Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.09.18. 01:08:57 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: csapodaniel
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26275
Látogatók:
Vendégek: 426
Tagok: 0
Összesen: 426

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Rángat az autó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Rángat az autó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

45 / 45 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ergo_Proxy_


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 15.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.27 07:07:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1321
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szervusztok,

Tavaly vásároltam egy 2005-ös Focus-t, 1.6 Ti (85kw) már az elejétől fogva éreztem olyan jelenséget, hogy 100km/h és afölött gázadásnál remeg/rezonál az autó, érzem a kormányon, a gázpedálon keresztül, ha felgyorsítok, és tartom a sebességet akkor szinte megszűnik, de biztosan sokkal kevésbé érezhető.
Gyanakodtam a felnire is, de most felkerültek az új alufelnik és a remegés még mindig fent áll, a motor menettulajdonságai jók, nincs gond a gyorsulással, hibám nincs.
Vissza olvastam itt a topicban és láttam több esetben is, hogy lehet a gyújtással van gond, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a remegés ami nekem van ez az a jelenség amiről a többiek írnak.
A segítséget előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 63


HozzászólásElküldve: 2019.04.27 08:05:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ergo_Proxy_ írta:
Szervusztok,

Tavaly vásároltam egy 2005-ös Focus-t, 1.6 Ti (85kw) már az elejétől fogva éreztem olyan jelenséget, hogy 100km/h és afölött gázadásnál remeg/rezonál az autó, érzem a kormányon, a gázpedálon keresztül, ha felgyorsítok, és tartom a sebességet akkor szinte megszűnik, de biztosan sokkal kevésbé érezhető.
Gyanakodtam a felnire is, de most felkerültek az új alufelnik és a remegés még mindig fent áll, a motor menettulajdonságai jók, nincs gond a gyorsulással, hibám nincs.
Vissza olvastam itt a topicban és láttam több esetben is, hogy lehet a gyújtással van gond, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a remegés ami nekem van ez az a jelenség amiről a többiek írnak.
A segítséget előre is köszönöm!


Szia,

gyorsítás közbeni remegést leginkább a rossz féltengely okozhatja. Azt kellene ellenőrizni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pepe135


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 15.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.04.27 09:43:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Először egy gumis. Centíroztasd ki a kerekeket!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ergo_Proxy_


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 15.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.27 10:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zolibacsi írta:
Ergo_Proxy_ írta:
Szervusztok,

Tavaly vásároltam egy 2005-ös Focus-t, 1.6 Ti (85kw) már az elejétől fogva éreztem olyan jelenséget, hogy 100km/h és afölött gázadásnál remeg/rezonál az autó, érzem a kormányon, a gázpedálon keresztül, ha felgyorsítok, és tartom a sebességet akkor szinte megszűnik, de biztosan sokkal kevésbé érezhető.
Gyanakodtam a felnire is, de most felkerültek az új alufelnik és a remegés még mindig fent áll, a motor menettulajdonságai jók, nincs gond a gyorsulással, hibám nincs.
Vissza olvastam itt a topicban és láttam több esetben is, hogy lehet a gyújtással van gond, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a remegés ami nekem van ez az a jelenség amiről a többiek írnak.
A segítséget előre is köszönöm!


Szia,

gyorsítás közbeni remegést leginkább a rossz féltengely okozhatja. Azt kellene ellenőrizni.

Utána olvastam annak amit felvetettél, más oldalakon is olvastam ezeknél a tüneteknél, hogy lehet a féltengely, köszi a tippet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ergo_Proxy_


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 15.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.27 10:47:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1325
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pepe135 írta:
Először egy gumis. Centíroztasd ki a kerekeket!

Ez már megtörtént, két hete rakattam fel a nyári a gumikat az új alufelnikre, így ezt elvetettem, de köszi a tanácsot Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  baltazar181


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.29 15:58:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1326
 Hozzászólás témája: Rangat 2.0tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Kb 1 eve vettem az autot, nemsokara elkezdett rangatni, kezdodott az olaj , vezermuszij es filter cserek, abban remenykedtunk hogy az uzemanyagszuro van eltomodve. Ritkan jott elo a jelenseg kb 2 hetente, tartott 3 napig utanna elmult es altalaban csak akkor mikor elkezdett a motor mellegedni, hidegen nincs problema. Ezt kovette 3 injektor csere, potyara mert masnap ujra elojott a baj, azutan vagy 10 diagnosztika, hibakod olvasas talalgatas. Semmi hibakod nincs az autoban es a diagnosztikan sem jottek ra mitol lehet a baj. Atlett nezve az osszes csatlakozo par kontakthiba kilett javitva, mar majnem megorultem mert 2 hetig semmi baja nem vlt az autonak de most megint elojott. Jelzem mielott bevittem a szervizbe olyan szinten rangatott hogy nem lehetett vele menni. Egy idoben lehuztuk az EGR csatlakozot is, az nemileg javitott rajta de csak rangatott az auto igaz nem annyira mint EGR el.
Probaltak Ecu t cserelni benne Immo val de valamiert nem akart elindulni 2 Ecuval sem.
Valakinek valami otlete?
Ford Focus C-max 2.0tdci, 136cp G6da Motorkod
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  c-max2tdci


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.24 16:05:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1327
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!
Jelen pillanatban csak városban használom a 2007.12 havi facelift-es ford focus c-max 2.0 tdci /Motorkód G6DB/, 136 lovas faceliftes kocsim,3 fokozatban max 2000 fordulatszámig.A 4 fokozat nem jó neki rángat mindég visszakellett váltanom.A jelenség az hogy most 3 fokozatban elkezd dadogni a motor,nem rángat minta leakarna fulladni.Ha felváltok 4-esbe semmi gond.A 2-esben is semmi gond. Olyan két hete vettem ezt észre. Mi lehet a gond?
Szerintetek mi lehet a probléma?
Köszönöm a hozzászólásokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fefe01


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.24 21:09:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1328
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok van egy Ford c max 1.6 tdci 108le a családban kB 2 hónpja van meg olyan tünet jött elő hogy egyenletes sebeségnél néha ránt egyet mintha elven é a gázt és utánna azonnal vissza adja valaki találkozott ilyen problémával?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szerencs


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2020.01.25 20:45:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 2009 es 2.0 tdci autóm kb4 hete 1500 és 3000es fordulat közöt menet közben elkezd rángatni. Ha odalépek neki ,akkor nem csinálja , és ezt minden sebességi fokozatban. Dpf, egr off, szoftveresen is. Gázolajszűrő cserélve, bár néha egy-egy buborék átszalad a csövön, nem tudom, hogy ez gond- e. Hoz p02e8 hibát ami beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt ír, de az ki lett cserélve, ám a rángatás és a hibakód a törlés után is visszajött. Esetleg fojtószelep, vagy lambdaszonda, vagy fals levegő? Egyszerűen nem értem. Köszönök minden segítséget. Embarassed
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ombre70


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 30.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2020.02.22 11:35:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1330
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Már sokan feltették ezt vagy hasonló kérdést itt a fórumon, de választ sehol sem olvastam...
Most nekem is sajnos olyan probléma jött elő, (2009-es focus 1.6 TDCI 220e km) most már szinte minden egyes "hosszabb úton" kb. 60km után hogy 1800-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni az autó, mintha én játszanék a gázzal, az autót alhagyja az erő mintha kikapcsolna a turbó... Ha próbálok gyorsítani erőtlenül rángat és furcsa "szívó csattogó" hangot hallok. Ha ekkor üresben gurulok a fordulatszám szépen beáll 800 körülire. Ha elkezdek gyorsítani ismét szinte erőtlenül gyorsul az autó minden sebességi fokozatban.
Ez a jelenség tart olyan 10-15 percig, de van hogy csak 1-2 perc, ekkor óvatosan tudok menni az autóval 90-100Km/h sebességgel, majd ez elmúlik és ismét gyorsul az autó úgy ahogyan kell.
Nagyon rossz hogy kiszámíthatatlanul fordul elő, pláne ha előzés közben jön az erőtlenség és a rángatás. Hideg motornál nincs ilyen, csak ha huzamosabb ideig megyek az utóval és üzemmeleg a motor. Nem füstöl nem kormol, nem fogyaszt többet, a DPF tisztítva volt 30eKm-el ezelőtt, az izzító gyertyákban is ennyi van. Mindig prémium üzemanyagot tankolok, igaz az utolsó 3 tankolás a MOL-nál volt. Előtte Shell és OMV prémium üzemanyagait tankoltam, akkor nem csinálta ezt a rángatást, (vagyis igen nagyon ritkán 5000km alatt mondjuk 1x 1-2 másodpercig). De nem hiszem hogy csak ez lehet a probléma.
Jó lenne ha tudnám mi a baj, nem szeretném, hogy ez a jelenség esetleg mást is károsítson, pl turbó...
Ha valakinek volt hasonló problémája és tudja a megoldást, a felvilágosítást szivesen venném.
Üdv.
Szép hétvégét mindenkinek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alphatango


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 10.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.03.15 12:52:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1331
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus mk1, 1.6 16V Zetec SE motoros, 2002-es benzines.

Rángat. Nem megy. Feladtam. Utolsó esélyként kérdeznék. Ha valakinek van ötlete, boldogan meghallgatnám.
Szóval :

Régóta van a jelenség, hogy hol el sem indul, hol csak a gázadásra kezd rángatni, hol gázadásra megfullad, máskor egyszerűen csak nagyon gyenge.
Alkalomszerű volt eddig, de most állandósult az, hogy elindítható, de nem lehet menni vele, mert a legkisebb terhelésnél megfullad, csak kinyomott kupplunggal,felpörgetett motorral lehetne elindulni, de felengedve behal.

Cserélve lettek :
Trafó, trafókábelek, gyertyák újak
Map szenzor (nem újat kapott, csak egy másikat ), fojtószelep állás jeladó új
AC pumpa új, üzemanyagszűrő új a tank mellett + tank kitisztítva


Ellenőrizve :
A motornál levő lambdaszondát lehúztam, hátha az - de nem
A fojtószelepházat átnéztem és kitisztítottam ( nem sok minden volt benne )
A fojtószelepházból az üzemanyagnyomás szabályzóhoz menő vákuumcsövet ellenőriztem, átjárható.
A gázbowden működése szabad, rendben
Alapjárat van és azt tartja rendben, a motorja működik.
Az injektorokhoz érkező üzemanyagcsövet lehúztam és járattam az AC-t, jön a benzin folyamatosan.
Olvastam, hogy negyed tanknál más is szenvedett vele, hát ez most majdnem félig van.

Elfogytak az ötleteim. Az autó pedig kellene. Nagyon.
Minden ötletet, javaslatot szívesen meghallgatok, de fel is hívok bárkit, ha van egy ötlete.
Tényleg, minden megoldás érdekel.

Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mr_V


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 05.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2020.08.16 12:02:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1332
 Hozzászólás témája: Másodikra indul, nem tart fordulatot
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!

Nem annyira "rángat" kategória, inkább nem indul elsőre. MK1 1,6 benzines ZETEC.

Durván 1 hét állás után nem szokott elsőre indulni. Mivel jó idő van, így gázzal is tudnám indítani (LPG-s az autó), de azzal sem indul elsőre. Ha ráteszem a gyújtást hallatszik valami motor búgás 1mp-ig, gondolom az üzemanyag-szivattyú... próbáltam azt is, hogy többször rátettem a gyújtást, mielőtt indítom, de semmi. Első indításnál ha el is indul, mintha csak 2 henger menne és 3-4mp-en belül le is fullad. Aztán a következő indításnál már rendesen beindul minden gond nélkül. A 2 indítás között 1-2mp telik csak el.

Hibakódja nincs.

Az előző tulaj valami méz sűrűségű szelepkenő anyagot használt a belevaló helyett (ami a szívócsőbe csöpög be védve a LPG használat kenéshiányos időszakát), ami miatt a fojtószelep is 1 hetes állás után beragadt, de azt már kiáztattam, kimostam. Lassan 1 éve van nálam az autó, durván 2-3 hónapja nem indul csak elsőre és még év elején lecseréltem rendes kenőanyagra, tehát ezt én kizárnám, mint hibaforrás (hogy valami megszorulna miatta), de gondoltam fontos lehet.

Illetve EGR-t nem ír a diagnosztika, a jellegzetes ufó-s egységet sem találtam meg az autóban, ugyanakkor üresjáratban 2000-2700 fordulat között nem lehet fixen tartani a fordulatot, mert fel-le ugrál akár 300-400-at is. Ezt én EGR hibának gondoltam, de ha nincs benne (holott lennie kéne, 2004-es az autó).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila732


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 30.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2020.12.30 19:51:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1333
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy két gondom, és nem tudok rájőni, mi az oka.
2003-as Ford Focus C-max 1,8-as benzines 120L 88Kw
Az autó tökéletesen indul, működik, fogyasztás is jó.
De az egyik gondom, mikor hidegen elindulok, és váltok, az alapjárat nem azonnal esik vissza,
ha nem mintha, megakadna azon a fordulaton, ahol váltani szeretem volna. Miután bemelegszik ez megszűnik.

Másik gondom: Előzésnél vagy gyorsításnál van. Pl: 70km/óránál elkezdek gyorsítani, a megfelelő fokozatban,
akkor lomhán gyorsul, de mikor eléri 4500 fordulatot, akkor mintha kapna egy plusz lökést, megy mint a golyó.
Ezt a gyorsítást, minden fokozatban eljátssza, 4500 fordulattól megy mint a golyó, de míg el nem éri lomha.

Ha valaki tudna segíteni, azt előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 821


HozzászólásElküldve: 2021.09.07 12:38:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1334
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1.6 benzin 2005 kombi hidegen kecskézve indul (kuplung se egészséges) van, hogy gázra inkább megtorpan , majd lefejelem a kormányt aztán betölt a turbó Laughing és megy. szigorúan csak addig ilyen trágya amíg hideg. A hőfokmérő kúszásával megszűnik a problem.
Nincs kedvem várni 5 percet amíg melegszik.
Gyertya, kábel cserélve volt.
Gázpedál lehet rossz? valami pucolási lehetőség van neki?
Váltásnál néha "felpörög" a motor. (pl. 2000 ről 2500ra) ez is hidegen jelentkezik leginkább, na meg gyors váltáskor, lehet én se vagyok hozzászokva az ilyen gyenge minőségű kocsihoz. mk1 nem csinált ilyet, ott még tudtam váltani. Rolling Eyes

90 lovas tdci is ilyen lomhán viszi a bódét?
Illetve egyáltalán szabad azt meg venni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Rángat az autó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Ugrás:   

45 / 45 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.26 másodperc