Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.03.02. 00:11:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balat86
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26105
Látogatók:
Vendégek: 395
Tagok: 0
Összesen: 395

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

4 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2010.08.13 16:18:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 91
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hali!
tudna nekem valaki segiteni üemanyag nyomásszabályzó szelepet szerezni??
elkezdett rosszalkodni.ma vold obd-n és menet közben 1600 barrol hirtelen lemegy 900-1000barra a nyomásom padlógázon. persze szigoruan csak 25 fok felett. alatta minden ok. ja és melegben is hol jó hol nem. a aszerelők mind azt mondták a hülye szelep a bibis.
kössssziiiii Very Happy
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2010.08.13 16:36:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 92
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
hali!
tudna nekem valaki segiteni üemanyag nyomásszabályzó szelepet szerezni??
elkezdett rosszalkodni.ma vold obd-n és menet közben 1600 barrol hirtelen lemegy 900-1000barra a nyomásom padlógázon. persze szigoruan csak 25 fok felett. alatta minden ok. ja és melegben is hol jó hol nem. a aszerelők mind azt mondták a hülye szelep a bibis.
kössssziiiii Very Happy

sok jóra ne számíts, mert nem szabad leszerelni a szivattyúról, ennek megfelelően nem is lesz külön... és biztosan nem az adagolószelep, vagy valamelyik csatlakozás, ami melegszik, stb. Mert akkor szivattyú csere.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2010.08.13 16:53:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 93
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
és biztosan nem az adagolószelep, vagy valamelyik csatlakozás, ami melegszik, stb. Mert akkor szivattyú csere.
ezt nem értem pontosan.
egyébként a jelenség ugy van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Embarassed Very Happy ha adsz 1 telo számot megbeszélhetjük úgy is felhivlak szívesen.
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  henki


Offline
Csatlakozott:
2008. 07. 04.
Hozzászólások: 1071


HozzászólásElküldve: 2010.08.13 19:34:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 94
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok!
1.8TDDI 2000 évj. focusnál hogy tudom azt a funkciót kikapcsolni hogy kevés üzemenyag esetén leállitsa a motort? a tankban kévő uszó alapján állitja le? ha lehuzom a csatiját a tankjeladónak az segit?
persze nem kinyirni akarom a kocsit azzal hogy levegőt küldök az adagolóba, csak eszembe jutott hogy talán ez is okozhatja a régóta meglévő megfejtetetlen hibámat. köszi a választ.
_________________
Escort Turnier 1.8TD Ghia 1997
Focus Turnier 1.8TDDI Ghia 2000
Mondeo Turnier 2.0TDDI Ghia 2001
Mondeo Turnier Titanium-X ST 2.2 TDCI 2004
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sogron


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 19.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2010.08.17 11:57:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 95
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Mostanság elkezdte azt játszani a fókám motorja (2002-es évjáratú 2.0 Ghia sedan), hogy bár hidegen tökéletesen működik, a motor felmelegedése után leáll, ahányszor csak kanyarodási sebességre lassítok, vagy megállok. Elég zavaró a dolog. Rögtön utána újra tudom indítani, vagy akár még gurulás közben be tudom ugrasztani és megy tovább, amíg újra nem kell lassítani.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  LGabor-86


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 12.
Hozzászólások: 430

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 08:20:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 96
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sogron írta:
Sziasztok!

Mostanság elkezdte azt játszani a fókám motorja (2002-es évjáratú 2.0 Ghia sedan), hogy bár hidegen tökéletesen működik, a motor felmelegedése után leáll, ahányszor csak kanyarodási sebességre lassítok, vagy megállok. Elég zavaró a dolog. Rögtön utána újra tudom indítani, vagy akár még gurulás közben be tudom ugrasztani és megy tovább, amíg újra nem kell lassítani.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?


Ha akkor áll le, amikor a lassítás mellé benyomod a kuplungot, akkor én az alapjárati motorra tippelnék. Lehet megérdemelne egy pucolást...
_________________
"Nem tudtam megjavítani a féket, ezért hangosabbra vettem a dudát."

BioRozi Powered by E85
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 10:14:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 97
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sogron írta:
Sziasztok!

Mostanság elkezdte azt játszani a fókám motorja (2002-es évjáratú 2.0 Ghia sedan), hogy bár hidegen tökéletesen működik, a motor felmelegedése után leáll, ahányszor csak kanyarodási sebességre lassítok, vagy megállok. Elég zavaró a dolog. Rögtön utána újra tudom indítani, vagy akár még gurulás közben be tudom ugrasztani és megy tovább, amíg újra nem kell lassítani.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Bowdenes a gázpedálod, vagy elektronyikus?

Esetleg ajánlom egyeztess Bagoly kollegával, át is léphetsz Gödre a szentélyébe Smile Itt találod a topkját.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sogron


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 19.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 16:34:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 98
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dróton dzsavel a petro! Laughing Szóval elektronikus. Az érdekesség az, hogy néha csinálja, néha nem. Ma pl. levezettem kb. 70 km-t és összesen kétszer állt le, míg tegnap 25 km alatt vagy hatszor. Pedig ma még többször is kellett lelassítanom. Próbáltam, hogy fékezéskor nyomom a kuplungot, és úgy is, hogy nem nyomom. Nem jelentett neki semmit. Arra gyanakszom, hogy talán valami el lehet dugulva a tank szellőztetésében, vagy a szűrőben. Vagy a rosebb se tudja! Asszem ebből az lesz, hogy télleg bemegyek egy Ford szervizbe és megnézetem a vasat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 17:16:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 99
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sogron írta:
Dróton dzsavel a petro! Laughing Szóval elektronikus. Az érdekesség az, hogy néha csinálja, néha nem. Ma pl. levezettem kb. 70 km-t és összesen kétszer állt le, míg tegnap 25 km alatt vagy hatszor. Pedig ma még többször is kellett lelassítanom. Próbáltam, hogy fékezéskor nyomom a kuplungot, és úgy is, hogy nem nyomom. Nem jelentett neki semmit. Arra gyanakszom, hogy talán valami el lehet dugulva a tank szellőztetésében, vagy a szűrőben. Vagy a rosebb se tudja! Asszem ebből az lesz, hogy télleg bemegyek egy Ford szervizbe és megnézetem a vasat.

jó az bowdenesnek is, 2002-ben csak a Fiestában volt villanyos
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 17:34:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 100
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sogron írta:
Dróton dzsavel a petro! Laughing Szóval elektronikus. Az érdekesség az, hogy néha csinálja, néha nem. Ma pl. levezettem kb. 70 km-t és összesen kétszer állt le, míg tegnap 25 km alatt vagy hatszor. Pedig ma még többször is kellett lelassítanom. Próbáltam, hogy fékezéskor nyomom a kuplungot, és úgy is, hogy nem nyomom. Nem jelentett neki semmit. Arra gyanakszom, hogy talán valami el lehet dugulva a tank szellőztetésében, vagy a szűrőben. Vagy a rosebb se tudja! Asszem ebből az lesz, hogy télleg bemegyek egy Ford szervizbe és megnézetem a vasat.
Nézd meg rendesen! Az enyém 2003.11 havi 2.0i ötajtós Ghia és bowdenes, ahogy kell! Very Happy
Nem tudom, hogy a kétlityiseknél milyen az alapjárati szabályzás, de ennél a mocinál nagyon ritkán fordultak elő ilyen problémák az elmúlt 6-7 év alatt emlékeim szerint....
A tankhoz, benzinszűrőhöz sztem semmi köze nincs a problémádnak. Ha megy a vas és szépen megfutja a végsebességet akkor tuti nincs gond ezekkel a dolgokkal. Inkább az alapjárati szabályzás a ludas, de ebben Bagoly kollega valóban tud segíteni. Wink (éppen az előbb szólt hozzá a válaszodhoz Smile )
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sogron


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 19.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 18:49:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 101
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

És valóban bovdenes. Ez azért elgondolkodtató, ugyanis nekem a szerelőm mondta a múltkor, hogy ebben az autóban már elektromos. Akkor viszont... na mindegy. Szóval most mi a teendőm? Cserés az alapjárati motor, vagy valahogy be lehet állítani?
Azért nem gondoltam az alapjáratra, mert indítás után a motor gyönyörűen beáll kb. 900-as fordulatra. Utána sem pörög fel és nem akadozik. Egyszerűen csak leáll lassításkor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2010.08.18 20:18:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 102
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sogron írta:
És valóban bovdenes. Ez azért elgondolkodtató, ugyanis nekem a szerelőm mondta a múltkor, hogy ebben az autóban már elektromos. Akkor viszont... na mindegy. Szóval most mi a teendőm? Cserés az alapjárati motor, vagy valahogy be lehet állítani?
Azért nem gondoltam az alapjáratra, mert indítás után a motor gyönyörűen beáll kb. 900-as fordulatra. Utána sem pörög fel és nem akadozik. Egyszerűen csak leáll lassításkor.
A szerelőddel a továbbiakban szakíts meg minden szakmai kapcsolatot és gyorsan keress másikat! Wink

Szerintem ezt a témát folytassuk inkább itt
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sogron


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 19.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2010.08.19 08:22:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 103
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A szerelőt sajnos már akkor kénytelen voltam leírni, amikor nemrégiben elvittem hozzá az autót, ugyanis furcsán súrlódó hangot lehetett hallani a hátsó kerekek felől. Megnézte és közölte, hogy csak felületi porrozsda keletkezett a féktárcsán, de annak még nincs baja, szóval használjam nyugodtan. Két nap múlva meg egyszerűen elszállt a hátsó fékem, úgyhogy csak a Jóistennek volt köszönhető, hogy nem maradtam ott, a 4-es úton. Leszedtem a tárcsákat és mit ad isten: tropára voltak kopva. Szóval ennyit erről az emberről. De ez már tényleg egy másik topicba való!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  stpeti01


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2010.09.16 07:08:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 104
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A problémám hasonló mint néhány üzenettel feljebb.2 literes benzines 2000-ben gyártott fókám van. Negyedtank alatt főleg nagyobb sebességnél a teljesítmény hirtelen visszaesik, a motor rángat. Menet közben újraindítom, és 1 kis ideig megy szépen, de hamar újra kezdi. Ha tankolok rá néhány litert, amíg el nem fogy ,nem csinálja. A probléma főleg negyed tank alatt fordul elő, de már találkoztam vele tele tanknál is.
Van valakinek konkrét megoldása?
A számítógép 1 hibát jelzett" túl szegény a keverék az 1. hengersornál"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2010.09.16 11:32:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem nemrég volt egy ötletem, arról hogy a tankban el tud törni egy cső.

Akkor nem jött be. Hátha most... Smile Smile Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2010.09.16 19:58:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 106
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Nekem nemrég volt egy ötletem, arról hogy a tankban el tud törni egy cső.

Akkor nem jött be. Hátha most... Smile Smile Smile

akkor is ilyen a tünet, ha valami szenny úszik a tankban és eltömi a feltöltő furatot.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1232


HozzászólásElküldve: 2010.09.16 22:08:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 107
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

stpeti01 írta:
Negyedtank alatt főleg nagyobb sebességnél a teljesítmény hirtelen visszaesik, a motor rángat. Menet közben újraindítom, és 1 kis ideig megy szépen, de hamar újra kezdi.

Konkrét nincs csak tipp. Ha semmi tömődés a szürőknél,akkor lehet szivattyúhiba is,nem tud kellő anyagot szállítani. Azért a szegény keverék.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kecsege67


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 23.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2010.10.01 19:24:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 108
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni!
2003-as 1,8-as tdci fókám van.Jó ideje nehezen indúl reggel,nyáron kevésbé,télen 5-6. alkalomra.Ha be is indúl 15-20mp-ig dadog a motor és kékes füstöt okád.Bevittem a ford szervízbe,a hibakiolvasó semmit nem jelzett.Az izzítók jók.Itthon a szerelőm "megpoharazta" és kiderült,hogy a két szélső pórlasztó sokkal többet nyom,mint a másik kettő.Viszont nekem nem villogott még be az izzító lámpa.Erős a gyanúm,hogy azokat kellessz kicserélni.Nem szeretnék rá sokat költeni,mert tavasszal le akarom cserélni újabbra.Pesten a Helsinki uti bontóban ajánlottak kettőt 40-ért,plusz 5 rúgó a beprogramozás.Volt,aki azt ajánlotta újítsam fel.Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityufocus


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 26.
Hozzászólások: 107


HozzászólásElküldve: 2010.10.06 22:38:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 109
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !

Ma mentem a kocsival és egyik pillanatról a másikra fura hangja lett és amikor adtam a gázt akkor rángatott az autó és alig gyorsult. Elvittem szerelőhöz,hogy nézzék meg rárakták gépre de nem írt hibakódot mikor meg mentem hazafelé akkor kivillant a műszerfalon a motornak a jele. Attól lehet,hogy kevés benzin volt benne és a tank alján lerakódott dzsuva eldugaszolta a benzin csövet? Vettem injektor tisztítót fél tankot mennyek vele azt mondták de így elég necces a vezetés parázok,hogy elöbb utóbb megáll a kocsi valahol Confused Mit tanácsoltok Question Előre is köszönöm !!!
_________________
Pityufocus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2010.10.06 23:29:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 110
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityufocus írta:
Sziasztok !

Ma mentem a kocsival és egyik pillanatról a másikra fura hangja lett és amikor adtam a gázt akkor rángatott az autó és alig gyorsult. Elvittem szerelőhöz,hogy nézzék meg rárakták gépre de nem írt hibakódot mikor meg mentem hazafelé akkor kivillant a műszerfalon a motornak a jele. Attól lehet,hogy kevés benzin volt benne és a tank alján lerakódott dzsuva eldugaszolta a benzin csövet? Vettem injektor tisztítót fél tankot mennyek vele azt mondták de így elég necces a vezetés parázok,hogy elöbb utóbb megáll a kocsi valahol Confused Mit tanácsoltok Question Előre is köszönöm !!!
Szerintem inkább gyújtásproblémád lesz. Trafó, gyertyák, kanócok környékén keresném a gondot. Gyertyákat milyen időközönként cserélsz?
Eszembe jutott egy ősrégi vicc:
Wartburgos beszélget Trabissal, a Warnyú ledöglött...
- Az ott mi?
- Ventillátor.
- Azok a gyertyák?
- Igen.
- Akkor tudom mi a baj. A ventillátor elfújja a gyertyákat...
Laughing Laughing Laughing
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityufocus


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 26.
Hozzászólások: 107


HozzászólásElküldve: 2010.10.07 17:17:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
pityufocus írta:
Sziasztok !

Ma mentem a kocsival és egyik pillanatról a másikra fura hangja lett és amikor adtam a gázt akkor rángatott az autó és alig gyorsult. Elvittem szerelőhöz,hogy nézzék meg rárakták gépre de nem írt hibakódot mikor meg mentem hazafelé akkor kivillant a műszerfalon a motornak a jele. Attól lehet,hogy kevés benzin volt benne és a tank alján lerakódott dzsuva eldugaszolta a benzin csövet? Vettem injektor tisztítót fél tankot mennyek vele azt mondták de így elég necces a vezetés parázok,hogy elöbb utóbb megáll a kocsi valahol Confused Mit tanácsoltok Question Előre is köszönöm !!!
Szerintem inkább gyújtásproblémád lesz. Trafó, gyertyák, kanócok környékén keresném a gondot. Gyertyákat milyen időközönként cserélsz?
Eszembe jutott egy ősrégi vicc:
Wartburgos beszélget Trabissal, a Warnyú ledöglött...
- Az ott mi?
- Ventillátor.
- Azok a gyertyák?
- Igen.
- Akkor tudom mi a baj. A ventillátor elfújja a gyertyákat...
Laughing Laughing Laughing


Jó vicc Very Happy Igen igazad volt! Ma voltam megint a szerelőnél megnéztük a hibakódot és a gyertyával volt a gond ma ki lettek cserélve így 6 év után Embarassed a trafót meg a gyertyakábelt is cseréltetem hétfőn. kb. 40000 ft lesz össz vissz.
_________________
Pityufocus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masseyferguson


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2013.08.22 15:25:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
friss fordos vagyok, néhány hete vásároltam egy Focust (1.4 Ambiente, 2000.évj.), ami hasonló tüneteket produkál, mint amiről a topik szól (nagyrészt).

Bár nem tudtam benzinszint álláshoz kötni, de az autó menet közben, váratlanul erejét veszti, gázadásra gyorsulás helyett lelassul. A motorellenőző lámpa nem világít. Eddig 4-5x forult elő, ha leállítom az autót, várok néhány percet, utána tudom folytatni az utat.

Nem tudom, hogy lehet-e összefüggésben az autó másik hibájával: nálam is jelentkezett a néha meghaló sebességmérő (10-30 másodpercre leesik nullára a mutató, majd magától visszaáll) problémája, ahogy olvastam ez sokaknál előjött és a sebességszenzor a bűnös.

A hozzászólásom fő oka az, hogy szeretném egy megbízható, a Fordokat jól ismerő szerelőre bízni az autómat (Budapest+környéke), és remélem, hogy tudtok segíteni!
Olvastam a sok pozitív véleményt Bagolyról és ESS Motorról, marha jó lenne oda vinni, de attól tartok, hogy túl sokára kerülnék sorra (szűk egy hónapja már kértem időpontot, azóta nincs válasz), pedig hosszabb utak várnak rám a közeljövőben és nem akarom összeszorított segglyukkal várni, hogy mikor, hol rohadok le az autóval.

Tehát, tudnátok nekem javasolni jó szerelőt/szervízt?
(Privátban is jöhet, tudom, hogy a fórum szabályzat szerint nem illik nyilvánosan reklámozni.)

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25102


HozzászólásElküldve: 2013.08.22 18:02:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megérné a várakozás, és lehet hogy a benzinszűrő van tele mocsokkal.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masseyferguson


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2013.08.22 20:20:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Megérné a várakozás, és lehet hogy a benzinszűrő van tele mocsokkal.


Megérné.. de nem szívesen húzom hónapokig a dolgot. Bár van másik autó, amivel ki tudnám böjtölni az időt.

Nem hiszem, hogy az üzemanyagszűrő lenne a gond, az a szervízszámla szerint 2000 km-rel ezelőtt lett cserélve.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masseyferguson


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2013.08.31 15:32:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A héten volt egy 460km-es köröm az autóval, most hibátlanul ment, egyszer sem jött elő a probléma.
Ezúttal tele tankoltam, ebből arra tudok következtetni, hogy a tankban lévő üzemanyagszint jelző környékén lehet gond, mint ahogy az történt néhány klubtársnál is.

Mindegy, nem az számít, amit én gondolok, inkább várok egy időpontra az ESS Motorhoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Picigame


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2013.12.24 16:08:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 116
 Hozzászólás témája: Segítség kérése!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tudna vki segíteni,hogyan tudnám le engedni az üzemanyagot a legegyszerűbben az autóból? 1.8 TDDI! Rossz üzemanyagot tankoltam véletlenül bele!

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Üdv: Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  coco06


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 24.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2014.05.27 12:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 117
 Hozzászólás témája: Holtpont jeladó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy hol találom a Felsőholtpontjeladót a motortérében?
(Focus MK1 2000 évjárat 2000ccm benzin)

Válaszokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ferike18


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2014.06.07 16:49:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 118
 Hozzászólás témája: Re: Holtpont jeladó
Hozzászólás az előzmény idézésével

coco06 írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy hol találom a Felsőholtpontjeladót a motortérében?
(Focus MK1 2000 évjárat 2000ccm benzin)

Válaszokat előre is köszönöm!



Üdv mindenkinek! ford focus 1.6 vezérműszíj beállításhoz szeretnék egy nagy segítséget kérni.
Főtengely dugattyú felső holtpontját hol találom, vagyis hova kell a tüskét bedugni? nincs rögzítőm..

Talán ugyanazt keressük, találtál valamit?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2014.06.08 09:40:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 119
 Hozzászólás témája: Re: Holtpont jeladó
Hozzászólás az előzmény idézésével

A vezérlés felöl nézve bal oldalon alul, a főtengely magasságában.
De rögzítő nélkül mit akarsz vele ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  miotech


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2014.08.05 21:08:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Üzemanyag szivattyú-szintjelző csere volt az autón. Az első tankolást követően(teli tank) a szintjelző mutatója 1/2 és 3/4 között áll és fedcomp által mutatott megtehető km is nagyjából ennek megfelelő értéket mutat. Lehet ezt valahol kalibrálni, beáll magától vagy hibás lehet a szintjelző.
Köszi PA
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

4 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc