Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.09.18. 01:07:11 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: csapodaniel
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26275
Látogatók:
Vendégek: 423
Tagok: 0
Összesen: 423

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 64, 65, 66
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

66 / 66 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25367


HozzászólásElküldve: 2021.08.01 19:20:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1951
 Hozzászólás témája: Re: Ford focus 3 csomagter ajtó zar hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zsaru írta:
Sziasztok focus mk3 kombi csomagrer ajtó zar nem mindig kapcsolja föl a csomagtér világítást. Ha a zar nelvet mozgatom.....akkor jó.....javítható ez a probléma??


Az hiszem, hogy zárcsere fogja megoldani a problémát.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sandri2003


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 20:33:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1952
 Hozzászólás témája: Segítséget szeretnék kérni Grand C-maxxal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Ford Focusosok!
Egy 2012-es Ford Grand C-max 2.0 TDCI 103kW 140lovas kézi váltós autónk van. 166 ezer km van benne, családi autóként van használva. Úgy tudom, hogy alapjaiban a Focus 3.
Mindig megadom neki amit csak tudok, imádom az autót.
Dubrovnikba lerobbant alattunk ma, épp kirándulni indultunk mikor 3km-re a szállástól. Kiírta, hogy motor funkció probléma azonnal szerviz és felvillant az ESP és a töltès is, elment az erő, volt egy kicsi csörgés vagy kerregés egy pillanatra és megálltunk. Nem indul azóta sem. Próbáltuk indítani, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, brummog brummog és annyi, nem röffen be.
Mielőtt indultunk kapott új Bosch generátort és aksit.
Lefele jövet az autópályán volt mikor nem működik rendesen a klíma, nem fújt elég hideget ( A klíma is rendbe volt ) és a tempomat is fura volt fékezett gyorsított, fékezett gyorsított. Ez volt csak 100km-en.

Mire gondoltok? Mi lehet a baj?
A vezérlés lenne? Elvileg 100.000km-nél cserélve volt a márkaszervízben.
Köszönöm, ha végig olvastad!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sandri2003


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 20:34:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1953
 Hozzászólás témája: Segítséget szeretnék kérni Grand C-maxxal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Ford Focusosok!
Egy 2012-es Ford Grand C-max 2.0 TDCI 103kW 140lovas kézi váltós autónk van. 166 ezer km van benne, családi autóként van használva. Úgy tudom, hogy alapjaiban a Focus 3.
Mindig megadom neki amit csak tudok, imádom az autót.
Dubrovnikba lerobbant alattunk ma, épp kirándulni indultunk mikor 3km-re a szállástól. Kiírta, hogy motor funkció probléma azonnal szerviz és felvillant az ESP és a töltès is, elment az erő, volt egy kicsi csörgés vagy kerregés egy pillanatra és megálltunk. Nem indul azóta sem. Próbáltuk indítani, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, brummog brummog és annyi, nem röffen be.
Mielőtt indultunk kapott új Bosch generátort és aksit.
Lefele jövet az autópályán volt mikor nem működik rendesen a klíma, nem fújt elég hideget ( A klíma is rendbe volt ) és a tempomat is fura volt fékezett gyorsított, fékezett gyorsított. Ez volt csak 100km-en.

Mire gondoltok? Mi lehet a baj?
A vezérlés lenne? Elvileg 100.000km-nél cserélve volt a márkaszervízben.
Köszönöm, ha végig olvastad!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 20:54:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1954
 Hozzászólás témája: Re: Segítséget szeretnék kérni Grand C-maxxal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sandri2003 írta:
Kedves Ford Focusosok!
Egy 2012-es Ford Grand C-max 2.0 TDCI 103kW 140lovas kézi váltós autónk van. 166 ezer km van benne, családi autóként van használva. Úgy tudom, hogy alapjaiban a Focus 3.
Mindig megadom neki amit csak tudok, imádom az autót.
Dubrovnikba lerobbant alattunk ma, épp kirándulni indultunk mikor 3km-re a szállástól. Kiírta, hogy motor funkció probléma azonnal szerviz és felvillant az ESP és a töltès is, elment az erő, volt egy kicsi csörgés vagy kerregés egy pillanatra és megálltunk. Nem indul azóta sem. Próbáltuk indítani, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, brummog brummog és annyi, nem röffen be.
Mielőtt indultunk kapott új Bosch generátort és aksit.
Lefele jövet az autópályán volt mikor nem működik rendesen a klíma, nem fújt elég hideget ( A klíma is rendbe volt ) és a tempomat is fura volt fékezett gyorsított, fékezett gyorsított. Ez volt csak 100km-en.

Mire gondoltok? Mi lehet a baj?
A vezérlés lenne? Elvileg 100.000km-nél cserélve volt a márkaszervízben.
Köszönöm, ha végig olvastad!


Miért cserélték ki a generátort?

Ha ez és az akkucsere volt a legutóbbi beavatkozás, akkor a villamos hálózatot ellenőrizném először, különösen a cserével érintett alkatrészek elektromos bekötését és azok környezetét.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sandri2003


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 21:03:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1955
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A generátor csere azért volt, mert elment minden elektronika berendezés. Nem töltótt rendesen és leállt a C-max. 12,7-et töltött emiatt kellett a csere.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 21:23:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1956
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sandri2003 írta:
A generátor csere azért volt, mert elment minden elektronika berendezés. Nem töltótt rendesen és leállt a C-max. 12,7-et töltött emiatt kellett a csere.


És ennek okát szakszerűen kiderítették vagy csak azt mondták, hogy generátorcsere?

Attól tartok, hogy nem vizsgálták meg eléggé alaposan azt, hogy miért is van probléma a töltéssel.
Írtad, hogy a klíma egy ideig nem ment, aztán ismét működött. Ez is utalhat villamos hálózat hibára.
Javaslom, hogy először a villamos hálózatban keressétek a hibát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sandri2003


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 21:27:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1957
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem derítették ki, csak mondták, hogy generátor csere.
Rendben, nagyon szépen köszönöm a segítségét! Smile)

Nyíregyházi vagyok, ottani megbízható Ford szerelőt tudnának ajánlani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 22:04:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1958
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sandri2003 írta:
Nem derítették ki, csak mondták, hogy generátor csere.
Rendben, nagyon szépen köszönöm a segítségét! Smile)

Nyíregyházi vagyok, ottani megbízható Ford szerelőt tudnának ajánlani?


Sajnos nem tudok javasolni. Szerintem keresd fel a helyi Ford márkaszervizt.

Ha most Dubrovnikban vagy, akkor próbálj keríteni egy akkutöltőt és töltsd fel az akkut.
Jó lenne, ha egy mikroproc vezérlésű modern töltőt találnál. Azt nyugodtan rajta hagyhatod felügyelet nélkül reggelig is.

Ha nem ilyen, hanem valami régi és kézzel szabályozható valami, akkor állítsd be 5A töltőáramot és töltsd és szabályozd az töltőáramot addig, míg a cellafeszültség 2.4V lesz, tehát az akkukapcson mérve 14,4 V. Ekkor kapcsod le. Ugyan nem lesz teljesen rendbe hozva az akku, de működni fog. Itt mindenképp mérni kell az akku kapocsfeszültségét.

Mielőtt a fentieket elkezded, ellenőrizd a csatlakozásokat az akkunál és mindenképp ellenőrizd a negatív (fekete) kábel a karosszériához csavarozott bekötését is.

Remélem a fentiek segítenek, de biztosan nem ártanak, de csak akkor, ha betartod a fent leírtakat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sandri2003


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 05.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2021.08.05 22:11:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1959
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az aksija rendbe van, mert az inditómotor működik meg az összes elektronika műszer.
Egy tréler hazavisz minket, mert itt csak jövőhéten néznének rá addig meg már nincs szállásunk, se a közelben szabad.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget ilyenkor is! Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  monika1987


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2021.08.14 08:51:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1960
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új vagyok a csoportban, lenne egy kérdésem. Ford Focus MK3 1.5 tdci motornál mliyen visszahívásos problémák lehetnek a vezérléssel kapcsolatban? Az autóban nincs 70.000km, és vezérlést akarnak benne cserélni. Volt valakinek hasonló problémája? kérlek írjatok! Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25367


HozzászólásElküldve: 2021.08.15 09:04:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1961
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

monika1987 írta:
Sziasztok!

Új vagyok a csoportban, lenne egy kérdésem. Ford Focus MK3 1.5 tdci motornál mliyen visszahívásos problémák lehetnek a vezérléssel kapcsolatban? Az autóban nincs 70.000km, és vezérlést akarnak benne cserélni. Volt valakinek hasonló problémája? kérlek írjatok! Előre is köszönöm.


Szia!

A vezérlés csere az autó korától is függ, nemcsak a futásteljesítménytől.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kun1456


Offline
Csatlakozott:
2021. 08. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2021.08.16 10:16:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1962
 Hozzászólás témája: Automata váltó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ford Focus 2013 1.6 Ti-VCT kombi DPS6

Idén áprilisban kezdődött a kálváriám automata Fordommal. Először csak 1-esből 2-esbe, majd később a többi fokozatba váltáskor akadás érezhető, ránt egyet a kocsi. Ezen felül többször magas fordulatszámon (4-5000) vált vissza enyhe gáznál, míg alaphelyzetben ennél jóval alacsonyabb (2500-3000). A nulláson sikerült is lerobbannom, ekkor azt írta ki, hogy túlmelegedett a váltó, várjak míg lehűl. Vártam fél órát, de csak a régi fóti útig jutottam. Trailer. Szerelő. A szerelő azt mondta, szerinte kuplungcsere kell. Legjobb árajánlatot - meglepő módon - a Ford Petrányitól kaptam, megnézték ők is, szerintük is kuplungcsere. Még így is horrorösszegért, de náluk kicseréltettem. Ennek ellenére tovább is akad a váltó, magas fordulatszámon vált vissza. Visszavittem a Petrányihoz, mondták, hogy biztos csak a programozás a hiba, és beprogramozták. Elvittem a kocsit de továbbra is fennállnak a tünetek. Megint visszavittem, azt mondták, hogy valamit felcseréltek, biztosan lesznek tünetek a kocsin, de írjam le nekik, hogy mit tapasztalok. Megírtam. Visszavittem megint. Húzták az időt, és végül kinyögték, hogy a váltó mechatronika LEHET a hibás. Erre is mondtak egy horrorösszeget, meg, hogy több hét... Mivel már ötször voltam egy hibával a Ford Petrányinál, 1,5 hónapot állt náluk a kocsim, kifizettem 600 ezret, és csak bizonytalan választ kaptam a hiba konkrét okára vonatkozóan, így meguntam és elhoztam a kocsit, az összeg visszakérése folyamatban van. Csak sajnos az autó továbbra is hibásan működik, az alábbiak a tünetek:

1. A problémák csak akkor jelentkeznek, ha dugó van (sok váltás 1-2-3-ban) és/vagy meleg van. Tehát valami felmelegszik.
2. Először enyhe folyamatos gázzal mentem előre, 2500-3000 körül kettesbe kellett volna váltania, ehelyett hirtelen kerregve felugrott 5000-es fordulatra, és csak utána, egy rántással váltott vissza. (Rájöttem, ha nem sokszor vált az automata váltó, akkor nem jön elő probléma, viszont dugóban, sok pirosnál egymás után előjön)
3. Ezt követően kezdett csak furcsán váltani 1-esből 2-esbe, illetve 2-esből 3-asba. A felett először nem tapasztaltam problémát, a későbbiekben viszont igen. Amiket tapasztaltam ebben a körben:
- enyhe gáznál magas fordulatszám (gyakran de nem mindig)
- 1-esből 2-esbe, illetve 2-esből 3-asba akad a váltás, ránt egyet a kocsi
- emelkedőn eléggé érezhető, magas fordulatszám, nehéz váltás
- nagy gáznál, kis gáznál egyaránt érezhető a probléma, az akadás váltáskor
4. Nem tudom, hogy összekapcsolódik-e, de 2 új probléma is feltűnt
- mintha fogna a fék menet közben, anélkül, hogy nyomnám. Egyrészt, mintha gáz esetén is lomha lenne a kocsi a korábbiakhoz képest. Másrészt, ha elengedem a féket, akkor egyből el kéne indulnia a kocsinak, mivel olyan típusú automata. De csak egy idő után indul el, és akkor is lassabban a korábbiakhoz képest. És már ebben az esetben is akadás érezhető
- egyszer egy kicsit nagyobb gázzal akartam elindulni, és nem indult el a kocsi. Kattant egyet, azt hittem lerobbanok/lefulladok. Majd féket nyomtam és kisebb gázzal nagy nehezen elindult.
Ismételten megjegyezném, hogy a problémák csak akkor kezdődnek el, ha sok váltás történik 1-2-3-ban, tehát dugóban, és melegben. Ha nem történik ilyen, akkor nincs semmi baja a kocsinak, és messzebbre is eltudok vele menni!

Kicsit bizalmamat vesztettem a szervizek esetében, főleg a fenti esetében. Ha egy Ford Petrányi nem tud egy Fordot megjavítani, akkor ki tud?

Egyelőre a konkrét hibát/hibás alkatrészt sem tudom megállapítani!

Ha tudtok javasolni valamit, vagy valakit, azt nagyon szívesen fogadnám! Köszi!

Üdv:
Dávid
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 558


HozzászólásElküldve: 2021.08.16 19:54:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1963
 Hozzászólás témája: Re: Automata váltó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kun1456 írta:
Sziasztok!

Ford Focus 2013 1.6 Ti-VCT kombi DPS6

Idén áprilisban kezdődött a kálváriám automata Fordommal. Először csak 1-esből 2-esbe, majd később a többi fokozatba váltáskor akadás érezhető, ránt egyet a kocsi. Ezen felül többször magas fordulatszámon (4-5000) vált vissza enyhe gáznál, míg alaphelyzetben ennél jóval alacsonyabb (2500-3000). A nulláson sikerült is lerobbannom, ekkor azt írta ki, hogy túlmelegedett a váltó, várjak míg lehűl. Vártam fél órát, de csak a régi fóti útig jutottam. Trailer. Szerelő. A szerelő azt mondta, szerinte kuplungcsere kell. Legjobb árajánlatot - meglepő módon - a Ford Petrányitól kaptam, megnézték ők is, szerintük is kuplungcsere. Még így is horrorösszegért, de náluk kicseréltettem. Ennek ellenére tovább is akad a váltó, magas fordulatszámon vált vissza. Visszavittem a Petrányihoz, mondták, hogy biztos csak a programozás a hiba, és beprogramozták. Elvittem a kocsit de továbbra is fennállnak a tünetek. Megint visszavittem, azt mondták, hogy valamit felcseréltek, biztosan lesznek tünetek a kocsin, de írjam le nekik, hogy mit tapasztalok. Megírtam. Visszavittem megint. Húzták az időt, és végül kinyögték, hogy a váltó mechatronika LEHET a hibás. Erre is mondtak egy horrorösszeget, meg, hogy több hét... Mivel már ötször voltam egy hibával a Ford Petrányinál, 1,5 hónapot állt náluk a kocsim, kifizettem 600 ezret, és csak bizonytalan választ kaptam a hiba konkrét okára vonatkozóan, így meguntam és elhoztam a kocsit, az összeg visszakérése folyamatban van. Csak sajnos az autó továbbra is hibásan működik, az alábbiak a tünetek:

1. A problémák csak akkor jelentkeznek, ha dugó van (sok váltás 1-2-3-ban) és/vagy meleg van. Tehát valami felmelegszik.
2. Először enyhe folyamatos gázzal mentem előre, 2500-3000 körül kettesbe kellett volna váltania, ehelyett hirtelen kerregve felugrott 5000-es fordulatra, és csak utána, egy rántással váltott vissza. (Rájöttem, ha nem sokszor vált az automata váltó, akkor nem jön elő probléma, viszont dugóban, sok pirosnál egymás után előjön)
3. Ezt követően kezdett csak furcsán váltani 1-esből 2-esbe, illetve 2-esből 3-asba. A felett először nem tapasztaltam problémát, a későbbiekben viszont igen. Amiket tapasztaltam ebben a körben:
- enyhe gáznál magas fordulatszám (gyakran de nem mindig)
- 1-esből 2-esbe, illetve 2-esből 3-asba akad a váltás, ránt egyet a kocsi
- emelkedőn eléggé érezhető, magas fordulatszám, nehéz váltás
- nagy gáznál, kis gáznál egyaránt érezhető a probléma, az akadás váltáskor
4. Nem tudom, hogy összekapcsolódik-e, de 2 új probléma is feltűnt
- mintha fogna a fék menet közben, anélkül, hogy nyomnám. Egyrészt, mintha gáz esetén is lomha lenne a kocsi a korábbiakhoz képest. Másrészt, ha elengedem a féket, akkor egyből el kéne indulnia a kocsinak, mivel olyan típusú automata. De csak egy idő után indul el, és akkor is lassabban a korábbiakhoz képest. És már ebben az esetben is akadás érezhető
- egyszer egy kicsit nagyobb gázzal akartam elindulni, és nem indult el a kocsi. Kattant egyet, azt hittem lerobbanok/lefulladok. Majd féket nyomtam és kisebb gázzal nagy nehezen elindult.
Ismételten megjegyezném, hogy a problémák csak akkor kezdődnek el, ha sok váltás történik 1-2-3-ban, tehát dugóban, és melegben. Ha nem történik ilyen, akkor nincs semmi baja a kocsinak, és messzebbre is eltudok vele menni!

Kicsit bizalmamat vesztettem a szervizek esetében, főleg a fenti esetében. Ha egy Ford Petrányi nem tud egy Fordot megjavítani, akkor ki tud?

Egyelőre a konkrét hibát/hibás alkatrészt sem tudom megállapítani!

Ha tudtok javasolni valamit, vagy valakit, azt nagyon szívesen fogadnám! Köszi!

Üdv:
Dávid


Nyilvánvaló, hogy megoldást nem tudunk biztosítani.

Én még küzdenék a Petrányival, mindenképp jegyzőkönyve foglalnám, hogy nem hárították el a hibát.
Javaslom, hogy csatold a hibáról készített feljegyzéseid.

Kérdés, hogy indokolt volt e a kuplungcsere. Azt nem írtad, hogy mennyi km a futás és a karbantartás mindig
Ford licensszel rendelkező szervizben történt e, valamint dokumentálták e. Ha igen, akkor ez jelentős érv a vita rendezésénél.

Ha jól értem, akkor az autódban Powershift (dsg), duplakuplungos váltó van és nem a klasszikus hidraulikus nyomatékváltóval rendelkező.
Pedig a 2013 még a facelift előtti és akkor még nem alkalmazták a DSG-t, de lehet, hogy tévedek.

A mechatronikai egységeket egyik márka sem javítja, hanem egységet cserél, ha jól tudom. Ez nem kis költség.

Javaslom, hogy keress rá az index fórumon a dsg váltó topicra, ott talán találsz megoldást.
Egy ismerősöm néhány éve ott talált valakit, aki szakszerűen javította a vw dsg mechatronikát (alkatrészcsere, reléket cserélt) emberi költség mellett, fél év garanciával.
Sajnos nem tudom megadni az elérhetőségét.

Plusz egy javaslat: konzultálj a solymári Ford szervizzel, állítólag Ők rendelkeznek a legmélyebb ismeretekkel a Ford automata váltók javításával kapcsolatban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2021.09.06 12:44:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1964
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Mennyire szoktak az okoskerekek elfáradni az 1.6 ti-vct motorokban ?

Most járok 270ekm-nél, panaszom nincs, jön a vezérléscsere....nem tudom hogy érdemes e preventíven cseréltetni a még gyári okoskerekeket is,,,,hogy később ne kelljen csak ezért szétszedetni a motort ?

1.6 ti-vct PNDA motorkód

előre is köszi,
FD
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 64, 65, 66
Ugrás:   

66 / 66 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.32 másodperc