Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.08.09. 06:51:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Dpista
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25829
Látogatók:
Vendégek: 387
Tagok: 3
Összesen: 390

Jelen lévő tagok:
01: JuPe
02: attila64
03: vpet01

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 10 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24818


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 17:13:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:

Hali.
Kerestem de nem találtam rá erre a hibára. Meg már a szemem is káprázik. Shocked


Nem hinném, hogy itt találnál megoldást az ilyen jellegű hibára. Wink
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 17:35:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:
Sziasztok.
Mostanában vettem észre hogy az autóm nem akar úgy gyorsulni mint kb: egy hónapja. C-max . 16TDci 90Le
A jelenség: indulásnál nincs semmi gond, rakom a kettőt, jön a három na akkor már lehet érezni hogy nem nagyon akar menni a kicsike. Persze mikor rálépek a gázpedálra akkor érdekes búgó hangot ad ki. Négy huzatom 110-ig és onnan nem akar menni feljebb. Jön az 5 és 120 de akkor is el kell telni egy kis időnek hogy elérjem a 120-at. Közben a kijelzőn nincs semmi visszajelzés hogy mi lehet a gond. Korábban olvastam itt az oldalon hogy valakinek ilyen gondjai voltak hogy nem gyorsult az autó és mély búgó-morgó hangot adott ki és valami szivacsos levegőszűrőt kellett kicserélni és megszűnt ez a jelenség. Jó lenne ha tudnátok segíteni ebben.


hali!
valószínü nem fogsz konkrét választ kapni, de ötleteket biztosan.
Itt is mindjárt az enyém: lehet, hogy csak lecsúszott (vagy repedt) egy turbócsö. Ez lehet oka a teljesítményvesztésnek. Ha a búgó hang süvítöt is jelenthet (ezt sem egyszerü megállapítani bentröl ) akkor szintén a fent leírtakra utalhat. Amit tehetsz : nézd át a csöveket a légszürötöl a szivócsöig.
_________________
Balazs--

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2010.11.04 19:43:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:

hali!
valószínü nem fogsz konkrét választ kapni, de ötleteket biztosan.
Itt is mindjárt az enyém: lehet, hogy csak lecsúszott (vagy repedt) egy turbócsö. Ez lehet oka a teljesítményvesztésnek. Ha a búgó hang süvítöt is jelenthet (ezt sem egyszerü megállapítani bentröl ) akkor szintén a fent leírtakra utalhat. Amit tehetsz : nézd át a csöveket a légszürötöl a szivócsöig.

Amikor nekem legelőször elment azerő, én is turbócsőre gyanakodtam (igaz gyanús hang nem volt), de nem az volt, hanem EGR is, meg egy csőnél ami a szívósorra ment volt némi tömítetlenség.
Nálad inkább hallgatózni kéne, honnan jön a hang, ill. megfigyelni milyen fordulaton jön elő vagy erősödik fel.
Csak ezt igen nehéz kivitelezni menet közben, mármint, hogy honnan jön, pl. kisebb fordulaton nem hallhatod mondjuk a tömítetlen feltöltőoldali kifúvást, mert akkor még tölt a turbó teljesen.
Viszont szemrevételezéssel sok minden kiderülhet!
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2010.11.05 07:45:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája: Re: Fogy az erő
Hozzászólás az előzmény idézésével

oggy írta:
Idézet:

hali!
valószínü nem fogsz konkrét választ kapni, de ötleteket biztosan.
Itt is mindjárt az enyém: lehet, hogy csak lecsúszott (vagy repedt) egy turbócsö. Ez lehet oka a teljesítményvesztésnek. Ha a búgó hang süvítöt is jelenthet (ezt sem egyszerü megállapítani bentröl ) akkor szintén a fent leírtakra utalhat. Amit tehetsz : nézd át a csöveket a légszürötöl a szivócsöig.

Amikor nekem legelőször elment azerő, én is turbócsőre gyanakodtam (igaz gyanús hang nem volt), de nem az volt, hanem EGR is, meg egy csőnél ami a szívósorra ment volt némi tömítetlenség.
Nálad inkább hallgatózni kéne, honnan jön a hang, ill. megfigyelni milyen fordulaton jön elő vagy erősödik fel.
Csak ezt igen nehéz kivitelezni menet közben, mármint, hogy honnan jön, pl. kisebb fordulaton nem hallhatod mondjuk a tömítetlen feltöltőoldali kifúvást, mert akkor még tölt a turbó teljesen.
Viszont szemrevételezéssel sok minden kiderülhet!


Beszéltem egy szerelő baráttal, fél 9-re megyek hozzá és végig nézzük a motorteret. Ha sikerül orvosolni a hibát akkor megírom.

Megtörtént az átvizsgálás.
Rátettük a gépre és kidobott egy hiba kódot, EGR szelep. Menet közben rajta hagytuk a gépet és akkor láttuk hogy nem volt turbó nyomás.
Visszaálltunk az aknára és jött a szemrevételezés. Na ott találtunk egy vékony gumicsövet ami ha szemben állsz az autóval akkor a jobb oldalán van a tűzfal felé az aksi mögött. Persze csak felemelve vagy aknából lehet rálátni. Ha jól tudom a turbó nyomást szabályzó szelepről csatlakozott le. Na ez a cső volt elöregedve, berepedezve. Kicseréltük a csövet és kipróbáltuk hogy működik-e, a turbó tökéletesen dolgozott és volt nyomás a rendszerben. Az EGR szelepet jövő héten tisztítjuk. Költség 5000 huf.
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2012.05.01 13:42:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Segítségeteket kérem:2006 1.6 tdci 109 LE részecskeszűrős 80e km. Autópályán 130-140 tempónál kb 2mpként mintha le-fel kapkodnám a lábamat a gázról 6-8km keresztül ,visszafele pályán 3-4km keresztül ugyan ez.

Volt már valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi caki56
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2012.05.02 13:18:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
Sziasztok! Segítségeteket kérem:2006 1.6 tdci 109 LE részecskeszűrős 80e km. Autópályán 130-140 tempónál kb 2mpként mintha le-fel kapkodnám a lábamat a gázról 6-8km keresztül ,visszafele pályán 3-4km keresztül ugyan ez.

Volt már valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi caki56


SENKI ?
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24818


HozzászólásElküldve: 2012.05.02 13:30:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
caki56 írta:
Sziasztok! Segítségeteket kérem:2006 1.6 tdci 109 LE részecskeszűrős 80e km. Autópályán 130-140 tempónál kb 2mpként mintha le-fel kapkodnám a lábamat a gázról 6-8km keresztül ,visszafele pályán 3-4km keresztül ugyan ez.

Volt már valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi caki56


SENKI ?


Bagoly?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2012.05.02 18:38:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
Sziasztok! Segítségeteket kérem:2006 1.6 tdci 109 LE részecskeszűrős 80e km. Autópályán 130-140 tempónál kb 2mpként mintha le-fel kapkodnám a lábamat a gázról 6-8km keresztül ,visszafele pályán 3-4km keresztül ugyan ez.

Volt már valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi caki56

részecskeszűrős autók tudnak ilyet csinálni regeneráció közben, persze ez nem jó. Lehet csak a turbó lapátállító mechanizmusa koszolódott el.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  yznilke


Offline
Csatlakozott:
2012. 07. 17.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2012.07.17 14:04:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olvastam néhány hozzászólást ezzel a problémával kapcsolatban,de nem tudtam zöld ágra vergődni és eléggé szorít is az idő,így kérem,ha valaki ért hozzá,keressen meg itt,vagy telefonon akár.
A probléma annyi,hogy elindítom,aztán felpörög ,,bármeddig",de 20-30 mp után már nem és van,hogy meg is áll a motor.. Hibaüzenet nincs! Most volt szerelőnél (nem márkaszervízben) emiatt a probléma miatt. Természetesen visszaviszem,de szerintem nem fogják tudni,hogy mi a baj! Ötleteket várok,hogy felgyorsuljon a dolog és ne kelljen márkaszervízbe vinnem,mert sokkal drágább lenne és könnyebb dolgom lenne,ha már lenne tippem,hogy mi a baj! Bocsi,hogy ideírok,mint "válasz",de a rendszer azt írja,hogy nem hozhatok létre új topikot,mert új felhasználó vagyok..

Köszönöm szépen!

Számom: 30/907-7849

Bankó Annamária




brasch írta:
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ildiko76


Offline
Csatlakozott:
2012. 07. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2012.07.30 12:37:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája: Sokkkkkkkkba kerül!!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segitseget kernek mert mär lassan elszäll az agyam. C-max 1.6 tdci autom müszerfalän kb. 1 eve kigyulladt a motor elektronika lämpa. Elsö szerviz compra fel EGR szelep csere javasolt,2. szerviz azt javasoltäk hogy csak akkor csere ha csökken a teljesitmenye. 3. szerviz ausztriäban kikapcsoltäk es azt javasoltäk ne foglalkozzak vele. Eltelt egy ev eddig nem is volt vele semmi gond viszont egy honapja 100-110-nel fentebb nem akamenni. Elvittük szervizbe akkor legyen aminek lennie kell EGR szelep, stb csere (95000Ft). 100km sima ügy aztän megint beadta az unalmast Vissza szerviz hengertömites, izzo, tömlö, 10 csavar( 16383 Ft) stb. stb. stb. csere. össz 143000 ezerert. Na gondoltuk talän most mär megy de igy sem 30km utän megint nem. Vissza megint szerviz: uj EGR szelep be (garancialisan meg szerencse!!). 20km es megint nem huz! Szoval ez mär vicc amit a szakszervizben csinälnak ezek a kontärok. Okoskodjatok mär ki nekem valamit mert ezek csak a comp utän mennek de nem is neznek bele a kocsiba.

Köszi

Ildiko[/b]
_________________
ildi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24818


HozzászólásElküldve: 2012.07.30 13:04:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája: Re: Sokkkkkkkkba kerül!!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

ildiko76 írta:
Sziasztok!
Segitseget kernek mert mär lassan elszäll az agyam. C-max 1.6 tdci autom müszerfalän kb. 1 eve kigyulladt a motor elektronika lämpa. Elsö szerviz compra fel EGR szelep csere javasolt,2. szerviz azt javasoltäk hogy csak akkor csere ha csökken a teljesitmenye. 3. szerviz ausztriäban kikapcsoltäk es azt javasoltäk ne foglalkozzak vele. Eltelt egy ev eddig nem is volt vele semmi gond viszont egy honapja 100-110-nel fentebb nem akamenni. Elvittük szervizbe akkor legyen aminek lennie kell EGR szelep, stb csere (95000Ft). 100km sima ügy aztän megint beadta az unalmast Vissza szerviz hengertömites, izzo, tömlö, 10 csavar( 16383 Ft) stb. stb. stb. csere. össz 143000 ezerert. Na gondoltuk talän most mär megy de igy sem 30km utän megint nem. Vissza megint szerviz: uj EGR szelep be (garancialisan meg szerencse!!). 20km es megint nem huz! Szoval ez mär vicc amit a szakszervizben csinälnak ezek a kontärok. Okoskodjatok mär ki nekem valamit mert ezek csak a comp utän mennek de nem is neznek bele a kocsiba.

Köszi

Ildiko[/b]

Nekem is produkált ehhez hasonló jelenségeket, és a végén a kábelcsatlakozók tisztítása után szűntek meg a problémák.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2012.07.30 14:02:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ildikó

keress egy rendes műhelyt inkább Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ildiko76


Offline
Csatlakozott:
2012. 07. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2012.07.31 20:56:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Antonijo írta:
Ildikó

keress egy rendes műhelyt inkább Rolling Eyes

Ennel azert okosabb ötletre vägytam Idea
_________________
ildi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2012.07.31 22:31:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ildiko76 írta:
Ennel azert okosabb ötletre vägytam Idea
Mikor egy éve először láttad világítani a pilácsot akkor is elvitted szervízbe? Mi volt akkor a diagnózis?
(egyébként egyetértek az előtted szólóval)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewG


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 11.
Hozzászólások: 281


HozzászólásElküldve: 2012.08.01 07:59:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Antonijo írta:
Ildikó

keress egy rendes műhelyt inkább Rolling Eyes


ESS-t javaslom (ha van Göd felé dolgod)
_________________
Snowboard forever...!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2012.08.01 11:02:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ildiko76 írta:
Antonijo írta:
Ildikó

keress egy rendes műhelyt inkább Rolling Eyes

Ennel azert okosabb ötletre vägytam Idea


ötlet lehetne százával.
és mit érnél vele? most soroljuk a hibalehetőségeket?
nagyon szívesen segítek bárkinek,m ha tudok, de ebben esetben kontárok kezébe adtad az autót.
egy szépen lefuttatott diagnosztika, és az ahhoz jól értő ember nélkül nem jutsz előrébb.
az hogy dob hibakódot a diag, azzal még nincs megoldva a dolog, mert kell hozzá a szaki gógyija, aki tudja, az hiba mitől is születhetett meg, és mi következtében. valamint rendesen képben van a diag program használatával is.
például, max csak lövésem lenne róla, milyen fordulathoz milyen turbónyomás értékek tartoznak. egy hozzértő meg ezt kb ránézésre tudni fogja.
mondhatnám, hogy talán turbó geometria bibi, de lehet nem talán egr ragadás, de lehet nem.
azt sem tudom konkrétan, nem korlátoz e be a technika, ha például időszakos tultöltés lép fel a rendszerben. Egyes offos típusoknál ez rendszeres hiba, hogy megragad a turbó geometria, és pont azért korlátoz be a vezérlés, mert adott fordulathoz túl nagy a nyomás, és ezt nyílván nem üzemszerűnek találja a rendszer.
nagyon sok irányból lehet bibi. legalább egy konkrét dignosztikát látnánk, akkor közelebbit tudnánk mondani.

Előttem szóló tanácsát megfogadhatod, ha el tudod vinni az autót.

egy a lényeg, előbb diagnosztika, aztán okoskodunk belőle
üdv.
és legjobbakat
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bacsi


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 15.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2012.09.13 01:37:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A problémám a következő volt (már megoldódott, csak hasonlóval küzdőknek írom le):
Menet közben elfogyott az erő az autóból (2009-es 1,6 Tdci 109LE, DPF). Olyan szinten, hogy -gyakorlatilag- mindegy volt, hogy milyen fokozatba kapcsolok, csak a fordulatszám lett magasabb, a gyorsulás nem.
Menet közbne (pl. lámpánál, vagy autópályán 130-nál) leállítás és újraindítás után megérkezett újból a póver.
Előfordult, hogy Pécsről hazafelé 3-szor is kellett megcsinálnom ezt a trükköt.
A vége EGR-szelep csere lett. Azóta mentem vele vagy 20e km-t, de semmi gondom nincs (most van benne 204e).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.09.17 15:01:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bacsi írta:
A problémám a következő volt (már megoldódott, csak hasonlóval küzdőknek írom le):
Menet közben elfogyott az erő az autóból (2009-es 1,6 Tdci 109LE, DPF). Olyan szinten, hogy -gyakorlatilag- mindegy volt, hogy milyen fokozatba kapcsolok, csak a fordulatszám lett magasabb, a gyorsulás nem.
Menet közbne (pl. lámpánál, vagy autópályán 130-nál) leállítás és újraindítás után megérkezett újból a póver.
Előfordult, hogy Pécsről hazafelé 3-szor is kellett megcsinálnom ezt a trükköt.
A vége EGR-szelep csere lett. Azóta mentem vele vagy 20e km-t, de semmi gondom nincs (most van benne 204e).

Ha jól rémlik nekem olyan 165 ezer körül halt be az EGR, megállt autópályán az autó. Elsőre "csak" elfogyott a szusz, majd utána 2-3 indítás és el sem indult.
Én is azóta mentem az új szeleppel 15 E KM körül, semmi para nincsen vele hál' istennek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bacsi


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 15.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2012.09.19 20:57:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blaze írta:

Ha jól rémlik nekem olyan 165 ezer körül halt be az EGR, megállt autópályán az autó. Elsőre "csak" elfogyott a szusz, majd utána 2-3 indítás és el sem indult.
Én is azóta mentem az új szeleppel 15 E KM körül, semmi para nincsen vele hál' istennek.


Én vagy 2-3 hétig úgy jártam vele. A vége fele kicsit sűrűsödött. Viszont meg nem állt soha.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.09.19 21:15:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bacsi írta:
blaze írta:

Ha jól rémlik nekem olyan 165 ezer körül halt be az EGR, megállt autópályán az autó. Elsőre "csak" elfogyott a szusz, majd utána 2-3 indítás és el sem indult.
Én is azóta mentem az új szeleppel 15 E KM körül, semmi para nincsen vele hál' istennek.


Én vagy 2-3 hétig úgy jártam vele. A vége fele kicsit sűrűsödött. Viszont meg nem állt soha.

Nálam 3-4 indítás után se kép, se hang. az EGR chipje halt be vagy mi. és software-t is kellett újrahúzni, az is elszállt az autón , szóval volt nemulass. autópályáról le rokon trailerével és irány a szerelő 300 km-re tőlünk (Nyíregyháza)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2012.09.20 11:40:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az én autóm működött még döglődő egr-el is, csak az alapjárat ingadozott, meg alacsony fordulaton finoman rángatózott menet közben.Aztán vettem új egr-t, kicseréltem, de masszív piroslámpa és totál lecsökkent motorteljesítmény lett a "jutalom".Erre irány a környék leghíresebb autóvill. szakija aki két napot vakarózott mire "megcsinálta".
Mint később kiderült ő nem boldogult vele és egy másik helyen tették helyre a dolgokat.
Azóta már egyszer pucolnom kellett, de az autó jó.
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Denver


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2012.09.26 16:36:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én 2 hónapja vettem a C-Max-omat (2008/11-es).
Az utóbbi 2 hétben 5x állt le a motor vezetés közben... A turbóra gyanakszom, ugyanis amig nem éri el a 2000, esetenként a 2500-as fordulatot addig szépen megy, amint erőltetni kellene - pl előzés, vagy váltás után - menet közben leáll a motor, ujraindit és megy tovább.... mi lehet a gondja??? volt már valakinek ilyen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2012.09.26 17:52:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Denver írta:
Én 2 hónapja vettem a C-Max-omat (2008/11-es).
Az utóbbi 2 hétben 5x állt le a motor vezetés közben... A turbóra gyanakszom, ugyanis amig nem éri el a 2000, esetenként a 2500-as fordulatot addig szépen megy, amint erőltetni kellene - pl előzés, vagy váltás után - menet közben leáll a motor, ujraindit és megy tovább.... mi lehet a gondja??? volt már valakinek ilyen?

szegény turbó Smile Ő nem tehet semmiről, gázolajszűrőt ellenben lehet érdemes lenne cserélni, ha 1,6d-ről van szó Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Denver


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2012.10.24 18:28:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája: cmax
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elvittem a C-maxom (1.6 TDCI) Ford szervízbe (itt érdemes tudni, hogy németbe dolgozok)
A megállapítás alapján gyújtás érzékelő szenzor hibás, azért áll le az autó néha-néha...
Azt mondták rá 300 euro + ha ez miatt károsodott a motor vezérlés az még 1700 euro!!!!!!!
Na mondom akkor egyenlőre nincs szerviz.
Szeretném kérdezni hogy valóban lehet-e ez a probléma és hogy tényleg ennyibe kerül-e ezt megcsináltatni????
És hogy elég e csak az érzékelőt cserélni? Köszi előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Weah_


Offline
Csatlakozott:
2007. 11. 13.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2012.11.06 13:20:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

üdv urak!

kérdésem: menet közben nagy ritkán (főleg gyorsítás közben) olyat csinál az autó, mintha valaki erősen ráfékezne, de csak a mp töredékéig érzem ezt (és nem, nem a fékpedálon van a lábam), majd minden megy tovább ahogy kell. viszont ezt egy pár alkalom után már azzal is fűszerezi, hogy elinduláskor erőtlen az autó, mintha nem működne a turbó (az elvileg jó, másfél éve lett cserélve). valakinek ilyen tapasztalata?
_________________
Forza Milan !!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2012.11.06 14:44:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája: Re: cmax
Hozzászólás az előzmény idézésével

Denver írta:
Elvittem a C-maxom (1.6 TDCI) Ford szervízbe (itt érdemes tudni, hogy németbe dolgozok)
A megállapítás alapján gyújtás érzékelő szenzor hibás, azért áll le az autó néha-néha...
Azt mondták rá 300 euro + ha ez miatt károsodott a motor vezérlés az még 1700 euro!!!!!!!
Na mondom akkor egyenlőre nincs szerviz.
Szeretném kérdezni hogy valóban lehet-e ez a probléma és hogy tényleg ennyibe kerül-e ezt megcsináltatni????
És hogy elég e csak az érzékelőt cserélni? Köszi előre is!


Hibakódot nem mondtak?
Érdemes kinyomtattatnia diagnosztika eredményét, mert a szervizek hajlamosak összevissza beszélni.
Gyújtás érzékelő szenzor? Egy dízelben?
Ez kopogásérzékelő akar lenni? Vagy a felső holtpont szenzor (főtengely szenzor)?


Azt, hogy egy szenzor miatt tönkremenjen a komputer, furcsán hangzik. Hiszen legfeljebb azt az 5 Voltot kapja vissza, amit a szenzornak küldött.

Egyébként a VOX Autodoktoren több adásában is szerepelt, hogy Neémetországban vannak cégek, akik kb. 300 euroért javítanak computert.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Denver2


Offline
Csatlakozott:
2012. 11. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2012.11.15 14:51:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája: Re: cmax
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Denver írta:
Elvittem a C-maxom (1.6 TDCI) Ford szervízbe (itt érdemes tudni, hogy németbe dolgozok)
A megállapítás alapján gyújtás érzékelő szenzor hibás, azért áll le az autó néha-néha...
Azt mondták rá 300 euro + ha ez miatt károsodott a motor vezérlés az még 1700 euro!!!!!!!
Na mondom akkor egyenlőre nincs szerviz.
Szeretném kérdezni hogy valóban lehet-e ez a probléma és hogy tényleg ennyibe kerül-e ezt megcsináltatni????
És hogy elég e csak az érzékelőt cserélni? Köszi előre is!


Hibakódot nem mondtak?
Érdemes kinyomtattatnia diagnosztika eredményét, mert a szervizek hajlamosak összevissza beszélni.
Gyújtás érzékelő szenzor? Egy dízelben?
Ez kopogásérzékelő akar lenni? Vagy a felső holtpont szenzor (főtengely szenzor)?


Azt, hogy egy szenzor miatt tönkremenjen a komputer, furcsán hangzik. Hiszen legfeljebb azt az 5 Voltot kapja vissza, amit a szenzornak küldött.

Egyébként a VOX Autodoktoren több adásában is szerepelt, hogy Neémetországban vannak cégek, akik kb. 300 euroért javítanak computert.


------------------------

Az autó hibalapján a főtengelyt írják. (kurbelwellensensor vagy nockenwellensensor). Szóval az lehet a hibája, ez itt kint 28 euroért kapható. Viszont azt én sem hiszem hogy ez rámehet a vezérlésre...

Tulajdonképpen el is tudom képzelni (habár némileg laikus vagyok), hogy ez a jelado ha hibásan műküdik egyszer csak nem érzékel és leveszi a motor fordulatot alapjáratra, leállni ettől nem tudom hogy le kellene e neki.... de ujra inditás után ujra semmi probléma nincs.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2931


HozzászólásElküldve: 2012.11.15 16:40:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája: Re: cmax
Hozzászólás az előzmény idézésével

Denver2 írta:
...
Az autó hibalapján a főtengelyt írják. (kurbelwellensensor vagy nockenwellensensor). Szóval az lehet a hibája, ez itt kint 28 euroért kapható. Viszont azt én sem hiszem hogy ez rámehet a vezérlésre...

Tulajdonképpen el is tudom képzelni (habár némileg laikus vagyok), hogy ez a jelado ha hibásan műküdik egyszer csak nem érzékel és leveszi a motor fordulatot alapjáratra, leállni ettől nem tudom hogy le kellene e neki.... de ujra inditás után ujra semmi probléma nincs.


Én nem vagyok nagy profi németből, de ez a két tengely nem ugyanaz.
Szerintem
kurbelwellen = főtengely
nockenwellen = vezérműtengely.

A vezérműtengely szenzorra csak indításkor van szükség.
A főtengely szenzor jele folyamatosan kell a befecskendezés időzítéséhez. Ha ez a szenzor kontakthibás, attól leállhat az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.05.06 18:42:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagy gondban vagyok, mert rövidesen egy több ezer kilométeres útra készülök a C-Max-szal és baj van vele. Ma elvittem az esedékes kötelező szervizre, szoftverfrissítést is megejtettünk. Végig bent voltam az autónál. Az autót először próbálgattam városban és a következő a gond:

Alacsony fordulaton nem húz, de a gázpedált akármennyire is nyomom, csak pár másodperc elteltével kezd egyáltalán valamit is csinálni, de akkor is csak szívó-dízel szinten. Egyedül 2-es és 3-as fokozatban, kb. 2500 f/p felett kezd el jól húzni, sőt, ott jobban, mint ezidáig. Viszont ha felváltok 4-esbe és 5-ösbe, ott teljesen halott megint, gyorsulás egyáltalán nincs, egy kis hátszélben kell bíznom, hogy elérje a 110 km/h-s padlógázzal kiszenvedett végsebességet. Mindeközben a fogyasztásmérő vidám - 3,8 literes teljes átlagot mutat 24 km megtétele után.

Hol lehet a probléma? Holnap visszaviszem a szervizbe, de nagyon fontos lenne, hogy jó legyen az autó, mert már az egész utamat erre alapoztam. Sad

Cserélve a következők lettek:
- motorolaj és olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő (elektromosan állítható gázpedál leszerelésével)
- fékbetétek

Ha van valakinek tippje, nagyon megköszönném!
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5116


HozzászólásElküldve: 2013.05.07 06:01:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Nagy gondban vagyok, mert rövidesen egy több ezer kilométeres útra készülök a C-Max-szal és baj van vele. Ma elvittem az esedékes kötelező szervizre, szoftverfrissítést is megejtettünk. Végig bent voltam az autónál. Az autót először próbálgattam városban és a következő a gond:

úgy hangzik, mintha nem lenne töltőnyomás. Ha a karbantartás előtt jó volt, akkor ott kell keresni a bajt ahol matattak szerviznél. Lehet a turbóra menő vákuumcső jött le, becsípődött.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Ugrás:   

3 / 10 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.23 másodperc