Tegnap átesett az autóm az első 20 ezer km-es szervízen. 50 perc alatt végeztek vele. Kicserélték az olajat+szűrőt, légszűrőt (elég szürke volt), utána töltötték a fékfolyadékot (maximumig 0,5 dl hiányzott), a fagyállót. A pollenszűrő cseréjével igen csak megküzdött a szerelő, mivel azt az utastérben bal oldalt elöl a pedálok felett lehet kivenni. Csak ez a művelet 15 percig tartott. A végén mértek egy fékhatást, ellenőrizték a világítást és mehettem az utamra. A számla 35 e Ft volt. _________________ FII Ghia 1,6 TI-VCT
Elküldve:
2006.02.17 12:55:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája: Help !Focus 2 szervízelése
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek _________________ Focus II. Ghia 1.6 Ti-VCT
Elküldve:
2006.02.17 13:10:32 Hozzászólás sorszáma a témában: 3 Hozzászólás témája:
Látom a pollerszűrőt a Focusba már soha nem fogják tudni értelmes helyre rakni. De a 2-ben legalább nem folyik bele az esővíz, ha kellemetlenül rakják vissza. _________________ Karika
Elküldve:
2006.02.17 13:14:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 4 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
Elküldve:
2006.02.17 13:16:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 5 Hozzászólás témája:
karika76 írta:
Látom a pollerszűrőt a Focusba már soha nem fogják tudni értelmes helyre rakni. De a 2-ben legalább nem folyik bele az esővíz, ha kellemetlenül rakják vissza.
Ami volt nekunk egyes Foka azzal nem volt ilyen gond sosem... Egyeduli ok amiert lecsereltuk az az volt hogy nem volt benne légkondi... Igy lecsereltuk egy Mondeora. Na azzal eddig semmi, SEMMI gond nem volt a 2 ev alatt, pedig 2 evesen vettuk...
Meg vagyunk vele elegedve! _________________ Néhány finomság
Elküldve:
2006.02.17 13:22:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 6 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek
Azt hiszem, Téged megpróbálnak palira venni. A garanciális időn belül minden olyan hibát, amely rendeltetészerű használat mellett következik be, kötelesek megjavítani. Az nem lehet kifogás, hogy nem érik el az illetékest. Neked ehhez semmi közöd. Szerintem csapj oda az asztalra és kérd a szervízvezetőt, no meg legyen nyoma, hogy jártál náluk a hibával.
A Ford elérhetősége:
Ford Motor Hungária Kft.
1023 Budapest Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 438-2500
(Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Fax: 438-2590 _________________ FII Ghia 1,6 TI-VCT
Elküldve:
2006.02.17 13:25:07 Hozzászólás sorszáma a témában: 7 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
taczel írta:
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek
Azt hiszem, Téged megpróbálnak palira venni. A garanciális időn belül minden olyan hibát, amely rendeltetészerű használat mellett következik be, kötelesek megjavítani. Az nem lehet kifogás, hogy nem érik el az illetékest. Neked ehhez semmi közöd. Szerintem csapj oda az asztalra és kérd a szervízvezetőt, no meg legyen nyoma, hogy jártál náluk a hibával.
A Ford elérhetősége:
Ford Motor Hungária Kft.
1023 Budapest Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 438-2500
(Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Fax: 438-2590
Nos igen... a szervizesek szeretik háritani a dolgot, hiszen ok sem szivesen telefonalgatnak naphosszat... sem kedvuk, sem idejuk ra gondolom... ezert probaljak mindenki nyakaba varni ezt a nem tul kellemes feladatot, holott ez az o dolguk lenne... _________________ Néhány finomság
Elküldve:
2006.02.17 14:16:48 Hozzászólás sorszáma a témában: 8 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
FaceOff írta:
taczel írta:
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek
Azt hiszem, Téged megpróbálnak palira venni. A garanciális időn belül minden olyan hibát, amely rendeltetészerű használat mellett következik be, kötelesek megjavítani. Az nem lehet kifogás, hogy nem érik el az illetékest. Neked ehhez semmi közöd. Szerintem csapj oda az asztalra és kérd a szervízvezetőt, no meg legyen nyoma, hogy jártál náluk a hibával.
A Ford elérhetősége:
Ford Motor Hungária Kft.
1023 Budapest Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 438-2500
(Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Fax: 438-2590
Nos igen... a szervizesek szeretik háritani a dolgot, hiszen ok sem szivesen telefonalgatnak naphosszat... sem kedvuk, sem idejuk ra gondolom... ezert probaljak mindenki nyakaba varni ezt a nem tul kellemes feladatot, holott ez az o dolguk lenne...
KÖSZÖNET Mindenkinek a segítségért és információért!!!!!!!
üdv greek _________________ Focus II. Ghia 1.6 Ti-VCT
Nekem Focus 2 van 1,5 éves, de van hogy nem indul be csak harmadikra!
1,6 benzines( 100 Le)!
Miért lehet?
Nektek nem fordul elő?
nem biztos, hogy megoldas, de en egy neves tagtarsunk tanacsara a kovetkezo keppen inditom mindig a kocsit:
kulcsot beteszem, raadom a gyujtast, es megvarom, amig az osszes kontroll lampa elalszik, kiveve: toltes jelzo, olajnyomas, kezifek (ha be van huzva), motor kontroll.
probald igy.
es igy meg az alapjarati motort is kimeled. errol van egy cikk is vhol a fooldalon, de en meg nem olvastam el
Így inditom, de akkor is elköveti ezt a hibát hetente 1 x-er!!!
Probálkozzak a szervizben???
Most vettem az autot nemrég és idegesítő!!!
Gázzal, vagy gáz nélkül indítod?
(Én a saját F1-emet mindig gáz nélkül indítom->kerek mindig a dolog, félig offtopic Fusion is azt csinálta anno 1 órás korában, hogy gázzal akarta az ismerős indítani, s úgy az istennek sem akart elindulni, megszokta a régi manuálszivatós-manuálgázos kocsiját... gáz nélkül azóta simán indul mindig. Be volt sz@rva rendesen, hogy csak átgurult 30m-re a szalonból a kúthoz és tankolás után már nem is indul a kocsi. ) _________________ SzJani --- Ford Focus 1.8 Ghia Kombi (már eladtam, de Fókit szerettük, így márkahű maradtam)
Elküldve:
2006.02.18 18:15:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 14 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
Szia!
Egyetértek az előző válasszal.
Ne légy szemérmes írd már le a szerviz nevét, hogy nagy ívben elkerüljük, amíg be nem zárnak "érdektelenség" miatti csőd okán.
Ez nem szerviz, hanem egy rakás sz.r!
Mindent gariban a szerviz köteles elhárítani, vagy bizonyítani, hogy Te okoztad a károsodást...
Üdv:
Tomaj
taczel írta:
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek
Azt hiszem, Téged megpróbálnak palira venni. A garanciális időn belül minden olyan hibát, amely rendeltetészerű használat mellett következik be, kötelesek megjavítani. Az nem lehet kifogás, hogy nem érik el az illetékest. Neked ehhez semmi közöd. Szerintem csapj oda az asztalra és kérd a szervízvezetőt, no meg legyen nyoma, hogy jártál náluk a hibával.
A Ford elérhetősége:
Ford Motor Hungária Kft.
1023 Budapest Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 438-2500
(Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Fax: 438-2590
Így inditom, de akkor is elköveti ezt a hibát hetente 1 x-er!!!
Probálkozzak a szervizben???
Most vettem az autot nemrég és idegesítő!!!
Gázzal, vagy gáz nélkül indítod?
(Én a saját F1-emet mindig gáz nélkül indítom->kerek mindig a dolog, félig offtopic Fusion is azt csinálta anno 1 órás korában, hogy gázzal akarta az ismerős indítani, s úgy az istennek sem akart elindulni, megszokta a régi manuálszivatós-manuálgázos kocsiját... gáz nélkül azóta simán indul mindig. Be volt sz@rva rendesen, hogy csak átgurult 30m-re a szalonból a kúthoz és tankolás után már nem is indul a kocsi. )
Szia!
Gáz nélkül inditom természetesen!
De sajnos én sem jővők rá a megoldásra, és a hibára csak idegesítő!
Elküldve:
2006.02.19 12:03:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 19 Hozzászólás témája:
tomaj írta:
Természetesen már szíj...
Szerintem...
Miért kérdezed???
Tomaj
FaceOff írta:
Elnezest ha picit OFF a hozzaszolas, de a F2-ben vezérműszíj vagy lánc van?
Csak azert, mert lehet hogy a szij az csendesebb de a lanc ritkabban szakad... Amugymeg pusztan kivancsisagbol kerdem... _________________ Néhány finomság
Elküldve:
2006.02.21 11:44:00 Hozzászólás sorszáma a témában: 20 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
tomaj írta:
Szia!
Egyetértek az előző válasszal.
Ne légy szemérmes írd már le a szerviz nevét, hogy nagy ívben elkerüljük, amíg be nem zárnak "érdektelenség" miatti csőd okán.
Ez nem szerviz, hanem egy rakás sz.r!
Mindent gariban a szerviz köteles elhárítani, vagy bizonyítani, hogy Te okoztad a károsodást...
Üdv:
Tomaj
taczel írta:
greek írta:
Valaki adjon tanácsot!!!!
Egy hónapja hidegen zörög vmi a kocsi elejéből.
A topicban vmelyik kollega irta , hogy vezérműszíj hozzáér a borításhoz.
Bevittem a helyi szervízbe állítólag igazam van, DE NEM TUDJÁK KI FOGJA FIZETNI A SZÁMLÁT!
könyörgöm fél éves az autó állítólag 3 év km korlátozás nélküli garancia van rá.
Egyébbként 7500 km van benne.
Mi a FORD MOTOR HUNGÁRIA SZÁMA , kivel kéne beszélnem.
Állítólag ők nem érik el az illetékest!
Tudtommal garancia idő alatti meghibásodásokat a FMH fizeti.
Mi lesz ha elszakad a szíj??Akkor ki fizet?
Ja és újra folyat a szelepfedél tömítésem, amit már kétszer javítottak.Sarlatánok!
üdv:greek
Azt hiszem, Téged megpróbálnak palira venni. A garanciális időn belül minden olyan hibát, amely rendeltetészerű használat mellett következik be, kötelesek megjavítani. Az nem lehet kifogás, hogy nem érik el az illetékest. Neked ehhez semmi közöd. Szerintem csapj oda az asztalra és kérd a szervízvezetőt, no meg legyen nyoma, hogy jártál náluk a hibával.
A Ford elérhetősége:
Ford Motor Hungária Kft.
1023 Budapest Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 438-2500
(Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Fax: 438-2590
Na Üdv Mindenkinek!
Ma leadtam a kocsit a fenntebb leírt zörgés miatt!
Gari-nem gari -ból garanciális javítás lett már a motor megbontás előtt.
Láss csodát 1 óra múlva már hívott is a szervízvezető,hogy valószínűleg ma már ne számítsak az autóra,illetve lehet,hogy a héten se!
Hogy miért?:
Hát nem egyszerűen csak meglazult a szíj ahogy az korábban sejtettük, hanem a vezérműszíj feszítő görgő teflonos borítása lerobbant a feszítőgörgőről!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feszítőgörgő csere,vezérműszíj csere,+vezérmű fedél csere!!!
Ami problémát okoz nekik az a fedél beszerzése,mert azt a németektől kell megrendelniűk!
Kérdem én ,hogy talán akkor erre az időre esetleg egy csereautó?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ szerintük nem jár mert saját lábán jött a kocsi,+nincs is mit adnia.
Megjegyezném,hogy a szalon elött legalább 3 auto állt tesztautó felirattal!!!
Csak megjegyzésben írnám,hogy amikor megy a TV-ben az F2-ő reklám :
-Minőség(haha),Megbízhatóság(hahahahaha)
Már csak halványan mosolygok! (,előszőr még nagyon anyáztam)
Tisztelettel:greek _________________ Focus II. Ghia 1.6 Ti-VCT
Elküldve:
2006.02.21 11:56:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 21 Hozzászólás témája: Re: Help !Focus 2 szervízelése
Nos... En azt javasolnam hogy a szalon vezetőjével, tulajdonosával beszélgess el. Fenyegetozni nem erdemes amennyiben a kesobbiekben is oda szeretned vinni az autodat szervizeltetni. Attol fuggetlenul hogy az autod sajat laban ment oda, es mivel zsir uj, az meg nem vonja maga utan hogy ne kapj csereautot... Szedjenek ki egy autot a hasznaltauto reszbol, vagy akarhonnan, szerintem a csereauto jar. Es az hogy csereautojuk nincs bent egy sem... Ahhoz neked semmi kozod, oldják meg...
Szerintem _________________ Néhány finomság
Elküldve:
2006.02.21 12:21:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 22 Hozzászólás témája:
Az, hogy neki nincs csereautója senkit nem érdekel! Nem is neki kellene adni!Kérd el az Autohome telefonszámát, és mert garis javításod van, az FMH bérel neked kocsit .Nekem is így volt, nekem kellett felhívni egy pesti számot, csak mér nem emlékszem rá ,és d.u. kihozták az autót lakásra! _________________ Üdv!
Sonnenschein
Elküldve:
2006.02.21 17:54:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 24 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ide is postáznám az én tapasztalataimat (eddig a futómű problémákhoz soroltam, de sokkal inkább szervízelési kérdés lett belőle). Tanulságnak jó, ha valalki vélemény keres a szegedi Ford Hoványról...
Épp most jövök a szervízből (Ford Hovány Szeged), ahol tegnap reggel már azt állították, hogy beállították és minden rendben.
Ma mégegyszer felemelték az autót és rátették a futómű diagnosztikára ahol a geometriai beállításokat ellenőrzik.
Én magam is láttam a beállítás eredményeit, valóban minden érték zöld, azaz az előírásos tartományon belül van.
Az első és hátsó gumikat is felcserélték (bár igaziból csak 250 km van bennük), de biztos ami biztos, így is leellenőriztük.
De továbbra is megmaradt, hogy jobbra húz az autó.
Kipróbáltunk egy másik Ford Focus 2-t, hogy legyen összehasonlításunk és egyértelműen annak jó volt az egyenesfutása. Ezt a szerelő is azonnal elismerte.
A helyzet az, hogy hetfőn viszem az autót ismét szervízbe, most ott marad 4 napig, közben kapok egy csereautót...
Roppant csalódott vagyok. Elismerem, hogy itt egyedi problémáról van szó, a szerelő is mondta, hogy Focusoknál nem szokott ilyen lenni (a Fusion-nél szokott lenni beállítási igény).
De engem most nem hat meg a statisztika, hiszen én csak azt tapasztalom, ami az enyémmel van és történik.
Még annyit, hogy kérdeztem a szerelőt, hogy hogyan tovább. A válasz nem volt túl megnyugtató, mert elismerte, hogy a műszerei nem mutatnak ki semmit, így nem tudja, hogy mivel kellene folytatnia.
Üdv.
- - - - - - - - - -
2006. feb. 21.
Újabb fejlemények a kocsival kapcsolatban.
Tegnap reggel, immár harmadik munkanapot is a Ford szervízben kezdtem, reggel 8-kor. Eredetileg úgy volt, hogy kapok egy csereautót, amit el is kezdtek nekem intézni. Kb. 20 perc múlva közölték, hogy nagyon sajnálják, de mégsem tudnak adni csereautót, mert 2006-tól az Autóklubbal van szerződésük és csak akkor kaphatok autót maximum 2 napra, ha a kocsi mozgásképtelen és az Autóklub vontat be! Ez vicc! Ekkor még elég higgadt voltam, nem szóltam semmit, de amikor visszaértem a munkahelyemre azonnal hívtam a szalont, hogy nem erről volt szó.
Mondták, hogy megnézik, mit tehetnek és láss csodát, 3 perc múlva csörög a telefonom, a szervízből kerestek és mondták, hogy mégis intéztek nekem autót (hozzátették, hogy nem mondtam, hogy ennyire fontos!!!!). Kérték, hogy mondjam meg, hová kérem és ők oda leszállítják.
Hihetetlen!
Pontban délre a munkahelyemhez kértem az autót, ami meg is érkezett percre pontosan. Ez egy kölcsönzős autó volt és már majdnem aláírtam a papírokat, mikor csörög a telefonom, ismét a szerviz az.
Közölték, hogy elkészült az autó, tettek rá új gumikat és azzal megszűnt a probléma.
Eszembe jutott gt007 kollega megjegyzése, hogy Neki is egy szimpla gumicsere oldotta meg a problémát. Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem kell szétszedni a futóművet...
A kölcsönzős srác felajánlotta, hogy ha nem is kell a köcsönzős autó, de azért kivisz engem (ott volt két másik munkatársam, ők is beszálltak az autóba és kijöttek velem).
A szervízben beültünk egy próbakörre de 1 km után nekem már gyanús volt, hogy ezen nem változott semmi! Gondoltam nem ítélek elhamarkodottan, egy viszonylag nagyobb körre mentünk el, kb. 15-20 km-t mentünk, de egyértelmű volt, hogy az autó húzott jobbra. Bármelyik szakaszon engedtem el a kormány, kb. 100-150 méter alatt már leszaladtunk volna az útról, ha engedem...
Eközben a szerelő srác ott ült mellettem, a munkatársaim meg hátul. A szerelő a következőket mondta:
1. Szerinte sokkal jobb lett az autó és egyértelműen ez a gumicsere megoldotta az eredeti problémát. Mondtam neki, hogy ne hülyéskedjen, ha ilyen a javított állapot, akkor miért kell állandóan visszarántani az útról leszaladó autót!
2. Azt is mondta, hogy ennél jobbra nem hiszi, hogy meg lehetne csinálni! Bár ezt csak az elején mondta, miután párszor majdnem leszaladtunk az útról, többször nem mondta.
3. A szerelő szerint már az is baj, hogy most már túlságosan figyeljük az autó egyenesfutását. Ő pl. a saját autójánál soha nem nézte meg, hogy egyenesen fut-e (nem hiszem el!!!! )
4. Azt is megemlítette, hogy normál körülmények között úgy sem vezetek elengedett kormánnyal és ha fogom a kormányt, akkor nem lehet érezni, hogy jobbra húz.
5. Miután már nem tudott vitatkozni a tényekkel szóba jött, hogy be kellene hoznom a gyári felnijeimet és a kocsival adott nyári gumikat, hogy azokkal is kipróbáljuk a kocsit.
Megjegyzem, hogy ekkor már nem az én téli abroncsaim voltak rajta, hanem egy épp szervízben lévő másik Ford Focusról leszerelték a gumikat és azokat tették fel. Ennek egyébként megkérdőjelezném az etikusságát!!!! Gondoljátok el, beviszitek az autótokat egy 20.000 km-es szervízre, amiről csak úgy leszerelgetnek dolgokat és felrakják egy másik szerelés alatt álló autóra! Milyen dolog ez! És mindezt a hátad mögött, anélkül, hogy tudnád!
6. A nyári gumi / gyári felnire azt mondtam, hogy jó, behozom és majd kimegyünk az autópályára, hogy végre egyértelművé tegyük, hogy nem a kerekek, gumik hibája a probléma!
7. Erre a szerelő azt mondta (itt néha azt éreztem, hogy megállok és kiszállítom az autóból, pedig nagyon higgadt ember vagyok), hogy arra a próbaútra már ne vele menjek, hanem azzal az értékesítővel, aki eladta nekem az autót, mert ő (mármint a szerelő) teljesítménybérben dolgozik és így már nagyon nem éri meg neki foglalkozni ezzel az autóval!!!!!!!!!!!!
8. Erre a mondatra azt hittem, lehidalok. Mondtam neki, hogy ok, elmegyek az értékesítővel, de amúgy marhára nem érdekel, hogy őt hogyan fizetik meg, mert ez nem az én problémám!
9. Erre azt mondta, hogy az értékesítő srácnak is már idézem, "zabszem van a seggében" ezzel az autóval kapcsolatban, mert nem ő tehet arról, hogy eladott egy rossz autót.
Szerencsére ezen beszélgetésre van két tanúm, két munkatársam, akik mindvégig ott ültek hátul a kocsiban.
Legszívesebben kirúgatnám az egész bandát, az össze hozzá nem értő szerelőt, aki képes úgy odahívni, hogy ki sem próbálta rendesen az autót. De amitől jobban félek, hogy fogalmuk sincs, mi lehet a probléma és ötletük sincs, hogyan kezdjenek hozzá.
Mikor visszaértünk beszéltem a műhelyvezetővel, hogy hogyan tovább. Mondta, hogy menjek be ismét, vigyem be a nyári gumikat, azzal kipróbáljuk, akkor már ő is beül az autóba (ezek szerint nem hiszi el nekem, hogy jobbra húz az autó), és ha ismét tapasztaljuk a probélmát, akkor bent tartják az autót és alaposan átvizsgálják (megjegyzem, már a hétfői szerviz előtt is pontosan ezt mondták). Nem tudom, hány garnitúra kereket akarnak meg cserélni rajta, míg végre elhiszik, hogy nem a kerék okozza a bajt!
Azt is megkérdeztem, hogy ha kiderül legközelebb, hogy nem a kerék okozza a bajt, akkor hogyan folytatják. Erre azt mondta, hogy elviszik karosszériáshoz az autót, mert annak vannak olyan műszerei, amik megmondják, hogy van-e valamilyen torzulás, csavarodás az autóban, ami befolyásolja az egyenesfutást.
Nos itt tartunk most.
Azt hiszem nem szeretnék többet visszamenni a szegedi Hovány Ford szervízbe. Egy, mert teljesen hülyére vesznek, kettő, mert olyanok hangzottak el egy szerelő szájából, amikért legszívesebben kirúgatnám, három, mert nem érzem, hogy lenne normális ötletük, mi okozhatja a bajt.
Eljutottam odáig, hogy legszívesebben megszabadulnék ettől az autótól. Nem tudom mit tegyek.
Elküldve:
2006.02.21 19:27:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 25 Hozzászólás témája:
Szerintem nyugodtan fel lehet venni a kapcsolatot az FMH-val, Fogyasztóvédelemmel, esetleg független szakértői véleményt is beszereznék, de elmennék egy másik szervízbe is, akár többe is, lehet hogy másik szakinak eszébe jut valami. Ez az autó így finoman szólva is balesetveszélyes, tehát mindenki befejezheti a süketelést, és elkezdheti a megoldani a problémát! _________________ C-max 1.6 Ti-Vct Titanium
"As the wheel of days turns into darkness, it reveals the light and hope of spring."
Elküldve:
2006.02.21 19:59:21 Hozzászólás sorszáma a témában: 26 Hozzászólás témája:
Hát ez azért enyhén szólva is botrányos!
Nemcsak a FMH-nak kellene jelenteni, hanem a német központnak is, hogy gondolkozzanak már el egy kicsit itthon! Mégis csak szarban van a német autógyártás nekik talán nem mindegy, hogy legközelebb is fordot veszel vagy pedig mást.
A csereautós problémával kapcsban: velem rendesek voltak szervízeléskor ebből a szempontból. Bevittem a kocsit, a főnök kisebbik fia elvittek a munkaheklyemre és amikor kész volt szóltak, hogy mikor jöhet értem.
A szervízesek hozzáértése illetve odafigyelése (ne tölts több olajat rá, mint a max. jelzés!, stb.) már nem volt ilyen jó.
Elküldve:
2006.02.21 20:49:27 Hozzászólás sorszáma a témában: 27 Hozzászólás témája:
Csak 2 tipp:
Lehet hogy a kerékcsapágy szorul egy kicsit, ill. nem tudom hogy a hátsó futóművet is nézték-e, lehet az nem áll jól, és tolja kifelé az orrát? _________________ C-max 1.6 Ti-Vct Titanium
"As the wheel of days turns into darkness, it reveals the light and hope of spring."
Tegnap átesett az autóm az első 20 ezer km-es szervízen. 50 perc alatt végeztek vele. Kicserélték az olajat+szűrőt, légszűrőt (elég szürke volt), utána töltötték a fékfolyadékot (maximumig 0,5 dl hiányzott), a fagyállót. A pollenszűrő cseréjével igen csak megküzdött a szerelő, mivel azt az utastérben bal oldalt elöl a pedálok felett lehet kivenni. Csak ez a művelet 15 percig tartott. A végén mértek egy fékhatást, ellenőrizték a világítást és mehettem az utamra. A számla 35 e Ft volt.
Nekem ma volt a 20-as szerviz. Az időt nem tudom mer meló elött leadtam a kocsit, melo után mentem érte. A végösszeg 39 ezer, a fentieket alkották vele, meg 1-2 apróság.
OFF: Pápán nem lesz ST tesztautó _________________
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."
/Woody Allen/
Elküldve:
2006.04.13 20:08:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 29 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ma délután , miután megálltam a zebra előtt, oldalról egy öregúr nem vette észre az előtte tornyosuló 1200 kg autót és simán belémkanyarodott. Hogy az Úristen rohassza meg a szívét, aki meghosszabbította a jogsiját (na ennyit a dühöngő topikról)
A hátsó lökösön sérült a fényezés, és a jobb hátsó kerék bélelése elmozdult.
Kérdésem csak annyi, van-e valakinek hasonló szerviz-tapasztalata, hova érdemes vinni, ahol nem csak összeb...szák és szépen dolgoznak a fényezők is?
Pesten lakom, így pl. Nyíregyházi Ford szerviz kilőve:)
Előre is köszönöm!
Üdv: Arr... _________________ ne vedd túl komolyan az életet, úgysem úszod meg élve...
Elküldve:
2006.04.15 13:25:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 30 Hozzászólás témája:
Szerintetek az normális dolog, hogy a 1/2 éves autónak kiégjen a tompított izzója? Az ok, hogy 32 e.km van a kocsiban, az út nagy részét országúton teszem meg, tehát szinte állandóan világít, de a fél év akkor is nagyon kevés. Megpróbáltam házilag kicserélni az izzót, de mikor ránéztem a lámpatestre és a megközelíthetőségére, letettem róla. Kedden beviszem szervízbe, küzdjenek vele ők. _________________ FII Ghia 1,6 TI-VCT
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban