Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.23. 23:32:55 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: smfcmxgrand
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 26052
Látogatók:
Vendégek: 393
Tagok: 4
Összesen: 397

Jelen lévő tagok:
01: qqrique
02: sparta2
03: birof
04: Marci70

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Nem indul elsőre
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 18 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  hkmp51
Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2005.12.14 12:06:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Nem indul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?
 
  Vissza az elejére
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1267


HozzászólásElküldve: 2005.12.14 12:26:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?


Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lewes


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 01.
Hozzászólások: 681


HozzászólásElküldve: 2005.12.14 13:03:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?


Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig.


Ez alapján lehet a rossz minőségű benzin az oka... Nem tankoltál "kétes" helyen vele?
_________________
Ford C-Max 2007 Titanium-X 1.6 Ti-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hkmp5


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 14.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2005.12.15 23:37:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lewes írta:
FokaDriver írta:
hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?


Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig.


Ez alapján lehet a rossz minőségű benzin az oka... Nem tankoltál "kétes" helyen vele?


Általában Mol-nál vagy OMV-nél tankolok, elvileg azok meg jók...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2005.12.16 09:06:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim. Sad
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig. Smile
De ez kb 6-7 éve volt.
 
  Vissza az elejére
   
     
  patky


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 11.
Hozzászólások: 1360


HozzászólásElküldve: 2005.12.16 09:09:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim. Sad
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig. Smile
De ez kb 6-7 éve volt.

Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni. Smile
_________________
Patky
RC Drift: gerilladrift.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jano75


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 22.
Hozzászólások: 35


HozzászólásElküldve: 2005.12.22 16:18:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

patky írta:
Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim. Sad
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig. Smile
De ez kb 6-7 éve volt.

Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni. Smile


Én más típusnál tapasztaltam, hogy ha gyorsan berakom és elfordítom a kulcsot nem indul az autó. Azt a megoldást mondták, hogy várjak egy másodpercet mielőtt elfordítom és akkor indul. Azzal magyarázták, hogy az immo nem ismeri fel ilyen gyorsan a kulcsot!
Vagyis ha menekülni kell legyen benne mindig a kulcs ! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.12.22 16:38:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jano75 írta:
patky írta:
Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim. Sad
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig. Smile
De ez kb 6-7 éve volt.

Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni. Smile


Én más típusnál tapasztaltam, hogy ha gyorsan berakom és elfordítom a kulcsot nem indul az autó. Azt a megoldást mondták, hogy várjak egy másodpercet mielőtt elfordítom és akkor indul. Azzal magyarázták, hogy az immo nem ismeri fel ilyen gyorsan a kulcsot!
Vagyis ha menekülni kell legyen benne mindig a kulcs ! Smile


a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2005.12.22 20:13:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:

a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos.

Ha így is lenne, akkor is legfeljebb 1 másodperccel tovább köszörülne...
Én nem várok, és mégis indul az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.12.22 20:34:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
AndrewBoy írta:

a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos.

Ha így is lenne, akkor is legfeljebb 1 másodperccel tovább köszörülne...
Én nem várok, és mégis indul az autó.


köszörülésről nem volt szóWink de énse szoktam várni és megy gond nélkül, viszont kolléga mondeója köszörül 1-2 másodpercig, de ha vár akkor pöccre megy.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2005.12.22 23:04:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.
 
  Vissza az elejére
   
     
  FoFo


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2005.12.22 23:07:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.


Na, ez én voltam és nem "Vendég" nevű klubtársunk, vagy a kuki veszett el, vagy én Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vendég
Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2005.12.27 07:33:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
 
  Vissza az elejére
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.12.27 07:45:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


egy szoftver frissítés nem ártana a gépsason illetve a megfelelő gyújtás beállítása sem, ha még garis az autód akkor lehet menni zargatni a szervízt emiatt ingyen és boldogan.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  taczel


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 24.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2005.12.27 10:39:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.


Reggel a hidegben nekem sem úgy indul most az autó, mint ahogy ősszel tette, de ennek van egy prózai oka is: viszonylagos sötét miatt az automata világítás fokozatban egyből bekapcsol a lámpa az indítás pillanatában, így feszültséget vesz el az indítómotortól. Ha alapállásba kapcsolom a világítást, könnyebben indul a motor.
_________________
FII Ghia 1,6 TI-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  greek


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 02.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2006.01.04 15:31:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája: Üdv Mindenkinek!
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="vendég"]Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....

Üdv
Mindenkinek!
Nekem 1,6ti-vtc-mvan 6000km/fél év. A fenntebb említett problémával én is találkoztam.Újkori állapotában az inditás pöcre megtörtént ,mostanában viszont ha nem várok az AC feltöltésére eleget akkor el sem indul.
A kerregés is megtalálható, amióta ilyen keményebb hidegek vannak.
Hideg idő-indítás-motorból valami kerregés. Amiután bemelegszik illetve ha kicsit megemelem hidegen a fordulatszámot megszűnik.

A fogyasztásom full városban most:8,9l-muszáj hozzászokni!
_________________
Focus II. Ghia 1.6 Ti-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozzsolt


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2006.01.04 16:11:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiv


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2006.01.04 20:00:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?


Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.

Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozzsolt


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2006.01.04 21:29:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?


Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.

Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?


Csak hidegen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pablo


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 28.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2006.01.05 08:58:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nekem is volt egy-két hosszú indításom az utóbbi napokban (parkolás garázsban ill. utcán), ami érdekes, hogy egy hete szlovákiában farkasordító hidegben pöccre indult. 2001-es 1.8-as benzines 66ekm. Kerregés hallható, de nem úgy mint offos 20 éves opel corsában, nem a motor kerreg csak valami ketyere a motortérben, még nem fejtettem meg, hogy mi az. Szóval a hosszú indítózást nem tudom a hideg számlájára írni, mostanában nincs igazi hideg, kint meg nem csinálta...
Ki mit szól?
_________________
Ford Focus Trend 1,8 benzines 2001
"always look on the bright side of life"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pablo


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 28.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2006.01.05 09:04:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.

Foki1 tankját még Bruti tervezte in England (tőle vettem a gépet, gondolom még van aki emlékszik rá), pontosan a kis mennyiségű üzemanyag minden helyzetben való kiaknázhatósága volt feladat, tapasztalatom szerint jól megoldotta.
_________________
Ford Focus Trend 1,8 benzines 2001
"always look on the bright side of life"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tcvit


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 01.
Hozzászólások: 378


HozzászólásElküldve: 2006.01.05 10:49:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?


Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.

Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?


Csak hidegen!


Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után). Idea
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész. Shocked Evil or Very Mad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozzsolt


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2006.01.05 11:13:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tcvit írta:
kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?


Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.

Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?


Csak hidegen!


Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után). Idea
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész. Shocked Evil or Very Mad


Köszi az infót!
Nekem is valami ilyet mondtak a szervízben, de ha jól emlékszem Ők valami hőmérséklet szenzort emlegettek. (de lehet én emlékszem rosszul) A lényeg, hogy nincs baj ha leesik a fordulatszám, amíg meg nem áll a motor.
Ha le is áll akkor vigyem be.
De a bajom az, hogy ippppppen a lefulladás határán mozog a motor vagy 2 másodpercig. És nem minden hideg indulásnál.
Még várok vele egy darabig és figyelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tcvit


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 01.
Hozzászólások: 378


HozzászólásElküldve: 2006.01.05 11:50:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kozzsolt írta:
Tcvit írta:
kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.

De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....


Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?


Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.

Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?


Csak hidegen!


Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után). Idea
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész. Shocked Evil or Very Mad


Köszi az infót!
Nekem is valami ilyet mondtak a szervízben, de ha jól emlékszem Ők valami hőmérséklet szenzort emlegettek. (de lehet én emlékszem rosszul) A lényeg, hogy nincs baj ha leesik a fordulatszám, amíg meg nem áll a motor.
Ha le is áll akkor vigyem be.
De a bajom az, hogy ippppppen a lefulladás határán mozog a motor vagy 2 másodpercig. És nem minden hideg indulásnál.
Még várok vele egy darabig és figyelek.


Dehogy is nincs baj... nem tesz jót a motornak, hogy a leállás határán szenved! Confused
Még garis az autód, csinálják meg azonnal!!! Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomiii


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 24.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2006.01.19 22:07:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
Nem mertem új topicot nyitni, így inkább ide írok. Focus 2 4ajtos, hátul dobfék Rolling Eyes . Reggel parkolóbol kitolatáskor kezifék kienged, elkezdek tolatni, de csak a hátulja kezd el emelkedni.. Confused kiszállok,(anyám tolat) latom a jobb hátso kerek blokkol.. de a kézifek nincs behúzva, és a balhatsó forog! Tolatott még, aztán egy nagy kattanás után megjavult. Azóta nem jelentkezett a probléma. Mi lehetett a baj? Talán befagyot ???
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozzsolt


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2006.01.19 22:32:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomiii írta:
Hali!
Nem mertem új topicot nyitni, így inkább ide írok. Focus 2 4ajtos, hátul dobfék Rolling Eyes . Reggel parkolóbol kitolatáskor kezifék kienged, elkezdek tolatni, de csak a hátulja kezd el emelkedni.. Confused kiszállok,(anyám tolat) latom a jobb hátso kerek blokkol.. de a kézifek nincs behúzva, és a balhatsó forog! Tolatott még, aztán egy nagy kattanás után megjavult. Azóta nem jelentkezett a probléma. Mi lehetett a baj? Talán befagyot ???
Előre is köszi!


Szerintem tuttii befagyott.
Az igazság az, hogy én pl. nem is szoktam ilyen hidegben behúzni a kéziféket estére.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Samy01


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.01.19 22:37:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

az én fordom se indul hidegen
le kell nyomni a gázpedált ez segit
probáljátok csak ki
ez széria hiba
_________________
Samy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Samy01


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.01.19 22:39:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája: hkmo51
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyomd le a gázpedált és akkor elindul ha egyéb kérdésed van a cimem samy01@freemail.hu
_________________
Samy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2006.01.19 23:49:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája: Re: hkmo51
Hozzászólás az előzmény idézésével

Samy01 írta:
nyomd le a gázpedált és akkor elindul ha egyéb kérdésed van a cimem samy01@freemail.hu

..... És rövidesen mehetsz katalizátort is cseréltetni, másrészt teljesen megbolondítja az elektronikát az effajta művelet.. Wink

Nem egészséges, ha gázadással indítasz el egy befecskendezős mocit, kifejezetten úgy, hogy elő van írva, hogy indításnál nem szabad a gázpedált babrálni. Wink
Irány a szerviz.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2006.01.20 08:01:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája: Re: hkmo51
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Samy01 írta:
nyomd le a gázpedált és akkor elindul ha egyéb kérdésed van a cimem samy01@freemail.hu

..... És rövidesen mehetsz katalizátort is cseréltetni, másrészt teljesen megbolondítja az elektronikát az effajta művelet.. Wink

Nem egészséges, ha gázadással indítasz el egy befecskendezős mocit, kifejezetten úgy, hogy elő van írva, hogy indításnál nem szabad a gázpedált babrálni. Wink
Irány a szerviz.


Szerintem is illik indulnia gázpedál érintése nélkül, de azért ennyire nem vészes a dolog. Talán épp a fóka könyvében olvastam, hogy igenis rá lehet segíteni gázadással, ha nem akarna indulni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

1 / 18 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.25 másodperc