sedan, 13ekm-el. Több probléma jelentkezett már vele:

1. Sajnálom, hogy ennyi rossz tapasztalatod van.
2. A megoldást sajnos nem tudom, de javasolnám, hogy Miskolcról - akár saját költségre - vidd el sürgősen, talán Egerbe, előzetes egyeztetés után. Miskolci szervizt bővebben ezen a felületen nem minősíteném. Azonkívül tapasztalatom szerint a Ford-Magyarországról hasonló "jókat" tudnék mondani.
Drukkolok, hogy többünkhöz hasonlóan öcséd autójánál is rendbe hozzák a dolgokat és élvezni fogja a használatát.
Üdv.
Gyoeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 397


HozzászólásElküldve: 2020.01.10 17:03:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2859
 Hozzászólás témája: Re: Garancia
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyoeri írta:

1. Sajnálom, hogy ennyi rossz tapasztalatod van.
2. A megoldást sajnos nem tudom, de javasolnám, hogy Miskolcról - akár saját költségre - vidd el sürgősen, talán Egerbe, előzetes egyeztetés után. Miskolci szervizt bővebben ezen a felületen nem minősíteném. Azonkívül tapasztalatom szerint a Ford-Magyarországról hasonló "jókat" tudnék mondani.
Drukkolok, hogy többünkhöz hasonlóan öcséd autójánál is rendbe hozzák a dolgokat és élvezni fogja a használatát.
Üdv.
Gyoeri

Akkor ezek szerint van tapasztalatod a miskolci szervizzel? Egerrel esetleg van tapasztalat? Bpi szerviz sem problema egyebkent.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 113


HozzászólásElküldve: 2020.01.11 08:09:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2860
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

https://www.dropbox.com/s/xlz6teega5uqf4b/sync3%20magyar3.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/374uahewj19wtkl/sync%20magyar1.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/eyqxkhacbfpauze/sync%203%203.4%20magyar.jpg?dl=0


Igaz lehet? Most láttam a facebookon a Mondeo MKV csoportban, hogy megjelent a sync 3 3.4-es verziójában a magyar nyelv.

(bocsánat a béna képfeltöltéshez de nem igazán megy másként)

Frissítés: jobban utána olvasva ez nem hivatalos hanem utólagos "magyaros" megoldás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2771

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.11 10:15:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2861
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ahogy nézem az árlistát, piszkosul megemelték a listaárat, az 1,5ecoboost titanium kombi 700eFt-tal lett drágább. Persze lehet, hogy a szemfüleseknek jobban is osztják a kedvezményt és a vége kb ugyanott lesz, a kapásból fizetők meg fizessenek.

Utánamentek a Skodának. Smile
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 227


HozzászólásElküldve: 2020.01.12 19:05:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2862
 Hozzászólás témája: Re: Garancia
Hozzászólás az előzmény idézésével

hatragyi írta:
Öcsém autója 2018/10 havi, 2019/02 havi átvételű 1.5 ecoboost Titanium sedan, 13ekm-el. Több probléma jelentkezett már vele:

- 1., Kipufogódobban letörik valami, és zörög. Egyszer már cserélték a kipufogót, most a másodikat várja kb több mint 1 hónapja nem sikerült megérkeznie.

- 2., Nem új korától, de egy jó ideje a kormány néha furcsán, darabosan mozog, ugrál. Ezt én nem láttam, csak ahogy elmesélte.

- 3., Kb 3-4 alkalommal jelentkezett már - legutóbb most kedden épp előzés közben, és egy elég komoly balesetveszélyes helyzetbe került - hogy elmegy a turbó, vagy vészüzembe kapcsol az autó, de hirtelen alig megy az autó. Ütközésmegelőző rendszer hiábt, és még pár dolgot ír a műszerfalon. Ez esetben leállítás, és pár perc múlva indítva, minden rendben van.

- 4., 1-2 apróság van még...

Mindegyik hibával többször volt márkaszervizben, sajnos hibakód nincs. Utólagos védelmi rendszer nincs beépítve, ami esetleg okozhatná.
A legutóbbi 3-as pontban jelzett hiba után elég ideges lett, és szerdán kihívta a az assistance-ot, ők alapból nem tudták olvasni obd-n kersztül, és bevitték a miskolci Ford márkaszervizbe az autót, 17 óra előtt értek oda, az autót átvették, az öcsém kért csereautót, mondták ők nem adnak, hívja újból és kérjen az assistancetól, és légyszives fárdjon ki, mert zárnának.
Szóval kifáradt a miskolci Ford kereskedés elé egy gyereküléssel a kezében, és onnan hívogatta az assistance-t, akik sokadszorra felvették, és vittek neki egy valahonnan bérelt autót, amit 2 napra kapott.
A márkaszeviz a korábbi felkeresések során nem csinált semmi, szerintük jó ez így, nem tudnak vele mit csinálni, mert túl új az autó, még szoftvereket sem frissítettek a modulokon.
Most elgutóbb is azt mondták neki, valószínű nem biztos, hogy tudnak bármit is csinálni vele hibakód nélkül.

Hívta őket tegnap is és ma is, a kocsi ott áll, ahol hagyta, hozzá sem kezdtek, ma bement, és látta is, ott a kocsi, a szerviz szerint nincs kapacitásuk, nem is tudják elkezdeni, kérték hívja a az assistance-ot, hogy tovább béreljék neki az autót, amit ma kell visszaadnia.

Hívta a Ford Magyarországot, nekik is elmonda, elvileg értetlenül álltak előtte, ők is látják, hozzá sem nyúltak, szerintük a márkaszerviznek kellene csereautót adnia.

Elég hülye helyzet, mit lehet ilyenkor csinálni?

Elérhető frissítések, amik már régóta látszanak, de a korábbi alkalmakkor sem csinálták meg:


Az én autóm is ekkori gyártás.

1. A gyári rendszer egy hulladék. Nálam is megvolt az ominózus csere. Most 90%-ban normális hangja van, de előfordul, hogy zörög.

2. Ilyesmit produkált az enyém is, kis sebességnél és nagy szögben elfordítva. Rejtély, hogy mi okozta (összesen 3x fordult elő). Alacsony akku feszültségre tudok gondolni, az elektromos motor miatt. A rádió vétel elhalkulása is a feszültség hiány miatt fordulhatott elő. Értsd: a kormány eltekerésével azonos mértékben lett halkabb, majd hangosabb a rádió. Azért írok rádiót, mert éppen arról szólt a zene, de valószínűbb, hogy a B&O rendszernek volt kevés a szufla.

Ezt részben alá is támasztotta egy tárolt hibakód: U3003 - Akkumulátor feszültség; Modul Szervokormányzás-modul.
Viszont a jelenség és a hiba regisztrálás között hónapok teltek el. Szóval passz.
Nekem rajta van a legfrissebb szoftver (JX6C-14D003-AK), jelenleg tesztelem.

3. Szerintem a turbó egy újraindítástól nem jönne helyre, plusz ott mechanikus hiba valószínű. Én laza földelési csatlakozásra gyanakodnék. Jó lenne pontosan tudni, hogy mit ír. Ha van akció kamerátok, akkor rögzítsétek a kormányoszlop burkolatra.

A szerviz hozzáállása nettó undorító. Ez a hibakódosdi meg vérlázító. Nincs tapasztalatuk és lerázzák magukról a dolgot. Majd ha a világon valahol szintén előfordul az adott hiba és egy igazi szerelő vagy a gyári mérnökök kitalálják, hogy mit kell csinálni, akkor az ilyen droidok végrehajtják a megadott szerelési utasításokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 113


HozzászólásElküldve: 2020.01.15 13:58:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2863
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Mintha olvastam volna, hogy volt probléma az ablakkal valakinek: lenyitottam a vezető oldali ablakot és amikor visszaakartam húzni felment majd magától félig leeresztette magát. Ezt eljátszotta négyszer-ötször majd fenn maradt.
Mi a megoldás, hogy ne kelljen játszani, hogy bezárjam az ablakot?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2020.01.15 21:00:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2864
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Sziasztok!

Mintha olvastam volna, hogy volt probléma az ablakkal valakinek: lenyitottam a vezető oldali ablakot és amikor visszaakartam húzni felment majd magától félig leeresztette magát. Ezt eljátszotta négyszer-ötször majd fenn maradt.
Mi a megoldás, hogy ne kelljen játszani, hogy bezárjam az ablakot?


Újra kell tanítani, de passz most hogy hogyan pedig nekem is volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2020.01.15 21:46:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2865
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
sarkan59 írta:
Sziasztok!

Mintha olvastam volna, hogy volt probléma az ablakkal valakinek: lenyitottam a vezető oldali ablakot és amikor visszaakartam húzni felment majd magától félig leeresztette magát. Ezt eljátszotta négyszer-ötször majd fenn maradt.
Mi a megoldás, hogy ne kelljen játszani, hogy bezárjam az ablakot?


Újra kell tanítani, de passz most hogy hogyan pedig nekem is volt.

Így: "Újratanítás"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 13:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2866
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 875

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 14:24:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2867
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Kizártnak tartom, hogy bármelyik gyártó is elfogad házibarkács sufnituning megoldásokat hivatalosan. Ha esetleg egy komoly multi lenne, aki sok országban jelen van és beleteszi a pénzt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24521


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 17:55:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2868
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Egy váltózár + kormánylavór kombináció már komolyabb visszatartóerőt jelent a mocskokkal szemben.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!


Legutóbb Attila64 szerkesztette (2020.01.16 19:02:02), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 18:01:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2869
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
sarkan59 írta:
Sziasztok!

Mintha olvastam volna, hogy volt probléma az ablakkal valakinek: lenyitottam a vezető oldali ablakot és amikor visszaakartam húzni felment majd magától félig leeresztette magát. Ezt eljátszotta négyszer-ötször majd fenn maradt.
Mi a megoldás, hogy ne kelljen játszani, hogy bezárjam az ablakot?


Újra kell tanítani, de passz most hogy hogyan pedig nekem is volt.


Nálam volt és csak a szoftver frissités oldotta meg.
Annyit tudsz játszani vele, hogy felhúzod lassan adagolva, amig a riasztót be tudod élesiteni.
Amint tudod vidd szervizbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 18:04:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2870
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Azt mondják, most ők a jók:
Skyguard
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 886


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 10:59:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2871
 Hozzászólás témája: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ford Focus
(1) A váltóház egyik szegecse károsíthatja a motor kábelkötegét; ennek következtében a motor teljesítményt veszíthet vagy megállhat.
(2) Az elosztódoboz hibás csatlakozója miatt megszűnhet az áramellátás, ezért bizonyos fedélzeti funkciók átmenetileg működésképtelenné válhatnak. A motor váratlanul megállhat.

Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 11:22:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2872
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Azt mondják, most ők a jók:
Skyguard



Köszi, megnézem. Illetve mi a helyzet a hagyományos mechanikus (időnyerő) védelmekkel, mint pl a kormányzár? Jobbat megbontás nélkül nem tudok ...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 11:23:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2873
 Hozzászólás témája: Re: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Ford Focus
(1) A váltóház egyik szegecse károsíthatja a motor kábelkötegét; ennek következtében a motor teljesítményt veszíthet vagy megállhat.
(2) Az elosztódoboz hibás csatlakozója miatt megszűnhet az áramellátás, ezért bizonyos fedélzeti funkciók átmenetileg működésképtelenné válhatnak. A motor váratlanul megállhat.

Link


Sajnos azt nem részletezik, hogy melyik évjárat, típus, karosszéria.
Így bármi lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 875

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 11:23:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2874
 Hozzászólás témája: Re: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lantika írta:
Ford Focus
(1) A váltóház egyik szegecse károsíthatja a motor kábelkötegét; ennek következtében a motor teljesítményt veszíthet vagy megállhat.
(2) Az elosztódoboz hibás csatlakozója miatt megszűnhet az áramellátás, ezért bizonyos fedélzeti funkciók átmenetileg működésképtelenné válhatnak. A motor váratlanul megállhat.

Link


Sajnos azt nem részletezik, hogy melyik évjárat, típus, karosszéria.
Így bármi lehet.


Éppen most akartam írni, hogy elég nullapontos az infó az EU Rapex oldalán. Itt most nem az újságíró a ludas.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 11:35:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2875
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
NomadND1 írta:
wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Azt mondják, most ők a jók:
Skyguard



Köszi, megnézem. Illetve mi a helyzet a hagyományos mechanikus (időnyerő) védelmekkel, mint pl a kormányzár? Jobbat megbontás nélkül nem tudok ...


Nincs mit. Meglátásom szerint a kormányzár jó lehet, de kopásnyomot eredményezhet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 11:41:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2876
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
wemarcell53 írta:
NomadND1 írta:
wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Korábban volt már téma itt , de újra elővenném.
A gyári védelem és riasztó kijátszása egy profi bandának gyerekjáték szinte minden típusnál (azaz idő kérdése) ez nem kérdés. Viszont nagyon érdekelne , hogy ki milyen utólagos extra védelmet ajánl? (Pajzs stb..)
Egy fórum társ korábban írta, hogy neki furcsa dolgokat okozott az autójában az utólagos rendszer és a két cég egymásra mutogatott. Van esetleg olyan megoldás mostanra ami elfogadott a gyártó által is?
Ki mit használ ?

köszönöm!

üdv


Azt mondják, most ők a jók:
Skyguard


Köszi, megnézem. Illetve mi a helyzet a hagyományos mechanikus (időnyerő) védelmekkel, mint pl a kormányzár? Jobbat megbontás nélkül nem tudok ...


Nincs mit. Meglátásom szerint a kormányzár jó lehet, de kopásnyomot eredményezhet.




Inkább a kopásnyom a kormányon mint az ellopott autó...
A régiben olyan váltózárat használok ami a kéziféket és váltót tartja (ilyen ). Ettől a váltószoknya kikopik és kb 2 évente cserélnem kell.
Persze tökéletes védelem nincs, és nyilván ha akarják ezt is leszedik 4-5 perc alatt, de talán ez az extra macera már többlet kockázat lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2020.01.17 13:11:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2877
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Caso + AutoLok 2000
Nekem OFF autón 15 év alatt nem volt kopásnyom emiatt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 227


HozzászólásElküldve: 2020.01.18 11:34:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2878
 Hozzászólás témája: Re: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lantika írta:
Ford Focus
(1) A váltóház egyik szegecse károsíthatja a motor kábelkötegét; ennek következtében a motor teljesítményt veszíthet vagy megállhat.
(2) Az elosztódoboz hibás csatlakozója miatt megszűnhet az áramellátás, ezért bizonyos fedélzeti funkciók átmenetileg működésképtelenné válhatnak. A motor váratlanul megállhat.

Link


Sajnos azt nem részletezik, hogy melyik évjárat, típus, karosszéria.
Így bármi lehet.


Éppen most akartam írni, hogy elég nullapontos az infó az EU Rapex oldalán. Itt most nem az újságíró a ludas.


Mindegyik MKIV-re vonatkozik.

MKIV típusjóváhagyási szám: e13*2007/46*1911*XX (Az XX lehet 02, 03, 04, de nem jöttem rá, hogy pontosan mit takar. Gondoltam az eltérően motorizált típusokra illetve a gyártási periódusokra.

2018 első felében gyártott: 02 (150/200PS; 40-es sorozat)
2019 első felében gyártott: 03 (175/180PS; 40-es sorozat)
2019 második felében gyártott: 04 (150/200PS; 80-as sorozat)

1.

19S42: 2019.10.14-től 2019.10.31-ig

2.

19S50: nem találtam dátumot

3. Ezt nem láttam a közleményben. (Lehet írtam már, de jobb kétszer, mint egyszer sem.)

19S30: 2019.05.07-től 201909.30-ig

A biztonsági öveket rögzítő csavarokat nem megfelelő nyomatékkal húzták meg és az öv rögzítő funkciójának az elvesztését okozhatja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.18 13:08:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2879
 Hozzászólás témája: Re: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
lantika írta:
Ford Focus
(1) A váltóház egyik szegecse károsíthatja a motor kábelkötegét; ennek következtében a motor teljesítményt veszíthet vagy megállhat.
(2) Az elosztódoboz hibás csatlakozója miatt megszűnhet az áramellátás, ezért bizonyos fedélzeti funkciók átmenetileg működésképtelenné válhatnak. A motor váratlanul megállhat.

Link


Sajnos azt nem részletezik, hogy melyik évjárat, típus, karosszéria.
Így bármi lehet.


Éppen most akartam írni, hogy elég nullapontos az infó az EU Rapex oldalán. Itt most nem az újságíró a ludas.


Mindegyik MKIV-re vonatkozik.

MKIV típusjóváhagyási szám: e13*2007/46*1911*XX (Az XX lehet 02, 03, 04, de nem jöttem rá, hogy pontosan mit takar. Gondoltam az eltérően motorizált típusokra illetve a gyártási periódusokra.

2018 első felében gyártott: 02 (150/200PS; 40-es sorozat)
2019 első felében gyártott: 03 (175/180PS; 40-es sorozat)
2019 második felében gyártott: 04 (150/200PS; 80-as sorozat)

1.

19S42: 2019.10.14-től 2019.10.31-ig

2.

19S50: nem találtam dátumot

3. Ezt nem láttam a közleményben. (Lehet írtam már, de jobb kétszer, mint egyszer sem.)

19S30: 2019.05.07-től 201909.30-ig

A biztonsági öveket rögzítő csavarokat nem megfelelő nyomatékkal húzták meg és az öv rögzítő funkciójának az elvesztését okozhatja.


Éppen délelőtt néztem a kocsi papirjait. Pár visszahivás érkezni fog. Kérdés, hogy a Ford mikor regál rá. A BMW-nél is porig égett pár kocsi mire reagáltak a hibára.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 875

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.01.18 13:49:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2880
 Hozzászólás témája: Re: visszahívás
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:

Éppen délelőtt néztem a kocsi papirjait. Pár visszahivás érkezni fog. Kérdés, hogy a Ford mikor regál rá. A BMW-nél is porig égett pár kocsi mire reagáltak a hibára.


Szerintem ha bejelentkezel a rapex-re hivatkozva, meg kell csinálniuk. Ha nem akarják, kérd emailben. Innentől ha gond van az autóval, akkor keményen felelősségre vonhatók, hiszen te jelentkeztél. És még az sincs, hogy ha tudtál a dologról miért használtad az autót, mert nem biztos, hogy gond van vele, csak lehet. Nekem se volt semmi gond a hátsó ablakemelő ajtónyitásával.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 95, 96, 97  Következő
Ugrás:   

96 / 97 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.35 másodperc