 |
Szerző
|
Üzenet |
Előző téma megtekintése
:: Következő téma megtekintése |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
astrojoe

Csatlakozott: 2016. 09. 10.
Hozzászólások: 24
|
Elküldve:
2018.04.22 19:52:37
Hozzászólás sorszáma a témában: 1021
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok!
Van egy 1999-es 1.8-as benzines kombim, nagyon jó kis autó. Milyen hibakód kiolvasót vegyek hozzá ha 20ezer forint a keret?
Előre is köszönöm! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2018.04.27 21:16:15
Hozzászólás sorszáma a témában: 1022
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
fiesta

Csatlakozott: 2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946
|
Elküldve:
2018.04.28 09:13:10
Hozzászólás sorszáma a témában: 1023
Hozzászólás témája: |
|
|
Ata62 írta: | Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
Az a tippem, hogy a leírtak alapján ezen a területen Te jutottál a fórumozók közül a legmesszebbre. Nem nagyon fog válasz jönni.
Viszont, ha ennyi mindent látsz, nem tudsz egy olyan értéket lehívni, hogy mikor hány százalékos gerjesztést kér a PCM a generátortól?
És a generátor mit jelent vissza?
És hogy viszonyul ez a pillanatnyi fordulatszámhoz és terheléshez.
Ezekből lehetne látni, hogy az intelligens töltés az alkotók szándéka szerint működik-e. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
lantika

Csatlakozott: 2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930
|
Elküldve:
2018.04.28 12:19:46
Hozzászólás sorszáma a témában: 1024
Hozzászólás témája: |
|
|
fiesta írta: | Ata62 írta: | Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
Az a tippem, hogy a leírtak alapján ezen a területen Te jutottál a fórumozók közül a legmesszebbre. Nem nagyon fog válasz jönni.
Viszont, ha ennyi mindent látsz, nem tudsz egy olyan értéket lehívni, hogy mikor hány százalékos gerjesztést kér a PCM a generátortól?
És a generátor mit jelent vissza?
És hogy viszonyul ez a pillanatnyi fordulatszámhoz és terheléshez.
Ezekből lehetne látni, hogy az intelligens töltés az alkotók szándéka szerint működik-e. |
A gond ott kezdödidik,hogy ELM chipböl V 1.4 az utolso hivatalos. Ami neked van az valami siläny kinai. Nincs ezzel baj,nekem is kinai van csak az enyem müködik. _________________ https://fordlanti.blogspot.com/ |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vagyokabajnok

Csatlakozott: 2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vagyokabajnok

Csatlakozott: 2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53
|
Elküldve:
2018.04.28 16:03:28
Hozzászólás sorszáma a témában: 1026
Hozzászólás témája: |
|
|
Szerintem az sem mindegy,hogy milyen chip-es. Ki hogy van vele,de nekem az FTDI-is jött be leginkább. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2018.04.28 20:26:39
Hozzászólás sorszáma a témában: 1027
Hozzászólás témája: |
|
|
lantika írta: | fiesta írta: | Ata62 írta: | Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
Az a tippem, hogy a leírtak alapján ezen a területen Te jutottál a fórumozók közül a legmesszebbre. Nem nagyon fog válasz jönni.
Viszont, ha ennyi mindent látsz, nem tudsz egy olyan értéket lehívni, hogy mikor hány százalékos gerjesztést kér a PCM a generátortól?
És a generátor mit jelent vissza?
És hogy viszonyul ez a pillanatnyi fordulatszámhoz és terheléshez.
Ezekből lehetne látni, hogy az intelligens töltés az alkotók szándéka szerint működik-e. |
Köszi az infót.Sajnos ennyire még nem merültem bele,csak mintha vacakolna a töltés(nem biztos)ezért akartam volna egy alaphelyzetbe(resetelés)állítást elvégezni.
A gond ott kezdödidik,hogy ELM chipböl V 1.4 az utolso hivatalos. Ami neked van az valami siläny kinai. Nincs ezzel baj,nekem is kinai van csak az enyem müködik. |
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2018.04.28 20:29:51
Hozzászólás sorszáma a témában: 1028
Hozzászólás témája: |
|
|
fiesta írta: | Ata62 írta: | Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
Az a tippem, hogy a leírtak alapján ezen a területen Te jutottál a fórumozók közül a legmesszebbre. Nem nagyon fog válasz jönni.
Viszont, ha ennyi mindent látsz, nem tudsz egy olyan értéket lehívni, hogy mikor hány százalékos gerjesztést kér a PCM a generátortól?
És a generátor mit jelent vissza?
És hogy viszonyul ez a pillanatnyi fordulatszámhoz és terheléshez.
Ezekből lehetne látni, hogy az intelligens töltés az alkotók szándéka szerint működik-e. |
Köszi az infót.Sajnos ennyire még nem merültem bele,csak mintha vacakolna a töltés(nem biztos)ezért akartam volna egy alaphelyzetbe(resetelés)állítást elvégezni |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2018.04.28 20:40:49
Hozzászólás sorszáma a témában: 1029
Hozzászólás témája: |
|
|
Ata62 írta: | lantika írta: | fiesta írta: | Ata62 írta: | Sziasztok!
ELM 327 (USB) Ver1.5a (ForsCan) HS/CAN-MS/CAN utólagos kapcsolóval,csatlakoztam 1,6 TDCI 2013-as kocsihoz,és pont azt nem látja(BCMii akkumulátor felügyeleti rendszer alaphelyzetbe állítása) amire szükségem lett volna.Sajnos nekem csak egy BCMii-modult lát az ELM(ebből 4-is van)az pedig karosszéria modul alaphelyzetbe állítása.Szerintetek mi lehet az oka?Előre is köszi. |
Az a tippem, hogy a leírtak alapján ezen a területen Te jutottál a fórumozók közül a legmesszebbre. Nem nagyon fog válasz jönni.
Viszont, ha ennyi mindent látsz, nem tudsz egy olyan értéket lehívni, hogy mikor hány százalékos gerjesztést kér a PCM a generátortól?
És a generátor mit jelent vissza?
És hogy viszonyul ez a pillanatnyi fordulatszámhoz és terheléshez.
Ezekből lehetne látni, hogy az intelligens töltés az alkotók szándéka szerint működik-e. |
Köszi az infót.Sajnos ennyire még nem merültem bele,csak mintha vacakolna a töltés(nem biztos)ezért akartam volna egy alaphelyzetbe(resetelés)állítást elvégezni.
A gond ott kezdödidik,hogy ELM chipböl V 1.4 az utolso hivatalos. Ami neked van az valami siläny kinai. Nincs ezzel baj,nekem is kinai van csak az enyem müködik. |
|
Működik az enyém is,csak a négy BCMii modulból lát 1-et,a többi nálam is bejön mind. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2018.04.28 20:42:13
Hozzászólás sorszáma a témában: 1030
Hozzászólás témája: |
|
|
Vagyokabajnok írta: | Szerintem az sem mindegy,hogy milyen chip-es. Ki hogy van vele,de nekem az FTDI-is jött be leginkább. |
OK,köszi. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
slyder81

Csatlakozott: 2015. 08. 02.
Hozzászólások: 31
|
Elküldve:
2018.07.16 06:55:26
Hozzászólás sorszáma a témában: 1032
Hozzászólás témája: |
|
|
Hali. Nem tudom benéz e még ide valaki. Csak azt szeretném kérdezni hogy elmconfig programot valinek sikerưlt mk1 fókával szóra bírni. Forscan müködi, de szeretnék kicsit babrálni a központi zárra. Vagy esetleg másik progi, amivel tudnák ilyesmit csinálni?
Estleg valaki nem tudja milyen hibát takar a p1709 hibakód? A lámpa nem jelez, csak a forscan írja. Velami soros szabályzó modul. De ha kell elküldöm a teljes szöveget, csak nem tudom fejből.
A biztonsági modull (ha jól értelmeztem központi zárnál) testzárlatot jelez. Ilyen hibát sikereült már valakinek elháritani? Az ajtóban kéne a csatlakozókat, és a vezetékeket megvizsgálni? Néha előfordul hogy lezár vagy kinyit minden ok nélkül.
A kábel amit vettem egy ftdi csippes kábeles kapcsolóval ellátott (HS/MS)szerkentyű. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
fiesta

Csatlakozott: 2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946
|
Elküldve:
2018.07.16 08:20:15
Hozzászólás sorszáma a témában: 1033
Hozzászólás témája: |
|
|
slyder81 írta: | ...Esetleg valaki nem tudja milyen hibát takar a p1709 hibakód? A lámpa nem jelez, csak a forscan írja. Velami soros szabályzó modul... |
P1709 - Park or Neutral Position Switch Out of Self-Test Range
Faulty Park or Neutral Position (PNP) or Clutch Pedal Position (CPP) switch
Ha nem automata váltós az autód, akkor kuplungpedálon a kapcsoló vagy az áramköre hibás. Lehet, hogy csak időszakos kontakthiba. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Lezli46

Csatlakozott: 2014. 07. 20.
Hozzászólások: 2
|
Elküldve:
2018.08.27 19:28:20
Hozzászólás sorszáma a témában: 1034
Hozzászólás témája: |
|
|
Focus.C-max.2003
Müszetfal LCD kijelzöben hogy lehet a külsö hõmérséklet kijelzést Fahrenheitröl., Celziuszra átállitani?? És hogy lehet az idöt beállitani.., mert azzal is hiába küzdök..,
Köszönöm. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Barna75

Csatlakozott: 2018. 09. 25.
Hozzászólások: 1
|
Elküldve:
2018.09.25 13:03:56
Hozzászólás sorszáma a témában: 1035
Hozzászólás témája: Rcm modul |
|
|
Sziasztok ! Kerdeznem a hozzaertöket, hogy miert nem tudom kitörölni ezt a hibakodot Forscannal (elm327).
ford code: u3000 - control module status: - previously set dtc - not present at time of request - malfunction indicator lamp is on for this dtc module: restraint control module
A legzsak lampa vilagit ! Mi lehet a baj ? A valaszokat elöre is köszönöm . |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zagergo

Csatlakozott: 2013. 03. 13.
Hozzászólások: 101
|
Elküldve:
2018.10.13 15:15:00
Hozzászólás sorszáma a témában: 1036
Hozzászólás témája: Re: Elektromos szervóhiba |
|
|
Szia!
Kiderült mi ez? Mi volt a megoldás?
barti írta: | C1956 -20 Kormányzás szöghelyzet érzékelő áramköri meghibásodás EPS hibakódot olvastam ki,és tényleg furcsa a kormányzás.Az lenne a kérdésem megtudom nézni valahol nem e kontaktus a hiba?Merre találom ezt szöghelyzet érzékelőt? |
_________________ Üdv.:
Geri |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zoger

Csatlakozott: 2008. 01. 29.
Hozzászólások: 17
|
Elküldve:
2018.11.21 09:24:35
Hozzászólás sorszáma a témában: 1037
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok!
Melyik kínai hibakód olvasót ajánljátok? Jó a bt-s vagy az usb-s az igazi?
TPMS-t szeretném kikapcsolni a kocsin. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
xtreme

Csatlakozott: 2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71
|
Elküldve:
2019.01.25 21:18:01
Hozzászólás sorszáma a témában: 1038
Hozzászólás témája: xenon |
|
|
Sziasztok.
Tudja valaki, hogy xenont mk1ben milyen hexa kódokkal lehet úgy programozni, hogy alaphelyzetben 0 állásnál NE kapcsoljon be. Anno így volt, de levették a GEM modult, és azóta gyújt már ahogy gyújtást kap a vezérlő. HCM-ben az 52-01, 52-02 mire kell átírni, hogy csak akkor kapcsoljon, amikor valóban bekapcsolod... Van hexa kód erre? Köszi |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
powertomi

Csatlakozott: 2012. 07. 19.
Hozzászólások: 3
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
powertomi

Csatlakozott: 2012. 07. 19.
Hozzászólások: 3
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Tamas625

Csatlakozott: 2019. 07. 08.
Hozzászólások: 3
|
Elküldve:
2019.09.26 14:15:15
Hozzászólás sorszáma a témában: 1041
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok,
Próbáltam 2004-es 2.0 benzines MK1 Focusomhoz az ELM327 hibakód olvasót, de nem működött. Tudtok ajánlani olyat ami megbízható?
Végigolvastam az elmúlt időszak leveleit, de nem találtam.
Köszönöm |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
powertomi

Csatlakozott: 2012. 07. 19.
Hozzászólások: 3
|
Elküldve:
2019.11.17 13:04:18
Hozzászólás sorszáma a témában: 1042
Hozzászólás témája: |
|
|
Nos én rendeltem Britanniából egy usb-s kütyüt, prímán muzsikál.
A tempomatot , meg a bezárást már bekapcsoltam vele.
adapterem
Simán megy 500k-val! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Shatterhand

Csatlakozott: 2012. 01. 14.
Hozzászólások: 169
|
Elküldve:
2019.11.18 16:09:57
Hozzászólás sorszáma a témában: 1043
Hozzászólás témája: |
|
|
powertomi írta: | Nos én rendeltem Britanniából egy usb-s kütyüt, prímán muzsikál.
A tempomatot , meg a bezárást már bekapcsoltam vele.
adapterem
Simán megy 500k-val! |
Szia,ugyan ilyen kütyüm van.Melyik programmal csináltad a tempomatot? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
lantika

Csatlakozott: 2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930
|
Elküldve:
2019.11.29 22:04:09
Hozzászólás sorszáma a témában: 1044
Hozzászólás témája: |
|
|
[quote="Shatterhand"][quote="powertomi"]Nos én rendeltem Britanniából egy usb-s kütyüt, prímán muzsikál.
A tempomatot , meg a bezárást már bekapcsoltam vele.
[url=https://www.ebay.co.uk/itm/181457166623?ul_noapp=true]adapterem[/url]
Simán megy 500k-val![/quote]
Szia,ugyan ilyen kütyüm van.Melyik programmal csináltad a tempomatot?[/quote]
Forscan esetleg focccus de inkäbb az elsö.
BCM
23: Cruise Control, ->"Cruise Control"
224: Adjustable Speed Limiter, -> "With ASL" _________________ https://fordlanti.blogspot.com/ |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Shatterhand

Csatlakozott: 2012. 01. 14.
Hozzászólások: 169
|
Elküldve:
2019.11.30 12:53:49
Hozzászólás sorszáma a témában: 1045
Hozzászólás témája: |
|
|
lantika írta: | Shatterhand írta: | powertomi írta: | Nos én rendeltem Britanniából egy usb-s kütyüt, prímán muzsikál.
A tempomatot , meg a bezárást már bekapcsoltam vele.
adapterem
Simán megy 500k-val! |
Szia,ugyan ilyen kütyüm van.Melyik programmal csináltad a tempomatot? |
Forscan esetleg focccus de inkäbb az elsö.
BCM
23: Cruise Control, ->"Cruise Control"
224: Adjustable Speed Limiter, -> "With ASL" |
Köszi,ezek szerint elég ezen a két helyen (23,224) pipálni/menteni és ennyi?Az jó akkor jóval egyszerűbb mint az ELMconfig. ami nálam valamiért nem is működik.
Üdv. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zsoltr

Csatlakozott: 2013. 09. 01.
Hozzászólások: 36
|
Elküldve:
2019.12.26 16:41:25
Hozzászólás sorszáma a témában: 1046
Hozzászólás témája: Forscan diagramm elemzés, lambda szondák és katalizátor állapota |
|
|
Sziasztok,
Egy kis diagnosztoka elemzésben szeretnék segítséget kérni. F2-es, benzines, 1.6-os 100 lovas fóka, sok-sok-sok km. Az alábbi képen látszik néhány adat, bemelegedett motornál, kb. egyenletes 2100-as fordulatszámnál. Azt szeretném kideríteni, hogy jól működnek-e még a lambdaszondáim, illetve a katalizátor.
Az O2S11 a kat előtti szonda az O2S12 az utáni. Ahogy látszik, az első szenzor max amplitudója kb. 0.1V és 0.7V között oszcillál, kb. 1 mp periódusidővel. A kat utáni szenzor 0.6V és 0.7V között hullámzik. Ebből nekem az jön le, hogy a kat kb. műxik, hisz a második szenzor nem követi le az elsőt, illetve kevés oxigént mutat (dús).
Amiben bizonytalan vagyok, hogy vajon az első szenzornak nem kellene-e felmennie 0.8V-0.9V körüli értékre maximumként. Ritkán látok 0.8-at meghaladó tüskéket, de a 0.7V körüli max a jellemző. Van egy másik mk1-es fókám, sokkal kevesebb km-rel, annál simán felmegy 0.9 fölé a max érték, sőt az a jellemző, illetve alapjáraton is szépen oszcillál az első, illetve kisímul a második lambda jele.
Csináltam mode 6 olvasást is (lásd lentebb), a "Time to Reach 30-60% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down" értéke nulla, ez be volt pirosítva. A "[Catalyst Bank 1]" a tartományon belül eléggé alacsony érték (0.110), jelentheti-e ez azt, hogy kezd meghalni?
Sajnos van egy kvázi folyamatos égéskimaradásom a 2-es hengernél, de csak indítás után kb. 2 percig, utána megszűnik, és nem generál MIL lámpát se, de azért idegesít. Valószínűleg injektor hiba, mert a gyújtás körnél már mindent lecsekkoltam, elvileg az jó.
A mode 6 ilyen paramétereket ad:
Idézet: | === Results ===
[Oxygen Sensor Bank 1 Sensor 1]
Rich to lean sensor threshold voltage (constant)
MID: 1
TID: 1
Value: 351.4 mV
Min: 351.4 mV
Max: 351.4 mV
Lean to Rich Sensor Threshold Voltage (constant)
MID: 1
TID: 2
Value: 507.5 mV
Min: 507.5 mV
Max: 507.5 mV
Low sensor voltage for switch time calculation (constant)
MID: 1
TID: 3
Value: 185.4 mV
Min: 0.0 mV
Max: 7995.3 mV
High sensor voltage for switch time calculation (constant)
MID: 1
TID: 4
Value: 619.8 mV
Min: 0.0 mV
Max: 7995.3 mV
Rich to lean sensor switch time (calculated)
MID: 1
TID: 5
Value: 80 ms
Min: 0 ms
Max: 550 ms
Lean to rich sensor switch time
MID: 1
TID: 6
Value: 50 ms
Min: 0 ms
Max: 370 ms
Time to Reach 30% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down
MID: 1
TID: 90
Value: 0.141 :1
Min: 0.000 :1
Max: 1.008 :1
Time to Reach 30-60% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down
MID: 1
TID: 91
Value: 0.125 :1
Min: 0.000 :1
Max: 1.008 :1
Time to Reach 60% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down
MID: 1
TID: 92
Value: 1230 ms
Min: 0 ms
Max: 25000 ms
Oxygen Concentration Error During Full Engine Load Condition
MID: 1
TID: 93
Value: 6980 ms
Min: 0 ms
Max: 12630 ms
[Oxygen Sensor Bank 1 Sensor 2]
Time to Reach 30% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down
MID: 2
TID: 90
Value: 0.016 :1
Min: 0.000 :1
Max: 1.004 :1
Time to Reach 30-60% Rise in Oxygen Concentration During Coast-down
MID: 2
TID: 91
Value: 0.0 mV
Min: 48.8 mV
Max: 7995.3 mV
[Catalyst Bank 1]
Diesel Oxidation Catalyst Exotherm Efficiency During Regeneration
MID: 21
TID: 90
Value: 0.110
Min: 0.000
Max: 0.756
[Oxygen Sensor Heater Bank 1 Sensor 1]
Heater Impedance
MID: 41
TID: 90
Value: 83 Ω
Min: 0 Ω
Max: 1700 Ω
[Oxygen Sensor Heater Bank 1 Sensor 2]
Heater Impedance
MID: 42
TID: 90
Value: 138 Ω
Min: 0 Ω
Max: 2500 Ω
=== |
 |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
dnorbert

Csatlakozott: 2021. 02. 22.
Hozzászólások: 1
|
Elküldve:
2021.02.22 19:43:31
Hozzászólás sorszáma a témában: 1047
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok ! Tudom nem Focus csak hátha valaki segítene benne .Segítségre lenne szükségen. 2007 Ford Fiesta 1.4 TDCI óracsoportja tönkre ment ( nem lehet klónozni az órát ,mert a chip is elszált ) az új óra már megvan. Az új órával szeretném megtanítani a kulcsot forscan programmal ( teljes verzió).A 2 db kulcs megvan az autóhoz.Az autó nem indul és nem szeretném trélerrel elvinni sehova. Esetleg tudna valaki segíteni benne? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
 |
|
 |