Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.07. 11:20:46 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Deka
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25828
Látogatók:
Vendégek: 491
Tagok: 0
Összesen: 491

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

5 / 10 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 07:34:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma befelé 2x megállt... Mad Erősen úgy tűnik hogy hamar kell lépnem, nehogy megálljon és otthagyjon!
Bagoly mester, nézegettem a szűrőket, volt egy Vasco C376 is, ami árban sokkal kedvezőbb a többinél - mit gondolsz jó is hozzá? Ha igen, akkor azzal felvértezve felkeresnélek... Very Happy

kösz előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 07:49:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jaffa75 írta:
Ma befelé 2x megállt... Mad Erősen úgy tűnik hogy hamar kell lépnem, nehogy megálljon és otthagyjon!
Bagoly mester, nézegettem a szűrőket, volt egy Vasco C376 is, ami árban sokkal kedvezőbb a többinél - mit gondolsz jó is hozzá? Ha igen, akkor azzal felvértezve felkeresnélek... Very Happy

kösz előre is!

felejtős. Számos esetben okozott problémát a gagyi szűrő, mert a csonk átmérője nem volt jó és levegő jutott a rendszerbe. Gyári vagy ahhoz nagyon közeli kell vagy pedig vállalod a kockázatot Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 07:59:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

felejtős. Számos esetben okozott problémát a gagyi szűrő, mert a csonk átmérője nem volt jó és levegő jutott a rendszerbe. Gyári vagy ahhoz nagyon közeli kell vagy pedig vállalod a kockázatot Smile[/quote]

Még jó hogy kérdeztem előre... Embarassed Gondolom http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-focus-%C3%BCzemanyagsz%C5%B1r%C5%91 viszont betalálna! Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 10:55:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jaffa75 írta:
felejtős. Számos esetben okozott problémát a gagyi szűrő, mert a csonk átmérője nem volt jó és levegő jutott a rendszerbe. Gyári vagy ahhoz nagyon közeli kell vagy pedig vállalod a kockázatot Smile


Még jó hogy kérdeztem előre... Embarassed Gondolom http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-focus-%C3%BCzemanyagsz%C5%B1r%C5%91 viszont betalálna! Cool[/quote]

Szia!

Nekem egy focus 3-asom van 1.6 tdci 115 le. Nem tudom hogy ugyan olyan szűrő kell-e a te kocsidba és az enyémbe, de én a múlt hónapban rendeltem egyet Mézitől (gyári) sokkal kedvezőbb áron azt hiszem hogy valahogy 7800 körül volt, sztem keresd meg itt a fórumon biztos tud neked segíteni. Gyári dolgokat árul nem gyári áron. Very Happy
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 10:59:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:

Nekem egy focus 3-asom van 1.6 tdci 115 le. Nem tudom hogy ugyan olyan szűrő kell-e a te kocsidba és az enyémbe, de én a múlt hónapban rendeltem egyet Mézitől (gyári) sokkal kedvezőbb áron azt hiszem hogy valahogy 7800 körül volt, sztem keresd meg itt a fórumon biztos tud neked segíteni. Gyári dolgokat árul nem gyári áron. Very Happy

semmi hasonlóság nincs Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.16 12:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 126
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
bibu írta:

Nekem egy focus 3-asom van 1.6 tdci 115 le. Nem tudom hogy ugyan olyan szűrő kell-e a te kocsidba és az enyémbe, de én a múlt hónapban rendeltem egyet Mézitől (gyári) sokkal kedvezőbb áron azt hiszem hogy valahogy 7800 körül volt, sztem keresd meg itt a fórumon biztos tud neked segíteni. Gyári dolgokat árul nem gyári áron. Very Happy

semmi hasonlóság nincs Smile


amit ilyen bénán linkeltem Embarassed , az megfelelne? Illetve nálad árban hogyan nézne ki?

Kösz előre is a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.23 14:01:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Gázolajszűrő?


Ma kicseréltettem, csak úgy szalad a paripa... Laughing ! Szerencsére nem volt komolyabb gond vele, így ennyiből megúsztam! Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24816


HozzászólásElküldve: 2014.06.23 19:28:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 128
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jaffa75 írta:
[Ma kicseréltettem, csak úgy szalad a paripa... Laughing ! Szerencsére nem volt komolyabb gond vele, így ennyiből megúsztam! Cool

Szerencse.
Azt mondják a hozzáértők,hogy először mindig a legegyszerűbb helyen kell kezdeni a hiba keresését. Wink
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.24 08:17:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerencse.
Azt mondják a hozzáértők,hogy először mindig a legegyszerűbb helyen kell kezdeni a hiba keresését. Wink[/quote]

volt azért egy kis aggódás bennem, mert néha úgy éreztem, mintha nem menne a turbó rajta.. viszont az meg 50%... vagy megy, vagy nem... Laughing !
Viszont a szerelő kicsit mesélt a DPF sztoriról is... Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2014.07.05 15:03:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 130
 Hozzászólás témája: Izzasztó hőség....
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A problémám még mindig fenn áll. Nagy segítség volna pár ötlet, tipp, bááármiiii. 3 hétig még a kínai Nyiháó-kat boldogítom. Addig lehetne ötletelni, elméletben milyen okok vezethetnek a hibához, ami a következő (röviden):

Meleg van, elgyengül az autó. Visszahül a levegő, visszajön az erő. Akár még aznap is, akár leállítás nélkül is. Ennyi. Érzésre arányosan olyan 70-80 paci a 120 helyett.
Kb. 25 fok környezeti hőfok felett jelentkezik üzemmeleg motornál.
A hibafeltásárás már folyamatban Bagoly Mester által, de mint ahogy több szem többet lát...

Külföldi oldalakon is megírtam a problémát. Sajnos eleddig nem érkeztek válaszok.

Van itt mindenféle celsius, higanymili, pascal, pillangó, előgyújtás, villanyoltás, IMRC, EKG, MRI, nyomás-szívás, törlés, vágás... ha kéne.

Köszönettel:

ed.
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2014.07.05 15:13:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 131
 Hozzászólás témája: Re: Izzasztó hőség....
Hozzászólás az előzmény idézésével

emmedem írta:
Sziasztok!

A problémám még mindig fenn áll. Nagy segítség volna pár ötlet, tipp, bááármiiii. 3 hétig még a kínai Nyiháó-kat boldogítom. Addig lehetne ötletelni, elméletben milyen okok vezethetnek a hibához, ami a következő (röviden): ...
Már múltkor is figyeltem a sztoridat. Szerintem diagnosztika vizsgálatok nélkül sohasem fog kiderülni mi a gond.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2014.07.05 15:30:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 132
 Hozzászólás témája: Izzasztó hőség....
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Igen, tudom, hogy diagnosztika nélkül nem lehet sokat tenni.

De én valami olyasmiben reménykedek még mindig, hogy
"Igen az eddigi mittudomén 7000 magyar eladott 1.-es c-maxik közül (esetleg külföldi viszonlatban még több) pár darabnál jelentkezett ez a hasonló nyűg. Alattomos, de a statisztikákban szerepel... Ez meg ez volt a megoldás, talán nálad is ez a baj..."

Kösz, a választ!!! DE tényleg. Smile

ed.

Közben egy ilyet találtam:

"607400 - DRIVEABILITY STALLS/QUITS AT IDLE
SPECIAL SERVICE MESSAGES :
18715 - C-MAX 1.8 DURATEC 120 / 125PS - POOR PULL AWAY
SOME FOCUS C-MAX EQUIPPED WITH 1.8 DURATEC HE 120 AND 125 PS, MAY EXHIBIT POOR PULL AWAY WHEN THE AIR CONDITIONING IS ON AND THE AMBIENT TEMPERATURE IS ABOVE 20�C. TO RECTIFY THIS, REPROGRAMM THE PCM WITH THE LATEST LEVEL CALIBRATION WHICH IS ON WDS CD38 ONWARDS. PCM PART NO.: 5M51-12A650-RC FOR 125 PS AND 3M51-12A650-GF FOR 120 PS )
EFFECTIVE DATE: 06/07/2005 "

Ez van rajta. Evil or Very Mad
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!


Legutóbb emmedem szerkesztette (2014.07.17 14:15:10), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2014.07.05 16:12:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 133
 Hozzászólás témája: Re: Izzasztó hőség....
Hozzászólás az előzmény idézésével

emmedem írta:
Szia!

Igen, tudom, hogy diagnosztika nélkül nem lehet sokat tenni.

De én valami olyasmiben reménykedek még mindig, hogy
"Igen az eddigi mittudomén 7000 magyar eladott 1.-es c-maxik közül (esetleg külföldi viszonlatban még több) pár darabnál jelentkezett ez a hasonló nyűg. Alattomos, de a statisztikákban szerepel... Ez meg ez volt a megoldás, talán nálad is ez a baj..."

Kösz, a választ!!! DE tényleg. Smile

ed.
Még akár ilyesmi is kiderülhet, bár érzésem szerint ez egyedi probléma lesz. Beömlő léghőmérséklet jeladó hiba esetleg, bár ez nem magyarázza meg a telj. csökkenést. Érted, több dolog is okozhatja egyszerre, hiába a külső hőmérséklet a meghatározó.... Szerintem.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  markusdave


Offline
Csatlakozott:
2014. 03. 16.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2014.08.23 16:15:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 134
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma velem is megesett az ominózus eset...(1.6 tdci cmax)
Autópályán jöttem haza nem volt nagy iram, tempomat fix 120km/h. Egyszer csak feltűnt, hogy esik a sebesség, gázadásra szinte nem is reagál, hibára utaló lámpa nem ég.
Félreálltam, leállítás, indítás, semmi változás. Hazadöcögtünk vele, de itthon sem történt érdemi változás.

Üzemanyag szűrő cserélve lett nemrég, most először omv-s dízelt tankoltam bele.
Átolvastam a topicot, de nem találtam általános megoldást. Jótanácsokkal el tudnátok látni?

üdv


Dávid
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  markusdave


Offline
Csatlakozott:
2014. 03. 16.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2014.08.24 15:02:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 135
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

markusdave írta:
Sziasztok!

Ma velem is megesett az ominózus eset...(1.6 tdci cmax)
Autópályán jöttem haza nem volt nagy iram, tempomat fix 120km/h. Egyszer csak feltűnt, hogy esik a sebesség, gázadásra szinte nem is reagál, hibára utaló lámpa nem ég.
Félreálltam, leállítás, indítás, semmi változás. Hazadöcögtünk vele, de itthon sem történt érdemi változás.

Üzemanyag szűrő cserélve lett nemrég, most először omv-s dízelt tankoltam bele.
Átolvastam a topicot, de nem találtam általános megoldást. Jótanácsokkal el tudnátok látni?

üdv


Dávid


Kénytelen vagyok magam megválaszolni:
Szerencsére volt ismerős, akinek volt odb-s hibaolvasója, és hozzá program is. Az EGR lefagyott, és pár ebből adódó kód volt a rendszerben, ezeket törölve azonnal megjavult a szekér.
Elmentünk egy tesztkörre, azalatt sem jött vissza egyetlen sem, bízok benne egyedi eset lesz, de semmit sem bízok a véletrenre így szétbontottam, kiszedtem az egr-t és kipucoltam, hozzáteszem jó nagy szop@s az egész procedúra, mert a motor hátulján van... a szerelés oroszlánrészét vakon kell megejteni...

Dávid
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  voroskaroly82


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 27.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2014.08.31 18:39:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 136
 Hozzászólás témája: füst erőgyengülés kis sebesség
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj, az 1,6tdci c-maxommal (2004-es gyártmán).
Tünetek:

motererő csökkenés egyész fordulatszám tartomány alatt
Kb. kétezres fordulattól iszonyúan füstöl
A végsebesség 130 körül alakul, de az is úgy, hogy kell három kilométer, hogy 100-ról 130ra felgyorsuljon, mitha nem lenne erő.
A fogyasztás nem változott 4,2l-t mutat a számítógép

Előre is köszönet a segítőknek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 967


HozzászólásElküldve: 2014.08.31 20:13:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 137
 Hozzászólás témája: Re: füst erőgyengülés kis sebesség
Hozzászólás az előzmény idézésével

voroskaroly82 írta:
Sziasztok, tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj, az 1,6tdci c-maxommal (2004-es gyártmán).
Tünetek:

motererő csökkenés egyész fordulatszám tartomány alatt
Kb. kétezres fordulattól iszonyúan füstöl
A végsebesség 130 körül alakul, de az is úgy, hogy kell három kilométer, hogy 100-ról 130ra felgyorsuljon, mitha nem lenne erő.
A fogyasztás nem változott 4,2l-t mutat a számítógép

Előre is köszönet a segítőknek.

Hello,
Ha jól emlékszem, akkor ezek a tünetek 1.6 TDCi-nél a turbóhoz vezető műanyag/gumi cső kilyukadására vagy repedésre utal.
A motortérben nem olajos valami?
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  voroskaroly82


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 27.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2014.09.01 11:36:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 138
 Hozzászólás témája: Re: füst erőgyengülés kis sebesség
Hozzászólás az előzmény idézésével

hohand írta:
voroskaroly82 írta:
Sziasztok, tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj, az 1,6tdci c-maxommal (2004-es gyártmán).
Tünetek:

motererő csökkenés egyész fordulatszám tartomány alatt
Kb. kétezres fordulattól iszonyúan füstöl
A végsebesség 130 körül alakul, de az is úgy, hogy kell három kilométer, hogy 100-ról 130ra felgyorsuljon, mitha nem lenne erő.
A fogyasztás nem változott 4,2l-t mutat a számítógép

Előre is köszönet a segítőknek.

Hello,
Ha jól emlékszem, akkor ezek a tünetek 1.6 TDCi-nél a turbóhoz vezető műanyag/gumi cső kilyukadására vagy repedésre utal.
A motortérben nem olajos valami?



Szia Hohand!

Köszi a hozzászólást.
Olajat nem igazán látni, legalábbis friss olajat, úgy kb. egy hónapja ledobta azt a vékony fekete gumi csövet, ami a levegőszűrőtől a motorhoz menő cső és a motor között van két kis műanyag pöcökkel feltéve.
Szóval azt ledobta valamiért, visszaraktam, megtörölgettem az olajat, amit ott kiköhögött, és szépen ment tovább.
Most pár nagyon apró csepp, inkább csak olyan mit a szitálás, olaj részecske van, ha szemből nézem a motor jobb felén a csőhöz közel.

Én mondjuk arra gyanakodtam, hogy elszált az egész turbó.
Szerinted még mindig a turbócső, vagy a turbó a beteg?
Mikor még ment a turbó(volt erő) azt csinálta hogy hirtelen gázadásra kicsit bebakott a kocsi,(megrogyott, tehát fulladt, de ez csak a másodperc töredék része volt) majd elindult.

Köszönet a segítségekért!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 967


HozzászólásElküldve: 2014.09.01 12:37:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

Sajnos pontosabbat nem tudok én sem, nekem nem 1.6 TDCi-m van, nincs tapasztalatom, csak az eddig olvasottakat osztottam meg veled. Remélhetőleg hamarosan olvassa egy hozzább értő (Bagoly lenne a legjobb) és segít pontosítani.
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  voroskaroly82


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 27.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2014.09.01 15:56:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hohand írta:
Hello,

Sajnos pontosabbat nem tudok én sem, nekem nem 1.6 TDCi-m van, nincs tapasztalatom, csak az eddig olvasottakat osztottam meg veled. Remélhetőleg hamarosan olvassa egy hozzább értő (Bagoly lenne a legjobb) és segít pontosítani.


Köszi a segítséget, remélem megnézi más is aki esetleg tudna segíteni, hogy mi lehet a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.09.02 14:12:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 141
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

voroskaroly82 írta:
hohand írta:
Hello,

Sajnos pontosabbat nem tudok én sem, nekem nem 1.6 TDCi-m van, nincs tapasztalatom, csak az eddig olvasottakat osztottam meg veled. Remélhetőleg hamarosan olvassa egy hozzább értő (Bagoly lenne a legjobb) és segít pontosítani.


Köszi a segítséget, remélem megnézi más is aki esetleg tudna segíteni, hogy mi lehet a gond.

Menj ki Gödre az ESS Motor-hoz. (Bagoly kolléga)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  voroskaroly82


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 27.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2014.09.02 16:22:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 142
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:
voroskaroly82 írta:
hohand írta:
Hello,

Sajnos pontosabbat nem tudok én sem, nekem nem 1.6 TDCi-m van, nincs tapasztalatom, csak az eddig olvasottakat osztottam meg veled. Remélhetőleg hamarosan olvassa egy hozzább értő (Bagoly lenne a legjobb) és segít pontosítani.


Köszi a segítséget, remélem megnézi más is aki esetleg tudna segíteni, hogy mi lehet a gond.

Menj ki Gödre az ESS Motor-hoz. (Bagoly kolléga)


Már fel is hívtam őket időpontot egyeztetni, remélem semmi komoly, nem lenne vicces egy vagyont kifizetni. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.10.06 17:54:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 143
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pénteken meglátogattam Bagoly mestert, mert nagyon nem ment az a C-Max... semmilyen hibaüzenet nem volt Confused .

Rövid vizsgálat után kiderült, hogy az EGR szelep a ludas, már nagyon meg akart halni. Kicserélték, rögtön érezni lehetett a különbséget... arról nem szólva, hogy 1-2 nap után még jobb lett a helyzet, szinte kaptam egy új autót! Cool

Piros pont az ESS-nek Wink !
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2014.10.07 08:18:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 144
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jaffa75 írta:
Pénteken meglátogattam Bagoly mestert, mert nagyon nem ment az a C-Max... semmilyen hibaüzenet nem volt Confused .

Rövid vizsgálat után kiderült, hogy az EGR szelep a ludas, már nagyon meg akart halni. Kicserélték, rögtön érezni lehetett a különbséget... arról nem szólva, hogy 1-2 nap után még jobb lett a helyzet, szinte kaptam egy új autót! Cool

Piros pont az ESS-nek Wink !

remek, akkor ezt is megoldottuk Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 10:32:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 145
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 10:34:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 146
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 10:37:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 147
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 10:38:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 148
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 10:46:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 149
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

köszönöm az infót!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 11:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 150
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

5 / 10 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.80 másodperc