Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.03. 00:16:54 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kead79
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25651
Látogatók:
Vendégek: 360
Tagok: 4
Összesen: 364

Jelen lévő tagok:
01: 5si
02: sparta2
03: theseus
04: pathfinder

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 2 szervizelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 199, 200, 201
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

201 / 201 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2019.10.28 11:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6001
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Az autóm alapjárata elkezdett ingadozni, lassításkor amikor benyomtam a kuplungot akkor leesett 500-ra a fordulat, lefulladás határára. Kétszer sikerült is lefulladnia. Nem minden esetben produkálta az autó, főleg hideg motornál. Fojtószelepet kitisztítottam és sokat javult a helyzet de a hiba nem szűnt meg teljesen.
Kivéve a fojtószelepet, mintha nem zárna rendesen ill. könnyen tudtam kézzel mozgatni a tányért. Talán a rugó miatt van? Lehet csak azt cserélni? Az autó: 2010es 1,8 benzin.
Itt van kép a fojtószelepről:

kép1
kép2
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 373


HozzászólásElküldve: 2019.10.28 16:11:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6002
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:
Sziasztok!

Az autóm alapjárata elkezdett ingadozni, lassításkor amikor benyomtam a kuplungot akkor leesett 500-ra a fordulat, lefulladás határára. Kétszer sikerült is lefulladnia. Nem minden esetben produkálta az autó, főleg hideg motornál. Fojtószelepet kitisztítottam és sokat javult a helyzet de a hiba nem szűnt meg teljesen.
Kivéve a fojtószelepet, mintha nem zárna rendesen ill. könnyen tudtam kézzel mozgatni a tányért. Talán a rugó miatt van? Lehet csak azt cserélni? Az autó: 2010es 1,8 benzin.
Itt van kép a fojtószelepről:

kép1
kép2

Szerintem először tankolj máshol...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2019.10.29 09:17:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6003
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
fgab85 írta:
Sziasztok!

Az autóm alapjárata elkezdett ingadozni, lassításkor amikor benyomtam a kuplungot akkor leesett 500-ra a fordulat, lefulladás határára. Kétszer sikerült is lefulladnia.

kép1
kép2

Szerintem először tankolj máshol...


Kipróbálom Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Danisasa


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.11.09 22:16:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6004
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2005-ben kerékőrrel szerelten hoztam el a Focus II-met a szalonból.
Az elmúlt 14 évben tette a dolgát, de idén sajnos elnyíródott a "kulcs" része.
Gumis próbálta megoldani, de ahhoz túl jó minőségűnek tűnik, hogy a "rákalapálásos" módszerrel - akár műhelyben - le tudják szedni.
Képet nem tudtam feltölteni (ez ügyben tanácsokat szívesen fogadok), de avatarnak betettem egy képet a motyóról.

Szóval a lényeg: Nincs valakinek ilyen vagy nagyon hasonló kerékőrrel szerelt Fókája, akitől fél napra kölcsön kérhetném a "kulcsát"? Csak amíg a gumis kiszedi a kerékőröket, a helyükre mennek a sima tőcsavarok.

A "kulcson" olvasható egy kód is: McGard Patent No. 4.664.000

Előre is nagyon köszi a válaszokat.

Arrius
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6086

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.11.10 09:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6005
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Danisasa írta:
Sziasztok!

2005-ben kerékőrrel szerelten hoztam el a Focus II-met a szalonból.
Az elmúlt 14 évben tette a dolgát, de idén sajnos elnyíródott a "kulcs" része.
Gumis próbálta megoldani, de ahhoz túl jó minőségűnek tűnik, hogy a "rákalapálásos" módszerrel - akár műhelyben - le tudják szedni.
Képet nem tudtam feltölteni (ez ügyben tanácsokat szívesen fogadok), de avatarnak betettem egy képet a motyóról.

Szóval a lényeg: Nincs valakinek ilyen vagy nagyon hasonló kerékőrrel szerelt Fókája, akitől fél napra kölcsön kérhetném a "kulcsát"? Csak amíg a gumis kiszedi a kerékőröket, a helyükre mennek a sima tőcsavarok.

