Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.07. 12:06:53 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Deka
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25828
Látogatók:
Vendégek: 504
Tagok: 1
Összesen: 505

Jelen lévő tagok:
01: Carmaged

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 10 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Race-Face
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 3632


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 12:59:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
...kb. egy hónappal ezelőtt egy kicsit kitisztítottam a részecskeszűrőt (értsd: huzamosabb ideig 200 km/h-val mentem)...

Biztos csak 200-zal mentél? Részecskeszűrőt 240-nel kell tisztítani Very Happy
_________________
Miért legyek a mennyben második,
ha lehetek a pokolban első?
C-Max 1,6 tdci - A mi autónk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 13:07:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"Sajnos" annyival már nem megy a picike. Wink
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24816


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 18:12:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Elképzelhető. Bár aránylag jó, osztrák üzemanyagnál, 40000 km-rel az autóban, kíméletes használat mellett csodálom... Milyen időközönként érdemes cserélni?

Amúgy közben annyi beugrott, hogy még kb. egy hónappal ezelőtt egy kicsit kitisztítottam a részecskeszűrőt (értsd: huzamosabb ideig 200 km/h-val mentem), ezt csak azóta csinálja. Rolling Eyes Most meg az a fura, hogy nem is mindig. Néha elhiszem neki, hogy elindul gáz nélkül és jól megszívom, mert a sorban lefulladok, hátulról meg nekem ugranak. Confused


Hivatalosan 60 000 km után kell szűrőt cserélni.
Arra sem vennék mérget, hogy ott annyival tisztább lenne az anyag.
Amúgy az olajkályhának nem használ az "efféle részecskeszűrő" tisztítási technológia Exclamation Embarassed
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robika


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 03.
Hozzászólások: 3270


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 19:54:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
ProFiler írta:
Elképzelhető. Bár aránylag jó, osztrák üzemanyagnál, 40000 km-rel az autóban, kíméletes használat mellett csodálom... Milyen időközönként érdemes cserélni?

Amúgy közben annyi beugrott, hogy még kb. egy hónappal ezelőtt egy kicsit kitisztítottam a részecskeszűrőt (értsd: huzamosabb ideig 200 km/h-val mentem), ezt csak azóta csinálja. Rolling Eyes Most meg az a fura, hogy nem is mindig. Néha elhiszem neki, hogy elindul gáz nélkül és jól megszívom, mert a sorban lefulladok, hátulról meg nekem ugranak. Confused


Hivatalosan 60 000 km után kell szűrőt cserélni.
Arra sem vennék mérget, hogy ott annyival tisztább lenne az anyag.
Amúgy az olajkályhának nem használ az "efféle részecskeszűrő" tisztítási technológia Exclamation Embarassed


Annak elég 60 fölött menni kb.20 perc fél óra.Nem kell neki 200. Rolling Eyes
_________________
Üdv.: Robika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 19:55:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája: Re: Engine lámpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

karatha írta:
Sziasztok!

3 éve vásároltam egy 1,6 benzines C-maxot. 1 évben: semmi gondom nem volt vele. 2 évben két hiba: 1; bal első ülés váz szerkezet törés: kicserélték. 2; valami pillangó szelep meghibásodás: többszöri szervizlátogatás után kicserélték.
Szóval kb ez volt az autóm előélete. Mos azzal szenvedek, hogy nap mint nap észreveszem hogy a motor teljesítménye 1-2 másodpercre vissza esik, de csak egy gondolatnyit. A kocsiban ülők észre sem veszik. Egy hosszab úton (60-100km) 4-5 alkalommal jön elő ez a hiba. Elég gyakran az alapjáraton is észre veszem, hogy egy picit 1-1,5s -ra visszaesik...


Hasonlókat tapasztalok én is, csak 1,6 tdci-nél. Rolling Eyes Van valakinek tippje mit érdemes vele csinálni?
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 20:48:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Hivatalosan 60 000 km után kell szűrőt cserélni.

Szerintem akkor már kibírom addig, annyira azért nem életbevágóan nagy a baj.
Idézet:
Arra sem vennék mérget, hogy ott annyival tisztább lenne az anyag.

Én sem, ezért ezt sehol nem állítom. Csak az a tény, hogy egész más irányból jön nekik az olaj, mint nekünk.
Idézet:
Amúgy az olajkályhának nem használ az "efféle részecskeszűrő" tisztítási technológia

De nekem csak ekkor képes annyira felmelegedni a katalizátor, hogy történhessen is valami. Látom autópályákon is, pl. E320CDI mögött haladva, amikor leszorítanám 180-nál, rálép a gázra és láthatóan kiadja a szűrő - rákos - tartalmát. Confused
Idézet:
Annak elég 60 fölött menni kb.20 perc fél óra.Nem kell neki 200.

De ez a tornáztatás eleve megvan neki minden nap...
Idézet:
Hasonlókat tapasztalok én is, csak 1,6 tdci-nél.

Nem tudom, mi a különbség a motorjaink között! Laughing Egyébként épp fentebb írták, hogy üzemanyagszűrő. Idea
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 21:36:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="ProFiler"]
Idézet:

Idézet:
Hasonlókat tapasztalok én is, csak 1,6 tdci-nél.

Nem tudom, mi a különbség a motorjaink között! Laughing Egyébként épp fentebb írták, hogy üzemanyagszűrő. Idea


Megvolt pár hete Arrow Semmi változás Confused
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 22:39:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Neked mennyi km van benn?
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 22:42:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Neked mennyi km van benn?


62e. De 40e óta csinálja.
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 22:46:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ajjé, nem túl bíztató. Sad

Mikori gyártás? A végén még az enyémmel egyidős.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.04 23:02:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Ajjé, nem túl bíztató. Sad

Mikori gyártás? A végén még az enyémmel egyidős.


2006.szept-i.
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VoltScenices


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 30.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2008.12.05 11:31:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 42
 Hozzászólás témája: részecske szűrő feltöltés 1.6 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szakik!
Valóban fel kell tölteni a részecske szűrőt 3 év vagy 60e km után kb 60-70e FT
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2008.12.05 12:15:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 43
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
2006.szept-i.

Nem sokkal régebbi az enyémnél (dec.). Sad Ma is figyeltem, városban, sorban állva, egyszer csak egy pillanatra lement a fordulat 700 f/p-re, aztán visszaállt, mintha semmi sem történt volna. Ezután többet nem jelentkezett. Nem értem. Confused
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)


Legutóbb ProFiler szerkesztette (2008.12.05 20:02:34), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.05 14:27:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 44
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Idézet:
2006.szept-i.

Nem sokkal régebbi az enyémnél (dec.). Sad Ma is figyeltem, városban, sorban állva, egyszer csak egy pillanatra lement a fordulat 700 f/p-re, aztán visszaállt, mintha semmi sem történt volna. Ezután többet nem jelentkezett. Nem értem. :S


Detto ugyan ez. Most már legalább tudom, hogy nem egyedi eset Confused
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MadMax2


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 27.
Hozzászólások: 289


HozzászólásElküldve: 2008.12.06 15:49:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 45
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igaz az enyém nem C-max, de szokta csinálni ezt a 700-as fordulatra le esést, majd vissza. Általában, ha üresben gurulok és a megállás elöt egy kicsivel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2008.12.06 18:18:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 46
 Hozzászólás témája: Re: részecske szűrő feltöltés 1.6 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

VoltScenices írta:
Szakik!
Valóban fel kell tölteni a részecske szűrőt 3 év vagy 60e km után kb 60-70e FT
köszi


Igen, de nem ilyen horror összeg. Sólymáron 12 ezerért csinálták.

60 ezer az 5 literes folyadék ára és nincs egy liter ami kell bele.
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szoki


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 06.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2009.06.27 22:37:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 47
 Hozzászólás témája: 1.6 100 LE benzines
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem ma minden eljel nélkül az autó leállt. Üzenet Motor Engine System Fault.
Majd nem indul.
majd indul , de hörög a motor.
majd lassan eljöttem haza, de alig ment és világított a sárga motor jelző lámpácska.

Mi lehet ez??

Szoki
(74 e km van benne)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2009.06.28 08:05:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 48
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Idézet:
2006.szept-i.

Nem sokkal régebbi az enyémnél (dec.). Sad Ma is figyeltem, városban, sorban állva, egyszer csak egy pillanatra lement a fordulat 700 f/p-re, aztán visszaállt, mintha semmi sem történt volna. Ezután többet nem jelentkezett. Nem értem. Confused

Ezt írtam fél éve. Azóta sem csinálta... Rolling Eyes

Ciao.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2009.06.29 12:55:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 49
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 100 LE benzines
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szoki írta:
Nekem ma minden eljel nélkül az autó leállt. Üzenet Motor Engine System Fault.
Majd nem indul.
majd indul , de hörög a motor.
majd lassan eljöttem haza, de alig ment és világított a sárga motor jelző lámpácska.

Mi lehet ez??

Szoki
(74 e km van benne)

Bármi. Rolling Eyes

Mivel mostanában nagy esők voltak, beázott a gyertyáknál.
Vagy emiatt, vagy ettől függetlenül tönkrement a trafó.
Vagy a pára vagy egyéb ok miatt átvezetnek az elöregedett gyertyakábelek.
Vagy rossz, vizes, piszkos benzint tankoltál.
Vagy a motortérben meglazult, megrepedt egy vákuumcső és a motor hamislevegőt szív.
Vagy beázott egy csatlakozó és valamelyik szenzortól rossz jel jön.
Vagy beázott a légszűrőd.

Hirtelen ennyi jutott eszembe, persze más is lehet. Crying or Very sad

Majd írd meg, hogy mi volt. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flatfoxx


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 18.
Hozzászólások: 29

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.07.07 05:49:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 50
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 100 LE benzines
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Szoki írta:
Nekem ma minden eljel nélkül az autó leállt. Üzenet Motor Engine System Fault.
Majd nem indul.
majd indul , de hörög a motor.
majd lassan eljöttem haza, de alig ment és világított a sárga motor jelző lámpácska.

Mi lehet ez??

Szoki
(74 e km van benne)

Bármi. Rolling Eyes

Majd írd meg, hogy mi volt. Smile


Hali!

Nos, én gyorsabban kaptam választ a fenti problémára. A szerviz szerint "az EGR szelep ment tönkre, és emiatt a részecskeszűrő nem tudott regenerálódni..." így leszabályoz a motor, és az 1.6 TDCi-ből 1.6 DCi lett. Confused

Létezik ilyen? A szelep hibás működése okozhatta ezeket a panaszokat?
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1275&postdays=0&postorder=asc&start=1410

Sürgős!!! Köszi![/b]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pajti-1


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 06.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2009.07.15 16:20:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 51
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 100 LE benzines
Hozzászólás az előzmény idézésével

flatfoxx írta:
fiesta írta:
Szoki írta:
Nekem ma minden eljel nélkül az autó leállt. Üzenet Motor Engine System Fault.
Majd nem indul.
majd indul , de hörög a motor.
majd lassan eljöttem haza, de alig ment és világított a sárga motor jelző lámpácska.

Mi lehet ez??

Szoki
(74 e km van benne)

Bármi. Rolling Eyes

Majd írd meg, hogy mi volt. Smile


Hali!

Nos, én gyorsabban kaptam választ a fenti problémára. A szerviz szerint "az EGR szelep ment tönkre, és emiatt a részecskeszűrő nem tudott regenerálódni..." így leszabályoz a motor, és az 1.6 TDCi-ből 1.6 DCi lett. Confused

Létezik ilyen? A szelep hibás működése okozhatta ezeket a panaszokat?
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1275&postdays=0&postorder=asc&start=1410

Sürgős!!! Köszi![/b]

Hello!
Nekem 3 hónapja volt ilyen bajom panaszom.Elég érdekes és mi több drága volt.
A hiba jelenség úgy kezdődött ,h városban ha tartottam 4.-ben az 50-et folyamatosan akkor ki ki hagyott a motor gyorsításnál megtorpan,aztán kezdett elgyengülni.Majd lehetett néha hallani a turbót hogy fütyülget mint egy rally autónál a lefújó szelep tipikus hangja.Magyarán mondva tyütyög:)Majd eztán autópályán elkezdett rángatni de ultara dúrván.Na mondom fele se tréfa bementem asszem petrányihoz M1M7 kivezetőjénél.16 ezerért megmondták hogy részecske szűrő kritikusan el van dugulva és menthetetlen csere 3 kiló.Persze mindezt diagnoztikai papírral eszközölve.Mondtam h most tuti nem mert nincs ehez "kedvem".Elmentem egy autoszerelő szakihoz /gari már lejárt úgy is mindegy alapon/Nekiállt szerelni.Elsőre meglett hogy mitől tyütyög,valami műanyag szerkezet a tubó mellett /nemtom a nevét mert nem értek ennyire hozzá/ megolvadt.Rendeltünk csere, de továbbra is rángat.tovább bontás,mire is kiderült a turbó darabokban van, az intercoolerből 9 dl olajsarat szedtek ki.turbócser.továbbra is valami nem stimm.Ja elfeljtettem mondani hogy a fogyasztásom megnőtt 2-3 literrel.Közben rendszeresen fordszervíbe vitte a szerelő h mit mond a kompjúter.Igazándiból semmit.Eközben ismét megolvadt az a műanyag valami /olyan mint egy leömlő/ ismét csere.tovább bontás és gondolkodás mire is 2-3 hét után kicseréltek egy lampda szondát és tessék csoda történt újra a régi a tdci.azóta ismét 6 literes fogyasztás városban klímával és van ereje.Érdekes h a computer semmit nem jelzett.

Ui.:Persze a részecskeszűrenk kutya baja,nem is tudom mit gomboltak volna le rólam a szervízben miután kicserélik a szűrőt 3k ért majdtovább szaraxik...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordcmax


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 17.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2009.07.25 05:49:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 52
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia fordos kolégga.
Most olvastam a hibajelenséget.Nálam is ugyan ez a probléma hétfőn megy szerelőhöz.
Az üzemanyag szűrő sajnos nem megoldás mi már próbáltuk.
jelentkezek ha megvan a probléma megoldása.

Attila
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordcmax


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 17.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2009.07.25 06:30:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 53
 Hozzászólás témája: alapjárat ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

MadMax2 írta:
Igaz az enyém nem C-max, de szokta csinálni ezt a 700-as fordulatra le esést, majd vissza. Általában, ha üresben gurulok és a megállás elöt egy kicsivel.


S.O.S.


Sziaszok segítséget kérnék a 2,0tdci c-max 72.000km van benne és ingadozik az alapjárat reggel első indításra nem is akar indulni csak 3-4 alkalomra.Ha sikerült beindítani gurulok üresben 700-1000 között ingadozik a fordulat, ha megáll az autó akkor beáll a fordulatszám is nagyából a normálisra.Se milyen hibát nem ír ki az autó.Nem értem.

Kérem a segítségeteket!!!!

Előre is köszönöm Mindenkinek! SOS
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordcmax


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 17.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2009.07.28 07:46:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 54
 Hozzászólás témája: Re: alapjárat ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megjavították a c-max-ot kb.2 óra alatt. szerelési költség 0ft.
természetesen nem szerviz.
a számítógépből kiütötték a motorvezérlési hibát és láss csodát működik kopp.kopp.kopp.


fordcmax írta:
MadMax2 írta:
Igaz az enyém nem C-max, de szokta csinálni ezt a 700-as fordulatra le esést, majd vissza. Általában, ha üresben gurulok és a megállás elöt egy kicsivel.


S.O.S.


Sziaszok segítséget kérnék a 2,0tdci c-max 72.000km van benne és ingadozik az alapjárat reggel első indításra nem is akar indulni csak 3-4 alkalomra.Ha sikerült beindítani gurulok üresben 700-1000 között ingadozik a fordulat, ha megáll az autó akkor beáll a fordulatszám is nagyából a normálisra.Se milyen hibát nem ír ki az autó.Nem értem.

Kérem a segítségeteket!!!!

Előre is köszönöm Mindenkinek! SOS
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lonyipeti


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 30.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2009.08.03 11:14:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 55
 Hozzászólás témája: Meghaló gázpedál?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy 2008-as okt.-i cmaxom van 2.0tdci. Mostanában többször kis fordulatú használat vagy motorfék üzem után, a gázpedál érzéketlen lesz, a fordulat beáll 1700-ra, aztán az okozott közlekedési szituációt pedig oldjam meg én. Újra kell indítani és akkor megszűnik a baj. 2 szer voltam szervizben, szerintük a DPF szűrő regenerál.
1. Én nem kértem a DPF-es verziót, szerintük olyat kaptam. Honnan lehet tudni, hogy van -e benne?
2. A regeneráció nem így játszódik le (elmondások és a kézikönyv szerint, már amelyikben van.) Ráadásul szinte csak hosszútávon használom 1400 és 2500 fordulatok között.
Van valakinek tapasztalata vagy ötlete? Köszi előre is!
_________________
2.0 TDCI ghia
Átlag 6,3
Nyári Vredestein Ultrac Cento 205/55 16
Téli Vredestein Xtreme 205/55 16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  smas


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 29.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2009.08.13 13:25:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 56
 Hozzászólás témája: olajfolyás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
Másfél éve hajtom a maxot, most ontja az olajat magából.Találtak egy lukat a váltó környékén valami ragasztásnál(tömítésnél), azt két komponensű ag-gal bemázolták, erre másnap ismét foltot hagytam egy parkolóban...Újabb szivárgás a vezérműtok tűzfal felőli oldalán!
Adhatnátok javítási tippet, motorszétszedés nélkül! Ez is csak taknyolás lesz szerintem.
Valakinek volt hasonló?
Hja és az mit jelent, hogy lóg a turbó?Létezik hogy elvileg 110e km-es mocinak odavan a turbója?Persze használtan vettem.
Eddig szerettem, de...nem tudom...
_________________
Asszem már érzem a különbséget...!, valamint
"Magyarország egyben köszönetét fejezi ki, amiért az izraeli gépek elhozták a tavaszt. "
Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pajti-1


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 06.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2009.09.20 21:31:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 57
 Hozzászólás témája: Re: olajfolyás
Hozzászólás az előzmény idézésével

smas írta:
Üdv!
Másfél éve hajtom a maxot, most ontja az olajat magából.Találtak egy lukat a váltó környékén valami ragasztásnál(tömítésnél), azt két komponensű ag-gal bemázolták, erre másnap ismét foltot hagytam egy parkolóban...Újabb szivárgás a vezérműtok tűzfal felőli oldalán!
Adhatnátok javítási tippet, motorszétszedés nélkül! Ez is csak taknyolás lesz szerintem.
Valakinek volt hasonló?
Hja és az mit jelent, hogy lóg a turbó?Létezik hogy elvileg 110e km-es mocinak odavan a turbója?Persze használtan vettem.
Eddig szerettem, de...nem tudom...


hello!
Sajnos simán benne van a 110 ben h a turbo kakukk,érdemes felújítatni,az új horror a pegotnál meg még drágább ua a turbo...

folyásra passz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 15:36:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 58
 Hozzászólás témája: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Mostanában vettem észre hogy az autóm nem akar úgy gyorsulni mint kb: egy hónapja. C-max . 16TDci 90Le
A jelenség: indulásnál nincs semmi gond, rakom a kettőt, jön a három na akkor már lehet érezni hogy nem nagyon akar menni a kicsike. Persze mikor rálépek a gázpedálra akkor érdekes búgó hangot ad ki. Négy huzatom 110-ig és onnan nem akar menni feljebb. Jön az 5 és 120 de akkor is el kell telni egy kis időnek hogy elérjem a 120-at. Közben a kijelzőn nincs semmi visszajelzés hogy mi lehet a gond. Korábban olvastam itt az oldalon hogy valakinek ilyen gondjai voltak hogy nem gyorsult az autó és mély búgó-morgó hangot adott ki és valami szivacsos levegőszűrőt kellett kicserélni és megszűnt ez a jelenség. Jó lenne ha tudnátok segíteni ebben.
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 15:43:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 59
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:
Sziasztok.
Mostanában vettem észre hogy az autóm nem akar úgy gyorsulni mint kb: egy hónapja. C-max . 16TDci 90Le
A jelenség: indulásnál nincs semmi gond, rakom a kettőt, jön a három na akkor már lehet érezni hogy nem nagyon akar menni a kicsike. Persze mikor rálépek a gázpedálra akkor érdekes búgó hangot ad ki. Négy huzatom 110-ig és onnan nem akar menni feljebb. Jön az 5 és 120 de akkor is el kell telni egy kis időnek hogy elérjem a 120-at. Közben a kijelzőn nincs semmi visszajelzés hogy mi lehet a gond. Korábban olvastam itt az oldalon hogy valakinek ilyen gondjai voltak és valami szivacsos szűrőt kellett kicserélni és megszűnt ez a jelenség. Jó lenne ha tudnátok segíteni ebben.

Üdv!
Olvass bele a Focus TDCI motor+a Focus II szervízelése c. topicba, ott jól kiveséztem(tük) a témát!
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 17:11:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 60
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

oggy írta:
halkan írta:
Sziasztok.
Mostanában vettem észre hogy az autóm nem akar úgy gyorsulni mint kb: egy hónapja. C-max . 16TDci 90Le
A jelenség: indulásnál nincs semmi gond, rakom a kettőt, jön a három na akkor már lehet érezni hogy nem nagyon akar menni a kicsike. Persze mikor rálépek a gázpedálra akkor érdekes búgó hangot ad ki. Négy huzatom 110-ig és onnan nem akar menni feljebb. Jön az 5 és 120 de akkor is el kell telni egy kis időnek hogy elérjem a 120-at. Közben a kijelzőn nincs semmi visszajelzés hogy mi lehet a gond. Korábban olvastam itt az oldalon hogy valakinek ilyen gondjai voltak és valami szivacsos szűrőt kellett kicserélni és megszűnt ez a jelenség. Jó lenne ha tudnátok segíteni ebben.

Üdv!
Olvass bele a Focus TDCI motor+a Focus II szervízelése c. topicba, ott jól kiveséztem(tük) a témát!

Hali.
Kerestem de nem találtam rá erre a hibára. Meg már a szemem is káprázik. Shocked
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

2 / 10 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.32 másodperc