Elküldve:
2016.12.04 14:33:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 181 Hozzászólás témája:
Sziasztok.Egy új tag vagyok itt.Olvasom a hozzá szólásokat az üzemanyag el látással kapcsolatban.Nekem egy 14 éves vasam van.A próbléma ugyanaz mint amiket irtok.Menet közben meg áll a kocsi 1/4 alá esik a szint,Cseréltünk már mindent trafó,kábelek,szűrök,jeladók,szivattyú,.A szerelő ki mérte az egész kábel köteget is,gépre is volt téve de semmi gondot nem talált.Minden jó.Vagy még sem?Kérdeztem szervizt is azt válaszolták vigyem oda s valamikor majd meg nézik.De Ők sem hallottak még ilyenről.Ha 1/4 felet van semmi gond nincs. Soha ilyent nem csinált.A szivattyú sem gagyi . Meg köszönném ha segíteni tudna valaki.A tankot is ki takarítottam már de nem jó. Köszönöm
Elküldve:
2016.12.04 21:21:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 182 Hozzászólás témája: Nem indult ma a focusom
Sziasztok! Ma 4 év után cserbenhagyott a focusom, mentem vele 3km-t reggel, megállítom, 5 perc után akarom indítani és nem indult, elsőre az üzemanyag-szivattyura gyanakodtam, mert mikor ráadtam a gyujtást, ugy hallottam mintha kinlódna a szivattyú, gyengébben zúgott a megszokottnál, volt mikor nem is hallottam egyáltalán, megnéztem az összes bíztosítékot, egyiknek sem volt baja, a hasonló reléket cserélgettem, úgy sem indult el. Mikor már eléggé felidegesedtem, kb 20 mp-ig ráadtam a gyujtást 2-3 szor aztán nagy nehezen elindult a motor és persze hagytam egy 20 percet h töltsön vissza az aksiba, ma egész du. járkáltam vele, többször is leállítottam, indítottam, semmi baj nem volt idáig. Esetleg még valaki járt így közületek? Most megy jól az autó de szeretném azért megtudni mi volt a gubanc, nem lenne jó ha akkor csinálná amikor hosszú úton vagyok.. Ötlet? 2002, mk1, kombi benzines 1.6os.. köszi!
Elküldve:
2016.12.05 16:38:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 183 Hozzászólás témája: Re: Nem indult ma a focusom
djbepo írta:
Sziasztok! Ma 4 év után cserbenhagyott a focusom, mentem vele 3km-t reggel, megállítom, 5 perc után akarom indítani és nem indult, elsőre az üzemanyag-szivattyura gyanakodtam, mert mikor ráadtam a gyujtást, ugy hallottam mintha kinlódna a szivattyú, gyengébben zúgott a megszokottnál, volt mikor nem is hallottam egyáltalán, megnéztem az összes bíztosítékot, egyiknek sem volt baja, a hasonló reléket cserélgettem, úgy sem indult el. Mikor már eléggé felidegesedtem, kb 20 mp-ig ráadtam a gyujtást 2-3 szor aztán nagy nehezen elindult a motor és persze hagytam egy 20 percet h töltsön vissza az aksiba, ma egész du. járkáltam vele, többször is leállítottam, indítottam, semmi baj nem volt idáig. Esetleg még valaki járt így közületek? Most megy jól az autó de szeretném azért megtudni mi volt a gubanc, nem lenne jó ha akkor csinálná amikor hosszú úton vagyok.. Ötlet? 2002, mk1, kombi benzines 1.6os.. köszi!
Lehet az üzemanyag szűrőt kéne már cserélné a tank alatt található . Sajnos az enyémbe nem időben volt cserélve és ez miatt a szivattyú be krepált.
Elküldve:
2017.01.01 15:25:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 185 Hozzászólás témája: Ford Focus nem indul
Sziasztok van egy 2004 évjáratú Ford focus 1.8 tdci ami most nem indul el jött a hideg nehezen indult kimérték izzító gyertya kicserélve jó lett utána ki idő eltelt megint nem indult szerviz elhúz rendszer átnézve gázolaj szűrő csere jó lett egy hét múlva megint nem indul.
Sziasztok. Valaki találkozott már olyan hibával, hogy kivolt szedve a 4 db tökéletesen működő porlasztó 1 hónapig állt dobozban és visszarakáskor már csak 2 működött, a szerelő elmondása szerint a másik 2 ben beragadt a levegő. Szerintetek létezik?
Sziasztok. Valaki találkozott már olyan hibával, hogy kivolt szedve a 4 db tökéletesen működő porlasztó 1 hónapig állt dobozban és visszarakáskor már csak 2 működött, a szerelő elmondása szerint a másik 2 ben beragadt a levegő. Szerintetek létezik?
Át akarnak vágni!
Ha normálisan el volt csomagolva, akkor nem lehet semmi baja!
Sziasztok. Valaki találkozott már olyan hibával, hogy kivolt szedve a 4 db tökéletesen működő porlasztó 1 hónapig állt dobozban és visszarakáskor már csak 2 működött, a szerelő elmondása szerint a másik 2 ben beragadt a levegő. Szerintetek létezik?
simán, nem is kell állnia. Elég egy ki-be szerelés. Nekünk a saját Mondeo tdci porlasztók mind a 4 megállt pedig nem sok ideig volt kint. _________________ ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd -> info@essmotor.hu
Sziasztok. Valaki találkozott már olyan hibával, hogy kivolt szedve a 4 db tökéletesen működő porlasztó 1 hónapig állt dobozban és visszarakáskor már csak 2 működött, a szerelő elmondása szerint a másik 2 ben beragadt a levegő. Szerintetek létezik?
Át akarnak vágni!
Ha normálisan el volt csomagolva, akkor nem lehet semmi baja!
betekertem buborékos fóliába, beleraktam egy dobozba és a szobámban a szekrényben pihent 1 hónapot. Nekem is bűzlik, hogy ettől baja lehet.
Elküldve:
2017.02.05 09:13:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 190 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus nem indul
Radnai74 írta:
Sziasztok van egy 2004 évjáratú Ford focus 1.8 tdci ami most nem indul el jött a hideg nehezen indult kimérték izzító gyertya kicserélve jó lett utána ki idő eltelt megint nem indult szerviz elhúz rendszer átnézve gázolaj szűrő csere jó lett egy hét múlva megint nem indul.
Elküldve:
2017.02.20 14:08:14 Hozzászólás sorszáma a témában: 191 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus nem indul
dimitriy írta:
Radnai74 írta:
Sziasztok van egy 2004 évjáratú Ford focus 1.8 tdci ami most nem indul el jött a hideg nehezen indult kimérték izzító gyertya kicserélve jó lett utána ki idő eltelt megint nem indult szerviz elhúz rendszer átnézve gázolaj szűrő csere jó lett egy hét múlva megint nem indul.
Szia. Nekem hasonló a gondom. A tiéd megoldódott?
Persze meg, egy kicsit nagyobb báron megnyomatták azóta minden zsír
Elküldve:
2017.02.20 14:12:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 192 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus nem indul
Radnai74 írta:
Sziasztok van egy 2004 évjáratú Ford focus 1.8 tdci ami most nem indul el jött a hideg nehezen indult kimérték izzító gyertya kicserélve jó lett utána ki idő eltelt megint nem indult szerviz elhúz rendszer átnézve gázolaj szűrő csere jó lett egy hét múlva megint nem indul.
Nekem is volt hasonló problémám, de a motortérben található üzemanyag csöveket kicseréltük univerzálisra, éa a gázolaj szűrőt pedig egy 1,9 PDTDI 2003 as passatéra. Azóta patent minden
Elküldve:
2017.02.20 18:53:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 193 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, szüleim Focusa egy 2009-es kombi 1.6 TDCI 90 le. Manapság főleg inkább hidegekbe kiír egy hibát, mégpedig: engine malfuction.
Sikerült kiolvasni a hibát egy szerelőnél, azt írta ki a gép, hogy valami üzemanyagot ellátó szelep vagy mit. A szerelő még nem találkozott ilyen típusú hibával. És a fő gond, hogy megy az autó meg minden, nem is tilt le, (egyedül akkor tiltott le mikor -17 fok volt, akkor nem tudtam vele elindulni), de ha kiírja a hibát visszaesik az ereje, és kb alig megy az autó.
Elküldve:
2017.02.20 19:29:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 194 Hozzászólás témája:
Fuzz írta:
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, szüleim Focusa egy 2009-es kombi 1.6 TDCI 90 le. Manapság főleg inkább hidegekbe kiír egy hibát, mégpedig: engine malfuction.
Sikerült kiolvasni a hibát egy szerelőnél, azt írta ki a gép, hogy valami üzemanyagot ellátó szelep vagy mit. A szerelő még nem találkozott ilyen típusú hibával. És a fő gond, hogy megy az autó meg minden, nem is tilt le, (egyedül akkor tiltott le mikor -17 fok volt, akkor nem tudtam vele elindulni), de ha kiírja a hibát visszaesik az ereje, és kb alig megy az autó.
Elküldve:
2017.02.20 19:35:24 Hozzászólás sorszáma a témában: 195 Hozzászólás témája:
Lala írta:
Fuzz írta:
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, szüleim Focusa egy 2009-es kombi 1.6 TDCI 90 le. Manapság főleg inkább hidegekbe kiír egy hibát, mégpedig: engine malfuction.
Sikerült kiolvasni a hibát egy szerelőnél, azt írta ki a gép, hogy valami üzemanyagot ellátó szelep vagy mit. A szerelő még nem találkozott ilyen típusú hibával. És a fő gond, hogy megy az autó meg minden, nem is tilt le, (egyedül akkor tiltott le mikor -17 fok volt, akkor nem tudtam vele elindulni), de ha kiírja a hibát visszaesik az ereje, és kb alig megy az autó.
Ötlet esetleg? Valaki tapasztalta már ezt?
Konkrét hibakódot tudsz?
Azt nem tudok sajnos, csak, hogy ez a hiba, hogy üzemanyagot ellátó szelep. :/
Elküldve:
2017.02.20 19:49:38 Hozzászólás sorszáma a témában: 197 Hozzászólás témája:
Szia Fuzz!
Én nem értek a dízelhez, nem is tudok majd segíteni, de tényleg ez alapján az információ alapján várod a megoldást, hogy "valami üzemanyagot ellátó szelep vagy mit"?
A hibakód egy betű és négy szám. Nem tudnád a szerelőtől megkérdezni?
Ha a szerelő az autót látva sem tudta eldönteni, hogy mi a hiba, akkor nem hiszem, hogy a problémát még egy kis rejtvénnyel is bonyolítani kellene.
Elküldve:
2017.03.20 13:48:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 198 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Sajnos elhalálozott az üzemanyag szintjelzőm, ami a gond, hogy rá van építve az üzemanyag szivattyúra. A gyári új, számomra megfizethetetlen, bontott sem sokkal olcsóbb és lutri. Után gyártottra gondoltam de a 20.000 forintos STARK márkájútól a majd 50.000 forintos ERA márkájúig elég sok a választék. Valaki cserélt már után gyártottra eredetit? Milyen márkájúra lenne érdemes cserélni? 2008 évjáratú 1,6 benzines focus.
Köszönöm!
Végül vásároltam egy ERA típusú német márkájú terméket, hétvégén beszerelem, majd jelentkezem a tapasztalatokkal.
Elküldve:
2017.06.09 17:30:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 199 Hozzászólás témája:
Ma megtörtént az AC pumpa és üzemanyagszűrő csere. Az előzménye az volt, hogy egy téli hajnalon, -10 fokban indításnál kiment az AC biztosítéka. Előtte egy új automata kútnál tankoltam (először és utoljára). Biztosíték csere után beindult, rátankoltam a legdrágább Shell benzint. Többször nem jött elő ez a probléma, de nem hagyott nyugodni, ezért a csere mellett döntöttem. A költségek így alakultak: AC pumpa, Bosch 18.500 Ft, szűrő Sofima 2.500 Ft, munkadíj 10.000 Ft.
Elküldve:
2017.06.15 19:25:52 Hozzászólás sorszáma a témában: 200 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
2002 1,6 B Ghia Focusom nehezen indul, ha beindul alapjárat van, de gázadáskor dadog, és lefullad. Benzin nyomás 3,5-4 BAR helyett cca 2,5 bar. AC, Ü.a. szűrő, nyomásszabályzó cserélve. A hiba emelkedőn való induláskor kezdődött kb egy hónapja, de most már síkon sem megy. Már a második szerelőt szívatja. Van ötletetek? Segítségeteket köszönöm!
Elküldve:
2017.06.15 19:51:02 Hozzászólás sorszáma a témában: 201 Hozzászólás témája:
Csubi írta:
Sziasztok!
2002 1,6 B Ghia Focusom nehezen indul, ha beindul alapjárat van, de gázadáskor dadog, és lefullad. Benzin nyomás 3,5-4 BAR helyett cca 2,5 bar. AC, Ü.a. szűrő, nyomásszabályzó cserélve. A hiba emelkedőn való induláskor kezdődött kb egy hónapja, de most már síkon sem megy. Már a második szerelőt szívatja. Van ötletetek? Segítségeteket köszönöm!
Elküldve:
2017.06.15 20:15:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 202 Hozzászólás témája:
Lala írta:
Csubi írta:
Sziasztok!
2002 1,6 B Ghia Focusom nehezen indul, ha beindul alapjárat van, de gázadáskor dadog, és lefullad. Benzin nyomás 3,5-4 BAR helyett cca 2,5 bar. AC, Ü.a. szűrő, nyomásszabályzó cserélve. A hiba emelkedőn való induláskor kezdődött kb egy hónapja, de most már síkon sem megy. Már a második szerelőt szívatja. Van ötletetek? Segítségeteket köszönöm!
A szivattyú rendben van, Nem fogott valamit az emelkedőn állva?
Szia!
Köszönöm!
Arra gondolsz, hogy meg lett ütve a cső? leszűkült a keresztmetszet?
Elküldve:
2017.07.01 14:07:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 203 Hozzászólás témája:
Üdv! A problémám az , hogy a 2.0 benzines MK1 Focusom AC pumpa és benzinszűrő csere után nehezen indul. Amikor elvittem a szerelőhöz,még pöccre indult mint mindig,(még a legnagyobb hidegben is télen), amikor elhoztam már csak másodszorra,hosszabb indítózás után. Tankoltam,jártam vele,de nem lett jobb,sőt üzemmelegen még rosszabb,ahogy fogy ki a benzin egyre nehezebben indul.Ha már megy, nincs vele gond,megy rendesen mint eddig,alapjárat hibátlan. Visszavittem,újra levették a tankot és kivették az AC-t, tömítetlenséget vagy más problémát nem találtak, benzinnyomás rendben,hibakód nincs.Egy kartergázcső volt gyanús mert indításkor összeszívta,megrendeltem kicseréltem a probléma maradt. Bosch AC került bele és Sofima szűrő. Ötletek?
Elküldve:
2017.09.20 22:24:38 Hozzászólás sorszáma a témában: 204 Hozzászólás témája:
Sziasztok!ezt a hibakódót írja ki a gép p1664 befecskendezési szivattyú vezérlö modul hibás müködés p1564 csökkentett üzemanyag táplálás.nos elvittem egy ford bontóba ott megcsinálták az elektronikát jó is volt kb 500 km íg aztán ugyan az a hiba.dadogott majd leállt üresben aztán úmraindításnál újra indult egy darabig aztán végleg leállt.leszedtük az adagolót megnézték ahol javították az elektronikát és azt mondták nem lehet megjavítani de van egy bontott adagoló náluk 80 ezret ft-ért.szerintetek mit csináljak?megvegyem vagy vigyem el máshová a régit.vagy hol lehet a gond a kocsiban?vateracool@citromail.hu. légyszi ide írjatok.fontos lenne mert mihamarabb kelle eldöntenem.köszi
Olyan problémám lenne hogy gázfröccsnél az injektorok felől enyhe sziszegő hangot hallani. A motor erőnléte megtartott, mintha a fogyasztásom kicsit megugrott volna..
Valaki leirná hogy tudnék szigetelő gyűrűt cserélni az injektoroknál?
Szia! Javaslom először megvizsgálni/lecserélni (kb 2 ezer forint) a motor első oldalán, a szívósor alatt található T alakú kartergáz csövet ami a PCV szelepről indul. Nekem az volt kirepedve és gázadáskor sziszegett olyannyira, hogy az utastérből hallani lehetett. Lecseréltem és minden ok. Ha csak sziszeg, és más probléma nincs, akkor pici repedés lesz rajta, ha nagyobb a sérülés akkor az alapjáratot se tudja tartani a motor.
lalapapo írta:
Üdv mindenkinek..
Olyan problémám lenne hogy gázfröccsnél az injektorok felől enyhe sziszegő hangot hallani. A motor erőnléte megtartott, mintha a fogyasztásom kicsit megugrott volna..
Valaki leirná hogy tudnék szigetelő gyűrűt cserélni az injektoroknál?
Egy olyan problémám adódott, hogy a 2006. 1.6 TDCI 90Le diesel focusom menet közben harmadik sebességbe visszakapcsolva berángatott, mintha nem kapna üzemanyagot. Ezután a következő indításkor nem indult elsőre, hanem forgatni kellett egy jó párat. Aztán ma du-n alig akart beindulni, mint üza szűrő csere után, amikor belevegősödik. Olyan érzésem van, mintha elengedné a gázolajat a magasnyomású rész. Illetve a szivattyú felől (nyomásszabályozó szelep?) leállítás után 5-10 másodpercig folyamatos berregés hallatszik. Esetleg a szivattyú nyomásszabályozó szelepe döglött volna meg? Ránéztem a Cromaxnál csak 44 e-t lehet kapni. Valamint néha menet közben 1750 és 2000 fordulat között majd minden sebességben érezhető remegést produkál, mintha "darabosan" kapná a dieselt.
Elküldve:
2018.05.03 12:04:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 209 Hozzászólás témája:
Üdv nektek.Nekem is valamilyen üzemanyagszivattyú problémám lehet,vagy elektromosság? A kulcsot egyszer elforditom a szivattyú müködik,autó indul,másodszorra már nem búg az üzemanyagszivattyú,és ezáltal az autó sem indul...létezik hogy egyszer jó a szivattyú utána meg nem?
Elküldve:
2018.05.03 14:28:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 210 Hozzászólás témája:
Stanton írta:
Üdv nektek.Nekem is valamilyen üzemanyagszivattyú problémám lehet,vagy elektromosság? A kulcsot egyszer elforditom a szivattyú müködik,autó indul,másodszorra már nem búg az üzemanyagszivattyú,és ezáltal az autó sem indul...létezik hogy egyszer jó a szivattyú utána meg nem?
Lehet, hogy valami kontakthiba. Az első terhelésre felmelegszk a gyenge pont és másodikra már alig vezet.
Meg kellene mozgatni a biztosítékot, az üzemanyag szivattyú reléjét (most lusta vagyok utánanézni, hogy van-e ilyen relé.).
Meg kellene mérni, hogy kap-e feszültséget és földet a szivattyú.
Esetleg még szóba jöhet valami utólag beépített immobilizer hibája.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban