Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.07.14. 06:07:11 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Anita87
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25788
Látogatók:
Vendégek: 410
Tagok: 2
Összesen: 412

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Apró műszaki hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Apró műszaki hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

16 / 16 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2017.11.06 21:58:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 451
 Hozzászólás témája: Re: KUPLUNG es TAVIRANYITO
Hozzászólás az előzmény idézésével

popprezoli írta:
... pl harmasban kigyorsitasnal mintha kicsit jobban felbogne a motor es kevesbe gyorsulna. ...Illetve lehet a kuplungot allitani? Nagyon fenn fog, jol tudom, hogy automatikusan allitja magat?

Koszonom, sziasztok,
Zoli.


Amikor úgy érzed, hogy felbőg a motor, meg kell nézni, hogy együtt mozog-e a fordulatszámmérő és a sebességmérő mutatója. Ha a fordulatszámmérő előreugrik és a sebesség csak később nő, az nem jó. De valószínűleg nincs baj, mert a lefullasztásos próba működik.

A kuplungholtjátékon vagy a pedálon nem lehet állítani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  popprezoli


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 06.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 10:03:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 452
 Hozzászólás témája: Re: KUPLUNG es TAVIRANYITO
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtalaltam a taviranyito hibajat, egeszen bagatell problema: a nyito gomb alatti fem pocok le volt hajolva es nem erintkezett rendesen, visszahajlitottam egy kessel es minden ok. Ezert kar volt posztolnom, elnezest:))
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 13:59:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 453
 Hozzászólás témája: Re: KUPLUNG es TAVIRANYITO
Hozzászólás az előzmény idézésével

popprezoli írta:
Megtalaltam a taviranyito hibajat, egeszen bagatell problema: a nyito gomb alatti fem pocok le volt hajolva es nem erintkezett rendesen, visszahajlitottam egy kessel es minden ok. Ezert kar volt posztolnom, elnezest:))


Nem kár a posztért. Főleg úgy, hogy a megoldást is leírtad. Másnak is lehet ilyen problémája.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pivi25


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 21:25:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 454
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziku69


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 12.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 06:48:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 455
 Hozzászólás témája: Focus mk1 kulcs
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most vettem egy 2003-as focust. A kérdésem a kulccsal kapcsolatos lenne.

Sajnos csak egy kulcs van hozzá. A nyitó gombja kinyitja az autót, de zárni már nem zárja. Csak egy rövid kattanás jelzi, hogy a jelet kiküldi. A csomagtartó nyitója működik rendesen. A harmadik gomb (azt hiszem ezzel lehet beriasztani?) nem működik.

A Jófogáson láttam hirdetéseket. "Nyers kulcs"-os hirdetést, valamint távirányító panelt is.
Ha vennék egy ilyen nyers kulcsot, azt hol tudnám megcsináltatni?

Amúgy azt vettem észre, hogy ez az egy darab kulcsom ami van, az mintha egy kicsit kopott lenne. Manuálisan be tudom zárni az autót mindkét oldalon, de nyitni csak az anyósülésnél tud. Ott is csak hosszabb matatás után.
Nekem eddig csak lapos kulcsaim voltak. Kicsit macerásnak érzem ezt a hengereset. Azért is, mert nagyon lötyögős. Nem tudom, hogy ez mennyire normális?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Chrysthyan


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 07.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 07:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 456
 Hozzászólás témája: Re: Focus mk1 kulcs
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziku69 írta:
Sziasztok!

Most vettem egy 2003-as focust. A kérdésem a kulccsal kapcsolatos lenne.

Sajnos csak egy kulcs van hozzá. A nyitó gombja kinyitja az autót, de zárni már nem zárja. Csak egy rövid kattanás jelzi, hogy a jelet kiküldi. A csomagtartó nyitója működik rendesen. A harmadik gomb (azt hiszem ezzel lehet beriasztani?) nem működik.

A Jófogáson láttam hirdetéseket. "Nyers kulcs"-os hirdetést, valamint távirányító panelt is.
Ha vennék egy ilyen nyers kulcsot, azt hol tudnám megcsináltatni?

Amúgy azt vettem észre, hogy ez az egy darab kulcsom ami van, az mintha egy kicsit kopott lenne. Manuálisan be tudom zárni az autót mindkét oldalon, de nyitni csak az anyósülésnél tud. Ott is csak hosszabb matatás után.
Nekem eddig csak lapos kulcsaim voltak. Kicsit macerásnak érzem ezt a hengereset. Azért is, mert nagyon lötyögős. Nem tudom, hogy ez mennyire normális?

Üdv.
A nyitó gomb ami a kulcsszár felé esik csak nyit, a középső zár, a harmadik pedig a csomagtartóé azt alap esetben egymás után kétszer kell nyomni ha nem programozták át (át lehet a jezelésiben asszem benne is van). Egy elemcserét érdemes elvégezni az is le van írva a kezelésiben hogyan kell és kb3-400 Ft bele, plusz pár poszttal fentebb volt egy érintkezőhiba egy márkatársnak azt is érdemes megnézni. Az elemcserénél óvatosan mert a műanyag rögzítő ami a helyén tartja elhajolhat.
A lötyögés már problémásabb meg az, hogy vezető felől nem működik, de ezen a téren nincs tapasztalatom. Az enyém 2004-es tavaly vettem de a kulcs mindenhol jó. Az már csak a személyes véleményem, hogy ezek a hengeres Ford kulcsok alapból löttyögősebbek mint a más kivitelüek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziku69


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 12.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 09:27:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 457
 Hozzászólás témája: Re: Focus mk1 kulcs
Hozzászólás az előzmény idézésével

Chrysthyan írta:
sziku69 írta:
Sziasztok!

Most vettem egy 2003-as focust. A kérdésem a kulccsal kapcsolatos lenne.

Sajnos csak egy kulcs van hozzá. A nyitó gombja kinyitja az autót, de zárni már nem zárja. Csak egy rövid kattanás jelzi, hogy a jelet kiküldi. A csomagtartó nyitója működik rendesen. A harmadik gomb (azt hiszem ezzel lehet beriasztani?) nem működik.

A Jófogáson láttam hirdetéseket. "Nyers kulcs"-os hirdetést, valamint távirányító panelt is.
Ha vennék egy ilyen nyers kulcsot, azt hol tudnám megcsináltatni?

Amúgy azt vettem észre, hogy ez az egy darab kulcsom ami van, az mintha egy kicsit kopott lenne. Manuálisan be tudom zárni az autót mindkét oldalon, de nyitni csak az anyósülésnél tud. Ott is csak hosszabb matatás után.
Nekem eddig csak lapos kulcsaim voltak. Kicsit macerásnak érzem ezt a hengereset. Azért is, mert nagyon lötyögős. Nem tudom, hogy ez mennyire normális?

Üdv.
A nyitó gomb ami a kulcsszár felé esik csak nyit, a középső zár, a harmadik pedig a csomagtartóé azt alap esetben egymás után kétszer kell nyomni ha nem programozták át (át lehet a jezelésiben asszem benne is van). Egy elemcserét érdemes elvégezni az is le van írva a kezelésiben hogyan kell és kb3-400 Ft bele, plusz pár poszttal fentebb volt egy érintkezőhiba egy márkatársnak azt is érdemes megnézni. Az elemcserénél óvatosan mert a műanyag rögzítő ami a helyén tartja elhajolhat.
A lötyögés már problémásabb meg az, hogy vezető felől nem működik, de ezen a téren nincs tapasztalatom. Az enyém 2004-es tavaly vettem de a kulcs mindenhol jó. Az már csak a személyes véleményem, hogy ezek a hengeres Ford kulcsok alapból löttyögősebbek mint a más kivitelüek.


Köszi Smile Így már érthetőbb a kattanás nyitott állapotban. Very Happy Az elem jó. Akkor vélhetően a mikrokapcsoló purcant ki?
Igen ez a kormány felőli oldal "nem nyithatósága" aggaszt egy kicsit. Bár amíg távirányítóval ki lehet nyitni addig nincs gond. Legfeljebb bemászom a csomagtérből, vagy kinyitom az anyós oldalán.
Mindegy pótkulcsot mindenképp kell csináltatnom.

Amúgy nálam ez az immobiliseres dolog sem működik. (nincs időkorlát + gombnyomkodás) Van most még egy másik autóm, egy Vectra, annál plusz gombokat kell nyomogatni, hogy elinduljon az autó.

Hol lehet kulcsot csináltatni hozzá, ha veszek egy nyers kulcsot? XVII kerület környéke
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  era68


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.04.20 20:22:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 458
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Januar vegen vettem egy 1,6 os benzines 2003,03 evjaratu FOKUSZT. En nemetorszagban elek itt is vettem az autot, voltam vele otthon olajcsere gyertya csere meg volt eddig semmi baja nem volt. Eleg sokat hasznalom az autot munkaba jarashoz napi 40 km-t megyek. Az utobbi 2-3 hetben ujabban azt csinalja hogy egyszer csak nem indul el. Ez ugy törtenik hogy megyek vele leallitom all fel orat ujra akarom inditani gyujtas van pörgeti a motort de nem kapja el. Probaltam kuplunggal gazzal es anelkül is inditani jelenleg semmi. Ott hagyom az autot allni ahol van aztan masnap reggel pöccentesre indul Szerelök megneztek semmi hibakijelzest nem ad a müszer amikor felteszik ra.Csak talalgatnak. Benzin punpa, elektromos hiba ac pumpa stb egyik sem tudja megmondani mi ez. Talalkoztatok ilyen hibaval? Tudtok tippet adni mi lehet ez? Egyaltalan el merjek e indulni magyarorszagra ezzel az autoval es ott ha valaki megtudna javitani eselyem van e ra hogy nem fog kijönni ujra a hiba ha leallok egy parkoloba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2018.04.20 21:39:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 459
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

era68 írta:
... Az utobbi 2-3 hetben ujabban azt csinalja hogy egyszer csak nem indul el. Ez ugy törtenik hogy megyek vele leallitom all fel orat ujra akarom inditani gyujtas van pörgeti a motort de nem kapja el. ...Ott hagyom az autot allni ahol van aztan masnap reggel pöccentesre indul


Olvastam már olyanról, hogy a vezérműtengely jeladó melegen kontakthibás lett. Attól nem áll le az autó, csak nem tud elindulni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  era68


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.04.21 07:53:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 460
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="fiesta"][quote="era68"]... Az utobbi 2-3 hetben ujabban azt csinalja hogy egyszer csak nem indul el. Ez ugy törtenik hogy megyek vele leallitom all fel orat ujra akarom inditani gyujtas van pörgeti a motort de nem kapja el. ...Ott hagyom az autot allni ahol van aztan masnap reggel pöccentesre indul [/quote]

Olvastam már olyanról, hogy a vezérműtengely jeladó melegen kontakthibás lett. Attól nem áll le az autó, csak nem tud elindulni.[/quote]

Köszönöm szepen a valaszt. Megmondom a szerelönek, mert az a helyzet hogy aki eddig megnezte csakl talalgatott ugy gondolom hogy ha konkret hiba lehetöseget mondok neki akkor talan meg tudja csinalni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  imike72


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 13.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.04.25 18:15:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 461
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.A problémám tárgya 2003 foka 1,8 benzin .Eddig alapjárat problémám volt -van lássan esik le. Tisztítottam a folytószelepházat nem nagyon javul.Nézetm az alapjárati szelepet ki nem vettem csak a csatit húztam le úgy nagyon le esett a fordulat így vissza raktam.Végül járó motornál a folytószelepnél adtam gáz és furcsa sziszegő hangot hallottam.nagy nehezen megtaláltam honnan jön.A fotón bekarikáztam,piros bilincses cső az,Tudtam mozgatni ha megfeszítettem abbamaradt a sziszegés.A másik cső meg sem mozdul az jónak tűnik.Mi ez a cső ,mi a neve ki lehet váltani valamivel.
Segítsetek.
]motor[/url]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mr_V


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 05.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2020.01.05 23:23:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 462
 Hozzászólás témája: Gázpedál akadás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nemrég vettem az autót és azóta ilyen...
A gázpedál legfelső (alap) állásában megszorul és csak nagyobb erőre lehet benyomni, viszont ez csak a felső holtponton van, azaz ha már elindult, akkor meg könnyedén megy, így viszont felesleges gázfröccsöket ad minden piros lámpánál, ahol leveszem a lábam a pedálról.
Hol keressem a hibát, mi szorulhat meg? Egyedül vagyok, így nem tudom nyomogatni is és kint a motortérben nézni is, hogy mi történik.
Tippem, hogy a pillangószelep szorulhat meg talán. Rendszeresen volt szervizelve állítólag, így nem gondolom, hogy kosz/korom miatt az szorulna meg, de nem kezdtem szétszedni még.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 929


HozzászólásElküldve: 2020.01.06 16:46:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 463
 Hozzászólás témája: Re: Gázpedál akadás
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Mr_V"]Nemrég vettem az autót és azóta ilyen...
A gázpedál legfelső (alap) állásában megszorul és csak nagyobb erőre lehet benyomni, viszont ez csak a felső holtponton van, azaz ha már elindult, akkor meg könnyedén megy, így viszont felesleges gázfröccsöket ad minden piros lámpánál, ahol leveszem a lábam a pedálról.
Hol keressem a hibát, mi szorulhat meg? Egyedül vagyok, így nem tudom nyomogatni is és kint a motortérben nézni is, hogy mi történik.
Tippem, hogy a pillangószelep szorulhat meg talán. Rendszeresen volt szervizelve állítólag, így nem gondolom, hogy kosz/korom miatt az szorulna meg, de nem kezdtem szétszedni még.[/quote]

Nagyon nem kell szerelnim leveszed a szivocsövet,es mär lätszik is,hogy koszos vagy sem. Nekem is a pillangoszelep a tippem.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxigeen


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.03.09 13:03:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 464
 Hozzászólás témája: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek,hideg motornál.
Meleg motornál a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2020.03.17 20:06:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 465
 Hozzászólás témája: Re: Gázpedál akadás
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Mr_V írta:
Nemrég vettem az autót és azóta ilyen...
A gázpedál legfelső (alap) állásában megszorul és csak nagyobb erőre lehet benyomni, viszont ez csak a felső holtponton van, azaz ha már elindult, akkor meg könnyedén megy, így viszont felesleges gázfröccsöket ad minden piros lámpánál, ahol leveszem a lábam a pedálról.
Hol keressem a hibát, mi szorulhat meg? Egyedül vagyok, így nem tudom nyomogatni is és kint a motortérben nézni is, hogy mi történik.
Tippem, hogy a pillangószelep szorulhat meg talán. Rendszeresen volt szervizelve állítólag, így nem gondolom, hogy kosz/korom miatt az szorulna meg, de nem kezdtem szétszedni még.


Nagyon nem kell szerelnim leveszed a szivocsövet,es mär lätszik is,hogy koszos vagy sem. Nekem is a pillangoszelep a tippem.

Csak óvatosan, finom szivacs, többszöri finom törlés, ne használj dörzsit, csiszoló vásznat, maradjon karcmentes, megéri.
Nekem Bagoly takarította, olyan lett mint a vaj, azért időnként nem árt, érezni fogod a különbséget.
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2020.03.17 20:09:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 466
 Hozzászólás témája: Re: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

oxigeen írta:
Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek,hideg motornál.
Meleg motornál a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI


Szia, fordulat emelés mit hoz?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxigeen


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.03.17 20:57:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 467
 Hozzászólás témája: Re: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergo01 írta:
oxigeen írta:
Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek,hideg motornál.
Meleg motornál a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI


Szia, fordulat emelés mit hoz?


Szia!Igazábol semmit,kb 1000ig hallom aztan mar nem hallhato.Aztan ahogy vissza all alapjaratra megint hallhato lesz.Viszont olyan mintha a kulso homerseklet hatassal lenne ra hogy a hideg inditasnal hallhato lesz-e.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 09:37:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 468
 Hozzászólás témája: Re: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

oxigeen írta:
Gergo01 írta:
oxigeen írta:
Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek,hideg motornál.
Meleg motornál a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI


Szia, fordulat emelés mit hoz?


Szia!Igazábol semmit,kb 1000ig hallom aztan mar nem hallhato.Aztan ahogy vissza all alapjaratra megint hallhato lesz.Viszont olyan mintha a kulso homerseklet hatassal lenne ra hogy a hideg inditasnal hallhato lesz-e.


Szia,
Ha hiszed, ha nem, nekem a hidros motortartó volt a hunyó. Másfél évig kerestem, szintén többnyire hidegen nyafogott, meg nyekergett, zörgött. Ha totál nem engedi ki magából azt a kb. ~5 ml olajat, a mai napig csak keresem, de nem találom. Csere után, totál minden elcsendesedett, de olyan szinten, mint ha egy elektromossal járnék, de hozzá teszem, előtte Bagoly Zoliék az alsót is cserélték, nagyon profin, kb. max 10 perc alatt.
A hidros nem olcsó, de a gyári beszállítóst sikerült beszereznem ha jól emlékszem a Kovács autó alkatrészből, netten keresztül.
Azért mondom, hogy gyári beszállítós, mert amikor összehasonlítottam a kettőt, még az öntési csonkok is ugyanott voltak.
De ez csak egy tipp, egy másik ,egy olcsó phonendoszkóp(bocs, ha nem tudományosan írtam, gépész vagyok), én sokszor ezt használom, elég jól használható a zörejeknél, kell hozzá egy kis használati rutin, az elvezető hangok ne tévesszenek meg. És járó motornál vigyázz, nehogy elkapjon a gépszíj. Régen a nagycsavarhúzót használtuk ehhez.
Vagy keresd meg Bagoly Zolit, Ő a Fordok doktorok.
Írj, ha meglett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxigeen


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.03.20 12:32:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 469
 Hozzászólás témája: Re: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergo01 írta:
oxigeen írta:
Gergo01 írta:
oxigeen írta:
Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek,hideg motornál.
Meleg motornál a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI


Szia, fordulat emelés mit hoz?


Szia!Igazábol semmit,kb 1000ig hallom aztan mar nem hallhato.Aztan ahogy vissza all alapjaratra megint hallhato lesz.Viszont olyan mintha a kulso homerseklet hatassal lenne ra hogy a hideg inditasnal hallhato lesz-e.


Szia,
Ha hiszed, ha nem, nekem a hidros motortartó volt a hunyó. Másfél évig kerestem, szintén többnyire hidegen nyafogott, meg nyekergett, zörgött. Ha totál nem engedi ki magából azt a kb. ~5 ml olajat, a mai napig csak keresem, de nem találom. Csere után, totál minden elcsendesedett, de olyan szinten, mint ha egy elektromossal járnék, de hozzá teszem, előtte Bagoly Zoliék az alsót is cserélték, nagyon profin, kb. max 10 perc alatt.
A hidros nem olcsó, de a gyári beszállítóst sikerült beszereznem ha jól emlékszem a Kovács autó alkatrészből, netten keresztül.
Azért mondom, hogy gyári beszállítós, mert amikor összehasonlítottam a kettőt, még az öntési csonkok is ugyanott voltak.
De ez csak egy tipp, egy másik ,egy olcsó phonendoszkóp(bocs, ha nem tudományosan írtam, gépész vagyok), én sokszor ezt használom, elég jól használható a zörejeknél, kell hozzá egy kis használati rutin, az elvezető hangok ne tévesszenek meg. És járó motornál vigyázz, nehogy elkapjon a gépszíj. Régen a nagycsavarhúzót használtuk ehhez.
Vagy keresd meg Bagoly Zolit, Ő a Fordok doktorok.
Írj, ha meglett.



Szia!Ez azért érdekes megközelítés mert tavaly cserélték,persze ettől még lehet vacak.Ha majd hidegen csinálja egyszer alábakolok olajos emelővel hogy tehermentesedjen és kiderül.Esetleg eltudnad a linket vagy a nevet amit vettel?Szereztem ilyen manuális hallgatot már de nemigazán sikerült kihallani sehonnan egyenlőre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mr_V


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 05.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2020.06.28 10:20:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 470
 Hozzászólás témája: Motor 2000-2700 fordulat között nem egyenletes
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!

Van egy Ford Focus 1.6 benzin (gáz) 2004-as modellem (MK1).
A motor szépen dolgozik alacsony és magas fordulaton is, de van egy szakasz, ahol nem, ez pedig a 2000-2700-as fordulat közötti rész.
Csak abból tűnt fel, hogy a LPG részét akartam finomhangolni szűrőcsere után és ott 2000-2300 fordulat között kell fix fordulatot tartani a kalibráláshoz.

2 jelenség van (állóhelyzetben terheletlenül, illetve légkondi, világítás, ködlámpa terheléssel is):
-Benzin üzemnél fixen tartott gázpedálnál kb. másodpercenként ugrál 200-400 fordulatot.
-Gáz üzemnél az ugrálás azonos, viszont még valami kattanás is hallatszik a kocsi hátsó része felől, amikor visszaesik a fordulat és arra csak a tartály szelepe kattoghat, de az miért tenné pont ezen a fordulaton.

Alapjárat rendes, nem hagy ki és 2000-ig, valamint 3000 felett is egyenletes a fordulat.

A ForScan 2 hibát írt ki:

Kód: P0460 - Érvénytelen tüzelőanyag-tartály szint üzenet a műszerfaltól.
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba (Az 'U' betűvel kezdődő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.)

Minden teszt hiba nélkül futott le. A 4. hengerre írt valahol 4,5% hibát, ahol a többi 0-s volt, de az nem élő infó volt, hanem eltárolt adat.

Mi okozhatja ezt a jelenséget?
Hamarosan műszakira megy, ahol ugye CO és egyéb mérések miatt hasonló fix fordulaton tesztelnek majd, ezért még előtte szeretném ezt megoldani, hacsak nem kell hozzá darabokra szedni az egészet, vagy húzós összegért cserélni.

Találkozott-e már valaki ilyesmivel és ha igen, mi volt a megoldás?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Apró műszaki hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Ugrás:   

16 / 16 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.35 másodperc