Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.10.23. 13:53:55 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Kitti93
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25927
Látogatók:
Vendégek: 452
Tagok: 2
Összesen: 454

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: fgab85

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 152, 153, 154
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

154 / 154 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  kosik


Offline
Csatlakozott:
2012. 04. 16.
Hozzászólások: 20

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.10.05 20:54:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4591
 Hozzászólás témája: Felpörög a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Focus C-max-om van, 2003-as. Sokat látott jószág de még szép állapotú.
Egy zavaró hibája van amit nem tudom mi okoz, talán valaki segíthet itt a fórumon.
Szóval, üzemmeleg állapotban kereszteződés vagy piros lámpához gurulva felpörög a motor 2000-2500-ig, majd visszaejti 1000 körülre a fordulatot (kicsit ezt is magasnak érzem). Ha rövid a gurulás akkor megálláskor visszaáll alapjáratra, de ha ha hosszan gurulok akkor mindaddig pörgeti magát amig meg nem állok. Persze az alapjáraton is kicsit billegteti a mutatót, de nem vészes. Hidegen minden tökêletes, óramű pontossággal megy a gép, dehát ez nem tart sokáig.
A folyadékszintek, szűrők rendben, gyertyák nemrég cserélve lettek, pillangószelep patyolat, hibakód nincs az autóban, az akksit is többször lekötöttem órákra, hogy felejtsen az ECU, de nem szabadulok a hibától.
Ha van hasonló tapasztalatotok, szívesen veszek minden tanácsot.

István
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 816


HozzászólásElküldve: 2020.10.07 12:09:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4592
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szenvedek ezzel a focussal.
a gondom, hogy néha nem indul elsőre, de amúgy is olyan kelletlenül indul, mintha gázolajos lenne.
Tavaly decemberbe vettem, mindig elsőre indult.
Márciusba vittem vezérlés cserére és pont a szerelőhöz menet csinálta, hogy nem indult be elsőre.
onnantól kezdve, van meg az, hogy hol indul hol nem. rendszer nincs benne.
tavasszal pl. hetente egyszer eljátszotta, hogy nem indul.. egyszer volt, hogy csak 4. re indult be.
nyáron kb. csökkent az esetszám havi egy nem indulásra.
most ősszel ismét utálatosabb lett...
hétfőn töltöttem akksit, mert törődöm vele, vezértengely jeladót megpucoltam (habár azon semmi pucolni való nincs). 2 napig állt. beindult de le is állt. Twisted Evil
aztán röffent, de valami kis kerepelő hangot sejtettem hallani.
menet közbe semmi panasz, rángatás zéró. megy ahogy kell neki.
gyertya, kábel volt cserélve.
mk1 csinált olyat, hogy nem akart indulni, mert az alapjárati beragadt, gondoltam hátha a pillangószelep...
(már nyáron megpucoltam a pillangót, tiszta retek volt, de semmi pluszt nem adott az, hogy tiszta lett)
1.4 2006-os fiestából a pillangót és a vezértengely jeladót átraktam most, a fiesta, mint előtte pöccre indult. a focus meg engine system fault, speed limited felirat. beindult de nyilván "rosszul"
leállítottam, aztán a hibajelzés eltűnt.. és már ketyeget.
de megmaradt a kelletlen beindulás.
mindkét kocsinál levettem az akksit, igaz a focusnál csak a negatívat...
olyat is mondtak, hogy kevés a benzinnyomás, ezért nem indul mindig elsőre.
ismerős 2002-es 206-osa, mint az álom, épphogy elfordítom a kulcsot és röffen, fiesta is szépen röffen, tesóm szerint mert azok csak 1.4 esek Laughing Laughing Laughing
megjegyzem egy hétig fiestával jártam és 3 szor csinálta az is hogy nem indult elsőre. itt már jött a felismerés, hogy ford... Question
de akkor is jobban indul
ez a kocsi még menthető vagy bontó? Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 384


HozzászólásElküldve: 2020.10.07 16:20:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4593
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
szenvedek ezzel a focussal.
a gondom, hogy néha nem indul elsőre, de amúgy is olyan kelletlenül indul, mintha gázolajos lenne.
Tavaly decemberbe vettem, mindig elsőre indult.
Márciusba vittem vezérlés cserére és pont a szerelőhöz menet csinálta, hogy nem indult be elsőre.
onnantól kezdve, van meg az, hogy hol indul hol nem. rendszer nincs benne.
tavasszal pl. hetente egyszer eljátszotta, hogy nem indul.. egyszer volt, hogy csak 4. re indult be.
nyáron kb. csökkent az esetszám havi egy nem indulásra.
most ősszel ismét utálatosabb lett...
hétfőn töltöttem akksit, mert törődöm vele, vezértengely jeladót megpucoltam (habár azon semmi pucolni való nincs). 2 napig állt. beindult de le is állt. Twisted Evil
aztán röffent, de valami kis kerepelő hangot sejtettem hallani.
menet közbe semmi panasz, rángatás zéró. megy ahogy kell neki.
gyertya, kábel volt cserélve.
mk1 csinált olyat, hogy nem akart indulni, mert az alapjárati beragadt, gondoltam hátha a pillangószelep...
(már nyáron megpucoltam a pillangót, tiszta retek volt, de semmi pluszt nem adott az, hogy tiszta lett)
1.4 2006-os fiestából a pillangót és a vezértengely jeladót átraktam most, a fiesta, mint előtte pöccre indult. a focus meg engine system fault, speed limited felirat. beindult de nyilván "rosszul"
leállítottam, aztán a hibajelzés eltűnt.. és már ketyeget.
de megmaradt a kelletlen beindulás.
mindkét kocsinál levettem az akksit, igaz a focusnál csak a negatívat...
olyat is mondtak, hogy kevés a benzinnyomás, ezért nem indul mindig elsőre.
ismerős 2002-es 206-osa, mint az álom, épphogy elfordítom a kulcsot és röffen, fiesta is szépen röffen, tesóm szerint mert azok csak 1.4 esek Laughing Laughing Laughing
megjegyzem egy hétig fiestával jártam és 3 szor csinálta az is hogy nem indult elsőre. itt már jött a felismerés, hogy ford... Question
de akkor is jobban indul
ez a kocsi még menthető vagy bontó? Cool
Én legelőször tuti jó benzinnel próbálkoznék. Nálam rossz benyánál szokott ilyen lenni, jó benzint téve bele nyoma sincs a leállásnak, ingadozó alapjáratnak napi első induláskor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 816


HozzászólásElküldve: 2020.10.07 19:18:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4594
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tesom mol-t javasol...
Eddig lukoil itattam, de egyszer volt csak, hogy leállt....
A speed limited mi a fene akart lenni???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 816


HozzászólásElküldve: 2020.10.12 06:18:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4595
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tegnap cseréltem akksit próbára, hátha jobban indul.
a benne lévő 440A helyett csak egy 480A tudtam próbálni, de a lényeg, hogy indult többször is egész jól, nyilván nem ártana neki 600A Laughing

Ma reggel is frankó, megyek 15 km, fél óra pihi és nem kapja el elsőre. Akksi tuti jó, mert köszörül szépen.
másodikra röff..... Rolling Eyes
Nem létezik, hogy nincs itt egy mester aki tudja mi lehet a baja... Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolim


Offline
Csatlakozott:
2020. 05. 27.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2020.10.12 15:06:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4596
 Hozzászólás témája: Re: Felpörög a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

kosik írta:
Sziasztok!
Focus C-max-om van, 2003-as. Sokat látott jószág de még szép állapotú.
Egy zavaró hibája van amit nem tudom mi okoz, talán valaki segíthet itt a fórumon.
Szóval, üzemmeleg állapotban kereszteződés vagy piros lámpához gurulva felpörög a motor 2000-2500-ig, majd visszaejti 1000 körülre a fordulatot (kicsit ezt is magasnak érzem). Ha rövid a gurulás akkor megálláskor visszaáll alapjáratra, de ha ha hosszan gurulok akkor mindaddig pörgeti magát amig meg nem állok. Persze az alapjáraton is kicsit billegteti a mutatót, de nem vészes. Hidegen minden tökêletes, óramű pontossággal megy a gép, dehát ez nem tart sokáig.
A folyadékszintek, szűrők rendben, gyertyák nemrég cserélve lettek, pillangószelep patyolat, hibakód nincs az autóban, az akksit is többször lekötöttem órákra, hogy felejtsen az ECU, de nem szabadulok a hibától.
Ha van hasonló tapasztalatotok, szívesen veszek minden tanácsot.

István


Nekem a suzukim csinalt ilyet, amikor a kartergáz visszavezető szelep mindket iranyba atengedett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kosik


Offline
Csatlakozott:
2012. 04. 16.
Hozzászólások: 20

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.10.12 20:58:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4597
 Hozzászólás témája: Re: Felpörög a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolim írta:
kosik írta:
Sziasztok!
Focus C-max-om van, 2003-as. Sokat látott jószág de még szép állapotú.
Egy zavaró hibája van amit nem tudom mi okoz, talán valaki segíthet itt a fórumon.
Szóval, üzemmeleg állapotban kereszteződés vagy piros lámpához gurulva felpörög a motor 2000-2500-ig, majd visszaejti 1000 körülre a fordulatot (kicsit ezt is magasnak érzem). Ha rövid a gurulás akkor megálláskor visszaáll alapjáratra, de ha ha hosszan gurulok akkor mindaddig pörgeti magát amig meg nem állok. Persze az alapjáraton is kicsit billegteti a mutatót, de nem vészes. Hidegen minden tökêletes, óramű pontossággal megy a gép, dehát ez nem tart sokáig.
A folyadékszintek, szűrők rendben, gyertyák nemrég cserélve lettek, pillangószelep patyolat, hibakód nincs az autóban, az akksit is többször lekötöttem órákra, hogy felejtsen az ECU, de nem szabadulok a hibától.
Ha van hasonló tapasztalatotok, szívesen veszek minden tanácsot.

István


Nekem a suzukim csinalt ilyet, amikor a kartergáz visszavezető szelep mindket iranyba atengedett.


Köszönöm az ötletet, ennek utánanézek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 816


HozzászólásElküldve: 2020.10.16 09:37:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4598
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
tegnap cseréltem akksit próbára, hátha jobban indul.
a benne lévő 440A helyett csak egy 480A tudtam próbálni, de a lényeg, hogy indult többször is egész jól, nyilván nem ártana neki 600A Laughing

Ma reggel is frankó, megyek 15 km, fél óra pihi és nem kapja el elsőre. Akksi tuti jó, mert köszörül szépen.
másodikra röff..... Rolling Eyes
Nem létezik, hogy nincs itt egy mester aki tudja mi lehet a baja... Crying or Very sad

Bemérettem az akksit, 280 volt benne 440 A helyett.
Kapott egy 450 A.
Sokkal jobban röffen...remélem ez volt a néha nem indul elsőre nyűgje Razz
A negatív pólus kábelét lehet hosszabbítani???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2020.10.17 19:42:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4599
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:

A negatív pólus kábelét lehet hosszabbítani???


A nagyáramú kábelek hosszabbítása, csatlakoztatása nagyon problémás. Ha egy helyen egy kicsit is megnő az ellenállás, akkor az feszültségesést és melegedést okoz.

A különböző anyagok csatlakozási pontjainak hosszú idő alatt is bírniuk kell a rezgéseket és az oxidációs hatásokat.

De egy másik autó hosszabb gyári kábele jó lehet. Ha a generátor és az akksi maximális árama legalább akkora.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simplywofer96


Offline
Csatlakozott:
2020. 10. 17.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.10.17 21:30:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4600
 Hozzászólás témája: A hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok olyan problémával fordulok hozzátok hogy van egy focus 2005 1.8 tdci im már nagyon sok szerelőt bejártam és mind hiába esetleg valaki tudna e tanácsot adni a következőre hideg motornál semmi gond de vigyont üzemi hőmérsékleten alapjárat elkezd össze vissza járni ketyeg kerreg szinte össze vissza jár majd ki esik a helyéről porlasztó felujítva motortartók újjak nagynyomású bemérve üa rrendszer tiszta nem levegős élő diag konkrétan semmit nem mutat nincs hibakód sem de negyon idegesitő a hibajelenség félve hogy megál az autó merre keressem a hibákat ? már az összes érintkező csatit is pucoltam nincs kontakt válaszokat előre is köszönöm Smile Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 20:34:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4601
 Hozzászólás témája: Re: A hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

simplywofer96 írta:
Sziasztok olyan problémával fordulok hozzátok hogy van egy focus 2005 1.8 tdci im már nagyon sok szerelőt bejártam és mind hiába esetleg valaki tudna e tanácsot adni a következőre hideg motornál semmi gond de vigyont üzemi hőmérsékleten alapjárat elkezd össze vissza járni ketyeg kerreg szinte össze vissza jár majd ki esik a helyéről porlasztó felujítva motortartók újjak nagynyomású bemérve üa rrendszer tiszta nem levegős élő diag konkrétan semmit nem mutat nincs hibakód sem de negyon idegesitő a hibajelenség félve hogy megál az autó merre keressem a hibákat ? már az összes érintkező csatit is pucoltam nincs kontakt válaszokat előre is köszönöm Smile Confused


Semmit sem értek a dízelhez, de mi történik, ha lekapcsolsz egy-egy injektort?

Három hengerrel nyilván nem fog egyenletesen járni. De ha egy jó hengert kapcsolsz le és marad kettő és fél henger, akkor csúnyábban fog rángatni, mint ha a rossz hengert kapcsolod le és marad három jó. Mindenesetre lesz valami különbség 3:1 arányban.

Ha mégsem, akkor vagy teljes hülyeséget mondok Smile , vagy valami általános hiba van, ami mind a 4 hengerre kihat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolsze


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 30.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.10.22 21:19:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4602
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy:2006-os Ford Focus Mk2 1.6 16v benyás gépemen elszállt a vezérlés (főtengelyen a szíjhajtás rögzítőcsavarja eltört)
Hengerfej fel lett teljesen újítva, vezérlő cucc, vízpumpa, stb. A motor összeállt.
Szerelőtől elhozva.
A problémám a következő: a motor alapjáraton egyenetlen.Olyan mintha le akarna állni, de a fojtószelep korrigál. Viszont nem húz úgy mint előtte.2000rpm felett nem érzem sokkal gyengébbnek, de alatta igen.Hidegen, melegen gond nélkül indul.
Fojtószelepre gondoltam első körben, de tisztítás után sem változott semmi. gyertyákon nem vettem észre semmi különöset, kábelek, trafó nem régen lett cserélve gyertyával együtt kb 6000km. Map senzor rendben.
Még a lambda szonda nem lett birizgálva. Nem tudom érdemes-e, ez irányban tapogatóznom.
Vagy esetleg befecskendező? Sokáig állt a szervízben.
Teljesen tanácstalan vagyok. Vezérlés lehet elállítva egy foggal?
Hibakód nincs semmi.
Valaki találkozott már ilyennel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 152, 153, 154
Ugrás:   

154 / 154 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.42 másodperc