Sajnos a mai reggelre az autó letiltott, el sem akar indulni...
A jelenség a következő:
https://youtu.be/-ZWA3cQehJk
Nem tudok rájönni, hogy ez mi lehet, de úgy látszik már csak a diag. Segíthet.
mugab írta:
Lehet, csak a valószínűsége kisebb szerintem.
Tomszli11 írta:
Lehet én gondolom rosszul, de azért ez nem olyan kategóriájú autó ami annyira kényes az üzemanyagra, de javítás ki ha tévedek.
Én arra gyanakszok inkább, hogy nem lehet, hogy valami szennyeződés van a tartályban, ami most hogy tele töltöttem jobban felkavarodott benne?
mugab írta:
Tomszli11 írta:
Köszönöm a választ!
Esetleg ezt ki tudod fejteni egy kicsit jobban?
Természetesen minimális üzemanyaggal hoztam ki és az első Mol kúton tele is tankoltam.
Mire érted, hogy gyanús ha utána tankoltam?
Köszi előre is.
mugab írta:
Tomszli11 írta:
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.
Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!
Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
Arra gondoltam, hogy sokszor van rossz üzemanyag a kúton, és amikor átnézted és járattad, még semmi baja nem volt. Ezért a legvalószínűbbnek az üzemanyagproblémát látom. (Ami akár a szűrőt is elronthatta...)
Mindenképpen megosztom!
Azóta volt egy óra csoport hibám ami előjött, de az pikk pakk javítására került szervizben.
Viszont sajnos meg mindig ingadozik az alapjárata. Tegnap hosszabbat mentem a kocsival és jobban megfigyeltem, hogy a fordulatszám ingadozás inkább akkor jelentkezik amikor egy nagyobb tempó vagy 3ezer feletti fordulat után kapok egy piros lámpát vagy meg kell állni és akkor álló helyzetben üresben illetve egyesben is produkálja az 500-1500 fordulatszám közötti ugrálást. Még annyi hogy amikor 500ra leesik akkor a fényeken (fényszóró, beltér) is látszik hogy halvanyodik, mintha fulladni akarna.
Ma reggelre már hideg indításnál annyira ingadozik, hogy le is fullad az autó... Teljesen random mikor jön ez az ingadozás.
Jövő héten megy szervizbe, de attól félek hogy nem ír majd hiba kódot, így a szerelő se tudja merre induljon el. :/
Amúgy kis gáz adással tartható a fordulat, akkor nem ingadozik.
mugab írta:
.
Majd légyszi oszd meg a megfejtést, akár többünk okulására.
Tomszli11 írta:
Sajnos a mai reggelre az autó letiltott, el sem akar indulni...
A jelenség a következő:
https://youtu.be/-ZWA3cQehJk
Nem tudok rájönni, hogy ez mi lehet, de úgy látszik már csak a diag. Segíthet.
Elküldve:
2020.12.18 16:46:14 Hozzászólás sorszáma a témában: 5045 Hozzászólás témája: Hideg levegős rendszer?
Sziasztok!
2006-os MK2-es ST vásárlása előtt állok,az autót megnéztem,kipróbáltam,minden rendben van vele!Egy kérdésem lenne csak, a motortérben nincs benne a gyári légszűrő ház és direkt szűrő sincsen,a légtömegmérő bele van vezetve a Intercooler felső csövezésébe (mellékelek egy kinket egy kitt-ről,a kép a lényeg,felülről én is így látom mint ahogy a képen van), ennek mi az értelme? Vagy esetleg egy hideg levegős rendszer van beépítve és a lökhárítóban lenne a direkt szűrő?
Válaszokat előre is köszönöm!
Elküldve:
2020.12.18 20:31:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 5047 Hozzászólás témája: Re: Hideg levegős rendszer?
Joccc28 írta:
Sziasztok!
2006-os MK2-es ST vásárlása előtt állok,az autót megnéztem,kipróbáltam,minden rendben van vele!Egy kérdésem lenne csak, a motortérben nincs benne a gyári légszűrő ház és direkt szűrő sincsen,a légtömegmérő bele van vezetve a Intercooler felső csövezésébe (mellékelek egy kinket egy kitt-ről,a kép a lényeg,felülről én is így látom mint ahogy a képen van), ennek mi az értelme? Vagy esetleg egy hideg levegős rendszer van beépítve és a lökhárítóban lenne a direkt szűrő?
Válaszokat előre is köszönöm!
Elküldve:
2020.12.19 13:24:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 5049 Hozzászólás témája: Re: Hideg levegős rendszer?
Mézi írta:
Joccc28 írta:
Sziasztok!
2006-os MK2-es ST vásárlása előtt állok,az autót megnéztem,kipróbáltam,minden rendben van vele!Egy kérdésem lenne csak, a motortérben nincs benne a gyári légszűrő ház és direkt szűrő sincsen,a légtömegmérő bele van vezetve a Intercooler felső csövezésébe (mellékelek egy kinket egy kitt-ről,a kép a lényeg,felülről én is így látom mint ahogy a képen van), ennek mi az értelme? Vagy esetleg egy hideg levegős rendszer van beépítve és a lökhárítóban lenne a direkt szűrő?
Válaszokat előre is köszönöm!
Elküldve:
2021.01.05 09:10:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 5051 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Mekkora méretű, azaz kiterjedésű akkumulátort lehet betenni az MK2 tálcájára?
Amit 2 éve vettem akksit, azt sem volt könnyű betuszkolni a helyére, ha jól emlékszem, mert lejtősen ferdén lehetett csak betenni, mivel 80%-ban a szélvédő alatt van az öböl kialakítva neki és előlről vízszintes irányban betolni sem lehet, mert ott is útját állják csövek, meg nem tudom még mik.
A szitu az, hogy vennék akksit másik autóba és a Focusba valónál nagyobb kapacitásút, úgy 65-70Ah környékit, de ha úgy hozná a helyzet, akkor a Focusba is be tudjam tenni, az nem volna hátrány.
Ahogy nekem lejött eddig, magassági méretben van a normál és a magas kivitel, 175 ill. 190mm magasak. A hosszméret meg többnyire kapacitással arányosan nő.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban