Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.22. 23:59:57 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Roland_Erdo
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 26051
Látogatók:
Vendégek: 429
Tagok: 4
Összesen: 433

Jelen lévő tagok:
01: Jagger001
02: sparta2
03: mugab
04: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Gyorsulás
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Motor tuning -> Gyorsulás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

19 / 19 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25041


HozzászólásElküldve: 2012.11.13 18:34:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 541
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:

Jaja, Ziu-9 -nél nincsenek nyomaték problémák Laughing
A villanyautó is tisztességes indulási gyorsulással bír.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 02:12:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 542
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Úgy tudom, villanymotor esetén még váltó sincs, sőt nagyon durván adja a nyomatékot. ..
Ez nagy badarság lenne ennyire erőltetni azt a villanymotort, hogy megmozdítson és felgyorsítson egy bő 1 tonnás kasztnit. Nem lenne túl tartós Smile
Kell az a váltó oda is attól függetlenül, hogy az aszinkron villanymotorok nyomaték-fordulatszám jelleg"görbéje" egy közel vízszintes egyenes Wink
A hozzászólásod további részében nagy igazságokat mondasz, sztem ez is könnyen belátható. (sebváltó=nyomatékváltó, alacsony sebességnél a motornak az áttételezés miatt alacsonyabb nyomatékot kell csak kifejtenie, ez mindenképpen kíméletesebb üzemmód számára, de ez csak egy ok....)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 09:17:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 543
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Ez nagy badarság lenne ennyire erőltetni azt a villanymotort, ...

Villanyos terület soha nem volt az erőségem, így a villanyos autók meghajtási rendszerét sem vágom. De tény, hogy kíváncsi vagyok és elolvasom róluk a cikkeket, aztán rámragad annyi, amennyi Smile

Trolibusszal járok mindennap, ott nem tűnt fel, hogy lenne automata váltója. Troli esetén valszeg (ha hülyeséget mondok, majd javítotok) frekvenciaváltó van, az változtatja a villanymotor fordulatszámát. De a többi (mechanikus meghajtáshoz kapcsolódó) alkatrészét nem vágom.

Sajnos az alábbi cikkből sem derül ki a meghajtás részletei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_Electric

Csak, hogy a topik témájánál maradjunk, íme egy elektromos Focus 143 LE-vel és 1674 kg-al. Ennél 11,71 kg/LE arány jön ki, szemben az én autóm 116 LE és 1350 kg-jával, ami 11,64 kg/LE. Tehát az én benzinesen elvileg picit jobb gyorsulásban, sőt az enyém 200 km után is tudja, míg a villanyos eddigre már rég lemerült Twisted Evil
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabego


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 10:02:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 544
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:

Csak, hogy a topik témájánál maradjunk, íme egy elektromos Focus 143 LE-vel és 1674 kg-al. Ennél 11,71 kg/LE arány jön ki, szemben az én autóm 116 LE és 1350 kg-jával, ami 11,64 kg/LE. Tehát az én benzinesen elvileg picit jobb gyorsulásban, sőt az enyém 200 km után is tudja, míg a villanyos eddigre már rég lemerült Twisted Evil


Na itt szól közbe a nyomaték és jobb tapadás (a súly miatt) Wink
_________________
Törökszentmiklós
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 10:29:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 545
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
már van olyan akkumulátortöltő állomás amely fél óra alatt képes feltölteni az akkumulátort.

Milyen akkumulátort? Li-iont nem tudod ennyi idő alatt feltölteni, ez nem a töltőállomáson múlik, hanem az akksin...
De belinkelhetnéd.
Amúgy még a fél óra is használhatatlan, amikor most 5 perc alatt teletankolsz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabego


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 11:05:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 546
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
Attila64 írta:
már van olyan akkumulátortöltő állomás amely fél óra alatt képes feltölteni az akkumulátort.

Milyen akkumulátort? Li-iont nem tudod ennyi idő alatt feltölteni, ez nem a töltőállomáson múlik, hanem az akksin...
De belinkelhetnéd.
Amúgy még a fél óra is használhatatlan, amikor most 5 perc alatt teletankolsz.


idézet : Egyes gyorstöltők egy óra, vagy még rövidebb idő alatt töltik fel a Li-ion akkut. Az ilyen töltő kihagyja a második fázist és rögtön készet jelez, miután először éri el a feszültség a maximális értéket az első fázis végén. Ekkor a tényleges töltöttségi fok 70%.

És többek között a li-ion akkukat már nem is használnak, már a telefonokban is a li-po-ra állnak át. A li-ion leáldozott. És a li-po is az utolsókat rugja (ahogy vesszük, évei vannak már csak hárra)

A kedvenc időtöltésemhez gyakran használok akkukat (li-ion. li-po lifepo4 li-fe Ni-Cd Ni-Mh ) gyakran állítok össze akkupakkokat is.
_________________
Törökszentmiklós


Legutóbb rabego szerkesztette (2012.11.14 11:12:56), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 11:10:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 547
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rabego írta:

Egyes gyorstöltők egy óra, vagy még rövidebb idő alatt töltik fel a Li-ion akkut. Az ilyen töltő kihagyja a második fázist és rögtön készet jelez, miután először éri el a feszültség a maximális értéket az első fázis végén. Ekkor a tényleges töltöttségi fok 70%.

Igen, én is így tudom. Nagyjából 1 óra alatt tudsz bele nyomni 70-80%-ot, és utána még legalább ennyi, hogy maxon legyen, mert utána egyre kisebb árammal tölti...
Azt tekintve meg, hogy 100%-ra töltve is bőven kevés a kapacitásuk az autókba, szerintem a 70% pláne karcsú Smile
A gyorstöltéshez és a kapacitás növeléshez is új akksi technológia kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabego


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 11:14:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 548
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
rabego írta:

Egyes gyorstöltők egy óra, vagy még rövidebb idő alatt töltik fel a Li-ion akkut. Az ilyen töltő kihagyja a második fázist és rögtön készet jelez, miután először éri el a feszültség a maximális értéket az első fázis végén. Ekkor a tényleges töltöttségi fok 70%.

Igen, én is így tudom. Nagyjából 1 óra alatt tudsz bele nyomni 70-80%-ot, és utána még legalább ennyi, hogy maxon legyen, mert utána egyre kisebb árammal tölti...
Azt tekintve meg, hogy 100%-ra töltve is bőven kevés a kapacitásuk az autókba, szerintem a 70% pláne karcsú Smile
A gyorstöltéshez és a kapacitás növeléshez is új akksi technológia kell.



Pár hsz-el fentebb egyébként már írtam : lifepo4
_________________
Törökszentmiklós
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 11:18:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 549
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
Amúgy még a fél óra is használhatatlan, amikor most 5 perc alatt teletankolsz.

Egyszer egy tudományos tévé műsorban láttam olyan elképzelést, ahol nem feltöltenék az akksikat a töltőállomásokon, hanem egy automata berendezés kicserélné a lemerült akksikat feltöltöttre. Ezt kb. úgy kell elképzelni, hogy az autó rááll egy aknára, majd az automata (mondjuk a hátsó ülések alá szerelt) akksi csomagot egy mozdulattal kiemeli és egy másik akksicsomagot tesz be ugyanoda. Ezzel a módszerrel valóban megvalósulna a pár perces feltöltés.

A másik lehetőség az lenne, ha odahaza este feltöltené az ember esti olcsó árammal és egész nap kitartana.

Újabb elképzelés az lenne, hogy az autópályákon lenne 1-1 sáv kialakítva, amelyben haladva az akkumulátorok töltődnének.

Egyelőre a legtöbb elképzelés fikció, sok millió/milliárd EU kell a megvalósításhoz. Addig is maradnak az autókban az akksik, amelyek kis hatótávolságot tudnak, cserébe jó nehezek és drágák Very Happy
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabego


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:02:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 550
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:

Addig is maradnak az autókban az akksik, amelyek kis hatótávolságot tudnak, cserébe jó nehezek és drágák Very Happy


+ azért valjuk be hogy az autósok 80%-ának elég a napi 200km nem ?


Ha egy "kis" autót alakítanak át elektromosra akkor és modern akkukat használnak nem kell számolni súlytöblettel .

Asszem azonos teljesítményű zselés akku súlya 12kg lithium 2.2kg Wink
Csak a ár szab határt mind a teljesítmény mind a hatótávolságnál is.

Átalakított Elektromos autó

-legnagyobb sebessége: 117 Km/h
-egy feltöltéssel megtehető távolság:
- ólom-gél akkumulátorral: 30 - 50 Km
- lítium akkumulátorral: 70 - 110 Km
(Lítium akkumulátorból a kisebb súly miatt igény szerint több is elhelyezhető az autóban, így a hatótávolság akár 200-300 Km-ig növelhető!)
- ólom-cadmium gél akkumulátorral; kb: 980 kg.
- lítium akkumulátorral; kb.: 850 kg.


Nekem minden igényemet kielégítette volna ez az autó de 16milió azért sok. Ha ez is 4 milióba került volna esetleg 5 akkor meg is vettem volna.
_________________
Törökszentmiklós
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25041


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:12:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 551
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Villanyos terület soha nem volt az erőségem, így a villanyos autók meghajtási rendszerét sem vágom. De tény, hogy kíváncsi vagyok és elolvasom róluk a cikkeket, aztán rámragad annyi, amennyi Smile

Trolibusszal járok mindennap, ott nem tűnt fel, hogy lenne automata váltója. Troli esetén valszeg (ha hülyeséget mondok, majd javítotok) frekvenciaváltó van, az változtatja a villanymotor fordulatszámát. De a többi (mechanikus meghajtáshoz kapcsolódó) alkatrészét nem vágom.

A trolik egy része még mindig ellenállással szabályzott hajtású.
Lásd ZIU.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25041


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:13:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 552
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
Milyen akkumulátort? Li-iont nem tudod ennyi idő alatt feltölteni, ez nem a töltőállomáson múlik, hanem az akksin...
De belinkelhetnéd.
Amúgy még a fél óra is használhatatlan, amikor most 5 perc alatt teletankolsz.

Nem lehet feltölteni?
Menj az Istenhegyi úti MOL benzinkúthoz, ott van már üzembehelyezve gyorstöltő.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25041


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:15:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 553
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Egyelőre a legtöbb elképzelés fikció, sok millió/milliárd EU kell a megvalósításhoz. Addig is maradnak az autókban az akksik, amelyek kis hatótávolságot tudnak, cserébe jó nehezek és drágák Very Happy
Már kapható -idehaza is - olyan autó, amely 120 vagy akár 200 km-et is képes megtenni.
Így már bátran elmehetek akár Győrbe is.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zsolesz86


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 11.
Hozzászólások: 241


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:32:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 554
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://player.hu/auto-motor/puli-villanyauto-hasznaltan/

http://magyarjarmu.hu/ipar/puli/

Városba tökéletes lenne ilyesmi is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25041


HozzászólásElküldve: 2012.11.14 12:38:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 555
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A jelenleg Magyarországon várárolható tipusokkal egészen jól lehet közlekedni már, a 30 kW körüli teljesítmény kielégítő gyorsulást produkál, és gazdaságos a közlekedés vele.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 815

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.13 14:15:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 556
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Focus I 1.4 75LE 1075kg
Focus II. 1.4 80LE 1220kg

Mindkettő 14.1 mp. alatt van 100-on! hogyan lehetséges amikor ekkora tömegkülönbség van köztük ugyan azzal a motorral? váltó??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2014.05.13 16:03:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 557
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
Focus I 1.4 75LE 1075kg
Focus II. 1.4 80LE 1220kg

Mindkettő 14.1 mp. alatt van 100-on! hogyan lehetséges amikor ekkora tömegkülönbség van köztük ugyan azzal a motorral? váltó??
Picit más a váltó, nomeg a 80 paci se pontosan annyi, inkább több egy picit Smile
Szerintem. Arról nem is beszélve, hogy a F1-nél ez jobb a tapasztalatok szerint. A gyár nem fog olyan adatot megadni amit nem teljesít mindegyik autó.....
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2014.05.13 16:24:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 558
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
A gyár nem fog olyan adatot megadni amit nem teljesít mindegyik autó.....

st170-ek nagy része nem tudja a gyárilag megadott teljesítményt Wink (amcsi svt-knél pedig még rosszabb az arány állítólag)
Honnan veszed, hogy gyorsulás adatnál lenne ilyen szigor akkor, hogy azt mindegyik tudja Rolling Eyes
Vagy lásd opel, 1450 kg helyett valami 1620 kg a valós tömege az astrának ... fogyasztási adatok szintén elég "érdekesek" ugye. Azt adnak meg, amit akarnak ...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 815

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 07:49:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 559
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
percy írta:
A gyár nem fog olyan adatot megadni amit nem teljesít mindegyik autó.....

st170-ek nagy része nem tudja a gyárilag megadott teljesítményt Wink (amcsi svt-knél pedig még rosszabb az arány állítólag)
Honnan veszed, hogy gyorsulás adatnál lenne ilyen szigor akkor, hogy azt mindegyik tudja Rolling Eyes
Vagy lásd opel, 1450 kg helyett valami 1620 kg a valós tömege az astrának ... fogyasztási adatok szintén elég "érdekesek" ugye. Azt adnak meg, amit akarnak ...


Egyik ismerős most vett J astrát, a forgalmijában saját tömeg: 1320 kg. Ami nem lehet valótlan!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:02:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 560
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:

Egyik ismerős most vett J astrát, a forgalmijában saját tömeg: 1320 kg. Ami nem lehet valótlan!


"Ugyanis a mérlegen 1630 kilót mutatott a digitális kijelző. (...) A másik kínos momentum, hogy a forgalmiban is, meg a hivatalosan publikált adatokban is 1430 kg körüli tömeget adnak meg, vagyis vagy 200 kilónyit letagad a gyár."

De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 815

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:06:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 561
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
laci7up írta:

Egyik ismerős most vett J astrát, a forgalmijában saját tömeg: 1320 kg. Ami nem lehet valótlan!


"Ugyanis a mérlegen 1630 kilót mutatott a digitális kijelző. (...) A másik kínos momentum, hogy a forgalmiban is, meg a hivatalosan publikált adatokban is 1430 kg körüli tömeget adnak meg, vagyis vagy 200 kilónyit letagad a gyár."

De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink


Az komoly! Én is láttam ezt a totalcar adást, le kéne mérni mérlegen nekem is. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:08:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 562
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:

De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink

száljá' ki, dagadt vagy Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:13:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 563
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
rvilike írta:

De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink

száljá' ki, dagadt vagy Smile

Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  G_B


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 03.
Hozzászólások: 2638


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:23:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 564
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink
gyárilag nem száraz tömeg van megadva?
_________________
üdv, B
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 815

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.14 09:25:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 565
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

G_B írta:
rvilike írta:
De vissza a focusokhoz: nekem is 1239 kg a gyári adat, ami a kezelésiben szerepel, valóságban pedig 1300 fölött van egy picivel. Wink
gyárilag nem száraz tömeg van megadva?

A gyári adat referencia tömeg, 75kg-os vezezővel számolva...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila732


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 30.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.12.30 20:07:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 566
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy két gondom, és nem tudok rájőni, mi az oka.
2003-as Ford Focus C-max 1,8-as benzines 120L 88Kw
Az autó tökéletesen indul, működik, fogyasztás is jó.
De az egyik gondom, mikor hidegen elindulok, és váltok, az alapjárat nem azonnal esik vissza,
ha nem mintha, megakadna azon a fordulaton, ahol váltani szeretem volna. Miután bemelegszik ez megszűnik.

Másik gondom: Előzésnél vagy gyorsításnál van. Pl: 70km/óránál elkezdek gyorsítani, a megfelelő fokozatban,
akkor lomhán gyorsul, de mikor eléri 4500 fordulatot, akkor mintha kapna egy plusz lökést, megy mint a golyó.
Ezt a gyorsítást, minden fokozatban eljátssza, 4500 fordulattól megy mint a golyó, de míg el nem éri lomha.

Ha valaki tudna segíteni, azt előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Motor tuning -> Gyorsulás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Ugrás:   

19 / 19 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.27 másodperc