Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.07. 05:29:03 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Deka
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25828
Látogatók:
Vendégek: 437
Tagok: 0
Összesen: 437

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 10 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 11:14:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr

Fejből meg nem mondom, valami ilyen rémlik
EGR
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 16:55:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr

Fejből meg nem mondom, valami ilyen rémlik
EGR


Üdv. Egyszer nekem is megadta magát a vas volt benne kb:100 ezer km. Minden előjel nélkül 110-es tempónál leállt, az autómentő vidáman dudálgatott meg integet a szembejövő sávban. Azt hitte lesz egy jó zsíros fuvar :D .
A lényeg, hogy leállt az autó és utána nem indult el vontatni kellett a szervizbe szervo nélkül meg minimális fékkel. Hibakód EGR szelep. Telefon a magyar szervizeknek, 75-110 ezerig kaptam árajánlatot. Barátom megrendelte az eBay-en, postával volt cirka 42 ezer huf.
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 18:28:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr

Fejből meg nem mondom, valami ilyen rémlik
EGR


Üdv. Egyszer nekem is megadta magát a vas volt benne kb:100 ezer km. Minden előjel nélkül 110-es tempónál leállt, az autómentő vidáman dudálgatott meg integet a szembejövő sávban. Azt hitte lesz egy jó zsíros fuvar Very Happy .
A lényeg, hogy leállt az autó és utána nem indult el vontatni kellett a szervizbe szervo nélkül meg minimális fékkel. Hibakód EGR szelep. Telefon a magyar szervizeknek, 75-110 ezerig kaptam árajánlatot. Barátom megrendelte az eBay-en, postával volt cirka 42 ezer huf.

Nekem is ez volt. Pályán 130-nál rántott egy nagyot és leállt szépen lassan. Servo hibát írt ki, ezért Bagoly mester tanácsára a csatlakozót befújtam WD40-nel , 1x 2x elindult még az autó de olyan 100-nál letiltott, levette a teljesítményt.
Nekem is autómentő, EGR kikötés és úgy tudtam feljönni Nyíregyházáról - 1 nap szabi.
80 ezertől kaptam ajánlatot én is, hogy rendelni kell meg minden. Angol Ebay-ről 2 nap alatt itt volt 40 ezerből , és Bagoly mester kicserélte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 18:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:
halkan írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr

Fejből meg nem mondom, valami ilyen rémlik
EGR


Üdv. Egyszer nekem is megadta magát a vas volt benne kb:100 ezer km. Minden előjel nélkül 110-es tempónál leállt, az autómentő vidáman dudálgatott meg integet a szembejövő sávban. Azt hitte lesz egy jó zsíros fuvar Very Happy .
A lényeg, hogy leállt az autó és utána nem indult el vontatni kellett a szervizbe szervo nélkül meg minimális fékkel. Hibakód EGR szelep. Telefon a magyar szervizeknek, 75-110 ezerig kaptam árajánlatot. Barátom megrendelte az eBay-en, postával volt cirka 42 ezer huf.

Nekem is ez volt. Pályán 130-nál rántott egy nagyot és leállt szépen lassan. Servo hibát írt ki, ezért Bagoly mester tanácsára a csatlakozót befújtam WD40-nel , 1x 2x elindult még az autó de olyan 100-nál letiltott, levette a teljesítményt.
Nekem is autómentő, EGR kikötés és úgy tudtam feljönni Nyíregyházáról - 1 nap szabi.
80 ezertől kaptam ajánlatot én is, hogy rendelni kell meg minden. Angol Ebay-ről 2 nap alatt itt volt 40 ezerből , és Bagoly mester kicserélte.

Nem kötötték ki az EGR szelepet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 19:54:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
blaze írta:
halkan írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
blaze írta:
paulkaresz írta:
Sziasztok!

Van nekem egy 1.6TDCI Ford C-maxom G8DA motorkóddal 2005-ös évjáratú.Valamelyik nap mentem az autópályán és az autó egy pillanatra megtorpant,azóta kb 500km alatt ez még 8-10 alkalommal előfordult,főleg terhelés alatt.Hibajelzés nincs,a jelenség után minden ment rendben,aztán 50Km múlva megint egy pillanatra kihagyott a motor.Üzemanyag szűrőt cserélek a hét végén mert az amúgy is időszerű,de gyanítom hogy más lesz a gond.Egr-re is gondoltam de nincs motorlámpa ikon se semmi.Esetleg van ötlet hogy mi lehet?Még a porlasztó is eszembe jutott,dem azt hiszem ott is lenne hibaüzenet.

EGR lesz az a tippem.
EGR-re nézess rá mielőbb.


Köszönöm a választ,cserében kell gondolkozni vagy próbáljam meg tisztítani?

elviekben lehet tisztítani is, nekem cserélni kellett, mert teljesen meghalt. (kintről vettem meg ebay - fele áron mint itthon)


meg is találtam,ilyet vettél?
http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-MIT-DICHTUNG-FORD-FIESTA-5-JH-JD-04-FOCUS-C-MAX-1-6-/390919031306?pt=DE_Autoteile&hash=item5b04970a0a&vxp=mtr

Fejből meg nem mondom, valami ilyen rémlik
EGR


Üdv. Egyszer nekem is megadta magát a vas volt benne kb:100 ezer km. Minden előjel nélkül 110-es tempónál leállt, az autómentő vidáman dudálgatott meg integet a szembejövő sávban. Azt hitte lesz egy jó zsíros fuvar Very Happy .
A lényeg, hogy leállt az autó és utána nem indult el vontatni kellett a szervizbe szervo nélkül meg minimális fékkel. Hibakód EGR szelep. Telefon a magyar szervizeknek, 75-110 ezerig kaptam árajánlatot. Barátom megrendelte az eBay-en, postával volt cirka 42 ezer huf.

Nekem is ez volt. Pályán 130-nál rántott egy nagyot és leállt szépen lassan. Servo hibát írt ki, ezért Bagoly mester tanácsára a csatlakozót befújtam WD40-nel , 1x 2x elindult még az autó de olyan 100-nál letiltott, levette a teljesítményt.
Nekem is autómentő, EGR kikötés és úgy tudtam feljönni Nyíregyházáról - 1 nap szabi.
80 ezertől kaptam ajánlatot én is, hogy rendelni kell meg minden. Angol Ebay-ről 2 nap alatt itt volt 40 ezerből , és Bagoly mester kicserélte.

Nem kötötték ki az EGR szelepet?

Véglegesen nem, csak addig amig nem volt meg az új EGR-em, hogy tudjak autózni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 20:17:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

és az idő alatt dobott hibakódot?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 21:30:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
és az idő alatt dobott hibakódot?

Nem. Nem volt hibakód, csak néha 2-3 sebességben picit ingadozott az alapjárat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2015.01.08 22:40:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem zavar benneteket mikor beidézitek (teljesen feleslegesen) a fél topikot? Wink
Több infó a hozzászólások szerkesztéséről lásd: Hozzászólások a fórum témaköreihez
Köszi!!!
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fodor76


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 23.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2015.03.11 19:46:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok
kérdésem volna hozzátok. 2004 évjáratú 1.8 benzin c-max-ba van benzin szürő,és hol helyezkedik el?
köszi előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2015.03.12 05:39:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fodor76 írta:
sziasztok
... 2004, 1.8 benzin c-max, benzin szürő?...köszi

Szia!
CSDB/CSDA-ban nincs cserélhető szűrő sajnos. A szivattyúban van a tankban. Sad
Az hogy a szivattyúban cserélhető-e, nemtudom. Eddig még egyik szerelő sem adott egyértelmű választ az esetleges cserélhetőségét illetően. "Vegyél új pumpát..."
üdv.
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6097

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.03.12 09:23:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fodor76 írta:
sziasztok
kérdésem volna hozzátok. 2004 évjáratú 1.8 benzin c-max-ba van benzin szürő,és hol helyezkedik el?
köszi előre is

Nincs külön szűrő. Maga a szivattyú szűri az üzemanyagot.

Bár mondjuk ennek a kérdésnek nem itt lenne a helye.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  banai80


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2015.03.15 21:09:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája: Ford focus C-max 2007-es évjárat diesel
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 2007-es évjáratú 1995 cm3 TDCI focus Cmax-unk. Problémánk a kocsival, hogy 3-500 km-enként elkezd rángatni /dadogni/ a motor. Utána nagyobb gázadásokkal lassan elmúlik. Szakszervízben nem tudták megállapítani a hibát.
Köszönöm a segítségeteket!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 08:13:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó reggelt!

A problémám továbbra is fennáll(2005,1.6TDCI,109LE)üzemanyagszűrő és EGR szelep cserélve.Az autó intenzív gázadáskor néha megtorpan,ma reggel a tegnapi csere után a sárga motordiag lámpa nem aludt el.Szeretmék segítséget kérni oylantól aki megmondaná hogy mi okozza a problémát.Személy szerint lamdaszondára gyanakszom,de szeretném kiolvastatni a hibakódokat,nem szeretnék felesleges kiadást.Az EGR szelep cseréjét nem bánom mert már 280e km van az autóban,valószínű az lett volna a következő,de többet hiába nem szívesen költenék.Én budán dolgozom,de munka után(17h)Budapesten, Pest megye nyugati felén,esetleg Fejér megyében tudnám megmutatni az autót.


Legutóbb paulkaresz szerkesztette (2015.03.30 10:05:17), összesen 2 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 08:22:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
Jó reggelt!

A problémám továbbra is fennáll,üzemanyagszűrő és EGR szelep cserélve.Az autó intenzív gázadáskor néha megtorpan,ma reggel a tegnapi csere után a sárga motordiag lámpa nem aludt el.Szeretmék segítséget kérni oylantól aki megmondaná hogy mi okozza a problémát.Személy szerint lamdaszondára gyanakszom,de szeretném kiolvastatni a hibakódokat,nem szeretnék felesleges kiadást.Az EGR szelep cseréjét nem bánom mert már 280e km van az autóban,valószínű az lett volna a következő,de többet hiába nem szívesen költenék.Én budán dolgozom,de munka után(17h) Pest megye nyugati felén,esetleg Fejér megyében tudnám megmutatni az autót.

Legjobb döntésed az lenne ha Gödre elzarándokolnál az ESS Motor-hoz.
#1 Focus-os hazánkban ! Idea
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 08:24:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is gondoltam már rá,de nem lehet összeegyeztetni mert úgy tudom hétvégén nem dolgoznak,emiatt meg nem zárhatom be a boltot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 09:25:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
Jó reggelt!

A problémám továbbra is fennáll(2005,1.6TDCI,109LE)üzemanyagszűrő és EGR szelep cserélve.Az autó intenzív gázadáskor néha megtorpan,ma reggel a tegnapi csere után a sárga motordiag lámpa nem aludt el.Szeretmék segítséget kérni oylantól aki megmondaná hogy mi okozza a problémát.Személy szerint lamdaszondára gyanakszom,de szeretném kiolvastatni a hibakódokat,nem szeretnék felesleges kiadást.Az EGR szelep cseréjét nem bánom mert már 280e km van az autóban,valószínű az lett volna a következő,de többet hiába nem szívesen költenék.Én budán dolgozom,de munka után(17h) Pest megye nyugati felén,esetleg Fejér megyében tudnám megmutatni az autót.

MAF szenzort takaritsd meg féktisztitóval
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 09:32:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

megpróbálom,köszönöm a tippet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 09:47:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
megpróbálom,köszönöm a tippet.

Egyébként gondolod hozzá is taníttatták/felprogramozták a szelepet nem csak cserélték igaz? Mert akkor kb semmit nem értél vele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.03.30 09:53:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A szelep biztosan ki van cserélve,de nem tudom hogy alaphelyzetbe lett-e állítva.Többek között emiatt keresek valakit hogy a hibakódokat megnézze,ha szükséges akkor az EGR-t állítsa be.Azt nem írtam hogy természetesen nem ingyen kérem a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  navaratna


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.04.12 19:33:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lenne egy 2008-as 1.6tdci C-max-om.
60-nál négyesbe, 120-nál ötösbe erősebb gázadásnál erőtlen egy darabig a motor és kicsit beráz a kaszni is.Amint emelkedik egy kicsit a fordulatszám egyből minden rendbe jön.
Ha jól kihúzatom és úgy váltok nincs hiba.
Féltengelyre gyanakodtunk szervízbe három garnitúra bontott féltengely csere után is csinálta a híbát.Cseréltünk motortartó bakot de hiába.
Lendkeréknek nincs hangja inditáskor leállításkor.
Egr szelep okozhat ilyen jellegű hibát?
Valakinek lenne valamilyen tippje?
Hátha megoldodna még el nem jutok Göd-re. (Ne laknék olyan messze)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.04.12 20:26:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paulkaresz írta:
A szelep biztosan ki van cserélve,de nem tudom hogy alaphelyzetbe lett-e állítva.Többek között emiatt keresek valakit hogy a hibakódokat megnézze,ha szükséges akkor az EGR-t állítsa be.Azt nem írtam hogy természetesen nem ingyen kérem a segítséget.


Ez egy ELM adatkábellel otthon is elvégezhető ForScan programmal. Navaratnanak pedig szintén MAF szenzor tisztitást ajánlanék. És természetesen EGR is csinálhat ilyet... leginkább az..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tis30


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2015.05.06 23:50:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! A problémám a következő 3 hónapja vásárolt 2006os C-MAX 2.0 TDCI 136 le első 5-6000 kilométeren hibátlanul működött, majd egyszer gondolt egyet és 210-nél (Németországban) elment az ereje az autónak hiába nyomtam a gázpedált nem reagált egyáltalán, inkább fulladt a motor ha a gázt nyomtam. Majd autópályáról le kocsi leállít újraindít és tökéletesen ment tudni kell hogy előtte lkw-s gázolajat tankoltam... autószerelő azt mondta az a gond rátankoltam kútnál majd egy ideig nem jelentkezett ez a probléma, majd újra előjött többször is! Azt javasolták cseréljek gázolajszűrőt, ez megtörtént a jelenség annyiban változott, hogy nem úgy ment el az erő mint eddig, hanem elmegy elveszem a gázt majd ráléptem megint és nem volt baja, mintha semmi sem történt volna, majd tegnap este szintén egy gyors hazaút során autópályáról le majd 1 kilométeren belül nagy durranás az autó hangja megváltozott és erőtlen lett lenyomott egy csövet (nem tudom hogy hívják de a motor elején van és vastag) ezt vissza tettem, viszont azóta kb 2800as fordulatig van erő aztán meg szinte semmi és egyenletes gáznál pedig rángat az autó hibát pedig nem jelez. Elég sokat használom az autót ezért számomra fontos lenne hogy megfelelően működjön. 217000 km vel vettem és még 10000et beletettem. Előre is köszönöm a hasznos hozzá szólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fokidebi


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 03.
Hozzászólások: 134


HozzászólásElküldve: 2015.05.07 07:02:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tis30 írta:
Sziasztok! A problémám a következő 3 hónapja vásárolt 2006os C-MAX 2.0 TDCI 136 le első 5-6000 kilométeren hibátlanul működött, majd egyszer gondolt egyet és 210-nél (Németországban) elment az ereje az autónak hiába nyomtam a gázpedált nem reagált egyáltalán, inkább fulladt a motor ha a gázt nyomtam. Majd autópályáról le kocsi leállít újraindít és tökéletesen ment tudni kell hogy előtte lkw-s gázolajat tankoltam... autószerelő azt mondta az a gond rátankoltam kútnál majd egy ideig nem jelentkezett ez a probléma, majd újra előjött többször is! Azt javasolták cseréljek gázolajszűrőt, ez megtörtént a jelenség annyiban változott, hogy nem úgy ment el az erő mint eddig, hanem elmegy elveszem a gázt majd ráléptem megint és nem volt baja, mintha semmi sem történt volna, majd tegnap este szintén egy gyors hazaút során autópályáról le majd 1 kilométeren belül nagy durranás az autó hangja megváltozott és erőtlen lett lenyomott egy csövet (nem tudom hogy hívják de a motor elején van és vastag) ezt vissza tettem, viszont azóta kb 2800as fordulatig van erő aztán meg szinte semmi és egyenletes gáznál pedig rángat az autó hibát pedig nem jelez. Elég sokat használom az autót ezért számomra fontos lenne hogy megfelelően működjön. 217000 km vel vettem és még 10000et beletettem. Előre is köszönöm a hasznos hozzá szólásokat!


Nekem a múlt héten csinálta egyszer. Rátettem műszerre és a DPF volt eltömődve. Mentem vele egy kört főúton. Azóta nem csinálta. Viszont nekem is rángat a motor 1600-2000 fordulat között de csak ha én nyomom a gázt. Tempomatnál nem rángat. Mi lehet a gond?
_________________
Fiat Seicento Sporting 1998 1,1 55Le
Renault Laguna Coupé GT 2008 2,0 dci 178Le
Galériám a web címemen elérhető.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2015.05.07 16:17:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tis30 írta:
Sziasztok! A problémám a következő 3 hónapja vásárolt 2006os C-MAX 2.0 TDCI 136 le első 5-6000 kilométeren hibátlanul működött, majd egyszer gondolt egyet és 210-nél (Németországban) elment az ereje az autónak ....
Szerintem nem ekkora sebességekre van "rendszeresítve", tán próbáld kímélve használni, főleg ha továbbra is használni szeretnéd. Szvsz.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gabeszta


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 21.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.02.21 12:14:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A problémám a következő:
2005-ös C-max 1.6 Tdci (109-es) jelenleg "szívódízelként" üzemel, átlagfogyasztás 8,3!!!!, nyomaték minimális, hibakód nincs...
Cseréltünk izzítógyertyákat, mert az Ivanicsnál kiderítették hogy szervízmódban utazgatok vele elvileg az izzítók miatt, csere után hibakódok törlése megtörtént, de nem változott semmi.. Sad
Cserélve lett légtömegmérő, turbó, EGR tisztítás, turbócső nem repedt.
Esetleges ötletek?
Köszi a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wajois


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.03 08:57:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 176
 Hozzászólás témája: Engine system fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olvastam sok hasonlót, de nem ismertem rá a sajátomra, ami a következő:
Elmúlt héten tapasztaltam, hogy 1,2 fokozatban intenzív gyorsításkor meg-megtorpan az autó, szinte észrevehetetlen, de nem volt korábban. Aztán ahogy ez feltűnt, rá pár napra terhelésen 3000 fölé forgatva a motort (3. fokozatban vagy felette) piros lámpa, és engine system fault felirat, elveszi a nyomatékot, nem gyorsul, és kb 90 km/h a teteje. Motor le/fel hibajelzés eltűnik, szépen megy, de megint csak 3000-ig. Hibakód olvasás alapján alacsony turbó nyomás. 220e Km van a 2005 ös autóban, 8 éve használom, turbót óvom, 90 LE-s változat, 1.6 tdci. Ha valóban turbó lenne, akkor miért csak 3000 fölött jelentkezik? Ha van valakinek tapasztalata, kérlek jelezze. Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2016.05.03 09:43:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 177
 Hozzászólás témája: Re: Engine system fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

wajois írta:
Sziasztok!

Olvastam sok hasonlót, de nem ismertem rá a sajátomra, ami a következő:
Elmúlt héten tapasztaltam, hogy 1,2 fokozatban intenzív gyorsításkor meg-megtorpan az autó, szinte észrevehetetlen, de nem volt korábban. Aztán ahogy ez feltűnt, rá pár napra terhelésen 3000 fölé forgatva a motort (3. fokozatban vagy felette) piros lámpa, és engine system fault felirat, elveszi a nyomatékot, nem gyorsul, és kb 90 km/h a teteje. Motor le/fel hibajelzés eltűnik, szépen megy, de megint csak 3000-ig. Hibakód olvasás alapján alacsony turbó nyomás. 220e Km van a 2005 ös autóban, 8 éve használom, turbót óvom, 90 LE-s változat, 1.6 tdci. Ha valóban turbó lenne, akkor miért csak 3000 fölött jelentkezik? Ha van valakinek tapasztalata, kérlek jelezze. Köszönöm


Az EGR szelepet meg a szívótorok nyomásérzékelőt nézném meg!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  little1hu


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.05 20:52:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 178
 Hozzászólás témája: C max 1.8 (2004) alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Ha kinyomom a kuplungot az alapjárat felmegy 2000-2500-ig. Ha leveszem a lában a gázról és újra finoman gyorsítok egy kicsit ránt az autó és csak utána gyorsul. Alapjárat 1000 körül (és felett) van az nem túl magas?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  little1hu


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.06.17 13:34:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szívósor mögötti PVC cső cseréje árnyalt a problémán.
Most teljesen jó az alapjárat és jól is tartja, viszont gázelvételkor 2-3 másodpercig tarja a fordulatot majd lassan esik vissza a fordulat az alapjáratig. Illetve alacsony sebességgel gurulva (araszolva az autósorral) néha felpörög 2000-ig az alapjárat és csak akkor esik vissza normál szintre ha teljesen megáll az autó. Ha áll az autó tökéletes az alapjárat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sieroy


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 19.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.06.20 22:52:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2004-es Ford Focus C-Max tulajdonosa vagyok, 1.6 TDCi, 109 lóval (G8DA). Mivel az autó nem rég került a tulajdonomba ezért egy idő után úgy gondoltam, hogy ideje szűrőket cserélni, és EGR-t tisztítani ugyanis a hibavisszajelző panaszkodott érte. El is ment a szervizbe, olajcsere, olajszűrő csere, üzemanyagszűrő csere, levegőszűrő csere, szelepfedél tömítés csere és EGR tisztítás történt. Azóta ha az autó eléri az üzemi hőmérsékletet, mikor 1900-2100 fordulaton sebességet próbálok tartani akár lábba akár tempomattal, az autó pillanatnyi megtorpanásokat produkál. Mintha gáz-motorfék-gáz-motorfék módon vezetne az ember, de a motorfék jóval erősebben van jelen mint ha tényleg a motorféket használnám. Gyorsításnál semmi gond az autóval, szépen fokozatosan gyorsul. Ha bármely más fordulatszám-tartományban tartom a sebességet akkor a hiba nincs jelen.

Ha bármilyen ötletetek van az üggyel kapcsolatban azt kérlek ne tartsátok magatokban. Szeretném ha megoldódna a probléma!
Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

6 / 10 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.44 másodperc