Üdv kedves márkatársak.
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy lépcsőshátú 99' es 2.0i / 16v ZETEC motorú családtagom amiben az 502000 km mellett az előző tulaj figyelmetlensége miatt a váltó szimering-nél elfojt az olaj és kenés nélkül futott kitudja meddig ami miatt már nem éri meg javíttatni ezért szeretném az új kuplung szettel együtt a váltót is cserélni , lehetőleg egy jó állapotúra.
A váltó MTX75 5 sebességes manuális.
Amennyiben van valakinek és megválna tőle kérem jelezze.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elküldve:
2018.09.19 18:47:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 452 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
2008as évjáratú 1.6 benzin kombihoz (74kW) kellene nekem középdob és hátsódob, osztrákok sója megtette a hatását.
Jó állapotú bontott és új is érdekelne.
Tud valaki segíteni?
Köszönöm!
Gábor
Elküldve:
2018.09.19 19:22:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 453 Hozzászólás témája:
dadis09 írta:
Sziasztok!
2008as évjáratú 1.6 benzin kombihoz (74kW) kellene nekem középdob és hátsódob, osztrákok sója megtette a hatását.
Jó állapotú bontott és új is érdekelne.
Tud valaki segíteni?
Köszönöm!
Gábor
Elküldve:
2018.11.10 19:56:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 454 Hozzászólás témája: Fedélzeti számítógép és központi zár
Sziasztok!
Szeretnék néhány dolgot a Focusunkhoz mert sajnos az idő vas foga őt se kímélte.
Bár pontosan nem tudom a hiba okát a fedélzeti számítógép nem reagál a bajuszkapcsolóra, néha jelzi a külső hőmérsékletet, néha azt írja ki hogy 0 MPG, néha hogy OFF, nem tudom életre kelteni, korábban legalább gyújtás ráadásával lehetett léptetni, tiszta agyrém volt az is.
Tehát a kérdés, hogy bajuszkapcsoló lehet-e a gond, vagy a kesztyűtartó mögötti alaplap vagy maga a kijelző? Erre szeretnék kérni segítséget és ha vannak akkor bontott alkatrész árakat.
Másik a központi zár, szintén nem megy egy ideje, de javasolták nekem a bal oldali mikrokapcsoló cseréjét, erre is kérnék árat, ha van bontott.
Elküldve:
2018.11.15 11:20:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 455 Hozzászólás témája: Re: Fedélzeti számítógép és központi zár
Szia! Hívj fel, van mindenem hozzá!
L_Szilard írta:
Sziasztok!
Szeretnék néhány dolgot a Focusunkhoz mert sajnos az idő vas foga őt se kímélte.
Bár pontosan nem tudom a hiba okát a fedélzeti számítógép nem reagál a bajuszkapcsolóra, néha jelzi a külső hőmérsékletet, néha azt írja ki hogy 0 MPG, néha hogy OFF, nem tudom életre kelteni, korábban legalább gyújtás ráadásával lehetett léptetni, tiszta agyrém volt az is.
Tehát a kérdés, hogy bajuszkapcsoló lehet-e a gond, vagy a kesztyűtartó mögötti alaplap vagy maga a kijelző? Erre szeretnék kérni segítséget és ha vannak akkor bontott alkatrész árakat.
Másik a központi zár, szintén nem megy egy ideje, de javasolták nekem a bal oldali mikrokapcsoló cseréjét, erre is kérnék árat, ha van bontott.
Elküldve:
2019.06.04 13:49:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 456 Hozzászólás témája:
Üdv.!
Remélem nézi valaki ezt a részt hátha kapok segíséget. Egy 2004-es faceliftes sedan focusom van aminek nemrég összetörték a hátulját, így most hátsó lökhárító-héjat keresek. Gyári van a cromaxnál 70ezerért, utángyártottat faceliftesbe sehol sem láttam, bontva is egyedül Tatabányán. Szentendrén lakom, ha valaki tud valami alternatívát elérhető távolságban légyszi jelezze.
Köszönet.
Elküldve:
2020.06.23 17:06:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 460 Hozzászólás témája: Hátsó híd
Sziasztok!
A párom kocsiját kicsit megette az idő.
Hátsó hidat kellene cserélnem. Az autó egy 2005-ös focus c-max.
Úgy tudom, hogy jó hozzá a 3-as focus-é is.
Van esetleg valakinek egy jó állapotú bontott? (ha lehet akkor olyan amivel nem kell pluszba dolgozni)
Üdv.: Vincze Csaba
Elküldve:
2020.08.31 21:38:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 465 Hozzászólás témája:
Udvozlet Minindenkinek
Szeretnek velemenyt kapni a kovetkezo temaban:A kocsi 2004 Focus Fresh turbo diesel 184000 km futott 5 eve hajtom.
153000 km-nel vezermu ,vizpumpa stb.csere rendszeresen szervizelt.Jo minosegi olaj(Castro)semmi panasz,nagyon megvoltam vele elegedve-eddig.Autopalyan mentem 120 -130 kozott,klima ment,motor rendesen mukodott,egyszerre fekete fust,
motor gyengult ,sikerult kihuznom a palyarol,felrealtam,nehezen,
ero, nem volt,de a motor irtozatosan porgott,probaltam leallitani kulccsal,semmi ,en pancser ,lekotottem a sarukat de akkor mar valoszinuleg onrobbanas miatt a mototr tovabb futott majd egyszerre leallt.Soha nem volt diesel kocsim (nem is lesz)turborol semmit nem tudtam.Szerelohoz kerult a jargany,
turbo javitas ,meg hasonlok,(sok penz) a kocsi motorhibas mondjak a nagytudasuak ,elindul de nehezen a befecskendozok
kozul 2 pocsek,a masik 2 eppen hogy mukodik.Tehat vagy tovabb kiserletezek a javitasokkal vagy jobban jarok ha uj verda utan nezek.Erdemes ezzel meg foglalkozni?Szeretem a Focust,szerintem kivalo kocsi (valoszinuleg a kovetkezo is ez lesz-de benzines)
de erdemes e meg vele foglakozni?Minden hozzaerto velemenyt koszonok
Cibulo
Elküldve:
2020.09.02 11:54:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 466 Hozzászólás témája:
cibulo írta:
Udvozlet Minindenkinek
Szeretnek velemenyt kapni a kovetkezo temaban:A kocsi 2004 Focus Fresh turbo diesel 184000 km futott 5 eve hajtom.
153000 km-nel vezermu ,vizpumpa stb.csere rendszeresen szervizelt.Jo minosegi olaj(Castro)semmi panasz,nagyon megvoltam vele elegedve-eddig.Autopalyan mentem 120 -130 kozott,klima ment,motor rendesen mukodott,egyszerre fekete fust,
motor gyengult ,sikerult kihuznom a palyarol,felrealtam,nehezen,
ero, nem volt,de a motor irtozatosan porgott,probaltam leallitani kulccsal,semmi ,en pancser ,lekotottem a sarukat de akkor mar valoszinuleg onrobbanas miatt a mototr tovabb futott majd egyszerre leallt.Soha nem volt diesel kocsim (nem is lesz)turborol semmit nem tudtam.Szerelohoz kerult a jargany,
turbo javitas ,meg hasonlok,(sok penz) a kocsi motorhibas mondjak a nagytudasuak ,elindul de nehezen a befecskendozok
kozul 2 pocsek,a masik 2 eppen hogy mukodik.Tehat vagy tovabb kiserletezek a javitasokkal vagy jobban jarok ha uj verda utan nezek.Erdemes ezzel meg foglalkozni?Szeretem a Focust,szerintem kivalo kocsi (valoszinuleg a kovetkezo is ez lesz-de benzines)
de erdemes e meg vele foglakozni?Minden hozzaerto velemenyt koszonok
Cibulo
Ez már csak eső után köpönyeg, de ilyenkor le kell fullasztani (erős fékezéssel, fokozatban, kuplungot felengedve tartva).
Ennyi alapján olyan motorkárod van, ami gazdaságosan biztosan nem javítható. Motorcsere? Mondjuk amelyik szerelő ezután turbojavítással kezd, ahhoz ne vidd többet. _________________ Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
Elküldve:
2020.09.12 11:52:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 468 Hozzászólás témája: Ford Focus MK1 2002-es 1.8 16V Zetec GHIA 5 ajtós ezüst
Sziasztok!
Van egy ilyen Ford Focusom, üzembentartója én vagyok, forgalmi nevemen, törzskártyával együtt fiókban.
Nem használom pár hete, mert vettem egy másik autót, viszont sikeresen elhagytam az egyetlen kulcsát.
