Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.09. 08:05:46 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Dpista
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25829
Látogatók:
Vendégek: 422
Tagok: 0
Összesen: 422

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

8 / 10 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  nbh2007


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 08.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2017.08.06 08:12:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy hete észleltem először, hogy 4-es és 5-ben hiába gázolok, 2300 fordulat fölé nem megy, tehát nem húz majdnem semmit. Ugyanez kisebb fokozatoknál nem jelentkezik. Ja és a legfontosabb, hogy mindezt csak ezekben a csúcs melegekben teszi, mikor 30 fok alatt van a kinti hőmérséklet, akkor nem. Gondoltam , hogy az üzemanyag szűrő, de hát akkor mindig csinálná, nem? És mindez először egy autópályán való tankoláskor történt, mikor már csak 4-5 l gázolaj volt a tartályban. C-Max 1,6, 109LE.2010
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Petya0910


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 30.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.08.08 18:15:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 212
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni:
C-max 1.8 TDCI autóm olyat produkál, hogy menet közben nagyobb tempónál is normális értékre beáll a vízhőfok, majd egyik pillanatról a másikra felugrik a pirosba, kivillan a piros hibajelző, írja hogy vízhőfok probléma, majd , ahogy felugrott úgy vissza is áll egy pillanat alatt a normál hőfokra. Szabálytalan időközönként megismétli, egy kisebb gázadásnál ismét visszaáll a mutató a normál értékre.
Mi lehet a probléma?
Én már gondoltam termosztát problémára vagy hőgomba meghibásodásra is.
Kaptam olyan tippet is ,hogy a kiegyenlítő tartály szelepe nem működik rendesen és nem engedi ki a nyomást.
Nem tudom mivel kezdjem, hogy potyára ne cserélgessem a dolgokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2017.08.09 10:17:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 213
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Petya0910 írta:
...egyik pillanatról a másikra felugrik a pirosba, kivillan a piros hibajelző, írja hogy vízhőfok probléma, majd , ahogy felugrott úgy vissza is áll egy pillanat alatt a normál hőfokra....


Szerviz menüben ki tudod jeleztetni a hőfok értékét?

Azt kellene megfigyelni, hogy valós értékeket mutat-e hirtelen, de folyamatos növekedéssel vagy kontakthiba/szenzorhibára utaló valótlanságot.
(Közben ne felejtsd el az utat figyelni. Exclamation )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2017.08.09 21:42:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 214
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Petya0910 írta:
Sziasztok.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni:
C-max 1.8 TDCI autóm olyat produkál, hogy menet közben nagyobb tempónál is normális értékre beáll a vízhőfok, majd egyik pillanatról a másikra felugrik a pirosba, kivillan a piros hibajelző, írja hogy vízhőfok probléma, majd , ahogy felugrott úgy vissza is áll egy pillanat alatt a normál hőfokra. Szabálytalan időközönként megismétli, egy kisebb gázadásnál ismét visszaáll a mutató a normál értékre.
Mi lehet a probléma?
Én már gondoltam termosztát problémára vagy hőgomba meghibásodásra is.
Kaptam olyan tippet is ,hogy a kiegyenlítő tartály szelepe nem működik rendesen és nem engedi ki a nyomást.
Nem tudom mivel kezdjem, hogy potyára ne cserélgessem a dolgokat.

elsőre kimosnám a hűtők közül a koszt
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2017.08.16 17:15:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 215
 Hozzászólás témája: csati
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenki!

Kondenzvíz elvezetési gondjaim akadtak, vagyis nem nekem hanem a szeretett gépmadárnak. DE megoldottam hála nekem :D
Viszont amikor szétszedtem apró darabokra a műszerfal alatt a berendezést, találtam egy csatlakozót amit nem tudtam hogy ott van és hogy milyen célból építették be az autóba?!
Ennek a csatinak a helye, a váltókar alatt van jobb oldalon a burkolat alatt ami beborítja az egész fűtőmotor és a váltó mechanikát.
Képet csináltam róla, de nem tudom hogy tudnám ide feltölteni.
Valakinek ötlet hogy, hogyan lehet képet feltölteni??
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.08.24 09:44:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 216
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! 2007.06. 1.6 TDCI 90LE CMAX a szóban forgó járgány. Jelentős teljesítmény csökkenést észleltem, ami főleg emelkedőn jelentkezik. Erősen füstöl, nem lehet tartani a sebességet, vissza kell váltani de így sem akar menni. Első körben, mivel éppen aktuális volt olajcsere és levegőszűrő csere. A pillanatnyi fogyasztásmérő szerint akármennyire is nyomtam a gázpedált, nem akart a fogyasztás 10-12 liter fölé menni, így mivel az üzemanyagszűrő is elég régen volt cserélve arra kezdtem gyanakodni. Kicseréltem az üzemanyagszűrőt és úgy látszott ezzel meg is oldódott a probléma, úgy ment mint régen.
Néhány nap múlva hosszabb útra indultunk, ahol hegyi szakaszok is voltak bőven és itt megint előjött a korábbi gyengeség és füstölés egy "engine system fault" üzenet kíséretében. Leállítás, újraindítás után eltűnt az üzenet, de többször előjött az út során és a kocsi sem akart menni. Emelkedőn szenvedés, sík úton ha felgyorsult azt tartotta.
Itthon kiolvasva a hibakódokat a következőket adt:

P042F
P0204

és időnként a:

P0490
P1412

Megtisztítottam a légtömegmérő és nyomásmérő szenzorokat, de semmi változás. Következett az EGR szelep. Mivel több mint 200 ezer km-et mentem már a kocsival, fel voltam készülve, hogy rettenetes állapotban lesz. Legnagyobb megdöbbenésemre azonban a némi kormon kívül ( amit egész egyszerűen ki tudtam törölni, fújni) semmi lerakódás vagy a szelep szorulása nem volt észlelhető. A szelep nagyon könnyen járt a helyén, azért minden esetre kapott egy kis WD 40-et. A szelepet mozgató "villa" viszont kicsit nehezen járt, meg is akadt a végpontjai között.......úgy tudom ezt valami léptetőmotor szerű szerkezet mozgatja a vezérlés utasításai szerint. Ezt is kitisztítottam és összeszereltem, majd vissza a helyére. Elég nehézkesen indult a motor, de 5-10 másodperc múlva már stabilan járt és egy pár km-es próbaút után már tökéletesen stabil alapjáratot produkált.
Nem igazán változott az autó viselkedése, nem gyorsul rendesen, és sajnos a hibakódok is megmaradtak, nevezetesen a P042F és a P0204, valamint a C2104.
Kérdésem, hogy valaki tapasztalt e már hasonló dolgot, vagy van e valami javaslata, megoldási ötlete. Aki ismeri, vagy szedett már szét EGR szelepet írja meg legyen szíves, hogy a fent említett villának hogyan kell működnie. Úgy értem, hogy a végpontok között akadálytalanul kell forognia, vagy lehet bizonyos pontokon akadás? Tisztítás után igényel e bármilyen beállítást az EGR szelep, vagy elég visszaszerelni? A C2104 kóddal találkozott már valaki, tudja esetleg valaki hogy mit jelent pontosan?

Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és esetleg még reagál is rá......minden hozzászólást köszönettel várok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hervai


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 17.
Hozzászólások: 749


HozzászólásElküldve: 2017.08.26 11:55:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:

Kérdésem, hogy valaki tapasztalt e már hasonló dolgot, vagy van e valami javaslata, megoldási ötlete. Aki ismeri, vagy szedett már szét EGR szelepet írja meg legyen szíves, hogy a fent említett villának hogyan kell működnie. Úgy értem, hogy a végpontok között akadálytalanul kell forognia, vagy lehet bizonyos pontokon akadás? Tisztítás után igényel e bármilyen beállítást az EGR szelep, vagy elég visszaszerelni? A C2104 kóddal találkozott már valaki, tudja esetleg valaki hogy mit jelent pontosan?

Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és esetleg még reagál is rá......minden hozzászólást köszönettel várok!


Üdv !
Az EGR szelep villája a folyamatosan finoman, akadálymentesen kell müködjön. Semmi akadása nem szabad legyen. Én minden tisztítás után javasolnék egy szelep "újratanítást". Ezt magamnak megoldom a Forscan program segítségével.
Amit tudok javasolni a hibaelhárításban : meg kell nézni hogy a levegő járatok a turbó után ne eresszenek. Volt példa rá, és nem is egy, hogy elerepedt az intercooler előtti fém turbócső, eresztett az intercooler utáni bordás műanyag turbócső, vagy a levegő beömlő csonk, itt kifújt, nem folt megfelelő levegőnyomás. Nekem mind a három szép lassan megadta magát.
Még le ellenőrizném a turbót is. Tengelye ne szoruljon, ne legyen játéka, és könnyen forogjon.
mindezek okoznak teljesítmény csökkenéssel járó FEKETE füstölést.
Eredményes diagnosztizálást. Remélem meglesz a baj.
_________________
Én értem, hogy non stop, de meddig van nyitva ?
Erdélyi csalogató
Sárvulkánok : film , képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.08.27 10:49:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 218
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hervai írta:
atibaba írta:

Kérdésem, hogy valaki tapasztalt e már hasonló dolgot, vagy van e valami javaslata, megoldási ötlete. Aki ismeri, vagy szedett már szét EGR szelepet írja meg legyen szíves, hogy a fent említett villának hogyan kell működnie. Úgy értem, hogy a végpontok között akadálytalanul kell forognia, vagy lehet bizonyos pontokon akadás? Tisztítás után igényel e bármilyen beállítást az EGR szelep, vagy elég visszaszerelni? A C2104 kóddal találkozott már valaki, tudja esetleg valaki hogy mit jelent pontosan?

Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és esetleg még reagál is rá......minden hozzászólást köszönettel várok!


Üdv !
Az EGR szelep villája a folyamatosan finoman, akadálymentesen kell müködjön. Semmi akadása nem szabad legyen. Én minden tisztítás után javasolnék egy szelep "újratanítást". Ezt magamnak megoldom a Forscan program segítségével.
Amit tudok javasolni a hibaelhárításban : meg kell nézni hogy a levegő járatok a turbó után ne eresszenek. Volt példa rá, és nem is egy, hogy elerepedt az intercooler előtti fém turbócső, eresztett az intercooler utáni bordás műanyag turbócső, vagy a levegő beömlő csonk, itt kifújt, nem folt megfelelő levegőnyomás. Nekem mind a három szép lassan megadta magát.
Még le ellenőrizném a turbót is. Tengelye ne szoruljon, ne legyen játéka, és könnyen forogjon.
mindezek okoznak teljesítmény csökkenéssel járó FEKETE füstölést.
Eredményes diagnosztizálást. Remélem meglesz a baj.


Köszönöm a választ, a csöveket, turbót szemre átnéztem, elméletileg rendben vannak. A ForScan melyik verzióját használod, mert nekem sajnos nem csatlakozik az OBD- hez. Hibakódokat a Torque programmal olvastam ki.
Amire még gondoltam, hogy lehet gond, hogy PROTEC CR tisztító adalékot használtam és ez után kb. 200-300 kilométerrel jelentkeztek a gondok. Nem lehet, hogy a kipufogórendszerben valamilyen érzékelőt megbolondított? Lehet, hogy túl töményen használtam, mert az egész flakont beöntöttem egy teli tankhoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hervai


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 17.
Hozzászólások: 749


HozzászólásElküldve: 2017.08.27 21:36:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 219
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:

Köszönöm a választ, a csöveket, turbót szemre átnéztem, elméletileg rendben vannak. A ForScan melyik verzióját használod, mert nekem sajnos nem csatlakozik az OBD- hez. Hibakódokat a Torque programmal olvastam ki.
Amire még gondoltam, hogy lehet gond, hogy PROTEC CR tisztító adalékot használtam és ez után kb. 200-300 kilométerrel jelentkeztek a gondok. Nem lehet, hogy a kipufogórendszerben valamilyen érzékelőt megbolondított? Lehet, hogy túl töményen használtam, mert az egész flakont beöntöttem egy teli tankhoz.


Én számítógépes Forscan-t használok USB-kütyüvel. Mindég frisítem mikor megjelenik egy újabb verzió. Ahhoz hogy a számítógép tudjon kommunikálni a kütyüvel a gépre telepíteni kell FTDI driver-t (http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm). Csak azután tud kapcsolódni a kütyühöz. Szerintem nálad is ez a probléma.
Azért a tubrót egy kicsit alaposabban megnézném. Vedd le a beszivó csövet, nézd meg mennyire könnyen forog a tengelye.
a C2104-re a google ezt dobta : http://c2104-ford.autotroublecode.com/
_________________
Én értem, hogy non stop, de meddig van nyitva ?
Erdélyi csalogató
Sárvulkánok : film , képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 17:56:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 220
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hervai írta:
atibaba írta:

Köszönöm a választ, a csöveket, turbót szemre átnéztem, elméletileg rendben vannak. A ForScan melyik verzióját használod, mert nekem sajnos nem csatlakozik az OBD- hez. Hibakódokat a Torque programmal olvastam ki.
Amire még gondoltam, hogy lehet gond, hogy PROTEC CR tisztító adalékot használtam és ez után kb. 200-300 kilométerrel jelentkeztek a gondok. Nem lehet, hogy a kipufogórendszerben valamilyen érzékelőt megbolondított? Lehet, hogy túl töményen használtam, mert az egész flakont beöntöttem egy teli tankhoz.


Én számítógépes Forscan-t használok USB-kütyüvel. Mindég frisítem mikor megjelenik egy újabb verzió. Ahhoz hogy a számítógép tudjon kommunikálni a kütyüvel a gépre telepíteni kell FTDI driver-t (http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm). Csak azután tud kapcsolódni a kütyühöz. Szerintem nálad is ez a probléma.
Azért a tubrót egy kicsit alaposabban megnézném. Vedd le a beszivó csövet, nézd meg mennyire könnyen forog a tengelye.
a C2104-re a google ezt dobta : http://c2104-ford.autotroublecode.com/


Köszi a linkeket, az én OBD kütyüm bluetooth-os, nem nagyon akar sikerülni a felismerés FORScan-nel.....azért még nem adtam fel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SanyaMax


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.10.18 11:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Halihó!

Nemrég jutottam hozzá 2005-ös 1.6tdci 109Le-s F. C-Max-nkhoz.
Kötelező dolgok cserélve azonnal, turbó felújítva, turbócső, üa szűrő cserérlve stb..
Egy dolog viszont maradt:

2000-es fordulatig az autó szinte alig gyorsul, emelkedőn 5. sebességben, ha nincs meg
a 2000-es fordulat akkor vissza is esik a sebesség.
Ellenben, ha eléri a 2000-es fordulatot(ez olyan 100kmh körül van), akkor megtáltosodik és
gyorsul szépen amíg a gazdája nem szégyelli...
5. seb 1500-2000/min 75-100kmh 15 másodperc
5. seb 2000-2500/min 100-125kmh csak pár másodperc

Valaki találkozott már hasonlóval? Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lapy81


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 07:35:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 222
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Párommal kinéztünk egy csodaszép 2008as 1.6 benzin,101 le C-maxot. De nem mertük még foglalózni mert felmerült egy kis probléma. A kereskedő szerint ez normális. Napi használatban ez megszűnik! Kétszer voltunk viziten. A hiba jelenség az volt, hogy elinditás után rögtön dadogott/mintha leakarna fulladni/ de aztán összeszedte magát és utána szépen járt! Második nap szintén indítok beindul rögtön dadog és leáll, majd újra indítást követően szépen jár! Érdekelne, hogy mi ennek az oka? Esetleg ha megvesszük költséges-e a javítás?
Köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 15:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lapy81 írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Párommal kinéztünk egy csodaszép 2008as 1.6 benzin,101 le C-maxot. De nem mertük még foglalózni mert felmerült egy kis probléma. A kereskedő szerint ez normális. Napi használatban ez megszűnik! Kétszer voltunk viziten. A hiba jelenség az volt, hogy elinditás után rögtön dadogott/mintha leakarna fulladni/ de aztán összeszedte magát és utána szépen járt! Második nap szintén indítok beindul rögtön dadog és leáll, majd újra indítást követően szépen jár! Érdekelne, hogy mi ennek az oka? Esetleg ha megvesszük költséges-e a javítás?
Köszönöm a válaszokat!

Ez biztos, hogy nem normális dolog javítani kell. Az hogy mi az oka nem tudom, de egy autónak beindítás után (kivéve az extrém hideget <-20 fokC) szép egyenletesen kell járnia még a dízelnek is.
Az enyém is eladó amúgy...
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 16:22:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 224
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lapy81 írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Párommal kinéztünk egy csodaszép 2008as 1.6 benzin,101 le C-maxot. De nem mertük még foglalózni mert felmerült egy kis probléma. A kereskedő szerint ez normális. Napi használatban ez megszűnik! Kétszer voltunk viziten. A hiba jelenség az volt, hogy elinditás után rögtön dadogott/mintha leakarna fulladni/ de aztán összeszedte magát és utána szépen járt! Második nap szintén indítok beindul rögtön dadog és leáll, majd újra indítást követően szépen jár! Érdekelne, hogy mi ennek az oka? Esetleg ha megvesszük költséges-e a javítás?
Köszönöm a válaszokat!


Fojtószelep tisztítás vagy szoftverfrissítés meg szokta oldani a problémát.
De lehet más is azért.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lapy81


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 18:06:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 225
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
lapy81 írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Párommal kinéztünk egy csodaszép 2008as 1.6 benzin,101 le C-maxot. De nem mertük még foglalózni mert felmerült egy kis probléma. A kereskedő szerint ez normális. Napi használatban ez megszűnik! Kétszer voltunk viziten. A hiba jelenség az volt, hogy elinditás után rögtön dadogott/mintha leakarna fulladni/ de aztán összeszedte magát és utána szépen járt! Második nap szintén indítok beindul rögtön dadog és leáll, majd újra indítást követően szépen jár! Érdekelne, hogy mi ennek az oka? Esetleg ha megvesszük költséges-e a javítás?
Köszönöm a válaszokat!

Ez biztos, hogy nem normális dolog javítani kell. Az hogy mi az oka nem tudom, de egy autónak beindítás után (kivéve az extrém hideget <-20 fokC) szép egyenletesen kell járnia még a dízelnek is.
Az enyém is eladó amúgy...


Szia! Köszi a választ!
Benzinest szeretnénk venni!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lapy81


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 18:08:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 226
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
lapy81 írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Párommal kinéztünk egy csodaszép 2008as 1.6 benzin,101 le C-maxot. De nem mertük még foglalózni mert felmerült egy kis probléma. A kereskedő szerint ez normális. Napi használatban ez megszűnik! Kétszer voltunk viziten. A hiba jelenség az volt, hogy elinditás után rögtön dadogott/mintha leakarna fulladni/ de aztán összeszedte magát és utána szépen járt! Második nap szintén indítok beindul rögtön dadog és leáll, majd újra indítást követően szépen jár! Érdekelne, hogy mi ennek az oka? Esetleg ha megvesszük költséges-e a javítás?
Köszönöm a válaszokat!


Fojtószelep tisztítás vagy szoftverfrissítés meg szokta oldani a problémát.
De lehet más is azért.


Köszi a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsordzs


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 16.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.06 12:30:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 227
 Hozzászólás témája: Tdci nyomatékvesztés
Hozzászólás az előzmény idézésével

SanyaMax írta:
Halihó!

Nemrég jutottam hozzá 2005-ös 1.6tdci 109Le-s F. C-Max-nkhoz.
Kötelező dolgok cserélve azonnal, turbó felújítva, turbócső, üa szűrő cserérlve stb..
Egy dolog viszont maradt:

2000-es fordulatig az autó szinte alig gyorsul, emelkedőn 5. sebességben, ha nincs meg
a 2000-es fordulat akkor vissza is esik a sebesség.
Ellenben, ha eléri a 2000-es fordulatot(ez olyan 100kmh körül van), akkor megtáltosodik és
gyorsul szépen amíg a gazdája nem szégyelli...
5. seb 1500-2000/min 75-100kmh 15 másodperc
5. seb 2000-2500/min 100-125kmh csak pár másodperc

Valaki találkozott már hasonlóval? Köszi!




Szia!
Hasonló helyzetben vagyok, pedig az autó előtte rendesen húzott 1500-as fordulattól. Az enyém MK1 Focus TDCI 1.8.
Jutottál vele valamire?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborPeller


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.08.15 23:34:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 228
 Hozzászólás témája: C max 1.6 tdci motor rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy 1600-2000-es fordulat között (1.6-os tdci) motor rángatni kezd. A szerelő azt mondta nincs semmi baja és természetesen szokás szerint mikor ott volt a hibát nem produkálta. Annyit mondott hogy a turbóban lerakódott a korom amit autópályán magasabb fordulaton ki kell égetni. Szerintetek ennyivel meg is oldódik a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2018.08.17 07:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 229
 Hozzászólás témája: Re: C max 1.6 tdci motor rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborPeller írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy 1600-2000-es fordulat között (1.6-os tdci) motor rángatni kezd. A szerelő azt mondta nincs semmi baja és természetesen szokás szerint mikor ott volt a hibát nem produkálta. Annyit mondott hogy a turbóban lerakódott a korom amit autópályán magasabb fordulaton ki kell égetni. Szerintetek ennyivel meg is oldódik a probléma?


Szia!
Ha a turbó geo van lerakodva,azon csak a szétszedés és tisztitása segit.Viszont ezt könnyű ellenőrizní.Vedd le a turbo geo müködtető kart,és mozgazd meg.Ha könnyen akadálymentesen mozog akkor az jó,ha akadozik és nehezzen mozog,akkor szétszed és rendberak.De a problémád lehet még EGR szelep is szintén koromlerakodás miatt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csinszka18


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 07:35:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 230
 Hozzászólás témája: Teljesítmény csökkenés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új tag vagyok!
Azzal a problémával fordulok hozzatok hogy multheten vásároltunk egy Ford focus 1,6 tdci motoros gépet járművet de valami oknál fogva nem pörög a motor 3000 fordulatnal többet és ha eléri akkor olyan erzes mintha leakarna fulladni. 120-nal nem tudunk többet menni vele! Valaki találkozott már ilyen problémával ha igen és tudja a hiba okát akkor ne tartsa magába. Plusz a kijelző enigne system fault hiba üzenetet ír ki! Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:07:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 231
 Hozzászólás témája: Re: Teljesítmény csökkenés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csinszka18 írta:
Sziasztok!

Új tag vagyok!
Azzal a problémával fordulok hozzatok hogy multheten vásároltunk egy Ford focus 1,6 tdci motoros gépet járművet de valami oknál fogva nem pörög a motor 3000 fordulatnal többet és ha eléri akkor olyan erzes mintha leakarna fulladni. 120-nal nem tudunk többet menni vele! Valaki találkozott már ilyen problémával ha igen és tudja a hiba okát akkor ne tartsa magába. Plusz a kijelző enigne system fault hiba üzenetet ír ki! Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel!


Irány a szerviz (de komolyan).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csinszka18


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:13:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 232
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rendben. De mi lehet szerinted?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:18:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 233
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csinszka18 írta:
Rendben. De mi lehet szerinted?


Sajnos nem értek hozzá de hasonló tüneteket produkált az én dízelem is amikor a légmennyiség mérő hibája miatt nem tudott regenerálni.Magasabb fordulat le van tiltva + hibajelzés ,sürgősen meg kéne nézetni szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csinszka18


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:34:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 234
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Értem. És mit csináltak rajta mit cseréltek? Árban mennyire fajt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 160


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:37:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 235
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csinszka18 írta:
Értem. És mit csináltak rajta mit cseréltek? Árban mennyire fajt?


Az említett alkatrészt cserélték plusz csináltak egy "álló helyzeti regenerálást" kb.30e volt 2 éve a Váci úton a Ford-nál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csinszka18


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 14:38:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 236
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24818


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 16:12:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 237
 Hozzászólás témája: Re: Teljesítmény csökkenés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csinszka18 írta:
Sziasztok!

Új tag vagyok!
Azzal a problémával fordulok hozzatok hogy multheten vásároltunk egy Ford focus 1,6 tdci motoros gépet járművet de valami oknál fogva nem pörög a motor 3000 fordulatnal többet és ha eléri akkor olyan erzes mintha leakarna fulladni. 120-nal nem tudunk többet menni vele! Valaki találkozott már ilyen problémával ha igen és tudja a hiba okát akkor ne tartsa magába. Plusz a kijelző enigne system fault hiba üzenetet ír ki! Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel!


Én az eladóhoz vinném vissza, és kérdezném meg tőle, hogy mi lehet ez.

Nem zárható ki egy komolyabb összegű javítási számla sem...
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csinszka18


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.13 16:17:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 238
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm annak nem örülnek! De ha nagyobb javítási költség lesz tuti megy vissza!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szvicsa


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.14 06:41:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 239
 Hozzászólás témája: Üzemanyagszűrő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítsen nekem valaki, hogy hol találom a benzinszűrőt? Focus C-max évj. 2005 1.8 benzin 125LE, sehol nem találom!

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24818


HozzászólásElküldve: 2018.10.14 14:46:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 240
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet, hogy a tankban van?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

8 / 10 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.30 másodperc