Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.10.23. 13:59:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Kitti93
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25927
Látogatók:
Vendégek: 449
Tagok: 1
Összesen: 450

Jelen lévő tagok:
01: kendarion

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 77, 78, 79
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

79 / 79 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Tomato77


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 27.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2020.07.14 08:05:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2341
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

samtron77 írta:
Sziasztok. Tegnap a feleségem elment postára (ami kb 1km re van) az autóval focus kombi 1.6 benzin. De már nem jött vissza vele. Nem indult csak rezegtek a relék furcsa zizegő hangot hallatott. Az órák az alap állapot körül remegnek. Majd pár másodperc után beállnak a rendes állapotba. De ha ekkor ráindítok minden kezdődik elölről. Valami zárlatos lehet mert nagyon szívja az akkut már gyujtáson is.
Volt már valakinek hasonló hibája?

Nem lehet, hogy csak szimplán tönkrement az akkumulátor? Akkor szoktak rezegni a relék, ha már annyi áram sincs benne, hogy indítózás közben behúzzanak. Egyszer nekem is tönkrement az akkum egyik napról a másikra, semmi előjele nem volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  samtron77


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 02.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.07.14 16:26:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2342
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia. Köszönöm a választ. Az akkura én is gondoltam ezért az volt az első amit kicseréltem. A helyzet így sem javult. Azóta belöktük és úgy pöccre indult. De miután leállítottam megint ez a hiba jelenség. Valószínűleg az önindító lesz. Csak azt nem értem miért így jelentkezik. (Zizegő relék majd minden helyreáll csak nem indít).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfodi


Offline
Csatlakozott:
2020. 07. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.07.20 10:03:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2343
 Hozzászólás témája: 1.8tdci leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémára:
Az Alany: Focus 1,8tdci (I-es) gyév: 2004
Jelenség:
A motor menet közben leáll (sebességtől, fordulatszámtól, hőmérséklettől függetlenül) és:
- vagy azonnal újra indul,
- vagy indítózásnál egyet-egyet pöffent de nem indul, ekkor húzásra sem indul, majd néhány km. vontatás után "kulcsfordításra" beindul, hibátlanul, de kissé erőtlenül működik
aztán valamiért megint megáll és kezdődik elölről a történet.

Amikor nem indul:
a visszatérőn jön az üzemanyag-> tehát dugulás nem lehet
a szűrő tele van-> nem levegős a rendszer
húzásra sem indul be-> nem a nyomás felépülés a gond (nem befecskendező, vagy szivattyú probléma)
A kábeleket a motortérben végig néztem, nincs elszakadva/kidörzsölődve, járó motornál mozgatásra nem reagál.
Hibakód nincs tárolva (csak működő állapotban ellenőriztük, aktív hiba mellett még nem volt lehetőség kiolvasni)

Találkozott már valaki ilyen, vagy hasonló hibával?

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyula1955


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 15.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.07.25 13:58:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2344
 Hozzászólás témája: ajtó zár
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok... foca 1 sem távirányítóval sem kulccsal nem záródnak az ajtók egyszerre... minden egyes alkalommal külön külön kell zárnom minden ajtót... viszont egyszerre nyílik távval, kulccsal egyaránt... kérdésem... érdemes kicserélnem a kp zár vezérlőt? Ha igen, be tudom kódolni? Már ha kell... vagy csak szimpla vezeték szakadás lehet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balidani8015


Offline
Csatlakozott:
2020. 10. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.10.06 10:59:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2345
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok tagok!

Mivel rengeteg oldalnyi hozzászólás van a témában, inkább rákérdezek, pedig lehet, hogy volt már téma.

Az alany egy 2003-as 1.4-es benzines ferdehátú fóka, hátul ugye 3 féklámpával. Ha üzemmeleg motorral megállok mondjuk egy lámpánál, és taposom a féket, égő féklámpánál kissé beremeg a motor, és halványan, de észrevehetően villognak a lámpák, a műszerfalon is látni. volt már generátorfelújításon, kapott új akksit, kicseréltem az izzókat, alapjárati motor, pillangószelep takarítva, kartercső cserélve..... De még mindig produkálja.

Hallottam olyat is, hogy az idősödő autók villamos fogyasztása akár 30%-al is megnőhet, lehet hogy annak tudható be?
Vagy valaki esetleg tapasztalt hasonlót, és sikerült megoldást találni a problémára?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2820

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.10.06 14:09:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2346
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balidani8015 írta:
Sziasztok tagok!

Mivel rengeteg oldalnyi hozzászólás van a témában, inkább rákérdezek, pedig lehet, hogy volt már téma.

Az alany egy 2003-as 1.4-es benzines ferdehátú fóka, hátul ugye 3 féklámpával. Ha üzemmeleg motorral megállok mondjuk egy lámpánál, és taposom a féket, égő féklámpánál kissé beremeg a motor, és halványan, de észrevehetően villognak a lámpák, a műszerfalon is látni. volt már generátorfelújításon, kapott új akksit, kicseréltem az izzókat, alapjárati motor, pillangószelep takarítva, kartercső cserélve..... De még mindig produkálja.

Hallottam olyat is, hogy az idősödő autók villamos fogyasztása akár 30%-al is megnőhet, lehet hogy annak tudható be?
Vagy valaki esetleg tapasztalt hasonlót, és sikerült megoldást találni a problémára?

Típusjelenség, nézd lámpánál állva a többi hasonlót, a tompított által megvilágított felületen látszik ugyanez. Én nem törődnék vele, 1000 fölött már van rendes feszültség.

Van egyébként konkrét probléma ezen kívül?
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balidani8015


Offline
Csatlakozott:
2020. 10. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.10.06 14:24:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2347
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
balidani8015 írta:
Sziasztok tagok!

Mivel rengeteg oldalnyi hozzászólás van a témában, inkább rákérdezek, pedig lehet, hogy volt már téma.

Az alany egy 2003-as 1.4-es benzines ferdehátú fóka, hátul ugye 3 féklámpával. Ha üzemmeleg motorral megállok mondjuk egy lámpánál, és taposom a féket, égő féklámpánál kissé beremeg a motor, és halványan, de észrevehetően villognak a lámpák, a műszerfalon is látni. volt már generátorfelújításon, kapott új akksit, kicseréltem az izzókat, alapjárati motor, pillangószelep takarítva, kartercső cserélve..... De még mindig produkálja.

Hallottam olyat is, hogy az idősödő autók villamos fogyasztása akár 30%-al is megnőhet, lehet hogy annak tudható be?
Vagy valaki esetleg tapasztalt hasonlót, és sikerült megoldást találni a problémára?

Típusjelenség, nézd lámpánál állva a többi hasonlót, a tompított által megvilágított felületen látszik ugyanez. Én nem törődnék vele, 1000 fölött már van rendes feszültség.

Van egyébként konkrét probléma ezen kívül?


Köszönöm a gyors választ!
Akkor kénytelen leszek beletörődni. Nem,szerencsére nincs más probléma.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tibcsoka


Offline
Csatlakozott:
2020. 09. 24.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.10.14 14:19:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2348
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok !
egyik éjjel leálltam benzinkútnál előtte még volt utána már eltűnt az első világításom a tompított. Ködlámpát felkapcsolva mentem haza. A tompítottak nem égnek elől a fényszórók égnek, az egyik helyzetjelző sem ég elől. A lámpa izzók jók, biztosítékok jók. Reléket is megnézte a szerelő, majd kutakodik még rajta, de hátha tudtok valami tippet mondani vajon mi lehet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tibcsoka


Offline
Csatlakozott:
2020. 09. 24.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.10.14 14:19:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2349
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ja és 2004 es mk1 es Focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2820

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.10.14 15:58:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2350
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tibcsoka írta:
sziasztok !
egyik éjjel leálltam benzinkútnál előtte még volt utána már eltűnt az első világításom a tompított. Ködlámpát felkapcsolva mentem haza. A tompítottak nem égnek elől a fényszórók égnek, az egyik helyzetjelző sem ég elől. A lámpa izzók jók, biztosítékok jók. Reléket is megnézte a szerelő, majd kutakodik még rajta, de hátha tudtok valami tippet mondani vajon mi lehet?

Kapcsoló?
_________________
Ex0: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rasi


Offline
Csatlakozott:
2020. 10. 17.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 14:03:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2351
 Hozzászólás témája: Ventilátor ellenállás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2006-os Focusomban MK2 1.6 Tdci 1,2 fokozatban nem megy a belsőtér ventilátor! Ha jól tudom ilyenkor az ellenállás a száll el! Valaki megtudná mondani hol találom meg a ventilátor ellenállást??
Köszi!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 77, 78, 79
Ugrás:   

79 / 79 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.41 másodperc