Ma ismét el kezdett rakoncátlankodni a gép: Bp.-ről mentem Debrecenbe, tempomat 130-as tempó. Kb 180km után finom pici rántásokat éreztem, majd jött egy Engine system fault+esp system fault kód. Kicsit elgyengült, majd ismét tudtam gyorsítani, gyorsításkor időnként piros lámpa+ Engine system fault, de tökéletesen ment a gép. Visszafelé csak hibaüzenet, piros lámpa, de tökéletesen ment a gép. Kiolvastam a kódokat:
----------------------------------------------------
P0088: Common rail high pressure
P0191: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0193: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben
A sztorihoz hozzátartozik, hogy pont mikor hazaértem, 2 óra állás után ledugóztam az EGR szelepet.
Elküldve:
2016.11.10 21:00:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája:
Megtennéd hogy átmásolod a hozzászólásod ide? Köszi!
(első hozzászólást nem lehet mozgatni) _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2017.12.09 17:41:48 Hozzászólás sorszáma a témában: 4 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
Elküldve:
2017.12.10 17:59:21 Hozzászólás sorszáma a témában: 6 Hozzászólás témája:
klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
Ugyanígy jártam,csak én még nem vittem szerelőhöz.Nekem egyébként már tavaly télen is csinálta,gondoltam,hogy a sok városi rövidtáv,ami nem jó ezeknek a motoroknak.Egy hosszabb táv után sokáig nincs vele probléma.
Elküldve:
2017.12.10 18:07:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 7 Hozzászólás témája:
klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.
Elküldve:
2017.12.10 20:28:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 8 Hozzászólás témája:
edk írta:
klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.
Elküldve:
2018.10.31 21:56:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 11 Hozzászólás témája:
Üdv sziasztok, van egy ford focus 2.0 tdci 136 hp autom, részecskeszűrő nélküli változat.
olyan kérdésem lenne, jöttek a hidegek elkezdte az autó reggelente indítás, 4-5 km megtétele után alapjáraton össze vissza jár a motor, fordulatszám ugrál, 800-900-700-.... dadogva jár az autó, elindulok vele néha rángat (mintha teljesen elvenném a gázt, majd hirtelen megint megy).
Ki lettek olvasva a hibák , P0193, P0191, P120F. mindjárt megnéztük menet közben az üzemanyagnyomást, inditás után alapjárat 26000 kpa - 50-60000 kpa között ugrál. szinte tized másodpercek alatt.
Elküldve:
2018.12.23 10:32:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 12 Hozzászólás témája:
Jó napot kívánok mindenkinek! Előjött egy hiba amit nem tudnak egyenlőre orvosolni a "hozzá értők". Focus 2.0 (147 LE) autóm van,syda motorkódú.Indítás csak gáz adással megy,idáig jó is volt,hiba nélkül ment a masina. Jöttek alapjárati gondok,majd mára 6000 körül pörög indítás után. A fojtó szelepet kitakarította a szerelő,cserélt valami gumi csövet. A javítás után egy darabig csak gázzal indítás volt megint a hiba,de ismét előjött a pörgés,mint előbb említettem rettenetesen tolja! Tudna valaki segíteni,találkozott-e már ezzel a hibával,esetleg típushoz értő szervizet,szerelőt ajánlani???!!!
Kellemes Karácsonyi ünnepeket ,Boldog Új Évet kívánok
Elküldve:
2019.06.26 16:47:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 15 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy 1.6tdci focust, és ma délután megjelent rajta az ENGINE MALFUNCTION felirat, ismerős kiolvasta belőle a hibakódot ami: p2585 üzemanyagadalék vezérlőmodul felmelegedést jelző lámpa
Én semmi értelmes leírást nem találtam h mi lehet ez.
Előre is köszi.[/u]
Elküldve:
2019.10.19 19:42:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 16 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Sziasztok!
Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!
Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!
Elküldve:
2020.02.25 21:09:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 17 Hozzászólás témája: C max 1.6 tdci 2005 G8DB
Sziasztok,
Kis kedvencem egy olyan dolgot produkált 2 napon belül másodszor,hogy műszerfal mutatók leálltak alaphelyzetbe,minden csekklámpa kivillant,ESP hiba,EPB hiba,teljes motor üzemzavar hiba üzenetek megjelentek,mindez menet közben,úgy,hogy az autó motorja zavartalanul működik. Félreáll,motor leállít,újraindítás után hiba nincs. A mai akciója után azonban a szerviz csekklámpa nem aludt el. Tesztelés után DTC #1 D900, DTC #2 E510 kódokat tudtam kiolvasni. Le tudja ezt fordítani valaki OBD2-re? _________________ Ford Focus C-max Trend 1.6 Tdci 2005
Sajnos ég a motor visszajelző világítás amihez jelenségként ugráló fordulat társul. Egy bejáratott szerelő akihez eddig vittem a Focust, megtisztította a folytószelepet ami után javult az alapjárat de még időként így is elkezd ugrálni. Diagnosztikán kiolvasva azt olvasta hogy -- Nem megfelelő keverék képzés, és hogy lambdaszonda hiba --
Neki szerintem a Diag. nem jelzett annyira részletes hibát, ezért is keresek Ford specifikus hibakód olvasó szakembert.
Nagy örömmel venném a tanácsaitokat illetve a tapasztalatokat.
Még annyi, hogy én ezt a szervizt néztem ki akinek esetleg Ford diagnosztikája:
https://fordkasza.hu/
Ismeri esetleg valaki?
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban