Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.11.28. 15:15:05 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Dumbo
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 26324
Látogatók:
Vendégek: 457
Tagok: 2
Összesen: 459

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: Laszlo71

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  dave1123


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 31.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2009.09.28 15:12:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
dave1123 írta:
Sziasztok!

V.ki meg tudja nekem mondani hogy a belső fűtés miért muzsikál ilyen gyatrán???Nincs baja se a ventillátornak se a klímának de a belső keringetés nélkül az autószerelőm szerint is gyengén fújja a levegőt,a belső keringetést meg nem nagyon használom mert hamar felmelegszik bent a levegő,hidegben meg durván párásodik a szélvédő.Úgy hallottam gyárilag szűk a cső amin a levegőt nyomja.Lehet attól?
Valószínűleg koszos a pollenszűrőd. Mikor cseréltetted utoljára? Wink


A pollenszűrőm is új,mint majdnem minden.És az a cső amit hallottam az hülyeség lehet?Megnézném milyen de sajna Ford-ból még amatőr vagyok,és nem'tom hol kell. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2009.09.28 17:40:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

dave1123 írta:

A pollenszűrőm is új,mint majdnem minden.És az a cső amit hallottam az hülyeség lehet?Megnézném milyen de sajna Ford-ból még amatőr vagyok,és nem'tom hol kell. Sad


A cső téma az blődség Laughing mással lesz ott a baj.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dave1123


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 31.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2009.09.28 17:51:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
dave1123 írta:

A pollenszűrőm is új,mint majdnem minden.És az a cső amit hallottam az hülyeség lehet?Megnézném milyen de sajna Ford-ból még amatőr vagyok,és nem'tom hol kell. Sad


A cső téma az blődség Laughing mással lesz ott a baj.
Ok! köszönöm.Ennek még utána járok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dave1123


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 31.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2009.09.28 17:53:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nincs valakinek a kormányra és a váltóhoz díszléc,óccsón?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dobozos


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 22.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2009.10.01 08:55:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

dave1123 írta:
CsP írta:
blueboy írta:
dobozos írta:
Sziasztok! Nincs időm végigolvasni az összes régi hsz-t, így lehet, hogy butaságot fogok kérdezni.
2,5 éves 1.6 TI-VCT-m van. Igen meg vagyok vele elégedve fogyasztásilag. /Budapest-Balaton este, éjjel a régi hetesen 9-szer oda- vissza 3 személlyel max.110 km/h sebességgel 5,6 liter-es átlag./
Ennek ellenére egy magát autós gurunak tartó ismerős szerint még jobb lehetne (?) ha jobban megválasztanám a benzint. Bizonyos kutakra, adalékos vagy magasabb oktánszámra gondolt a spécibb motor miatt. Van valakinek valós /több tankolás után/ tapasztala ezzel kapcsolatban ?


Szia!

Nekem sima 1.6-os 100LE-s a C-Max-om. Szerintem az 5.6-os átlag nagyon jó... Én Prágából jöttem haza 2 személlyel némi csomaggal autópályán ragasztott 120km/h-s tempomatos sebességgel. Így nekem 7.2-es átlag jött ki amivel elégedett is vagyok. Szóval ehhez képest az 5.6 tök jó. Korábban voltak olyan gondjaim, hogy félmelegen nem/nehezen akart indulni. Erre a klubtársak azt tanácsolták próbáljam ki az OMV-t. Azóta kizárólag ott tankolok és gyakorlatilag minimálisra is csökkent a jelenség. Tehát szerintem számít a benzin, de fogyasztásilag ne várjál csodákat attól, hogy máshol tankolsz (max. pár tized liter csökkenés). De én baromi boldog lennék 5.6-tal.

Egyszer próbáltam egy tanknyi OMV 100-as benzint, de nem tapasztaltam óriási különbséget.


Az átlag ül, a mostanimmal (vct) 5,7 volt a legjobb 100km-en, az előző sima 1,6-sal 5,5 liter. Ennél kevesebb nem hinném hogy lesz.
Blueboyhoz hasonlóan én is OMV-zek (mezei 95), egyéb kutakon való tankolásokról az előző maxomnál leszoktam, a gyakori torpanások és az ezt követő folytószelepház tisztítások miatt.


Ez durva!Csak kapkodom a fejem!Nincs meg régóta a max-om de 8 alá nem nagyon ment.Ennyire kenem neki?Az enyém(1.6VCT) 2500-3500 fordulaton kezd dolgozni.Ez normális?




Ok, az az 5,6-os átlag tényleg csak 90-es átlagnál jön ki, megállás nélkül, ezért is írtam, hogy max 110-el. De ki lehet hozni belőle.
A fordulatszámmérőt én már nemigen nézem, de például előző offosokhoz képest simán benyeli, hogy körforgalomnál 25-35-re lelassulva visszakapcsolás nélkül simán 5-ösben "gyorsulok" vissza az utazótempóra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dobozos


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 22.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2009.10.05 07:53:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most szombaton délelőtt, araszolós, csúcsforgalomban Bp. XIX.-ből Üllői út, Hungária körúton át az M-3-ason vidékre, majd este már kényelmesen visszafelé, összesen kb. 200 km., két felnőtt, egy gyerek, csomagok, autópályán 95-105-ös utazósebességgel (tele volt az autópálya + lezárások, sáveltolások oda vissza, a gyerek aludt, így direkt rá is játszottam a fogyasztásra) 5.0-ás fogyasztás ! Ez azért tényleg nagyon ritkán jön így össze.
HA "nagyon" gyorsan megyek, összejöhet a duplája is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szabir


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2011.03.12 09:45:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Régóta olvaslak benneteket, de most írok először (remélem jó helyre). Nemrég vettem egy C-max Trend Plus-t az 1.6 Ti-VCT motorral. Vásárlás után tűnt csak föl, hogy amikor beindítom a motort minden visszajelző lámpa kialszik a műszerfalon az indítás pillanatában, viszont utána rögtön kigyullad az olajnyomás visszajelzője kb. egy másodpercre, majd újra kialszik és nem is jön újra a jelzés, csak a következő indításkor. Teljesen mindegy, hogy -4 fokban indítok, vagy szinte üzemmeleg motornál, a jelenség ugyanaz. Előtte egyik autóm sem produkált ilyet, pontosabban mindegyik az olajszűrő és motorolaj cseréje utáni első indításkor.
Kérdezném a többi 1,6 Ti-VCT tulajtól (is), hogy ez normális, ha nem mit javasoltok?
Egyébként nagyon meg vagyok elégedve az autóval.
Nálam a bő hatszáz kilométer alatt (rövid utakon) az elmúlt két hétben a computer szerint 7,1 -es átlagot produkált, inkább kíméletes üzemmódban.
Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi71


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 16.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2011.07.31 08:44:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szabir írta:
Sziasztok!

Régóta olvaslak benneteket, de most írok először (remélem jó helyre). Nemrég vettem egy C-max Trend Plus-t az 1.6 Ti-VCT motorral. Vásárlás után tűnt csak föl, hogy amikor beindítom a motort minden visszajelző lámpa kialszik a műszerfalon az indítás pillanatában, viszont utána rögtön kigyullad az olajnyomás visszajelzője kb. egy másodpercre, majd újra kialszik és nem is jön újra a jelzés, csak a következő indításkor. Teljesen mindegy, hogy -4 fokban indítok, vagy szinte üzemmeleg motornál, a jelenség ugyanaz. Előtte egyik autóm sem produkált ilyet, pontosabban mindegyik az olajszűrő és motorolaj cseréje utáni első indításkor.
Kérdezném a többi 1,6 Ti-VCT tulajtól (is), hogy ez normális, ha nem mit javasoltok?
Egyébként nagyon meg vagyok elégedve az autóval.
Nálam a bő hatszáz kilométer alatt (rövid utakon) az elmúlt két hétben a computer szerint 7,1 -es átlagot produkált, inkább kíméletes üzemmódban.
Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm!


Szia az enyém is ugyanazt csinálja,a fogyasztás is átlagos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mate01


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 17.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2012.09.11 15:06:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

május végi gyártású cmax-om van 1.6 vct benzinmotorral. Szinte az átvétel óta előfordul, hogy amikor indulásnál kettesbe váltok és finoman gyorsítok, megtorpan az autó, ugrik egyet és hallok egy halkabb-hangosabb pattanó-durranó hangot, mintha egy gumikábelt megpendítenék. Néha kifejezetten ijesztő, vajon mitől lehet? Mol 95ös benzint tankolok, lehet, hogy nem tudja begyújtani a keveréket az egyik hengerben? Szívesen megnézném ilyenkor a kipufogót, hátha jön belőle füst, de nem tudom fixen előidézni. Ezért a szerviznek sem szóltam, tuti elhajtanak. Tankoljak valami komolyabb naftát, hátha az a baja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14354


HozzászólásElküldve: 2012.09.12 17:13:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 190
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mate01 írta:
Sziasztok,

május végi gyártású cmax-om van 1.6 vct benzinmotorral. Szinte az átvétel óta előfordul, hogy amikor indulásnál kettesbe váltok és finoman gyorsítok, megtorpan az autó, ugrik egyet és hallok egy halkabb-hangosabb pattanó-durranó hangot, mintha egy gumikábelt megpendítenék. Néha kifejezetten ijesztő, vajon mitől lehet? Mol 95ös benzint tankolok, lehet, hogy nem tudja begyújtani a keveréket az egyik hengerben? Szívesen megnézném ilyenkor a kipufogót, hátha jön belőle füst, de nem tudom fixen előidézni. Ezért a szerviznek sem szóltam, tuti elhajtanak. Tankoljak valami komolyabb naftát, hátha az a baja?
Mivel (bőven) garanciális az autód ezért szerintem irány a márkaszerviz. Magyarázd el nekik mi a gondod, ki kell hogy találják a megoldást.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2012.09.12 17:15:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mate01 írta:
Sziasztok,

május végi gyártású cmax-om van 1.6 vct benzinmotorral. Szinte az átvétel óta előfordul, hogy amikor indulásnál kettesbe váltok és finoman gyorsítok, megtorpan az autó, ugrik egyet és hallok egy halkabb-hangosabb pattanó-durranó hangot, mintha egy gumikábelt megpendítenék. Néha kifejezetten ijesztő, vajon mitől lehet? Mol 95ös benzint tankolok, lehet, hogy nem tudja begyújtani a keveréket az egyik hengerben? Szívesen megnézném ilyenkor a kipufogót, hátha jön belőle füst, de nem tudom fixen előidézni. Ezért a szerviznek sem szóltam, tuti elhajtanak. Tankoljak valami komolyabb naftát, hátha az a baja?

Szintén hasonló a tapasztalat nem mindig csinálja, úgy vettem észre a légkondi indítása és gyorsítás együttes állásakor jön a megtorpanás nekem hang nincs.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 10:40:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

azt honnan lehet tudni, hogy egy 2003-as 1,6-os benzines VCT vagy Duratec?
a zetec= duratec?
Bocs,de összekeverednek bennem ezek.Ha lenne szíves valaki összefoglalná a különbségeket, nagyon megköszönöm előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6110

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 11:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
azt honnan lehet tudni, hogy egy 2003-as 1,6-os benzines VCT vagy Duratec?
a zetec= duratec?
Bocs,de összekeverednek bennem ezek.Ha lenne szíves valaki összefoglalná a különbségeket, nagyon megköszönöm előre is.

Nem igazán értem a kérdést.
Az 1.6-os Ti-VCT az 115 lovas, és a független szelepvezérlést jelenti a jelölés. Duratec vagy Zetec lehet a motor típusa, ami nem azonos. Az említett 1.6 Ti-VCT az Duratec motor. Korábban, még a Focus 1 idejében és korábban Zetec motorok voltak, most már Duratec és egyéb motorok vannak.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 12:25:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
fede94 írta:
azt honnan lehet tudni, hogy egy 2003-as 1,6-os benzines VCT vagy Duratec?
a zetec= duratec?
Bocs,de összekeverednek bennem ezek.Ha lenne szíves valaki összefoglalná a különbségeket, nagyon megköszönöm előre is.

Nem igazán értem a kérdést.
Az 1.6-os Ti-VCT az 115 lovas, és a független szelepvezérlést jelenti a jelölés. Duratec vagy Zetec lehet a motor típusa, ami nem azonos. Az említett 1.6 Ti-VCT az Duratec motor. Korábban, még a Focus 1 idejében és korábban Zetec motorok voltak, most már Duratec és egyéb motorok vannak.

Ez egyébként egy marketing fogás is. Mikor megújúlt a Fóka 2005-re, úgy lett teljes a dolog, hogy új motort kapott új névvel. Ekkor lett a Zetec-SE-ből Duratec-Sigma. A Sigma motorcsaládból jön mindkettő Focus motor. Az alapjai is ugyanazok. Könnyűfém (Al ötvözet) motorblokk és hengerfej, DOHC vezérlés, fekete műanyag szelepfedél (első szériában magnézium volt) és szívósor. A szívósor ráadásul elöl van, nem úgy mint korábban, vagy más márkáknál. Yamaha-Ford közös fejlesztés. Ugyanakkor a Zetec-SE nem keverendő össze a korábbi Zetec-kel, amiket az Escortokba, Mondeokba raktak. Egy csavarjuk sem egyezik.
Kérdésre a válasz pedig: 2003-as 1.4 és 1.6-os Focusokba Zetec-SE motort raktak.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6110

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 12:31:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala75 írta:
Kérdésre a válasz pedig: 2003-as 1.4 és 1.6-os Focusokba Zetec-SE motort raktak.

Ez így van, csak ezt itt a C-Max 1.6 VCT topic, azokban pedig nem volt Zetec motor legjobb tudomásom szerint. Smile
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 12:50:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
Bala75 írta:
Kérdésre a válasz pedig: 2003-as 1.4 és 1.6-os Focusokba Zetec-SE motort raktak.

Ez így van, csak ezt itt a C-Max 1.6 VCT topic, azokban pedig nem volt Zetec motor legjobb tudomásom szerint. Smile

Jogos. Kicsit elkalandoztam. Rolling Eyes
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 13:12:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

köszönöm a válaszokat.
a kezelési útmutatóban az "1,6 l duratec 16 V" adatai vonatkoznak tehát a 2003-as 1,6-os 100 lovas motorra.
jól értem ugye?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6110

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.21 13:30:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
köszönöm a válaszokat.
a kezelési útmutatóban az "1,6 l duratec 16 V" adatai vonatkoznak tehát a 2003-as 1,6-os 100 lovas motorra.
jól értem ugye?

Igen, jól érted, amennyiben C-Maxról van szó. Smile
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.07.09 16:09:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 199
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1,6 Vct-kben van kettős tömegű lendkerék? Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2015.07.09 21:03:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
1,6 Vct-kben van kettős tömegű lendkerék? Question

nincs
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.07.10 21:08:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
fede94 írta:
1,6 Vct-kben van kettős tömegű lendkerék? Question

nincs


köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kishajos


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 19.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2015.12.18 16:22:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 202
 Hozzászólás témája: Hidegen ugrálás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Már korábban tudtatok néhány dologban segíteni, remélem ebben is lesz valaki, aki tud támpontot adni.
A jelenség kb. az utóbbi 80 000 km (igen, nem írtam el, már kb. 2 éve fennáll) alatt a következő:
- hidegindításnál ha mondjuk az első 100m-ben megállok, és óvatosan (értsd 1300-1500-as fordulaton tartva a motort) akarok megindulni, de picit nagyobb gázt nyomok, akkor ugrik egyet a motor, mintha 1 másodpercig nem kapna üzemanyagot. Amint bemelegszik, a jelenség megszűnik. Fixen elő tudom idézni bármikor hideg motornál. Persze, meg lehet szokni, de nem hiszem, hogy ez lenne a normális működés Smile
Valakinek volt már ilyen?
Arra gondoltam, hogy mivel sokat LPG-vel járok, és benzinen ritkán járt az autó (csak mikor indulásnál azon megy), esetleg eltömődhetett valami. (Azért az 1000km-enként 50-60km tiszta benzin üzemet betartom)
Ti-VCT C-max 1.6 és 302 000 km 2007 Facelift
Van ötletetek?

ui. ez lehet, hogy csak placebo, de mondjuk régen úgy éreztem, mikor bekapcsoltam az LPG-t, hogy erőtlenebb lesz az autó egy hajszálnyival, most ugyanezt érzem fordított helyzetben, mikor visszaváltok benzinre.

Köszi,
kishajos
_________________
Ford C-Max Trend 2007 Ti-VCT
Ford Focus Trend 2012 1.6 TDCI 95LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolvarga


Offline
Csatlakozott:
2011. 11. 29.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 20:10:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 203
 Hozzászólás témája: Gyujtas problema
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1353


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 22:07:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 204
 Hozzászólás témája: Re: Gyujtas problema
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolvarga írta:
Sziasztok!
Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Ugyan 1.4-es motor, de a tünetek hasonlóak, ha a gyújtás volt cserélve akkor kábel vagy gyertya ami tönkrevágta és csinálja amíg ki nem lesznek cserélve. Ami még szóba jöhet az a folytószelep, ki kell tisztíttatni a házat, mert bár nem látszik elsőre, de piszkos belül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.02.04 17:07:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 205
 Hozzászólás témája: Re: Gyujtas problema
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolvarga írta:
Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!


Zoli


Gyújtáselosztót biztos nem cserélték, mert nincs benne Very Happy , ha 2*is kifizettették az elég nagy hiba.
Gyújtótrafót már inkább cserélhettek, az tönkre szokott menni.
Azért megy tönkre mert a szikra nem a gyújtógyertya elektródái között ugrik át a pozitív elektródáról a negatívra hanem valószínűleg a trafó belsejében mert vagy a kábel vagy a gyertya rossz.Hiába teszel bele új trafót az is tönkre fog menni.
Kell új kábel és gyertya is.
A diagnosztika pedig helyesen jelzi is az égéskimaradást, hiszen valóban nem gyújt adott hengerben a gyertya mert nincs szikra.Ilyenkor a műszerfalon villog a motor piktrogram.
Ezért nincs benne erő sem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 63

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 16:58:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 206
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Gondolkodom az 1.6 TDCi Focust 1.6 benzines C-max-ra cserelni.
Talaltam egz 1.6 Ecosport-ot, 74KW-os.
Mit erdemes errol tudni? Ajanlott konstrukcio?
Mik a C-max gyenge tulajdonsagai? Melyik benzin motor az ajanlott?
Elore is koszonom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Padi68


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 17.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.08.29 08:14:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 207
 Hozzászólás témája: MOTOROLAJ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2006 1.6 Ti-VCT 115Le Focus C-Max

ca 195,000Km

Milyen Motorolajat célszerű beletenni?

5W-30 vagy 5W-40

Napi 25 megy ca a kocsi...

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25476


HozzászólásElküldve: 2021.08.29 19:29:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 208
 Hozzászólás témája: Re: MOTOROLAJ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Padi68 írta:
Sziasztok, 2006 1.6 Ti-VCT 115Le Focus C-Max

ca 195,000Km

Milyen Motorolajat célszerű beletenni?

5W-30 vagy 5W-40

Napi 25 megy ca a kocsi...

Köszönöm


Azt célszerű bele tenni, amit a gyár előír.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

7 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.81 másodperc