Elküldve:
2020.07.26 19:21:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 3301 Hozzászólás témája:
mugab írta:
pathfinder írta:
Két kérdésre kellene válasz:
1. Tegnap a vízhőfok mérő és az üzemanyagmérő megbolondult. Üzemanyag mérő tobbet mutatott, vízhőfok kiakadt 120 ra. Leálítaskor se estek le nullára. Akksit levétellel helyrejött a bibi.
Ötletek?
2. Ventilátor kapcsoló 3. Fokozat nem működik, illetve ha extra lasan billentem át 3. állásba akkor megy.
Gondoltam a fűtőmotor ellenállasra. De azt kivenni lehetetlen, nekem a pedál mellett van. Esne le a feje annak aki oda tervezte. 4 fokozat akkor is megy, ha a csatlakozot lehúztam...
Viszont akkor most az ellenállas rossz, vagy a venti kapcsoló nem érintkezik 3. állasba?
Köszi
1. Szerintem utolért a szokásos forrasztáshiba...
1. Én a kapcsolóra szavazok...
1. Az mit is jelent?? Egyszer jól fog működni, aztán meg nem? Naptól már óvom, lehet megsütötte az agyát
2. Érdekes, ma már 3. fokozat is működik ahogy kell, nem csak extra lassan kapcsolva. Ellenállásról a csatlakozót levettem...ott lett volna valami kontakt hiba? De ma jó volt..hátha kitart pár évig
Elküldve:
2020.07.31 11:27:11 Hozzászólás sorszáma a témában: 3302 Hozzászólás témája:
Helló
Van egy 2004 benzines 1.6-os kombim, nem indul gyujtás adásnál a benzin szivattyú. Lehetséges hogy csak egy relé hiba miatt?
Melyik lehet a reléje? A biztosíték rendben van.
Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
5-let: szakszerviz. pl: ESS
Érdemes elballagni egy ilyen helyre. Jobb 5-leteket kapsz ott, mint itt.
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
5-let: szakszerviz. pl: ESS
Érdemes elballagni egy ilyen helyre. Jobb 5-leteket kapsz ott, mint itt.
Természetesen a szakszervíz a legegyszerűbb, csak azért ott eléggé lehúzós árak vannak. Azért regisztráltam ide, hátha a csillió ember közül itt járt már így valaki hasonló cipőben, hogy a vízhőfokmérő iszonyatgyorsan behazudja a 90 fokot, de valójában a saját diagnosztikája szerint is még 40 körül van csak.
Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)
Köszi!
A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
Ez ilyen, apámnak ugyanilyen van (ő az első tulaj), az is indokolatlanul korán bemondja az üzemmeleget 0 kilométeres kora óta. Sőt, a későbbiek is ilyenek. Ezzel ne tölts egy percet sem. A pontos hőmérsékleteket szerintem még sosem mérte ki senki. _________________ Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
Sziasztok! Ötleteket várok a következő problémára. 2009 1.6 ti-vct új vétel. Reggeli hideg motor elindít, szokásos csattogás 1 percig, majd halkul. Ezt állítólag a megnövekedett szelephézag okozza. De a víz hőfok mérő kb 1-2 perc alapjárat után elindul és beáll 90 fokra kb 20 mp alatt. Nyilván képtelenség. Infra hőmérővel néztük a víz cső hőmérsékletét közben, 40 fokot sem éri el mikor a mutató már 60tol kibillent. 90 foknál talán 45 fok a víz valójában. Néztem teszt üzemmódban a kijelzőn, ugyancsak 40 fok körül van a motor hőmérséklete, mikor a mutató már 90-et hazudik. Hőfok jeladót cseréltünk, semmi változás. A termosztát sajnos nyitott állapotban meg van ragadva, szóval rögtön megy a víz a nagykörre is, emiatt pláne nem tudna ilyen gyorsan bemelegedni. Bárkinek valami ötlet, tapasztalat? A termosztátot is cserélni fogjuk, csak a csavarok egyelőre nem mozdulnak, össze vannak rohadva a hengerfejjel...
Köszi előre is!
Ez ilyen, apámnak ugyanilyen van (ő az első tulaj), az is indokolatlanul korán bemondja az üzemmeleget 0 kilométeres kora óta. Sőt, a későbbiek is ilyenek. Ezzel ne tölts egy percet sem. A pontos hőmérsékleteket szerintem még sosem mérte ki senki.
Köszi szépen, akkor nem aggódom túl ezt, de a beragadt termosztátot mindenképp cserélem valahogyan.
Elküldve:
2020.09.02 06:20:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 3310 Hozzászólás témája: nem indul
Sziasztok, üdv mindenkinek,
volt már valakinek hasonló problémája?
Semmi probléma nincs az autóval, szombat este megállok vele, erre vasárnap reggel már nem indul. Amikor ráadtam a gyújtást, nem halottam a szokásos búgó hangot (benzinpumpa). Az önindító szépen forgat, de nem indul be a motor. Megnéztünk a biztosíték táblát, elvileg mindegyik ép volt, relé is kapcsol.
Ajánlották, hogy kocogtassam meg a benzinpumpát a hátsó ülés alatt, de néztük és nem elérhető helyen van.
Intéztem másnap trélert, hogy elvigyük szerelőhöz ... erre mikor megérkeztünk, már indult is. A saját lábán vittem haza.
Szerelőnél van jelenleg. Próbáltuk reprodukálni a problémát, de 5-6 alkalommal is indult.
A szerelő jelenleg nem találja, mi lehet a hiba oka, nem feltétlenül cserélne ki bizonyíték nélkül alkatrészeket.
De muszáj lenne megfogni a problémát, mert nem lenne vicces ha a feleségemet hagyja ott egyszer valahol a kétéves gyerekemmel együtt. :S
Valakinek volt hasonló tapasztalat , ill. megoldása?
Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)
Köszi!
A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.
Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék. _________________ Nyári: Conti SportContact 205/50 R17
Téli: Fulda Kristall Montero 3 195/60 R16
Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)
Köszi!
A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.
Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék.
Van egy 2009-es 2.0 136lóerős Tdci Focusom.
Egy olyan problémája lenne, hogy ODB2 csatira csatlakoztatva semmilyen berendezéssel nem kommunikál. Egyik modul (egység) sem elérhető a külső diagnosztizáló berendezéssel.
Az autó különben teljesen hibamentes. Normálisan megy, minden működik rajta, hibajelzés nincs.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? (Biztosíték? Valamilyen kábel/csati hibája?)
Köszi!
A kipróbált eszközök másik Focusszal kommunikálnak? Lehet, hogy pont olyanokat próbáltál, amelyik nem ismeri a Fordok által használt protokollt.
Igen, másik Forddal kommunikál az eszköz. (Meg az enyémmel is ment évekig). Szóval a kocsinál kellene keresni a gondot. Csak futnék egy kört, mielőtt valamilyen ECU specialistát keresnék.
Elküldve:
2020.09.18 06:20:52 Hozzászólás sorszáma a témában: 3314 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ford Focus 1.6 Ti-VCT 2008-as autónál a műszerfalon van az [i] ikon felett egy piros kör alakú visszajelző, amely az autó lezárása után villog, mintha riasztó lenne benne.
Namármost ez indítás után elkezdett folyamatosan világítani, ez jelent valamit?
Nem találtam leírást erre.
Elküldve:
2020.09.30 09:25:00 Hozzászólás sorszáma a témában: 3315 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Segítség kellene, mert szeretett fókám nem indul!
2010 évjárat Diesel, Titanium felszereltség, szabadkezes kulcs.
Kulcs az autóban, de se gyújtás, se indítás. Kiolvasni se tudom... Viszont ajtókat nyitja, zárja a kulcs, amiben elemet is cseréltem.
Úgy sem reagál, ha a segédkulcsot a kormányoszlopban a helyére teszem.
Akksi rendben, de másikkal is kipróbálva, biztik OK. Éjszakára akksi ki, reggel be, de így se reagál.
Van valakinek ötlete?!?!
Nagyon köszönöm a válaszokat!
Elküldve:
2020.10.01 09:58:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 3316 Hozzászólás témája:
cinke75 írta:
Sziasztok!
Segítség kellene, mert szeretett fókám nem indul!
2010 évjárat Diesel, Titanium felszereltség, szabadkezes kulcs.
Kulcs az autóban, de se gyújtás, se indítás. Kiolvasni se tudom... Viszont ajtókat nyitja, zárja a kulcs, amiben elemet is cseréltem.
Úgy sem reagál, ha a segédkulcsot a kormányoszlopban a helyére teszem.
Akksi rendben, de másikkal is kipróbálva, biztik OK. Éjszakára akksi ki, reggel be, de így se reagál.
Van valakinek ötlete?!?!
Nagyon köszönöm a válaszokat!
Segédkulcsot a helyére? Ez mit jelent? Nincs hizzá bicskakulcs + gyújtáskapcsoló a fedél mögött, amit le lehet pattintani? _________________ Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
Elküldve:
2020.10.02 22:16:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 3317 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Van egy 2005 évjáratú 1.6 benzines 100LE Focus MK 2 autóm HWDA motorkóddal. A napokban vettem észre, hogy indítózáskor a motor elindulása után egy pillanatra felvillan az ABS lámpa. Előtte gyújtásnál természetesen világít a többi visszajelzővel együtt. Amúgy semmilyen fék vagy ABS hibát nem tapasztalok check engine sem világít.
Szerintem eddig nem villant fel, vagy lehet hogy csak én voltam figyelmetlen.
Kérem ha valaki tud róla infót vagy hasonló autója van és megnézné, megköszönném ha megírná.
Elküldve:
2020.10.19 07:55:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 3318 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
2006-os Focusomban MK2 1.6 Tdci 1,2 fokozatban nem megy a belsőtér ventilátor! Ha jól tudom ilyenkor az ellenállás a száll el! Valaki megtudná mondani hol találom meg a ventilátor ellenállást??
Köszi!!!
Elküldve:
2020.11.04 06:24:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 3319 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ford Focus 1.6 tdci 90 LE 2005-ös, következő hibát produkálja. Indítás után, pár másodperc, néha perc, akár menet közben kigyullad minden visszajelző lámpa, mutatók leesnek, autó jár de nem reagál semmire (akár menet közben is!). Ha leállítom, és azonnal próbálom újraindítani, ugyanez a hibajelenség (lámpák égnek, mutatók le) nem indul, ha kiveszem a kulcsot, bezárom a kocsit, kinyitom, indítok és megy. Van amikor egymás után eljátssza ezt 3-4x,utána 2 hétig semmi. Két elektronikai "gurunál" is volt, nem találtak semmit. Műszerfal forrasztási hiba lehet szerintetek, így visszaolvasva mintha azt a hibajelenséget produkálná.
Kicsit para így járni vele, főleg hogy naoi szinten megyek 150 km-t, főleg autópályán...
Előre is köszi! Jocó
Elküldve:
2020.11.04 10:31:45 Hozzászólás sorszáma a témában: 3320 Hozzászólás témája:
debrejoco írta:
Sziasztok!
Ford Focus 1.6 tdci 90 LE 2005-ös, következő hibát produkálja. Indítás után, pár másodperc, néha perc, akár menet közben kigyullad minden visszajelző lámpa, mutatók leesnek, autó jár de nem reagál semmire (akár menet közben is!). Ha leállítom, és azonnal próbálom újraindítani, ugyanez a hibajelenség (lámpák égnek, mutatók le) nem indul, ha kiveszem a kulcsot, bezárom a kocsit, kinyitom, indítok és megy. Van amikor egymás után eljátssza ezt 3-4x,utána 2 hétig semmi. Két elektronikai "gurunál" is volt, nem találtak semmit. Műszerfal forrasztási hiba lehet szerintetek, így visszaolvasva mintha azt a hibajelenséget produkálná.
Kicsit para így járni vele, főleg hogy naoi szinten megyek 150 km-t, főleg autópályán...
Előre is köszi! Jocó
Elküldve:
2020.11.04 14:48:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 3321 Hozzászólás témája:
mugab írta:
debrejoco írta:
Sziasztok!
Ford Focus 1.6 tdci 90 LE 2005-ös, következő hibát produkálja. Indítás után, pár másodperc, néha perc, akár menet közben kigyullad minden visszajelző lámpa, mutatók leesnek, autó jár de nem reagál semmire (akár menet közben is!). Ha leállítom, és azonnal próbálom újraindítani, ugyanez a hibajelenség (lámpák égnek, mutatók le) nem indul, ha kiveszem a kulcsot, bezárom a kocsit, kinyitom, indítok és megy. Van amikor egymás után eljátssza ezt 3-4x,utána 2 hétig semmi. Két elektronikai "gurunál" is volt, nem találtak semmit. Műszerfal forrasztási hiba lehet szerintetek, így visszaolvasva mintha azt a hibajelenséget produkálná.
Kicsit para így járni vele, főleg hogy naoi szinten megyek 150 km-t, főleg autópályán...
Előre is köszi! Jocó
Szerintem te is tudod hogy az a hiba
Csakis azután gondoltam erre hogy rákerestem itt a topikban🙂
Elküldve:
2020.11.19 13:21:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 3322 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
Focus MK 2.5 Faceliftes kombinál találkozott már valaki olyannal, hogy az első utasoldali ajtót nem zárja a központi zár ? Az összes többi ajtót igen, de ezt az egyet nem. Ott lett gyanús, hogy a gyerekzár gombját (ami ugye a belső nyitókilincs mellett van) záráskor nem húzza be > mellesleg kézzel sem tudom benyomni, mert látszólag feszüsl és egyből kiugrik vissza nyitott állapotba. (csak ennél az egy ajtónál, a többi működik).
Tudtok olyan műhelyet Budapesten, ahol ezt meg tudják nézni / javítani és ha muszáj, cserélni ? Neten nem találok ilyet, csak zárnyitásos hirdetéseket. Szakszervízben sztem ezért horror költséget számolnak fel.
Illetve: a jobb hátsó tolatóradarom is meghibásodott (nem ciripel), ez gyári színrefújt változat. Ebből van jó utángyártott alternatíva?
Köszi előre is ! _________________ Powered By: DevilZone
Elküldve:
2020.11.20 21:28:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 3324 Hozzászólás témája:
Nem biztos - mindenesetre van egy autovillamossagis/karosszerias ismeros, megnézi szerdán a zárat. Lehet kábelszakadás, de lehet mechanikus beakadás is.
A tolatóradar tuti kuka, az beázás miatt van valószínűleg, valahol kontaktos. _________________ Powered By: DevilZone
Elküldve:
2020.11.28 20:00:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 3325 Hozzászólás témája:
Üdvözletem a tagságának! Ford focus mk2 1,6 Tdci 2005- nél izzításhibám van nehezen indul egy idő óta ! Csak akkor izzít ha a vízhőfokgomba le van húzva! Amit már próbáltunk:új vízhőfokgomba - új izzítórelé-új izzítógyertyák-biztosítékok ellenőrizve! Mi lehet a gond szerintetek? Köszönöm ha foglalkoztok vele!!!-3 nál sem izzított sajnos.... Őtlete valakinek esetleg?
Elküldve:
2020.12.26 12:29:06 Hozzászólás sorszáma a témában: 3326 Hozzászólás témája:
Sziasztok!Elektrohidraulikus szervóval kapcsolatban kérdeznék! Olyan problémám van hogy amikor már üzemmeleg az autó(kb 20-25km) után,és leállítom a motort,újraindításkor már nincs szervóm. Kiírja hogy szervó hiba,ami ha a motor már visszahült el is tűnik.Valakinek volt már hasonló problémálya?Szivárgást nem látok sehol,és a szervóolaj is tisztának tűnik.
Megköszönném ha valakinek volna tippje!
2006 Ford Focus cmax 2.0 Tdci
Elküldve:
2021.01.05 17:47:27 Hozzászólás sorszáma a témában: 3327 Hozzászólás témája:
Sziasztok
2009-es 1.6-os binzines focus-om van! A napokban kezdte el hogy indításkor nem csinál semmit, (nem is pörgeti az önindítót) majd 2. 3. próbálkozás után egyszer csak beindul. Viszont ilyenkor folyamatosan világít a kipörgésgátló, a piros felkiáltójel, és a motornak menet közben alig van ereje. Majd haleállítom és újra indítom, akkor utána magához tér, és minden helyreáll. Tud esetleg valaki tippet adni, hogy mi okozhatja ezt? Vagy, hogy autószerelőhöz, vagy autóvillamossági szerelőhöz fordúljak-e vele? Előre is köszi a segítséget!
Elküldve:
2021.01.05 18:07:32 Hozzászólás sorszáma a témában: 3328 Hozzászólás témája:
foldilorinc írta:
Sziasztok
2009-es 1.6-os binzines focus-om van! A napokban kezdte el hogy indításkor nem csinál semmit, (nem is pörgeti az önindítót) majd 2. 3. próbálkozás után egyszer csak beindul. Viszont ilyenkor folyamatosan világít a kipörgésgátló, a piros felkiáltójel, és a motornak menet közben alig van ereje. Majd haleállítom és újra indítom, akkor utána magához tér, és minden helyreáll. Tud esetleg valaki tippet adni, hogy mi okozhatja ezt? Vagy, hogy autószerelőhöz, vagy autóvillamossági szerelőhöz fordúljak-e vele? Előre is köszi a segítséget!
A régi alapok, az a gyújtáskapcsoló, bendixrelé, önindító motor lennének. Indításkor kéne hallgatózni, hogy kattan e valami, valamint elhalványodik e egy kicsit a műszerfal. Végső esetben lehet akár egy testvezeték lazulás is ami megbolondítja a rendszert...
Elküldve:
2021.01.05 18:46:46 Hozzászólás sorszáma a témában: 3329 Hozzászólás témája:
mugab írta:
foldilorinc írta:
Sziasztok
2009-es 1.6-os binzines focus-om van! A napokban kezdte el hogy indításkor nem csinál semmit, (nem is pörgeti az önindítót) majd 2. 3. próbálkozás után egyszer csak beindul. Viszont ilyenkor folyamatosan világít a kipörgésgátló, a piros felkiáltójel, és a motornak menet közben alig van ereje. Majd haleállítom és újra indítom, akkor utána magához tér, és minden helyreáll. Tud esetleg valaki tippet adni, hogy mi okozhatja ezt? Vagy, hogy autószerelőhöz, vagy autóvillamossági szerelőhöz fordúljak-e vele? Előre is köszi a segítséget!
A régi alapok, az a gyújtáskapcsoló, bendixrelé, önindító motor lennének. Indításkor kéne hallgatózni, hogy kattan e valami, valamint elhalványodik e egy kicsit a műszerfal. Végső esetben lehet akár egy testvezeték lazulás is ami megbolondítja a rendszert...
Indításkor nincs semmi apró hang. Viszont van olyan is, amikor menet közben ír ki hibát: "motorstörug", "reduzierte beschleunigung"
Elküldve:
2021.01.22 09:03:19 Hozzászólás sorszáma a témában: 3330 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
A következő hibával találkoztatok már?
Nincs helyzetjelző, rendszámvilágítás és belső világítás a kocsin, illetve az égve maradt fényszórót jelző bimbamolás is megszűnt. Tompított, refi, ködlámpa, féklámpa, stb, minden más maradt. Hibakódot nem találtam.
Biztosítékot bár még nem néztem, de mivel a rendszámvilágítás, a bal helyzetjelző és a jobb helyzetjelző külön biztosítékon van, ezt kizárnám.
Én világításkapcsolóra gondoltam, de ha valaki járt már hasonló cipőben, hátha okosabb, potyára nem szeretném kicserélni.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban