Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.26. 10:10:58 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bognari
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 26058
Látogatók:
Vendégek: 427
Tagok: 3
Összesen: 430

Jelen lévő tagok:
01: Pokica44
02: Orsi71
03: carmaxos

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Nem indul elsőre
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

16 / 18 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 211

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.02.02 13:52:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 451
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csakol, kelly, Deniwrx

Urak, köszönöm a segítséget! Ismét sikerült figyelmen kívül hagynom a legkézenfekvőbb lehetőséget. Embarassed
Itt szokás az autókba másik akksit tenni a kereskedőnél, az autó sajátja pedig pihen a sarokban átvételig, így volt az előzővel is. Nem átverés, valami spéci, drága akksit használnak, nem is kapni boltban. Nem tudom miért éri meg...

Ma felteszem töltőre, vagy cserélem ha régi, és írok, mi az eredmény.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 211

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.02.04 00:17:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 452
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma feltöltöttem az akksit, a második indítás után jobbnak tûnik.
Azonban furcsálom, hogy a dízel ellenére csak 60Ah/540A-es van benne.

Remélem jó lesz, nem szívesen vinném vissza.
Köszönöm mégegyszer.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Deniwrx


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 24.
Hozzászólások: 258


HozzászólásElküldve: 2016.02.04 08:55:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 453
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balmesz001 írta:
Ma feltöltöttem az akksit, a második indítás után jobbnak tûnik.
Azonban furcsálom, hogy a dízel ellenére csak 60Ah/540A-es van benne.

Remélem jó lesz, nem szívesen vinném vissza.
Köszönöm mégegyszer.


Nekem az 1.6 Ti-VCT-be 43Ah-s volt, most 60Ah-st vettem bele.
Egyszer próbálkoztam még töltéssel de inkább nem kínoztam tovább az autót vettem új aksit. Pláne hogy 8 éves volt amit vele kaptam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smahuta


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 10.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2016.06.18 08:34:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 454
 Hozzászólás témája: Leállás/Nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Kb. másfél hónapja tapasztaltam először hogy az autóm,
(2008. Focus 1.6 Diesel 140.000km - B4(C307 MCA EU) Motorkód: G8DB8C66112)
menet közben egyszer csak leáll alattam. Megszűnik a nyomaték, a gyújtás megmarad, de már csak gurulni tudok vele amíg le nem állok teljesen. Ezután "pöcc röff" újra indul és mintha mi sem történt volna megyek vele napokig.
Ezt a jelenséget azóta már többször is produkálta.
2016.04.27. 133.700km-nél volt egy gázolajszűrő csere. (+ részecskeszűrő tisztítás is)
Azóta az autó napi használatban volt, és csak néha jelentkezett a probléma. Viszont Május.26-tól Június 6-ig állt az autó majd ismét Június 9-től a tegnapi napig. (1 hét nyaralás és 1 hét korház miatt állt)
Tegnap óta már be sem indul, csak pörgeti a motort.
A legtöbb embernek akit megkérdeztem, az a véleménye, hogy valószínűleg fellevegősödött.

Voltam a Medic-Car Dunakeszinél és csináltak egy diagnosztikát.
2 hibát dob ki. Üzemanyagnyomás rendszer és Rail nyomás szenzor:


Lehetséges hogy a Rail nyomás szenzor hiba csak a fellevegősödés miatt jelentkezik?
Tudtok ajánlani megbízható szervizt?
(kicsit félek mert a medic-car, Ford márka szervizbe irányított)

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Imi91


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 19.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2016.06.18 12:14:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 455
 Hozzászólás témája: Re: Leállás/Nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem az üzemanyag rendszernél van a hiba. Vagy az üzemanyag szivattyúd viccelődik, vagy a szűrő. A Common Rail rendszer mondjuk, nem tudom milyen hibajelenséget tud produkálni Smile
Az is lehetséges, hogy ha másik kútnál tankoltál(nem a megszokottnál) akkor valami rossz minőségű vizezett gázolaj került bele.

Smahuta írta:
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja tapasztaltam először hogy az autóm,
(2008. Focus 1.6 Diesel 140.000km - B4(C307 MCA EU) Motorkód: G8DB8C66112)
menet közben egyszer csak leáll alattam. Megszűnik a nyomaték, a gyújtás megmarad, de már csak gurulni tudok vele amíg le nem állok teljesen. Ezután "pöcc röff" újra indul és mintha mi sem történt volna megyek vele napokig.
Ezt a jelenséget azóta már többször is produkálta.
2016.04.27. 133.700km-nél volt egy gázolajszűrő csere. (+ részecskeszűrő tisztítás is)
Azóta az autó napi használatban volt, és csak néha jelentkezett a probléma. Viszont Május.26-tól Június 6-ig állt az autó majd ismét Június 9-től a tegnapi napig. (1 hét nyaralás és 1 hét korház miatt állt)
Tegnap óta már be sem indul, csak pörgeti a motort.
A legtöbb embernek akit megkérdeztem, az a véleménye, hogy valószínűleg fellevegősödött.

Voltam a Medic-Car Dunakeszinél és csináltak egy diagnosztikát.
2 hibát dob ki. Üzemanyagnyomás rendszer és Rail nyomás szenzor:


Lehetséges hogy a Rail nyomás szenzor hiba csak a fellevegősödés miatt jelentkezik?
Tudtok ajánlani megbízható szervizt?
(kicsit félek mert a medic-car, Ford márka szervizbe irányított)

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smahuta


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 10.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2016.06.18 12:49:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 456
 Hozzászólás témája: Re: Leállás/Nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi Smile
Direkt csak egy kútnál tankolok, (MOL) és mindig teli a tank még fél tank alá sem hagyom kiürülni.
Az igaz hogy 2 hónapig csak a jobb minőségű diesel-t tankoltam, de az utolsó 4 tankolásnál már az olcsóbbik sima diesel ment bele.
Mindenesetre pont ezért teszek el minden blokkot/számlát (rendszámmal, km-el) ha esetleg ez lenne a gond. Smile


Imi91 írta:
Szerintem az üzemanyag rendszernél van a hiba. Vagy az üzemanyag szivattyúd viccelődik, vagy a szűrő. A Common Rail rendszer mondjuk, nem tudom milyen hibajelenséget tud produkálni Smile
Az is lehetséges, hogy ha másik kútnál tankoltál(nem a megszokottnál) akkor valami rossz minőségű vizezett gázolaj került bele.

Smahuta írta:
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja tapasztaltam először hogy az autóm,
(2008. Focus 1.6 Diesel 140.000km - B4(C307 MCA EU) Motorkód: G8DB8C66112)
menet közben egyszer csak leáll alattam. Megszűnik a nyomaték, a gyújtás megmarad, de már csak gurulni tudok vele amíg le nem állok teljesen. Ezután "pöcc röff" újra indul és mintha mi sem történt volna megyek vele napokig.
Ezt a jelenséget azóta már többször is produkálta.
2016.04.27. 133.700km-nél volt egy gázolajszűrő csere. (+ részecskeszűrő tisztítás is)
Azóta az autó napi használatban volt, és csak néha jelentkezett a probléma. Viszont Május.26-tól Június 6-ig állt az autó majd ismét Június 9-től a tegnapi napig. (1 hét nyaralás és 1 hét korház miatt állt)
Tegnap óta már be sem indul, csak pörgeti a motort.
A legtöbb embernek akit megkérdeztem, az a véleménye, hogy valószínűleg fellevegősödött.

Voltam a Medic-Car Dunakeszinél és csináltak egy diagnosztikát.
2 hibát dob ki. Üzemanyagnyomás rendszer és Rail nyomás szenzor:


Lehetséges hogy a Rail nyomás szenzor hiba csak a fellevegősödés miatt jelentkezik?
Tudtok ajánlani megbízható szervizt?
(kicsit félek mert a medic-car, Ford márka szervizbe irányított)

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Imi91


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 19.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2016.06.18 14:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 457
 Hozzászólás témája: Re: Leállás/Nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Remélem sikerül minél előbb megfejteni és megoldani a problémát Smile
Esetleg valamelyik csőnél üzemanyag szivárgás jelei nincsenek? Nem feltétlen kell szakszerviz, egy megbízható szerelő aki nem csak előadja magát, hanem tud is Smile
Smahuta írta:
Köszi Smile
Direkt csak egy kútnál tankolok, (MOL) és mindig teli a tank még fél tank alá sem hagyom kiürülni.
Az igaz hogy 2 hónapig csak a jobb minőségű diesel-t tankoltam, de az utolsó 4 tankolásnál már az olcsóbbik sima diesel ment bele.
Mindenesetre pont ezért teszek el minden blokkot/számlát (rendszámmal, km-el) ha esetleg ez lenne a gond. Smile


Imi91 írta:
Szerintem az üzemanyag rendszernél van a hiba. Vagy az üzemanyag szivattyúd viccelődik, vagy a szűrő. A Common Rail rendszer mondjuk, nem tudom milyen hibajelenséget tud produkálni Smile
Az is lehetséges, hogy ha másik kútnál tankoltál(nem a megszokottnál) akkor valami rossz minőségű vizezett gázolaj került bele.

Smahuta írta:
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja tapasztaltam először hogy az autóm,
(2008. Focus 1.6 Diesel 140.000km - B4(C307 MCA EU) Motorkód: G8DB8C66112)
menet közben egyszer csak leáll alattam. Megszűnik a nyomaték, a gyújtás megmarad, de már csak gurulni tudok vele amíg le nem állok teljesen. Ezután "pöcc röff" újra indul és mintha mi sem történt volna megyek vele napokig.
Ezt a jelenséget azóta már többször is produkálta.
2016.04.27. 133.700km-nél volt egy gázolajszűrő csere. (+ részecskeszűrő tisztítás is)
Azóta az autó napi használatban volt, és csak néha jelentkezett a probléma. Viszont Május.26-tól Június 6-ig állt az autó majd ismét Június 9-től a tegnapi napig. (1 hét nyaralás és 1 hét korház miatt állt)
Tegnap óta már be sem indul, csak pörgeti a motort.
A legtöbb embernek akit megkérdeztem, az a véleménye, hogy valószínűleg fellevegősödött.

Voltam a Medic-Car Dunakeszinél és csináltak egy diagnosztikát.
2 hibát dob ki. Üzemanyagnyomás rendszer és Rail nyomás szenzor:


Lehetséges hogy a Rail nyomás szenzor hiba csak a fellevegősödés miatt jelentkezik?
Tudtok ajánlani megbízható szervizt?
(kicsit félek mert a medic-car, Ford márka szervizbe irányított)

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smahuta


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 10.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2016.06.20 11:00:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 458
 Hozzászólás témája: Re: Leállás/Nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi szépen ... én is bízok benne hogy sikerül egy megbízható szerelőt végre találnom.
Ha sikerül, akkor megnézzük ezt a szivárgást is Smile

Imi91 írta:
Remélem sikerül minél előbb megfejteni és megoldani a problémát Smile
Esetleg valamelyik csőnél üzemanyag szivárgás jelei nincsenek? Nem feltétlen kell szakszerviz, egy megbízható szerelő aki nem csak előadja magát, hanem tud is Smile
Smahuta írta:
Köszi Smile
Direkt csak egy kútnál tankolok, (MOL) és mindig teli a tank még fél tank alá sem hagyom kiürülni.
Az igaz hogy 2 hónapig csak a jobb minőségű diesel-t tankoltam, de az utolsó 4 tankolásnál már az olcsóbbik sima diesel ment bele.
Mindenesetre pont ezért teszek el minden blokkot/számlát (rendszámmal, km-el) ha esetleg ez lenne a gond. Smile


Imi91 írta:
Szerintem az üzemanyag rendszernél van a hiba. Vagy az üzemanyag szivattyúd viccelődik, vagy a szűrő. A Common Rail rendszer mondjuk, nem tudom milyen hibajelenséget tud produkálni Smile
Az is lehetséges, hogy ha másik kútnál tankoltál(nem a megszokottnál) akkor valami rossz minőségű vizezett gázolaj került bele.

Smahuta írta:
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja tapasztaltam először hogy az autóm,
(2008. Focus 1.6 Diesel 140.000km - B4(C307 MCA EU) Motorkód: G8DB8C66112)
menet közben egyszer csak leáll alattam. Megszűnik a nyomaték, a gyújtás megmarad, de már csak gurulni tudok vele amíg le nem állok teljesen. Ezután "pöcc röff" újra indul és mintha mi sem történt volna megyek vele napokig.
Ezt a jelenséget azóta már többször is produkálta.
2016.04.27. 133.700km-nél volt egy gázolajszűrő csere. (+ részecskeszűrő tisztítás is)
Azóta az autó napi használatban volt, és csak néha jelentkezett a probléma. Viszont Május.26-tól Június 6-ig állt az autó majd ismét Június 9-től a tegnapi napig. (1 hét nyaralás és 1 hét korház miatt állt)
Tegnap óta már be sem indul, csak pörgeti a motort.
A legtöbb embernek akit megkérdeztem, az a véleménye, hogy valószínűleg fellevegősödött.

Voltam a Medic-Car Dunakeszinél és csináltak egy diagnosztikát.
2 hibát dob ki. Üzemanyagnyomás rendszer és Rail nyomás szenzor:


Lehetséges hogy a Rail nyomás szenzor hiba csak a fellevegősödés miatt jelentkezik?
Tudtok ajánlani megbízható szervizt?
(kicsit félek mert a medic-car, Ford márka szervizbe irányított)

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Davyd92


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.11.17 09:39:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 459
 Hozzászólás témája: Nem indulbe elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !
Múlt hónapban volt szervizben az autóm és újra el kezdet furcsán viselkedni
Szervizelésnél ezek a dolgok lettek benne cserélve
Landaszonda 2x
önindító
és azóta valahogy majdnem mindig szenvedni kell vele hogy beinduljon mi lehet vele a probléma ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wanadyum


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 26.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2016.12.26 16:34:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 460
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Bár nekem 1-es fókám van, itt láttam hasonló problémákat. 3 hónapja van nálam egy 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne. Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Eddig auchannál tankoltam, de az utóbbi két tankolásom OMV-nél volt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Indító forog, de nem kapja el. Kézikönyvbe leírták a tennivalókat, de szerintem ez akkor sem egészséges. Amit még megfigyeltem, párásabb, nyirkosabb időben csinálja. Ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 395


HozzászólásElküldve: 2016.12.26 18:30:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 461
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wanadyum írta:
Sziasztok!
Bár nekem 1-es fókám van, itt láttam hasonló problémákat. 3 hónapja van nálam egy 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne. Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Eddig auchannál tankoltam, de az utóbbi két tankolásom OMV-nél volt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Indító forog, de nem kapja el. Kézikönyvbe leírták a tennivalókat, de szerintem ez akkor sem egészséges. Amit még megfigyeltem, párásabb, nyirkosabb időben csinálja. Ötlet?
Használj MOL benzint. Az OMW-vel régen nekem is csinálta, aztán váltottam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2016.12.26 18:33:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 462
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wanadyum írta:
Sziasztok!
Bár nekem 1-es fókám van, itt láttam hasonló problémákat. 3 hónapja van nálam egy 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne. Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Eddig auchannál tankoltam, de az utóbbi két tankolásom OMV-nél volt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Indító forog, de nem kapja el. Kézikönyvbe leírták a tennivalókat, de szerintem ez akkor sem egészséges. Amit még megfigyeltem, párásabb, nyirkosabb időben csinálja. Ötlet?


Üdv!

Fojtószelep és környéke tiszta Question Question Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.01.21 21:06:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 463
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!

A napokban vásároltam egy 2006-os 1.8 TDCi Focust 320 ezer km-el.
Megtekintéskor az autó pöccre indult, 8-900 körüli alapjárat, minden oké.
Két helyen átnézettem (Ford márkaszervíz-na ezt nem ajánlom senkinek, Magyar Autóklub).
Kettő napot állt a ház előtt, gondoltam beindítom ne merüljön le az akkumulátor.
Hát itt kezdődnek a problémák.
Izzítás majd rövid tekerések után nem történik semmi, majd 4-5x próbálkozás után nagy nehezen be-be indul de nincs alapjárat, olyan mintha nem menne csak egy vagy két henger, kopog.
Pici gázadásokra aztán nagy nehezen elkapja, beindul rendesen utána ugyan dadog és ingadozik egyet-egyet hirtelen az alapjárat de helyreáll. Menet közben nincs semmi furcsa jelenség, melegen indul szépen, 8-900-as alapjárat.
Mi lehet a probléma?

Várom válaszotok!

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.01.21 23:48:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 464
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
...Mi lehet a probléma?

Várom válaszotok!

Köszönöm!


Lehet, hogy lyuk van az üzemanyagrendszeren. Állás alatt bejut a levegő, lefolyik a csövekből a gázolaj és amíg fel nem kapja, nem megy rendesen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 10:46:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 465
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Pietro26 írta:
...Mi lehet a probléma?

Várom válaszotok!

Köszönöm!


Lehet, hogy lyuk van az üzemanyagrendszeren. Állás alatt bejut a levegő, lefolyik a csövekből a gázolaj és amíg fel nem kapja, nem megy rendesen.


Elképzelhető, mondjuk világít a lámpa, hogy kevés benne az üzemanyag ráadásul elég nagy hidegek vannak mostanság.
Gondolom ez lenne a kisebbik gond. Ha nem lenne jó az izzítás (mondjuk gyertya hiba) akkor is produkálhat ilyesmit?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 10:58:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 466
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ismerősnek dettó ugyanez volt, corsájával, dizel.... az üzemanyag rendszerbe ilyen levegő dugulás volt, meg volt valami műanyag szelep (nem vágom a dizeleket...) ami már viseltes volt és mindig megállt egy állásban, ezért nem engedte tovább a naftát! Szóval egy üzemanyag rendszer vixolás szerintem oldja a problémát. Jah és neki mindez az után volt hogy egy két tanknyi ócska benyát használt, na azóta csak maxxmósön! Smile És semmi baja!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 12:00:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 467
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ismerősnek dettó ugyanez volt, corsájával, dizel.... az üzemanyag rendszerbe ilyen levegő dugulás volt, meg volt valami műanyag szelep (nem vágom a dizeleket...) ami már viseltes volt és mindig megállt egy állásban, ezért nem engedte tovább a naftát! Szóval egy üzemanyag rendszer vixolás szerintem oldja a problémát. Jah és neki mindez az után volt hogy egy két tanknyi ócska benyát használt, na azóta csak maxxmósön! Smile És semmi baja!


Köszi, akkor ezen a vonalon indulunk el először. Az a helyzet, hogy eddig Nekem is csak benzines autóim voltak így most egy darabig csak nézek ki a fejemből. Lehet benne valami mert ráadásul neppertől vettem aki -mikor kérdeztem van-e benne annyi gázolaj, hogy eljussak vele a kútig- annyit mondott, hogy valamennyit hoztam bele....ki tudja mit és honnan. Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 12:04:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 468
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
fhoksz írta:
Ismerősnek dettó ugyanez volt, corsájával, dizel.... az üzemanyag rendszerbe ilyen levegő dugulás volt, meg volt valami műanyag szelep (nem vágom a dizeleket...) ami már viseltes volt és mindig megállt egy állásban, ezért nem engedte tovább a naftát! Szóval egy üzemanyag rendszer vixolás szerintem oldja a problémát. Jah és neki mindez az után volt hogy egy két tanknyi ócska benyát használt, na azóta csak maxxmósön! Smile És semmi baja!


Köszi, akkor ezen a vonalon indulunk el először. Az a helyzet, hogy eddig Nekem is csak benzines autóim voltak így most egy darabig csak nézek ki a fejemből. Lehet benne valami mert ráadásul neppertől vettem aki -mikor kérdeztem van-e benne annyi gázolaj, hogy eljussak vele a kútig- annyit mondott, hogy valamennyit hoztam bele....ki tudja mit és honnan. Rolling Eyes


Elsöre tankold tele,es menj vele pär 10 kilometert. Aztän nezd meg 2 nap mulva mi a helyzet.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wanadyum


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 26.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 10:29:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 469
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 1-es fókám, 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne (akksi kb. 1,5 éves). Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Ez azóta van, mióta a fent leírtakat cserélték. Páromnak Szintén 1-es Focusa van, 99-es, 1,6-os ferdehátú, 210000 km-rel, akksi vaci új, 2 hete vettük. Ugyan azokat cserélték, ugyan az a szerelő csinálta. Neki nem egyből a megvétel után, hanem rá egy hónapra, akksi csere után pár nappal. És most nála is jelentkezett ez a hiba. Kérdeztem már itt a fórumon, és jött is egy pár válasz (amit ez úton is köszönök szépen) de tuti, hogy a fent felsoroltak közül van gond valamivel. hiszen ugyan az a hiba. Van amikor -17-ben pöccre indul, viszont valamelyik nap -7-ben kb hatodjára indult csak. Ezt az előbb megcsináltam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa Nyilván a napokban fog csak kiderülni, hogy hasznos volt-e. A leírtak alapján jártam el. Mikor beindítottam, kb ötödjére sikerült, és nem volt alapjáratom. Kis gázzal tartottam meg, de fél perc után, miután levettem a lábam a gázról, leállt. Újra indítás, 1-2 perc után maradt csak meg az alapjárat. Mit tippeltek, mivel lehet a gond? Mert ha ez az újratanítás nem oldja meg, akkor tovább kell keresgélni. Ja, és a szerelő lambda szondára, vagy indító kábelre gyanakszik, viszont az a fura, hogy pont a cserék után jött elő mindkét kocsiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 10:55:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 470
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
fhoksz írta:
Ismerősnek dettó ugyanez volt, corsájával, dizel.... az üzemanyag rendszerbe ilyen levegő dugulás volt, meg volt valami műanyag szelep (nem vágom a dizeleket...) ami már viseltes volt és mindig megállt egy állásban, ezért nem engedte tovább a naftát! Szóval egy üzemanyag rendszer vixolás szerintem oldja a problémát. Jah és neki mindez az után volt hogy egy két tanknyi ócska benyát használt, na azóta csak maxxmósön! Smile És semmi baja!


Köszi, akkor ezen a vonalon indulunk el először. Az a helyzet, hogy eddig Nekem is csak benzines autóim voltak így most egy darabig csak nézek ki a fejemből. Lehet benne valami mert ráadásul neppertől vettem aki -mikor kérdeztem van-e benne annyi gázolaj, hogy eljussak vele a kútig- annyit mondott, hogy valamennyit hoztam bele....ki tudja mit és honnan. Rolling Eyes


Helyrehozta a maxxmosön? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NorbiRenn


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 21:33:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 471
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 395


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 23:11:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 472
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NorbiRenn írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
Én elsőre üzemanyagszűrő dugulásra gondolnék, esetleg vízdugóra valahol az üzemanyagvezetékben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 07:29:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 473
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
NorbiRenn írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
Én elsőre üzemanyagszűrő dugulásra gondolnék, esetleg vízdugóra valahol az üzemanyagvezetékben.


Valahol levagőt tud szívni, a rendszer. A "lyuk" és a motor közötti csőszakaszban lévő gázolaj, ha elfogy, akkor áll le.
Nem volt esetleg gázolajszűrő csere?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NorbiRenn


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 08:12:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 474
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
mugab írta:
NorbiRenn írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
Én elsőre üzemanyagszűrő dugulásra gondolnék, esetleg vízdugóra valahol az üzemanyagvezetékben.


Valahol levagőt tud szívni, a rendszer. A "lyuk" és a motor közötti csőszakaszban lévő gázolaj, ha elfogy, akkor áll le.
Nem volt esetleg gázolajszűrő csere?


Volt szűrő csere, de az kicsit később jelentkezett a probléma. Gondolod, hogy a szűrőnél van gond? Kicsit spóringolni akartam és a szűrőn és egy kevévbé neveset raktunk bele. De már bánom. Cseréljünk benne egy gyárira?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 13:46:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 475
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NorbiRenn írta:
Car-ak írta:
mugab írta:
NorbiRenn írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
Én elsőre üzemanyagszűrő dugulásra gondolnék, esetleg vízdugóra valahol az üzemanyagvezetékben.


Valahol levagőt tud szívni, a rendszer. A "lyuk" és a motor közötti csőszakaszban lévő gázolaj, ha elfogy, akkor áll le.
Nem volt esetleg gázolajszűrő csere?


Volt szűrő csere, de az kicsit később jelentkezett a probléma. Gondolod, hogy a szűrőnél van gond? Kicsit spóringolni akartam és a szűrőn és egy kevévbé neveset raktunk bele. De már bánom. Cseréljünk benne egy gyárira?


Okozhat gondot sajnos az olcsóbb szűrő.
A gyárija az UFI.

Régebben (más gyártó autójánál) úgy szűrtem ki ezt a problémát, hogy átlátszó csöveket raktam fel és egyértelműen látszott, hogy hol van a probléma. (Ott a gázolajszűrő ház eresztett és visszafoylt a nafta a tankba. A szűrő és a motor között, pedig megmaradt.)
Nyilván ez itt nem kivitelezhető, hogy kicseréld a csöveket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NorbiRenn


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 14:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 476
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
NorbiRenn írta:
Car-ak írta:
mugab írta:
NorbiRenn írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.6 tdci focusom reggel hideg indításkor beindul jár egy kicsit majd leáll, utána alig vagy nem lehet beindítani és akkor addig teker míg az aksi kifekszik aztán bikázás.ű
Találkozott valaki ilyesmivel? Ötlet?
Köszi N.
Én elsőre üzemanyagszűrő dugulásra gondolnék, esetleg vízdugóra valahol az üzemanyagvezetékben.


Valahol levagőt tud szívni, a rendszer. A "lyuk" és a motor közötti csőszakaszban lévő gázolaj, ha elfogy, akkor áll le.
Nem volt esetleg gázolajszűrő csere?


Volt szűrő csere, de az kicsit később jelentkezett a probléma. Gondolod, hogy a szűrőnél van gond? Kicsit spóringolni akartam és a szűrőn és egy kevévbé neveset raktunk bele. De már bánom. Cseréljünk benne egy gyárira?


Okozhat gondot sajnos az olcsóbb szűrő.
A gyárija az UFI.

Régebben (más gyártó autójánál) úgy szűrtem ki ezt a problémát, hogy átlátszó csöveket raktam fel és egyértelműen látszott, hogy hol van a probléma. (Ott a gázolajszűrő ház eresztett és visszafoylt a nafta a tankba. A szűrő és a motor között, pedig megmaradt.)
Nyilván ez itt nem kivitelezhető, hogy kicseréld a csöveket.


Köszönöm a segítséget. Cseréltünk benne egy nyomás szabályzó szelepet mert azt mutatta, hogy az a baj, de utána is csinálja. Cserélünk egy szűrőt és meglátjuk mi lesz.Köszönöm mégegyszer!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wanadyum


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 26.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.02.02 06:43:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 477
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wanadyum írta:
Sziasztok!
Van egy 1-es fókám, 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne (akksi kb. 1,5 éves). Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Ez azóta van, mióta a fent leírtakat cserélték. Páromnak Szintén 1-es Focusa van, 99-es, 1,6-os ferdehátú, 210000 km-rel, akksi vaci új, 2 hete vettük. Ugyan azokat cserélték, ugyan az a szerelő csinálta. Neki nem egyből a megvétel után, hanem rá egy hónapra, akksi csere után pár nappal. És most nála is jelentkezett ez a hiba. Kérdeztem már itt a fórumon, és jött is egy pár válasz (amit ez úton is köszönök szépen) de tuti, hogy a fent felsoroltak közül van gond valamivel. hiszen ugyan az a hiba. Van amikor -17-ben pöccre indul, viszont valamelyik nap -7-ben kb hatodjára indult csak. Ezt az előbb megcsináltam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa Nyilván a napokban fog csak kiderülni, hogy hasznos volt-e. A leírtak alapján jártam el. Mikor beindítottam, kb ötödjére sikerült, és nem volt alapjáratom. Kis gázzal tartottam meg, de fél perc után, miután levettem a lábam a gázról, leállt. Újra indítás, 1-2 perc után maradt csak meg az alapjárat. Mit tippeltek, mivel lehet a gond? Mert ha ez az újratanítás nem oldja meg, akkor tovább kell keresgélni. Ja, és a szerelő lambda szondára, vagy indító kábelre gyanakszik, viszont az a fura, hogy pont a cserék után jött elő mindkét kocsiba.


Hát ez az újratanítás nem vállt be. Az előbb (+1°C) harmadjára indult, gázadással, de amint levettem a lábam a gázról, leállt. Negyedjére indítottam, szintén gázadással, egy percig tartottam 1000-1200 fordulaton, utána levettem a lábam a gázról, lezuhant 800-ra, majd visszaállt 1000-re. Páromnak (99-es focus) szintén harmadjára gázzal, de mondtam neki hogy tartsa meg 1200 körül egy percig, utána jó lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.02.04 18:48:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 478
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyrehozta a maxxmosön? Smile

Nem igazán, viszont ha nincs olyan nagy hideg akkor kétszeri izzítás után már nem annyira vészes az indítás. Megnézte szerelő, szerinte két gyertya kuka, biztosat majd csak akkor tud ha ott lesz az autó. Friss a vétel, nincs még átírva, addig nem akarok nagyon jönni-menni vele csak indítgatom ne merüljön le az akksi. Mindenesetre beszámolok majd mindenről és köszi az érdeklődést.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.02.04 20:50:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 479
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
Helyrehozta a maxxmosön? Smile

Nem igazán, viszont ha nincs olyan nagy hideg akkor kétszeri izzítás után már nem annyira vészes az indítás. Megnézte szerelő, szerinte két gyertya kuka, biztosat majd csak akkor tud ha ott lesz az autó. Friss a vétel, nincs még átírva, addig nem akarok nagyon jönni-menni vele csak indítgatom ne merüljön le az akksi. Mindenesetre beszámolok majd mindenről és köszi az érdeklődést.

Ha csak indítgatod mindig 2x izzítva akkor az nem lesz jó se az akkunak se a kocsinak. Nekem is ilyen volt (hidegben <-10 fokC), izzítógyertya cserék után izzítás és pöcc-röff. Javaslom a cseréjüket, illetve egy látogatást Bagolynál Gödön! Kékes füst nincs ilyen indításkor?
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 17:22:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 480
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
Pietro26 írta:
Helyrehozta a maxxmosön? Smile

Nem igazán, viszont ha nincs olyan nagy hideg akkor kétszeri izzítás után már nem annyira vészes az indítás. Megnézte szerelő, szerinte két gyertya kuka, biztosat majd csak akkor tud ha ott lesz az autó. Friss a vétel, nincs még átírva, addig nem akarok nagyon jönni-menni vele csak indítgatom ne merüljön le az akksi. Mindenesetre beszámolok majd mindenről és köszi az érdeklődést.

Ha csak indítgatod mindig 2x izzítva akkor az nem lesz jó se az akkunak se a kocsinak. Nekem is ilyen volt (hidegben <-10 fokC), izzítógyertya cserék után izzítás és pöcc-röff. Javaslom a cseréjüket, illetve egy látogatást Bagolynál Gödön! Kékes füst nincs ilyen indításkor?


Nem sűrűn csináltam mert gondoltam, hogy ez így nem oké meg ciki is volt itt a lakótelepen mert bizony van kékes füst főleg a nagy hidegben... Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

16 / 18 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.28 másodperc