Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.07. 10:59:44 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Deka
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25828
Látogatók:
Vendégek: 497
Tagok: 0
Összesen: 497

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Hütési gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hütési gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

10 / 12 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  viki75


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 15.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2016.09.18 19:41:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 271
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy mitől van az, hogy a lábtérnél folyamatosan dől befele a meleg levegő? Még akkor is amikor nyáron ment a (digitális) klíma. Valami nincs jól beállítva?
_________________
This is love
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24816


HozzászólásElküldve: 2016.09.18 20:03:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

viki75 írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy mitől van az, hogy a lábtérnél folyamatosan dől befele a meleg levegő? Még akkor is amikor nyáron ment a (digitális) klíma. Valami nincs jól beállítva?


Valamelyik csappantyú hibája okozhatja....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  viki75


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 15.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2016.09.18 20:32:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
viki75 írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy mitől van az, hogy a lábtérnél folyamatosan dől befele a meleg levegő? Még akkor is amikor nyáron ment a (digitális) klíma. Valami nincs jól beállítva?


Valamelyik csappantyú hibája okozhatja....

Ehhez kell szerelő , vagy mi is megtudjuk oldani?
_________________
This is love
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsina555


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.10.16 21:15:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Folyamatosan megy a hűtő ventilátor ilyenkor mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 84

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.17 08:34:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsina555 írta:
Folyamatosan megy a hűtő ventilátor ilyenkor mi lehet a probléma?


Feltételezem, hogy a hideg időben párásodik a szélvédőd, ezért szélvédő lefúvatásra állítod a szellőzést. Ebben az esetben elindítja a klímát, ami pedig a ventillátort indítja el, ez normális.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  somizoli


Offline
Csatlakozott:
2012. 04. 25.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2016.11.03 16:21:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 276
 Hozzászólás témája: Hűtőfolyadék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy 1.8-as benzines Fókámban lecsökkent a hűtőfolyadék szintje. Szeretném után tölteni. A kérdésem az lenne, JP AUTO ALU12 (-35°) típusú rózsaszín folyadék alkalmas e erre a feladatra?

Köszönöm a segítséget.
[/i]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2016.11.03 16:30:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 277
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőfolyadék
Hozzászólás az előzmény idézésével

somizoli írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy 1.8-as benzines Fókámban lecsökkent a hűtőfolyadék szintje. Szeretném után tölteni. A kérdésem az lenne, JP AUTO ALU12 (-35°) típusú rózsaszín folyadék alkalmas e erre a feladatra?

Köszönöm a segítséget.
[/i]


Azt tanácsolják, hogy azonos termékkel végezzük el az utántöltést!
Személyes tapasztalatom pedig, hogyha most is rózsaszín van benne akkor nyugodtan rátöltheted a rózsaszínt!
Egyébként ha régi benne a folyadék ajánlatos az egészet cserélni, nem egy ökör ára!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Cinege1


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 03.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.11.03 23:09:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 278
 Hozzászólás témája: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 10:43:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 279
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Cinege1


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 03.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 12:51:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 280
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?


Szia! Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele. A légtelenítést gondolom a szerelő megcsinálta, de ha esetleg enm, azt hogy deríthetem ki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 14:02:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 281
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Cinege1 írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?


Szia! Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele. A légtelenítést gondolom a szerelő megcsinálta, de ha esetleg enm, azt hogy deríthetem ki?


Kérdezd meg tőle hogyan csinálta ha csinálta!?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 84

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 14:56:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 282
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Cinege1 írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?


Szia! Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele. A légtelenítést gondolom a szerelő megcsinálta, de ha esetleg enm, azt hogy deríthetem ki?


Kérdezd meg tőle hogyan csinálta ha csinálta!?


Legjobb tudásom valamint tapasztalatom szerint, valamint a Haynes könyv és a Ford szerint az 1,6 zetec hűtőrendszere önlégtelenítő, hűtőfolyadék csere után nem kíván manuális légtelenítést. Ez persze nem zárja ki azt, hogy valami dugulás miatt a légbuborék nem bírt távozni a rendszerből. Én kezdenék egy hűtőfolyadék leengedéssel, újratöltés előtt a rendszer alapos átmosásával.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 18:17:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 283
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="sajtqkac"][quote="lacko13"][quote="Cinege1"][quote="lacko13"]
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Enyém 15 éves 205 e km. Idén kapott új hűtőfolyadékot és vízpumpát. Nem kellett légteleníteni csak beleöntöttem és kész. Néháy km után még töltöttem rá talán 2 decit /nem páleszt/ és azota is jól érzi magát
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24816


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 19:30:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 284
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Önlégtelenítő a rendszer....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 20:08:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 285
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Önlégtelenítő a rendszer....


Sajnos nem mindig sikerül légtelenednie!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 20:14:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 286
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

sajtqkac írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?


Szia! Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele. A légtelenítést gondolom a szerelő megcsinálta, de ha esetleg enm, azt hogy deríthetem ki?


Kérdezd meg tőle hogyan csinálta ha csinálta!?


Legjobb tudásom valamint tapasztalatom szerint, valamint a Haynes könyv és a Ford szerint az 1,6 zetec hűtőrendszere önlégtelenítő, hűtőfolyadék csere után nem kíván manuális légtelenítést. Ez persze nem zárja ki azt, hogy valami dugulás miatt a légbuborék nem bírt távozni a rendszerből. Én kezdenék egy hűtőfolyadék leengedéssel, újratöltés előtt a rendszer alapos átmosásával.


Az általam ismert leírás szerint,

hűtőfolyadék-kiegyenlítőtartályt a MAX jelzésig feltölteni (álló motor mellett).
5. A kiegyenlítő-tartály fedelét visszacsavarni.
6. A motort 2750 ford./perc-es fordulatszámon bemelegíteni két ventilátor ciklusig.
7. A motort hagyni lehűlni, majd a hűtőfolyadék-szintet ismét ellenőrizni. Szükség esetén a MAX jelzésig utántölteni.


Szerintem ez megegyezik a légtelenítés fogalmával!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Cinege1


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 03.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.11.04 22:34:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 287
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
sajtqkac írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
lacko13 írta:
Cinege1 írta:
Sziasztok!
Sajnos van egy problémám, 1.6 benzin 99-es évjáratú fókám 120-as tempó felett vagy nagyobb dombon (pl érdi emelkedő) hirtelen melegedni kezd. Amint elveszem a gázt, vagy egy kis gurulás után azonnal visszaáll a hőfokjelző normál állapotba. A vizet nem fogyasztja, egy év alatt egy csepp sem hiányzik a tartályból, nem veri az olajat, így talán nem a hengerfej a hibás. Termosztátra gyanakodtam, kicserélték, és most rosszabb lett. Már 90-es tempótól produkálja ugyanezt.A hűtő működik. Van egy videó a tube-on, ford focus misztikus hiba néven, teljesen ugyanazt produkálja az enyém is. Ha esetleg van hasonló tapasztalatotok és esetleg megoldási javaslat, azt nagyon szívesen venném.


Szia.
Milyen termosztát került bele? Légtelenítés rendben van?


Szia! Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele. A légtelenítést gondolom a szerelő megcsinálta, de ha esetleg enm, azt hogy deríthetem ki?


Kérdezd meg tőle hogyan csinálta ha csinálta!?


Legjobb tudásom valamint tapasztalatom szerint, valamint a Haynes könyv és a Ford szerint az 1,6 zetec hűtőrendszere önlégtelenítő, hűtőfolyadék csere után nem kíván manuális légtelenítést. Ez persze nem zárja ki azt, hogy valami dugulás miatt a légbuborék nem bírt távozni a rendszerből. Én kezdenék egy hűtőfolyadék leengedéssel, újratöltés előtt a rendszer alapos átmosásával.


Az általam ismert leírás szerint,

hűtőfolyadék-kiegyenlítőtartályt a MAX jelzésig feltölteni (álló motor mellett).
5. A kiegyenlítő-tartály fedelét visszacsavarni.
6. A motort 2750 ford./perc-es fordulatszámon bemelegíteni két ventilátor ciklusig.
7. A motort hagyni lehűlni, majd a hűtőfolyadék-szintet ismét ellenőrizni. Szükség esetén a MAX jelzésig utántölteni.


Szerintem ez megegyezik a légtelenítés fogalmával!



Ma délután volt alkalmam kicsit megkergetni egy Budapest-Nyíregyháza távon pályán. Csomagok nélkül egyedül kevésbé melegedett, meg pláne hogy sík terepen nem kellett sokat erőlködnie a motornak. kb 50km-enként megálltam, hogy megnézzem fogy-e a víz, vagy bármi. De továbbra is maxon van. Viszont a hűtőből kivezető cső teljesen hideg volt. Valahol azt olvastam, hogy az nem jó jel. Igyekeztem feszegetni a határokat, és azt tapasztaltam, hogy bármekkora sebességnél, ha terhelés jön vagy gyorsítok akkor pár száz méteren belül elindul a mutató a piros felé, de amint kicsit elveszem a gázt, visszaáll középre. Mindegy hogy 140-ról 110-re, vagy 120-ról 90-re lassítok. És ugyanígy fordítva, mindegy hogy 90-ről gyorsítok 120-ig vagy 120-ról140-re. Tartósan 120 körül pedig a közép és a piros között félúton áll. Gondoltam megírom a tapasztalatokat, és köszönöm az eddigi infókat is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2016.11.05 06:35:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 288
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"Korábban 82 C-on nyió volt, azzal produkálta a 120 feletti melegedést, most viszont 70-valahány C-on nyitó lett belerakva, mert a szerelő szerint az való bele."

Én amit vettem a Cromax-ba gyári Ford termosztátot, az 82 fokon nyíló. Állítólag elég sok probléma van az új termosztátokkal is, és szokták ellenőrizni beszerelés előtt, hogy nyitnak-e.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerup


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 21.
Hozzászólások: 113

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.11.05 15:39:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 289
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is termosztátot kellett cserélnem ma. Gyárit tettem be, 4900 Ft volt. Az utángyártottak az előző autóimban sem váltak be, ezért termosztátból csak gyárit veszek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2016.11.06 08:17:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 290
 Hozzászólás témája: Re: motor melegedés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Cinege1 írta:


Ma délután volt alkalmam kicsit megkergetni egy Budapest-Nyíregyháza távon pályán. Csomagok nélkül egyedül kevésbé melegedett, meg pláne hogy sík terepen nem kellett sokat erőlködnie a motornak. kb 50km-enként megálltam, hogy megnézzem fogy-e a víz, vagy bármi. De továbbra is maxon van. Viszont a hűtőből kivezető cső teljesen hideg volt. Valahol azt olvastam, hogy az nem jó jel. Igyekeztem feszegetni a határokat, és azt tapasztaltam, hogy bármekkora sebességnél, ha terhelés jön vagy gyorsítok akkor pár száz méteren belül elindul a mutató a piros felé, de amint kicsit elveszem a gázt, visszaáll középre. Mindegy hogy 140-ról 110-re, vagy 120-ról 90-re lassítok. És ugyanígy fordítva, mindegy hogy 90-ről gyorsítok 120-ig vagy 120-ról140-re. Tartósan 120 körül pedig a közép és a piros között félúton áll. Gondoltam megírom a tapasztalatokat, és köszönöm az eddigi infókat is.


Vagy termosztát /90%/ vagy a hűtőd dugult el. Én a légtelenítést nyitott rendszerrel alapjáraton felmelegítettem üzemi hőfokra. Aztán sapka vissza és go.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Papamaci79


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2016.12.05 13:12:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 291
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Szinte végig olvastam mindent de az én problémám az ellenkezője mint a tiétek!

Adott egy fókakoma 2 2005 1.4 benzin 80 ló ! Az autó hideg időben nagyon szépen indul, nem ejti le nem ingadozik az alapjárat!
Viszont amikor kijön a jó idő/értem +7 c° s a fölött tehát tavasztól őszig/ hosszabb ideig áll az autó/6-8 órát/ már leejti az alapjáratot olyan 500 körülire s vagy elindul vagy leáll! Megvárom míg a control lámpák kialszanak akkor szoktam indítani!
Az lcd tesztet elvégeztem s a motorhőmérsékletre /kinti -2 C°-ra/ +51 C°-ot ír ki! Amikor üzem meleg a motor /vízhőfok 85-90 C°-os/ az lcd 120 C°-ot ír ki!
Elvégzett munkák:- Teljes motorgenerál, hengerfej generál, víz hőfok jeladó cserélve! A víz hőfok jel adó jót mutat/az órán s a diagnosztikai műszeren is ugyan az volt az érték/
Nézegettem én nem találtam a 2-s és 3-as henger között motor hőfok jeladót csak egy zárókupak található!

Segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  monstreorg


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 04.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2016.12.07 01:29:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 292
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hellomindenkinek!
Tegnap eszrevettem hogy az 1.4 focusbol, amit a cegemtol orokoltem, reggelre az auto ala keletkezik egy tenyernyi vizfolt. Ahogy nezem hutoviz, es a blokk elejen csordogal lefele.
Amikor beinditom es bemelegszik, akkor mar nem csepeg. Talaltam leirast itt a termosztat cserejerol, de muszaj az egesz termosztatot hazastol kicserelni, nem eleg csak a tomitest?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.12.07 05:37:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 293
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Papamaci79 írta:
Sziasztok!

Szinte végig olvastam mindent de az én problémám az ellenkezője mint a tiétek!

Adott egy fókakoma 2 2005 1.4 benzin 80 ló ! Az autó hideg időben nagyon szépen indul, nem ejti le nem ingadozik az alapjárat!
Viszont amikor kijön a jó idő/értem +7 c° s a fölött tehát tavasztól őszig/ hosszabb ideig áll az autó/6-8 órát/ már leejti az alapjáratot olyan 500 körülire s vagy elindul vagy leáll! Megvárom míg a control lámpák kialszanak akkor szoktam indítani!
Az lcd tesztet elvégeztem s a motorhőmérsékletre /kinti -2 C°-ra/ +51 C°-ot ír ki! Amikor üzem meleg a motor /vízhőfok 85-90 C°-os/ az lcd 120 C°-ot ír ki!
Elvégzett munkák:- Teljes motorgenerál, hengerfej generál, víz hőfok jeladó cserélve! A víz hőfok jel adó jót mutat/az órán s a diagnosztikai műszeren is ugyan az volt az érték/
Nézegettem én nem találtam a 2-s és 3-as henger között motor hőfok jeladót csak egy zárókupak található!

Segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
Tipikus probléma volt nálam is az elején. Egy motorszoftver frissítés a szervízben megoldotta a problémát kb. 2008-ban.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Papamaci79


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2016.12.07 07:43:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 294
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
Papamaci79 írta:
Sziasztok!

Szinte végig olvastam mindent de az én problémám az ellenkezője mint a tiétek!

Adott egy fókakoma 2 2005 1.4 benzin 80 ló ! Az autó hideg időben nagyon szépen indul, nem ejti le nem ingadozik az alapjárat!
Viszont amikor kijön a jó idő/értem +7 c° s a fölött tehát tavasztól őszig/ hosszabb ideig áll az autó/6-8 órát/ már leejti az alapjáratot olyan 500 körülire s vagy elindul vagy leáll! Megvárom míg a control lámpák kialszanak akkor szoktam indítani!
Az lcd tesztet elvégeztem s a motorhőmérsékletre /kinti -2 C°-ra/ +51 C°-ot ír ki! Amikor üzem meleg a motor /vízhőfok 85-90 C°-os/ az lcd 120 C°-ot ír ki!
Elvégzett munkák:- Teljes motorgenerál, hengerfej generál, víz hőfok jeladó cserélve! A víz hőfok jel adó jót mutat/az órán s a diagnosztikai műszeren is ugyan az volt az érték/
Nézegettem én nem találtam a 2-s és 3-as henger között motor hőfok jeladót csak egy zárókupak található!

Segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
Tipikus probléma volt nálam is az elején. Egy motorszoftver frissítés a szervízben megoldotta a problémát kb. 2008-ban.


Köszi Lala a tanácsot!
Van egy kis probléma! A szervízben anno azt mondták hogy nem lehet frissíteni hogy miért azt nem tudom! Esetleg valami ötlet hogy hova menjek ahol nem hajtanak el s tuti hogy nem vágnak át s elvégzik a frissítést!
Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2016.12.07 07:47:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 295
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Papamaci79 írta:
Lala írta:
Papamaci79 írta:
Sziasztok!

Szinte végig olvastam mindent de az én problémám az ellenkezője mint a tiétek!

Adott egy fókakoma 2 2005 1.4 benzin 80 ló ! Az autó hideg időben nagyon szépen indul, nem ejti le nem ingadozik az alapjárat!
Viszont amikor kijön a jó idő/értem +7 c° s a fölött tehát tavasztól őszig/ hosszabb ideig áll az autó/6-8 órát/ már leejti az alapjáratot olyan 500 körülire s vagy elindul vagy leáll! Megvárom míg a control lámpák kialszanak akkor szoktam indítani!
Az lcd tesztet elvégeztem s a motorhőmérsékletre /kinti -2 C°-ra/ +51 C°-ot ír ki! Amikor üzem meleg a motor /vízhőfok 85-90 C°-os/ az lcd 120 C°-ot ír ki!
Elvégzett munkák:- Teljes motorgenerál, hengerfej generál, víz hőfok jeladó cserélve! A víz hőfok jel adó jót mutat/az órán s a diagnosztikai műszeren is ugyan az volt az érték/
Nézegettem én nem találtam a 2-s és 3-as henger között motor hőfok jeladót csak egy zárókupak található!

Segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
Tipikus probléma volt nálam is az elején. Egy motorszoftver frissítés a szervízben megoldotta a problémát kb. 2008-ban.


Köszi Lala a tanácsot!
Van egy kis probléma! A szervízben anno azt mondták hogy nem lehet frissíteni hogy miért azt nem tudom! Esetleg valami ötlet hogy hova menjek ahol nem hajtanak el s tuti hogy nem vágnak át s elvégzik a frissítést!
Köszönöm!


Nekem is azt mondták, hogy nem lehet frissíteni. Bár nekem megindokolták, hogy a lehető legfrisebb szoftver van rajta, ami ehhez a motorhoz létezik.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Papamaci79


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2016.12.07 13:43:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 296
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Papamaci79 írta:
Lala írta:
Papamaci79 írta:
Sziasztok!

Szinte végig olvastam mindent de az én problémám az ellenkezője mint a tiétek!

Adott egy fókakoma 2 2005 1.4 benzin 80 ló ! Az autó hideg időben nagyon szépen indul, nem ejti le nem ingadozik az alapjárat!
Viszont amikor kijön a jó idő/értem +7 c° s a fölött tehát tavasztól őszig/ hosszabb ideig áll az autó/6-8 órát/ már leejti az alapjáratot olyan 500 körülire s vagy elindul vagy leáll! Megvárom míg a control lámpák kialszanak akkor szoktam indítani!
Az lcd tesztet elvégeztem s a motorhőmérsékletre /kinti -2 C°-ra/ +51 C°-ot ír ki! Amikor üzem meleg a motor /vízhőfok 85-90 C°-os/ az lcd 120 C°-ot ír ki!
Elvégzett munkák:- Teljes motorgenerál, hengerfej generál, víz hőfok jeladó cserélve! A víz hőfok jel adó jót mutat/az órán s a diagnosztikai műszeren is ugyan az volt az érték/
Nézegettem én nem találtam a 2-s és 3-as henger között motor hőfok jeladót csak egy zárókupak található!

Segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
Tipikus probléma volt nálam is az elején. Egy motorszoftver frissítés a szervízben megoldotta a problémát kb. 2008-ban.


Köszi Lala a tanácsot!
Van egy kis probléma! A szervízben anno azt mondták hogy nem lehet frissíteni hogy miért azt nem tudom! Esetleg valami ötlet hogy hova menjek ahol nem hajtanak el s tuti hogy nem vágnak át s elvégzik a frissítést!
Köszönöm!


Nekem is azt mondták, hogy nem lehet frissíteni. Bár nekem megindokolták, hogy a lehető legfrisebb szoftver van rajta, ami ehhez a motorhoz létezik.


Köszönöm a hozzá szólásokat!
De esetleg valaki aki letörli ami rajt van s újra tudja telepíteni esetleg egy újabbra vagy a régit de megfelelően!
Lehet hogy ettől észhez térne!

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bognarpeter


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 18.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.12.18 19:38:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 297
 Hozzászólás témája: Ecoboost 1,0 eltűnt a hűtővizem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaiasztok,
Nagyon örülnék, ha valaki tudna hozzászólni a problémámhoz, legyen az megnyugtató, vagy pont ellenkezőleg.
A helyzet a következő, van egy 2 éves 125 LE-s 1,0-ás s Focusom, és most szervízben van. A gond az vele, hogy kb 1 liter víz eltűnt belőle. Számomra látható nyoma nem volt, sehol alatta csöpögésre utalő tócsa. A jelenség, ami miatt szervízbe vittem, hogy a jobb oldali zóna meleg levegő fújt, a bal oldali nem (pedíg arra volt értelem szerűen állítva), nagyon lassan kezdett melegedni. A hőfokmérő normál helyzetben volt nem melegedett túl a motor. A Ford szervízben őszinték voltan, nem kerteltek, miután fél napíg keresték a hibát, megállapították, hogy a termosztát ház, illetve az o-gyűrűnél tűmt el. Az alkatrész csere 90-95 százalékban megoldja a problémát, ellenkező esetben motorcsere szükséges. Elmondásuk szerint az ecoboostoknál vannak hűtési gondok, de meglepő, hogy egy 20 ezret futott motornál jelentkezett mindez. Szerintetek, mire számítsak, ennyire gázosak ezek az ecoboostok, persze vásárlás előtt csak jókat olvastam róluk. Szeretném tudni, hogy szerintetek mennyire károsodhatott esetleg a motor, juhatott be a motorba víz, csinálhatott ott proplémát, vagy nem. A szerviz azt mondta, a megrendelt alkatrészek beépítése után diagnosztikával meg tudják állapítani, hogy akkpr most mi is legyen a továbbiakban. Az a baj, hogy baromira megingott a bizalmam. Eddíg Opeles voltam, volt 6 Opelem a Focus előtt, és az egyre silányabb minőség miatt váltottam. Köszi előre is a választ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  baratka87


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 10.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.12.30 16:01:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 298
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Áprilisban vettem az 1.4-es fókámat. Szenvedek vele. Eleinte 90es tempónál felment a vízhőfok mutató pirosba, amint nem nyomtam gázt visszament középre. Nyomozás indul, termosztát csere, ventillátor csere(nem ment csak a klimás oldali), a gyertyák között lévő jeladó cseréje, vízpumpa(SKF). Megoldódni látszott a probléma. Mivel szeptemberbe leutaztam Győr-Dunaújváros-Miskolc távot minden gond nélkül oda-vissza. Hazamentem karácsonyra is. M1-M0-M3. Most hasonlót produkált de mégsem ugyanazt. M0 emelkedő elkezd pirosba menni megint, mondom remek megint ugyanaz a hiba. FElérek a tetőre elkezdek gurulni, előzőleg is az segített ha nem nyomtam gázt, még mindig priosba. Amint elkezdtem gázt nyomni visszament középre. Onnantól kezdve folyamat ezt játszotta. Pl.: lejtőn ha csak gurultam motorfékkel hogy ne lépjem túl a 130km/h-át akkor megint pirosba ment, gázadás vissza középre. Amikor visszaértem Győrbe(egyhuzamba vezettem le a 350km-ert.) rögtön motorháztető fel. Na ha szembe állok a kocsival a hűtőnél a bal felső cső hideg volt, a jobb oldali épphogy langyos. Megint termosztát baja lesz? Nemrég cseréltem, azóta jó ha 3000km-ert mentem vele.
Esetleg ettől az úttól nem lett baja a motornak(hengerfejnek)?
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv,

István
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacthedead


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 01.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.01.01 09:51:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 299
 Hozzászólás témája: S-MAX 1,8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. 2 éve vettem egy 2008-as 1,8 TDCI S-Max-ot, természetesen azonnal szervizbe vittem és lecseréltettem a vezérmű szíjat (még az eredeti volt benne) és reméltem h nem lesz vele gond. Sajnos tévedtem. December elején épp munkába menet hirtelen egy nagy csattanás, a motor leállt. Elhúztuk a szervizbe, ahol a szerelőm azt mondta h nagy a baj. A főtengely és az adagoló között levő lánc "fogazott" le úgyhogy a 8 szelepből 5 elgörbült illetve a dugattyúkat is szétverte. Letörte a kamrák szélét. Megvettem hozzá mindent (kb 350e Ft munkadíjjal együtt). Összerakta de vmi azóta se stimmel az autóval. Folyamatosan eltűnik a hűtő folyadék, folyást nem látok sehol. A motorban sincs hiszen az olaj nem habzik. Fűtés nincs, csak ha teljesen felöltöm a maxig, de akkor is csak egy darabig. Olyan mintha levegős lenne a rendszer. Elvileg automatikusan kellene légtelenednie. A szerelőm azt mondja h elképzelhető h a múltkori balesetnél megrepedhetett a hengerfej. Lehet ez a hiba? Már elég sokba fáj és nem szeretnék még egy csomó pénzt kidobni. A fűtéssel eddig nem volt semmi gond. A víz amúgy hosszú úton (5-10 km) felmelegszik de nem forr viszont közel két hét alatt kb 7 liter fagyállót töltöttem utána... Sad .
Előre is köszönöm a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.01.01 10:08:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 300
 Hozzászólás témája: Re: S-MAX 1,8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacthedead írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. 2 éve vettem egy 2008-as 1,8 TDCI S-Max-ot, természetesen azonnal szervizbe vittem és lecseréltettem a vezérmű szíjat (még az eredeti volt benne) és reméltem h nem lesz vele gond. Sajnos tévedtem. December elején épp munkába menet hirtelen egy nagy csattanás, a motor leállt. Elhúztuk a szervizbe, ahol a szerelőm azt mondta h nagy a baj. A főtengely és az adagoló között levő lánc "fogazott" le úgyhogy a 8 szelepből 5 elgörbült illetve a dugattyúkat is szétverte. Letörte a kamrák szélét. Megvettem hozzá mindent (kb 350e Ft munkadíjjal együtt). Összerakta de vmi azóta se stimmel az autóval. Folyamatosan eltűnik a hűtő folyadék, folyást nem látok sehol. A motorban sincs hiszen az olaj nem habzik. Fűtés nincs, csak ha teljesen felöltöm a maxig, de akkor is csak egy darabig. Olyan mintha levegős lenne a rendszer. Elvileg automatikusan kellene légtelenednie. A szerelőm azt mondja h elképzelhető h a múltkori balesetnél megrepedhetett a hengerfej. Lehet ez a hiba? Már elég sokba fáj és nem szeretnék még egy csomó pénzt kidobni. A fűtéssel eddig nem volt semmi gond. A víz amúgy hosszú úton (5-10 km) felmelegszik de nem forr viszont közel két hét alatt kb 7 liter fagyállót töltöttem utána... Sad .
Előre is köszönöm a válaszokat.


Elképzelhető, hogy megsérült a hengerfej, bár ezt kellett volna ellenőriznie annak aki megcsinálta! Szerintem nézz körül a fűtőradiátor körül illetve, hogy valahol nincs e szirvárgás plussz, hogy van e nyomás a hűtőrendszerben meleg rendszernél! 2hét alatt 7 liter az nagyon sok annak nyoma kell hogy legyen ha elfolyik valahol! Magasabb fordulatnál nem érzel édeskés égett szagot?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hütési gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Következő
Ugrás:   

10 / 12 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.25 másodperc