Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.09.22. 12:35:16 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Leto
Mai: 1
Tegnapi: 0
Összesen: 26280
Látogatók:
Vendégek: 395
Tagok: 2
Összesen: 397

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: NAGYAUTO

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 94, 95, 96  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

95 / 96 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  kishajos


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 19.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2020.08.27 14:29:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2821
 Hozzászólás témája: Ti-VCT motor gyengélkedik
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Egyik autónk az elmúlt 1 hétben furcsa dolgokat produkált, először csak emelkedőkön nem akart menni rendesen, vissza kellett kapcsolni lájtosabb emelkedőkön is 2-es, 3-asba (országút), hogy tartsa a tempót, majd egy "nincs semmi baja" szervízlátogatás után kb. 1000 km-rel már az országúti tempó elérése és tartása is gondot okoz 5.-ben.

Elvileg a szerviz olvasott hibakódokat, katalizátort megnézték, nyomáspróbát (vagy veszteséget?!) mrétek, minden normálisnak tűnik.
LPG szett van beszerelve nagyon régóta, de LPG és benzinnel is gyenge az autó, főleg a 3 ezer alatti tartományban siralmas.

Van valakinek ötlete? Bagolyékhoz sajnos nem tudom vinni a gáz miatt, pedig a dízelem már rájuk bíztam Very Happy

2007-es C-Max, Ti-VCT 115LE, 400k km
_________________
Ford C-Max Trend 2007 Ti-VCT
Ford Focus Trend 2012 1.6 TDCI 95LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi42


Offline
Csatlakozott:
2020. 09. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.09.08 10:23:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2822
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2004-es 1.6 benzines, 100LE-s c-maxom. Azt vettem észre, hogy álló helyzetben növekszik a fogyasztása. Este megállok, 7 litert jelez átlagnak, másnap már 11 litert. Valamint nem is indul elsőre, ha igen, akkor beindul, aztán leesik az alapjárat és leáll. De 3-dik indításra indul pöccre. És jó benzinszag van indítás után. Olyan, mintha valahol elfolyna az üzemanyag, de az autó alatt nincs nyoma.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Köszönöm Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2020.09.15 08:47:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2823
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi42 írta:
Sziasztok!

Van egy 2004-es 1.6 benzines, 100LE-s c-maxom. Azt vettem észre, hogy álló helyzetben növekszik a fogyasztása. Este megállok, 7 litert jelez átlagnak, másnap már 11 litert. Valamint nem is indul elsőre, ha igen, akkor beindul, aztán leesik az alapjárat és leáll. De 3-dik indításra indul pöccre. És jó benzinszag van indítás után. Olyan, mintha valahol elfolyna az üzemanyag, de az autó alatt nincs nyoma.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Köszönöm Smile


Méress üzemanyag nyomást...ebből látni fogod halódik e az AC pumpád. Mennyi a tényleges fogyasztás növekményed ? (nem a fedkomp az nem releváns) Alternativa: Üzemmeleg autót forgasd le 2-esben 6500-as ford számig (padlógázon)....ha nem képes tempósan elforogni odáig akkor kuka az AC pumpa.

csak 1 tipp, lehet más is

+1: a tiédben van még üzemanyag szűrő ? Mikor volt cserélve (km) ?
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FGury


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 14.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2020.10.26 12:10:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2824
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A távirányítóban kb. 3 hónap alatt már 2x cseréltem elemet és most már megint kijelzi az autó hogy cseréljem az elemet. Az autó 2 éve van nálam, amelyik elemmel kaptam a távirányítót több mint 1.5 évig bírta. Tudja vaki hogy mi lehet az oka?
Az autó C-Max 2000-es diesel 120 Kw-os, kulcs nélküli indítású.
A válaszokat előre is köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 414


HozzászólásElküldve: 2020.10.26 17:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2825
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FGury írta:
Sziasztok!
A távirányítóban kb. 3 hónap alatt már 2x cseréltem elemet és most már megint kijelzi az autó hogy cseréljem az elemet. Az autó 2 éve van nálam, amelyik elemmel kaptam a távirányítót több mint 1.5 évig bírta. Tudja vaki hogy mi lehet az oka?
Az autó C-Max 2000-es diesel 120 Kw-os, kulcs nélküli indítású.
A válaszokat előre is köszi
Vegyél máshonnan elemet...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kormi73


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 17.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2020.12.25 20:15:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2826
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Bosszantó hiba merült fel, megőrülök... 2007es 1.6 tdci (facelift) 109Le autóm van. Termosztát lett cserélve (Unixtól, kifejezetten gyári), de... A hőfokmérőm elég nagy kilengésekkel mutatja a termosztát nyitását, illetve ha fel tornássza magát üzemi hőfokra és beérek lakott területre(fordulat és sebesség csökenése) majdnem kb. 70fokra vissza esik a mutató..... Ha egyenletes sebeséggel haladok, akkor kisebb kilengéseket produkál, gondolom mikor nyit a termosztát... Cseréltem hőfok jelző gombát.. Kicsivel változott a mutató mozgása... DE MEGŐRÜLÖK, HOGY NEM AZ EDDIG MEGSZOKOTT MÓDON MŰKÖDIK A HŐFOKMÉRŐ ÓRÁM!!!!!!! Természetesen a fűtésem teljesen rendben van!!! Valakinek ötlete vagy konkrét megoldás az elkeseritő helyzetemre??? :lol: 8)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kormi73


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 17.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2021.01.27 13:17:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2827
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Kormi73"]Sziasztok! Bosszantó hiba merült fel, megőrülök... 2007es 1.6 tdci (facelift) 109Le autóm van. Termosztát lett cserélve (Unixtól, kifejezetten gyári), de... A hőfokmérőm elég nagy kilengésekkel mutatja a termosztát nyitását, illetve ha fel tornássza magát üzemi hőfokra és beérek lakott területre(fordulat és sebesség csökenése) majdnem kb. 70fokra vissza esik a mutató..... Ha egyenletes sebeséggel haladok, akkor kisebb kilengéseket produkál, gondolom mikor nyit a termosztát... Cseréltem hőfok jelző gombát.. Kicsivel változott a mutató mozgása... DE MEGŐRÜLÖK, HOGY NEM AZ EDDIG MEGSZOKOTT MÓDON MŰKÖDIK A HŐFOKMÉRŐ ÓRÁM!!!!!!! Természetesen a fűtésem teljesen rendben van!!! Valakinek ötlete vagy konkrét megoldás az elkeseritő helyzetemre??? :lol: 8)[/quote]

Köszönöm szépen a segitő válaszokat!! Egy hónap elteltével sem jelzett senki, semmi értelmeset... Törölném magam innen, ha tudnám.... Nagyon nem müködik ez a "klub"... Tele okossal a facén :D :D :D
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2021.02.17 21:11:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2828
 Hozzászólás témája: Cmax akkuprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Urak ( esetleg Hölgyek is?)
Már korábban tisztáztuk itt a fórumon, hogy ha nem használom rendszeresen a 2000-es diesel autómat, akkor ne csodálkozzak, ha nem indul mínuszokban többnapos állás után. Mostanáig ilyenkor egy remek Lidles "bikát" használtam, többször sikerült is beindítani, - DE most az történt , hogy néhány napos állás után a szokásos programmal - bika akksira, előtte nem is próbáltam indítani, aztán kettőt, hármat morrant a motor, de aztán csak kattogott - gondolom a bendix! Na, kiszállás, újra élesztése a bikának, megest indítózás, megest morranás, de már kevesebb, aztán csak kattogás! Ja, azt tudni kell, előző napon fullra töltöttem a bikát, tehát az nem lehetett az ok, hogy nincs kraft. De nem indult, az istennek se , segítséget hívtam, és a segítő akksival,meg az én nagy bikámmal, és az ő kis bikájával, többszöri próbálkozás után beindult! Futottam néhány "töltőkilométert", és ma szépen beindult rögtönbikával. Kérdésem: az akksi lemerülése befolyásolhatja-e a bika működését, azaz nulla töltöttség kizárja-e a bikás indítást is, azaz a bika önmagában nem indít? Sajnos, nincs módom hálózati töltőt használni, azt a nyűves akksit meg szerelje ki egy varázsló, olyan rejtett helyen van, én nem vagyok képes. Az megoldás lehet-e, hogy egy közepes méretű akksira invertert teszek és arról üzemeltetem a csepptöltést? Köszi a türelmet, ha ötlet van, kérem!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 414


HozzászólásElküldve: 2021.02.17 22:49:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2829
 Hozzászólás témája: Re: Cmax akkuprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

PPJL írta:
Üdv Urak ( esetleg Hölgyek is?)
Már korábban tisztáztuk itt a fórumon, hogy ha nem használom rendszeresen a 2000-es diesel autómat, akkor ne csodálkozzak, ha nem indul mínuszokban többnapos állás után. Mostanáig ilyenkor egy remek Lidles "bikát" használtam, többször sikerült is beindítani, - DE most az történt , hogy néhány napos állás után a szokásos programmal - bika akksira, előtte nem is próbáltam indítani, aztán kettőt, hármat morrant a motor, de aztán csak kattogott - gondolom a bendix! Na, kiszállás, újra élesztése a bikának, megest indítózás, megest morranás, de már kevesebb, aztán csak kattogás! Ja, azt tudni kell, előző napon fullra töltöttem a bikát, tehát az nem lehetett az ok, hogy nincs kraft. De nem indult, az istennek se , segítséget hívtam, és a segítő akksival,meg az én nagy bikámmal, és az ő kis bikájával, többszöri próbálkozás után beindult! Futottam néhány "töltőkilométert", és ma szépen beindult rögtönbikával. Kérdésem: az akksi lemerülése befolyásolhatja-e a bika működését, azaz nulla töltöttség kizárja-e a bikás indítást is, azaz a bika önmagában nem indít? Sajnos, nincs módom hálózati töltőt használni, azt a nyűves akksit meg szerelje ki egy varázsló, olyan rejtett helyen van, én nem vagyok képes. Az megoldás lehet-e, hogy egy közepes méretű akksira invertert teszek és arról üzemeltetem a csepptöltést? Köszi a türelmet, ha ötlet van, kérem!
Amiket gondolok:
Az akkud tuti gyenge, lehet meg kéne nézni az izzítógyertyákat, mind üzemel e, nagy hidegben lehet akár kétszer is izzítani indítás előtt, szintén nagy hidegben mindegy mennyire rossz az akku, mert úgysem vesz fel töltést, valamint ha a bika is hidegben van akkor akár fele is lehet a kapacitása, főleg ha lítiumos. A csepptöltési megoldásod esélytelen, mert max. két nap alatt lemerítené tuti az inverter akkut. Esetleg napelemes valamivel lehetne próbálkozni, vagy egy rendes akkut venni Very Happy
(De mindegy is, mert hamarosan itt a tavasz... )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2021.02.18 22:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2830
 Hozzászólás témája: Re: Cmax akkuprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a reagálást, az akku jó, akkus megnézte, töltés működik amikor járok vele, de fő problémának azt mondta, -járni kell, egy olyan kocsi, mint ez a nyavalyás, szeretett Maxi, rendelkezik egy állandóan működő elektronikával és az sunyi módon leszívja. Azt meg nem tudom kikapcsolni - talán nem is lehet! A bika persze lítiumos, de mindig lakásból viszem le, tehát nem számít a hideg az első pár próbálkozásnál! A napelemessel felkeltetted a harci kedvemet, csak az a baj, én leragadtam a faék színvonalon, az elektronikához sajnos nem konyítok. Fúrok, faragok, forrasztok, de már bemérni sem tudok pl.: akku kapacitást. A bosszantó, hohy több napelemem is van, van, amit kerékpárlámpa töltéshez kaptam, van, amit a METRO-ban vettem, de hogy hogy kell szakszerűen akksira töltéshez kötni, na, azt nem tudom, úgy emlékszem, valami szabályzót kell közbeiktatni, majd kicsit körbejárom a Netet! De hálásan köszönöm az ötletet, ez megoldás lesz a továbbiakra - nyáron se használom gyakrabban!Üdvözlettel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Miert


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 08:51:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2831
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2012-es Grand C-maxom, egy 125 Lóerős Ti-VCT motorral. Az elmúlt 2 évben egyre hangosabb lett, most mér eléri egy harckocsi indítómorotjának szintjét.

Elvittük a Ford márkaszervízve, ahol gépre tették, majd a mototblokk hangja alapján azt mondták, hogy ki kell cserélni az ún. okoskereket, mivel annak meghibásodása okozza ezt a hangot.

Ezután mentünk az autószerelőnkhőz, aki szintén hang alapján azt mondta, hogy dugattyúcsapágy a ludas, de azt csak a motor megbontása után tudja megmondani, hogy az alsó, vagy a felső. Nem mindegy, mert utóbbi nem szerelhető, kompletten kéne a dugattyút cserélni.

Esetleg járt így valaki? A felsorolt hibák okozhatját ezt a csatttogó, egyra hangosabb járású motort?

Esetleg egy kifejezetten Fordokra szakosodott szerelőt ismertek?

A fenti hibák orovslása közel 300 -400 000 Ft-ba fájna, és még ez sem garancia ahiba elhárítására, mivel ezek csak erős tippek a szerelők részéről.

Akinek a megoldást köszönhetem, vendégem egy tálca általa választott ser italra.

Köszönöm, üdv Tamás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Miert


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 09:00:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2832
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Íme a kritikus hang

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Miert


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 09:02:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2833
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Miert


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 09:02:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2834
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével



Itt a link, valamiért nem ágyazza be:

https://youtu.be/bvgQQHv4JQY
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  smfcmxgrand


Offline
Csatlakozott:
2021. 01. 23.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2021.04.03 18:04:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2835
 Hozzászólás témája: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 173


HozzászólásElküldve: 2021.04.06 17:50:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2836
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

smfcmxgrand írta:
2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes


Nekem is ilyen autóm van de nem igazán értem a kérdést.Neked volt olyan hogy bezárta?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.04.06 18:02:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2837
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
smfcmxgrand írta:
2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes


Nekem is ilyen autóm van de nem igazán értem a kérdést.Neked volt olyan hogy bezárta?


Van zár a fedél mellett?

Ezek szerint a C-MAX sem tartalmaz zárat, mint ahogy a többi típus sem.

5let: ezért nyitható.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  smfcmxgrand


Offline
Csatlakozott:
2021. 01. 23.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2021.04.07 19:52:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2838
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Shatterhand írta:
smfcmxgrand írta:
2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes


Nekem is ilyen autóm van de nem igazán értem a kérdést.Neked volt olyan hogy bezárta?


Van zár a fedél mellett?

Ezek szerint a C-MAX sem tartalmaz zárat, mint ahogy a többi típus sem.

5let: ezért nyitható.


Nincs külön külső zár rajta.Az előző autóimnál, ha lezártad a kocsit a távirányítóval akkor egy retesz belülről lezárta a tankolónyílás ajtaját igy nem tudtad azt kinyitni. Mivel nincs rajta tanksapka ezért kellene annak zárhatónak lenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.04.08 21:34:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2839
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

smfcmxgrand írta:
qqrique írta:
Shatterhand írta:
smfcmxgrand írta:
2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes


Nekem is ilyen autóm van de nem igazán értem a kérdést.Neked volt olyan hogy bezárta?


Van zár a fedél mellett?

Ezek szerint a C-MAX sem tartalmaz zárat, mint ahogy a többi típus sem.

5let: ezért nyitható.


Nincs külön külső zár rajta.Az előző autóimnál, ha lezártad a kocsit a távirányítóval akkor egy retesz belülről lezárta a tankolónyílás ajtaját igy nem tudtad azt kinyitni. Mivel nincs rajta tanksapka ezért kellene annak zárhatónak lenni.


10+ éve van és azóta egyik autómnál sem jelentett eddig ez bármilyen gondot.

Tegyük fel, hogy zárható és jön a 'rosszakaratú ember'. Ha hozzá akar férni, akkor kifeszíti a lezáró fedelet, hiába zárod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  smfcmxgrand


Offline
Csatlakozott:
2021. 01. 23.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2021.04.09 17:29:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2840
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag töltő ajtónyílás
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
smfcmxgrand írta:
qqrique írta:
Shatterhand írta:
smfcmxgrand írta:
2011-es Grand C-Max ajtók bezárásakor a tank nyílás kis ajtaját nem zárja be. Valakinek ötlet? Rolling Eyes


Nekem is ilyen autóm van de nem igazán értem a kérdést.Neked volt olyan hogy bezárta?


Van zár a fedél mellett?

Ezek szerint a C-MAX sem tartalmaz zárat, mint ahogy a többi típus sem.

5let: ezért nyitható.


Nincs külön külső zár rajta.Az előző autóimnál, ha lezártad a kocsit a távirányítóval akkor egy retesz belülről lezárta a tankolónyílás ajtaját igy nem tudtad azt kinyitni. Mivel nincs rajta tanksapka ezért kellene annak zárhatónak lenni.


10+ éve van és azóta egyik autómnál sem jelentett eddig ez bármilyen gondot.

Tegyük fel, hogy zárható és jön a 'rosszakaratú ember'. Ha hozzá akar férni, akkor kifeszíti a lezáró fedelet, hiába zárod.


Értelek, ez csak egy észrevétel volt amire választ kerestem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  UnconquerableH


Offline
Csatlakozott:
2021. 04. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2021.04.29 20:16:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2841
 Hozzászólás témája: Alapjárati ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali! Az alany: 2005 1.6 16v benzin
A hibája pedig a következő lenne: ingadozik az alapjarat, nem vészesen, de remeg tőle az egész motor meg a hangja sem szép.
A gyertyák újak, vezérlés frissen cserélve, gyertyák, benzinszivattyu, lambda szondak, gyujtotrafo mind új. A pillangó szelep kitakaritva.
Mi lehet még? Ezekben van alapjarati szelep esetleg? Ha igen akkor hol található, esetleg képet tudtok küldeni róla?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 414


HozzászólásElküldve: 2021.04.29 20:54:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2842
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

UnconquerableH írta:
Hali! Az alany: 2005 1.6 16v benzin
A hibája pedig a következő lenne: ingadozik az alapjarat, nem vészesen, de remeg tőle az egész motor meg a hangja sem szép.
A gyertyák újak, vezérlés frissen cserélve, gyertyák, benzinszivattyu, lambda szondak, gyujtotrafo mind új. A pillangó szelep kitakaritva.
Mi lehet még? Ezekben van alapjarati szelep esetleg? Ha igen akkor hol található, esetleg képet tudtok küldeni róla?
Kartergáz visszavezető cső, esetleg a szivacs a légszürőházban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2021.05.01 18:36:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2843
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

C max nál kicseéltem a pollenszűrőt. Elfelejtettem visszahúzni a csatit a gázpedálra, ezért kiírta, hogy csökkentett mód (piros kis lámpa világított miközben kiírta). Nem kapcsoltam, próbáltam menni pár 100 métert, aztán megvilágosodtam és visszaraktam a csatit. A narancssárga katalizátor lámpa viszont továbbra is kigyullad ha újraindítom. Próbáltam többször is, de kitartóan világít. Benne maradt a hiba? Vigyem szervizbe ezért?
Köszönet
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 173


HozzászólásElküldve: 2021.05.02 18:25:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2844
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
C max nál kicseéltem a pollenszűrőt. Elfelejtettem visszahúzni a csatit a gázpedálra, ezért kiírta, hogy csökkentett mód (piros kis lámpa világított miközben kiírta). Nem kapcsoltam, próbáltam menni pár 100 métert, aztán megvilágosodtam és visszaraktam a csatit. A narancssárga katalizátor lámpa viszont továbbra is kigyullad ha újraindítom. Próbáltam többször is, de kitartóan világít. Benne maradt a hiba? Vigyem szervizbe ezért?
Köszönet


akkusaru le,tíz perc múlva vissza, ha vótmá' nem szóltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FGury


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 14.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2021.06.02 20:56:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2845
 Hozzászólás témája: Guminyomás ellenőrző
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A mai napon kigyulladt az alacsony guminyomást jelző fény és egy sárga háromszög felkiáltó jellel. Leellenőriztem a keréknyomást és rendben volt, próbáltam törölni a hibajelzést de nem engedi. Esetleg ötlet valakinek mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FGury


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 14.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2021.06.03 13:19:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2846
 Hozzászólás témája: Re: Guminyomás ellenőrző
Hozzászólás az előzmény idézésével

FGury írta:
Sziasztok!
A mai napon kigyulladt az alacsony guminyomást jelző fény és egy sárga háromszög felkiáltó jellel. Leellenőriztem a keréknyomást és rendben volt, próbáltam törölni a hibajelzést de nem engedi. Esetleg ötlet valakinek mi lehet a probléma?
Megoldódott
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2021.06.20 20:08:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2847
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok, vti 1,6 benzines elkezdett többet fogyasztani. +1 L/100 km. azt vettem észre, hogy mikor megállok pl 8,5-t ír ki a computer. Másnap reggel induláskor meg pl 9,5 -t. utána szép lassan elkezd csökkenni, de ma mértem 500 km után 8 volt a fogyasztás. ez eddig 6,5-7 közt volt. ugyanott tankolok, ugyanúgy használom. Benzinszűrőt cseréljek, vagy mit ajánlotok? Hogy lehetne kideríteni mi az oka?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2851

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.06.21 11:37:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2848
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
sziasztok, vti 1,6 benzines elkezdett többet fogyasztani. +1 L/100 km. azt vettem észre, hogy mikor megállok pl 8,5-t ír ki a computer. Másnap reggel induláskor meg pl 9,5 -t. utána szép lassan elkezd csökkenni, de ma mértem 500 km után 8 volt a fogyasztás. ez eddig 6,5-7 közt volt. ugyanott tankolok, ugyanúgy használom. Benzinszűrőt cseréljek, vagy mit ajánlotok? Hogy lehetne kideríteni mi az oka?

Ugyanott tankolsz?
_________________
Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2021.06.22 05:55:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2849
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
fede94 írta:
sziasztok, vti 1,6 benzines elkezdett többet fogyasztani. +1 L/100 km. azt vettem észre, hogy mikor megállok pl 8,5-t ír ki a computer. Másnap reggel induláskor meg pl 9,5 -t. utána szép lassan elkezd csökkenni, de ma mértem 500 km után 8 volt a fogyasztás. ez eddig 6,5-7 közt volt. ugyanott tankolok, ugyanúgy használom. Benzinszűrőt cseréljek, vagy mit ajánlotok? Hogy lehetne kideríteni mi az oka?

Ugyanott tankolsz?


igen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2021.07.29 17:34:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2850
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözletem, kedvelt Cmaxom jobb első ablaka csak szakaszosan hajlandó mozogni,akár fel, akár le mozog.Hogy kell ezt "kiszabályozni"?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 94, 95, 96  Következő
Ugrás:   

95 / 96 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.45 másodperc