Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.07.14. 05:56:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Anita87
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25788
Látogatók:
Vendégek: 406
Tagok: 1
Összesen: 407

Jelen lévő tagok:
01: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 151, 152, 153
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

153 / 153 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  zoliiiii


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 14.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.04.03 06:26:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4561
 Hozzászólás témája: Olajnyomás indítás után
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Keresgéltem de sehol nem találtam választ rá:

Hidegindítás után az olajnyomás lámpa égve marad úgy 3-4 másodpercig, addig hangosabb a motor is, aztán elalszik.
Ha rögtön utána leállítom és megint elindítom, akkor már kialszik fél másodperc alatt.
Gyári olaj volt benne, normális olajszűrő, most éppen PSA szűrő van benne. Olajszivattyú csere is történt. Az olajszűrő be van tekerve normálisan kézzel. Nem tudom mit nézzek még.

Ford Focus 1.6 tdci

Előre is köszönök bármiféle tippet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.04.03 12:58:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4562
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
pathfinder írta:
lantika!


Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?

Mi van vele??? ránézésre oké....mit nézzek meg rajta??
Még annyi, hogy nekem nem áll kezemre. furán kitekert állásban van. Gyújtáson pont függőlegesen van...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2790

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.03 13:20:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4563
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Carmaged írta:
pathfinder írta:
lantika!


Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?

Mi van vele??? ránézésre oké....mit nézzek meg rajta??
Még annyi, hogy nekem nem áll kezemre. furán kitekert állásban van. Gyújtáson pont függőlegesen van...

Nem tudom, mi van vele. De ha attól függ az indítás sikere, hogy mekkora erővel fordítod a kulcsot, akkor nekem gyanús a gyújtáskapcsoló - kontakthiba stb. Nem vagyok szerelő, csak olvasom, amit írsz és próbálok ötletelni.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.04.03 15:40:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4564
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Carmaged írta:
pathfinder írta:
lantika!


Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?

Mi van vele??? ránézésre oké....mit nézzek meg rajta??
Még annyi, hogy nekem nem áll kezemre. furán kitekert állásban van. Gyújtáson pont függőlegesen van...


Egyre inkäbb ugy erzem,hogy el kell vinned az ESS-hez. Rendbeteszi olyan aki ert hozzä,es le lesz a gond rola. Ott helyben meg minden szerelönel ott fogsz hagyni 3 havi fizetest es nem lesz jo.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.04.03 20:08:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4565
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
pathfinder írta:
Carmaged írta:
pathfinder írta:
lantika!


Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?

Mi van vele??? ránézésre oké....mit nézzek meg rajta??
Még annyi, hogy nekem nem áll kezemre. furán kitekert állásban van. Gyújtáson pont függőlegesen van...


Egyre inkäbb ugy erzem,hogy el kell vinned az ESS-hez. Rendbeteszi olyan aki ert hozzä,es le lesz a gond rola. Ott helyben meg minden szerelönel ott fogsz hagyni 3 havi fizetest es nem lesz jo.


Nem kizárt, hogy összekötöm egy kirándulással az ESS látogatást későbbiekben, csak hát köhögné ki a kontárja a 60.000 -et.
De aki olyan gerinctelen, hogy nem vallja be a az eltört gyertyát, elemlámpát a motortérbe hagyja, kartergázcsövet nem rakja vissza a szelepfedélre és úgy adja át a kocsit......és cromaxba ezt ajánlották...besírok.
Ma tettem bele motorcraft gyertyát - mer a kontár azt mondja nem jó bele az NGK - és láss csodát be se indult Laughing
Olyan 500 ig fordulat aztán annyi, mintha valami levegőt elengedne. Egy perc múlva újra eljátszotta ezt. Harmadjára beindult.
Hazafelé egyszer volt rántás/megtorpanás is 2000 fordulat környékén. De nem gyertyára gyanakszom, mert reggel is csinált egy ilyet. Gondolom ez tuti gyújtás gond. Rolling Eyes
Vasárnapra van betervezve a vezérlés ellenőrzése, mert gyanús, hogy el van rakva. De ha bejön a sejtésem akkor mit mondjak a kontárnak.
Márkaszervizbe megcsináltatom, - már nem keresgélek pénznyelő mestereket - és veszekszem majd a cromaxos szerelővel.

És ez a faék egyszerű szívó benzines. Tudom, csak szakember kéne hozzá. Wink

Kellemes hétvégét mindenkinek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.04.05 14:50:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4566
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lantika írta:
pathfinder írta:
Carmaged írta:
pathfinder írta:
lantika!


Indítási gond miért lehet??? Elektromos rész ránézésre rendbe van...de valami csak hibádzik, ha nem röffen 10 böl 10 szer.
A kulcsot erősen el kell fordítani ütközésig és akkor röffen, ha kicsit "gyengébben" fordítom akkor nem akaródzik, szinte szusszan egyet és annyi.
Nagyon köszi a tippeket.

Gyújtáskapcsoló?

Mi van vele??? ránézésre oké....mit nézzek meg rajta??
Még annyi, hogy nekem nem áll kezemre. furán kitekert állásban van. Gyújtáson pont függőlegesen van...


Egyre inkäbb ugy erzem,hogy el kell vinned az ESS-hez. Rendbeteszi olyan aki ert hozzä,es le lesz a gond rola. Ott helyben meg minden szerelönel ott fogsz hagyni 3 havi fizetest es nem lesz jo.



Márkaszervizbe megcsináltatom, - már nem keresgélek pénznyelő mestereket - és veszekszem majd a cromaxos szerelővel.

És ez a faék egyszerű szívó benzines. Tudom, csak szakember kéne hozzá. Wink

Kellemes hétvégét mindenkinek.


Ma nézte tesóm a vezérlést, szelephézagok oké....persze nem hibátlan, na de nem is új kocsi.
Képek szerinti differencia van a két tengely között.
Ha elsőbe megy akkor hátsóba nem és fordítva...gondolom nem kéne így hagynom, hanem a szaki mellett állva nézném ahogy beállítja vonalba a két tengelyt.

https://www16.zippyshare.com/v/lhBYIaP5/file.html

https://www16.zippyshare.com/v/Rq9XaAk5/file.html

https://www16.zippyshare.com/v/NqSbTWrD/file.html

https://www16.zippyshare.com/v/EAQ5PQqH/file.html

u.i. tesóm azt mondja akksi végét járja Embarassed , egy gyári 44Ah van benne 440 indítóval. egyszer már csinálta, hogy indításnál felvillantak a lámpák.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BotloB


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.04.29 06:49:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4567
 Hozzászólás témája: Rázkódás az utastérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Néhány napja alapjáraton rázkódást érzek a utastérben, és mintha leállításkor is rázna egyet a motor.

Ez mindenképpen motortartó bak lesz, vagy valami más is okozhatja?

2005-ös 1,6 benzin, 74 kW

Előre is köszi a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.05.05 22:27:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4568
 Hozzászólás témája: Re: Rázkódás az utastérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

BotloB írta:
Sziasztok!

Néhány napja alapjáraton rázkódást érzek a utastérben, és mintha leállításkor is rázna egyet a motor.

Ez mindenképpen motortartó bak lesz, vagy valami más is okozhatja?

2005-ös 1,6 benzin, 74 kW

Előre is köszi a válaszokat!


Detto ilyen a verdám, volt valami kopogás jobb elölről, több szaki se tudta belőni, de cseréltem váltótartó bakot.
Gondoltam jó kemény lesz az új bak gumija, de nem az. Gyári már repedezett volt így cseréltem.
Én is érzek alapjáraton rázkódást...de már unom a cserélgetést, hátha az a baj, és mégsem az.
Még gyorsításkor is úgy érzem, hogy olyan " érces", mintha berezegne olyan 2500 -ig.
Plusz megálláskor alapjárat a 800 vonal fölött van mindig, de adok egy kis gázt, és akkor beáll a 800-as vonalra.
Sőt, hidegen ha váltok, a fordulatot mindig feljebb tolja 3-400-al. Ez üzemszerű??? ennyire bénán nem válthatok. ÉS ilyenkor ha kuplungot betaposom a tűzfalba még ott is érzek a lábamon bizsergést a pedál felől.
Elkalandoztam.
Ha vacak esetleg az alapjáratod, akkor lehet a jó bak mellett is több rezonciát tapasztalsz mint a komfortos.
Ennél van alapjárati szelep, mint az mk1-nél? egybe van építve a fojtószeleppel?
Azt megpucolni? Tempomatost? Lehet?
De ugye 15 éves, a bakok lassan kuka.
Van 3 db is... Rolling Eyes
Indításkor nem ráz? ha már leállításkor igen.

Veszett jó kocsi lehetett 15 éve Smile de már halványul a fénye.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geogabcsi


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.06.14 04:18:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4569
 Hozzászólás témája: Fogasztás, alapjárati rángatás - Map szenzor hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Régóta készülök regisztrálni és kérdezni tőletek, mert most már feladom és nem szeretnék felesleges alkatrészeket vásárolni. Korábbi Ford autók: Orion, Courier, Puma, Mondao MK2, Mondeo MK3 és még most egy Focus MK2 1.4 ASDA, aminek a hibája:
- Hidegen beindítva alapjáraton elkezd rángatni, néhány másodpercig, majd a szabályzó beállítja a fordulatot és a hiba megszűnik.
- Fogyasztás igen, magas (7,2l alá nem megy), kopó hangot is lehet hallani, a légszűrő karterolaj visszavezetőjében minimális olaj van, a kipufogócső a leömlő után olajos.
- Mi lehet a probléma? Map szenzor vagy más?
Előzmények:
- Auto Fort-nál újonnan vásárolt 2006-os modell, gyakorlatilag új, egy mama volt a második tulaj, garázsban állt, 104.xxx van benne, nem leharcolt autó.
- Trafó, kábel, gyergya cserélve, pillangószelep tisztítva, levegő szűrő jó állapotú benne.
- Kartergázcső nem megy össze hidegen
- Hibakód nincs és nem is volt

Kérném szépen válaszaitokat, melyet előre is köszönök!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 378


HozzászólásElküldve: 2020.06.14 09:41:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4570
 Hozzászólás témája: Re: Fogasztás, alapjárati rángatás - Map szenzor hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

geogabcsi írta:
Sziasztok!

Régóta készülök regisztrálni és kérdezni tőletek, mert most már feladom és nem szeretnék felesleges alkatrészeket vásárolni. Korábbi Ford autók: Orion, Courier, Puma, Mondao MK2, Mondeo MK3 és még most egy Focus MK2 1.4 ASDA, aminek a hibája:
- Hidegen beindítva alapjáraton elkezd rángatni, néhány másodpercig, majd a szabályzó beállítja a fordulatot és a hiba megszűnik.
- Fogyasztás igen, magas (7,2l alá nem megy), kopó hangot is lehet hallani, a légszűrő karterolaj visszavezetőjében minimális olaj van, a kipufogócső a leömlő után olajos.
- Mi lehet a probléma? Map szenzor vagy más?
Előzmények:
- Auto Fort-nál újonnan vásárolt 2006-os modell, gyakorlatilag új, egy mama volt a második tulaj, garázsban állt, 104.xxx van benne, nem leharcolt autó.
- Trafó, kábel, gyergya cserélve, pillangószelep tisztítva, levegő szűrő jó állapotú benne.
- Kartergázcső nem megy össze hidegen
- Hibakód nincs és nem is volt

Kérném szépen válaszaitokat, melyet előre is köszönök!
A kipufogós részt nem tudom értelmezni, de én vacak benzinre tippelek. Nálam nagyon sokszor volt, hogy nem volt mindegy melyik kútnál tankolok. Envi kútnál pedig kb. ez az érték nálam is, hiába olcsó benzin. Meglepő, de pl. az Auchan benzinnel nem volt gondom sem így, sem úgy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolim


Offline
Csatlakozott:
2020. 05. 27.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.06.15 06:15:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4571
 Hozzászólás témája: Re: Olajnyomás indítás után
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoliiiii írta:
Sziasztok!

Keresgéltem de sehol nem találtam választ rá:

Hidegindítás után az olajnyomás lámpa égve marad úgy 3-4 másodpercig, addig hangosabb a motor is, aztán elalszik.
Ha rögtön utána leállítom és megint elindítom, akkor már kialszik fél másodperc alatt.
Gyári olaj volt benne, normális olajszűrő, most éppen PSA szűrő van benne. Olajszivattyú csere is történt. Az olajszűrő be van tekerve normálisan kézzel. Nem tudom mit nézzek még.

Ford Focus 1.6 tdci

Előre is köszönök bármiféle tippet.


Nem vagyok szakember, nem szerelem az autot, csak hajtom. A problema erdekes.
Nalam is hasonlo a helyzet. A motor beindulasa utan kb. 1-2 masodperc kell az olajnyomas felepulesehez. Nem tetszik, mert a lenezett Suzukimon mar az oniditozaskor felepult az olajnyomas. De! De csak addig, amig a szerelo olajcserekor nem tett be egy nagyobb szurot. Minimalis lehet az urtaltalom novekedes, de megvaltozott a nyomas felepules ideje. Ha nem menne bontoba a kocsi, visszatetettem volna a hozza valo szurot. (Ezek szerint szuro urtalma is szamit?)

Engem sokkal jobban zavar a szamomra megbizhatatlan nivoszint ellenorzes. Egyszeruen nem hiszem el, hogy normalis dolog, ha betoltunk 4 L olajat, akkor csak valahol a mini/max. kozott van az olajszint.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.06.15 07:50:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4572
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
1.6 benzines általában egy héten egyszer eljátssza, hogy nem indul elsőre.
Eddig úgy volt, hogy be se röffent, olyan 800 ig felugrott a mutató és elengedte.
4 hónap alatt csak egyszer volt olyan, hogy vagy 5 másodpercig tekert de nem röffent.
Ma reggel hidegen beindult, de kb. 4 másodpercig ment és addig enyhe műanyag szerű kerepelés jött motortérből és le is állt. Másodjára gond nélkül beindult.

Megálláskor alapjárat kicsit magas (850), mutató is picit mocorog (2 mm kilengés, )de adok egy kis gázt mindig beáll a 3. osztásra (kb 800).
Volt cserélve gyertya, gyújtókábel.
Fojtószelepet egy hete pucoltam meg, nagyon retkes volt.
Már a kivételnél feltűnt, hogy a potenciométer részénél, valami lötyög bent, (műanyag valami), ami gondolom nem jó.

Indítási gond lehet, hogy nem kap levegőt?
Szét szabad szedni a fojtószelepet?

Merre keressem a hibát?

Fentiekből én a fojtószelep hibájára gyanakodnék.

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 19:53:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4573
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Üdv!
1.6 benzines általában egy héten egyszer eljátssza, hogy nem indul elsőre.
Eddig úgy volt, hogy be se röffent, olyan 800 ig felugrott a mutató és elengedte.
4 hónap alatt csak egyszer volt olyan, hogy vagy 5 másodpercig tekert de nem röffent.
Ma reggel hidegen beindult, de kb. 4 másodpercig ment és addig enyhe műanyag szerű kerepelés jött motortérből és le is állt. Másodjára gond nélkül beindult.

Megálláskor alapjárat kicsit magas (850), mutató is picit mocorog (2 mm kilengés, )de adok egy kis gázt mindig beáll a 3. osztásra (kb 800).
Volt cserélve gyertya, gyújtókábel.
Fojtószelepet egy hete pucoltam meg, nagyon retkes volt.
Már a kivételnél feltűnt, hogy a potenciométer részénél, valami lötyög bent, (műanyag valami), ami gondolom nem jó.

Indítási gond lehet, hogy nem kap levegőt?
Szét szabad szedni a fojtószelepet?

Merre keressem a hibát?

Fentiekből én a fojtószelep hibájára gyanakodnék.

Köszi.

Hétfőn nem röffent, azóta még indult. Lassan esedékes, hogy ne induljon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 151, 152, 153
Ugrás:   

153 / 153 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.40 másodperc