Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.07.14. 06:08:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Anita87
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25788
Látogatók:
Vendégek: 412
Tagok: 2
Összesen: 414

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 108, 109, 110
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

110 / 110 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Botaur


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 22.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2020.02.22 13:09:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3271
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ismerős mk2 Focusában a gyári rádió (6000Cd) nem tárolja el a beállított dátumot és időt, minden indításkor újra kell állítani.
Gyújtás ráadásakor a műszercsoport kattog. Van valakinek tapasztalata, mi okozhatja ezt?
Angol fórumon azt írják, a műszercsoporton belül elég gyenge a forrasztások minősége mk2 Focusban, egy elengedett forrasztás is okozhat ilyesmit.
De nem biztos. Semmi sem biztos. A műszercsoport még nem volt szétborítva. Biztosítékok rendben vannak.
Bármilyen segítséget vagy ötletet köszönünk!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas01


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 23.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.02.22 18:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerghu


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.03.02 11:50:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

2007-es Focusom nem sipol/csipog amikor a fenyszoro bekapcsolva marad, emiatt mar 3x lemerult akkumulator vart reggel.
Szegedi Kovacs Autoban nem fogadtak es specialistahoz iranyitottak. Van barmelyikotoknek ilyen tapasztalata? Trivialis vagy bonyolult ez a problema? Nem eletbevago, de kellemetlen meghibasodosa, de ha emiatt meg kell bontani az egeszet es napokig kell keresni a hiba okat, akkor nem vagok bele a javittatasaba.

Minden segitseget koszonok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.03.04 20:47:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

thomas01 írta:
Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi

Nem tudja. CAN modulos vezérlő elektronikát kell hozzá beépíteni! A GTC24-et tudom ajánlani, ami már többedik autómban van. Nagyon jó. Azzal a gyári visszajelzőket használva, szépen muzsikál.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas01


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 23.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.03.05 19:56:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
thomas01 írta:
Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi

Nem tudja. CAN modulos vezérlő elektronikát kell hozzá beépíteni! A GTC24-et tudom ajánlani, ami már többedik autómban van. Nagyon jó. Azzal a gyári visszajelzőket használva, szépen muzsikál.


Szia!

Köszi! Közben megoldottam relékkel. A csomagtérben lévő 12V-os csatlakozó +12V-ját kapcsolják a relék az utánfutó csatira. Így tökéletes. Sőt variáltam mást is: ugye gyárilag csak a jobb oldalon van tolató lámpa, a bal oldalt a ködlámpa van helyette. Ennek az egy tolatólámpának a fényét este keveselltem. Így a ködlámpa helyére is tolatót kötöttem be, de hogy a ködlámpa is megmaradjon, egy relével közösítettem a féklámpa izzójára. Így fékezéskor normál módon világít a három féklámpa, a hátsó ködlámpa bekapcsolásakor a bal oldali féklámpa izzója világít. Ilyenkor fékezéskor csak a középső és a jobb oldali féklámpa kapcsol be, hisz a bal már világít. Szerintem még műszakin sem szúrják ki, hisz kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre próbálnák a féket és a hátsó ködlámpát.

Üdv! Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.03.05 20:24:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3276
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

thomas01 írta:
fefe1968 írta:
thomas01 írta:
Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi

Nem tudja. CAN modulos vezérlő elektronikát kell hozzá beépíteni! A GTC24-et tudom ajánlani, ami már többedik autómban van. Nagyon jó. Azzal a gyári visszajelzőket használva, szépen muzsikál.


Szia!

Köszi! Közben megoldottam relékkel. A csomagtérben lévő 12V-os csatlakozó +12V-ját kapcsolják a relék az utánfutó csatira. Így tökéletes. Sőt variáltam mást is: ugye gyárilag csak a jobb oldalon van tolató lámpa, a bal oldalt a ködlámpa van helyette. Ennek az egy tolatólámpának a fényét este keveselltem. Így a ködlámpa helyére is tolatót kötöttem be, de hogy a ködlámpa is megmaradjon, egy relével közösítettem a féklámpa izzójára. Így fékezéskor normál módon világít a három féklámpa, a hátsó ködlámpa bekapcsolásakor a bal oldali féklámpa izzója világít. Ilyenkor fékezéskor csak a középső és a jobb oldali féklámpa kapcsol be, hisz a bal már világít. Szerintem még műszakin sem szúrják ki, hisz kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre próbálnák a féket és a hátsó ködlámpát.

Üdv! Tomi

Nagyon kreatív Smile! Az utánfutó áramkörének olyannak kell lennie, hogy a műszerfalon lásd annak elektromos hibáját. Szóval, ha a vontatmányon kiég az irányjelző, akkor azt jelezze neked a műszerfalon! A többi is necces, mert ellenkezik a KÖHEM rendelettel, miszerint a gépjármű gyári világítóberendezéseit nem lehet átalakítani! Nem lehet fékből ködlámpát és stb. Tudom és értem, hogy mit csináltál, van is olyan megoldás, de utólagosan nem megengedett az biztos. Aztán vizsgaállomása válogatja. Engem azért hurcoltak meg, mert gyárilag ködlámpás az autóm elöl, én pedig DRL-tettem a helyére. Bár a DRL teljesen szabályos volt, de mivel a világításkapcsolóm első ködlámpa funkciós, de az nem üzemelt (hisz nem volt), ezért sika-mika Smile! Szóval csak finoman és szabályosan!
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JuPe


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 16.
Hozzászólások: 82

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.03.06 20:06:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A minap új aksit kellett vennem, mert a régi megadta magát. Kicseréltem, mentem vele egy kört, ahogy kell.
Viszont az ablaktörlőm elkezdett lassulni, féluton megáll, stb. Van valami összefüggés az aksi csere és az ablaktörlő akadozása között?! Az aksi csere előtt semmi baja nem volt. Valamit elfelejtettem beállítani vagy mi lelte?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas01


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 23.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.03.07 22:36:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3278
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
thomas01 írta:
fefe1968 írta:
thomas01 írta:
Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi

Nem tudja. CAN modulos vezérlő elektronikát kell hozzá beépíteni! A GTC24-et tudom ajánlani, ami már többedik autómban van. Nagyon jó. Azzal a gyári visszajelzőket használva, szépen muzsikál.


Szia!

Köszi! Közben megoldottam relékkel. A csomagtérben lévő 12V-os csatlakozó +12V-ját kapcsolják a relék az utánfutó csatira. Így tökéletes. Sőt variáltam mást is: ugye gyárilag csak a jobb oldalon van tolató lámpa, a bal oldalt a ködlámpa van helyette. Ennek az egy tolatólámpának a fényét este keveselltem. Így a ködlámpa helyére is tolatót kötöttem be, de hogy a ködlámpa is megmaradjon, egy relével közösítettem a féklámpa izzójára. Így fékezéskor normál módon világít a három féklámpa, a hátsó ködlámpa bekapcsolásakor a bal oldali féklámpa izzója világít. Ilyenkor fékezéskor csak a középső és a jobb oldali féklámpa kapcsol be, hisz a bal már világít. Szerintem még műszakin sem szúrják ki, hisz kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre próbálnák a féket és a hátsó ködlámpát.

Üdv! Tomi

Nagyon kreatív Smile! Az utánfutó áramkörének olyannak kell lennie, hogy a műszerfalon lásd annak elektromos hibáját. Szóval, ha a vontatmányon kiég az irányjelző, akkor azt jelezze neked a műszerfalon! A többi is necces, mert ellenkezik a KÖHEM rendelettel, miszerint a gépjármű gyári világítóberendezéseit nem lehet átalakítani! Nem lehet fékből ködlámpát és stb. Tudom és értem, hogy mit csináltál, van is olyan megoldás, de utólagosan nem megengedett az biztos. Aztán vizsgaállomása válogatja. Engem azért hurcoltak meg, mert gyárilag ködlámpás az autóm elöl, én pedig DRL-tettem a helyére. Bár a DRL teljesen szabályos volt, de mivel a világításkapcsolóm első ködlámpa funkciós, de az nem üzemelt (hisz nem volt), ezért sika-mika Smile! Szóval csak finoman és szabályosan!



Szia!

A visszajelzést megoldottam. Alul a hátsó ablakfűtés gombja mellett vannak üres helyek, abba fúrtam bele egy jelzőlámpát, ami együtt villog az utánfutó irányjelzőjével, ha kiég, nem villog. A gyári (utólagos)visszajelzők is így működnek. Hát a többi lámpát szerintem nem veszik észre. Majd kiderül. Egyébként tényleg vizsgaállomás válogatja: haver suzuki ignisében sárga színű ködlámpa van, a lámpáktól elüt a színe. Így műszakin belekötnek. Az autó ezüstszürke színű, műszaki előtt a ködlámpákat egyszerűen leragassza ugyanolyan színű öntapadós tapétával, mintha nem is lennének. Mindig átmegy műszakin, pedig a kapcsolóját nem cseréli le.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.03.07 23:33:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3279
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

thomas01 írta:
fefe1968 írta:
thomas01 írta:
fefe1968 írta:
thomas01 írta:
Sziasztok!

Az autó Focus II Kombi (facelift utáni). A műszerfal tudja jelezni az utánfutó indexét vagy kell bele külön visszajelzőt? GEM-ben be lehet állítani? Illetve alapból nem bír el még egy 21W-os izzót, csak simán a hátsó lámpákra bekötve(letilt ilyenkor). Ez is beállítás, vagy nem lehet beállítani?

Köszi! Tomi

Nem tudja. CAN modulos vezérlő elektronikát kell hozzá beépíteni! A GTC24-et tudom ajánlani, ami már többedik autómban van. Nagyon jó. Azzal a gyári visszajelzőket használva, szépen muzsikál.


Szia!

Köszi! Közben megoldottam relékkel. A csomagtérben lévő 12V-os csatlakozó +12V-ját kapcsolják a relék az utánfutó csatira. Így tökéletes. Sőt variáltam mást is: ugye gyárilag csak a jobb oldalon van tolató lámpa, a bal oldalt a ködlámpa van helyette. Ennek az egy tolatólámpának a fényét este keveselltem. Így a ködlámpa helyére is tolatót kötöttem be, de hogy a ködlámpa is megmaradjon, egy relével közösítettem a féklámpa izzójára. Így fékezéskor normál módon világít a három féklámpa, a hátsó ködlámpa bekapcsolásakor a bal oldali féklámpa izzója világít. Ilyenkor fékezéskor csak a középső és a jobb oldali féklámpa kapcsol be, hisz a bal már világít. Szerintem még műszakin sem szúrják ki, hisz kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre próbálnák a féket és a hátsó ködlámpát.

Üdv! Tomi

Nagyon kreatív :)! Az utánfutó áramkörének olyannak kell lennie, hogy a műszerfalon lásd annak elektromos hibáját. Szóval, ha a vontatmányon kiég az irányjelző, akkor azt jelezze neked a műszerfalon! A többi is necces, mert ellenkezik a KÖHEM rendelettel, miszerint a gépjármű gyári világítóberendezéseit nem lehet átalakítani! Nem lehet fékből ködlámpát és stb. Tudom és értem, hogy mit csináltál, van is olyan megoldás, de utólagosan nem megengedett az biztos. Aztán vizsgaállomása válogatja. Engem azért hurcoltak meg, mert gyárilag ködlámpás az autóm elöl, én pedig DRL-tettem a helyére. Bár a DRL teljesen szabályos volt, de mivel a világításkapcsolóm első ködlámpa funkciós, de az nem üzemelt (hisz nem volt), ezért sika-mika :)! Szóval csak finoman és szabályosan!



Szia!

A visszajelzést megoldottam. Alul a hátsó ablakfűtés gombja mellett vannak üres helyek, abba fúrtam bele egy jelzőlámpát, ami együtt villog az utánfutó irányjelzőjével, ha kiég, nem villog. A gyári (utólagos)visszajelzők is így működnek. Hát a többi lámpát szerintem nem veszik észre. Majd kiderül. Egyébként tényleg vizsgaállomás válogatja: haver suzuki ignisében sárga színű ködlámpa van, a lámpáktól elüt a színe. Így műszakin belekötnek. Az autó ezüstszürke színű, műszaki előtt a ködlámpákat egyszerűen leragassza ugyanolyan színű öntapadós tapétával, mintha nem is lennének. Mindig átmegy műszakin, pedig a kapcsolóját nem cseréli le.


"6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet:

Távolsági, tompított és ködfényszóró: színtelen (fehér) vagy szelektív-sárga (köznyelvben ismert nevén kadmiumsárga)
Az első helyzetjelző lámpa: színtelen (fehér), vagy kadmiumsárga
A hátsó helyzetjelző és féklámpa: piros
A hátrameneti lámpa: színtelen (fehér) Beltéri világítás: színtelen (fehér), vagy kadmiumsárga
Oldal irányjelző: borostyánsárga"
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kife19


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.03.08 22:04:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3280
 Hozzászólás témája: Focus II központi zár hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6TDCi sedan Focus II-m. Én már úgy vettem, hogy a vezető oldali ajtóban nincs zárszerkezet, gondolom feltörési okokból valamelyik korábbi tulaj úgy gondolta, hogy sosem lesz arra szükség. Nos, eddig nekem sem volt, most viszont úgy jártam, hogy 1 hónapra le lett állítva az autó sajnos kompletten bezárva, és most a távirányító nem nyitja a kocsit. Motorháztetőt kinyitottam, ekkor még riasztott és villogott is, de azt sem tudtam kikapcsolni a távirányítóval. Próbáltam tölteni az akkumulátort, tartalék távirányítóval nyitni, elemet is cseréltem a távirányítóban, de semmi eredmény. Levettem az akkumulátor sarukat is hosszabb időre, majd visszarakva szintén semmi eredmény.
Van valakinek valamilyen ötlete, tapasztalata, hogy hogyan lehetne kinyitni a kocsit?
Köszi szépen a válaszokat előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 199


HozzászólásElküldve: 2020.03.09 08:11:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3281
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gerghu írta:

2007-es Focusom nem sipol/csipog amikor a fenyszoro bekapcsolva marad, emiatt mar 3x lemerult akkumulator vart reggel.
Szegedi Kovacs Autoban nem fogadtak es specialistahoz iranyitottak.


Hello!
Jártam már én is így (2006-os FL előtti), de nem mindig jelentkezik, eddig 1x volt akku merülésem miatta, egy horvát tengerparti strandon Smile Azt kicsit kalandos volt megoldani...
De jelentkezett már idehaza is 1x. Azóta csipog rendesen és nem csináltam vele semmit, úgyhogy konkrét megoldást nem tudok rá. De hátha másnak lesz, én is figyelem a válaszokat Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SoGabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.03.09 15:37:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3282
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A szakaszos törléssel illetve az automata fényszóró kapcsolással vannak problémáim.

A szakaszos törlés sehogy sem akar működni. Hiába állítom a kapcsolót minden fokozatban ugyan olyan sűrűséggel törli a szélvédőt. Ha lefelé tekerem akkor minden alkalommal töröl egyet viszont felé nem csinál semmit. A kapcsoló lehet rossz?

Az automata fényszóró kapcsolással az a probléma, hogy hiába állítom automata állásba nappal is azonnal felkapcsolja a tompítottat. Elképzelhető, hogy a fényérzékelő romlott el? Ha igen hol lehet venni másikat?

Előre is köszönöm a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  policepityu


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.03.22 09:23:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3283
 Hozzászólás témája: Gyújtógyertya?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv adott egy 2006-os mk2 Focus kombi,gyújtókábel szett cserélve,a kocsi alapjárata rendben mégis rángat és villog a motorhibajelzö és mintha nem menne egy henger.Gyertyacsere még nem volt!Lehet hibaforrás?Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1343


HozzászólásElküldve: 2020.03.22 13:14:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3284
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtógyertya?
Hozzászólás az előzmény idézésével

policepityu írta:
Üdv adott egy 2006-os mk2 Focus kombi,gyújtókábel szett cserélve,a kocsi alapjárata rendben mégis rángat és villog a motorhibajelzö és mintha nem menne egy henger.Gyertyacsere még nem volt!Lehet hibaforrás?Köszi

Á, dehogy, a sosemromlikel....Miért is nem azzal kezdted? Simán hazavághatta a trafót is. Annak cseréjére is felkészülhetsz ha nem jön rendbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csaby02


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 08.
Hozzászólások: 65


HozzászólásElküldve: 2020.05.20 20:11:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3285
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?
_________________
Ford Focus 2005 1.6
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.05.21 06:46:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3286
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csaby02 írta:
A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?

Tipikus probléma az ajtóátvezetéseknél a vezeték elszakadása. A leírt jelenség is erre utal.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.05.21 07:05:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3287
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
csaby02 írta:
A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?

Tipikus probléma az ajtóátvezetéseknél a vezeték elszakadása. A leírt jelenség is erre utal.


Az inkäbb csak a csomagtartora jellemzö. Gondolom meghaltak a hangszorok ami nem is csoda hiszen mindig csukogatva vannak az ajtok ami hamarabb kinyirja öket.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas01


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 23.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.05.21 14:31:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3288
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
fefe1968 írta:
csaby02 írta:
A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?

Tipikus probléma az ajtóátvezetéseknél a vezeték elszakadása. A leírt jelenség is erre utal.


Az inkäbb csak a csomagtartora jellemzö. Gondolom meghaltak a hangszorok ami nem is csoda hiszen mindig csukogatva vannak az ajtok ami hamarabb kinyirja öket.


Én is a hangszórókra tippelek, hisz a magasak szólnak. Gondolom az vezeték közös, csak az ajtóban ágazik ketté a mély-középre és magasra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.05.22 18:57:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3289
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

thomas01 írta:
lantika írta:
fefe1968 írta:
csaby02 írta:
A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?

Tipikus probléma az ajtóátvezetéseknél a vezeték elszakadása. A leírt jelenség is erre utal.


Az inkäbb csak a csomagtartora jellemzö. Gondolom meghaltak a hangszorok ami nem is csoda hiszen mindig csukogatva vannak az ajtok ami hamarabb kinyirja öket.


Én is a hangszórókra tippelek, hisz a magasak szólnak. Gondolom az vezeték közös, csak az ajtóban ágazik ketté a mély-középre és magasra.


Igy van,ezert ha hätul nincs magas akkor tök egyszerü beszerelni. Az ajtokärpit hätuljän a jelöles is rajta van.
A hangszoroid amik dögledeznek szegecselve vannak az ajtoban. Tehät csere eseten erre keszülj fel. Vagy ujraszegecseled,vagy csavart szerzel es ugy rögzited.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csaby02


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 08.
Hozzászólások: 65


HozzászólásElküldve: 2020.05.27 07:07:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3290
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
thomas01 írta:
lantika írta:
fefe1968 írta:
csaby02 írta:
A kovetkezo problemaval kuzkodom egy ideje: a bal oldali hangszorok idonkent nem mukodnek, vannak napok mikor csak a bal elso nem megy, van mikor az egesz baloldal nema, persze a magassugarzo az mindig mukodik. Mar kiprobaltam kivenni a fejegyseget, az ad jelet, egy ceruza elemmel kiprobaltam, de a hangszorok azon az oldalon nem szolalnak meg. Az ajtoban a csatlakozot is probaltam megpiszkalni de semmi hatasa, csak idonkent magatol elindul... Talalkozott meg valaki hasonloval? van meg valahol csatlakozo ami beazhatott?

Tipikus probléma az ajtóátvezetéseknél a vezeték elszakadása. A leírt jelenség is erre utal.


Az inkäbb csak a csomagtartora jellemzö. Gondolom meghaltak a hangszorok ami nem is csoda hiszen mindig csukogatva vannak az ajtok ami hamarabb kinyirja öket.


Én is a hangszórókra tippelek, hisz a magasak szólnak. Gondolom az vezeték közös, csak az ajtóban ágazik ketté a mély-középre és magasra.


Igy van,ezert ha hätul nincs magas akkor tök egyszerü beszerelni. Az ajtokärpit hätuljän a jelöles is rajta van.
A hangszoroid amik dögledeznek szegecselve vannak az ajtoban. Tehät csere eseten erre keszülj fel. Vagy ujraszegecseled,vagy csavart szerzel es ugy rögzited.


Az erdekes az hogy az auto ket ajtos csak (szoval csak az elso hangszoronak van csatlakozoja az ajtonal) es megis az egesz bal oldal nemul meg. Van esetleg valakinek egy kapcsolasi rajza hol mennek a vezetekek, es hol vannak csatlakozok? Azzal kezdenem hogy azokat atneznem, az elso ajto csatlakozojat mar neztem es mikor nem megy mar oda nem jut el a jel.
_________________
Ford Focus 2005 1.6
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.05.27 17:38:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3291
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csaby02 írta:

Az erdekes az hogy az auto ket ajtos csak (szoval csak az elso hangszoronak van csatlakozoja az ajtonal) es megis az egesz bal oldal nemul meg. Van esetleg valakinek egy kapcsolasi rajza hol mennek a vezetekek, es hol vannak csatlakozok? Azzal kezdenem hogy azokat atneznem, az elso ajto csatlakozojat mar neztem es mikor nem megy mar oda nem jut el a jel.


A Rädio csatijätol (C442 csatlakozo) lemegy a bal oldalra az A oszlop tövehez a hangszoro käbel(C118 csatlakozo),onnan felmegy az ajtoätvezetö käbelhez(C41/C44 Csatlakozo) es onnan a hangszorohoz. Elkepzelhetö,hogy a C118-as csatlakozodnäl van az erintkezesi hiba,mivel ide van bekötve a hätso hangszoro is. Egy lapos szeles csatlakozot keress,amibe 29 käbel fer el.





_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  EmmBence


Offline
Csatlakozott:
2020. 07. 06.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.07.06 16:35:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3292
 Hozzászólás témája: 2008 facelift 1.6tdci hang probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nem tudom, találkozott-e már valaki hasonló problémával, de a napokban jelentkezett, hogy a bizony még szolidan, de recsegnek a nóták az autóban!
Az autót tavaly Májusában szereztem, és azóta volt rajta némi átalakítás, témába vágóan egy navit is raktam a régi helyére, még a forma is stimmelt. (szerencsémre) Nos ez is tökéletesen szólt, a 30 as hangerő skálából, 20-ason szokásom hallgatni a zenét, de amióta valami kattant szegénynél, azóta ez kizárt! Gyanakodtam kontakt hibára, így az első lépés az volt, ki a navit, táp kihúz, vissza, amennyire csak tudtam vissza szuszakoltam és pattintottam, hogy a helyén legyen. Próba! Hibátlanul működik. Nagy gallérral “ezt is megcsináltam” majd aludtam rá egyet. Másnap reggel is dalolt mint a kismadár! Ám mire munkából haza indultam, megint zavaróan hallható recsegés van. Jöttek a többi gondolatok, akksi merül, elveszi a kevésbé fontos dolgoktól a kraftot. Feltöltöttem, nincs változás. A mostani gondolatom, hogy a meleg miatt valami a rendszerben nem úgy funkcionál, mint eredetileg, de mi? Igaz, nem nagy gond, viszont szerencsére ennél nagyobb baja nincs az autómnak, aki egy 2008as 2 es faceliftes focus 1.6tdci

Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával, vagy pont ilyennel? Mi lehet a gond?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 378


HozzászólásElküldve: 2020.07.06 19:06:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3293
 Hozzászólás témája: Re: 2008 facelift 1.6tdci hang probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

EmmBence írta:
Sziasztok!
Nem tudom, találkozott-e már valaki hasonló problémával, de a napokban jelentkezett, hogy a bizony még szolidan, de recsegnek a nóták az autóban!
Az autót tavaly Májusában szereztem, és azóta volt rajta némi átalakítás, témába vágóan egy navit is raktam a régi helyére, még a forma is stimmelt. (szerencsémre) Nos ez is tökéletesen szólt, a 30 as hangerő skálából, 20-ason szokásom hallgatni a zenét, de amióta valami kattant szegénynél, azóta ez kizárt! Gyanakodtam kontakt hibára, így az első lépés az volt, ki a navit, táp kihúz, vissza, amennyire csak tudtam vissza szuszakoltam és pattintottam, hogy a helyén legyen. Próba! Hibátlanul működik. Nagy gallérral “ezt is megcsináltam” majd aludtam rá egyet. Másnap reggel is dalolt mint a kismadár! Ám mire munkából haza indultam, megint zavaróan hallható recsegés van. Jöttek a többi gondolatok, akksi merül, elveszi a kevésbé fontos dolgoktól a kraftot. Feltöltöttem, nincs változás. A mostani gondolatom, hogy a meleg miatt valami a rendszerben nem úgy funkcionál, mint eredetileg, de mi? Igaz, nem nagy gond, viszont szerencsére ennél nagyobb baja nincs az autómnak, aki egy 2008as 2 es faceliftes focus 1.6tdci

Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával, vagy pont ilyennel? Mi lehet a gond?
Én hangszóróhibára gyanakodnék.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zotosz


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.07.07 12:09:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3294
 Hozzászólás témája: szivargyújtó gyújtás nélkül
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

MK2.5-ben meg lehet valahogy oldani, hogy az első szivargyújtó csak gyújtással működjön? Olvastam pár kommentet, h valamit át kell forrasztani, ezt szeretném elkerülni.
Nincs erre valami olyan megoldás mint pl korábbi mondeón, h csatlakozót átdugni, v eggyel újabb mondeón, h biztosítékot átrakni másik aljaztba?

FM transzimttert használok, nem kellene 0-24ben bedugva lennie...

köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 932


HozzászólásElküldve: 2020.07.07 19:38:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3295
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Sos segítség kellene. Ez az akksi jó a fókába?
https://alkatreszek.hu/ea612_hr
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 378


HozzászólásElküldve: 2020.07.07 22:29:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3296
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Sziasztok
Sos segítség kellene. Ez az akksi jó a fókába?
https://alkatreszek.hu/ea612_hr

Úgy tűnik igen. A hossz nem baj ha nagyobb, lehet állítani.
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/ford_akkumulator/ford-akkumulator-43ah-1935737
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas01


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 23.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.07.08 18:33:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3297
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Sziasztok
Sos segítség kellene. Ez az akksi jó a fókába?
https://alkatreszek.hu/ea612_hr


Nekem ilyen van benne 2017-óta. Még indít. Akkor olcsóbb volt még.
https://akksi.hu/termekek/akksi-12v-55ah/
Ugyanúgy 2-es kombi Focus (facelift) (1.6 Ti-Vct)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oshua


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 23.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.07.11 15:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3298
 Hozzászólás témája: Üzemanyag szivattyú hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Sajnos engem is elèrt a szivattyú problèma. P0628 hibakód -Üzemanyag-szivattyú engedélyező áramkör alacsony feszültsége. Gyújtás ráadásakor nem hallani a szivattyú búgását, nem is indul az autó. Fejetlenül egyből cserèltem újra, de nem az volt a baj, semmi baja nem volt a règinek. Az kocsi hol indul, hol nem. Azt vettem èszre, hogy nagy melegben ha áll a kocsi, akkor produkálja ezt, ha lehűl a levegő, akkor pöcc-röff, bár akkor se mindig. De lehet ez butaság. Az lenne a kèrdèsem, hogy mit lenne èrdemes megnèzni, mielőtt a motorvezèrlèshez nyúlnèk? Villamosságis mondta látatlanban, hogy az lehet a baj. A szivattyú relè cserèje esetleg? Olvastam egy korábbi hasonló tèmánál, hogy ott az immo volt a ludas, letiltotta a szivattyút. Ezt nem teljesen èrtettem. Teljesen tanácstalan vagyok. Köszönöm előre is a segítsèget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 108, 109, 110
Ugrás:   

110 / 110 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc