Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.12.02. 05:00:10 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Sebox
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 25973
Látogatók:
Vendégek: 270
Tagok: 2
Összesen: 272

Jelen lévő tagok:
01: Sebox
02: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1.8 TDDI help!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 273, 274, 275
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

275 / 275 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  farkas1993


Offline
Csatlakozott:
2020. 07. 16.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.07.22 17:07:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

farkas1993 írta:
Matyiii írta:
farkas1993 írta:
Mike88 írta:
Ez a 0.6 nagyon karcsúnak tűnik. Terhelés közben is sikerült mérni? A fórumban többször elhangzott, hogy érdemes leszedni az olajteknőt, kipucolni, és megnézni az olajpumpa szivótorkát, szükség esetén megerősíteni. Én inkább sűrűbb 5w40 turbodiesel olajat tennék bele. Van valami konkrét probléma villog az olajlámpa?


igen mértem terhelésen is. 1000 fordulat 0,85bar. 1500nál 1,3bar. 2000nél 1.65bár. 2500nál 1,9bár. 3000nél 2,2bár. ez mind melegen. indításkor későn jön meg az olajnyomás , azért kezdtem el méregetni.

Van a motornak alapjáraton a szokásosnál nagyobb mondhatnám fémes sercegő hangja?



a láncot azt hallani benne.



Olvasgattam az előzményeket. Találtam olyat hogy 300ezer környékén elfárad bennük a hajtókar csapágy. Meg tudja valaki mondani mi a gyári elő irás a hajtókar csavatok meghúzására? Illetve a nyugvó csapágyak is el fáradnak ilyenkor? Láncot is szeretnék benne cserélni arra van valami jó tanács mire kell figyelni? Leginkább az adagoló beállításával kapcsolatban
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mike88


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 01.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2020.07.31 06:37:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8222
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A fogyasztásl kinek, hogy alakul mostanában? Nekem az utóbbi időben 9 liter körül jött ki a kalkuláció, brutálisan soknak tartom, még annak ellenére is, hogy sok a városi rövid út is ( pár km ide-oda) miatt nyilván többet eszik.
Korábban nem tudtam 7 liter fölé vinni csak város mellett se.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 420


HozzászólásElküldve: 2020.08.28 17:18:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a láncot azt hallani benne.[/quote]


Olvasgattam az előzményeket. Találtam olyat hogy 300ezer környékén elfárad bennük a hajtókar csapágy. Meg tudja valaki mondani mi a gyári elő irás a hajtókar csavatok meghúzására? Illetve a nyugvó csapágyak is el fáradnak ilyenkor? Láncot is szeretnék benne cserélni arra van valami jó tanács mire kell figyelni? Leginkább az adagoló beállításával kapcsolatban[/quote]


Nyugvókat ne bántsd. Adagolót nem lehet elrontani. Alul pöcköt beteszed főtengőt ráfordítod rajta lévő 19-es kulcsot kikötöd valami pókkal hogy ne mozogjon el. Felül vezértengő hátuljába laposvasat beteszed az sem mozog. Utána leveheted az adagolót. Csak jól tudod felrakni a csavarok egyféle kép passzolnak. Sok sikert.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Krisztian90


Offline
Csatlakozott:
2020. 09. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.09.24 20:08:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8224
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!!
Olyan problémám adódott pár napja hogy a turbónyomásom 1800 körül már megvolt a nyomatékkal együtt (chip van az autón) most viszont 2200 körül kezd jönni a nyomaték és a nyomás is. A turbónál lévő csöveket cseréltem szóval azok tuti nem engedik el a nyomást. hibakódot nem ír az autó, ki lett olvasva. Valakinek esetleg ötlete lenne hogy mi lehet a gond?
Az autó egy 2002-es 1.8tddi ferdehátú focus mk1.
Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mike88


Offline
Csatlakozott:
2020. 02. 01.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2020.11.08 10:17:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8225
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Korábban elkapott a paranoia a fogyasztás miatt, sikerült pontosabb kalkulációt csinálnom. A legutóbbi tankolásnál 34 liter ment bele, már a csőbe rotyogott a gázolaj így jött ki 470 kilométerre 7.2 liter, előtte kerek 500km-nál tankoltam 32 litert az volt 6.4 liter ott több volt a városon kívüli út. Persze kicsit még így is soknak tartom, de már nem bosszankodok miatta. A lényeg, hogy ketyeg a traktor. Ami érdekes egyébként az egészbe, hogy elvileg 55 literes a tankja az autónak, de mindkét tankolásnál negyednél volt a mutató, sőt legutóbb még valamivel negyed alatt. Ha így van benne még több mint 20 liter akkor igencsak csal a műszer szerintem. Van egy kis apróság amiben a segítségeteket kérném. Legutóbb amikor néztem a folyadékszinteket kicsúszott az embléma a helyéről és az alábbi szituáció fogadott:

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=268IMG_20201031_132536.jpg


No az embléma szára megrepedt kicsit de megragasztottam, a kis rugó ugye megvan. Kiderítettem, hogy ezt egy patent zárja le, cromaxban meg is találtam 5 ezer forint.

https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/hutodiszracs_alkatreszei/emblema_rogzito_patent_ford_mondeo_2000-2007_11165

Mondom WTF, egy szaros csavarért ennyit elkérni? Esetleg más helyen be lehet ilyet szerezni olcsóbban? Mert ha nem inkább veszek egy bontott hűtőrácsot jelvényestül kerül 7-8 ezerbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 273, 274, 275
Ugrás:   

275 / 275 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.09 másodperc