Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.10.23. 12:32:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Kitti93
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25927
Látogatók:
Vendégek: 465
Tagok: 2
Összesen: 467

Jelen lévő tagok:
01: zjozsi
02: zolsze

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 2 szervizelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 200, 201, 202
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

202 / 202 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6098

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.12 10:52:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6031
 Hozzászólás témája: Re: kuplung csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:

Köszi a linket. Beírtam az alvázszámot és ezt találtam: lenditokerek

Akkor ez csak lendítőkerék, nem kettős tömegű, ugye?

Igen, úgy tűnik, hogy ez a klasszikus "egytömegű" lendkerék. A lényeg, hogy van benne. Smile
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2020.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 76

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.12 14:28:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6032
 Hozzászólás témája: Re: kuplung csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
fgab85 írta:

Köszi a linket. Beírtam az alvázszámot és ezt találtam: lenditokerek

Akkor ez csak lendítőkerék, nem kettős tömegű, ugye?

Igen, úgy tűnik, hogy ez a klasszikus "egytömegű" lendkerék. A lényeg, hogy van benne. Smile
Hmmm...
Azért ez érdekes....
Nem hinném, hogy ebbe: 2.0 TDCi Díesel is szimpla lendkereket raktak.
Az elnevezés itt is "lendítőkerék"
(A "rész kód" más: 1328304 <> 1563367)

oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.04.12 19:35:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6033
 Hozzászólás témája: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Van egy 2007-es fokám 1.6 tdci (g8db) és most segítséget szeretnék kérni mert szerelő egyenlőre nem járt sikerrel azzal kapcsolatban, hogy honnan lehetne szerezni megfelelő alkatrészt. Turbó után (ezt úgy értem, hogy ha szembe állok a kocsival akkor tőle balra ) következő cső össze van fogva egy másik csővel és a köztes összefogó cső (ami ránézésre gumi anyagú ) sajnos megadta magát és így szépen megy a generátorra az olaj és így a szíjra is ami most sikeresen el is szakadt ami kitépte a motorvezérlő kábelt, szóval elég gyorsan ezt a hibajelenséget meg kellene szüntetni, hogy a szíjcserével egy jóidőre letudjuk ezt és ne hagyjon ott az út szélén. Nem vagyok se szerelő vagy hozzáértő , készítettm egy képet hogy mire gondolok remélem látható kép abban kérném a segítségetek , hogy honnan tudnék ilyen csövet szerezni vagy erre a részre van e robbantott ábra és az alapján valahol tudnék e keresni hozzá cikkszámot ? Köszönöm a segítségeteket előre is és kellemes husvéti ünnepeket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6098

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.13 08:08:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6034
 Hozzászólás témája: Re: kuplung csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

oxyff2 írta:
Hmmm...
Azért ez érdekes....
Nem hinném, hogy ebbe: 2.0 TDCi Díesel is szimpla lendkereket raktak.
Az elnevezés itt is "lendítőkerék"
(A "rész kód" más: 1328304 <> 1563367)

oxygen

Amíg alkatrészeztem, mindig bajban voltam, hogy szimpla vagy kettős tömegű a lendkerék, mivel nem egyértelmű. Smile Szóval most se tudom megmondani. Smile Amúgy a 1563367-es cikkszámot már lecserélték a 2004301-re, ami viszont azóta meg is szűnt.
Az S-Max-ban (1.6 EcoBoost) egyértelműen írják, hogy kéttömegű.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6098

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.04.13 08:20:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6035
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:
Sziasztok! Van egy 2007-es fokám 1.6 tdci (g8db) és most segítséget szeretnék kérni mert szerelő egyenlőre nem járt sikerrel azzal kapcsolatban, hogy honnan lehetne szerezni megfelelő alkatrészt. Turbó után (ezt úgy értem, hogy ha szembe állok a kocsival akkor tőle balra ) következő cső össze van fogva egy másik csővel és a köztes összefogó cső (ami ránézésre gumi anyagú ) sajnos megadta magát és így szépen megy a generátorra az olaj és így a szíjra is ami most sikeresen el is szakadt ami kitépte a motorvezérlő kábelt, szóval elég gyorsan ezt a hibajelenséget meg kellene szüntetni, hogy a szíjcserével egy jóidőre letudjuk ezt és ne hagyjon ott az út szélén. Nem vagyok se szerelő vagy hozzáértő , készítettm egy képet hogy mire gondolok remélem látható kép abban kérném a segítségetek , hogy honnan tudnék ilyen csövet szerezni vagy erre a részre van e robbantott ábra és az alapján valahol tudnék e keresni hozzá cikkszámot ? Köszönöm a segítségeteket előre is és kellemes husvéti ünnepeket.

Az általunk található linken megnézheted te is a robbantott ábrát, mivel abból az 1.6-os motorból 3 változat is volt. Nekem, akinek sosem volt dízel autója, amúgy sem mond semmit a motorkód. Smile
Én arra tippelnék, hogy az intercooler és a turbó közötti csőről van szó, a kérdés, hogy melyik oldali.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  amatoregy


Offline
Csatlakozott:
2010. 07. 19.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 13:25:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6036
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus 2-ben nem találtam ablaktörlő topikot.

Szóval engem is utolért a probléma. Egy nyári zivatarban mentem hazafelé és hibamentes volt az ablaktörlés. A következő hétvégén viszont kint megázott az autó és már nem birta letörölni az ablakot (nem is értem, hiszen előtte egy héttel több mint félórán keresztül működött folyamatosan).

Szóval ráadtam a törlést és csak pár másodperc múlva mozdult a lapát 1-2 cm-t. Ezt minden törlési fokozatban csinálta.

Kivettem a mechanikát. Az egyik mozgató tengely simán kijött, a másik annyira meg volt szorulva, hogy rátéve a "kereszt kerék kulcsot" csak izomból tudtam mozgatni.

Szóval összerakott állapotban felesleges zsírozgatni semmit nem ér. A tengely tetején van egy Zéger gyűrő és azt levéve ki jön a tengely. Ha kijön.

Nekem az egyik simán kijött a másik meg sem mozdult. Hiába az áztatás féktisztítóban, csavarlazítóban WD40-ben hossza ütögetés hatására pár mm-t mozdult. HIába volt fán, sajnos elpattant az ütögetéskor és később sem sikerült kivenni belőle igy bontott szerkezet került a helyére. Ezt előtte szétszedtem, megzsíroztam és úgy raktam össze.

Szóval ha valakinek el kezd lassulni és mechanikai progléma szedje ki a tengelyeket. Nekem előtte semmi hiba nem volt (a motor is jó) de mégis megszorult szinte egyik pillanatról a másikra.

Csak előtte meg kell jelölni Tésá-val a szélvédőn a lapátok helyét.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csettenet


Offline
Csatlakozott:
2020. 07. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.07.03 20:02:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6037
 Hozzászólás témája: Szopi
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Focus 2, pollenszürö csere.

A gázpedált ugyebár 3 csavar tartja, amelyek az alatta lévö fémlapból (nevezzük konzolnak) állnak ki fixen.

Namost nekem ebböl a 3ból egy, az alsó csavar feje elengedte a fémlapot, és csak úgy fityeg, rajta az anyával. Az anya amúgy szorul a meneten, ezáltal lehetetlenné téve a levételt (a sajátját és a gázpedálét is).

Eddig sehogy sem sikerült leszedni az anyát a fityegö csavarról. A csavar "feje" gondolom hegesztve volt a konzolhoz, hátulról nem férek hozzá, megfogni nem lehet, nem hatlapfejü csavar úgyhogy egy villáskulccsal sem tudom megfogni.

Valami Dremel szerü cuccal kéne kettévágni a csavart, aztán pótolni úgy hogy a tüzfal és a fémlap között legyen az anya és a feje legyen a gázpedál felöl, de persze nincs Dremelem...

Volt már valakinek hasonló problémája? Más megoldási ötlet? Nincs kedvem ugyanezzel a pollenszürövel járni a következö 5-10 évben...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JuPe


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 16.
Hozzászólások: 82

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.07.05 09:24:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6038
 Hozzászólás témája: Re: Szopi
Hozzászólás az előzmény idézésével

csettenet írta:
Sziasztok.

Focus 2, pollenszürö csere.

A gázpedált ugyebár 3 csavar tartja, amelyek az alatta lévö fémlapból (nevezzük konzolnak) állnak ki fixen.

Namost nekem ebböl a 3ból egy, az alsó csavar feje elengedte a fémlapot, és csak úgy fityeg, rajta az anyával. Az anya amúgy szorul a meneten, ezáltal lehetetlenné téve a levételt (a sajátját és a gázpedálét is).

Eddig sehogy sem sikerült leszedni az anyát a fityegö csavarról. A csavar "feje" gondolom hegesztve volt a konzolhoz, hátulról nem férek hozzá, megfogni nem lehet, nem hatlapfejü csavar úgyhogy egy villáskulccsal sem tudom megfogni.

Valami Dremel szerü cuccal kéne kettévágni a csavart, aztán pótolni úgy hogy a tüzfal és a fémlap között legyen az anya és a feje legyen a gázpedál felöl, de persze nincs Dremelem...

Volt már valakinek hasonló problémája? Más megoldási ötlet? Nincs kedvem ugyanezzel a pollenszürövel járni a következö 5-10 évben...


Hello,

próbáld meg a csavart egy kombinált fogóval megfogni, hogy a csavart le tud róla szedni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2020.07.05 10:27:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6039
 Hozzászólás témája: Re: Szopi
Hozzászólás az előzmény idézésével

csettenet írta:
...Valami Dremel szerü cuccal kéne kettévágni a csavart, aztán pótolni úgy hogy a tüzfal és a fémlap között legyen az anya és a feje legyen a gázpedál felöl, de persze nincs Dremelem...


Keress rá erre: anyacsavar roppantó. Az árgépen 3850+1590 ért van ajánlat.

Vagy, ha elszánt vagy és gumiember, akkor egy csupasz fűrészlappal vágd ketté az anyát és a benne levő csavarrészt egyszerre.

Vagy fűrészeld be egy milliméterre, és akkor a csavart már előlről meg lehet fogni egy keskeny csavarhúzóval.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csettenet


Offline
Csatlakozott:
2020. 07. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.07.08 21:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6040
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi az ötleteket!

Igazából nem tudom, mi lett a pontos megoldás. Vittem szervizbe a kocsim más okból, és (szinte csak ször mentén) megemlitettem a szakinak a problémám. Nem sokkal késöbb hivott, hogy na leszedték a csavart, cseréljék-e a pollenszüröt. Kaptam helyette egy tartalék csavart is, amivel stabilan rögzitve van a gázpedál, és elvileg majd le fogom tudni szedni ha megint esedékes a csere.

Vannak dolgok, amik könnyebben megoldódnak, mint az ember számit rá Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vanos


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 04.
Hozzászólások: 54

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.20 07:15:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6041
 Hozzászólás témája: Szívó oldali tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2009-es Focus 136 lóerős 2.0 Tdci-m 240 000km-el. 8 éve nyüstöljük, továbbra is hibátlan.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezeknek a motoroknak a szívó oldalát (is) érdemes időnként kipucolni?
Ezt bármelyik autószerelő el tudja végezni, vagy kell hozzá valamilyen speciális eszköz?

Köszi!
_________________
Nyári: Conti SportContact 205/50 R17
Téli: Fulda Kristall Montero 3 195/60 R16

www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Vanos&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 384


HozzászólásElküldve: 2020.08.21 10:09:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6042
 Hozzászólás témája: Re: Szívó oldali tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vanos írta:
Sziasztok!

Van egy 2009-es Focus 136 lóerős 2.0 Tdci-m 240 000km-el. 8 éve nyüstöljük, továbbra is hibátlan.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezeknek a motoroknak a szívó oldalát (is) érdemes időnként kipucolni?
Ezt bármelyik autószerelő el tudja végezni, vagy kell hozzá valamilyen speciális eszköz?

Köszi!
Logikusan gondolkodva, nincs nagyon mit pucolni, mivel ott csak a légszűrőn keresztülmenő levegő van...
(szerintem)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24917


HozzászólásElküldve: 2020.08.21 11:28:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6043
 Hozzászólás témája: Re: Szívó oldali tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
Vanos írta:
Sziasztok!

Van egy 2009-es Focus 136 lóerős 2.0 Tdci-m 240 000km-el. 8 éve nyüstöljük, továbbra is hibátlan.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezeknek a motoroknak a szívó oldalát (is) érdemes időnként kipucolni?
Ezt bármelyik autószerelő el tudja végezni, vagy kell hozzá valamilyen speciális eszköz?

Köszi!
Logikusan gondolkodva, nincs nagyon mit pucolni, mivel ott csak a légszűrőn keresztülmenő levegő van...
(szerintem)


Sajnos az EGR szelepen át áramlik oda vissza mocsok.....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C0ny


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 31.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.08.31 10:39:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6044
 Hozzászólás témája: Szervókormány szivattyú csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem találtam kormánymű topikot ezért itt próbálkozom.

Fóka mk2 1.6 (100LE), 2005 évjáratú autóról van szó.

Ami biztos:
- A kormányszervó szivattyún elhelyezett nyomásmérő szenzor átszakadt és a szervó-olaj a csatlakozón keresztül szivárog (csere).
- A szervó szivattyúnak (150e km felett járok), már korábban is megjött a hangja, így csereérett lett, be is szereztem egy újat.

Szeretném a szivattyút és a nyomásmérő szenzort kicserélni, de nem egyértelmű, mit kell tegyek a szivattyú és a kormánymű közt elhelyezkedő, nyomóági csővel.
Ez a cső a szivattyú oldalán egy a csőhöz hegesztett tartólemez segítségével kapcsolódik, ami biztosítja, hogy a cső ne csússzon ki a szivattyúban elhelyezett hollander-ből. A cső és a hollander közti tömítést két darab O gyűrű biztosítja, egy a cső végén helyezkedik el, egy pedig a hollander belsejében.

Néhányan azt írják a neten, hogy a szivattyú cseréjével együtt a szervó csöveket is cserélni kell, mert nem lehet úgy szétszedni illetve összerakni, hogy a tömítés a továbbiakban is biztosított legyen. Ennek ellenére be lehet szerezni hollander-t (hollander) is, és O tömítéseket (O gyűrűk) is.

A kérdésem az lenne, hogy valóban cserélni kell a szervó-csövet is, vagy megfelelő lehet a tömítések cseréje?

A segítségeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 16:01:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6045
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!

Gondoltam kicserélem a váltó olajat, találtam videót és az lenne a kérdésem hogy a képen látható zöld nyíl a feltöltéshez a piros nyíl pedig a leeresztéshez van ha jól gondolom.



Válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 488


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 17:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6046
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:
Üdv mindenkinek!

Gondoltam kicserélem a váltó olajat, találtam videót és az lenne a kérdésem hogy a képen látható zöld nyíl a feltöltéshez a piros nyíl pedig a leeresztéshez van ha jól gondolom.



Válaszokat előre is köszönöm.


Ha erre a kérdésre sem tudod a választ, akkor szerinted van e esély arra, hogy sikeresen befejezd a tervezett olajcsere projektet?

Hogy töltöd be? A syringe megvan betöltéshez? Biztosan tudod hogyan kell azt használni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 18:10:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6047
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Ha erre a kérdésre sem tudod a választ, akkor szerinted van e esély arra, hogy sikeresen befejezd a tervezett olajcsere projektet?

Hogy töltöd be? A syringe megvan betöltéshez? Biztosan tudod hogyan kell azt használni?


A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


Legutóbb fgab85 szerkesztette (2020.10.10 18:53:30), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 488


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 18:13:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6048
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:
A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


Mit fogsz csinálni a fáradt olajjal?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.10.10 18:49:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6049
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
fgab85 írta:


Ha erre a kérdésre sem tudod a választ, akkor szerinted van e esély arra, hogy sikeresen befejezd a tervezett olajcsere projektet?

Hogy töltöd be? A syringe megvan betöltéshez? Biztosan tudod hogyan kell azt használni?

Idézet:

A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


Idézet:
Mit fogsz csinálni a fáradt olajjal?


Leadom a szeméttelepen...igen le lehet
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 816


HozzászólásElküldve: 2020.10.16 09:34:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6050
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:
Idézet:
Ha erre a kérdésre sem tudod a választ, akkor szerinted van e esély arra, hogy sikeresen befejezd a tervezett olajcsere projektet?

Hogy töltöd be? A syringe megvan betöltéshez? Biztosan tudod hogyan kell azt használni?


A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


nem problémás az olajcsere. "sima liba" Laughing
Igen, az alsón leengeded, a felső imbuszoson betöltöd... mk1, mk2 dettó.
Én egy szilikon csövet használtam kb. méter hosszban, a légszűrőház fölé kivezetve. Tölcsért dugsz a csőbe és szépen feltöltöd. Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.10.16 16:17:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6051
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
fgab85 írta:
Idézet:
Ha erre a kérdésre sem tudod a választ, akkor szerinted van e esély arra, hogy sikeresen befejezd a tervezett olajcsere projektet?

Hogy töltöd be? A syringe megvan betöltéshez? Biztosan tudod hogyan kell azt használni?


A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


nem problémás az olajcsere. "sima liba" Laughing
Igen, az alsón leengeded, a felső imbuszoson betöltöd... mk1, mk2 dettó.
Én egy szilikon csövet használtam kb. méter hosszban, a légszűrőház fölé kivezetve. Tölcsért dugsz a csőbe és szépen feltöltöd. Cool


Köszi a választ, én is így gondoltam. Elvileg ilyen olaj kell bele: https://www.olajwebshop.hu/castrol-syntrans-multivehicle-75w-90-1-l/olajok/valtoolaj/75w-90-valtoolaj/castrol-p314023.html?utm_source=orderemail&utm_medium=orderemail
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2020.10.17 19:29:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6052
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:

A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


Amikor az olajcserét csinálod, a váltókart nem szabad megmozdítani.

Azt olvastam, hogy az egyik csavarnak tartó funkciója is van, és a váltókar mozgatásakor úgy mozdulhatnak el az alkatrészek, hogy csak a váltó szétszedésével lehet visszaállítani. Exclamation
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 09:22:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6053
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
fgab85 írta:

A biztonság kedvéért megkérdeztem, az 1es fokánál olvastam hogy problémás az olajcsere. Flexibilis csövet használva + gravitáció.


Amikor az olajcserét csinálod, a váltókart nem szabad megmozdítani.

Azt olvastam, hogy az egyik csavarnak tartó funkciója is van, és a váltókar mozgatásakor úgy mozdulhatnak el az alkatrészek, hogy csak a váltó szétszedésével lehet visszaállítani. Exclamation


Köszi a választ. Valami ilyesmit olvastam, hogy vmelyik csavarra figyelni kell mert elmászhatnak a dolgok.
Illetve hány liter váltóolaj kell bele? Mert mindenhol mást láttam. 1.8L, 1.9L, 2.3L
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 200, 201, 202
Ugrás:   

202 / 202 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.45 másodperc