Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.07.14. 06:27:07 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Anita87
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25788
Látogatók:
Vendégek: 400
Tagok: 3
Összesen: 403

Jelen lévő tagok:
01: theseus
02: Kapeti
03: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Alapjárat-szabályozó motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

42 / 42 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 796


HozzászólásElküldve: 2020.04.11 22:24:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1231
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jancsi07 írta:
Sziasztok!

Mi okozhatja MK1 1.6 benzines Fókánál a hidegen, melegen
rendkívül magas ( 2600-2800 ) alapjáratot.
Eddig úgy működött mint egy svájci óra, ma lepett meg
ezzel.

Előre is köszönöm!


Szívósor mögött lévő csövek szoktak kilyukadni, érdemes ott szétnézni
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kornel88


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 18.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.04.15 09:25:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1232
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy 2006-os mk2-es focus 1.4 benzinmotorral.
A hiba a következő!
Reggelente első indításnál az autó dadog és le akar fulladni vagy le is fullad. A reggeli második indítás után már nem csinálja. Nagyobb távon (pl 100 km-en) néha 5. fokozatban az autó elgyengül és megtorpan, fordulatszám visszaesik majd megy mint a golyó utána.

Amik eddig lettek cserélve, tisztítva....szívótorok tisztítás, lambdaszonda csere, gyeretya és gyújtótrafó csere, ac pumpa csere...
Mi lehet a hiba? Alapjárati motor, szivató ha van benn?
Segítsetek légyszives!
Köszönöm
Kornél
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jancsi07


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 18.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2020.04.26 11:15:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1233
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Jancsi07 írta:
Sziasztok!

Mi okozhatja MK1 1.6 benzines Fókánál a hidegen, melegen
rendkívül magas ( 2600-2800 ) alapjáratot.
Eddig úgy működött mint egy svájci óra, ma lepett meg
ezzel.

Előre is köszönöm!


Szívósor mögött lévő csövek szoktak kilyukadni, érdemes ott szétnézni


Köszi a választ, valóban a szívósor alatti cső volt a hibás. 🙂
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila732


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.06.30 15:56:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1234
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

Szeretnék segítséget kérni.,
Az autó típus Ford Focus C-max 1,8-as benzines, 120LE 88Kw Duratec motorral szerelve 2003 évjárat.
Imádom nagyon, alapjáva véve nagyon jó, ha újra autót vennék, ezt a típust választanám.
Viszont egy bibi van. Az alapjárat az valahogy nem akarja az igazságot.
Elindításnál felpörög 3000-ig majd 1-2 másodperc után 1200-ig leesik.
Melegedés után 1000 alá nem megy. Melegedés után indulás és váltásokkor felpörög ismét 3000-ig.
Miután elérte az üzemi hőfokot megy szépen, viszont ha menet közben üresbe rakom és hagyom gurulni
800- 1300 között liftezik, majd ahogy lassulok úgy áll 1200-re, majd teljes megállás után 1000 körül.
Üres fokozatban nagyobb gázadásnál lassan esik a fordulat.
Fojtószelep vadonatúj van benne.
Hibának az EGR szelepet írta. Ki lett cserélve. Csövek át nézve.
Semmi változás Fent leírtakat továbbra is produkálja.
Ennek ellenére menet tulajdonságok kiválóak. 6,6-6,7-es fogyasztás. Jól gyorsul. Kisé eszi az olajat.
Ha valaki tud segíteni megköszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1261


HozzászólásElküldve: 2020.07.02 09:06:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1235
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vákumcsöveket nem rágta meg a nyest ?

Attila732 írta:
Üdv.

Szeretnék segítséget kérni.,
Az autó típus Ford Focus C-max 1,8-as benzines, 120LE 88Kw Duratec motorral szerelve 2003 évjárat.
Imádom nagyon, alapjáva véve nagyon jó, ha újra autót vennék, ezt a típust választanám.
Viszont egy bibi van. Az alapjárat az valahogy nem akarja az igazságot.
Elindításnál felpörög 3000-ig majd 1-2 másodperc után 1200-ig leesik.
Melegedés után 1000 alá nem megy. Melegedés után indulás és váltásokkor felpörög ismét 3000-ig.
Miután elérte az üzemi hőfokot megy szépen, viszont ha menet közben üresbe rakom és hagyom gurulni
800- 1300 között liftezik, majd ahogy lassulok úgy áll 1200-re, majd teljes megállás után 1000 körül.
Üres fokozatban nagyobb gázadásnál lassan esik a fordulat.
Fojtószelep vadonatúj van benne.
Hibának az EGR szelepet írta. Ki lett cserélve. Csövek át nézve.
Semmi változás Fent leírtakat továbbra is produkálja.
Ennek ellenére menet tulajdonságok kiválóak. 6,6-6,7-es fogyasztás. Jól gyorsul. Kisé eszi az olajat.
Ha valaki tud segíteni megköszönöm.

_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila732


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.07.02 20:43:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1236
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem rágta meg. Viszont pontosan hol tálalható a cső?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2020.07.02 22:04:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1237
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila732 írta:
Nem rágta meg. Viszont pontosan hol tálalható a cső?


Ha nem is tudod hogy hol van a cső, honnan tudod hogy nem rágta meg? Very Happy

Esetleg PCV szelep/cső körül érdemes szétnézni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Ugrás:   

42 / 42 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.24 másodperc