Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.04.18. 05:46:42 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: petres82
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 26150
Látogatók:
Vendégek: 135
Tagok: 0
Összesen: 135

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 47, 48, 49
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

49 / 49 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Whiteshark


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 26.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.05.04 21:48:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1441
 Hozzászólás témája: Hidegen nehezen idul..
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Valakinek biztos van tapasztalata nehezen induló Focus-al kapcsolatban.
Már nem tudom, hogy kihez forduljak, merre induljak mert folyton mellébeszélő szerelőkkel találkozom. Természetesen minden tiszteletem a hozzáértő pfofiké, de a környékemen egyre több a kókler.
Szóval egy 2.0 tdci dízel ról beszélünk ami hidegen nehezen indul. Hangsúlyozom, hogy csak hidegen, de akkor már-már csak gázadásra indul. Melegen minden ok.
Kíváncsi volnék, hogy ti mire gyanakodnátok. Lehet befecskendező vagy magasnyomású szivattyú hiba vagy lehet akár banáis aróság is?
Segítségeteket előre is köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25170


HozzászólásElküldve: 2020.05.05 05:31:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1442
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vizsgálták az izzítógyertyákat?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szebitibi


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.06.13 20:11:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1443
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Szintén segítséget szeretnék kérni. Ford focus 1.8 tdci nagynyomású szivattyú és porlasztó lett cserélve, de az autó még hideg indítóval sem indul, föl sem pörög töle rendesen, inkább megfogja a motort. Tolja a nagynyomású adagoló az üzemanyagot. Vezérlés ellenörizve. A csere előtt, ha nehezen is de beindult, alapjáraton szépen járt a motor, de terhelés alatt a vezérlő elektronika már hibára tiltott. A porlasztók bevizsgáltak, adagoló felújított.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lesliepool


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 15.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 14:39:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1444
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv az lenne a problémám hogy kulcs indításkor csak egy gyors kerregő daráló hangot ad ki valami a motor térből, persze nem indul, de a lámpák világítanak , műszerfal is világit rádió légkondi megy,az autó Ford focus ti vct 1,6 2010 gyártás, ha lenne valami ötlet mi a gond megköszönném!?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2020.10.18 20:05:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1445
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lesliepool írta:
Üdv az lenne a problémám hogy kulcs indításkor csak egy gyors kerregő daráló hangot ad ki valami a motor térből, persze nem indul, de a lámpák világítanak , műszerfal is világit rádió légkondi megy,az autó Ford focus ti vct 1,6 2010 gyártás, ha lenne valami ötlet mi a gond megköszönném!?


Van egy olyan önidítóhiba, amikor a az önindító forgása elindul, de a fogaskereke nem ugrik be a fogaskoszorúba és ezért nem forgatja meg a motort. Egy autóvillamossági szakember szét tudja szedni, megtisztítani megzsírozni, és valószínűleg újra jó lesz.

Vagy új bendix kell bele. Végső esetben új önindító.

Ha tényleg ez a hiba. Úgy lehet tesztelni, hogy önindítózás közben egy segítő ráüt az önindítóra. Egy faléccel vagy kalapáccsal. Ha erre beindul a motor, akkor biztosan ez volt a baj.

Ha szerelőhöz kell vinni az autót, akkor be lehet tolni vagy be lehet huzatni. Ha nincs más baja, be fog indulni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fokuszka91


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2021.02.14 02:51:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1446
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Segitseget szeretnek kerni. Anyam autojarol lenne szo: Ford Focus 1.4, evjarat 1999, 5 ajto.

A problema a kovetkezo: Nehezen indul, vagy egyaltalan.

Leiras: Rendszerint rovid varosi tavokra hasznalja, kb. 2-3 hete amikor az elso hidegek jottek vagy 2-3 napig nem hasznalta es a kovi alkalomkor nem indult: Elso probalkozasra az onindito nagyon gyengen tekert, masodik probara szinte semennyire. Kiszedtem az akksit feltoltottem, de ugyanaz a problema volt, nem indult. Megjegyzem az akksi pont 2 eves Energizer 54Ah 530A. Mivel az auto nem indult ezert az akksit elvittem egy ismeros autoszervizbe(nem oda ahonnan vettem), ahol leteszteltek es azt mondtak teljesen rendben van, es hogy szerintuk vagy az oninditoval lesz a problema, vagy a kabelekkel es, hogy probaljuk betolni az autot es elvinni hozzajuk es atnezik. Probaltam magamba betolni ugy hogy egyik ismerosom az autoba ult de nem sikerult. Vegul egy masik baratom jott segiteni, elobb ratette a tesztert a gepre (nem dobott hibauzenetet) azutan addig probalta inditani a gepet(gazpedalt oblogetve es az inditomotor szinte mar nem hallatszott), hogy vegul igy elindult. Ezutan elvittem a szervizbe, ahol az akksival voltam es otthagytam. Azt mondta az ismerosom aki a szervizvezeto, hogy az onindito hibas, bendix kuka es nem csinal rendes kontaktot sem. Mondta, hogy van a varosba olyan ceg, aki onindito felujitasaval foglalkozik, ha nem szeretnek ra sokat kolteni elvihetem oda vagy nez egy uj oninditot nekem. Vegul az uj mellett dontottem (ERA marka, Barditol). Beszereltek, mukodott is a gep egy ideig, tekert rendesen az onindito. Talan nem ugy mint elotte, kellett 1-2 masodperc mire elindult(elotte, ahogy a kulcsot elforgattam egybol indult, barmilyen hidegben). Gondoltam jol van, csak mukodjon. Aztan tegnapelott jott a -15 fok es mar szinte be sem gyul. Onindito tovabbra is teker, de nem kapja el. 7-8 masodperces probalkozasaim vannak, oblogetem a gazt, es masodjara vagy harmadjara indul el az auto:300-500-700-as fordulaton epul fel az inditas, mint a regi diesel autokon...(hozzateszem ez par oras allas utan, tehat ha jarok vele fel orat, leallitom, es elinditom, akkor elkapja 1-2 masodperc alatt).

Szeretnem meg a kovetkezoket hozzatenni:
1.)inditas elott, amikor izzit(ha lehet igy mondani) felugrik a fordulatszammero maximumra es a sebessegmero is, eddig ilyet nem tapasztaltam csak mikor 2 eve kuka volt az akksi es csereltem, azutan eltunt ez a jelenseg. Most igy volt az onindito csere elott, azutan amikor elhoztam az uj oninditoval, megszunt ez a jelenseg, egesz mostanaig, mikor bejottek a hidegek, ujra ezt csinalja... Esetleg valami leszivhatja az akksit? Radio azota ki van kapcsolva, kozponti zar van csak, semmi mast nem hasznalunk az autoban... csak a futest...
2.)szervizvezeto azt mondta a toltes is rendben van, kimertek
3.)az auto uj benzinpompat kapott 2019 decembereben, tehat en ezt is kizarnam
4.)2015 ota van az auto anyamnal, evi 5-8.000 km-ert megy vele. 2015-ben mielott megvettuk volt uj generator cserelve. Vasarlas utan vezerles/olaj/pipa/gyertyak voltak cserelve. Azota evenkent olajcsere(csere kozott ra kell tolteni 0.5-1.0litert) es egyebb appro bosszanto hibak+kopo alkatresz(komplet kipufogo rendszer gyere, bolcso csere stb...). Tehat lassan 6 eves gyertyak vannak benne, biztos megerne egy cseret, de nem tudom ha ez lenne-e a problema.

Szeretnem megkerdezni, hogy van otletek mi lehet a baja, vagy milyen uton lehetne elindulni? Annyira nem ertek hozza. Csak szeretnek tanacsot kerni, hogy kilehet nyomozni a hiba okat anelkul, hogy probakeppen elkezdenenk kulonbozo alkatreszeket vasarolni? Ne ertsetek felre, termeszetesen hajlando vagyok fizetni alkatreszekert es szakemberhez is fordulni(akar autovillamossagihoz is) csak nem szeretnek a veget nem ero szoporollerre felulni.

Koszi szepen a segitsegeteket!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fokuszka91


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2021.02.14 12:50:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1447
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mai inditas(elindult elso probalkozasra, de ilyen nehezen):

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 403


HozzászólásElküldve: 2021.02.14 16:54:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1448
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fokuszka91 írta:
Sziasztok.

Segitseget szeretnek kerni. Anyam autojarol lenne szo: Ford Focus 1.4, evjarat 1999, 5 ajto.

A problema a kovetkezo: Nehezen indul, vagy egyaltalan.

Leiras: Rendszerint rovid varosi tavokra hasznalja, kb. 2-3 hete amikor az elso hidegek jottek vagy 2-3 napig nem hasznalta es a kovi alkalomkor nem indult: Elso probalkozasra az onindito nagyon gyengen tekert, masodik probara szinte semennyire. Kiszedtem az akksit feltoltottem, de ugyanaz a problema volt, nem indult. Megjegyzem az akksi pont 2 eves Energizer 54Ah 530A. Mivel az auto nem indult ezert az akksit elvittem egy ismeros autoszervizbe(nem oda ahonnan vettem), ahol leteszteltek es azt mondtak teljesen rendben van, es hogy szerintuk vagy az oninditoval lesz a problema, vagy a kabelekkel es, hogy probaljuk betolni az autot es elvinni hozzajuk es atnezik. Probaltam magamba betolni ugy hogy egyik ismerosom az autoba ult de nem sikerult. Vegul egy masik baratom jott segiteni, elobb ratette a tesztert a gepre (nem dobott hibauzenetet) azutan addig probalta inditani a gepet(gazpedalt oblogetve es az inditomotor szinte mar nem hallatszott), hogy vegul igy elindult. Ezutan elvittem a szervizbe, ahol az akksival voltam es otthagytam. Azt mondta az ismerosom aki a szervizvezeto, hogy az onindito hibas, bendix kuka es nem csinal rendes kontaktot sem. Mondta, hogy van a varosba olyan ceg, aki onindito felujitasaval foglalkozik, ha nem szeretnek ra sokat kolteni elvihetem oda vagy nez egy uj oninditot nekem. Vegul az uj mellett dontottem (ERA marka, Barditol). Beszereltek, mukodott is a gep egy ideig, tekert rendesen az onindito. Talan nem ugy mint elotte, kellett 1-2 masodperc mire elindult(elotte, ahogy a kulcsot elforgattam egybol indult, barmilyen hidegben). Gondoltam jol van, csak mukodjon. Aztan tegnapelott jott a -15 fok es mar szinte be sem gyul. Onindito tovabbra is teker, de nem kapja el. 7-8 masodperces probalkozasaim vannak, oblogetem a gazt, es masodjara vagy harmadjara indul el az auto:300-500-700-as fordulaton epul fel az inditas, mint a regi diesel autokon...(hozzateszem ez par oras allas utan, tehat ha jarok vele fel orat, leallitom, es elinditom, akkor elkapja 1-2 masodperc alatt).

Szeretnem meg a kovetkezoket hozzatenni:
1.)inditas elott, amikor izzit(ha lehet igy mondani) felugrik a fordulatszammero maximumra es a sebessegmero is, eddig ilyet nem tapasztaltam csak mikor 2 eve kuka volt az akksi es csereltem, azutan eltunt ez a jelenseg. Most igy volt az onindito csere elott, azutan amikor elhoztam az uj oninditoval, megszunt ez a jelenseg, egesz mostanaig, mikor bejottek a hidegek, ujra ezt csinalja... Esetleg valami leszivhatja az akksit? Radio azota ki van kapcsolva, kozponti zar van csak, semmi mast nem hasznalunk az autoban... csak a futest...
2.)szervizvezeto azt mondta a toltes is rendben van, kimertek
3.)az auto uj benzinpompat kapott 2019 decembereben, tehat en ezt is kizarnam
4.)2015 ota van az auto anyamnal, evi 5-8.000 km-ert megy vele. 2015-ben mielott megvettuk volt uj generator cserelve. Vasarlas utan vezerles/olaj/pipa/gyertyak voltak cserelve. Azota evenkent olajcsere(csere kozott ra kell tolteni 0.5-1.0litert) es egyebb appro bosszanto hibak+kopo alkatresz(komplet kipufogo rendszer gyere, bolcso csere stb...). Tehat lassan 6 eves gyertyak vannak benne, biztos megerne egy cseret, de nem tudom ha ez lenne-e a problema.

Szeretnem megkerdezni, hogy van otletek mi lehet a baja, vagy milyen uton lehetne elindulni? Annyira nem ertek hozza. Csak szeretnek tanacsot kerni, hogy kilehet nyomozni a hiba okat anelkul, hogy probakeppen elkezdenenk kulonbozo alkatreszeket vasarolni? Ne ertsetek felre, termeszetesen hajlando vagyok fizetni alkatreszekert es szakemberhez is fordulni(akar autovillamossagihoz is) csak nem szeretnek a veget nem ero szoporollerre felulni.

Koszi szepen a segitsegeteket!
Addig is amíg jön valami guru, ha az egyes fókánál is intelligens töltés van akkor ez az akku nem jó a gépbe. Valamint ha a fényszóró felvillan itt is mint a 2-esnél akkor az az akkugyengeség jele.
Szerintem meg kéne próbálni másik akkuval, és lehet akkor kiderül, hogy az önindtó csere sem volt feltétlen szükséges...
(szerintem)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fokuszka91


Offline
Csatlakozott:
2021. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2021.02.15 19:13:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1449
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
fokuszka91 írta:
Sziasztok.

Segitseget szeretnek kerni. Anyam autojarol lenne szo: Ford Focus 1.4, evjarat 1999, 5 ajto.

A problema a kovetkezo: Nehezen indul, vagy egyaltalan.

Leiras: Rendszerint rovid varosi tavokra hasznalja, kb. 2-3 hete amikor az elso hidegek jottek vagy 2-3 napig nem hasznalta es a kovi alkalomkor nem indult: Elso probalkozasra az onindito nagyon gyengen tekert, masodik probara szinte semennyire. Kiszedtem az akksit feltoltottem, de ugyanaz a problema volt, nem indult. Megjegyzem az akksi pont 2 eves Energizer 54Ah 530A. Mivel az auto nem indult ezert az akksit elvittem egy ismeros autoszervizbe(nem oda ahonnan vettem), ahol leteszteltek es azt mondtak teljesen rendben van, es hogy szerintuk vagy az oninditoval lesz a problema, vagy a kabelekkel es, hogy probaljuk betolni az autot es elvinni hozzajuk es atnezik. Probaltam magamba betolni ugy hogy egyik ismerosom az autoba ult de nem sikerult. Vegul egy masik baratom jott segiteni, elobb ratette a tesztert a gepre (nem dobott hibauzenetet) azutan addig probalta inditani a gepet(gazpedalt oblogetve es az inditomotor szinte mar nem hallatszott), hogy vegul igy elindult. Ezutan elvittem a szervizbe, ahol az akksival voltam es otthagytam. Azt mondta az ismerosom aki a szervizvezeto, hogy az onindito hibas, bendix kuka es nem csinal rendes kontaktot sem. Mondta, hogy van a varosba olyan ceg, aki onindito felujitasaval foglalkozik, ha nem szeretnek ra sokat kolteni elvihetem oda vagy nez egy uj oninditot nekem. Vegul az uj mellett dontottem (ERA marka, Barditol). Beszereltek, mukodott is a gep egy ideig, tekert rendesen az onindito. Talan nem ugy mint elotte, kellett 1-2 masodperc mire elindult(elotte, ahogy a kulcsot elforgattam egybol indult, barmilyen hidegben). Gondoltam jol van, csak mukodjon. Aztan tegnapelott jott a -15 fok es mar szinte be sem gyul. Onindito tovabbra is teker, de nem kapja el. 7-8 masodperces probalkozasaim vannak, oblogetem a gazt, es masodjara vagy harmadjara indul el az auto:300-500-700-as fordulaton epul fel az inditas, mint a regi diesel autokon...(hozzateszem ez par oras allas utan, tehat ha jarok vele fel orat, leallitom, es elinditom, akkor elkapja 1-2 masodperc alatt).

Szeretnem meg a kovetkezoket hozzatenni:
1.)inditas elott, amikor izzit(ha lehet igy mondani) felugrik a fordulatszammero maximumra es a sebessegmero is, eddig ilyet nem tapasztaltam csak mikor 2 eve kuka volt az akksi es csereltem, azutan eltunt ez a jelenseg. Most igy volt az onindito csere elott, azutan amikor elhoztam az uj oninditoval, megszunt ez a jelenseg, egesz mostanaig, mikor bejottek a hidegek, ujra ezt csinalja... Esetleg valami leszivhatja az akksit? Radio azota ki van kapcsolva, kozponti zar van csak, semmi mast nem hasznalunk az autoban... csak a futest...
2.)szervizvezeto azt mondta a toltes is rendben van, kimertek
3.)az auto uj benzinpompat kapott 2019 decembereben, tehat en ezt is kizarnam
4.)2015 ota van az auto anyamnal, evi 5-8.000 km-ert megy vele. 2015-ben mielott megvettuk volt uj generator cserelve. Vasarlas utan vezerles/olaj/pipa/gyertyak voltak cserelve. Azota evenkent olajcsere(csere kozott ra kell tolteni 0.5-1.0litert) es egyebb appro bosszanto hibak+kopo alkatresz(komplet kipufogo rendszer gyere, bolcso csere stb...). Tehat lassan 6 eves gyertyak vannak benne, biztos megerne egy cseret, de nem tudom ha ez lenne-e a problema.

Szeretnem megkerdezni, hogy van otletek mi lehet a baja, vagy milyen uton lehetne elindulni? Annyira nem ertek hozza. Csak szeretnek tanacsot kerni, hogy kilehet nyomozni a hiba okat anelkul, hogy probakeppen elkezdenenk kulonbozo alkatreszeket vasarolni? Ne ertsetek felre, termeszetesen hajlando vagyok fizetni alkatreszekert es szakemberhez is fordulni(akar autovillamossagihoz is) csak nem szeretnek a veget nem ero szoporollerre felulni.

Koszi szepen a segitsegeteket!
Addig is amíg jön valami guru, ha az egyes fókánál is intelligens töltés van akkor ez az akku nem jó a gépbe. Valamint ha a fényszóró felvillan itt is mint a 2-esnél akkor az az akkugyengeség jele.
Szerintem meg kéne próbálni másik akkuval, és lehet akkor kiderül, hogy az önindtó csere sem volt feltétlen szükséges...
(szerintem)


Koszi a tippet. En teljesen hozza nem erto vagyok, de hogy lehet az, hogy az elmult ket evben ugyanez az akku hibatlanul mukodott?(annak ellenere, hogy lehetseges, hogy nem jo a gepbe). Mas: egy masik forumon azt irtak, hogy talan a testpontokkal van a gond, azt mondtak probaljam meg elobb a menetfenyt felkapcsolni majd azutan inditani az autot. Igy az inditasi ido lerovidult 2-3 masodpercre. Holnap megprobalom leszedni a legszuruhazat es az alatti testpontot megtisztitani. Irok majd a fejlemenyekrol, mert lehet kesobb masoknak is hasznara valik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 403


HozzászólásElküldve: 2021.02.16 17:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1450
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fokuszka91 írta:


Koszi a tippet. En teljesen hozza nem erto vagyok, de hogy lehet az, hogy az elmult ket evben ugyanez az akku hibatlanul mukodott?(annak ellenere, hogy lehetseges, hogy nem jo a gepbe). Mas: egy masik forumon azt irtak, hogy talan a testpontokkal van a gond, azt mondtak probaljam meg elobb a menetfenyt felkapcsolni majd azutan inditani az autot. Igy az inditasi ido lerovidult 2-3 masodpercre. Holnap megprobalom leszedni a legszuruhazat es az alatti testpontot megtisztitani. Irok majd a fejlemenyekrol, mert lehet kesobb masoknak is hasznara valik.
Az inteligens töltés miatt csak kalciumos akku való a gépbe, mivel magasabb feszültséggel is dolgozik ez a rendszer, amit a régebbi technológiával készült akkuk nem bírnak, és hamar tönkre mennek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nzsolt


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 01.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2021.02.17 09:27:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1451
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fokuszka91 írta:

Az inteligens töltés miatt csak kalciumos akku való a gépbe, mivel magasabb feszültséggel is dolgozik ez a rendszer, amit a régebbi technológiával készült akkuk nem bírnak, és hamar tönkre mennek.

Szerintem nem fontos a kálciumos, bár biztos többet bír.
De nekem a 2003-as 1.6 benzines focusba egyik legolcsóbb (electric power 55Ah) gondozásmentes akku is kibírt kb 5 és fél évet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 81

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.02.19 11:00:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1452
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nzsolt írta:

Szerintem nem fontos a kálciumos, bár biztos többet bír.
De nekem a 2003-as 1.6 benzines focusba egyik legolcsóbb (electric power 55Ah) gondozásmentes akku is kibírt kb 5 és fél évet.
Szia!
Ahogy néztem az ElectricPower elég régóta CA-CA Technológiát használ. Azaz Cálciumos!

oxy
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balat86


Offline
Csatlakozott:
2021. 03. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2021.03.01 15:30:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1453
 Hozzászólás témája: Gázadásra késve reagál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Van egy 2008-as 1.6-os benzines 101 LE, kombi 2es Focusom. Az a jelenség jött elő az utóbbi időben hogy gázadásra a motor nem pörög fel azonnal hanem csak fél-egy másodperc múlva, akármelyik sebességben, akármennyivel haladva. Ezen kívül picivel gyengébben húz az autó teljes gázadás alkalmával is. Szervízben teszt kört mentek vele, rádugták a gépre, semmit nem találtak. Biztos ami biztos, új gyertyákat rakattam bele, de ettől sem lett jobb.
Milyen további okokra gyanakodhatok?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kiralyzsoltbp


Offline
Csatlakozott:
2021. 03. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2021.03.21 11:39:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1454
 Hozzászólás témája: Kézi üzemanyag pumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Fóka, 1,6 TDCI, 66kW-os, 2006-os.
Hol találom a kézi üzemanyag pumpát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 47, 48, 49
Ugrás:   

49 / 49 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.30 másodperc