Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.04.20. 09:43:28 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: atibor66
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26152
Látogatók:
Vendégek: 197
Tagok: 2
Összesen: 199

Jelen lévő tagok:
01: n1nja
02: smelo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

5 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Pajzs89


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 31.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2014.11.24 13:09:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

kérdésem a következő lenne. Mennyire bonyolult művelet leszedni az üzemanyag tankot? illetve mire érdemes jobban odafigyelni a tank kipucolásánál, vannak e buktatói. Nálam is felbukkant az a hibajelenség hogy 1/4 szint alatt fullad a kocsi nagyobb gázadásra :-S
Egyébként egy 2000-es évjáratú 1.6-os MK1 focus Kombi. (240000km)
Előre is köszönöm a segítséget!
Sok hibamentes km-et mindenkinek!!! Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gmiki


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 27.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.11.28 00:00:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 122
 Hozzászólás témája: .
Hozzászólás az előzmény idézésével

off

Legutóbb gmiki szerkesztette (2018.11.16 23:07:54), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2014.11.28 01:29:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 123
 Hozzászólás témája: Re: indulás utáni fulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicsit ugy hangzik, mintha akkor te'rne maga'hoz, amikor a lamda szondak bemelegednek es segitenek korrigalni a benzin-levego aranyt. Latom a hozzaszolasokbol, hogy azota gyenge az alapjarat, miota megvetted az autot.
En arra tippelne'k, hogy valamelyik szenzor rossz e'rte'ket kuld a kompjuternek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JMarton


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 23.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2014.11.29 16:49:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 124
 Hozzászólás témája: Hidegen nehezen indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A fókám (99es, benzin 1.6, 74 kW) egy hónapja csinálja azt, hogy elsőre nem indul, akár milyen hosszan köszörülök, pumpálok, anyázok.
Másodjára pöccröff volt a mai napig. Ma 6odjára se indult be. Aztán 10 perc múlva mint az óra.
Alapvető tulajdonsága a jelenségnek, hogy hideg motornál történik.
Szerintetek tilt valami? Benzin szag nincs, amikor nem indul, és nem is villog a hibakód lámpa. Van benne egy riasztó, de mióta nálam van nem tapasztaltam, hogy működne. A gyári imo van és egy mágneses aktiválású imo, ami viszont hallom hogy kattan, és a visszajelző lámpa is elalszik, ahogy kell Smile

Persze sejtem, hogy valami az AC-t tilthatja, vagy az injektorok nem kapnak feszkót ilyenkor, majd nekiesek, csak gondoltam hátha valaki tud valami tűpis focus dolgot, amivel megelőzhetem.

Előre is köszi, ha valaki töri a fejét ezen a problémán! =)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerup


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 21.
Hozzászólások: 113

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.12.01 18:00:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 125
 Hozzászólás témája: Re: indulás utáni fulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

gmiki írta:
Sziasztok!
több helyen kerestem már ezzel kapcsolatban infót, és a fórumot is átnéztem, de nem jutottam közelebb a megoldáshoz sajnos. 99es 1.8as benzines fókuszom van, és sajnos minden elindulás után fullad.

Nagyon köszönöm előre is!


Nekem ugyanez volt mikor az alapjárati motor végleg megadta magát. Kétszer levettem és kipucoltam,
de csak rövid ideig volt jó, majd vettem egy bontottat és megszűntek a problémák.
Ott voltál amikor kicserélték? Utángyártott vagy bontott került bele?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2014.12.01 19:38:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 126
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen nehezen indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

JMarton írta:
Sziasztok!

A fókám (99es, benzin 1.6, 74 kW) egy hónapja csinálja azt, hogy elsőre nem indul, akár milyen hosszan köszörülök, pumpálok, anyázok.
Másodjára pöccröff volt a mai napig. Ma 6odjára se indult be. Aztán 10 perc múlva mint az óra.
Alapvető tulajdonsága a jelenségnek, hogy hideg motornál történik.
Szerintetek tilt valami? Benzin szag nincs, amikor nem indul, és nem is villog a hibakód lámpa. Van benne egy riasztó, de mióta nálam van nem tapasztaltam, hogy működne. A gyári imo van és egy mágneses aktiválású imo, ami viszont hallom hogy kattan, és a visszajelző lámpa is elalszik, ahogy kell Smile

Persze sejtem, hogy valami az AC-t tilthatja, vagy az injektorok nem kapnak feszkót ilyenkor, majd nekiesek, csak gondoltam hátha valaki tud valami tűpis focus dolgot, amivel megelőzhetem.

Előre is köszi, ha valaki töri a fejét ezen a problémán! =)


Én csinálnék egy kis próbalámpát egy kis teljesítményű LED-ből (LED+ellenállás+védődióda vagy két LED védődiódával, hogy ne legyen gond a polaritás ) és minden indítás előtt bekötném egy-egy gyanus helyre. Pl. az egyik injektorra vagy a gyújtótrafó bemenetére. Vagy a PCM tápfeszültségére. Vagy a szivattyúra, bár az nem egyszerű, mert nehezen hozzáférhető. Ott esetleg meg lehet szakítani a vezetéket és egy ellenálláson eső feszültségre kötni a LED-et.

Vagy ki is lehetne olvastatni, hogy megvan-e pl. a vezérműtengely jeladó jele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szasza73


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 28.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2014.12.04 22:50:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 127
 Hozzászólás témája: jobb kanyarban leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv,

2000 évi 1.6 benzin kombi ford focus 240e kilométerrel, egy ideje olyan furcs dolgot produkál:
jobb kanyarban leáll a motor olyan mintha nem kapna naftát. Ha nem nyomom a gázt és motorfék dolgozik akkor is vagy ha nyomom a gázt néha akkor is produkálja. Ha kinyomom a kuplungot ,megszűnik illetve elő sem jön a probléma.
régebben olyat produkált, hogy csak szintén jobb kanyar után a fék is meg a kuplung is szinte beesett, nem ott fogott mint előtte hanem sokkal lejjeb, már egy pár szerelőnek is említettem de csak nagyokat pislogtak...A tank vagy szívócső dologra gondoltak, de teletanknál is csinálja.

Esetleg miskolcon tudtok valami jó szerelőt, aki nem horror áron tudna segíteni?

Köszi, Szasza
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bury47es


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 26.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2015.01.21 19:23:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 128
 Hozzászólás témája: Üzemanyag szivattyú csere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na ma el készült a gép ígértem le írom hogyan csináltam ,lehet sokatoknak barbár megoldás lesz de nekem így volt a legegyszerűbb.Nem értem miért nem lehet alapból a kasznin hagyni egy szerelő nyílást ilyen esetre hogy ne keljen le venni a tankot . 1 akkusarut levesz . 2 hátsó ülést felhajlítani és a szőnyeget szintén . 3 A szivattyú tápcsatlakozó gumiját le venni. 4.Lemezollóval kivágni a tank felet egy szerelő nyílást van róla egy videó is https://www.youtube.com/watch?v=tBE6cavxrG8
5. Szivattyú tápkábelét lehúzni .6 Üzemanyag kábeleket le csatlakoztatni a szivattyúról. 7 A szivattyú záró fedelét le csavarni.
8.A szívagyú felső részét ki emelni annyira hogy alá be férjen a kezed . 9 A tankba benyúlva el fordítani a szivattyút balra ( ha a jobb hátuljába vagy az autónak) .10 Kiemelni a szivattyút. A vissza szerelés fordítót sorrendben történik .

Én nyílást amit csináltam azt le zártam egy lemezel amit színre le is festetem illetve le festetem azt a részt is ahol vágni kelet.
Nekem az egész berendezést kelet cserlénem mert a szivattyú kábelei szét voltak szenesedve a csatlakozásnál.

https://lh3.googleusercontent.com/-YS6DLHFlYkQ/VL_k7KZyO3I/AAAAAAAABKc/MVuUev9KeCY/w1106-h826-no/WP_20150117_16_19_06_Pro.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/KvA5TI7qB5krTq2vQCnBquuzGTOMKCmnCm2oqlIDcUw=w1106-h826

https://lh6.googleusercontent.com/-W1pjziMfcVU/VL_r8dMKzMI/AAAAAAAABLo/I7R8nLC6Qis/w1106-h826-no/12.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-kouH7r2psbs/VL_uHnf1nqI/AAAAAAAABL8/RlkYvWghztU/w1106-h826-no/WP_20150121_19_17_43_Pro.jpg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.04.28 08:23:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 129
 Hozzászólás témája: Gyújtásnál magas hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt vettem észre, hogy gyújtáskor van egy elég magas hang és valószínűleg hátulról jön ez a hang. Találkoztatok már ilyennel?

Én az üzemanyag szivattyúra tudok gondolni, de lehet hülyeség
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.04.28 09:16:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csináltam is egy hangfelvételt erről, ha nagyon felhangosítjátok, akkor lehet hallani a magas vékony hangot, amikor a gyújtást ráadom
https://www.dropbox.com/s/yd2jvy2ow6j50a3/gyujtashang.wav?dl=0

Kb az 5. mp-nél hallatszik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:13:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintetek ez probléma?
(burkoltan bumpolok Smile )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  serakdavid


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 12.
Hozzászólások: 103

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:17:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 132
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtásnál magas hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsatti írta:
Azt vettem észre, hogy gyújtáskor van egy elég magas hang és valószínűleg hátulról jön ez a hang. Találkoztatok már ilyennel?

Én az üzemanyag szivattyúra tudok gondolni, de lehet hülyeség


Elég valószínű hogy a hang forrása az üzemanyag szivattyú.
_________________
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 131Le Turnier Titanium X 2006
Focus Mk1 1.8 TDCi 101Le Turnier Ghia 2003
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:19:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 133
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtásnál magas hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

serakdavid írta:
szucsatti írta:
Azt vettem észre, hogy gyújtáskor van egy elég magas hang és valószínűleg hátulról jön ez a hang. Találkoztatok már ilyennel?

Én az üzemanyag szivattyúra tudok gondolni, de lehet hülyeség


Elég valószínű hogy a hang forrása az üzemanyag szivattyú.


Az viszont kimaradt, hogy ezt a nagyon magas hangot már biztos, hogy a motorházból hallani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  serakdavid


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 12.
Hozzászólások: 103

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:33:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 134
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtásnál magas hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsatti írta:
serakdavid írta:
szucsatti írta:
Azt vettem észre, hogy gyújtáskor van egy elég magas hang és valószínűleg hátulról jön ez a hang. Találkoztatok már ilyennel?

Én az üzemanyag szivattyúra tudok gondolni, de lehet hülyeség


Elég valószínű hogy a hang forrása az üzemanyag szivattyú.


Az viszont kimaradt, hogy ezt a nagyon magas hangot már biztos, hogy a motorházból hallani.


Nem lehet hogy csak a merev üzemanyagcső odavezeti a hangot hátulról ? Lehet beleér valami hővédő lemezbe és felerősíti a hangot.
_________________
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 131Le Turnier Titanium X 2006
Focus Mk1 1.8 TDCi 101Le Turnier Ghia 2003
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:40:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 135
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtásnál magas hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

serakdavid írta:
szucsatti írta:
serakdavid írta:
szucsatti írta:
Azt vettem észre, hogy gyújtáskor van egy elég magas hang és valószínűleg hátulról jön ez a hang. Találkoztatok már ilyennel?

Én az üzemanyag szivattyúra tudok gondolni, de lehet hülyeség


Elég valószínű hogy a hang forrása az üzemanyag szivattyú.


Az viszont kimaradt, hogy ezt a nagyon magas hangot már biztos, hogy a motorházból hallani.


Nem lehet hogy csak a merev üzemanyagcső odavezeti a hangot hátulról ? Lehet beleér valami hővédő lemezbe és felerősíti a hangot.


Ha aláfekszek és a hővédő lemezeknél hangos lesz, akkor lehet ez az oka? Csak arra célzok, hogy hogyan tudok ennek utánajárni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:46:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 136
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vedd ki az üzemanyagszivattyú reléjét, és hallgasd meg úgy. Motorházban a fékfolyadék tartály környéki fekete dobozban az egyik kis fekete relé. Fedélen van ikonja.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  serakdavid


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 12.
Hozzászólások: 103

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:47:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 137
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát igen, bár annyira nem ismerem a benzines focusok felépítését. Jobban belegondolva lehet alapjárati motor nak is ilyen hangja szerintem. De majd valaki hozzáértő biztos pontosabban megtudja mondani. Én is csak tippelgetek.
_________________
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 131Le Turnier Titanium X 2006
Focus Mk1 1.8 TDCi 101Le Turnier Ghia 2003
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 09:53:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 138
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

serakdavid írta:
Hát igen, bár annyira nem ismerem a benzines focusok felépítését. Jobban belegondolva lehet alapjárati motornak is ilyen hangja szerintem. De majd valaki hozzáértő biztos pontosabban megtudja mondani. Én is csak tippelgetek.

Simán lehet az is. Ezért kéne kizárni a tápszivattyút, mert a kollega először azt írta, hogy hátulról hallja a zajt.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 13:53:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most délután egy kicsit jobban megnéztük ketten.
Ami a biztos, hogy valószínűleg a gyújtásnál lévő magas hang nagy valószínűséggel az alapjárati motor, de nagyon furcsa, hogy azt a jellegzetes magas hangot nem lehet hallani közvetlen a motorháztetőből, csak a motorháztető felől, de nem is hátulról (most egyelőre félreteszem ezt a részét).
Viszont próbáltuk menet közben is és olyankor egyértelműen jött egy magas hang az első néhány km-en. Utána már nem volt annyira jellemző magas hang és főleg gázadásnál hallatszott. Így már majdnem biztos, hogy a szivattyúnak van egy erőteljesebb magas hangja. Az lenne a kérdésem, hogy mikor kell paráznom? Egy kis hang még rendben van, ez valószínűleg nem lesz rosszabb? Vagy, ha már van hangja, akkor nemsokára megadja magát teljesen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 14:00:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsatti írta:
Most délután egy kicsit jobban megnéztük ketten.
Ami a biztos, hogy valószínűleg a gyújtásnál lévő magas hang nagy valószínűséggel az alapjárati motor, de nagyon furcsa, hogy azt a jellegzetes magas hangot nem lehet hallani közvetlen a motorháztetőből, csak a motorháztető felől, de nem is hátulról (most egyelőre félreteszem ezt a részét).
Viszont próbáltuk menet közben is és olyankor egyértelműen jött egy magas hang az első néhány km-en. Utána már nem volt annyira jellemző magas hang és főleg gázadásnál hallatszott. Így már majdnem biztos, hogy a szivattyúnak van egy erőteljesebb magas hangja. Az lenne a kérdésem, hogy mikor kell paráznom? Egy kis hang még rendben van, ez valószínűleg nem lesz rosszabb? Vagy, ha már van hangja, akkor nemsokára megadja magát teljesen?

A szivattyú hátul van a tankban. Most azt nem értem, hogy elölről vagy hátulról jön-e. Ha teletankolod, akkor tompul a hang?
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 14:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 141
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most egyelőre oldalpályára tettem a gyújtásnál lévő magas hangot (ott majdnem biztos, hogy előlről jön).
A menet közbeni magas hang az viszont biztos, hogy hátulról jön. Tele tankot még nem próbáltam, kb 1 hónapja van nálam, nemsokára fogok egyet tesztelni tele tankkal. Ha akkor tompul a hangja, akkor az jót vagy rosszat jelent? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 14:22:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 142
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsatti írta:
Most egyelőre oldalpályára tettem a gyújtásnál lévő magas hangot (ott majdnem biztos, hogy előlről jön).
A menet közbeni magas hang az viszont biztos, hogy hátulról jön. Tele tankot még nem próbáltam, kb 1 hónapja van nálam, nemsokára fogok egyet tesztelni tele tankkal. Ha akkor tompul a hangja, akkor az jót vagy rosszat jelent? Smile

Abból csak arra lehet következtetni, hogy a tankból jön-e. Ha tompul, akkor ugyebár azért, mert a benzin - ami körbeveszi - lefojtja a hangját. Ha pedig onnan jön, akkor az a szivattyú. Ha zajos, az nem jó jel semmiképpen. Mennyi kilométer van az autóban? Én cseréltem már szivattyút 195e-nél, mert állva maradt az autó. Több helyről hallottam, hogy 200e km körül tönkremennek. Nekem szerencsém volt, mert közel az otthonunkhoz volt, nem kellett a világ végéről hazarángatni vagy szervizbe trélerezni az autót.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsatti


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2015.05.05 14:28:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 143
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala75 írta:
szucsatti írta:
Most egyelőre oldalpályára tettem a gyújtásnál lévő magas hangot (ott majdnem biztos, hogy előlről jön).
A menet közbeni magas hang az viszont biztos, hogy hátulról jön. Tele tankot még nem próbáltam, kb 1 hónapja van nálam, nemsokára fogok egyet tesztelni tele tankkal. Ha akkor tompul a hangja, akkor az jót vagy rosszat jelent? Smile

Abból csak arra lehet következtetni, hogy a tankból jön-e. Ha tompul, akkor ugyebár azért, mert a benzin - ami körbeveszi - lefojtja a hangját. Ha pedig onnan jön, akkor az a szivattyú. Ha zajos, az nem jó jel semmiképpen. Mennyi kilométer van az autóban? Én cseréltem már szivattyút 195e-nél, mert állva maradt az autó. Több helyről hallottam, hogy 200e km körül tönkremennek. Nekem szerencsém volt, mert közel az otthonunkhoz volt, nem kellett a világ végéről hazarángatni vagy szervizbe trélerezni az autót.


187,000 km-nél tart, elvileg már volt hozzányúlva, de talán csak felújítottat raktak bele.

Akkor a javaslat az, hogy amit lehet, inkább cseréljem a szivattyút?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi81


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.05.19 19:32:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 144
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2008 as C max 1,6 Tdci rángat nincs fix hogy mikor hidegen melegen is előfordul!
Van hogy 200 300km-ig semmi de van hogy induláskor rángat.
Hibàt nem ír ki
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.20 06:55:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 145
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsatti írta:

187,000 km-nél tart, elvileg már volt hozzányúlva, de talán csak felújítottat raktak bele.
Ez elég nagy bizonytalansági tényező. Így nem egyértelmű a helyzet. Mindenesetre a gyári szivattyú csendben dolgozik.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamk89


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 28.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 08:51:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 146
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek ami már biztos elhangzott itt, de nem találtam róla semmit.
Focus MK1 1.4 2004 Üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni de egyszerűen nem találom, hogy hol van. A motortérben találtam egy kis kb 3 centi hosszú 1,5cm átmérőjű henger alakú valamit, (hengerfej jobb oldalán) de amit a boltban kaptam tipus alapján szűrő az jóval nagyobb. Ez is fém és henger alakú csak sokkal nagyobb mint az említett alkatrész
Szóval röviden, hol találom a benzinszűrőt? Könnyen cserélhető?

Üdv. Ádám
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bullrider


Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 16.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 09:20:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 147
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

adamk89 írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek ami már biztos elhangzott itt, de nem találtam róla semmit.
Focus MK1 1.4 2004 Üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni de egyszerűen nem találom, hogy hol van. A motortérben találtam egy kis kb 3 centi hosszú 1,5cm átmérőjű henger alakú valamit, (hengerfej jobb oldalán) de amit a boltban kaptam tipus alapján szűrő az jóval nagyobb. Ez is fém és henger alakú csak sokkal nagyobb mint az említett alkatrész
Szóval röviden, hol találom a benzinszűrőt? Könnyen cserélhető?

Üdv. Ádám


A benzintartály előtt van a padlólemezhez bilincselve, aknáról vagy csápos emelőről lehet a legegyszerűbben cserélni (aláfekve szenvedés).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2015.06.11 19:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 148
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok

Az lenne a kérdésem,hogy a tankban az ac pumpa előtt is van szűrő vagy csak az autó alatt a benzinszűrő?Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kant


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.06.16 09:21:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 149
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Meghalt a benzin pumpám! Lehet rendelni szettben és csak pumpát. Érdemes ilyenkor szettet venni? Mi van abban pluszban?
Szűrőt is érdemes cseréltetnem, gondolom ... És az gondolom nem a szett része.

1999-es, 1.8-as benzin kombi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.06.16 11:19:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 150
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kant írta:
Sziasztok!

Meghalt a benzin pumpám! Lehet rendelni szettben és csak pumpát. Érdemes ilyenkor szettet venni? Mi van abban pluszban?
Szűrőt is érdemes cseréltetnem, gondolom ... És az gondolom nem a szett része.

1999-es, 1.8-as benzin kombi.

Szettben van a szintjelző is a puffertartállyal, bekötőcső. Egy komplett egység, szép összegért.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

5 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.24 másodperc