Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.09.22. 17:06:28 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Qlcs06
Mai: 2
Tegnapi: 1
Összesen: 25885
Látogatók:
Vendégek: 141
Tagok: 5
Összesen: 146

Jelen lévő tagok:
01: kendarion
02: akos1118
03: Gyuri136
04: Attila64
05: Qlcs06

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 109, 110, 111
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

111 / 111 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 807


HozzászólásElküldve: 2020.07.26 19:21:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3301
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
pathfinder írta:
Két kérdésre kellene válasz:
1. Tegnap a vízhőfok mérő és az üzemanyagmérő megbolondult. Üzemanyag mérő tobbet mutatott, vízhőfok kiakadt 120 ra. Leálítaskor se estek le nullára. Akksit levétellel helyrejött a bibi.
Ötletek?

2. Ventilátor kapcsoló 3. Fokozat nem működik, illetve ha extra lasan billentem át 3. állásba akkor megy.
Gondoltam a fűtőmotor ellenállasra. De azt kivenni lehetetlen, nekem a pedál mellett van. Esne le a feje annak aki oda tervezte. 4 fokozat akkor is megy, ha a csatlakozot lehúztam...
Viszont akkor most az ellenállas rossz, vagy a venti kapcsoló nem érintkezik 3. állasba?
Köszi

1. Szerintem utolért a szokásos forrasztáshiba...
1. Én a kapcsolóra szavazok...


1. Az mit is jelent?? Egyszer jól fog működni, aztán meg nem? Rolling Eyes Naptól már óvom, lehet megsütötte az agyát Razz
2. Érdekes, ma már 3. fokozat is működik ahogy kell, nem csak extra lassan kapcsolva. Ellenállásról a csatlakozót levettem...ott lett volna valami kontakt hiba? De ma jó volt..hátha kitart pár évig Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  yodamoda


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.07.31 11:27:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3302
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló
Van egy 2004 benzines 1.6-os kombim, nem indul gyujtás adásnál a benzin szivattyú. Lehetséges hogy csak egy relé hiba miatt?
Melyik lehet a reléje? A biztosíték rendben van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vanos


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 04.
Hozzászólások: 54

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.28 19:38:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3303
 Hozzászólás témája: Kommunikációs hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)

Köszi!
_________________
Nyári: Conti SportContact 205/50 R17
Téli: Fulda Kristall Montero 3 195/60 R16

www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Vanos&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Merlot82


Offline
Csatlakozott:
2020. 08. 28.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.08.28 20:31:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3304
 Hozzászólás témája: 1.6 ti-vct gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 468


HozzászólásElküldve: 2020.08.28 20:40:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3305
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 ti-vct gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Merlot82 írta:
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!



5-let: szakszerviz. pl: ESS

Érdemes elballagni egy ilyen helyre. Jobb 5-leteket kapsz ott, mint itt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Merlot82


Offline
Csatlakozott:
2020. 08. 28.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.08.29 07:00:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3306
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 ti-vct gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Merlot82 írta:
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!



5-let: szakszerviz. pl: ESS

Érdemes elballagni egy ilyen helyre. Jobb 5-leteket kapsz ott, mint itt.


Természetesen a szakszervíz a legegyszerűbb, csak azért ott eléggé lehúzós árak vannak. Azért regisztráltam ide, hátha a csillió ember közül itt járt már így valaki hasonló cipőben, hogy a vízhőfokmérő iszonyatgyorsan behazudja a 90 fokot, de valójában a saját diagnosztikája szerint is még 40 körül van csak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 112


HozzászólásElküldve: 2020.08.29 14:46:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3307
 Hozzászólás témája: Re: Kommunikációs hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vanos írta:
Hali!

Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)

Köszi!

A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2812

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.31 10:20:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3308
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 ti-vct gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Merlot82 írta:
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!

Ez ilyen, apámnak ugyanilyen van (ő az első tulaj), az is indokolatlanul korán bemondja az üzemmeleget 0 kilométeres kora óta. Sőt, a későbbiek is ilyenek. Ezzel ne tölts egy percet sem. A pontos hőmérsékleteket szerintem még sosem mérte ki senki.
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Merlot82


Offline
Csatlakozott:
2020. 08. 28.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.09.01 11:51:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3309
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 ti-vct gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Merlot82 írta:
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!

Ez ilyen, apámnak ugyanilyen van (ő az első tulaj), az is indokolatlanul korán bemondja az üzemmeleget 0 kilométeres kora óta. Sőt, a későbbiek is ilyenek. Ezzel ne tölts egy percet sem. A pontos hőmérsékleteket szerintem még sosem mérte ki senki.

Köszi szépen, akkor nem aggódom túl ezt, de a beragadt termosztátot mindenképp cserélem valahogyan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szbjns


Offline
Csatlakozott:
2020. 09. 02.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.09.02 06:20:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3310
 Hozzászólás témája: nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, üdv mindenkinek,

volt már valakinek hasonló problémája?
Semmi probléma nincs az autóval, szombat este megállok vele, erre vasárnap reggel már nem indul. Amikor ráadtam a gyújtást, nem halottam a szokásos búgó hangot (benzinpumpa). Az önindító szépen forgat, de nem indul be a motor. Megnéztünk a biztosíték táblát, elvileg mindegyik ép volt, relé is kapcsol.
Ajánlották, hogy kocogtassam meg a benzinpumpát a hátsó ülés alatt, de néztük és nem elérhető helyen van.

Intéztem másnap trélert, hogy elvigyük szerelőhöz ... erre mikor megérkeztünk, már indult is. A saját lábán vittem haza.
Szerelőnél van jelenleg. Próbáltuk reprodukálni a problémát, de 5-6 alkalommal is indult.
A szerelő jelenleg nem találja, mi lehet a hiba oka, nem feltétlenül cserélne ki bizonyíték nélkül alkatrészeket.
De muszáj lenne megfogni a problémát, mert nem lenne vicces ha a feleségemet hagyja ott egyszer valahol a kétéves gyerekemmel együtt. :S

Valakinek volt hasonló tapasztalat , ill. megoldása? Smile

Köszönöm előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vanos


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 04.
Hozzászólások: 54

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.09.02 14:20:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3311
 Hozzászólás témája: Re: Kommunikációs hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Vanos írta:
Hali!

Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)

Köszi!

A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.


Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék.
_________________
Nyári: Conti SportContact 205/50 R17
Téli: Fulda Kristall Montero 3 195/60 R16

www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Vanos&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2812

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.09.04 15:46:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3312
 Hozzászólás témája: Re: Kommunikációs hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vanos írta:
edk írta:
Vanos írta:
Hali!

Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)

Köszi!

A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.


Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék.

Az OBD csatlakozó mögötti kábelköteg sértetlen?
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2020.09.07 20:45:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3313
 Hozzászólás témája: Re: Kommunikációs hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Vanos írta:
edk írta:
Vanos írta:
Hali!

Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)

Köszi!

A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.


Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék.

Az OBD csatlakozó mögötti kábelköteg sértetlen?


Biztositek.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.09.18 06:20:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!


Ford Focus 1.6 Ti-VCT 2008-as autónál a műszerfalon van az [i] ikon felett egy piros kör alakú visszajelző, amely az autó lezárása után villog, mintha riasztó lenne benne.
Namármost ez indítás után elkezdett folyamatosan világítani, ez jelent valamit?
Nem találtam leírást erre.

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 109, 110, 111
Ugrás:   

111 / 111 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.44 másodperc