Mit gondoltok, hogy lehetne megoldani ezt a kérdést?
El akarom adni az autót, akár olyan vevőnek aki rendbe akarja rakni, vagy alkatrésznek használná, a motorja igényel némi karbantartás jellegű törödőst de nagyon jó.
A külső küszöbök rozsdásodnak 2021.01.26-ig van rajta vizsga
Elküldve:
2020.09.13 20:56:32 Hozzászólás sorszáma a témában: 469 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus MK1 2002-es 1.8 16V Zetec GHIA 5 ajtós ezüst
p33ty írta:
... elhagytam az egyetlen kulcsát.
...El akarom adni az autót, akár olyan vevőnek aki rendbe akarja rakni, vagy alkatrésznek használná,....
Több megoldás is szóba jöhet:
1. Ha megvan a kulcs kódja, akkor lehetne gyártatni egy kulcsot és szakszervizben átállítatni az immobilizert. A kulcskód egy kis fémlapocskán van. T betű és hat számjegy. De ez nyilván a csodák kategoriájába tartozna.
2. Szakszervizben az alvázszám alapján lekérdezik a kulcskódot és jó drágán újragyártják és az autóhoz aktiválják a kulcsot.
3. Bontóban veszel egy teljes zárkészletet kulcsokkal és beszerelteted. Szervízben átállíttatod az immo-t. De a vevő nem biztos, hogy el fogja ismerni ezt a többletmunkát és költséget.
4. Finoman kifeszíted az ajtó felső sarkát. Az autoklubbosok egy felfújható párnát szoktak erre használni. Vagy lehet faékekkel és csavarhúzóval próbálkozni. Közben puha alátéttel óvni kell a fényezést. Utána egy megfelelően meghajlított dróttal megpiszkálod a belső kilincset. Lefúrod a gyujtáskapcsolót, kiiktatod a kormányzárat. Az imobilizert szervízben deaktiváltatod (ki kell törölni az összes kulcsot). A zárcserét oldja meg a vevő.
5. Kinyitod a fenti módon. Kiszereled az egyik zárat. Elviszed egy Ford specialista kulcsoshoz, aki szétszedi és így megtudja a kulcskódot. Innentől 1.
6. Vagy csak kinyitod a fenti módon és a vevő vigye el traileren.
Elküldve:
2021.02.22 21:21:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 473 Hozzászólás témája:
cibulo írta:
Udvozlet Minindenkinek
Szeretnek velemenyt kapni a kovetkezo temaban:A kocsi 2004 Focus Fresh turbo diesel 184000 km futott 5 eve hajtom..,.
Cibulo
Szia!
Az enyém is ez a típus, csak 100ezerrel több van benne. Ami nem jelent semmit, csak kiindulási alap. Van egy leállítószelep a motor tetején balról az első, lehet csak az romlott el. Nem jellemző erre a motorra az öngyilkisság. Ilyenkor olaj kerül az égéstérbe és kiéghet a cucc. A bontók tele vannak ilyen motorokkal ( nem azért mert kiégtek ) _________________
1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
Legutóbb tiano szerkesztette (2021.02.23 16:00:05), összesen 1 alkalommal
Ha egy 2000. augusztus előtti Ford Focus esetében felmerül, hogy a ventilátormotor vagy a ventilátorszabályzó kapcsoló nem működik és érezhetően égett műanyag szag jelentkezik, annak lehetséges oka a ventilátor kezelőkapcsolóján lévő csatlakozó rossz elektromos érintkezése. A hiba megszüntetéséhez módosított kezelőkapcsolót és új csatlakozót kell beszerelni. Ehhez a következő lépéseket végezzük el:
– kiszereljük a rádiót (ügyeljünk a kódra),
– kiszereljük a fűtés/klímaberendezés kezelőelemének takarólapját (4 csavar),
– kiszereljük a ventilátormotor kezelőkapcsolóját és újat szerelünk be,
– a kábelköteget kb. 40 milliméterrel a sérült csatlakozó mögött levágjuk a kezelőkapcsolóról,
– az új csatlakozót forrasztott/saruzott kábelkötés segítségével összekötjük a kábelköteggel (a kábelek színére ügyeljünk).
A szerkezeti elemeket visszaszereljük, a rádiót visszatesszük és kódoljuk." _________________
1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban