Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.26. 10:56:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bognari
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 26058
Látogatók:
Vendégek: 422
Tagok: 4
Összesen: 426

Jelen lévő tagok:
01: carmaxos
02: tiano
03: wemarcell53
04: Pokica44

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

8 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  nokecmec1986


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 18.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 19:16:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy az adagoló (VP30) megadta magát a kocsiban:(
Elég sokat találni bontottam,de szinte mindnek más a gyári száma, hogy egyszerű legyen választani Smile
Az enyémnek 4006 a vége, találtam ígéretes darabot, de annak 4007 a száma.
Kérdésem, hogy igazándiból teljesen mindegy csak 90le-s motorból származzon, vagy van ennek vmi külön jelentősége?
Köszi Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aramitz


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.07.08 09:21:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 212
 Hozzászólás témája: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy 2003-as 1.6-os 100 lovas benzines hatchback-em (Ghia) van. Jópár hónapja előjött egy P0136 hibakód (O2 Sensor Circuit Malfunction Bank 1 Sensor 2). Először ki lett ütve, hogy kizárjuk, hátha csak a benzin okozta. Azóta csak OMV és Shell került bele. Még kétszer előjött ez a hibakód, így a benzint már biztosra kizárhatjuk.
A hibakód alapján Lambda szonda, de olvasgattam, hogy nem biztos, hogy tényleg az a hiba, az üzemanyag ellátó rendszer is bekavarhat neki (pl. a üzemanyagpumpa).
Alapjáraton elég sokszor remeg a kocsi, de nem mindig. Próbáltam megfigyelni, hogy mikor kezdi el a remegést, először úgy tűnt, hogy esős időjárásban csinálja, de már volt olyankor is, hogy eső se volt az utóbbi napokban és mégis remegett a lámpánál állva. Úgy érzem, hogy nem húz úgy ahogy kéne ennek a motornak. Tegnap autópályán elég lassan gyorsult, olyan volt mintha telepakoltam volna a kocsit (nem ment a klíma ami visszafogta volna).
Tavaly év vége óta van meg a kocsi, azóta a "kötelező" javítások, cserék megvoltak. Vezérműszíj, vízpumpa, hosszbordás szíj, gyújtógyertyák, szelepfedéltömítés, kuplung szett + hidraulikus kinyomó csapágy, légszűrő, vákuumcső cserék voltak. Az olaj a megvétel előtt volt cserélve. A remegéshez megnézték a motortartó bakokat is (rendben voltak).
A Lambda szonda okozhat ilyen hibákat, vagy esetleg más lehet a probléma és a lambda hibakódja csak ezt jelzi? Hogy tudnám kizárni laikusként az egyéb hibákat, hogy ne költsek feleslegesen alkatrészre, szerelőre? Wifi-s OBD olvasóm van, azzal valahogy tudnám ellenőrizni az üzemanyag pumpát? Ha igen, milyen androidos programot ajánlotok, milyen értéket kéne figyelnem, milyen módon?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lacpac


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 27.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2019.06.11 10:18:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 213
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Adott egy 2002-es 1,8 tddi fóka.
Tank 3/4-ig.
Motor menet közben megállt, izzítólámpa világított. Félregurultam, gyújtás le, majd indítottam.
Motor beindult pöccre, majd pár fordulat után megállt, kb 10 perc várakozás után ismét indítóztam, akkor is pár fordulat és megállt. Izzító visszajelző lámpa nem világított.

Felnyitottam a motorháztetőt és a gázolajszűrőt megemelgetve túl könnyűnek éreztem, szerintem egy csepp gázolaj sincs benne.
Nem volt időm vele foglalkozni, ezért be lett vontatva egy műhelyhez, ma néznek rá.
Mire számíthatok? Tudom senki nem jós, de hátha vannak tippek.
Üzemanyag szivattyú van benne egyáltalán, sehol nincs készleten...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  duvall


Offline
Csatlakozott:
2019. 08. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.09.16 10:11:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 214
 Hozzászólás témája: betöltő cső / levegőztető cső dugulás?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rendkívül idegesítő a problémám:

Sokszor fordul elő, hogy bár szinte üres a tank, alig tudok nedüt beletankolni, mert a pisztoly szinte másodpercenként leállítja a beöntést! Teljesen olyan, mint amikor már teli a tartály! Habosodik az üzemanyag és ha nem figyelek van, hogy visszafolyik!
Sajna iszonyatosan feltartom a kútnál a kollégákat!

A problémám az, hogy nem minden alkalommal csinálja ezt! Járt-e valaki hasonló cipőben? Kinek milyen ötlete van a megoldásra? Dugulás a beöntőnél/levegő visszavezetőnél? Hogyan lehetne megoldani? Le kell-e bontani az egész tankot?

Egyébként nekem is ökörködik a visszajelző, de szerintem ezzel nincs semmi összefüggésben....

1.6TDCI 2007

Köszi előre is az ötleteket
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Capati


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 04.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.10.17 08:05:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 215
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, segítsetek elektromos ac, motorját nemtudom kiszedni, mi a trükje? Köszi a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  creedszl


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.06.16 10:15:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 216
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy 2004-es benzines 1.6-os fókám van.Megjelent - a jelek szerint másokhoz hasonlóan - a menet közben "mintha kifogyna a benzin" jelenség.Egyszer csak menet közben hiába nyomom a gázt az autó csak lassul majd megáll.Indítózok, pöccre beindul, egyes be, indulnék de már 3000-es fordulat környékén mikor váltanám a kettes ugyan ez, visszalassul, gázadásra nem reagál.Bevontattuk szerelőhöz, hibakód nincs, ő egy hétig járt vele és semmi...Elhoztam, nekem is megy azóta viszont aggódom.Nagyon rossz érzés mikor nincs meg a bizalom az autód iránt mert félsz hogy bármikor megállhat...
Gyújtásnál figyeltem az ac pumpa hangját, az okésnak tűnik...
Nálam is az üzemanyagrendszernél lehet a hiba?Melyik szervízbe vigyem ahol biztos ismerik ezt a jelenséget és tudnak tenni ellen?

Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.11.21 17:34:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, van egy 2007-es 1.6 tdci fokám (80kw) , olyan problémám lenne, hogy menet közben 1másodpercre a kocsi motorja leállna , teljesen random egy út alatt csinálja (50km ) 3x és mindig egy másodpercre . Üzemanyag kimaradásra gondolok, nemrég lett cserélve benne üzemanyagszűrő (leállt teljesen nagy gáznál , de itt olvasva h más is járt így nem vártam meg a szervízperiodus szerinti cserét és az megoldotta) valamint turbó is fel lett ujítva kb 10e km-el ezelőtt . Hétfőn vagy kedden tudom elvinni diagnosztikára, olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, hogy porlasztó hibáját ki lehet olvasni szoftveresen ezekből (vagy ez egyáltalán okozhatja ezt az 1mp-es kimaradást ?) Válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZX3Ati


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 09.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.12.08 23:48:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 218
 Hozzászólás témája: Nyomom neki de nem megy!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Covid mentes szép estét mindenkinek!
Adott egy 2-es 1,4 es fóka... évjárat 2007. nyomom neki de nem megy!!! ... Többször megjárta a szerelőt először teljes takarítás a gyújtás és a vezérlés környékén, mert a computer oxigén szenzor hibát jelzett. De az autó az Istennek sem hajlandó menni ! Autópályán max. 110... km a vége... lejtnek lefele 130.... előzni képtelenség mert nem megy. Egy nagyon jó dolog van a történetbe, hogy gyorshajtásért nem fotóznak le ! Ellenben maga az életveszély a gép! Második találgatás, hogy a katalizátor motor felőli oldala megégett és nem távozik rendesen a kipufogó gáz! Nos az sem jött be mert vadiúj leömlővel együtti katalizátor került alá 160 ezerért ! "És jött a doktor!" egy régi autofortos kolléga csak annyit mondott, hogy üzemanyag szűrő ... nos tűvé tettem a gépet alulról de sehol semmi még csak hasonló sem !
Kérdés ki találkozott már ezzel a jelenséggel és, hova tűnt az üzemanyag szűrő???

Köszi a segítségetekek...

Ui. és bocsi, hogy elhanyagoltam a csoportot ... mindenkinek baleset és covid mentes napokat ....!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZX3Ati


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 09.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 00:01:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 219
 Hozzászólás témája: Nyomom neki de nem megy!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Covid mentes szép estét mindenkinek!
Adott egy 2-es 1,4 es fóka... évjárat 2007. nyomom neki de nem megy!!! ... Többször megjárta a szerelőt először teljes takarítás a gyújtás és a vezérlés környékén, mert a computer oxigén szenzor hibát jelzett. De az autó az Istennek sem hajlandó menni ! Autópályán max. 110... km a vége... lejtnek lefele 130.... előzni képtelenség mert nem megy. Egy nagyon jó dolog van a történetbe, hogy gyorshajtásért nem fotóznak le ! Ellenben maga az életveszély a gép! Második találgatás, hogy a katalizátor motor felőli oldala megégett és nem távozik rendesen a kipufogó gáz! Nos az sem jött be mert vadiúj leömlővel együtti katalizátor került alá 160 ezerért ! "És jött a doktor!" egy régi autofortos kolléga csak annyit mondott, hogy üzemanyag szűrő ... nos tűvé tettem a gépet alulról de sehol semmi még csak hasonló sem !
Kérdés ki találkozott már ezzel a jelenséggel és, hova tűnt az üzemanyag szűrő???

Köszi a segítségetekek...

Ui. és bocsi, hogy elhanyagoltam a csoportot ... mindenkinek baleset és covid mentes napokat ....!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25048


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 08:40:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 220
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mintha valami olyan derengene, hogy a tankban van szűrő??
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZX3Ati


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 09.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 08:49:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a gyors választ ! Sajnos igen ! Nem régiben beszéltem a Cromax -os fiúkkal és a forgalmi alapján beazonosították a gépet és az üzemanyag szivattyúval van egybe építve ! Ára 78 ezer !!! ( nem ide!)
Üdv urak és köszi a segítséget még egyszer...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25048


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 09:02:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 222
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Véletlenül nem tankoltál valami "gazdaságos" benzinkútnál?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZX3Ati


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 09.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 10:50:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos nem tudom, mert annak, hogy ez a folyamat bekövetkezett nem biztos, hogy a gazdaságos kút az oka!
Én inkább azt gyanítom az az oka, hogy a vásárlást követő egy hónap után kiesett a motor az autóból, de ezt a
szó legszorosabb értemébe vedd! Használtan ausztriából behozott autó volt egy székesfehérvári kereskedőnél !
És valamit mókoltak vele mert a két 10-es csavar ami a motortérben a felső baknál tartotta a motort azt nem
húzták meg és a motor kiesett ennek következtében sok olyan baja lett az autónak ami a javítás után 1- 2 év után
jött ki! És eltudom azt is képzelni , hogy nem az óra szerinti kilóméter van benne ( 172000 ) hanem jócskán több!!
Akkor pedig elképzelhető, hogy eldugult a sok trutyitól a szűrő.... !
Köszi a matrica felajánlást ! De anno mi jártunk focus talikra és akkor bespájzoltam !

űdv Attila.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.12.09 20:44:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 224
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZX3Ati írta:
Sajnos nem tudom, mert annak, hogy ez a folyamat bekövetkezett nem biztos, hogy a gazdaságos kút az oka!
Én inkább azt gyanítom az az oka, hogy a vásárlást követő egy hónap után kiesett a motor az autóból, de ezt a
szó legszorosabb értemébe vedd! Használtan ausztriából behozott autó volt egy székesfehérvári kereskedőnél !
És valamit mókoltak vele mert a két 10-es csavar ami a motortérben a felső baknál tartotta a motort azt nem
húzták meg és a motor kiesett ennek következtében sok olyan baja lett az autónak ami a javítás után 1- 2 év után
jött ki! És eltudom azt is képzelni , hogy nem az óra szerinti kilóméter van benne ( 172000 ) hanem jócskán több!!
Akkor pedig elképzelhető, hogy eldugult a sok trutyitól a szűrő.... !
Köszi a matrica felajánlást ! De anno mi jártunk focus talikra és akkor bespájzoltam !

űdv Attila.

Húha, ilyen előtörténettel aztán bármi baja lehet (már bocsánat). Ez várhatóan túlmutat a távgyógyításon. Mondjuk ahhoz a szerelőhöz, amelyik kipufogó dugulás ürügyén lehúz rólad bármennyi pénzt, soha többet nem mennék... ehhez kell egy jó diagnoszta, a szűrő is csak egy távtipp, ráadásul az sem olcsó.
_________________
Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

8 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.20 másodperc