Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.06. 20:24:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Gbazs
Mai: 2
Tegnapi: 1
Összesen: 25654
Látogatók:
Vendégek: 436
Tagok: 9
Összesen: 445

Jelen lévő tagok:
01: bjuhy
02: Geri62
03: fgab85
04: Kapeti
05: qqrique
06: edk
07: Gbazs
08: wemarcell53
09: Rezsee

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

152 / 153 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 373


HozzászólásElküldve: 2019.09.15 16:28:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4531
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szontbalazs írta:
Tuti hogy olaj mert van rajta az a Volvo-s műanyag burkolat az meg elvileg megvédi a beázástól.



decofeco írta:
Hello!
Tuti, hogy olaj?
Azért kérdem, mert nekünk is volt a gyertyáknál folyadék, de az víz volt, a szélvédőmosó fúvókás típushiba miatt...
üdv: dFeri

Szontbalazs írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 benzines Ford Focus-om és egy olyan problémám adódott vele, hogy gyújtógyertya cserekor mikor lehúztam a gyertyapipákat tiszta olaj volt mind a 4.
[/list]

Mondjuk attól még lehet fagydugó hiba is, legalábbis az is gyakori...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 193

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.17 06:36:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4532
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szontbalazs írta:
Tuti hogy olaj mert van rajta az a Volvo-s műanyag burkolat az meg elvileg megvédi a beázástól.

Akkor értem... mázlista! Razz
Milyen motor? TiVCT?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2019.09.17 06:45:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4533
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Szontbalazs"]Tuti hogy olaj mert van rajta az a Volvo-s műanyag burkolat az meg elvileg megvédi a beázástól.


Megnyugtatlak, hogy az nem véd meg a beázástól, tapasztalat. Most is küzdök vele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 193

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.17 08:41:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4534
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="tamas_kulcsar_90"]
Szontbalazs írta:
Tuti hogy olaj mert van rajta az a Volvo-s műanyag burkolat az meg elvileg megvédi a beázástól.

Megnyugtatlak, hogy az nem véd meg a beázástól, tapasztalat. Most is küzdök vele.


Tényleg? Aláfolyik?
Gondolkodtam én is a burkolaton, de TiVCT és ha jól emlékszem, arra pont nem jó az a Volvo-s.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2019.09.17 13:22:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4535
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="decofeco"]
tamas_kulcsar_90 írta:
Szontbalazs írta:
Tuti hogy olaj mert van rajta az a Volvo-s műanyag burkolat az meg elvileg megvédi a beázástól.

Megnyugtatlak, hogy az nem véd meg a beázástól, tapasztalat. Most is küzdök vele.


Tényleg? Aláfolyik?
Gondolkodtam én is a burkolaton, de TiVCT és ha jól emlékszem, arra pont nem jó az a Volvo-s.


Igen, ma jött meg a tömítés a fúvókákhoz (Sajnos fúvókával együtt találtam csak). Ha ez sem segít, akkor csinálok egy vízelvezetőt, ami olyan helyre vezeti ahol nem fáj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 193

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.18 09:40:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4536
 Hozzászólás témája: Re: Olaj a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

tamas_kulcsar_90 írta:
Igen, ma jött meg a tömítés a fúvókákhoz (Sajnos fúvókával együtt találtam csak). Ha ez sem segít, akkor csinálok egy vízelvezetőt, ami olyan helyre vezeti ahol nem fáj.

Nekem nincs felső burkolatom, de mióta a Mézitől rendelt fúvókákat tettem be, azóta nincs beázásom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pgiczi


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 19:38:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4537
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!

Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!

Várom válaszotokat!

További szép estét!

Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ChaserHUN


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.02.13 21:11:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4538
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Nem rég vettem egy Focus 2 1.6 TI-VCT-t. Vezérlés csere történt mielőtt megvettem az autót, a vezérműszíj látszik, hogy új. Felvillant a check engine, állítólag ezért lett cserélve is előtte mert azt írta ki, hogy vezérlés eltérés és vezérlés jeladó hiba. Jeladók is kicserélésre kerültek. Szerelőm kilvasta a kódot, plusz menet közbe rá volt kötve laptop és azt írta, hogy a szívó oldali szelepek nem megfelelő mértékben nytinak. A motorban am fekete besűrüsödött olaj volt, úgyhogy ezt cserélte rögtön, illetve ami a fogaskeréknek adagolja az olajat szelepet, azt is kitisztította, le lett tesztelve külön, működik is. Mentem vele 60km-t teljesen jó volt, örültem hogy minden rendben, ma elhoztam, mert egyéb dolgokat is csinált rajta, erre úgy 1km után megint felvillant a check engine. Azt mondta, hogy a vezérlés jól van beállítva, legalábbis a ford készlettel amivel be lett mérve jónak tűnik, így maradt a vezérműtengely fogaskerék. Azt mondta, hogy ezek könnyen hibásodnak, ha nem tartják be az olaj csere periódsuokat. Járt már valaki hasonlóképp? Nagyon nem örülök, hogy kb kapásból 100ezret költhetek rá. Am a motor jár szépen, jól húz, de idegesít, hogy motorhibát jelez folyamat. Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziafu


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 10.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2020.02.17 09:43:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4539
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Szerencsére nagyon régen írtam utoljára, mert nem volt gond, most viszont teljesen tanácstalan vagyok. Ami pedig még rosszabb, az az, hogy már a 2. szerviz is. Egy 2006-os 1.6 TDCi 90LE-s Ford Focus-ról van szó.
A gond tavaly novemberben kezdődött. Reggel pöccre indult az autó, utaztunk vele, majd fél napot állt. Mikor délután indítottam volna, alig indult. Forgott a motor, de nem akart beindulni. Végül a gázpedált pumpálva és rajta tartva a lábam kb. 2 percig (melegítve a motort), sikerült hazajutnom az autóval. Másnap reggel pöccre indult, majd még napokig nem volt gond. Az eset után egy héttel feleségem Budapestre utazott. Az odaúton semmi gond nem volt, a hazaúton viszont, amint lehajtott az autópályáról 120 km után, nemsokkal leállt az autó és alig-alig tudott hazajutni. 1-2 kilométerenként megállt az autó, aztán csak olyan módszerrel indult, ahogy az elején írtam. Elvittem szerelőhöz, aki nem talált hibát, cserébe mondta, hogy adjak ProTec adalékot az üzemanyaghoz. Eleve télen prémium OMV dízelt szoktam tankolni, de most vettem adalékot és megint nem volt gond az autóval pár napig. Viszont éreztem, hogy nem húz úgy az autó, mint korábban. A feleségemnek megint Budapestre kellett utaznia, most viszont már az autópályára felhajtás után, 100-as tempónál rögtön leállt az autó. Nagy nehezen - hosszú indítózás után - még le tudott hajtani a pályáról, utána viszont haza kellett vontatni az autót. Ekkor elvittem egy másik szerelőhöz a kocsit. Ez volt december elején. Azóta cseréltek főtengely jeladót, ellenőrizék a kábeleket, felújították a nagynyomású szivattyút, aztán mikor múlt héten elhoztam az autót, pontosan ugyanazokat a hibákat produkálta, mint amivel felkerestem a szerelőket. Szerencsére fizetnem eddig még nem kellett, igaz az autó két hónap után továbbra is működésképtelen, vagyis nem is nagyon lenne miért.
Akinek volt hasonló problémája, vagy van bármi ötlete a hiba okát illetően, az kérem, hogy ne tartsa magában. Én nem értek az autókhoz, de ha már a szerelő is tanácstalan, az szerintem nagy baj. Pedig jónevű műhely, nem zugszerviz, ahová vittem az autót, úgyhogy már eléggé el vagyok keseredve...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapnan


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.02.25 18:55:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4540
 Hozzászólás témája: Ford focus, Mazda2 indítási hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tudom nem Ford, de amúgy igazából az mert Mazda 2 2004 ami szinte iker testvére a Ford focus nak. Már lassan fél éve van ez a hiba jelensége, de annyira nem lehet tudni hogy mi a probléma hogy valszeg nem találkozott meg senki se közületek ilyennel. (nem típus hiba) azért sem posztoltam meg ide. Viszont már semmi ötletem nincs azért meger egy próbát hátha valaki ad egy kis hasznos infót, segítséget. Smile
Kocsi: Mazda 2 benzin 1.4 2004
Szóval a hibajelenség:
Ha 15+ fok van kinn legyen az 20-30 fok vagy álljon a kocsi napon akkor nem indul elsőre csak teker teker majd egyszer csak elindul, vagy ha nem akkor csak másodjára indul el. Ha megyek vele egyhuzamban fel órát vagy akár 1-2 órát és eleri az üzemi hőfokot akkor ha leallitom a motort majd egyből elinditom akkor poccre megy, de ha leallitva várok egy órát hogy huljon egy kicsit a kocsi majd újra indítanak megint csinálja a hibát. Télen most hogy voltak a hidegek nem volt vele gond de azért néha érződött itt is hogy nem akkora fordulattal indult néha ha melegebb volt a jármű. Menet közben nincs probléma megy rendesen. Szerelőnel volt már sokadjára ennek kapcsán; nem tudtak megoldani visszajelzo lámpa nincs, lemertek mindent amit tudták, és ehhez köthető, nem találtak hibát, üzemanyag pumpanak is jók voltak az értékek, cserélve volt: vizhofok, fotengely üzemanyag gáz nyomás érzékelők, jeladók, üzemanyag szűrő, akkor fojtószelep tisztítva volt.
Szóval lényeg a lényeg a hőmérsékletez lehet köze, full hideg indításnal poccre megy, de ha már napon áll a kocsi vagy 20 fok nal melegebb az időjárás akkor szórakozik. Illetve ha üzemi hőfok rá kerül majd leallitom és 1 óra múlva indítanak szintén szórakozik.
Köszönöm előre is ha van vkinek hasznos tanácsa.
Ui. Köszi ha maradhat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2927


HozzászólásElküldve: 2020.02.29 05:09:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4541
 Hozzászólás témája: Re: Ford focus, Mazda2 indítási hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Nem töltötted ki, hogy hol laksz, így lehet,hogy ezt a tanácsot nem tudod használni: Érden van egy szerviz, ahol hasonló problémákra specializálódtak. Érdemes megnézni a honlapjukat: www.injektor.hu

Vagy Gödön az ESS motor. (Itt a fórumon Bagoly600 néven kommentel a tulaj,)

A vox.de-n van egy Autodoktoren című műsor. Ha reprodukálható a hiba, de nincs hibaüzenet, akkor megszokták nézni, hogy
- van-e szikra
- az injektorok kapnak-e jelet (ők oszcilloszkóppal nézik, de LED-es próbalámpával is meg lehet szúrni a vezetéket, vagy csatlakozókat)
- szívócső befecskendezéses motoroknál kiemelik és kifordítják az injektorokat és megnézik, hogy milyen a szóráskép
- oszcilloszkóppal megnézik a szenzorok jeleit. Főleg a vezérműtengely-jeladó jöhet szóba, aminek kulcsszerepe van az indításnál
-megmozgatják a vezetékeket és a csatlakozókat
- ha a hiba hőmérsékletre érzékeny, akkor cold spray-vel hűtik, hőlégfúvóval (hajszárító is jó lehet) melegítik egyesével az alkatrészeket és a csatlakozókat. Közben figyelik, hogy elmúlik/megjelenik-e a hiba.

Van ebben a motorban EGR? Azzal sokszor van baj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2020.03.02 08:57:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4542
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv,

Ki szeretném cserélni a pcv szelepet a kocsimba, de sajnos sehol sem találok hozzá alkatrészt. Tudtok segíteni hogyan tudok hozzá jutni? Lehet nincs is a kocsiban? Rolling Eyes

Előre is köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2020.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 405

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.03.04 20:58:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4543
 Hozzászólás témája: Re: Ford focus, Mazda2 indítási hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapnan írta:
Sziasztok! Tudom nem Ford, de amúgy igazából az mert Mazda 2 2004 ami szinte iker testvére a Ford focus nak. Már lassan fél éve van ez a hiba jelensége, de annyira nem lehet tudni hogy mi a probléma hogy valszeg nem találkozott meg senki se közületek ilyennel. (nem típus hiba) azért sem posztoltam meg ide. Viszont már semmi ötletem nincs azért meger egy próbát hátha valaki ad egy kis hasznos infót, segítséget. Smile
Kocsi: Mazda 2 benzin 1.4 2004
Szóval a hibajelenség:
Ha 15+ fok van kinn legyen az 20-30 fok vagy álljon a kocsi napon akkor nem indul elsőre csak teker teker majd egyszer csak elindul, vagy ha nem akkor csak másodjára indul el. Ha megyek vele egyhuzamban fel órát vagy akár 1-2 órát és eleri az üzemi hőfokot akkor ha leallitom a motort majd egyből elinditom akkor poccre megy, de ha leallitva várok egy órát hogy huljon egy kicsit a kocsi majd újra indítanak megint csinálja a hibát. Télen most hogy voltak a hidegek nem volt vele gond de azért néha érződött itt is hogy nem akkora fordulattal indult néha ha melegebb volt a jármű. Menet közben nincs probléma megy rendesen. Szerelőnel volt már sokadjára ennek kapcsán; nem tudtak megoldani visszajelzo lámpa nincs, lemertek mindent amit tudták, és ehhez köthető, nem találtak hibát, üzemanyag pumpanak is jók voltak az értékek, cserélve volt: vizhofok, fotengely üzemanyag gáz nyomás érzékelők, jeladók, üzemanyag szűrő, akkor fojtószelep tisztítva volt.
Szóval lényeg a lényeg a hőmérsékletez lehet köze, full hideg indításnal poccre megy, de ha már napon áll a kocsi vagy 20 fok nal melegebb az időjárás akkor szórakozik. Illetve ha üzemi hőfok rá kerül majd leallitom és 1 óra múlva indítanak szintén szórakozik.
Köszönöm előre is ha van vkinek hasznos tanácsa.
Ui. Köszi ha maradhat.

Mintha egy tipikus Focus problémát írtál volna le (mert az) Smile! https://www.youtube.com/watch?v=EmPM3vbuCU0
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karesz87


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 20:55:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4544
 Hozzászólás témája: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 21:33:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4545
 Hozzászólás témája: Re: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Karesz87 írta:
Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?

ha egy vezérlés 4 évig jó, akkor max a főtengelyben a csavar ha elenged, akkor megy el a vezérlés. De erről csak szóltak volna, hogy laza volt a csavar - mert ez a jele, ha elreped a csavar.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karesz87


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 21:35:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4546
 Hozzászólás témája: Re: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?

ha egy vezérlés 4 évig jó, akkor max a főtengelyben a csavar ha elenged, akkor megy el a vezérlés. De erről csak szóltak volna, hogy laza volt a csavar - mert ez a jele, ha elreped a csavar.

Köszönöm, és akkor valóban számíthatok egy ekkora költségre? Mert ha igen, akkor ez feladja a matekot, hogy kb. 750-800 ezer forintot érő autóra, megéri-e ennyit áldozni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 21:43:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4547
 Hozzászólás témája: Re: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Karesz87 írta:
Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?

ha egy vezérlés 4 évig jó, akkor max a főtengelyben a csavar ha elenged, akkor megy el a vezérlés. De erről csak szóltak volna, hogy laza volt a csavar - mert ez a jele, ha elreped a csavar.

Köszönöm, és akkor valóban számíthatok egy ekkora költségre? Mert ha igen, akkor ez feladja a matekot, hogy kb. 750-800 ezer forintot érő autóra, megéri-e ennyit áldozni...

16 szelep csere+hengerfej munka, motor szét-össze, érdemes ilyenkor már a gyűrűket is kicserélni. A vezérműszíj is kapott erőhatást, így az is indokolt. Nagyságrendileg reális szerintem. Esetleg bontott motor+új vezérlés+munka akkor lehet olcsóbb, ha apróért kapsz jó motort. Motorhibásan meg semmit sem ér az autó.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karesz87


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 22:19:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4548
 Hozzászólás témája: Re: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?

ha egy vezérlés 4 évig jó, akkor max a főtengelyben a csavar ha elenged, akkor megy el a vezérlés. De erről csak szóltak volna, hogy laza volt a csavar - mert ez a jele, ha elreped a csavar.

Köszönöm, és akkor valóban számíthatok egy ekkora költségre? Mert ha igen, akkor ez feladja a matekot, hogy kb. 750-800 ezer forintot érő autóra, megéri-e ennyit áldozni...

16 szelep csere+hengerfej munka, motor szét-össze, érdemes ilyenkor már a gyűrűket is kicserélni. A vezérműszíj is kapott erőhatást, így az is indokolt. Nagyságrendileg reális szerintem. Esetleg bontott motor+új vezérlés+munka akkor lehet olcsóbb, ha apróért kapsz jó motort. Motorhibásan meg semmit sem ér az autó.

Igazán köszönöm a választ, akkor nincs más hátra mint előre! Smile És újra életet lehelni a veszedelmes 1.4-be Smile Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 776


HozzászólásElküldve: 2020.03.28 23:01:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4549
 Hozzászólás témája: Re: 1.4 motor probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Karesz87 írta:
Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Bagoly600 írta:
Karesz87 írta:
Sziasztok, adott egy 2005-ös mkII-es 1.4 Focus, jelenleg 197.000 Km van benne. Vezérlés csere az kb. 4 éve volt 140.000 Km-nél a Ford Petrányinál. A történet a következő.
A Focus jött-ment, semmi gond nem volt vele, amikor is a múlt héten használni szerettem volna, majd a beindítás után járt a motor kb. 2 másodpercig, majd lefulladt. Utána indítózóm de semmi. Trailer, irány a szerviz. Felhívtak kb. 5 napra rá, hogy nagyon nagy a baj. Üzemanyag pumpa rendben van, szikra is van, hibakód nulla. Elkezdték megbontani, majd állításuk szerint a vezérlés el volt menve! ( Hogy mennyire azt nem mondták ) Ezt ők helyre rakták, de az autó nem indult. Utána mértek kompressziót ami 4-4-4-6. Azt mondták, hogy első körben ennyi, további megbontás szükséges, de készüljek fel egy kb. 300 ezer forintos számlára mert ez motor felújítás lesz. Surprised Ilyen létezik? Olaj rendben, nem ette, 10K-ént cserélve, nem lett megfőzve a motor a hűtőfolyadék rendben, egyszer csak semmi előjel és így megadja magát?

ha egy vezérlés 4 évig jó, akkor max a főtengelyben a csavar ha elenged, akkor megy el a vezérlés. De erről csak szóltak volna, hogy laza volt a csavar - mert ez a jele, ha elreped a csavar.

Köszönöm, és akkor valóban számíthatok egy ekkora költségre? Mert ha igen, akkor ez feladja a matekot, hogy kb. 750-800 ezer forintot érő autóra, megéri-e ennyit áldozni...

16 szelep csere+hengerfej munka, motor szét-össze, érdemes ilyenkor már a gyűrűket is kicserélni. A vezérműszíj is kapott erőhatást, így az is indokolt. Nagyságrendileg reális szerintem. Esetleg bontott motor+új vezérlés+munka akkor lehet olcsóbb, ha apróért kapsz jó motort. Motorhibásan meg semmit sem ér az autó.

Igazán köszönöm a választ, akkor nincs más hátra mint előre! Smile És újra életet lehelni a veszedelmes 1.4-be Smile Twisted Evil


Tesomnak volt, hogy menet közben valami főtengely csavar fej leszakad, motorfelújítás. 270.000 nél.

Folyt. a következő hozzászólásomban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 776


HozzászólásElküldve: 2020.03.28 23:30:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4550
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 900


HozzászólásElküldve: 2020.03.29 19:29:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4551
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.


2 baj van igy elsöre ami toväbbi bajokat szül.
Elsö baj,hogy az akit szerelönek nevezel valoszinü lovaskocsin kivül mäshoz nem ert.
Mäsodik baj,hogy te sem nagyon ertesz a kocsikhoz. Ez persze csak azert baj,mert
1; simän megvezetnek a kontärok
2; nem ismersz fel egyszerü hibäkat
Az a jobb elsö femes hang vagy lengökar,vagy feltengely.

Azt javaslom,hogy keress egy normälis szerelöt.
Hiba kiolvasäshoz meg hasznäld a forscant normälis käbellel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 776


HozzászólásElküldve: 2020.03.29 20:29:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4552
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
pathfinder írta:
Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.


2 baj van igy elsöre ami toväbbi bajokat szül.
Elsö baj,hogy az akit szerelönek nevezel valoszinü lovaskocsin kivül mäshoz nem ert.
Mäsodik baj,hogy te sem nagyon ertesz a kocsikhoz. Ez persze csak azert baj,mert
1; simän megvezetnek a kontärok
2; nem ismersz fel egyszerü hibäkat
Az a jobb elsö femes hang vagy lengökar,vagy feltengely.

Azt javaslom,hogy keress egy normälis szerelöt.
Hiba kiolvasäshoz meg hasznäld a forscant normälis käbellel.


Very Happy
Köszi
Borzasztó sokat segítettél ezzel a semmivel.
Kérlek, mondj egy normális szerelőt.
Légyszi. Cool
Ez volt az 5. szerelő. Kettő nem volt szimpi, kettő meg csak hitegetett, meg ismeretlennek nem szerelnek, van nekik elég munkájuk. Remélem belefulladnak a munkába.
Igazad van nem ismerem fel hogy mi kopog a kocsi alatt, amibe beleültem és 3 szerelővel is megnézettem.
Én nem értek a kocsikhoz, akkor mint mondanál egy hölgynek?
Persze a csapból is a féltengely folyik, mint probléma. De nem recseg , harang nem szakadt...........
Nem értek a kocsikhoz?
Igaz.
Megvezetnek??
Te mit csinálnál ha olyan buta lennél, mint én?
Elviszem számlás szerelőhöz, lecseréli és...te megtudod állapítani, hogy merre rakta a vezérlést???
De tényleg....adj tippet, hogy ne vezessenek meg. Mit kéne nekem tudni mi a franc van a kettes fokusz alatt???
Ha már ennyire ergya vagyok, ma lecseréltem váltó olajat, az még megy. Jó fej a ford, mert az mk1 sebességjeladó helyén nincs jeladó, viszont a rögzítő stift ott van.....nagy poén. Persze nem is volt belerohadva, kézzel kijött.
Aztán láttam, hogy a kipuff tartó vas is eltört, már nem fogta a csövet. Levettem a tartót hegesztettem rá köracélt aztán bilincsel rögzítettem, most tart.
És mivel nem bízom egy szerelőben sem, mert MIND KONTÁR ÉS BECSÜLETE EGYNEK SINCS, ezért meglestem a gyertyákat. Elsőre belenyúltam a tutiba, mert a 3 hengernél a kerámia szigetelés le volt törve végig, a szentlélek tartotta helyén.
Na ott lett elegem. 3 hónapja raktam bele új gyertyákat, erre a szerelő eltöri és képes beletenni. Felhívtam, persze - figyelj lantika - azt mondja fogalma sincs. Miért is lenne. De majd ad gyertyát és ha már ott leszek rá néz a vezérlésre.

Ja és ha ránéz én azt honnan fogom tudni??? Fogjam közbe a kezét??
Tipp???
Ne meg szerinte a lukoilon rossz a benzin, azért csörög...én nem mondtam neki hol tankolok, remélem turkált a kesztyűtartóba.
Azt hittem, hogy segítünk a másiknak, de ...........................................
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 900


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 09:52:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4553
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lantika írta:
pathfinder írta:
Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.


2 baj van igy elsöre ami toväbbi bajokat szül.
Elsö baj,hogy az akit szerelönek nevezel valoszinü lovaskocsin kivül mäshoz nem ert.
Mäsodik baj,hogy te sem nagyon ertesz a kocsikhoz. Ez persze csak azert baj,mert
1; simän megvezetnek a kontärok
2; nem ismersz fel egyszerü hibäkat
Az a jobb elsö femes hang vagy lengökar,vagy feltengely.

Azt javaslom,hogy keress egy normälis szerelöt.
Hiba kiolvasäshoz meg hasznäld a forscant normälis käbellel.


Very Happy
Köszi
Borzasztó sokat segítettél ezzel a semmivel.
Kérlek, mondj egy normális szerelőt.
Légyszi. Cool
Ez volt az 5. szerelő. Kettő nem volt szimpi, kettő meg csak hitegetett, meg ismeretlennek nem szerelnek, van nekik elég munkájuk. Remélem belefulladnak a munkába.
Igazad van nem ismerem fel hogy mi kopog a kocsi alatt, amibe beleültem és 3 szerelővel is megnézettem.
Én nem értek a kocsikhoz, akkor mint mondanál egy hölgynek?
Persze a csapból is a féltengely folyik, mint probléma. De nem recseg , harang nem szakadt...........
Nem értek a kocsikhoz?
Igaz.
Megvezetnek??
Te mit csinálnál ha olyan buta lennél, mint én?
Elviszem számlás szerelőhöz, lecseréli és...te megtudod állapítani, hogy merre rakta a vezérlést???
De tényleg....adj tippet, hogy ne vezessenek meg. Mit kéne nekem tudni mi a franc van a kettes fokusz alatt???
Ha már ennyire ergya vagyok, ma lecseréltem váltó olajat, az még megy. Jó fej a ford, mert az mk1 sebességjeladó helyén nincs jeladó, viszont a rögzítő stift ott van.....nagy poén. Persze nem is volt belerohadva, kézzel kijött.
Aztán láttam, hogy a kipuff tartó vas is eltört, már nem fogta a csövet. Levettem a tartót hegesztettem rá köracélt aztán bilincsel rögzítettem, most tart.
És mivel nem bízom egy szerelőben sem, mert MIND KONTÁR ÉS BECSÜLETE EGYNEK SINCS, ezért meglestem a gyertyákat. Elsőre belenyúltam a tutiba, mert a 3 hengernél a kerámia szigetelés le volt törve végig, a szentlélek tartotta helyén.
Na ott lett elegem. 3 hónapja raktam bele új gyertyákat, erre a szerelő eltöri és képes beletenni. Felhívtam, persze - figyelj lantika - azt mondja fogalma sincs. Miért is lenne. De majd ad gyertyát és ha már ott leszek rá néz a vezérlésre.

Ja és ha ránéz én azt honnan fogom tudni??? Fogjam közbe a kezét??
Tipp???
Ne meg szerinte a lukoilon rossz a benzin, azért csörög...én nem mondtam neki hol tankolok, remélem turkált a kesztyűtartóba.
Azt hittem, hogy segítünk a másiknak, de ...........................................


Nem nagyon elek magyarorszägon,igy sokat nem tudok segiteni. Normälis szerelö? Akiben igy vakon megbizok ESS Motor Göd. tudom,hogy kicsit messze van,de ha egyszeer belevägsz,lesz egy autod amit szeretni fogsz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Loso


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 10:18:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4554
 Hozzászólás témája: p000A - hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

van egy 2006-os 1.6 TI-VCT motorral szerelt Focusom és a motorhiba jelző a P000A hibát mutatja, amit úgy gondolok, hogy a vezérműtengely jeladó (holtpont jeladó) hibája okoz és kicsierélném.
A motornál 2 egymásra nagyon hasonlító jeladót láttam, egymással szemben a gyújtógyertyák mellett balra (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Zetec_SE_16_1.jpg).

A kérdésem az lenne, hogy mindkettő vezérműtengely jeladó és cseréljem vagy csak az egyik a kettőből?

köszi előre is a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 900


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 15:33:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4555
 Hozzászólás témája: Re: p000A - hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Loso írta:
Sziasztok,

van egy 2006-os 1.6 TI-VCT motorral szerelt Focusom és a motorhiba jelző a P000A hibát mutatja, amit úgy gondolok, hogy a vezérműtengely jeladó (holtpont jeladó) hibája okoz és kicsierélném.
A motornál 2 egymásra nagyon hasonlító jeladót láttam, egymással szemben a gyújtógyertyák mellett balra (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Zetec_SE_16_1.jpg).

A kérdésem az lenne, hogy mindkettő vezérműtengely jeladó és cseréljem vagy csak az egyik a kettőből?

köszi előre is a választ!


Mivel olvastad ki a hibät?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Loso


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 15:37:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4556
 Hozzászólás témája: Re: p000A - hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Loso írta:
Sziasztok,

van egy 2006-os 1.6 TI-VCT motorral szerelt Focusom és a motorhiba jelző a P000A hibát mutatja, amit úgy gondolok, hogy a vezérműtengely jeladó (holtpont jeladó) hibája okoz és kicsierélném.
A motornál 2 egymásra nagyon hasonlító jeladót láttam, egymással szemben a gyújtógyertyák mellett balra (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Zetec_SE_16_1.jpg).

A kérdésem az lenne, hogy mindkettő vezérműtengely jeladó és cseréljem vagy csak az egyik a kettőből?

köszi előre is a választ!


Mivel olvastad ki a hibät?


iobd2 mini hibakód olvasóval
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 776


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 21:51:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4557
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
pathfinder írta:
lantika írta:
pathfinder írta:
Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.


2 baj van igy elsöre ami toväbbi bajokat szül.
Elsö baj,hogy az akit szerelönek nevezel valoszinü lovaskocsin kivül mäshoz nem ert.
Mäsodik baj,hogy te sem nagyon ertesz a kocsikhoz. Ez persze csak azert baj,mert
1; simän megvezetnek a kontärok
2; nem ismersz fel egyszerü hibäkat
Az a jobb elsö femes hang vagy lengökar,vagy feltengely.

Azt javaslom,hogy keress egy normälis szerelöt.
Hiba kiolvasäshoz meg hasznäld a forscant normälis käbellel.


Very Happy
Köszi
Borzasztó sokat segítettél ezzel a semmivel.
Kérlek, mondj egy normális szerelőt.
Légyszi. Cool
Ez volt az 5. szerelő. Kettő nem volt szimpi, kettő meg csak hitegetett, meg ismeretlennek nem szerelnek, van nekik elég munkájuk. Remélem belefulladnak a munkába.
Igazad van nem ismerem fel hogy mi kopog a kocsi alatt, amibe beleültem és 3 szerelővel is megnézettem.
Én nem értek a kocsikhoz, akkor mint mondanál egy hölgynek?
Persze a csapból is a féltengely folyik, mint probléma. De nem recseg , harang nem szakadt...........
Nem értek a kocsikhoz?
Igaz.
Megvezetnek??
Te mit csinálnál ha olyan buta lennél, mint én?
Elviszem számlás szerelőhöz, lecseréli és...te megtudod állapítani, hogy merre rakta a vezérlést???
De tényleg....adj tippet, hogy ne vezessenek meg. Mit kéne nekem tudni mi a franc van a kettes fokusz alatt???
Ha már ennyire ergya vagyok, ma lecseréltem váltó olajat, az még megy. Jó fej a ford, mert az mk1 sebességjeladó helyén nincs jeladó, viszont a rögzítő stift ott van.....nagy poén. Persze nem is volt belerohadva, kézzel kijött.
Aztán láttam, hogy a kipuff tartó vas is eltört, már nem fogta a csövet. Levettem a tartót hegesztettem rá köracélt aztán bilincsel rögzítettem, most tart.
És mivel nem bízom egy szerelőben sem, mert MIND KONTÁR ÉS BECSÜLETE EGYNEK SINCS, ezért meglestem a gyertyákat. Elsőre belenyúltam a tutiba, mert a 3 hengernél a kerámia szigetelés le volt törve végig, a szentlélek tartotta helyén.
Na ott lett elegem. 3 hónapja raktam bele új gyertyákat, erre a szerelő eltöri és képes beletenni. Felhívtam, persze - figyelj lantika - azt mondja fogalma sincs. Miért is lenne. De majd ad gyertyát és ha már ott leszek rá néz a vezérlésre.

Ja és ha ránéz én azt honnan fogom tudni??? Fogjam közbe a kezét??
Tipp???
Ne meg szerinte a lukoilon rossz a benzin, azért csörög...én nem mondtam neki hol tankolok, remélem turkált a kesztyűtartóba.
Azt hittem, hogy segítünk a másiknak, de ...........................................


Nem nagyon elek magyarorszägon,igy sokat nem tudok segiteni. Normälis szerelö? Akiben igy vakon megbizok ESS Motor Göd. tudom,hogy kicsit messze van,de ha egyszeer belevägsz,lesz egy autod amit szeretni fogsz.


Na igen...Göd. Nagyon messze van Nyíregyházától... de minden jó, messze van nyíregytől... Embarassed


https://hagashop.hu/keziszerszam/vezerles-rogzito-ford-mazda-volvo/?utm_source=google_ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_shopping&gclid=EAIaIQobChMIiYCx0YfD6AIVAcqyCh2W2Q2WEAYYAiABEgIMLvD_BwE

Tesóm vetetett egy ilyet velem, hogy ezzel megtudja nézni mi újság a vezérléssel. Rolling Eyes
Szóljatok, ha nem ér semmit sem. (Bagoly600)

Érdeklődtem ford szervizben, kb 25.000 ért meglesnék, hogy okés-e a vezérlés.
A "szuper" szerelőm is ránéz ha lesz ideje....

Lesz még ebből jó kocsi!!! Laughing
Még egy kis adalék a koppanáshoz: ma pl. váltáskor jelentkezett, azaz 1.ből 2-be és akkor nyekkent tompán. Érzésre középtáj ról. Mint valami feszültség kirúgná magát. De ez a jelenség is hol van hol nincs, nem rendszeres.
Akkor rossz a váltótartó bak, lengőkar, meg még.... Razz
Ess szerviz tarthatna mozgószervizt vidéken... Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 900


HozzászólásElküldve: 2020.03.30 22:37:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4558
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lantika írta:
pathfinder írta:
lantika írta:
pathfinder írta:
Folyt...
szelepeket cseréltek, de jó szakember nincs szabolcsba az sicher, mert nem tudták jól beállítani neki a vezérlést, csörgött. Ismerőse beállította, de inkább eladta nagy bukóval.
Most egy etanolost hajt, az tényleg csendesen selymesen jár 210.000-el.
De amiért írtam, és rögtön meg is kérdezném:
1.6 benzin hwda alapjárat ingadozhat?
mármint műszaki adatkönyve szerint 725 a fordulata +- 50.
Nekem menüben olyan 730-780 között mutatta. Akkor ez most jó vagy gatya?

És most az esszé:
egyes focusom szerelő 5 hónapja szétcseszte. Vezérlés cserét nem tudta megcsinálni, új hengerfej, meg beletett egy kopott dugót a h...e. Nem téma, megvette a kocsit. Sima liba... Embarassed

vettem egy kettest, három hónap keresgélés/szenvedés után találtam szerelőt (cromaxba ajánlották) vezérlés cserére.
számlával 40-ért vállalta.
szerelés két nap helyett 13 napig tartott, mert a szelepfedél csavarok beletörtek a hengerfejbe és levette, hogy kifúrják. Twisted Evil
munka lett 60, anyag 60. veszett boldog voltam. ja hengerfejem megsikolták vagy mi mert azt úgy kell.
Most az a gondom, mintha csörgősebb lenne a motor. Tesom nagy "szaki" szerinte el van rakva a vezérlés.
Ja, szerelő mondta, hogy elvolt rakva a vezérlés 5 fokkal, hiába kérdeztem, hogy akkor mégis hogyan ment, válasz, annyi még belefér.
Szóval mintha csörgősebb lenne, meg kicsit beremeg meleg alapjáraton. Olyan mintha néha néha megrándulna. Kormányon nem érezni, csak ülök és mintha derekamat picit meglöknék.

forscam hozott hibakódott. P0500, meg kerék jeladó hiba...
De autocom, meg delphi nem hozott hibakódot.
Előgyújtás is nagyon ugrált alapjáraton.
Fordulatszám mutató egy mm -nyit ingázik alapjáraton. Picit fel, aztán vissza, de nem mindig.

További gondom, hogy valami nagyot kattan jobb elől ha megkapar a kerék. Nagy fémes kattanás. Mikor szerelő vezette éreztem az anyós ülésbe a talpamon a dobolást. Persze nem tudta behatárolni hogy mi lehet. Titkos tipp a lengőkar szilentblokk. Megnéztem és fura, mert be van zsírozva, a balos nincs. Razz
Plusz ha gyorsítok fura bizonytalanságot érzek a jobb első kerék felől. Gondolom a titkos tipphez lehet köze.
Plusz váltón a kezem gyorsításkor és érzem, hogy remeg. Szerintem nem kéne.

Megérett bennem a gondolat, hogy több fordot nem veszek. Rolling Eyes
Az a baj, hogy emberek szerelnek és senki se őszinte.


2 baj van igy elsöre ami toväbbi bajokat szül.
Elsö baj,hogy az akit szerelönek nevezel valoszinü lovaskocsin kivül mäshoz nem ert.
Mäsodik baj,hogy te sem nagyon ertesz a kocsikhoz. Ez persze csak azert baj,mert
1; simän megvezetnek a kontärok
2; nem ismersz fel egyszerü hibäkat
Az a jobb elsö femes hang vagy lengökar,vagy feltengely.

Azt javaslom,hogy keress egy normälis szerelöt.
Hiba kiolvasäshoz meg hasznäld a forscant normälis käbellel.


Very Happy
Köszi
Borzasztó sokat segítettél ezzel a semmivel.
Kérlek, mondj egy normális szerelőt.
Légyszi. Cool
Ez volt az 5. szerelő. Kettő nem volt szimpi, kettő meg csak hitegetett, meg ismeretlennek nem szerelnek, van nekik elég munkájuk. Remélem belefulladnak a munkába.
Igazad van nem ismerem fel hogy mi kopog a kocsi alatt, amibe beleültem és 3 szerelővel is megnézettem.
Én nem értek a kocsikhoz, akkor mint mondanál egy hölgynek?
Persze a csapból is a féltengely folyik, mint probléma. De nem recseg , harang nem szakadt...........
Nem értek a kocsikhoz?
Igaz.
Megvezetnek??
Te mit csinálnál ha olyan buta lennél, mint én?
Elviszem számlás szerelőhöz, lecseréli és...te megtudod állapítani, hogy merre rakta a vezérlést???
De tényleg....adj tippet, hogy ne vezessenek meg. Mit kéne nekem tudni mi a franc van a kettes fokusz alatt???
Ha már ennyire ergya vagyok, ma lecseréltem váltó olajat, az még megy. Jó fej a ford, mert az mk1 sebességjeladó helyén nincs jeladó, viszont a rögzítő stift ott van.....nagy poén. Persze nem is volt belerohadva, kézzel kijött.
Aztán láttam, hogy a kipuff tartó vas is eltört, már nem fogta a csövet. Levettem a tartót hegesztettem rá köracélt aztán bilincsel rögzítettem, most tart.
És mivel nem bízom egy szerelőben sem, mert MIND KONTÁR ÉS BECSÜLETE EGYNEK SINCS, ezért meglestem a gyertyákat. Elsőre belenyúltam a tutiba, mert a 3 hengernél a kerámia szigetelés le volt törve végig, a szentlélek tartotta helyén.
Na ott lett elegem. 3 hónapja raktam bele új gyertyákat, erre a szerelő eltöri és képes beletenni. Felhívtam, persze - figyelj lantika - azt mondja fogalma sincs. Miért is lenne. De majd ad gyertyát és ha már ott leszek rá néz a vezérlésre.

Ja és ha ránéz én azt honnan fogom tudni??? Fogjam közbe a kezét??
Tipp???
Ne meg szerinte a lukoilon rossz a benzin, azért csörög...én nem mondtam neki hol tankolok, remélem turkált a kesztyűtartóba.
Azt hittem, hogy segítünk a másiknak, de ...........................................


Nem nagyon elek magyarorszägon,igy sokat nem tudok segiteni. Normälis szerelö? Akiben igy vakon megbizok ESS Motor Göd. tudom,hogy kicsit messze van,de ha egyszeer belevägsz,lesz egy autod amit szeretni fogsz.


Na igen...Göd. Nagyon messze van Nyíregyházától... de minden jó, messze van nyíregytől... Embarassed


https://hagashop.hu/keziszerszam/vezerles-rogzito-ford-mazda-volvo/?utm_source=google_ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_shopping&gclid=EAIaIQobChMIiYCx0YfD6AIVAcqyCh2W2Q2WEAYYAiABEgIMLvD_BwE

Tesóm vetetett egy ilyet velem, hogy ezzel megtudja nézni mi újság a vezérléssel. Rolling Eyes
Szóljatok, ha nem ér semmit sem. (Bagoly600)

Érdeklődtem ford szervizben, kb 25.000 ért meglesnék, hogy okés-e a vezérlés.
A "szuper" szerelőm is ránéz ha lesz ideje....

Lesz még ebből jó kocsi!!! Laughing
Még egy kis adalék a koppanáshoz: ma pl. váltáskor jelentkezett, azaz 1.ből 2-be és akkor nyekkent tompán. Érzésre középtáj ról. Mint valami feszültség kirúgná magát. De ez a jelenség is hol van hol nincs, nem rendszeres.
Akkor rossz a váltótartó bak, lengőkar, meg még.... Razz
Ess szerviz tarthatna mozgószervizt vidéken... Wink


Eszembe jutott közben,hogy rugotorony csapägy is lehet a baja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 776


HozzászólásElküldve: 2020.04.02 09:17:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4559
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika!

köszönöm.

Van ennek a fordnak sok baja, de a legnagyobb, hogy megvettem. Eső után köpönyeg.
Több szerelő nézi és nem tudja egyértelműen mi kopott...........hát kikészít.
Pár napja sima elindulásnál is kolompol valami, egyre inkább a lengőkarra gondolok, pláne hogy az anyós talpa alatt is dobol. de nincs kizárva valamelyik tartó bak sem, mivel váltás után is koppan néha.
Ja, tegnap veszem észre, hogy a motortartó bak résében bent hagyott egy szerelő lámpát az ügyes kezű szaki. Mázli, hogy nem verte le a szíjakat. Shocked
Ma visszavittem szerelőnek...hát be se tudta indítani a kocsit, hogy beálljon vele.
Erre a marhája csak indítózott, már úgy kellett rászólnom. Kérdezem, ugyan miért nem indul és azt hazudja mert én kivettem belőle a gyertyát., ergó én csesztem el valamit.

Vicc, hogy pont akkor nem indult be legelőször, mikor elvittem neki. Előtte 3 hónapig nem volt ilyen baja.
Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2777

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.02 13:48:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4560
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lantika!

köszönöm.

Van ennek a fordnak sok baja, de a legnagyobb, hogy megvettem. Eső után köpönyeg.
Több szerelő nézi és nem tudja egyértelműen mi kopott...........hát kikészít.
Pár napja sima elindulásnál is kolompol valami, egyre inkább a lengőkarra gondolok, pláne hogy az anyós talpa alatt is dobol. de nincs kizárva valamelyik tartó bak sem, mivel váltás után is koppan néha.
Ja, tegnap veszem észre, hogy a motortartó bak résében bent hagyott egy szerelő lámpát az ügyes kezű szaki. Mázli, hogy nem verte le a szíjakat. Shocked
Ma visszavittem szerelőnek...hát be se tudta indítani a kocsit, hogy beálljon vele.
Erre a marhája csak indítózott, már úgy kellett rászólnom. Kérdezem, ugyan miért nem indul és azt hazudja mert én kivettem belőle a gyertyát., ergó én csesztem el valamit.

Vicc, hogy pont akkor nem indult be legelőször, mikor elvittem neki. Előtte 3 hónapig nem volt ilyen baja.
Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

152 / 153 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.66 másodperc