Elküldve:
2005.12.14 12:06:45 Hozzászólás sorszáma a témában: 1 Hozzászólás témája: Nem indul elsőre
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?
Elküldve:
2005.12.14 12:26:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?
Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig. _________________ ...Run Forrest Run...
Elküldve:
2005.12.14 13:03:14 Hozzászólás sorszáma a témában: 3 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
FokaDriver írta:
hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?
Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig.
Ez alapján lehet a rossz minőségű benzin az oka... Nem tankoltál "kétes" helyen vele? _________________ Ford C-Max 2007 Titanium-X 1.6 Ti-VCT
Elküldve:
2005.12.15 23:37:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 4 Hozzászólás témája: Re: Nem indul elsőre
Lewes írta:
FokaDriver írta:
hkmp51 írta:
Sziasztok! Nálam többször előfordul, hogy nem indul pöccre a kocsi, és nem mínusz fokokról beszélünk... Szervízbe állítottak valamit, de még mindig van, amikor csak "teker" az önindító. Van valaiknek ehhez hasonló problémája?
Gondolom új lehet még az autó, ha régebbi lett volna, azt mondtam volna hogy üzemanyagszűrő csere. Nekem 65ezer környékén volt ilyen gondom.
Kicseréltem az üz.szűrőt, azóta pöccre indul, mindig.
Ez alapján lehet a rossz minőségű benzin az oka... Nem tankoltál "kétes" helyen vele?
Általában Mol-nál vagy OMV-nél tankolok, elvileg azok meg jók...
Elküldve:
2005.12.16 09:06:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 5 Hozzászólás témája:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim.
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig.
De ez kb 6-7 éve volt.
Elküldve:
2005.12.16 09:09:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 6 Hozzászólás témája:
Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim.
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig.
De ez kb 6-7 éve volt.
Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni. _________________ Patky
RC Drift: gerilladrift.hu
Elküldve:
2005.12.22 16:18:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 7 Hozzászólás témája:
patky írta:
Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim.
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig.
De ez kb 6-7 éve volt.
Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni.
Én más típusnál tapasztaltam, hogy ha gyorsan berakom és elfordítom a kulcsot nem indul az autó. Azt a megoldást mondták, hogy várjak egy másodpercet mielőtt elfordítom és akkor indul. Azzal magyarázták, hogy az immo nem ismeri fel ilyen gyorsan a kulcsot!
Vagyis ha menekülni kell legyen benne mindig a kulcs !
Elküldve:
2005.12.22 16:38:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 8 Hozzászólás témája:
Jano75 írta:
patky írta:
Anonymous írta:
Nekem az OMV-vel korábban voltak rossz tapasztalataim.
Ezért én nem is tankolok ott soha. Max ha már nem jutnék el a következő kútig.
De ez kb 6-7 éve volt.
Ez én voltam, csak elfelejtettem bejelentkezni.
Én más típusnál tapasztaltam, hogy ha gyorsan berakom és elfordítom a kulcsot nem indul az autó. Azt a megoldást mondták, hogy várjak egy másodpercet mielőtt elfordítom és akkor indul. Azzal magyarázták, hogy az immo nem ismeri fel ilyen gyorsan a kulcsot!
Vagyis ha menekülni kell legyen benne mindig a kulcs !
a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Elküldve:
2005.12.22 20:13:39 Hozzászólás sorszáma a témában: 9 Hozzászólás témája:
AndrewBoy írta:
a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos.
Ha így is lenne, akkor is legfeljebb 1 másodperccel tovább köszörülne...
Én nem várok, és mégis indul az autó.
Elküldve:
2005.12.22 20:34:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 10 Hozzászólás témája:
Szaki írta:
AndrewBoy írta:
a magyarázat még egyszerűbb..az immo azonnal felismeri ahogy a kulcsot bedugod, ezzel nincs gond. az ac pumpa lassan indul el, ennyi. egy-két másodpercet érdemes mindig várni, vagy legalább a visszajelző lámpák kialszanak. biztos ami biztos.
Ha így is lenne, akkor is legfeljebb 1 másodperccel tovább köszörülne...
Én nem várok, és mégis indul az autó.
köszörülésről nem volt szó de énse szoktam várni és megy gond nélkül, viszont kolléga mondeója köszörül 1-2 másodpercig, de ha vár akkor pöccre megy. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Elküldve:
2005.12.22 23:04:39 Hozzászólás sorszáma a témában: 11 Hozzászólás témája:
Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.
Elküldve:
2005.12.22 23:07:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 12 Hozzászólás témája:
Anonymous írta:
Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.
Na, ez én voltam és nem "Vendég" nevű klubtársunk, vagy a kuki veszett el, vagy én
Elküldve:
2005.12.27 07:33:48 Hozzászólás sorszáma a témában: 13 Hozzászólás témája:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
Elküldve:
2005.12.27 07:45:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 14 Hozzászólás témája:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
egy szoftver frissítés nem ártana a gépsason illetve a megfelelő gyújtás beállítása sem, ha még garis az autód akkor lehet menni zargatni a szervízt emiatt ingyen és boldogan. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Elküldve:
2005.12.27 10:39:46 Hozzászólás sorszáma a témában: 15 Hozzászólás témája:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
Reggel a hidegben nekem sem úgy indul most az autó, mint ahogy ősszel tette, de ennek van egy prózai oka is: viszonylagos sötét miatt az automata világítás fokozatban egyből bekapcsol a lámpa az indítás pillanatában, így feszültséget vesz el az indítómotortól. Ha alapállásba kapcsolom a világítást, könnyebben indul a motor. _________________ FII Ghia 1,6 TI-VCT
[quote="vendég"]Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Üdv
Mindenkinek!
Nekem 1,6ti-vtc-mvan 6000km/fél év. A fenntebb említett problémával én is találkoztam.Újkori állapotában az inditás pöcre megtörtént ,mostanában viszont ha nem várok az AC feltöltésére eleget akkor el sem indul.
A kerregés is megtalálható, amióta ilyen keményebb hidegek vannak.
Hideg idő-indítás-motorból valami kerregés. Amiután bemelegszik illetve ha kicsit megemelem hidegen a fordulatszámot megszűnik.
A fogyasztásom full városban most:8,9l-muszáj hozzászokni! _________________ Focus II. Ghia 1.6 Ti-VCT
Elküldve:
2006.01.04 16:11:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 17 Hozzászólás témája:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Elküldve:
2006.01.04 20:00:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 18 Hozzászólás témája:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.
Elküldve:
2006.01.04 21:29:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 19 Hozzászólás témája:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.
Elküldve:
2006.01.05 08:58:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 20 Hozzászólás témája:
Sziasztok! Nekem is volt egy-két hosszú indításom az utóbbi napokban (parkolás garázsban ill. utcán), ami érdekes, hogy egy hete szlovákiában farkasordító hidegben pöccre indult. 2001-es 1.8-as benzines 66ekm. Kerregés hallható, de nem úgy mint offos 20 éves opel corsában, nem a motor kerreg csak valami ketyere a motortérben, még nem fejtettem meg, hogy mi az. Szóval a hosszú indítózást nem tudom a hideg számlájára írni, mostanában nincs igazi hideg, kint meg nem csinálta...
Ki mit szól? _________________ Ford Focus Trend 1,8 benzines 2001
"always look on the bright side of life"
Elküldve:
2006.01.05 09:04:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 21 Hozzászólás témája:
Anonymous írta:
Előző OFF-osomnál az volt a gyakorlat, hogy biza üres(edő) tanknál néha 2-3 másodpercet is kellett indítózni, hogy beinduljon. Tehát hiába vártam a kulcs második állásba való fordítása után akár 5-10 másodpercet is, maga az indítózás bizony sokkal tovább tartott közel üres tanknál, mint tele tankkal.
Foki1 tankját még Bruti tervezte in England (tőle vettem a gépet, gondolom még van aki emlékszik rá), pontosan a kis mennyiségű üzemanyag minden helyzetben való kiaknázhatósága volt feladat, tapasztalatom szerint jól megoldotta. _________________ Ford Focus Trend 1,8 benzines 2001
"always look on the bright side of life"
Elküldve:
2006.01.05 10:49:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 22 Hozzászólás témája:
kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.
Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?
Csak hidegen!
Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után).
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész.
Elküldve:
2006.01.05 11:13:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 23 Hozzászólás témája:
Tcvit írta:
kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.
Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?
Csak hidegen!
Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után).
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész.
Köszi az infót!
Nekem is valami ilyet mondtak a szervízben, de ha jól emlékszem Ők valami hőmérséklet szenzort emlegettek. (de lehet én emlékszem rosszul) A lényeg, hogy nincs baj ha leesik a fordulatszám, amíg meg nem áll a motor.
Ha le is áll akkor vigyem be.
De a bajom az, hogy ippppppen a lefulladás határán mozog a motor vagy 2 másodpercig. És nem minden hideg indulásnál.
Még várok vele egy darabig és figyelek.
Elküldve:
2006.01.05 11:50:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 24 Hozzászólás témája:
kozzsolt írta:
Tcvit írta:
kozzsolt írta:
tiv írta:
kozzsolt írta:
vendég írta:
Nekem ezt a nem indulást (1,4-es, 1 hónapos 2500 km-rel) már legalább 3-szor eljátszotta, sőt az is előfordul rendszeresen, hogy relatív hideg motornál ("mélygarázs hőmérséklet") annyira leesik a fordulatszám, hogy elkezd kerregni a motor. Az alapjárat ingadozáshoz már egészen hozzászoktam.
De a 10+ literes fogyasztáshoz nem fogok soha....
Nekem 380 km van az 1.4-esben és néha motor elindulása után 2-3 másodperccel a fordulatszám leesik 600 körülire és majdnem leáll. Oszt mintha észheztérne egy kicsit felhúzza magától a fordulatot. (lehet az autómata szivató???) De nem mindig csinálja és ez az ami idegesít.
Mi lehet az ok?
Én még csak várom a Focusomat, de OFF-os tapasztalatok alapján az alapjáratimotor környékén keresd a hiba okát.
Csak hideg vagy melegen csinálja vagy mindkettő?
Csak hidegen!
Úgyan csak off-os tapasztalat alapján tudok mondani valamit. Nálam az volt a probléma, hogy egy érzékelő, ami a benzin nyomás értékét küldte a vezérlő elektronikának volt rossz hidegben (csak is hidegben, hosszabb állás után).
Mire rájöttek kicseréltek szinte mindent a benzintanktól a motorig! Ez volt az utolsó alkatrész.
Köszi az infót!
Nekem is valami ilyet mondtak a szervízben, de ha jól emlékszem Ők valami hőmérséklet szenzort emlegettek. (de lehet én emlékszem rosszul) A lényeg, hogy nincs baj ha leesik a fordulatszám, amíg meg nem áll a motor.
Ha le is áll akkor vigyem be.
De a bajom az, hogy ippppppen a lefulladás határán mozog a motor vagy 2 másodpercig. És nem minden hideg indulásnál.
Még várok vele egy darabig és figyelek.
Dehogy is nincs baj... nem tesz jót a motornak, hogy a leállás határán szenved!
Még garis az autód, csinálják meg azonnal!!!
Elküldve:
2006.01.19 22:07:46 Hozzászólás sorszáma a témában: 25 Hozzászólás témája:
Hali!
Nem mertem új topicot nyitni, így inkább ide írok. Focus 2 4ajtos, hátul dobfék . Reggel parkolóbol kitolatáskor kezifék kienged, elkezdek tolatni, de csak a hátulja kezd el emelkedni.. kiszállok,(anyám tolat) latom a jobb hátso kerek blokkol.. de a kézifek nincs behúzva, és a balhatsó forog! Tolatott még, aztán egy nagy kattanás után megjavult. Azóta nem jelentkezett a probléma. Mi lehetett a baj? Talán befagyot ???
Előre is köszi!
Elküldve:
2006.01.19 22:32:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 26 Hozzászólás témája:
tomiii írta:
Hali!
Nem mertem új topicot nyitni, így inkább ide írok. Focus 2 4ajtos, hátul dobfék . Reggel parkolóbol kitolatáskor kezifék kienged, elkezdek tolatni, de csak a hátulja kezd el emelkedni.. kiszállok,(anyám tolat) latom a jobb hátso kerek blokkol.. de a kézifek nincs behúzva, és a balhatsó forog! Tolatott még, aztán egy nagy kattanás után megjavult. Azóta nem jelentkezett a probléma. Mi lehetett a baj? Talán befagyot ???
Előre is köszi!
Szerintem tuttii befagyott.
Az igazság az, hogy én pl. nem is szoktam ilyen hidegben behúzni a kéziféket estére.
nyomd le a gázpedált és akkor elindul ha egyéb kérdésed van a cimem samy01@freemail.hu
..... És rövidesen mehetsz katalizátort is cseréltetni, másrészt teljesen megbolondítja az elektronikát az effajta művelet..
Nem egészséges, ha gázadással indítasz el egy befecskendezős mocit, kifejezetten úgy, hogy elő van írva, hogy indításnál nem szabad a gázpedált babrálni.
Irány a szerviz. _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
nyomd le a gázpedált és akkor elindul ha egyéb kérdésed van a cimem samy01@freemail.hu
..... És rövidesen mehetsz katalizátort is cseréltetni, másrészt teljesen megbolondítja az elektronikát az effajta művelet..
Nem egészséges, ha gázadással indítasz el egy befecskendezős mocit, kifejezetten úgy, hogy elő van írva, hogy indításnál nem szabad a gázpedált babrálni.
Irány a szerviz.
Szerintem is illik indulnia gázpedál érintése nélkül, de azért ennyire nem vészes a dolog. Talán épp a fóka könyvében olvastam, hogy igenis rá lehet segíteni gázadással, ha nem akarna indulni.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban