Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.06. 11:07:35 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: dvujfalussy
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25653
Látogatók:
Vendégek: 374
Tagok: 7
Összesen: 381

Jelen lévő tagok:
01: Mike88
02: pathfinder
03: Attila64
04: semetka
05: sparta2
06: dvujfalussy
07: Ziyan

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

4 / 9 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.05.07 13:01:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 91
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet, megnézetem azt is a srácokkal. Végülis a levegőszűrő háza ki lett építve, ki is lett minden pucolva (bogártetemek és levéldarabok voltak a dobozban).
Amúgy ez a jelenség nem függhet össze a szoftverfrissítéssel?
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.05.07 20:00:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 92
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megoldódott a probléma. Egy eddig észre nem vett gyári összeszerelési hiba volt. Az EGR szelep egyik csavarja teljesen laza volt. Lehetett látni a házon és a tömítésen, ahogy abban az irányban kormos volt. Ki lett pucolva a belseje, szoftveresen minden alaphelyzetre állítva és a friss szoftver is megmaradt rajta. Most teljesen jó - sőt, még jobban megy, mint új korában.

Arra gyanakodtak a srácok, hogy a koromtól az EGR nem tudott teljesen zárni, a szoftver viszont alapra állítva zártnak gondolta. Amúgy szétszerelve érezhetően akadozva mozgott, de az ultrahangos tisztítás után lazán jár.

Bár ha most nem jön elő ennél a szoftverfrissítésnél ez a hiba, lehet, hogy komolyabban megszívtam volna később... Rolling Eyes
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tihork


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2013.05.20 09:22:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 93
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

brasch írta:
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?


C-max 1.6 TDCi 80 kw ghia: nekem is leszabályoz 3000-nél, de a lámpa ég és "motor system ehler" hibát jelez, gépen kiolvastattam a hibát, mely szerint EGR szelep és DPF hibát (részecskeszűrő) jelez.
EGR szelepet az ismerősöm kitisztotta a koromtól, teljesen elvolt tömődve így turbónyomás sem lehetett, hogy kell-e újat venni még nem tudom, mert továbbra is jelzi a hibát és nem húz az autó.
El vittem szakszervízbe, ugyan azt a hibákat diagnosztizálták (5eFT), javaslatuk: először a DPF-et cseréltessem ki, 280 eFt, utána, ha kell az EGR szelepet (100 eFT).
Szakszervízestől annyit megtudtam, hogy a DPF előtti nyomás és az utána mért nyomást érzékeli a vezérlő, ha ez 0-8 között van jó, nálam ez 50 volt, tehát el van tömődve a DPF, itt ajánlották mint 80%-os lehetőségeta DPF mosást Br. 55.-

Most itt tartok, szeretném minnél olcsóbban megúszni, ezért úgy döntöttem, hogy az ismerősömmel kiszereltetem a DPF-t
és felküldöm Pestre ( mivel már nem merek vele elindulni) 1182 Bp. Brassói u. 11. DPF szervízbe, ahol állítólag 25 eFt-ért tisztítják a szűrőt mechanikusan, kb 5 óra alatt, majd visszaszereltetem, hibatörlés, regenerálás, stb.
Bp.-inek kiszerelve, tisztítva 50 eFt + ÁFA garanciával.
MÉG mielőtt el nem felejtem, van egy tartály a tank mellet ami arra szolgál, hogy időnként abból befecskendezve önmagát kiégeti a szűrő, én ezt nem is tudtam így üres is volt ez a tartály, teletöltve 32 Eft.

A lényeg: a DPF eltömődik a korom elpiszkolja az EGR szelepet az nem tud a turbóra kipufogógázt visszavezérelni így jó esetben csak a turbónyomás csökken, nem vagyok autószerelő, de most már tudom miért nem szabad DPF-el szerelt autót venni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2013.05.20 12:54:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 94
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

tihork írta:

Most itt tartok, szeretném minnél olcsóbban megúszni, ezért úgy döntöttem, hogy az ismerősömmel kiszereltetem a DPF-t
és felküldöm Pestre ( mivel már nem merek vele elindulni) 1182 Bp. Brassói u. 11. DPF szervízbe, ahol állítólag 25 eFt-ért tisztítják a szűrőt mechanikusan, kb 5 óra alatt, majd visszaszereltetem, hibatörlés, regenerálás, stb.
Bp.-inek kiszerelve, tisztítva 50 eFt + ÁFA garanciával.
MÉG mielőtt el nem felejtem, van egy tartály a tank mellet ami arra szolgál, hogy időnként abból befecskendezve önmagát kiégeti a szűrő, én ezt nem is tudtam így üres is volt ez a tartály, teletöltve 32 Eft.

