 |
Szerző
|
Üzenet |
Előző téma megtekintése
:: Következő téma megtekintése |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
adri737

Csatlakozott: 2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
AndrewBoy
Házigazda

Csatlakozott: 2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689
|
Elküldve:
2003.11.18 15:52:33
Hozzászólás sorszáma a témában: 2
Hozzászólás témája: |
|
|
szoftver upgrade! sokaknak már bevált. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
adri737

Csatlakozott: 2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
AndrewBoy
Házigazda

Csatlakozott: 2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689
|
Elküldve:
2003.11.18 16:03:30
Hozzászólás sorszáma a témában: 4
Hozzászólás témája: |
|
|
az ECU szoftverét kell frissíteni, látogass el egy szervízbe. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
adri737

Csatlakozott: 2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Silver

Csatlakozott: 2003. 08. 13.
Hozzászólások: 998
|
Elküldve:
2003.11.18 16:24:11
Hozzászólás sorszáma a témában: 6
Hozzászólás témája: |
|
|
Adri!
Ford szervizben mondták, hogy azt kell cserélni? Ha nem hívd fel őket és mondd el a problémát, valószínűleg be fognak hívni, de erőltesd telefonon, hogy tippeljenek a hibára. Nem hiszem, hogy a motorvezérlő szoftverrel lenne a gond. Ez azért nem Windows... _________________ sziszi |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
adri737

Csatlakozott: 2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
AndrewBoy
Házigazda

Csatlakozott: 2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689
|
Elküldve:
2003.11.18 19:42:18
Hozzászólás sorszáma a témában: 8
Hozzászólás témája: |
|
|
volt már rá példa hogy ilyesmi galibát szoftver okozott.
figy, úgy vidd be a kocsit, hogy hibát szüntessék meg.
ha kicserélik és utána is csinálja, verd le rajtuk!!! _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
jano99

Csatlakozott: 2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972
|
Elküldve:
2003.11.18 20:24:23
Hozzászólás sorszáma a témában: 9
Hozzászólás témája: |
|
|
Adri, es mindenki!
Nekem is ilyen volt. Softver frissites segitett es ritkultak a leallasok es fodulatszam leesesek!
A motort nekem is cserelni kellene! _________________ Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Norbb

Csatlakozott: 2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
SzaB

Csatlakozott: 2003. 07. 17.
Hozzászólások: 721
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
percy
Moderátor

Csatlakozott: 2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350
|
Elküldve:
2003.11.19 02:06:53
Hozzászólás sorszáma a témában: 12
Hozzászólás témája: |
|
|
SzaB írta: |
Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.
Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja! |
Asszem rá kellene kukkantani, hogy mennyire feszes az ékszíj, ugyanis lehet, hogy olyan szenesre égett már mint az enyém annakidején ...
A mester azt mondta a szervízben, hogy nem sok hiányzott......
Ez különben tényleg okozhat ilyesmit, ugyanis alacsony fordulatszámon az elégtelen feszítés miatt csúszhat, ezáltal észrevehetően ingadozhat a generátor feszültsége .... Egyébként hidegindítás után nem nyöszörög az ékszíj (nálam így kezdte)
Aztán lehet, hogy totál nem erről van szó, csak próbálkozom ötleteket adni, ill. segíteni....
percy _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
percy |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
karika76

Csatlakozott: 2003. 05. 20.
Hozzászólások: 4025
|
Elküldve:
2003.11.19 07:24:54
Hozzászólás sorszáma a témában: 13
Hozzászólás témája: |
|
|
Nekem a következő a helyzet a világítással:
elég, ha a pirosnál állok, alapjárat, tompított. Rálépek a fékre és az elöttem lévő lökhárítón látom, hogy 1-2 mp-re elhalványodik (nem jelentős mértékben) a tompított, majd újra visszaáll úgy, hogy a féket nem engedem el.
Én arra tudok gondolni, hogy hirtelen terhelésváltozásra csinálja.
Pl. a 3 féklámpa is 50W körül mozog, a 6 indexről nem is beszélve (90W?), bár ezt még nem tapasztaltam, ill. próbáltam. _________________ Karika |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Szaki

Csatlakozott: 2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590
|
Elküldve:
2003.11.19 08:40:50
Hozzászólás sorszáma a témában: 14
Hozzászólás témája: |
|
|
Mint Solymáron megtudtam, ebben a csodálatos autóban a töltést is a computer vezérli. Ennek megfelelően van is gond vele bőven, villogó lámpák stb. Viszont a szoftver frissítés megoldást jelenthet az ilyen jellegű problémákra. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
KGyuri

Csatlakozott: 2003. 06. 03.
Hozzászólások: 4519
|
Elküldve:
2003.11.19 09:27:34
Hozzászólás sorszáma a témában: 15
Hozzászólás témája: |
|
|
Nálam is van hasonlatos jelenség. A garázsba való beálláskor ( autó motorja még jár, a kocsi üresben áll)sötétben a kilóméterjelző lcd kijelző fénye erősen ingadozik. Ez ugyanaz?? _________________ Amit akartok, hogy Veletek tegyenek az emberek, Ti is tegyétek velük!!
Egy problémát nem lehet azzal a gondolkodásmóddal megoldani, mely gondolkodásmód a problémát előidézte. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Freeek

Csatlakozott: 2003. 10. 16.
Hozzászólások: 56
|
Elküldve:
2003.11.19 12:00:59
Hozzászólás sorszáma a témában: 16
Hozzászólás témája: |
|
|
Ez nekem is ismerős jelenség. Az enyém szintén 1.6-os. Lámpánál eléggé döcög, néha annyira leugrik a fordulatszám, hogy már a töltés is kezd elmenni /aksi lámpa kigyullad/. Én voltam szoftverfrissítésen, semmi nem történt. Télen ugyanúgy ezt csinálja. Legjobb az, mikor ezt télen kb napi 1-2-szer leáll a piros lámpánál. Bár párszor az is megesett, hogy kettesben kanyarban benyomtam a kuplungot és szimplán megállt a motor. Kellemes volt, kanyarodás nuku, majdnem ütköztem. Szóval a szoftver sem az igazi.... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Freeek

Csatlakozott: 2003. 10. 16.
Hozzászólások: 56
|
Elküldve:
2003.11.19 12:04:25
Hozzászólás sorszáma a témában: 17
Hozzászólás témája: |
|
|
SzaB írta: | Norbb írta: | ....
Plusz még olyan bajom is van hogy este ha megy a világítás és rányomom az elakadás jelzőt és bekapcsolom az utastér világítást (eltévedés -> térkép olvasás) akkor minden fény és a fordulatszám is az index ütemére ugrabugrál! Ez még fényszóró nélkül is így van! Na ez mitő van  |
Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.
Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja! |
Ha van mélynyomó a kocsidban, akkor azért van ez a jelenség. Olyan 10 ezerért lehet hozzá venni feszültségszabályozót. Egyik haveromank is ez volt a problémája.... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Norbb

Csatlakozott: 2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345
|
Elküldve:
2003.11.19 22:38:30
Hozzászólás sorszáma a témában: 18
Hozzászólás témája: |
|
|
Ezekre a jelenségekre már rákérdeztem a Fordnál és azt mondták hogy lehet hogy beázott a generátor! De ahhoz hogy tüzetesebben átnézzék be kell állni a szervízbe de mivel nemsokára itt a kötelező szervízelés ideje ezért akkor átnézetem és leírom mire jutottunk!!! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
SzaB

Csatlakozott: 2003. 07. 17.
Hozzászólások: 721
|
Elküldve:
2003.11.19 22:52:51
Hozzászólás sorszáma a témában: 19
Hozzászólás témája: |
|
|
Freeek írta: | .....
Ha van mélynyomó a kocsidban, akkor azért van ez a jelenség. Olyan 10 ezerért lehet hozzá venni feszültségszabályozót. Egyik haveromank is ez volt a problémája.... |
Ezt a jelenséget már produkálta a kocsim akkor is amikor ki volt véve a láda. Szóval nem hiszem, hogy ez lenne a ludas.
Ha meg a hangcucc miatt jelentkezik ez valakinél, annak kondenzátort kell beépítenie az erősítő elé. De szerintem ez csak nagyon kirívó eseteknél indokolt. pl.: 3db erősítő+2 mélyláda. (sőt, ide már kell is!) _________________ Üdv.: SzaB |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
copas2

Csatlakozott: 2003. 10. 27.
Hozzászólások: 139
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zombi

Csatlakozott: 2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142
|
Elküldve:
2003.11.20 21:26:09
Hozzászólás sorszáma a témában: 21
Hozzászólás témája: |
|
|
Ha jól sejtem pontosaban ez egy szelepszabályozó motor, aminek működésétől függ az alapjáratunk. Nekem ezt ma akrták kicserélni, csak sajna nem volt raktáron.
90.000 km van az autómban. 2000.márciusában "született".
A kórisme:
Meleg motornál, a fordulatszám üresben gurulva, ahelyett, hogy lefelé menne fölfelé kúszik egészen ~2500 f/p-ig. A computeren is látszik a fogyasztás növekedése ebben a " nyugalmi állapotban "
Néha pedig az ellenkezője történik. Az autópálya lehajtónál nagy tempónál, kinyomott kuplunggal leáll a motor. Ez nagyon "tuti" !
Szervo elhal ( kormány + fék ), kanyar jön, sor áll.
Gyors helyzet felismerés, motor ujraindít, miközben fékpedál betapos az aszfaltba, s kormányból vizet csavar. Esetleg szem behuny.
Szerencsére az utóbbi ritkábban fordul elő.
Sajnos ezt ki kell cserélni, teccik,vagy nemteccik !
17.000+rezsi az ára. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
jano99

Csatlakozott: 2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972
|
Elküldve:
2003.11.20 21:53:54
Hozzászólás sorszáma a témában: 22
Hozzászólás témája: |
|
|
Zombi, ezt az izzad, tapos, teker, bízik a szerencsében érzést ismerem és nem kívánom senkinek!
Nekem is ritkán csinálja, de azt ugyanott! Ne mosolyogjatok, tényleg! Ha eddig 10-szer csinálta akkor 3-3 alkalommal ugyanabba a 2 kanyarba 2-esbe 30-al gurulva, indexelve, este! _________________ Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zombi

Csatlakozott: 2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142
|
Elküldve:
2003.11.20 22:08:36
Hozzászólás sorszáma a témában: 23
Hozzászólás témája: |
|
|
Voltál már vele szervizben vele ? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
copas2

Csatlakozott: 2003. 10. 27.
Hozzászólások: 139
|
Elküldve:
2003.11.21 10:48:22
Hozzászólás sorszáma a témában: 24
Hozzászólás témája: |
|
|
JAAAAAA, ez az alapjárati szelep! A szervizben ezt legalábbis így hívják. Hehh, az enyémben is cserélték jobb híján, vadiúj korában, mert nem tudtak jobbat kitalálni a reggeli fulladásra. De végül a pillangószelep állítása oldotta meg. Erről meg már írtam.
Egyébként ez az alapjárati szelep elég gyakran merül fel hibaforrásként. Elég sajnálatos... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
jano99

Csatlakozott: 2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972
|
Elküldve:
2003.11.21 18:48:06
Hozzászólás sorszáma a témában: 25
Hozzászólás témája: |
|
|
Voltam vele szervízbe! Első kísérletre a szoftvert cseréltük le a nyáron, már írtam, hogy ez is segített egy kicsit, de mostanában újra csinálja! Jövő héten végre elmegyek már full szervízre, minden csere-átnéz-javít... és ekkor megnézetem újra és ha kell kicseréltetem! _________________ Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Szaki

Csatlakozott: 2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590
|
Elküldve:
2003.11.21 20:30:37
Hozzászólás sorszáma a témában: 26
Hozzászólás témája: |
|
|
Kedves Uraim!
Autópálya lehajtón kinyomott kuplunggal???? Teherautó vezetői vizsgán a kinyomott kuplunggal történő kanyarodás azonnali bukta. Úrvezetőknél elmegy. Szóval ne tessék üresben gurulászni és nem megy el a szervó! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Szaki

Csatlakozott: 2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zombi

Csatlakozott: 2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142
|
Elküldve:
2003.11.21 22:43:38
Hozzászólás sorszáma a témában: 28
Hozzászólás témája: |
|
|
Szia Szaki !
Nem az a baj, hogy elmegy a szervo, hanem hogy leáll a motor....,
és az nem helyénvaló, ugye ? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Pagi

Csatlakozott: 2003. 05. 24.
Hozzászólások: 21
|
Elküldve:
2003.11.22 10:39:32
Hozzászólás sorszáma a témában: 29
Hozzászólás témája: |
|
|
Nekem is volt ilyen leállási probléma , de csak klímával. Heti 4-5- alkalommal ált le az autóm. Egerben vettem, ott elmagyarázták, hogy rossz a vezetési technikám. A tulaj vitte át az autót a szervizből a kasznis műhelybe, és majdnem nekiment a saját kapubejárójának mert alatta is leállt az autó. Érdekes módon rögtön elhitte a hibát, bár elnézést nem kért a hülye szövegért. Alapjárati motort cserélt és megnyugtatott, ez megoldja a leállást ! Pestre hazafelé kétszer állt le !!!! Meg jegyzem klíma nélkül még soha nem állt le ! Pesten elvittem az üllői útra és nagyon készségesen fogadtak, ismerős útján kerültem oda. A programot frissítették és ami FONTOS, A GYERTYA KÁBELEKNÉL MEGY EGY VISSZAJELZŐ KÁBEL AMI RÖGTÖN A KOMPUTERBE VEZET, ezért ezt elkülönítették a gyertya kábelektől egy műanyag bilinccsel! Itt áthúzás lehet a két kábel között ami meg bolondíthatja a vezérlést a computerben ! Állítólag a szervizeknek elővan írva , ha szervizre megy autó , ezt a kábelt el kell különíteni a gyertya kábelektől. Mivel nem mindig van áthúzás, csak esetenként, és ha levesszük a gázról a lábunkat egyébként is fordulatszám esés következik be amit a komputer már nem tud kezelni ha áthúzás is bezavar , leállhat a motor !!! A szerviz óta nem mentem túl sokat klímával, de azóta még nem állt le egyszer sem az autóm, és a motor is egyenletesebben szebben működik. Ezt a leállást sajnos a computer sem jegyzi meg hibaüzenetként, amit eléggé furcsának tartok mivel nekem ez nagy hibának tűnik egy autónál!! Amióta megvettem újonnan azóta csinálja, remélem csak csinálta. Amit még emellet észrevettek, hogy a zárt gyertyasorhoz a fagydugó tömítettlensége miatt befolyt a fagyálló. ez is elég ciki! Kb 10 hiba volt az egyéves autómnál, elég bosszantó. 1500 km- nél derült ki, hogy a török vendégmiunkás rosszul rakta össze a kormány alatt a kábeleket és a kormánygöbcsukló 4 kábelt elreszelt, köztük a féklámpa drótját is. Vészfékezésnél szólt egy autós, hogy esetleg jó lenne ha lenne féklámpám. Szeretem a focust de a 0 km-es nissanommal egy hiba sem volt 2.5 év alatt (55000km alatt),csak autóztam vele! Pagi |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Pagi

Csatlakozott: 2003. 05. 24.
Hozzászólások: 21
|
Elküldve:
2003.11.22 10:42:23
Hozzászólás sorszáma a témában: 30
Hozzászólás témája: |
|
|
Ha kéritek csinálok képet a dologról és elküldöm ! Pagi |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
 |
|
 |