A "kulcson" olvasható egy kód is: McGard Patent No. 4.664.000

Előre is nagyon köszi a válaszokat.

Arrius

Ez a kerékőr annál azért lényegesen többet tud, minthogy csak kölcsönkérsz egy kulcsot. Very Happy Minden kulcsnak saját kódja van, kód alapján tudsz újat rendelni. 2013-ban kérdeztem az ügyfélszolgálatot, mivel akkor még foglalkoztunk alkatrészekkel, ez a válasz érkezett:
Idézet:
- Fordtól csak komplett szett (csavarok+kulcs) kapható
- Kerékőrkulcs: A McGard's-tól lehet rendelni kód alapján: www.mcgard.de
Az Alkar Agrogumi Kft. (8618 Kereki Petőfi u. 2. Tel.:84/365-017) a McGard kerékőrök Magyarországi forgalmazója.
Budapesten a III. ker. Csillaghegyi út 22. szám alatti telepükön segítenek a kerékőr leszedésében, valamint a kulcs rendelésben is.

_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dumpos


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.11.16 12:11:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6006
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek !
Segítséget kérnék két témában is.
1,4, 2005 gyártású Focus tulaj lettem nemrégiben. Két bosszantó dologra nem jövök rá Confused Confused Confused

1. A műszerfal fényerejét hol tudom állítani, nem találok sehol kapcsolót vagy potmétert. Létezhez olyan, hogy gyárilag nem szerelte bele????????????
2. Gondom, hogy nem világít a kormányon a tempomat kezelőinek a világítása, illetve a kormány oszlopon lévő rádió vezérlő világítása. Gondolom ezeknek a piktogramoknak ugyan úgy kéne világítani, mindt az egyéb kezelő szerveknek.
Lehet, hogy ezeknek külön biztosítéka van ???

Kérem, hogy aki jártas a témában, írjon pár sort a fenti kérdéseimre.
_________________
Üdv: Szabi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1339


HozzászólásElküldve: 2019.11.16 19:07:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6007
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dumpos írta:
Kérem, hogy aki jártas a témában, írjon pár sort a fenti kérdéseimre.

A műszerfalvilágítás a Titaniumokhoz járt. Más verzióban extraként sem volt lehetséges. A világításkapcsoló mellett van a helye.
A kezelőszervek sehol se világítanak a főpanelen kívül. Talán a Titaniumoknál az is müxik, de máshol nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dumpos


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.11.16 19:45:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6008
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Dumpos írta:
Kérem, hogy aki jártas a témában, írjon pár sort a fenti kérdéseimre.

A műszerfalvilágítás a Titaniumokhoz járt. Más verzióban extraként sem volt lehetséges. A világításkapcsoló mellett van a helye.
A kezelőszervek sehol se világítanak a főpanelen kívül. Talán a Titaniumoknál az is müxik, de máshol nem.


Szia !
Köszönöm a válaszod. Most egy kicsit ledöbbentem, nem is gondoltam, hogy létezik olyan autó amiben nem szabályozható a műszerfal fényereje. Anno a 1981 Golf ban is lehetett szabályozni. Most cseréltem autót, eddig egy 2013 Focusom volt abban minden kezelőszerv világított a kormányon.

Még egyszer köszönöm.
Üdv
_________________
Üdv: Szabi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Toxi


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.11.17 09:45:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6009
 Hozzászólás témája: Focus 2
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Amiről szó lenne, 2006.12 1.6 100le benzin. 112.000 km
Több problémám is lenne az autóval,fontossági sorrendben a következők.
1. Ahogy megjöttek a hűvösebb idők elkezdett szivárogni valahol a hűtővíz,a blokkon középen csöpög le,a szíjaknál vízpumpánál
száraz de sajna kézzel nem tudok benyúlni mélyebbre és mire emelőre jutok addigra megszárad.

2. A következő inkább melegebb időben jelentkezik,3000 fordulat környékén húzatáskor megcsörren a motor egy pillanatra.
Ez csak E95 ös bárhol tankolt benzinnél jelentkezik. Ha 100-ast tankolok akkor nem .

3. Ez a probléma nem vészes csak idegesítő. Szintén hidegebb időben a bal oldalon a műszerfal és a szélvédő találkozásánál valami
zörög,mondjuk ezzel küzdök vagy 5 éve.
Előre is köszönöm a segítséget .
Üdv! Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dumpos


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.11.17 10:55:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6010
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dumpos írta:
ATTIS írta:
Dumpos írta:
Kérem, hogy aki jártas a témában, írjon pár sort a fenti kérdéseimre.

A műszerfalvilágítás a Titaniumokhoz járt. Más verzióban extraként sem volt lehetséges. A világításkapcsoló mellett van a helye.
A kezelőszervek sehol se világítanak a főpanelen kívül. Talán a Titaniumoknál az is müxik, de máshol nem.


Szia !
Köszönöm a válaszod. Most egy kicsit ledöbbentem, nem is gondoltam, hogy létezik olyan autó amiben nem szabályozható a műszerfal fényereje. Anno a 1981 Golf ban is lehetett szabályozni. Most cseréltem autót, eddig egy 2013 Focusom volt abban minden kezelőszerv világított a kormányon.

Még egyszer köszönöm.
Üdv


Zavarnálak még egy kérdéssel, ahogy látom Te jobban otthon vagy a focusok világában.

Olyan bosszantó hiba jelenségem van, hogy a benzines 1.4 es autóm gyorsításkor nem egyenletesen simán gyorsul (már amennyire az 1,4 gyorsul ) hanem aprókat rángat, érzésre a teljesítmény jó de nem simulékony. Átnéztem a légszűrőt, gyertyákat, kábeleket ránézésre rendben vannak.
Esetleg van elképzelésed a leírtak alapján a hiba okára.
Válaszod előre is köszönöm.
_________________
Üdv: Szabi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1339


HozzászólásElküldve: 2019.11.17 15:13:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6011
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dumpos írta:
Esetleg van elképzelésed a leírtak alapján a hiba okára.
Válaszod előre is köszönöm.

Ha az előbbieket mind átnézted, és semmi hiba, akkor a fojtószelep-házat is ki kellene tisztítani.
Első blikkre nem tűnik majd piszkosnak, de a felületén és az ajtaján lévő mikroszennyeződés éppen elég a fent jelzett hibákhoz.
Gyertyákat elviekben 60e km-enként kellene cserélni, de ha már régen volt azt is érdemes megtenni, nem egy nagy tétel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  southernsun


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.12.12 09:54:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6012
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szisztok!

Segítséget szeretnék kérni!
Focus 2 1,6 Ti Vct 2009-en szeretnék vezérlést cserélni. SIDA motorkódot tartalmaz a forgalmi. Viszont az összes webáruház, ahol típus/évjárat alapján lehet alkatrészt rendelni, HXDA esetleg HXDB motorkoddal jelzi a vezérlés alkatrészeit.
A kérdés az hogy vezérlés szempontjából HXDA, HXDB, SIDA megegyezik?
Vagy esetleg arról infója valakinek, hogy mik a különbségek, ha egyáltalán vannak?

Előre is köszi a választ.

Laci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6086

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.12.13 06:49:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

southernsun írta:
Szisztok!

Segítséget szeretnék kérni!
Focus 2 1,6 Ti Vct 2009-en szeretnék vezérlést cserélni. SIDA motorkódot tartalmaz a forgalmi. Viszont az összes webáruház, ahol típus/évjárat alapján lehet alkatrészt rendelni, HXDA esetleg HXDB motorkoddal jelzi a vezérlés alkatrészeit.
A kérdés az hogy vezérlés szempontjából HXDA, HXDB, SIDA megegyezik?
Vagy esetleg arról infója valakinek, hogy mik a különbségek, ha egyáltalán vannak?

Előre is köszi a választ.

Laci

Vegyél gyárit, azzal nem lesz gondod. Smile
https://www.mindenamiford.hu/ford_focus_56/ford_focus_200712_201107_61/16l_duratec_16v_ti_vct_85kw__115le_230/szurok_szijak_lancok_267

Mivel gyári alkatrészekkel foglalkoztam, így az utángyártottakkal nincs tapasztalatom.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagysandora


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.12.15 15:02:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6014
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
adott egy 2-es Focus (1,6 TDCI), ehhez kapcsolódóan pár kérdésben kérném segítségeteket.

Első helyzetjelző izzóból pontosan milyen kell bele?
(Valaki mondta régebben itt, hogy bemattul ha túl erőset tesz bele az ember. Már nem emlékszem, hogy 5w-os, vagy kisebb mint 5w-os kell?!)

Pár napja, leállításkor mindig beremeg/berezeg az autó. Mi produkálhatja ezt?
A frász kerülget, mert ELVILEG a kettős tömegű lendkerék cserélve volt (úgy vettem)... Megbontva még nem volt, így megbizonyosodni nem tudtam a cseréről, remélem valami kisebb probléma lehet.. Más tünet nincs, a kuplung nem csúszik, semmilyen más rendellenességet nem tapasztalok.

Azaz van még egy furcsaság, ami 1,5 hónapja áll fenn: min. 15%-al megnövekedett a fogyasztás!
(A fogyasztást lemértem többször, ugyanazon az útvonalon(autópálya)/sebességben/lábbal, hasonló forgalomban - tankolni már próbáltam máshol is (OMV,MOL, Shell), de a fogyasztás csak több 15%-al mindig..)
Mi lehet a hiba szerintetek?

((Zárójelben lenne mégegy kérdésem: a fenti 2 hibát okozhatja esetleg az elhasználódott motorolaj???
Szeptemberben voltam ugyan olajcserén, de mivel személyesen nem tudtam jelen lenni az olaj beöntésekor - és amilyen gazemberek az autószerelők(tisztelet a kivételnek, nyilván)- lehet b@sztak lecserélni, csak kifizetették... A motorolajból fogyás nincs, fekete színű, de a dízeleknél állítólag a friss olajcsere után is fekete az olaj!?))
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1339


HozzászólásElküldve: 2019.12.15 16:43:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6015
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nagysandora írta:
Mi lehet a hiba szerintetek?

5W-os kell a helyzetjelzőbe
A beremegés lehet a kettőstömegű okán is. Én nem cseréltetném ki, ha eladás előtt állna az autóm. ha van róla számla vagy szervízjelentés redszámmal alátámasztva, akkor elhiszem, minden más csak MESE.
Olajcsere rizikós h. nem cseréltek, nem fekete az olaj díselnél sem. Én nemrégen írtam, h. tapasztaltam átlagfogyi csökkenést az olajcsere után, fedkomp szerint.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2019.12.16 07:18:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6016
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nagysandora írta:
Sziasztok,
Pár napja, leállításkor mindig beremeg/berezeg az autó. Mi produkálhatja ezt?
...
fekete színű, de a dízeleknél állítólag a friss olajcsere után is fekete az olaj!?))

Remegés: motortartó bak okozhat ilyet. A kettőstömegű közelgő halálának fémesen csörgő hangja van.
Olaj: nálunk is azonnal fekete lesz az olaj a csere után.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barnagy


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.12.16 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2009-es Ford Focus 1.6 tdci elektromos(?) hibával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Kb. 10 napja egy nyűszítő hang hallatszik halkabban-hangosabban az ékszíj - generátor stb. felől. A hang magassága a fordulatszámmal arányosan nő. További adalék, hogy a feszültség ingadozik a rendszerben 12V-tól 14,7V-ig, emiatt kikapcsolgatja az elektromos fűtést. A magasabb feszültség magasabb fordulatszámhoz tartozik. Néha úgy tűnik, mintha a klíma sem működne (párásodás) de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.
A kedvenc szerelőm ékszíjat és feszítő micsodát cserélt benne, mert az biztosan rossz volt, de a fent jelzett hiba továbbra is zavartalanul fennáll. Megnézte a főtengely szíjtárcsát és szerinte 'nincs átszakadva, kicsit lötyög de az újak is ilyenek'
Az egész egy hidegben indítás után kezdődött és úgy emlékszem mintha hallottam volna közben egy halk kattanást vagy micsodát a motortérből.
Volt már valakinek hasonló hibája? Járhatok így az autóval?

Köszi a segítséget
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bendeguz


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 09.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 07:52:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

barnagy írta:
Sziasztok!

2009-es Ford Focus 1.6 tdci elektromos(?) hibával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Kb. 10 napja egy nyűszítő hang hallatszik halkabban-hangosabban az ékszíj - generátor stb. felől. A hang magassága a fordulatszámmal arányosan nő. További adalék, hogy a feszültség ingadozik a rendszerben 12V-tól 14,7V-ig, emiatt kikapcsolgatja az elektromos fűtést. A magasabb feszültség magasabb fordulatszámhoz tartozik. Néha úgy tűnik, mintha a klíma sem működne (párásodás) de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.
A kedvenc szerelőm ékszíjat és feszítő micsodát cserélt benne, mert az biztosan rossz volt, de a fent jelzett hiba továbbra is zavartalanul fennáll. Megnézte a főtengely szíjtárcsát és szerinte 'nincs átszakadva, kicsit lötyög de az újak is ilyenek'
Az egész egy hidegben indítás után kezdődött és úgy emlékszem mintha hallottam volna közben egy halk kattanást vagy micsodát a motortérből.
Volt már valakinek hasonló hibája? Járhatok így az autóval?

Köszi a segítséget


Szia. Szerintem nézesd meg másik szerelővel azt a szíjtárcsát. Nekem is elszakadt a tünetek mellé még a gumiszag is társult.
_________________
Ezt az életet nem szabad túl komolyan venni,mert még úgyse élte túl senki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ChaserHUN


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 10:45:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Tegnap előtt tulajdonosa lettem egy Ford Focus 2 1.6 TI-VCT-nek. Mielőtt elhoztam a vezérlés kb 100km-el előtte lett cserélve, mivel hibának vezérlés eltérést írt ki. Majd eladó szerint 5-10 km után kidobta újból a motorhibát azzal, hogy hibás az egyes vezérlés jeladó így az is cserélve lett. Én mentem kb 50 km-t és újból felvillant a motorhiba, hibának annyit írt, hogy vezérlés jeladó. Így ma ki lett cserélve a másik is. Linkelt képen két pirossal karikázott amik cserére kerültek. Erre kb 10km után újból felvillant a motorhiba, gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baja, bár még nem lett most újból diagnosztikára víve. Mi a bánat baja lehet most megint? Hány jeladó van ennél a motornál, mert van aki 4-et mondott van aki 2-őt.

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=709ford.jpg

Közben lett felrakja másik jeladó is, vissza a régi is 10-30 km után mindig visszadobja a hibát. Két hibakóddal P0341 és P0030A. Előbbi ugye a jeladó hibája, utóbbira nem találtam semmit. Mondták, hogy érdemes autóvillamosságival is átnézetni, hátha valami más gond van. Okozhatja ezt a hibakódot az is, hogyha a vezérlés nem lett rendesen beállítva? Bár az autó pöccre indul hidegben is, nem rángat, jól gyorsul. Kezd most már idegesíteni a dolog
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 899


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 11:34:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ChaserHUN írta:
Üdv!

Tegnap előtt tulajdonosa lettem egy Ford Focus 2 1.6 TI-VCT-nek. Mielőtt elhoztam a vezérlés kb 100km-el előtte lett cserélve, mivel hibának vezérlés eltérést írt ki. Majd eladó szerint 5-10 km után kidobta újból a motorhibát azzal, hogy hibás az egyes vezérlés jeladó így az is cserélve lett. Én mentem kb 50 km-t és újból felvillant a motorhiba, hibának annyit írt, hogy vezérlés jeladó. Így ma ki lett cserélve a másik is. Linkelt képen két pirossal karikázott amik cserére kerültek. Erre kb 10km után újból felvillant a motorhiba, gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baja, bár még nem lett most újból diagnosztikára víve. Mi a bánat baja lehet most megint? Hány jeladó van ennél a motornál, mert van aki 4-et mondott van aki 2-őt.

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=709ford.jpg

Közben lett felrakja másik jeladó is, vissza a régi is 10-30 km után mindig visszadobja a hibát. Két hibakóddal P0341 és P0030A. Előbbi ugye a jeladó hibája, utóbbira nem találtam semmit. Mondták, hogy érdemes autóvillamosságival is átnézetni, hátha valami más gond van. Okozhatja ezt a hibakódot az is, hogyha a vezérlés nem lett rendesen beállítva? Bár az autó pöccre indul hidegben is, nem rángat, jól gyorsul. Kezd most már idegesíteni a dolog


P0030 lambdaszonda füteskör hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsandi


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 31.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 12:05:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6021
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2011-es Grand C-Max, 1.6D.
Computer hiba: hill start, ESP lámpa világít, motor reszket, letilt.
Hill Start funkció kikapcsolva, motor rendben, ESP lámpa nem világít, és a check engine sem.
Mi mehetett tönkre? Járt-e már valaki hasonló cipőben? Javítás mennyibe fájhat? Esetleg biztosíték?
A másik jelenség: nyári-téli gumi csere után jelzi, hogy ellenőrizzem a keréknyomást. Megtettem, megfelelő, viszont a hibaüzenet minden egyes indításnál előjön. A kettőnek lehet köze egymáshoz?
Köszönöm a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ChaserHUN


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 12:31:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6022
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
ChaserHUN írta:
Üdv!

Tegnap előtt tulajdonosa lettem egy Ford Focus 2 1.6 TI-VCT-nek. Mielőtt elhoztam a vezérlés kb 100km-el előtte lett cserélve, mivel hibának vezérlés eltérést írt ki. Majd eladó szerint 5-10 km után kidobta újból a motorhibát azzal, hogy hibás az egyes vezérlés jeladó így az is cserélve lett. Én mentem kb 50 km-t és újból felvillant a motorhiba, hibának annyit írt, hogy vezérlés jeladó. Így ma ki lett cserélve a másik is. Linkelt képen két pirossal karikázott amik cserére kerültek. Erre kb 10km után újból felvillant a motorhiba, gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baja, bár még nem lett most újból diagnosztikára víve. Mi a bánat baja lehet most megint? Hány jeladó van ennél a motornál, mert van aki 4-et mondott van aki 2-őt.

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=709ford.jpg

Közben lett felrakja másik jeladó is, vissza a régi is 10-30 km után mindig visszadobja a hibát. Két hibakóddal P0341 és P0030A. Előbbi ugye a jeladó hibája, utóbbira nem találtam semmit. Mondták, hogy érdemes autóvillamosságival is átnézetni, hátha valami más gond van. Okozhatja ezt a hibakódot az is, hogyha a vezérlés nem lett rendesen beállítva? Bár az autó pöccre indul hidegben is, nem rángat, jól gyorsul. Kezd most már idegesíteni a dolog


P0030 lambdaszonda füteskör hiba.


És a P0341-et miért kapjuk még mindig ha kivan cserélve mind a két vezérlés jeladó? Plusz előtte a vezérlés is cserélve lett
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barnagy


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.12.18 15:09:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6023
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bendeguz írta:
barnagy írta:
Sziasztok!

2009-es Ford Focus 1.6 tdci elektromos(?) hibával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Kb. 10 napja egy nyűszítő hang hallatszik halkabban-hangosabban az ékszíj - generátor stb. felől. A hang magassága a fordulatszámmal arányosan nő. További adalék, hogy a feszültség ingadozik a rendszerben 12V-tól 14,7V-ig, emiatt kikapcsolgatja az elektromos fűtést. A magasabb feszültség magasabb fordulatszámhoz tartozik. Néha úgy tűnik, mintha a klíma sem működne (párásodás) de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.
A kedvenc szerelőm ékszíjat és feszítő micsodát cserélt benne, mert az biztosan rossz volt, de a fent jelzett hiba továbbra is zavartalanul fennáll. Megnézte a főtengely szíjtárcsát és szerinte 'nincs átszakadva, kicsit lötyög de az újak is ilyenek'
Az egész egy hidegben indítás után kezdődött és úgy emlékszem mintha hallottam volna közben egy halk kattanást vagy micsodát a motortérből.
Volt már valakinek hasonló hibája? Járhatok így az autóval?

Köszi a segítséget


Szia. Szerintem nézesd meg másik szerelővel azt a szíjtárcsát. Nekem is elszakadt a tünetek mellé még a gumiszag is társult.


Az autód tünetei hasonlóak voltak? Amúgy nincs gumiszag, de új fejlemény, hogy néha megszűnik, néha pedig felerősödik a hang. Benyúlnék, hogy megtapizzam, mert ha csúszik rajta a tárcsa külső pereme, akkor melegnek kellene lennie, de nem fér be a kezem sehol...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 899


HozzászólásElküldve: 2019.12.19 15:10:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6024
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ChaserHUN írta:
lantika írta:
ChaserHUN írta:
Üdv!

Tegnap előtt tulajdonosa lettem egy Ford Focus 2 1.6 TI-VCT-nek. Mielőtt elhoztam a vezérlés kb 100km-el előtte lett cserélve, mivel hibának vezérlés eltérést írt ki. Majd eladó szerint 5-10 km után kidobta újból a motorhibát azzal, hogy hibás az egyes vezérlés jeladó így az is cserélve lett. Én mentem kb 50 km-t és újból felvillant a motorhiba, hibának annyit írt, hogy vezérlés jeladó. Így ma ki lett cserélve a másik is. Linkelt képen két pirossal karikázott amik cserére kerültek. Erre kb 10km után újból felvillant a motorhiba, gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baja, bár még nem lett most újból diagnosztikára víve. Mi a bánat baja lehet most megint? Hány jeladó van ennél a motornál, mert van aki 4-et mondott van aki 2-őt.

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=709ford.jpg

Közben lett felrakja másik jeladó is, vissza a régi is 10-30 km után mindig visszadobja a hibát. Két hibakóddal P0341 és P0030A. Előbbi ugye a jeladó hibája, utóbbira nem találtam semmit. Mondták, hogy érdemes autóvillamosságival is átnézetni, hátha valami más gond van. Okozhatja ezt a hibakódot az is, hogyha a vezérlés nem lett rendesen beállítva? Bár az autó pöccre indul hidegben is, nem rángat, jól gyorsul. Kezd most már idegesíteni a dolog


P0030 lambdaszonda füteskör hiba.


És a P0341-et miért kapjuk még mindig ha kivan cserélve mind a két vezérlés jeladó? Plusz előtte a vezérlés is cserélve lett


P0341 hibakereses
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Labko


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 26.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.16 11:03:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6025
 Hozzászólás témája: VCT diagnosztikai adatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan kedves klubtagot keresek, aki egy hibakódmentes 1.6 TI-VCT autóval, Forscan programmal rögzíteni tudná az alábbi 5 PID értékét egy kb. 15-30 perces (vagy akár valamivel hosszabb) út alatt:

RPM,
VSS,
LOAD,
IN CAM VCT,
EX CAM VCT,

és az .fsl fájlt el tudná küldeni emailben. A legjobb lenne ha hidegindítástól történne a rögzítés, normál üzemi/forgalmi körülmények között.

Köszönöm, ha valaki tudna segíteni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsozsoo86


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.02.21 07:04:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6026
 Hozzászólás témája: Üzemanyagszűrő-benzinszűrő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, segítségre lenne szükségem, vettem egy 2005ös évjáratú mk2 benzines focust 2.0 duratec he motorral szereltet, ez kb 1 éve történt és azóta próbálom kideríteni, hogy van-e ebben az autóban külön benzinszűrő, állítólag sokak szerint igen, pl. alvázszám alapján van benne 3 helyen is ezt mondták, ess motor, cromax, bardi auto-itt még robbantott ábra is van a honlapjukon ami mutatja hogy van benne hagyományos benyaszűrő, csak az a baj hogy én fizikálisan vègigkövettem a tanktól vezető benzincsövet egészen a befecskendezőkig, de ott sehol nincsen benzinszűrő. Nem tud erről a típusról esetleg valaki bővebb infòt, lehet hogy eldugták valami félreeső helyre azért nem találom, mindenhol azt mondják hogy ebben van külön szűrő, csak én nem találom, köszönöm, üdv. Zsolti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 199, 200, 201
Ugrás:   

201 / 201 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.53 másodperc