A lényeg: a DPF eltömődik a korom elpiszkolja az EGR szelepet az nem tud a turbóra kipufogógázt visszavezérelni így jó esetben csak a turbónyomás csökken, nem vagyok autószerelő, de most már tudom miért nem szabad DPF-el szerelt autót venni.

- a tisztítás utáni kényszerített regenerálást inkább ne Wink
- A "lényeg" és az azt megelőző bekezdésben elég sok mellétrafálás van, aki szintén nem ért a rendszerhez az ne ebből alkosson képet róla Wink
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Marci1982


Offline
Csatlakozott:
2013. 04. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2013.06.24 22:26:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 95
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrég vettem egy benzines c-maxot és az a bajom vele, hogy hidegen eléggé rángat, és melegen is az alapjárat ne sima. A gyertyákat kicseréltem. Gondoltam az EGR szelepre, de nem tudom annak mi lenne pontosan a tünete. A segítségeket előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paulkaresz


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2013.07.08 08:26:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 96
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

nemrég vettem egy 1.6 tdci C-Max-ot.Minden nagyon szép,minden nagyon jó,csak az alapjáratom néha annyira alacsony,hogy eléggé remeg a kormány.nem mindig,sajnos nem tudom mitől függ(mintha egy henger nem dolgozna) egyértelműen üzemmeleg a motor ,gázpolajszűrő kicserélve,és OMV gázolajjal tankolva is előfordul.egyébként menet közben semmi probléma,kellően nyomatékos stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GonzoCMax


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 23.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2013.08.23 12:41:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 97
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Vegigolvastam a topikot, mert nekem is sokakkal hasonlo problemam van: 2005-os 1.6 tdci C-Max, alacsony fodulatszamon eltunt a nyomatek, 2 es 3 ezer kozott valamennyire huz, de neha mintha levennem a labam a gazrol es gyakran 3 ezer felett sem akar menni (hegyre epp hogy fel tudok menni).
Elvittem helyi szerelokhoz, az egyik helyi 'nagymeno' villamossagi szakember is megnezte (a hibakodok legtomegmerovel kapcsolatos hibas jelre panaszkodtak, de volt ott EGR szelep problema is) de azt hoztak ki, hogy a turbo vacak, csere.
Hiaba mondtam nekik, hogy ezen a forumon eleg sok otletet lehet talalni hasonlo problemakra, es igen jo lenne, ha eloszor a kisebb koltseggel jaro megoldasokkal probalkoznank (csovek atnezese, EGR tisztitas, ilyenek), nem igazan hallgattak ram.
Abban szeretnem kerni a segitsegeteket, hogy Budapesten tudtok-e ajanlani egy jo szakembert, aki idealis esetben tapasztalt mar hasonlo problemaban de legalabb is nyitott valamennyire a forumban olvashatokat figyelembe venni.
Elore is koszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blueboy


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 20.
Hozzászólások: 1187


HozzászólásElküldve: 2013.08.23 13:19:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 98
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GonzoCMax írta:
Sziasztok,
Vegigolvastam a topikot, mert nekem is sokakkal hasonlo problemam van: 2005-os 1.6 tdci C-Max, alacsony fodulatszamon eltunt a nyomatek, 2 es 3 ezer kozott valamennyire huz, de neha mintha levennem a labam a gazrol es gyakran 3 ezer felett sem akar menni (hegyre epp hogy fel tudok menni).
Elvittem helyi szerelokhoz, az egyik helyi 'nagymeno' villamossagi szakember is megnezte (a hibakodok legtomegmerovel kapcsolatos hibas jelre panaszkodtak, de volt ott EGR szelep problema is) de azt hoztak ki, hogy a turbo vacak, csere.
Hiaba mondtam nekik, hogy ezen a forumon eleg sok otletet lehet talalni hasonlo problemakra, es igen jo lenne, ha eloszor a kisebb koltseggel jaro megoldasokkal probalkoznank (csovek atnezese, EGR tisztitas, ilyenek), nem igazan hallgattak ram.
Abban szeretnem kerni a segitsegeteket, hogy Budapesten tudtok-e ajanlani egy jo szakembert, aki idealis esetben tapasztalt mar hasonlo problemaban de legalabb is nyitott valamennyire a forumban olvashatokat figyelembe venni.
Elore is koszi.


Szia!

A klub félig hivatalos szervízesét, Bagoly600-at ajánlom Gödön: www.essmotor.hu
Innen rengetegen járunk hozzá, szerintem (és ezt túlzás nélkül) egyetlen rossz vélemény sincs róla. Voltak többen, akik az ország másik végéből látogatták meg. Találó a szlogenje is: "Csere helyett gondolkodunk". Én is 6 éve hozzá viszem a Maxot szervízre. Látom Te is esztergomi vagy... Smile Egy óra alatt ott lehet lenni: Esztergom => Dobogókő felé => M0 => Dunakeszi => Göd
Olvasd el ezt is: http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/ http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/15/pusztul_az_focus_700_ezer_utan/2/
OFF: "nagymenő villamossági" = Virágos utca? Smile


Üdv,

b
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mackotestver


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 16.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2013.08.28 19:16:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 99
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Újonnan beszerzett röfink (hámlik az orra a kicsinek) alapjáraton kicsit rázza a kasztnit (forddulatszámot 900-on tartja), és néha-néha 1-2-ben mintha nem akarna húzni, 3000-ig felpörög, aztán elfogy a szufla. Ilyenkor néha erősen berezonál a kasztni is. Magasabb fokozatokban szerencsére nincs gond, és gyorsul rendesen a picike.
Kérdés, hogy beleférhet-e még pár Szeged-Budapest oda vissza (sajnos sürgős és kell), vagy a tünetek alapján rögtön szerelőhöz kellene vinnem ?
Köszi a segítséget !
_________________
Ford Focus C-Max 2006 1.6 Trend, Kék, Summer: Goodyear - 195/65R15 H EfficientGrip Perf.
+ ESS tempomat
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kreativmanus1


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 06.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2013.09.06 15:20:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 100
 Hozzászólás témája: Re: C-Max motorteljesítmény csökkenés
Hozzászólás az előzmény idézésével

brasch írta:
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?


Nem tudom a kwo-t? Ha, meg kapom segítek!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kreativmanus1


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 06.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2013.09.06 15:22:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 101
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Viktor írta:
lehetséges magyarázatot egy német fórumon olvastam nemrég:
az új ford tdci motorok nem engedik kifogyni a tankból az üzemanyagot, elöször 3000-re majd 2000-re korlátozzák a motorteljesítményt
ha volt a gépbe nafta, akkor lehet, hogy gond van az üzemanyag szintjelző rendszerben
egyébként szerintem mehetet volna az általános hibákhoz, ne kellett volna új topik


SZERINTEM NEM ÁLLJA MEG A HELYÉT A FENTI BEÍRÁS!

FOLYAMATOSAN JAVÍTOK FORDOKAT, MÉG FERDE RÁMPÁN SE CSINÁL ILYET NÁLAM SZINTE ÜRES TANKKAL.

DE LEHET ROSSZUL TUDOM
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kreativmanus1


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 06.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2013.09.06 15:24:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 102
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FarkasAttila írta:
Segítség.

1,6 tdci c-maxom van. Néha ha olyan kedve van menet közben eltünik a nyomaték, a fordulat nem megy fel csak kb. 2800-ig de az is csak lassan, olyan mintha elfogynának a lovak. Semmi erő az autóban. Van mikor egymás után többször is csinálja, van mikor semmi jele. Kocsi leállít, újraindít, hiba megszűnik. Több szervízben is jártam semmi hibát nem jelez a compj. De ez nem nyugtat meg mivel egyre sűrűbben jelentkezik a hiba és mondjuk előzés közben kicsit kellemetlen. Találkozott már valaki ilyen hibával. Van megolás?

Üdv: Attila


DPS HIBÁRA UTALÓ JELENSÉG TUDOK AJÁNLANI HELYET AHOL INGYENES A DIAGNOSZTIKA IDS-EL.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kreativmanus1


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 06.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2013.09.06 15:27:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 103
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
szeri írta:
madmax írta:
Na ez mégsem fícsör, hanem bug, mivel teli tanknál is jelentkezett a probléma. Smile



EGR szelep.

megoldas:

- kitisztitani
- bedugozni
- cserelni

tipikus ford es euro 4 problema
Ha bedugom mi a következménye?hibajel lesz nem?


A EGR LEFALAZÁS DPF DUGULÁSHOZ VEZETHET HA VAN A KOCSIBAN, MIVEL NEM FOG REGENERÁLNI !!!!!!!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.09.06 16:35:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 104
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves kreativmanus. Miért is kell állandóan kiabálnod? Rolling Eyes
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mexy91


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 16.
Hozzászólások: 47

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.10.03 22:09:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! megérkezett a hideg, fűteni szeretnék a kocsiban DE, ha ráadom a fűtést, észrevételem szerint 24C fölé tekerem a hőfokot, akkor időnként leáll a motor, néha erőtlen, illetve picit rángat, hibakódot nem írt ki. egy jó ideje azt is észrevettem, hogy a DPF-et sűrűn tisztítja kb. 200km-enként. kétzónás digitklíma, 1.6 tdci, 2007évj. óra szerint 173e km, én 240e körülire tippelem a futott km-ek számát. lehet összefüggés a fűtés és a részecskeszűrő tisztítás között? tapasztalt már valaki ilyet?!
_________________
C-Max 1,6 TDCi 2007 Trend Plus
Képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2014.05.24 13:35:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 106
 Hozzászólás témája: Lusta luvnya...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Lassan végére érek a kocsi rendrepofozásának("-Gondolod te")...
A folyamat részét képezi a következő probléma megoldása is.
Mióta megjött a meleg a következő szimptóma van jelen:
Csak nagy gázzal hajlandó a kocsi elindulni. 2200-2400 RPM-mel kell kb. 3-4 mp-ig csúsztatnom a kuplungot, különben a motor befullad(nem le), leesik a fordulat, fura hangot hallat, és innentől meghülyül, természetesen nem gyorsul. Gázelvétel - gázadásra visszatér belé az élet. Motorfelújítás után(5 hónapja) sokkal erőseb volt "lent". Maxomnak mára sikerült belém rakni az emelkedőktől való rettegést, Pláne ha tele a kocsi. Ha a klíma is megy, még rosszabb a helyzet, jobban izzadok a parától, minhtha 40 fok lenne a kocsiban.
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!


Legutóbb emmedem szerkesztette (2014.06.12 17:22:24), összesen 2 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4106

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.24 16:35:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 107
 Hozzászólás témája: Re: Lusta luvnya...
Hozzászólás az előzmény idézésével

emmedem írta:
Sziasztok!

Lassan végére érek a kocsi rendrepofozásának("-Gondolod te")...
A folyamat részét képezi a következő probléma megoldása is.
Mióta megjött a meleg a következő szimptóma van jelen:
Csak nagy gázzal hajlandó a kocsi elindulni. 2200-2400 RPM-mel kell kb. 3-4 mp-ig csúsztatnom a kuplungot, különben a motor befullad(nem le), leesik a fordulat, fura hangot hallat, és innentől meghülyül, természetesen nem gyorsul. Gázelvétel - gázadásra visszajön belé az élet. Motorfelújítás után(5 hónapja) sokkal erőseb volt "lent". Maxomnak mára sikerült belém rakni az emelkedőktől való rettegést, Pláne ha tele a kocsi. Ha a klíma is megy, még rosszabb a helyzet, jobban izzadok a parától, minhtha 40 fok lenne a kocsiban. Megjártam egy 55 LE-s fábiával az Olasz alpokot, mindenféle félelem, gond nélkül.


Szia!

Szerintem ennek a motornak "lelke" van! Twisted Evil
Anyumé most volt 10 éves, lekopogom komolyabb baja sohasem volt, de ilyen jellegű gyengélkedése volt már, hogy miért?
Fogalmam sincs! Shocked
Jó pár éve csinálta utoljára, nem akart felmenni egy meredek emelkedőre...... Confused Evil or Very Mad
Utána elmentem meghajtottam autópályán, azóta sincs semmi baja..... Rolling Eyes
Szerintem a csak városi használatot nem szereti! Shocked
Első pár évben pár hetes városi kocsikázás után autópályán elindulva minden alkalommal sárga lámpával ijesztgetett, egyszer piros is volt, félreálltam olaj, egyebek rendben, tovább mentem semmi baja...... Twisted Evil
Klímát nem szereti, ha nyomod neki nagyon még rosszabbul megy és cserébe sokat eszik, nyugisan kell közlekedni vele, nem nyomni neki, úgy sem megy! Twisted Evil
Mostanában szinte csak vidékre járunk vele, nyugisan, nem száguldozva eszik 6,5-7 litert! Rolling Eyes
Olajat észrevehetően nem fogyasztja, pedig kapott már az élettől az elmúlt 10 évben! Rolling Eyes
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2014.05.28 16:30:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 108
 Hozzászólás témája: Lusta Luvnya 2.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Volt egy szál, miszerint az üzemanyag. Igen az is bejátszott, illetve az alacsony üzemanyagszint.
De az elmúlt napok hűvösebb reggelei lehetővé tették az egyértelmű tapasztalatszerzést, miszerint hűvösebb környezeti hőmérséklet mellett nincs gond, de amint meleg lesz, és a motor is átmelegedik, kezdődik a gyengeség. A klímát nem is használom(hiába úsztam meg egy olcsó újratöltéssel), mert a nélkül is minden indulásnál be akar fulladni a motor, amikor megpróbálnám nem bőgetve kapcsolni a tengelyeket. Minden reggel megmászom a Normafát. Egyre parásabb. Kézifékes indulásnál a vészvillogóval kezdek emelkedőn.

BPesti szerelőm még mindig nincs. Szeretnék egyet már nagyon!



----------------------
Mostanság újra népszerű a haszn&#ltauto.hu
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2014.05.28 21:13:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 109
 Hozzászólás témája: Re: Lusta Luvnya 2.
Hozzászólás az előzmény idézésével

emmedem írta:
Hali!

Volt egy szál, miszerint az üzemanyag. Igen az is bejátszott, illetve az alacsony üzemanyagszint.
De az elmúlt napok hűvösebb reggelei lehetővé tették az egyértelmű tapasztalatszerzést, miszerint hűvösebb környezeti hőmérséklet mellett nincs gond, de amint meleg lesz, és a motor is átmelegedik, kezdődik a gyengeség. A klímát nem is használom(hiába úsztam meg egy olcsó újratöltéssel), mert a nélkül is minden indulásnál be akar fulladni a motor, amikor megpróbálnám nem bőgetve kapcsolni a tengelyeket. Minden reggel megmászom a Normafát. Egyre parásabb. Kézifékes indulásnál a vészvillogóval kezdek emelkedőn.

BPesti szerelőm még mindig nincs. Szeretnék egyet már nagyon!



----------------------
Mostanság újra népszerű a haszn&#ltauto.hu

a csuda BT olvasód nem tudj megjeleníteni az első lambda-szonda jelét? Érdekes lenne, hogy vajon elszegényedik-e a keverék
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blaze


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 28.
Hozzászólások: 357

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.05.29 15:47:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 110
 Hozzászólás témája: Re: Lusta Luvnya 2.
Hozzászólás az előzmény idézésével

emmedem írta:
Hali!

Volt egy szál, miszerint az üzemanyag. Igen az is bejátszott, illetve az alacsony üzemanyagszint.
De az elmúlt napok hűvösebb reggelei lehetővé tették az egyértelmű tapasztalatszerzést, miszerint hűvösebb környezeti hőmérséklet mellett nincs gond, de amint meleg lesz, és a motor is átmelegedik, kezdődik a gyengeség. A klímát nem is használom(hiába úsztam meg egy olcsó újratöltéssel), mert a nélkül is minden indulásnál be akar fulladni a motor, amikor megpróbálnám nem bőgetve kapcsolni a tengelyeket. Minden reggel megmászom a Normafát. Egyre parásabb. Kézifékes indulásnál a vészvillogóval kezdek emelkedőn.

BPesti szerelőm még mindig nincs. Szeretnék egyet már nagyon!
Mostanság újra népszerű a haszn&#ltauto.hu


Tartózkodási hely:
Vác
Ha ez valós akkor irány Göd-re Bagoly kolléga ----- www.essmotor.hu

!!!!! Idea
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.13 12:12:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok Urak,

próbáltam a topicban előforduló hibákat végigolvasni, azonban a nálam felmerülttel azonosat nem találtam..

Adott egy 2006/10 havi dpf-es 1.6 tdci c-max. 3 hete kétszer előfordult, hogy harmadikban a megszokottnál intenzívebben gyorsítottam, mire az autó leállt, hibaüzenet nélkül. Azonnal újraindult elsőre, semmi gond - nyomtalanul oldódott a probléma. Az elsőnél sok üzemanyag nem volt benne, illetve kanyargós is volt az M0-ra felvezető út, szóval gyorsan túlléptem azzal a dolgon, hogy csak megdőlt az autóban a kevés üzemanyag. A másodiknál egyenes úton jött elő a probléma 2 nappal később...

Az új tünet pedig az, hogy (hibaüzenet továbbra sincs!!) az autó nemigen megy... Sad 2000 alatt eddig sem volt erőművész, most végképp nem. 2000 felett sem húz rendesen, olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot, bár ha fix fordulaton tartom a motort, akkor nem hagy ki, és be sem "dadog"... Rolling Eyes Csak a gyorsítás nem az igazi.. Embarassed

Hasonló esetekben EGR, üzemanyagszűrő voltak már ludasak, vajon nálam mi lehet a hiba?

Köszönöm előre is az ötleteket! :R
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24628


HozzászólásElküldve: 2014.06.13 12:21:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gázolajszűrő?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jaffa75


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 17.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2014.06.13 12:50:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Gázolajszűrő?


ha rápislantok, az látszik, hogy nem most nyúltak hozzá... Rolling Eyes tervben van a cseréje (mivel új az autó nálam, és nem tudom mikor cserélték utoljára Embarassed ), csak vagy 18k az ára az alkatrésznek - ugye nem szétszedhető és fémből van. A műanyag verzió (ami kb a fele) mivel gyengébb?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zizziii


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 27.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 08:26:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! Lehet, hogy nem ide tatozik, de cserélt már valaki közületek izzítógyertyát?( 1.6 tdci)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24628


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 09:23:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zizziii írta:
Üdv! Lehet, hogy nem ide tatozik, de cserélt már valaki közületek izzítógyertyát?( 1.6 tdci)

Volt szerencsém benne.
Veszélyes, hogy beszakad, de a szerelő rutinos volt, és megúsztuk.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 21:29:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zizziii írta:
Üdv! Lehet, hogy nem ide tatozik, de cserélt már valaki közületek izzítógyertyát?( 1.6 tdci)
Nagyon nem ide tartozik Wink
Nem találtad meg a helyét? Van kifejezetten 1.6 TDCi topik és ezer más hely ahol feltehetted volna a kérdésed.
Ajánlom figyelmedbe: Új tagoknak
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 21:48:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zizziii írta:
Üdv! Lehet, hogy nem ide tatozik, de cserélt már valaki közületek izzítógyertyát?( 1.6 tdci)

én már cseréltem Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 22:08:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 118
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
én már cseréltem Smile
OFFmester Very Happy Mr. Green
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 22:15:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Bagoly600 írta:
én már cseréltem Smile
OFFmester Very Happy Mr. Green

amúgy annyiban tartozik ide, hogy ha mind a 4 rossz akkor teljesítmény-korlátozás töténik
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2014.06.15 23:47:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
amúgy annyiban tartozik ide, hogy ha mind a 4 rossz akkor teljesítmény-korlátozás töténik
Nagyon jól tudod hogy viccöltem irányodban, a kollega pedig úgyis oda teszi a hozzászólását ahova akarja. Egy darabig. Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Ugrás:   

4 / 9 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.27 másodperc