Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.26. 09:37:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bognari
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 26058
Látogatók:
Vendégek: 441
Tagok: 4
Összesen: 445

Jelen lévő tagok:
01: carmaxos
02: Carmaged
03: Kapeti
04: wemarcell53

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Nem indul elsőre
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

17 / 18 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 18:13:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 481
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Pietro26"]
Mikiasz írta:
Pietro26 írta:
Helyrehozta a maxxmosön? Smile

se a kocsinak. Nekem is ilyen volt (hidegben <-10 fokC), izzítógyertya cserék után izzítás és pöcc-röff. Javaslom a cseréjüket, illetve egy látogatást Bagolynál Gödön! Kékes füst nincs ilyen indításkor?


Nem sűrűn csináltam mert gondoltam, hogy ez így nem oké meg ciki is volt itt a lakótelepen mert bizony van kékes füst főleg a nagy hidegben... Confused

Akkor ez izzítógyertya lesz. Kicseréltteted és szerintem ok lesz.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.03.02 13:09:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 482
 Hozzászólás témája: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!

Hát végre ki lettek cserélve a gyertyák meg az olajak, szűrők is. A levegőszűrő iszonyatosan nézett ki, a gázolajszűrő rosszul volt beszerelve így nem szűrt semmit. A mostanira rá lett kötve egy kézi pumpa mivel nem indult az autó. Az izzítógyertyák közül kettő teljesen kuka volt, NGK-t vettem bele 4-et, viszont a probléma nem oldódott meg. Indítás után ingadozik az alapjárat és van kékes füst. Tehát olyan mintha még mindig nem lenne oké az izzítás. Hol érdemes tovább keresni a problémát? Köszi!

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.03.02 22:25:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 483
 Hozzászólás témája: Re: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
Szevasztok!

Hát végre ki lettek cserélve a gyertyák meg az olajak, szűrők is. A levegőszűrő iszonyatosan nézett ki, a gázolajszűrő rosszul volt beszerelve így nem szűrt semmit. A mostanira rá lett kötve egy kézi pumpa mivel nem indult az autó. Az izzítógyertyák közül kettő teljesen kuka volt, NGK-t vettem bele 4-et, viszont a probléma nem oldódott meg. Indítás után ingadozik az alapjárat és van kékes füst. Tehát olyan mintha még mindig nem lenne oké az izzítás. Hol érdemes tovább keresni a problémát?

És izzít is a gyertya? Ki lett mérve, hogy felvesz-e áramot? Nincs kiolvadva a biztije (a motortérben lévő biztitáblában van)?
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.03.03 10:16:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 484
 Hozzászólás témája: Re: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

[/quote]
És izzít is a gyertya? Ki lett mérve, hogy felvesz-e áramot? Nincs kiolvadva a biztije (a motortérben lévő biztitáblában van)?[/quote]

Hát most hirtelen felindulásból megnéztem fázisceruzával, a motortérben az izzítás biztosítéka nem kap áramot. Kivettem, alatta a csatlakozásnál sincs áram. Úgyhogy akkor villamosságnál folytatódik a történet. Az amúgy normális, hogy gyújtás ráadásánál valami folyamatosan búg? Leveszem a gyújtást, kiveszem a kulcsot még mindig búg majd pár másodperc múlva kattogások után leáll.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.03.03 11:24:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 485
 Hozzászólás témája: Re: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
[/quote="Mikiasz"]
És izzít is a gyertya? Ki lett mérve, hogy felvesz-e áramot? Nincs kiolvadva a biztije (a motortérben lévő biztitáblában van)?


Hát most hirtelen felindulásból megnéztem fázisceruzával, a motortérben az izzítás biztosítéka nem kap áramot. Kivettem, alatta a csatlakozásnál sincs áram. Úgyhogy akkor villamosságnál folytatódik a történet. Az amúgy normális, hogy gyújtás ráadásánál valami folyamatosan búg? Leveszem a gyújtást, kiveszem a kulcsot még mindig búg majd pár másodperc múlva kattogások után leáll.[/quote]
Üzemanyag szivattyú lesz a búgás. 12 V DC-t milyen fázisceruzával mértél? Nem lakás villamossághoz alkalmas ugye, mert az 230 V AC-t mér... Inkább egy feszültségmérő műszerrel, vagy kocsi izzóval mérd...
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.03.03 12:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 486
 Hozzászólás témája: Re: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üzemanyag szivattyú lesz a búgás. 12 V DC-t milyen fázisceruzával mértél? Nem lakás villamossághoz alkalmas ugye, mert az 230 V AC-t mér... Inkább egy feszültségmérő műszerrel, vagy kocsi izzóval mérd...

Jól gondolom, hogy annak nem kéne folyamatosan búgnia?
Sima 6-12V DC fázissal néztem ilyennel, a többi biztinél nincs gond, világítanak. Mindenesetre elviszem villamosságihoz, nézzenek meg mindent...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.03.03 13:21:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 487
 Hozzászólás témája: Re: gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
Üzemanyag szivattyú lesz a búgás. 12 V DC-t milyen fázisceruzával mértél? Nem lakás villamossághoz alkalmas ugye, mert az 230 V AC-t mér... Inkább egy feszültségmérő műszerrel, vagy kocsi izzóval mérd...

Jól gondolom, hogy annak nem kéne folyamatosan búgnia?
Sima 6-12V DC fázissal néztem ilyennel, a többi biztinél nincs gond, világítanak. Mindenesetre elviszem villamosságihoz, nézzenek meg mindent...

Ha gyújtás van vagy jár a motor akkor igen. A kattogás nekem is van, de az szerintem vmilyen leeresztő szelep lehet (porlasztók előtt vmi..).
Irány az autóvillamosságis. Bár én inkább Gödre mennék Bagolyhoz.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pietro26


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.03.09 17:21:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 488
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Hát vannak fejlemények és sajnos semmi jó. Az izzításnak semmi baja. (közben Én is rájöttem, hogy hülye vagyok, hiszen az a biztosíték csak addig ad áramot ugye amíg izzít. Szóval hiába adtam rá a gyújtást és mentem oda megnézni fázisceruzával, addigra már befejezte az izzítást). Szóval műszerekkel mérve, hibakódokat kiolvasva kiderült, hogy az üzemanyag ellátás nem oké, kézi pumpa beszerelése ide vagy oda nem is indult, a dadogás-füstölés pedig porlasztó hiba. Ezenkívül is van baj bőven de az nem indítási probléma így itt nem sorolnám fel, mindenesetre a Ford Solymárhoz senki ne vigyen autót vásárlás előtti állapotfelmérésre. Ló....rt sem csináltak, több órás várakoztatás után egy csomó pénzért megállapították, hogy jó az autó most meg kiderül, hogy annyit kell rákölteni, amennyiért vettem. Nagy bukta lesz. Crying or Very sad Szívem szerint feljelenteném őket meg a kereskedőt is a millió rejtett hibáért.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.03.10 09:59:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 489
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pietro26 írta:
Üdv!

Hát vannak fejlemények és sajnos semmi jó. Az izzításnak semmi baja. (közben Én is rájöttem, hogy hülye vagyok, hiszen az a biztosíték csak addig ad áramot ugye amíg izzít. Szóval hiába adtam rá a gyújtást és mentem oda megnézni fázisceruzával, addigra már befejezte az izzítást). Szóval műszerekkel mérve, hibakódokat kiolvasva kiderült, hogy az üzemanyag ellátás nem oké, kézi pumpa beszerelése ide vagy oda nem is indult, a dadogás-füstölés pedig porlasztó hiba. Ezenkívül is van baj bőven de az nem indítási probléma így itt nem sorolnám fel, mindenesetre a Ford Solymárhoz senki ne vigyen autót vásárlás előtti állapotfelmérésre. Ló....rt sem csináltak, több órás várakoztatás után egy csomó pénzért megállapították, hogy jó az autó most meg kiderül, hogy annyit kell rákölteni, amennyiért vettem. Nagy bukta lesz. Crying or Very sad Szívem szerint feljelenteném őket meg a kereskedőt is a millió rejtett hibáért.



Nem hangzik jol... elvileg fel evig tenyleg van lehetoseged... szal mielott nagy kiadasba vagod magad nezz utana... egy ismeros igaz 3honapjaba kerult de a vetelarert visszavette a kereskedo... persze ugyis atiras miegyeb buko de megis... jah es csak fenyegetozes volt nem vitte perre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2017.03.10 13:57:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 490
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Pietro26 írta:
Üdv!

Hát vannak fejlemények és sajnos semmi jó. Az izzításnak semmi baja. (közben Én is rájöttem, hogy hülye vagyok, hiszen az a biztosíték csak addig ad áramot ugye amíg izzít. Szóval hiába adtam rá a gyújtást és mentem oda megnézni fázisceruzával, addigra már befejezte az izzítást). Szóval műszerekkel mérve, hibakódokat kiolvasva kiderült, hogy az üzemanyag ellátás nem oké, kézi pumpa beszerelése ide vagy oda nem is indult, a dadogás-füstölés pedig porlasztó hiba. Ezenkívül is van baj bőven de az nem indítási probléma így itt nem sorolnám fel, mindenesetre a Ford Solymárhoz senki ne vigyen autót vásárlás előtti állapotfelmérésre. Ló....rt sem csináltak, több órás várakoztatás után egy csomó pénzért megállapították, hogy jó az autó most meg kiderül, hogy annyit kell rákölteni, amennyiért vettem. Nagy bukta lesz. Crying or Very sad Szívem szerint feljelenteném őket meg a kereskedőt is a millió rejtett hibáért.



Nem hangzik jol... elvileg fel evig tenyleg van lehetoseged... szal mielott nagy kiadasba vagod magad nezz utana... egy ismeros igaz 3honapjaba kerult de a vetelarert visszavette a kereskedo... persze ugyis atiras miegyeb buko de megis... jah es csak fenyegetozes volt nem vitte perre.


Hatäsosabb,ha rögtön ügyvedtöl kap levelet,akär a Ford solymär is.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2017.12.22 14:27:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 491
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A következő problémám van az autómmal. Félig meleg állapotban nehezen indul vagy nem indul elsőre. -20 fokban, +40-ben vagy röviddel a leállítás után simán indul. Átolvastam ezt a topikot és láttam, hogy többeknél előfordult ilyesmi km óra állástól függetlenül. Viszont konkrét okot nem olvastam, hogy mi okozza. Az én autóm egy 2010-es Focus 1.6-os benzines, 100 LE, 105000 km-el. Foglalkozzak a jelenséggel vagy vegyem tudomásul, hogy ez ilyen.

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  scorpiofan


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 09:36:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 492
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Sziasztok!

A következő problémám van az autómmal. Félig meleg állapotban nehezen indul vagy nem indul elsőre. -20 fokban, +40-ben vagy röviddel a leállítás után simán indul. Átolvastam ezt a topikot és láttam, hogy többeknél előfordult ilyesmi km óra állástól függetlenül. Viszont konkrét okot nem olvastam, hogy mi okozza. Az én autóm egy 2010-es Focus 1.6-os benzines, 100 LE, 105000 km-el. Foglalkozzak a jelenséggel vagy vegyem tudomásul, hogy ez ilyen.

Köszi!


Nálam is előjön ez havonta egyszer. Furcsa, hogy senki nem tud rá megoldást...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 16:27:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 493
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

scorpiofan írta:
verti írta:
Sziasztok!

A következő problémám van az autómmal. Félig meleg állapotban nehezen indul vagy nem indul elsőre. -20 fokban, +40-ben vagy röviddel a leállítás után simán indul. Átolvastam ezt a topikot és láttam, hogy többeknél előfordult ilyesmi km óra állástól függetlenül. Viszont konkrét okot nem olvastam, hogy mi okozza. Az én autóm egy 2010-es Focus 1.6-os benzines, 100 LE, 105000 km-el. Foglalkozzak a jelenséggel vagy vegyem tudomásul, hogy ez ilyen.

Köszi!


Nálam is előjön ez havonta egyszer. Furcsa, hogy senki nem tud rá megoldást...

Figyelem a bejegyzést. Nekem is csinálja. Patentül indul egyből, de ha meleg, akkor esetenként nem indul. A gázpedált benyomva aztán nehezen, de sikerrel beindul. Olyan, mint ha megszívná magát, ahogy egy régi szoci benzines, amikor beköpi a gyertyát. Szintén 1,6 100 lovas, mk2. És még vagy fél tucat embert tudok, akinek ilyen. A holtponti jeladót mondták páran, de az szerintem nem csak meleg motornál lenne hibás. Javasolták, hogy sebességben meg kell mozgatni az autót, egy kicsit forogjon el a motor. Utána megpróbálni indítózni és ha jeladó, akkor be fog egyből indulni. Most "várom", hogy rossz legyen, aztán lökdösöm majd.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 112


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 17:20:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 494
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
A holtponti jeladót mondták páran

MK3-as Mondeonál én cseréltem a holtponti jeladót, mert 3 év alatt 5 alkalommal okozott problémát:
-2 alkalommal két, egymást követő nyáron, melegben megálltam, boltban bevásároltam, és mikor újra beindítottam volna 20-30 perc múlva, nem sikerült. Kb 10. indításra, mintha misem történt volna.
-utólag belegondolva, hogy ugyanez lehetett a hibaforrás, egyszer indulás után 100m-el kanyarodtam, és megállt menetközben. Azonnal indítottam, és mázlimra el is indult.
-egyszer piros lámpánál megálltam, zöldnél kuplungot engedem fel és lefulladt. Akkor fél óra múlva tudtam beindítani ismét.
-ami viszont az utolsó pont volt, hogy a fiammal mentünk fel a fővárosba tavaly karácsony előtti utolsó pénteken (vagyis hideg volt az idő), és pont mielőtt felértem volna az egyik hídra, MENET KÖZBEN engine failure és megállt. Szerencsémre volt ott egy buszmegálló, és azt a 10 métert elgurulta az autó. Már "tapasztaltként" vártam kb. 1 percet és 2. indítás után beindult. Hazafelé (70km) semmi baja nem volt.
De gondolj bele: ha előzöl egy kamiont egy olyan szituációban, amikor jönnek szembe, de normál esetben bőven van helyed befejezni az előzést, és a kamion felénél megáll alattad az autó...
A pesti út után azonnal cseréltem a jeladót. Azóta szerencsére nem jelentkezett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 18:57:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 495
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
...Javasolták, hogy sebességben meg kell mozgatni az autót, egy kicsit forogjon el a motor. Utána megpróbálni indítózni és ha jeladó, akkor be fog egyből indulni. Most "várom", hogy rossz legyen, aztán lökdösöm majd.


Ez szerintem nem fog segíteni. Hiszen, ha jól gondolom az önindító forgatja a motort. Akkor mit segít, ha megmozgatják?
Ez inkább akkor működik, ha az önindító csak berreg, de a fogaskereke nem tud beugrani a lendkerék fogazásába.

Jeladók.
Nem tudom, hogy mit neveztek holtponti jeladónak. Van vezérműtengely jeladó és főtengely jeladó. Gondolom inkább az utóbbi lehet a holtponti.

Ha a főtengely jeladó jele hiányzik, a motor menetközben leáll.

Ha nem indul, akkor inkább a vezérműtengely jeladó kontakthibás. Arra csak az indulásnál van szükség, hogy megmondja, hogy pl. szívó vagy munkaütem van éppen. A főtengely jeladó ezt kezdetben, segítség nélkül nem tudja.

Van olyan érintkezési zavar, ami csak melegen jön elő. Márpedig a leállított motor egyes részei melegebbek, mint működés közben. Mert megszűnik az olaj- és vízkeringetés hűtő hatása és a meleg még áramlik az égéstér fala felől.

Szerintem vagy találomra cseréld ki a vezérműtengely jeladót vagy próbáld lehűteni amikor nem indul a gép. Hideg spray-vel vagy egy vizes ronggyal. Nem tudom, nálad mennyire hozzáférhető. Az én fiestámon szabadon van a motor tetején, szembenállva balkéz felől.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 112


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 06:01:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 496
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:

Jeladók.

Én ezt a jeladót cseréltem.
Pontosítom a korábbi hozzászólásomat: vezérműtengely holtpont jeladó a neve, ami nálam a fenti hibákat okozta.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 818


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 12:47:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 497
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:


Ez szerintem nem fog segíteni. Hiszen, ha jól gondolom az önindító forgatja a motort. Akkor mit segít, ha megmozgatják?
Ez inkább akkor működik, ha az önindító csak berreg, de a fogaskereke nem tud beugrani a lendkerék fogazásába.

Jeladók.
Nem tudom, hogy mit neveztek holtponti jeladónak. Van vezérműtengely jeladó és főtengely jeladó. Gondolom inkább az utóbbi lehet a holtponti.

Ha a főtengely jeladó jele hiányzik, a motor menetközben leáll.

Ha nem indul, akkor inkább a vezérműtengely jeladó kontakthibás. Arra csak az indulásnál van szükség, hogy megmondja, hogy pl. szívó vagy munkaütem van éppen. A főtengely jeladó ezt kezdetben, segítség nélkül nem tudja.

Van olyan érintkezési zavar, ami csak melegen jön elő. Márpedig a leállított motor egyes részei melegebbek, mint működés közben. Mert megszűnik az olaj- és vízkeringetés hűtő hatása és a meleg még áramlik az égéstér fala felől.

Szerintem vagy találomra cseréld ki a vezérműtengely jeladót vagy próbáld lehűteni amikor nem indul a gép. Hideg spray-vel vagy egy vizes ronggyal. Nem tudom, nálad mennyire hozzáférhető. Az én fiestámon szabadon van a motor tetején, szembenállva balkéz felől.

egyes focus 1.4 merre keressem ezeket a jeladókat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 18:23:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 498
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
fiesta írta:


Ez szerintem nem fog segíteni. Hiszen, ha jól gondolom az önindító forgatja a motort. Akkor mit segít, ha megmozgatják?
Ez inkább akkor működik, ha az önindító csak berreg, de a fogaskereke nem tud beugrani a lendkerék fogazásába.

Jeladók.
Nem tudom, hogy mit neveztek holtponti jeladónak. Van vezérműtengely jeladó és főtengely jeladó. Gondolom inkább az utóbbi lehet a holtponti.

Ha a főtengely jeladó jele hiányzik, a motor menetközben leáll.

Ha nem indul, akkor inkább a vezérműtengely jeladó kontakthibás. Arra csak az indulásnál van szükség, hogy megmondja, hogy pl. szívó vagy munkaütem van éppen. A főtengely jeladó ezt kezdetben, segítség nélkül nem tudja.

Van olyan érintkezési zavar, ami csak melegen jön elő. Márpedig a leállított motor egyes részei melegebbek, mint működés közben. Mert megszűnik az olaj- és vízkeringetés hűtő hatása és a meleg még áramlik az égéstér fala felől.

Szerintem vagy találomra cseréld ki a vezérműtengely jeladót vagy próbáld lehűteni amikor nem indul a gép. Hideg spray-vel vagy egy vizes ronggyal. Nem tudom, nálad mennyire hozzáférhető. Az én fiestámon szabadon van a motor tetején, szembenállva balkéz felől.

egyes focus 1.4 merre keressem ezeket a jeladókat?


Autóval szemben állva, motor bal oldalán hátul a kipufogó szelepek tengelyénél a hengerfejben keress egy kék csatlakozót az a vezérműtengelyé. (szebben nem tudtam leírni)
Ha ezt megtaláltad akkor kb. ezzel egy vonalban lefelé a főtengelynél is lesz egy ilyen stekker ez nem tudom milyen színű...talán fekete az lesz a főtengely jeladója.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  g323ngu2


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 07.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.09.06 22:45:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 499
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.09.07 05:01:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 500
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

g323ngu2 írta:
Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.

Azt figyeld meg, hogy amikor iditózol és nem akar beindulni, akkor mutat-e valamit a fordulatszámláló? Ahogy önindítóval teker a motor, akkor is forgat olyan 200-300 fordulat/perc sebességgel és az látszik a fordulatszámmérőn elvileg. Ha nem látszik, az azért van, mert nem jó a főtengely jeladó. Állítólag az is használ, ha sebességbe rakva megmozdítod az autót kicsit. Nekem bejött. Ha nem indul, berakom valami nagyobb fokozatba, lökök rajta egyet, vissza szállok és tadaaaam, már pöcc röff egyből. Hibakód nekem nem íródik be. Ami zavaró a történetben, hogy olyan, mint ha üzemanyag ellátási probléma lenne. Ha nem indul be az egyébként kinyomott kuplunggal és gáz nélkül való indítózáskor, akkor be szoktam nyomni tövig a gázpedált, rugdosom, mint egy kehes Wartburgon és pontosan úgy el is indul. Lassan, dadogva, mint amikor megszívja magát egy kétütemű. Jelezz kérlek, ha rájöttél valamire Smile!
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.09.07 13:48:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 501
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Volt nekem is ilyen probléma, frissítették a szoftvert és azóta nem jelentkezik, bár mondták, hogyha nehezen indul továbbra is akkor vagy főtengely jeladó vagy pillagószelep lesz a ludas.

Üdv
Tamás

fefe1968 írta:
g323ngu2 írta:
Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.

Azt figyeld meg, hogy amikor iditózol és nem akar beindulni, akkor mutat-e valamit a fordulatszámláló? Ahogy önindítóval teker a motor, akkor is forgat olyan 200-300 fordulat/perc sebességgel és az látszik a fordulatszámmérőn elvileg. Ha nem látszik, az azért van, mert nem jó a főtengely jeladó. Állítólag az is használ, ha sebességbe rakva megmozdítod az autót kicsit. Nekem bejött. Ha nem indul, berakom valami nagyobb fokozatba, lökök rajta egyet, vissza szállok és tadaaaam, már pöcc röff egyből. Hibakód nekem nem íródik be. Ami zavaró a történetben, hogy olyan, mint ha üzemanyag ellátási probléma lenne. Ha nem indul be az egyébként kinyomott kuplunggal és gáz nélkül való indítózáskor, akkor be szoktam nyomni tövig a gázpedált, rugdosom, mint egy kehes Wartburgon és pontosan úgy el is indul. Lassan, dadogva, mint amikor megszívja magát egy kétütemű. Jelezz kérlek, ha rájöttél valamire Smile!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sh


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 21.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2018.09.07 16:46:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 502
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Nekem is volt ilyesmi jelenség, nem visszahűlt motor esetén időnként nem indult. Forgott az önindító, de abbamaradt a forgás, és a motort nem is forgatta. Egy autóvillamosságis szerelő leszerelte önindítót, kipucolta, és a szinte teljesen elkopott szénkeféket cserélte. Azt mondta pont időben hoztam még a kefék miatt. Azóta tökéletes.
Figyelni kell, az imobilizer LED-je villog-e, az is lehet hiba.


g323ngu2 írta:
Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  g323ngu2


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 07.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.09.07 23:02:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 503
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Köszönöm Mindenkinek a gyors reagálást Smile.

Reggel pöccre indult a gép mint mindig. De ma 2x is előfordult napközben, hogy nem indult elsőre (2.-ra mindig beindult), már nem teljesen hideg motornál (rövidebb állások után).

fefe1968: néztem a fordulatszámmérőt mind a 2x úgy láttam, hogy meg se moccant a hibakor, maradt lent nullán. A tologatós/belökős módszert nem alkalmaztam ill. a gázpedálost sem (nálam harmadjara volt a legtöbb eddig mire beindult - ill. úgy rémlik katalizátoros autónál ,ha nem indul be 3.-ra, 4.-re sem akkor az mar nem jó a katalizátornak).

Ha nem indul elsőre én automatikusan kiveszem a kulcsot várok egy kicsit, vissza a kulcsot, ráadom a gyújtást, megvárom még a műszerfalon kialszanak a lámpák és csak utána indítózok.

Ill. ez a lassan dadogva mint amikor megszívja magát egy kétütemű jelenség nálam is volt vagy 2x régebben de emlékeim szerint akkor elsőre beindult csak így kicsit dadogósan, lassan.

Akkor mindezek tudatában a főtengely jeladó hiba?

Sh és tamas_kulcsar_90 Kollégák önindító, imobilizer, comp. sw frissítés problémát is írnak a jelenségre.
Volt Mk1 Fokám is 1.4 benzin - már jó pár éve - azon kellett egy önindító felújítás annó (aszem ott is a kefék a végét járták), de ott egyszer csak se kép se hang nem indult többet az autó. Szerencsére azóta is teszi a dolgát a felújított önindító a kocsiban:).

Köszi.



fefe1968 írta:
g323ngu2 írta:
Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.

Azt figyeld meg, hogy amikor iditózol és nem akar beindulni, akkor mutat-e valamit a fordulatszámláló? Ahogy önindítóval teker a motor, akkor is forgat olyan 200-300 fordulat/perc sebességgel és az látszik a fordulatszámmérőn elvileg. Ha nem látszik, az azért van, mert nem jó a főtengely jeladó. Állítólag az is használ, ha sebességbe rakva megmozdítod az autót kicsit. Nekem bejött. Ha nem indul, berakom valami nagyobb fokozatba, lökök rajta egyet, vissza szállok és tadaaaam, már pöcc röff egyből. Hibakód nekem nem íródik be. Ami zavaró a történetben, hogy olyan, mint ha üzemanyag ellátási probléma lenne. Ha nem indul be az egyébként kinyomott kuplunggal és gáz nélkül való indítózáskor, akkor be szoktam nyomni tövig a gázpedált, rugdosom, mint egy kehes Wartburgon és pontosan úgy el is indul. Lassan, dadogva, mint amikor megszívja magát egy kétütemű. Jelezz kérlek, ha rájöttél valamire Smile!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  g323ngu2


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 07.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.09.26 10:48:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 504
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Voltam kiolvastatni a hibatarolót, semmilyen gyújtási, vagy jeladó jellegű hiba nem került eltárolásra. Természetesen mikor voltam a kiolvasáson nem produkálta az autó az indítási hibát, indítóztunk, leállítottuk , indítóztunk... többször is, mindig indult pöccre.

További fejlemények: teljesen random a hiba azzal a kivétellel, hogy reggel első indításkor mindig pöccre indul az autó, ill. úgy vettem észre ha csak par km-t megyek reggel első indítás után majd leállítom egy 20-30 percre és újból indítóznék, na akkor makacsolja meg magát. A nagyobb sebességbe rakom tologatást 1-2x próbáltam, de szerintem nem segített, ill. úgy tapasztalom, ha elsőre nem indul és pici gázzal utána nyúlok a második indítózásnál (mert talán úgy vettem észre ilyenkor mintha lefulladna indítózás közben a második indítózásnál, ezért adok pici gázt) indul. A fordulatszám mérő a hiba jelentkezésekor továbbra is 0-án marad, nem csinál semmit. Most a pici gázt adok, ha nem indulna indítózáskor úgy veszem észre erre indul, ez segít .

Ill. még annyi, hogy úgy tapasztalom - de lehet nem ezzel a hibával függ össze - de mintha kb. fél literrel többet enne az autó, mióta ez a hiba jelentkezik.

Ebből így főtengely jeladó csere lesz, a szaki is azt javasolta. Remélem ugyan nem én beszéltem rá, de a tünetek alapján többek szerint is az, így nem nyúlok mellé.

g323ngu2 írta:
Sziasztok,

Köszönöm Mindenkinek a gyors reagálást Smile.

Reggel pöccre indult a gép mint mindig. De ma 2x is előfordult napközben, hogy nem indult elsőre (2.-ra mindig beindult), már nem teljesen hideg motornál (rövidebb állások után).

fefe1968: néztem a fordulatszámmérőt mind a 2x úgy láttam, hogy meg se moccant a hibakor, maradt lent nullán. A tologatós/belökős módszert nem alkalmaztam ill. a gázpedálost sem (nálam harmadjara volt a legtöbb eddig mire beindult - ill. úgy rémlik katalizátoros autónál ,ha nem indul be 3.-ra, 4.-re sem akkor az mar nem jó a katalizátornak).

Ha nem indul elsőre én automatikusan kiveszem a kulcsot várok egy kicsit, vissza a kulcsot, ráadom a gyújtást, megvárom még a műszerfalon kialszanak a lámpák és csak utána indítózok.

Ill. ez a lassan dadogva mint amikor megszívja magát egy kétütemű jelenség nálam is volt vagy 2x régebben de emlékeim szerint akkor elsőre beindult csak így kicsit dadogósan, lassan.

Akkor mindezek tudatában a főtengely jeladó hiba?

Sh és tamas_kulcsar_90 Kollégák önindító, imobilizer, comp. sw frissítés problémát is írnak a jelenségre.
Volt Mk1 Fokám is 1.4 benzin - már jó pár éve - azon kellett egy önindító felújítás annó (aszem ott is a kefék a végét járták), de ott egyszer csak se kép se hang nem indult többet az autó. Szerencsére azóta is teszi a dolgát a felújított önindító a kocsiban:).

Köszi.



fefe1968 írta:
g323ngu2 írta:
Hello,

Nálam is jelentkezett, hogy nem indul elsőre Sad, és egyre gyakoribb a jelenség.

Hidegen, reggel mindig pöccre indul. Kezdetben csak 1-2 havonta lettem figyelmes erre, 1x-1x megesett, majd már heti 1-2x és mindig csakis nem teljesen hideg motornál tapasztaltam. Ma rövidebb állás (1-2 óra) után 3. -ra indult csak. Ill. este hazafele jövet 8-9 óra állás után (azaz hideg motornál, ilyeneket még sose csinált) 2.-ra indult. A jelenség a nem induláskor az amit a többiek is írnak: teker csak az önindító majd abba hagyja, ahogy leveszem a gyújtást.

Kíváncsi leszek reggel, hogy indul majd.

Mol-nál tankolok, olaj szinten van, úgy 8000km van benne, gyertyákba valamivel több lehet, mint 15000km (gyári Ford gyertyák) ill. a gyújtókábelekbe is, ezeket cseréltettem már, trafó elvileg jó az mar nem a gyári. Üzemanyagszűrő csere tervbe van (röstellem ezt még nem cseréltettem).

2005-ös, MK2 Focus, 1.6 benzin, 100LE, kicsit több mint 200.000km-rel.

Vezérműtengely vagy főtengely jeladó hiba, vagy is-is lenne? Hibatárolóból kiolvastatható a pontos hiba, vagy ez nem kerül tárolásra?

Köszi.

Azt figyeld meg, hogy amikor iditózol és nem akar beindulni, akkor mutat-e valamit a fordulatszámláló? Ahogy önindítóval teker a motor, akkor is forgat olyan 200-300 fordulat/perc sebességgel és az látszik a fordulatszámmérőn elvileg. Ha nem látszik, az azért van, mert nem jó a főtengely jeladó. Állítólag az is használ, ha sebességbe rakva megmozdítod az autót kicsit. Nekem bejött. Ha nem indul, berakom valami nagyobb fokozatba, lökök rajta egyet, vissza szállok és tadaaaam, már pöcc röff egyből. Hibakód nekem nem íródik be. Ami zavaró a történetben, hogy olyan, mint ha üzemanyag ellátási probléma lenne. Ha nem indul be az egyébként kinyomott kuplunggal és gáz nélkül való indítózáskor, akkor be szoktam nyomni tövig a gázpedált, rugdosom, mint egy kehes Wartburgon és pontosan úgy el is indul. Lassan, dadogva, mint amikor megszívja magát egy kétütemű. Jelezz kérlek, ha rájöttél valamire Smile!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.09.26 19:04:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 505
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

g323ngu2 írta:
Sziasztok!

Voltam kiolvastatni a hibatarolót!

Nekem sincs amúgy semmi hiba eltárolva, csak a hibajelenség van, ami bizony hasonló nagyon. Én már megvettem az érzékelőt és hétvégén, ha minden összejön, akkor cserélem. A fejleményekről egyeztessünk itt a platformon, mindenki megnyugtatása végett Smile! A jeladó nevében, helyében és típusában óriási kavarás van, de talán tudom már mi micsoda. Mert ugye van vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, holtponti érzékelő, abból is alsó, felső stb. A helyét keresve megnéztem egy csomó videót, robbantott ábrát, képet és érdeklődtem mindenhol. A hiba és az alkatrész elhelyezkedése valami szuper titkos lehet, mert infó szinte sehol sincs. Aztán meglett a jeladó helye végül, azon pedig a parts Nr. Ellenben azt a számot beírva egy csomó találat van megint és kb. 20 másik azonosítóval, különböző ellenállás értékkel. Szóval még szerelés előtt vagyok, nem akarom elkiabálni a dolgot, de remélem megjavul majd a szekér. Addig nem mennék bele a részletekbe.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  g323ngu2


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 07.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.09.27 09:31:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 506
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia fefe1968!

Remélem sikerrel jársz a cserével. Amúgy Te végül milyet vettél hozzá?

Még egy kis segítség, ami nem tudom segítség e: van egy magyar vlogger srác akinek a videóit szoktam nézni, bütyköl, szerel mindenfélét.
Ő egy francia márkájú benzines kocsinál csinált egy olyat, ha már ép szét volt kapva a kocsi eleje. Kikapta a felső holtponti jeladót ( abban vhol a váltó, lendkerék környékén van), hogy annál a típusnál ez típushiba, hogy elkoszolódik ill. nem jó a kontakt a jeladón és akkor nem akar indulni a kocsi, mint a mi esetünkben is. Majd lezsírtlanítózta alaposan, picit megcsiszolta a csati végeket és visszatette, mondván ezzel egy darabig nem lesz gond. Jó ez persze részleges megoldás lehet - meg ha már ott van az ember visszaszereli az újat, ha van - de akár ez is segíthet talán.


fefe1968 írta:
g323ngu2 írta:
Sziasztok!

Voltam kiolvastatni a hibatarolót!

Nekem sincs amúgy semmi hiba eltárolva, csak a hibajelenség van, ami bizony hasonló nagyon. Én már megvettem az érzékelőt és hétvégén, ha minden összejön, akkor cserélem. A fejleményekről egyeztessünk itt a platformon, mindenki megnyugtatása végett Smile! A jeladó nevében, helyében és típusában óriási kavarás van, de talán tudom már mi micsoda. Mert ugye van vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, holtponti érzékelő, abból is alsó, felső stb. A helyét keresve megnéztem egy csomó videót, robbantott ábrát, képet és érdeklődtem mindenhol. A hiba és az alkatrész elhelyezkedése valami szuper titkos lehet, mert infó szinte sehol sincs. Aztán meglett a jeladó helye végül, azon pedig a parts Nr. Ellenben azt a számot beírva egy csomó találat van megint és kb. 20 másik azonosítóval, különböző ellenállás értékkel. Szóval még szerelés előtt vagyok, nem akarom elkiabálni a dolgot, de remélem megjavul majd a szekér. Addig nem mennék bele a részletekbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.09.27 13:49:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 507
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

g323ngu2 írta:
Szia fefe1968!

Remélem sikerrel jársz a cserével. Amúgy Te végül milyet vettél hozzá?

Még egy kis segítség, ami nem tudom segítség e: van egy magyar vlogger srác akinek a videóit szoktam nézni, bütyköl, szerel mindenfélét.
Ő egy francia márkájú benzines kocsinál csinált egy olyat, ha már ép szét volt kapva a kocsi eleje. Kikapta a felső holtponti jeladót ( abban vhol a váltó, lendkerék környékén van), hogy annál a típusnál ez típushiba, hogy elkoszolódik ill. nem jó a kontakt a jeladón és akkor nem akar indulni a kocsi, mint a mi esetünkben is. Majd lezsírtlanítózta alaposan, picit megcsiszolta a csati végeket és visszatette, mondván ezzel egy darabig nem lesz gond. Jó ez persze részleges megoldás lehet - meg ha már ott van az ember visszaszereli az újat, ha van - de akár ez is segíthet talán.
[/quote]
A csatlakozót lehúztam, nem láttam oxidáltnak, szép tiszta a felület, a csatlakozó belül szintén tiszta, a gumi tömítés patentül fekszik. A benne lévőn látható típuskód S107548001. Ezt vettem.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SDR


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.12.07 22:32:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 508
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. A segitsegetekre lenne szugsegem. Adott egy Ford focus 1.6 tdci 80kw 109 lovas auto. Ma este elakartam ugrani az uzletig de az auto nem indult be. Az inditomotor tekert,a kocsi be-be dadogot de nem indult be. Tobbszori probalkozas utan (8-9. inditasra) nehezen de beindult. Érdekesseg képpen amint beindult a vizfok fentvolt mar kb 75 fokon. mentem vele 1km t es maris 90 fokon volt a hutoviz homerseklete. Délelott még indult normalisan pocre de este mar nem. olyan volt mintha nem kapott volna uzemanyagot. A torténtek utan hagytam álni 1 orat a kocsit es ujra probalkozatam az inditassal. konnyen indult de a vizhofok szemmel lathatoan ment felfele amint raleptem a gázra. Kérdesem az lenne,hogy mi okozhatja ezeket a problemakat? Segitsegeteket elore is koszonom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  borbee


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 13.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.29 11:01:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 509
 Hozzászólás témája: Focus II 1.6 benzin nem idul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

SDR írta:
Sziasztok. A segitsegetekre lenne szugsegem. Adott egy Ford focus 1.6 tdci 80kw 109 lovas auto. Ma este elakartam ugrani az uzletig de az auto nem indult be. Az inditomotor tekert,a kocsi be-be dadogot de nem indult be. Tobbszori probalkozas utan (8-9. inditasra) nehezen de beindult. Érdekesseg képpen amint beindult a vizfok fentvolt mar kb 75 fokon. mentem vele 1km t es maris 90 fokon volt a hutoviz homerseklete. Délelott még indult normalisan pocre de este mar nem. olyan volt mintha nem kapott volna uzemanyagot. A torténtek utan hagytam álni 1 orat a kocsit es ujra probalkozatam az inditassal. konnyen indult de a vizhofok szemmel lathatoan ment felfele amint raleptem a gázra. Kérdesem az lenne,hogy mi okozhatja ezeket a problemakat? Segitsegeteket elore is koszonom.


Sziasztok! Akkor valakinek megoldott a problémája valahogy? Vezérmű vagy főtengely jeladó cserével? Vagy máshogy? Nem hiszem, hogy nincs megoldás! Ha valakinek jó lett, megtalálta a megoldást, kérem írjon, mert Focus II 1.6 benzinesünknél is ez a baj.... Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2019.04.29 11:22:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 510
 Hozzászólás témája: Re: Focus II 1.6 benzin nem idul elsőre
Hozzászólás az előzmény idézésével

borbee írta:
SDR írta:
Sziasztok. A segitsegetekre lenne szugsegem. Adott egy Ford focus 1.6 tdci 80kw 109 lovas auto. Ma este elakartam ugrani az uzletig de az auto nem indult be. Az inditomotor tekert,a kocsi be-be dadogot de nem indult be. Tobbszori probalkozas utan (8-9. inditasra) nehezen de beindult. Érdekesseg képpen amint beindult a vizfok fentvolt mar kb 75 fokon. mentem vele 1km t es maris 90 fokon volt a hutoviz homerseklete. Délelott még indult normalisan pocre de este mar nem. olyan volt mintha nem kapott volna uzemanyagot. A torténtek utan hagytam álni 1 orat a kocsit es ujra probalkozatam az inditassal. konnyen indult de a vizhofok szemmel lathatoan ment felfele amint raleptem a gázra. Kérdesem az lenne,hogy mi okozhatja ezeket a problemakat? Segitsegeteket elore is koszonom.


Sziasztok! Akkor valakinek megoldott a problémája valahogy? Vezérmű vagy főtengely jeladó cserével? Vagy máshogy? Nem hiszem, hogy nincs megoldás! Ha valakinek jó lett, megtalálta a megoldást, kérem írjon, mert Focus II 1.6 benzinesünknél is ez a baj.... Crying or Very sad



Korábban volt problémám 1.6 benzines, hogy nem akart beindulni. Frissítették a vezérlést (az általam észlelt problémák alapján volt egy frissítés, ami pont azokat küszöböli ki). Ez 1-2 éve lehetett, azóta nem fordult elő, hogy nem indult volna, bár volt olyan, hogy indítást követően lefulladt (az alapjáratot sem tudta felvenni). Azóta cserélnem kellett trafót, de a fojtószeleppel is lehet probléma, de a "nem indul" nem jelentkezett azóta. Egy kicsit nagyobb aksi van benne, hogyha mégis előjönne, akkor tudjak próbálkozni.

Érdemes egy élőadat kiolvasást végezni, ami tudja rögzíteni az összes jeladó adatát. Ha jelentkezik a probléma, azon látszódni, fog. Persze ehhez jelentkeznie kell a problémának Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul elsőre
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Következő
Ugrás:   

17 / 18 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.31 másodperc