Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.26. 09:56:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bognari
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 26058
Látogatók:
Vendégek: 426
Tagok: 5
Összesen: 431

Jelen lévő tagok:
01: Orsi71
02: carmaxos
03: Carmaged
04: Kapeti
05: wemarcell53

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Hibakódok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hibakódok
Időzóna: (GMT +1 óra)
FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 1 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  filewalker


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 01.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 20:28:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma ismét el kezdett rakoncátlankodni a gép: Bp.-ről mentem Debrecenbe, tempomat 130-as tempó. Kb 180km után finom pici rántásokat éreztem, majd jött egy Engine system fault+esp system fault kód. Kicsit elgyengült, majd ismét tudtam gyorsítani, gyorsításkor időnként piros lámpa+ Engine system fault, de tökéletesen ment a gép. Visszafelé csak hibaüzenet, piros lámpa, de tökéletesen ment a gép. Kiolvastam a kódokat:

----------------------------------------------------
P0088: Common rail high pressure
P0191: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0193: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

A sztorihoz hozzátartozik, hogy pont mikor hazaértem, 2 óra állás után ledugóztam az EGR szelepet.

Szakikat kérdezem, valszeg Rail szenzor lesz?
_________________
Focus II Turnier 2005, 1.8 TDCI Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 21:00:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtennéd hogy átmásolod a hozzászólásod ide? Köszi!
(első hozzászólást nem lehet mozgatni)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  filewalker


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 01.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 21:42:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Megtennéd hogy átmásolod a hozzászólásod ide? Köszi!
(első hozzászólást nem lehet mozgatni)


Bocsesz, kicsit balga ez a fórum motor. A Focus II motorploblémába akartam írni....
_________________
Focus II Turnier 2005, 1.8 TDCI Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.12.09 17:41:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 14:12:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
...

Szia!

Én nem fogok tudni válaszolni, de az biztos, hogy kellene a hibakód.
Egy betű + 4számjegy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  cmaksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 18.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 17:59:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Ugyanígy jártam,csak én még nem vittem szerelőhöz.Nekem egyébként már tavaly télen is csinálta,gondoltam,hogy a sok városi rövidtáv,ami nem jó ezeknek a motoroknak.Egy hosszabb táv után sokáig nincs vele probléma.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 112


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 18:07:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 20:28:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.

Indult simán hidegben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 112


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 21:05:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:

Indult simán hidegben?

Igen, kis fehér füsttel, ami tudomásom szerint a gyengélkedő izzítógyertyák velejárója.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.01.27 14:14:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicserélték az izzítógyertyákat, de még mindig ír valami izzító vezérlés hibát és ugyanúgy visszavesz a teljesítményből. Van ötletetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordgabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.10.31 21:56:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv sziasztok, van egy ford focus 2.0 tdci 136 hp autom, részecskeszűrő nélküli változat.

olyan kérdésem lenne, jöttek a hidegek elkezdte az autó reggelente indítás, 4-5 km megtétele után alapjáraton össze vissza jár a motor, fordulatszám ugrál, 800-900-700-.... dadogva jár az autó, elindulok vele néha rángat (mintha teljesen elvenném a gázt, majd hirtelen megint megy).

Ki lettek olvasva a hibák , P0193, P0191, P120F. mindjárt megnéztük menet közben az üzemanyagnyomást, inditás után alapjárat 26000 kpa - 50-60000 kpa között ugrál. szinte tized másodpercek alatt.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel ?

Cseréltünk gázolajszűrőt, üzemanyag nyomásszabályzó szelepet, nagynyomásút, befecskendezőket.[/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erdesz407


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 23.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.12.23 10:32:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó napot kívánok mindenkinek! Előjött egy hiba amit nem tudnak egyenlőre orvosolni a "hozzá értők". Focus 2.0 (147 LE) autóm van,syda motorkódú.Indítás csak gáz adással megy,idáig jó is volt,hiba nélkül ment a masina. Jöttek alapjárati gondok,majd mára 6000 körül pörög indítás után. A fojtó szelepet kitakarította a szerelő,cserélt valami gumi csövet. A javítás után egy darabig csak gázzal indítás volt megint a hiba,de ismét előjött a pörgés,mint előbb említettem rettenetesen tolja! Tudna valaki segíteni,találkozott-e már ezzel a hibával,esetleg típushoz értő szervizet,szerelőt ajánlani???!!!
Kellemes Karácsonyi ünnepeket ,Boldog Új Évet kívánok
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rigepal


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.06 12:18:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája: motorhiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1.6, 109 ps 2 es focusom van, 30 km/h sebesseg felett motorhiba jelenik meg. Hibakodot nem tudtak kiolvasni. Valakinek van valami ötlete? Shocked Shocked Shocked Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rigepal


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.06 12:19:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája: motorhiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1.6, 109 ps 2 es focusom van, 30 km/h sebesseg felett motorhiba jelenik meg. Hibakodot nem tudtak kiolvasni. Valakinek van valami ötlete? Shocked Shocked Shocked Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bernath92


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 26.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.26 16:47:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy 1.6tdci focust, és ma délután megjelent rajta az ENGINE MALFUNCTION felirat, ismerős kiolvasta belőle a hibakódot ami: p2585 üzemanyagadalék vezérlőmodul felmelegedést jelző lámpa
Én semmi értelmes leírást nem találtam h mi lehet ez.
Előre is köszi.[/u]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pgiczi


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 19:42:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!

Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!

Várom válaszotokat!

További szép estét!

Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kriszhorvath77


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.25 21:09:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája: C max 1.6 tdci 2005 G8DB
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Kis kedvencem egy olyan dolgot produkált 2 napon belül másodszor,hogy műszerfal mutatók leálltak alaphelyzetbe,minden csekklámpa kivillant,ESP hiba,EPB hiba,teljes motor üzemzavar hiba üzenetek megjelentek,mindez menet közben,úgy,hogy az autó motorja zavartalanul működik. Félreáll,motor leállít,újraindítás után hiba nincs. A mai akciója után azonban a szerviz csekklámpa nem aludt el. Tesztelés után DTC #1 D900, DTC #2 E510 kódokat tudtam kiolvasni. Le tudja ezt fordítani valaki OBD2-re?
_________________
Ford Focus C-max Trend 1.6 Tdci 2005
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomszli11


Offline
Csatlakozott:
2020. 11. 02.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2020.11.26 09:46:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája: Lambdaszonda gyanús hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Komoly segítségre lenne szükségem egy 2005-ös 1.6 VCT-Ti Motoros Ford Focus-al kapcsolatban.

Budapest- Budaörs- Törökbálint térségében tudtok ajánlani Ford specifikus hibakód olvasó szerelőt?

Sajnos ég a motor visszajelző világítás amihez jelenségként ugráló fordulat társul. Egy bejáratott szerelő akihez eddig vittem a Focust, megtisztította a folytószelepet ami után javult az alapjárat de még időként így is elkezd ugrálni. Diagnosztikán kiolvasva azt olvasta hogy -- Nem megfelelő keverék képzés, és hogy lambdaszonda hiba --
Neki szerintem a Diag. nem jelzett annyira részletes hibát, ezért is keresek Ford specifikus hibakód olvasó szakembert.

Nagy örömmel venném a tanácsaitokat illetve a tapasztalatokat.
Még annyi, hogy én ezt a szervizt néztem ki akinek esetleg Ford diagnosztikája:
https://fordkasza.hu/
Ismeri esetleg valaki?

Köszönöm a segítséget előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hibakódok
Időzóna: (GMT +1 óra)
1 / 1 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.16 másodperc