Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.05. 12:58:00 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: govi01
Mai: 1
Tegnapi: 0
Összesen: 25827
Látogatók:
Vendégek: 459
Tagok: 6
Összesen: 465

Jelen lévő tagok:
01: Ziyan
02: Carmaged
03: Kapeti
04: govi01
05: Bobyjack
06: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 61, 62, 63
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

63 / 63 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  zs2994


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.08 17:01:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1861
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok , a dpf regeneráció ha elindul járhat minimális/pill torpanással... ?
már másodjára figyeltem meg ezt a jelenséget, félreálltam : alapjárat minimálisan megemelkedett , venti forog...
1.6d 2012 mk3 focus
köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24812


HozzászólásElküldve: 2020.02.08 18:27:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1862
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zs2994 írta:
sziasztok , a dpf regeneráció ha elindul járhat minimális/pill torpanással... ?
már másodjára figyeltem meg ezt a jelenséget, félreálltam : alapjárat minimálisan megemelkedett , venti forog...
1.6d 2012 mk3 focus
köszönöm


A tapasztalataim szerint volt megtorpanás.
Nem szabad leállítani a motort, menni kell tovább, hogy sikerüljön végigvinni a regenerációt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zs2994


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.08 20:10:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1863
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
zs2994 írta:
sziasztok , a dpf regeneráció ha elindul járhat minimális/pill torpanással... ?
már másodjára figyeltem meg ezt a jelenséget, félreálltam : alapjárat minimálisan megemelkedett , venti forog...
1.6d 2012 mk3 focus
köszönöm


A tapasztalataim szerint volt megtorpanás.
Nem szabad leállítani a motort, menni kell tovább, hogy sikerüljön végigvinni a regenerációt.


Köszi a visszajelzést, akkor ez normális dolog , csak eddig valahogy nem figyeltem meg.. nem lett leállítva , végigment a reg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  totharpad


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 26.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.02.17 14:04:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1864
 Hozzászólás témája: távirányítós kulcs csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok,

az autó két távirányítós kulcsa közül az egyik időtlen idők óta azt jelzi, hogy merül, új elemmel is. ez a kulcs hol hagyja indítani az autót, hol nem, miközben a zárat mindig nyitja és a gyújtást mindig engedi.

kérdéseim:
- tapasztalt bárki ilyet valóban merülő elemes kulccsal (bejutni bejut, de indulni nem indul)? vagy ez inkább egy inkonzisztens indítóhiba, ami véletlen, hogy mindig csak a rakoncátlan kulccsal jön elő?
- márkaszerviznél rohadt drága a kulcscsere, javítást nem vállalnak. van olyan szerviz vagy autókulcs-guru, aki foglalkozik ilyen távirányítóssal?

(nem, nem akarok autót lopni.)

MkIII 2011.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1263


HozzászólásElküldve: 2020.03.02 20:10:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1865
 Hozzászólás témája: Re: távirányítós kulcs csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Feltűnt hogy mindkét első ablakmosó spricniből alig fele intenzitással jön az ablakmosó folyadék. A hátsóval látszólag nincs gond.
Folyadék feltöltve maximum szintig.

Van tippetek ? Egyszerre dugult volna el mindkettő elöl ? Lehet ilyen ?

Köszönet,
FD.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  totharpad


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 26.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.03.11 13:35:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1866
 Hozzászólás témája: Re: távirányítós kulcs csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

totharpad írta:
sziasztok,

az autó két távirányítós kulcsa közül az egyik időtlen idők óta azt jelzi, hogy merül, új elemmel is. ez a kulcs hol hagyja indítani az autót, hol nem, miközben a zárat mindig nyitja és a gyújtást mindig engedi.

MkIII 2011.


legyen itt másnak, hátha:
– időközben meghalt az önindító. annak a felújítása óta a rosszalkodó kulcs is fixen indítja, és máshogy sem rosszalkodik (korábban friss távirányító elemre is bejelzett, hogy merül, ezt elemcsere nélkül abbahagyta)
– kulcshoz őket ajánlották: https://www.kulcslyukzarszerviz.com
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  DanielIvady


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 30.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.04.18 19:47:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1867
 Hozzászólás témája: 2013 Ford Focus 1.6 TDCi 70kw misztikusan kattog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Márka/Típus társak!
Olyan problémám lenne, hogy a 2013-as 1.6-os TDCi-m (Duratorq) kizárólag 3. sebességfokozatban 1700/2000 fordulat után, gáz felengedésével (motorfék közben) erős kattogó hangot hallat motortérből, mely fordulatszámtól függően gyorsan majd ahogyan csökken a fordulatszám úgy lassul.. Jelenleg 207e km van az autóban, olajcserék 8/10e km-enként, Castrol Magnatec 5w30 A5/B5 gyári ajánlású, az utolsó olajcsere 7e km -óta volt. (Beleértve az üa. szűrő cseréjét is)! Nem tudom találkozott-e valaki már hasonló problémával, segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Egyszerűen nem tudok mire gondolni..... Üresben bármekkora fordulatszámtól (3000-től teszteltem természetesen üzemmeleg állapotban), valamint más sebességfokozatokban nem produkál kattogást
Ui: Elnézést ha esetleg rossz topicban írtam, új vagyok a fórumon...
Üdvözlettel: Dani
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2020.04.29 04:50:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1868
 Hozzászólás témája: Re: 2013 Ford Focus 1.6 TDCi 70kw misztikusan kattog
Hozzászólás az előzmény idézésével

DanielIvady írta:
Kedves Márka/Típus társak!
Olyan problémám lenne, hogy a 2013-as 1.6-os TDCi-m (Duratorq) kizárólag 3. sebességfokozatban 1700/2000 fordulat után, gáz felengedésével (motorfék közben) erős kattogó hangot hallat motortérből, mely fordulatszámtól függően gyorsan majd ahogyan csökken a fordulatszám úgy lassul.. Jelenleg 207e km van az autóban, olajcserék 8/10e km-enként, Castrol Magnatec 5w30 A5/B5 gyári ajánlású, az utolsó olajcsere 7e km -óta volt. (Beleértve az üa. szűrő cseréjét is)! Nem tudom találkozott-e valaki már hasonló problémával, segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Egyszerűen nem tudok mire gondolni..... Üresben bármekkora fordulatszámtól (3000-től teszteltem természetesen üzemmeleg állapotban), valamint más sebességfokozatokban nem produkál kattogást
Ui: Elnézést ha esetleg rossz topicban írtam, új vagyok a fórumon...
Üdvözlettel: Dani


Szia!
Leírásod alapján,ha valóban csak kizárólag 3-ik fokozatban jőn elö,akkor sanszos lehet váltóban a 3-ik fokozat meghíbásodása.Lehet, ezt a fokozatot használod leginkább sok-sok városi km alatt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2020.05.18 20:35:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1869
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2015-ös facelift előtti 1.6 125le-s benzines focusba jó lehet ez az akksi? Mennyire ajánlott? Esetleg hasonló árban jobbat tudtok ajánlani?

Exide prémium
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2020.05.18 22:22:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1870
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Sziasztok!

2015-ös facelift előtti 1.6 125le-s benzines focusba jó lehet ez az akksi? Mennyire ajánlott? Esetleg hasonló árban jobbat tudtok ajánlani?

Exide prémium


Szia!

Az EXIDE akkukeresője ezt dobja ki az autódhoz.
link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2020.05.18 22:29:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1871
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sparta2 írta:
sulep írta:
Sziasztok!

2015-ös facelift előtti 1.6 125le-s benzines focusba jó lehet ez az akksi? Mennyire ajánlott? Esetleg hasonló árban jobbat tudtok ajánlani?

Exide prémium


Szia!

Az EXIDE akkukeresője ezt dobja ki az autódhoz.
link


Akkor ez pont hozzá való ahogy látom. Köszönöm. Amúgy ez a márka mennyire számít jónak?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2020.05.18 23:07:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1872
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Amúgy ez a márka mennyire számít jónak?


Szerintem jónak, megbízhatónak számít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2020.05.20 22:04:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1873
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicsereltuk ma az akksit, reseteltem a bms-t a neten talált módon. Nekem csak akkor kezd el villogni az akksi jel ha az elakadas jelzőt 4* nyomom még nem pedig 3* ahogy mindenhol írják. Úgy focusnal C maxnal is ezt tapasztaltam. Nektek is így működik? Amúgy ennyi csak a reset igaz mást nem kell csinálni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wobbler74


Offline
Csatlakozott:
2020. 05. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.05.24 09:19:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1874
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A rádiókijelző tegnap óta nem világít, mikor vettűk (2 hónapja), az egyik fele halványabb volt. Rádió üzemel, oldalsó ikonok világítanak. Menet közben egy bukkanó után visszajött egy kis időre (jobb széle halványan), aztán újra eltűnt. Ötletek? Biztosíték?
Köszi
_________________
Focus MK3 2012 1.6 TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mesty


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 15.
Hozzászólások: 3

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 16:58:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1875
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még jóval régebben írtam:

Mesty írta:
Sziasztok!

Nemrég találkoztam egy hibával: A tempomatot nem tudom bekapcsolni. Gyári tempomat, 2014-es Focus kombi 1.6 TDCi 95 lovas autóban. A gomb kontakthibáját kizárnám, mert a speed limiter jó, a SET+ és a SET- gombok is működnek (a speed limiterrel). A Cruise Control pedig egyszer bekapcsol, utána ha a CAN/RES gombot nyomom meg, ugyanúgy reagál, mintha kinyomtam volta a Cruise Controlt. Fék vagy kuplung benyomására inaktívvá teszi a CC-t, az jól működik, a SET+ és SET- gombok is, de a CAN/RES gomb kiüti (akkor is, ha ez egy visszaállítási parancs lenne), és ha egyszer kikapcsolt, akkor nem is lehet többet visszakapcsolni. De a gombnyomást érzékeli, mert ha megnyomom a CC gombját, akkor utána 5 másodpercig semmilyen más gombnyomást nem fogad el. 5 másodperc után a LIM gombjára helyesen reagál.

Eddig próbálkoztam újraindítással (leállít-kiszáll-bezár-kinyit-visszaszáll-beindít), hard resettel (akku saru), ezek nem segítettek.

Megnéztem a fedélzeti computer TEST-jét, ott van egy darab DTC hibaüzenet, a hibakód F006_16. Bizonyos külföldi fórumok szerint ez nem jelent semmit, néhány orosz fórumon írták, hogy ez azt jelenti, hogy az akku feszültség alacsony, de rámértem többször, 1 nap állás után is stabil 11.8V a kapocsfeszültség, Menet közben, pedig végig 14.1V van rajta, tehát ezek alapján az akku és a generátor is egészséges.

Találkozott már valaki hasonló hibával?


Namost az akkut nem sokkal ezután kicseréltem, az a 11.8V kapocsfeszültség már jelezte, hogy a végét járja. A DTC hibakódot megnéztem rögtön utána, ugyanúgy megmaradt, pedig a kapocsfeszültség azóta akármikor néztem 12.4V. A tempomatot meg úgy használtam, hogy nem nyomkodtam a Cancel gombját, nehogy teljesen hazavágja.
Most azonban egyszer csak gondolt egyet az autó, és egyáltalán nem lehet a tempomatot bekapcsolni kb. 3 hete (napi használat).

Közben volt egy nagyszerviz is márkakereskedésben (Petrányi), mikor bevittem, mondtam nekik, de azt mondták, hogy mivel a bejelentkezéskor ezt nem mondtam, ezért nem foglalkoznak vele. Speed limiter továbbra is teljesen jól működik, kivéve, ha megnyomom a cruise control gombját, mert akkor utána egy darabig a speed limiter sem reagál (tehát a gombnyomást beveszi, nem kontakt). De egy rövid idő letelte után a speed limiter újra használható lesz.

Ilyen eddig csak nálam jött elő?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2020.10.21.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 314


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 18:54:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1876
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mesty írta:
Sziasztok!

Még jóval régebben írtam:


Szia,

Nekem volt ilyen. Gödön az ESS-nél orvosolták, úgy emlékszem valami kontakt hiba volt az ABS csati környékén.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mesty


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 15.
Hozzászólások: 3

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 19:49:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1877
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dragon írta:
Szia,

Nekem volt ilyen. Gödön az ESS-nél orvosolták, úgy emlékszem valami kontakt hiba volt az ABS csati környékén.

Igen, gondoltam, hogy van a tempomatnak valami olyan függősége, amit a speed limiter nem használ. Mondjuk az ABS-hez nem tudom, mi köze van, talán kikapcsolási triggernek figyeli a pumpát biztonsági okokból? De akkor is kéne reagálnia a funkció aktiválására, csak nem engedne set-et állítani.

Na mindegy, valószínűleg ezt így a fórumon nem fogjuk tudni megoldani, a szerviz tippet köszönöm, gyakran járok is arrafelé, majd megnézetem velük. Petrányiéknak az előző posztomban írt hozzáállása nem annyira tetszett nekem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2020.10.21.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 314


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 20:17:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1878
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mesty írta:
Dragon írta:
Szia,

Nekem volt ilyen. Gödön az ESS-nél orvosolták, úgy emlékszem valami kontakt hiba volt az ABS csati környékén.

Igen, gondoltam, hogy van a tempomatnak valami olyan függősége, amit a speed limiter nem használ. Mondjuk az ABS-hez nem tudom, mi köze van, talán kikapcsolási triggernek figyeli a pumpát biztonsági okokból? De akkor is kéne reagálnia a funkció aktiválására, csak nem engedne set-et állítani.

Na mindegy, valószínűleg ezt így a fórumon nem fogjuk tudni megoldani, a szerviz tippet köszönöm, gyakran járok is arrafelé, majd megnézetem velük. Petrányiéknak az előző posztomban írt hozzáállása nem annyira tetszett nekem.

Nekem távolságtartó a tempomat, az fékez is ha kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balais


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.07.04 07:06:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1879
 Hozzászólás témája: P1262
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Pár napja kigyulladt menet közbe a sárga lámpám és vészüzembe kapcsolt.
Az abs lámpa is kivillant és még azt írta ki hogy a visszagurulás gátló is meghibásodott
Ki olvastam és a p1262 hibára panaszkodott
Leállítottam a motort majd újraindítottam és működött minden mintha misém történt volna

Mi lehetett a gondja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2020.07.05 10:51:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1880
 Hozzászólás témája: Re: P1262
Hozzászólás az előzmény idézésével

balais írta:
Sziasztok

Pár napja kigyulladt menet közbe a sárga lámpám és vészüzembe kapcsolt.
Az abs lámpa is kivillant és még azt írta ki hogy a visszagurulás gátló is meghibásodott
Ki olvastam és a p1262 hibára panaszkodott
Leállítottam a motort majd újraindítottam és működött minden mintha misém történt volna

Mi lehetett a gondja?


P1262 FORD - Cylinder #2 High To Low Side Short Read more:

Lehet, hogy emellett fenáll az ABS és a visszagurulásgátló hibája is, de a hibakódja csak az ABS kompjuterből olvasható ki egy jobb adapterrel vagy programmal.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balais


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.07.06 10:57:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1881
 Hozzászólás témája: Re: P1262
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm
Már mentem vele 1000km de nem jött vissza a hiba.


fiesta írta:
balais írta:
Sziasztok

Pár napja kigyulladt menet közbe a sárga lámpám és vészüzembe kapcsolt.
Az abs lámpa is kivillant és még azt írta ki hogy a visszagurulás gátló is meghibásodott
Ki olvastam és a p1262 hibára panaszkodott
Leállítottam a motort majd újraindítottam és működött minden mintha misém történt volna

Mi lehetett a gondja?


P1262 FORD - Cylinder #2 High To Low Side Short Read more:

Lehet, hogy emellett fenáll az ABS és a visszagurulásgátló hibája is, de a hibakódja csak az ABS kompjuterből olvasható ki egy jobb adapterrel vagy programmal.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Online
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 448


HozzászólásElküldve: 2020.07.06 21:53:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1882
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valakit érdekel:

Focus 3.5 jobb oldali villanymotoros (el. behajthaó, fűthető) tükörház, tükörlap és fedlap nélkül.
Kis sérülés a jobb oldali élnél.

Keress P.Ü.-ben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rob1


Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 21.
Hozzászólások: 753

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.07.23 06:49:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1883
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Focus 1.0 Ecoboost 125 LE autónál 2 napja folyamatosan jelez a MIL lámpa a műszerfalon. Szerviz módban a következő DTC kódok jelentek meg: C073_88, C100_00, 1607_82 . Milyen hibát jeleznek a kódok?
Az autó napi használatban van, a MIL folyamatosan jelez. Az autó viselkedésében (gyorsulás, fogyasztás stb) semmilyen változást nem tapasztaltam.
Előzmények: 38 l E95 -ös tankolása a budaörsi Auchan kúton, majd kb. 8 km után a szokásosnál jóval erőteljesebb gyorsítás az M6 felhajtón, kihúzatva 5000+ fordulatig. A MIL jelzését pár km-el később vettem észre.
_________________
Ford Focus Kombi 1,6 Fresh Diamond White (2004)
Ford C-Max 1,6 Technology Moondust Silver (2014)
Ford Focus Kombi 1.0 Frozen White (2016)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 61, 62, 63
Ugrás:   

63 / 63 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.34 másodperc